abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel dinsdag 20 januari 2004 @ 09:29:37 #1
2628 Karin
pi_16419730
Vervolg van Zwangerschap en geboorte deel 24!

A.s. papa's en mama's:

12 januari 2004: 70four (papa)
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 01 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
05 april 2004: ezzi
07 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
21 april 2004: Tan
14 mei 2004 : Noukie
25 mei 2004: Psyche2003 (papa)
21 juni 2004: dutchie
26 juni 2004: poemojn
26 juni 2004: Rottdog en Berkery
* 27 juni 2004: Elegantly Wasted en Digger
02 juli 2004: Xeliana
* 03 juli 2004: pluisje en rickmans
07 juli 2004: bop
09 juli 2004: dolfg
14 juli 2004: LadyS
16 juli 2004: Moots
27 juli 2004: snoopy
5 augustus 2004: Little-Angel
06 augustus 2004: Sjeen en to_Davy
15 augustus 2004: Tinkepink
27 augustus 2004: Sugar
02 september 2004: Loena-tik-
* 08 september 2004: Knorretje en Danny
13 september 2004: Girly
17 september 2004: piglet
20 september 2004: Xanthe

* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's

De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie

Meepuffen met Kimpiedimpie en Belana

[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 21-01-2004 10:28]

dinsdag 20 januari 2004 @ 09:36:38 #2
24188 Belana
kloon van belana
pi_16419872
Nou Geen baby! Ik ben echt helemaal teleurgesteld, alles is helemaal rustig, gewoon weer harde buiken, meer niet. Kan wel
Ik wil mijn baby!
Straks maar ff naar de huisarts voor urine controle dan, alhoewel ik betwijfel of ik een blaasontsteking heb, magoe.
En dan maar weer terug in wachtstand...
Sorry voor alle commotie (speciaal voor miss D natuurlijk )
Zodra ik weer nieuws heb....
En dan over tot de orde van de dag: waar is Kimpie en wat is ze aan het doen en wat gaan alle verse zwangeren vandaag doen? (mij vermaken met leuke verhalen )
Moet er nog naar vk en echo bureau's gegaan worden vandaag?
vertel vertel vertel!!!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 20 januari 2004 @ 09:39:06 #3
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16419915
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 09:36 schreef Belana het volgende:

Ik wil mijn baby!

Ik heb gedroomd dat je je baby kreeg In mijn droom was het een meisje btw. Wat niet klopt want we hebben vorige week al besloten dat je een jongen krijgt natuurlijk
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2004 @ 09:39:44 #4
43556 miss_dynastie
pi_16419930
Ach Belana , voor mij is het niet zo erg hoor, maar jij mag onderhand wel van je vrachtje worden verlost Rustig aan doen, en misschien is Humptie dan vanzelf benieuwd naar je? Ik kan hem trouwens geen ongelijk geven: bij mama is het lekker warm, en buiten is het hardstikke koud
  dinsdag 20 januari 2004 @ 10:05:55 #5
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_16420509
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 09:36 schreef Belana het volgende:

<knip>

Moet er nog naar vk en echo bureau's gegaan worden vandaag?
vertel vertel vertel!!!

Gisteren naar VK voor controle geweest, moeder en kind groeien goed! Hartje was in een keer luid en duidelijk te horen , dus da's ook wel lekker!!

Nu nog even een paar daagjes wachtten en dan naar Baby Echo Bureau alhier voor een pretecho!! Dan weten we vrijdag meer over beebie-psyche

17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
Faith Cathryn heet onze kleine trots!!
  dinsdag 20 januari 2004 @ 10:09:14 #6
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_16420571
12 januari 2004: 70four (papa)
.
.
.
Is ook alweer een tijdje terug... Heb ik nou iets gemist, of zou papa 70four het gewoon allemaal een beetje te druk hebben met beebie-70four?
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
Faith Cathryn heet onze kleine trots!!
pi_16421466
Joehoe

He jammer Belana, had zo gehoopt dat het door zou zetten!
En Kim...waar hang je uit??

Nou, ik kom dus bij de VK vandaan
Was ongeveer een halve kilo aangekomen, netjes dus, en mijn baarmoeder deed precies wat ie moest doen: groeien
Hartje was eerst moeilijk te horen (kind deed verstoppertje) maar toen ze hem eenmaal gevonden had, ging Humpie er eens even goed voor liggen, zodat we lang konden luisteren

Ik heb het, voor mijn eigen gemoedsrust, en die van de andere dames, nog even over bloedverlies gehad. Als je dat hebt na het naar de toilet gaan, is het negen van de tien keer iets uitwendigs, iig niet uit je baarmoeder, zeker niet als je al in het tweede of derde trimester zit. Even opletten of het daarna ook wat branderig voelt (was bij mij steeds het geval), dan weet je het helemaal zeker. Kan een adertje zijn dat van binnen gesprongen is, of gewoon iets te fanatiek afgeveegd. Ik heb een week of 3,5 geleden voor het laatst een druppeltje gehad, en daar mocht ik me absoluut geen zorgen om maken. Dat jullie dat even allemaal weten (ik ga deze post gewoon copy-pasten volgende keer als er iemand in de stress zit )

Mijn VK denkt dat het een jongetje wordt, dat dacht ik de eerste weken ook, maar nu neig ik wel eens naar een meisje. Over een week of 4 zullen we het weten, we gaan zo even de pretecho vastleggen.

Zo, dat was dan mijn uitgebreide verslag, een nieuwe buikfoto komt er deze week aan, en nu ga ik weer op verse babies wachten

dinsdag 20 januari 2004 @ 10:55:19 #8
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16421508
Blij dat alles goed is met de Mini-Pluis

Goh, Kimpie is wel heel stil he...?

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  dinsdag 20 januari 2004 @ 10:57:10 #9
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16421542
Wat balen Belana. Klinkt misschien raar maar als je aan het rommelen bent wil het nog wel eens helpen als je gaat euh... vrijen Ik hoor zo vaak dat dit nét de druppel (letterlijk ) is die je nodig hebt. Het sperma van je vriend/man bevat namelijk een hormoon die de baarmoedermond helpt verweken (zelfde hormoon spuiten ze in gelvorm op de baarmoedermond voordat je ingeleid wordt en je nog geen verweking hebt) en bij een orgasme komen ook weer hormonen vrij die weeën opwekken.

Normaal is dat van weinig invloed maar als je al wat aan het rommelen bent kan het verder doorzetten.

pi_16421738
Maar als je vliezen al gebroken zijn mag dat niet meer hoor!!!!
Of was dat Kimpie nou???? ik ben even de draad kwijt....

Maar idd vrijen helpt wel..... bij damey is het zo weer terug op gang gebracht nadat het al een paar uur gestopt was.

Meiden zet um op!!!!!!!!

† In Memoriam † dinsdag 20 januari 2004 @ 11:11:30 #11
43556 miss_dynastie
pi_16421861
Kimpie's vliezen zijn gebroken, niet die van Belana. Maar Belana moet daar niet aan denken, ik vertel het nu maar vast
  dinsdag 20 januari 2004 @ 11:21:29 #12
24188 Belana
kloon van belana
pi_16422084
Miss D heeft helemaal gelijk! (wat ben je toch oplettend )
Ik heb al maanden zo'n last van mijn rug en bekken dat ik niet eens weet in welke houding ik zou moeten vrijen
De vk heeft gisteravond gezegd dat het evengoed zo lekker aan het verweken was en het hoofdje ligt zo diep, die drukt lekker tegen de baarmoedermond, dat helpt vast ook
Ik heb wel weer, net als gisteren dus, om de zoveel minuten harde buik. Mijn man is nu even urine wegbrengen, ben benieuwd.

Ow, Psyche, dat hartje is iedere keer weer fijn en de pretecho is geweldig! Een half uur lang, of langer, staren naar je kindje, echt fantastisch!

Pluisje, dat doe je netjes, een halve kilo! Ik wil het inmiddels niet meer weten....maak me er ook maar niet meer druk om... nou, alleen om mijn onderkin dan.

Oe, kimpie is vast in het ziekenhuis nu, ze zou ingeleid worden toch?

stormy waters...
sailin'
  dinsdag 20 januari 2004 @ 11:57:14 #13
24188 Belana
kloon van belana
pi_16423053
Nou, ik heb dus blaasontsteking.... dat verklaard een hoop. De dokter wilde het ook nog op kweek laten zetten in het ziekenhuis, dus dat moet ook nog, maar intussen krijg ik vast antibiotica.
stormy waters...
sailin'
pi_16423089
Hoihoi,

Wat spannend allemaal Piglet, belana en kimpiedimpie.

Piglet, ik had expres niet de afloop van het verhaal er bij gezet, maar ik heb dus 2 miskramen gehad voordat ik Chiara kreeg.
Je bent goed geholpen door je huisarts, dat is al heel fijn dat ze even controle heeft uitgevoerd, het stelt je meer gerust dan alleen maar afwachten, aangezien het bloeden is opgehouden en de baarmoedermond gesloten is zou ik er vooralsnog vanuit gaan dat het allemaal wel oké is, w.s. een contactbloeding. Sterkte iig met deze onzekere periode.

Belana en Kimpiedimpie, ik ben erg benieuwd of jullie al aan 't weeen weg puffen zijn, of misschien inmiddels al een kleintje in de armen hebben...
Sterkte dames als jullie dit nog even lezen !!

Het voelt goed hè?
A je to!
  dinsdag 20 januari 2004 @ 11:58:50 #15
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_16423102
Ja, met rug en bekkenpijn is het inderdaad niet echt aan te bevelen.

Dan hebben we nog:

• Voetmassage (bij de overgang van enkel naar voet zitten pressuurpunten die de bevalling op gang kunnen helpen)
  • Het hart van een verse ananas eten (dus niet de ananas zoals velen denken)
  • Tepels masseren: tepel tussen duim en wijsvinger nemen en heen en weer bewegen, niet te hard! gewoon zachtjes wrijven is voldoende
  • Blijven lopen en bewegen, de zwaartekracht kan de bevalling verder in gang zetten
  • Weet niet wat écht helpt... heb het ook maar weer van horen zeggen

Zit er wat voor je tussen? iig sterkte Belana (en kimpie natuurlijk, maar die ligt vast al te puffen nu)

dinsdag 20 januari 2004 @ 11:59:52 #16
    12765 Tan
     Isilindil Tasardur
    pi_16423136
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2004 11:57 schreef Belana het volgende:
    Nou, ik heb dus blaasontsteking.... dat verklaard een hoop. De dokter wilde het ook nog op kweek laten zetten in het ziekenhuis, dus dat moet ook nog, maar intussen krijg ik vast antibiotica.
    Hè dat is balen zeg!!! Dubbel balen eigenlijk. Beterschap!
      dinsdag 20 januari 2004 @ 12:02:54 #17
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_16423246
    Oe, die voetmassage! Daar ga ik voor
    Als ik mijn tepels masseer komt er melk uit....
    stormy waters...
    sailin'
      Jubileum moderator dinsdag 20 januari 2004 @ 12:05:26 #18
    3660 crew  Lois
    *trotse mama*
    pi_16423328
    Ah toch blaasontsteking
    Shit, het is te hopen dat de antibiotica snel aanslaat en dat als het dan allemaal goed is de bevalling gewoon een dezer dagen begint.
    En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
    Eva ♥ en Iris ♥
      † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2004 @ 12:07:38 #19
    43556 miss_dynastie
    pi_16423395
    Balen, toch een blaasontsteking
    Tepels masseren kan valse weeën opwekken, zeker als je nog voor de uitgerekende datum zit!!
      dinsdag 20 januari 2004 @ 12:09:18 #20
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_16423451
    Ja, het is even balen... ik word terug gefloten door mijn man.....het is nog niet zeker dat het een ontsteking is...er zijn wat bacterien gevonden en voor de zekerheid krijg ik meteen antibiotica en vandaar dat het dus nog op kweek moet in het zieken huis..
    stormy waters...
    sailin'
      dinsdag 20 januari 2004 @ 12:10:01 #21
    12765 Tan
     Isilindil Tasardur
    pi_16423474
    quote:
    Op dinsdag 20 januari 2004 12:02 schreef Belana het volgende:
    Oe, die voetmassage! Daar ga ik voor
    Als ik mijn tepels masseer komt er melk uit....
    Tepels masseren met doekje erbij dus Het hielp bij mij wel om de bevalling van de tweede in gang te zetten trouwens. Ik voelde echt heftige weeën opkomen, maar die stopten iedere keer weer toen ik stopte met masseren. En om nou de hele dag aan je tepels te frunniken
    Maar op een gegeven moment kreeg ik veel harde buiken en toen zette het wél door na even te masseren.

Mijn jongste krijgt nu nog borstvoeding, zodra hij gaat drinken krijg ik last van harde buiken. Daarom moet ik ook uitkijken dat ze niet blijven aanhouden, want dan moet ik meteen stoppen met de borstvoeding.

Die tepelmassage is dus iig geen onzin

Die voetmassage is ook wel een aanbeveling, al was het alleen maar ter ontspanning , kun je mooi je partner aan de slag zetten... goede smoes toch

dinsdag 20 januari 2004 @ 12:14:08 #22
    19376 LadyS
    Help Liam --> SMA2
    pi_16423592
    Belana wat jammer dat het niet doorgezet heeft. en dan nog nota bene een blaasontsteking
    voor jou!
    * LadyS heeft trouwens ook vannacht gedroomd dat Belana een meisje kreeg dus dat kan geen toeval meer zijn

Kimpie, ik hoop dat het bij jou wel lekker aan het doorzetten is

Ik ben dus ook naar de vk geweest en alles was goed!
    Bloeddruk was vorige keer 135/80 en nu 140/60. Ben zelfs 1 kilo afgevallen Geen eiwitten en suikers in de urine kreeg het potje leeg en omgespoeld mee, ezzi Geen geslachtziekten, geen HIV enz enz enz
    alles was godzijdank goed. Babys was zich ook even aan het verstoppen, om het spannend te houden denk ik, maar uiteindelijk liet ie wel van zich horen

Ik heb ook nog even gevraagd van die lage/voorliggende placenta. Maar daar krijg ik dus helaas geen echo voor... Er zijn allemaal andere tekenen als die niet goed zou liggen en dan doen ze tegen die tijd pas een echo.

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
    https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
    pi_16423607
    Gets, Belana wat balen!! Kimpie is een babietje aan het krijgen, no doubt about it!! Ik ben een beetje terugtrekkerig, humeurig, snel moe en snel overbelast.....Kan dat nu al, dat je een beetje terugtrekgedrag gaat vertonen? Bij 35 weken? Of is het het weer? Ik ben dus een lurkertje, lees alles en volg alles...soms is reageren me teveel moeite (dat klinkt dan weer onaardig, ik weet niet of dat logisch klinkt?)

In ieder geval ga ik weer lekker lurken tot er een babietje uitploept!

DANYEL EN THIJS
    ....maar daarna ben ik weer triestig...
    pi_16424230
    Catootje, je kan je nog een paar weekjes (dagen?) op de achtergrond/lurkstand houden, maar als we dit babyboompje gehad hebben ben jij aan de beurt hoor. Dan staan alle spotlights op je gericht en krijg je meldplicht hier samen met ET en Gaoxing.

Dus geniet nog even van je lurkpositie

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
      FOK!fossiel dinsdag 20 januari 2004 @ 12:44:42 #25
    2628 Karin
    pi_16424351
    Ach Belana waarschijnlijk een blaasontsteking. Daar kan je best knap beroerd van worden tijdens je zwangerschap. Ik had er ook een toen ik zo'n 35 weken zwanger was. Ik heb in het verleden behoorlijk wat blaasontstekingen gehad waar ik weinig tot geen last van gehad heb maar die tijdens mijn zwangerschap was echt heel vervelend, veel harde buiken en behoorlijk algeheel lamlendig. Ik hoop dat de antibiotica snel aanslaat!!

Kimpie is vast bezig in het ziekenhuis (hopelijk zonder infuus maar spontaan op gang gekomen). Ik hoop dat we snel wat horen!!

En goed VK nieuws allemaal! Fijn hoor dat het allemaal goed gaat!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')