A.s. papa's en mama's:
12 januari 2004: 70four (papa)
27 januari 2004: Belana & Kbot2000
22 februari 2004: Catootje
24 februari 2004: Gaoxing
* 01 maart 2004: Swetsenegger & E.T.
05 april 2004: ezzi
07 april 2004: Jambo
17 april 2004: MikMau
21 april 2004: Tan
14 mei 2004 : Noukie
25 mei 2004: Psyche2003 (papa)
21 juni 2004: dutchie
26 juni 2004: poemojn
26 juni 2004: Rottdog en Berkery
* 27 juni 2004: Elegantly Wasted en Digger
02 juli 2004: Xeliana
* 03 juli 2004: pluisje en rickmans
07 juli 2004: bop
09 juli 2004: dolfg
14 juli 2004: LadyS
16 juli 2004: Moots
27 juli 2004: snoopy
5 augustus 2004: Little-Angel
06 augustus 2004: Sjeen en to_Davy
15 augustus 2004: Tinkepink
27 augustus 2004: Sugar
02 september 2004: Loena-tik-
* 08 september 2004: Knorretje en Danny
13 september 2004: Girly
17 september 2004: piglet
20 september 2004: Xanthe
* vermeldingen in het rood zijn (as) officiele fokbaby's
De perssmilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/push.gif
De emo-smilie: http://home.wanadoo.nl/jmwvd/Smilies/emo-smilie
Meepuffen met Kimpiedimpie en Belana
[Dit bericht is gewijzigd door Karin op 21-01-2004 10:28]
quote:Ik heb gedroomd dat je je baby kreeg
Op dinsdag 20 januari 2004 09:36 schreef Belana het volgende:Ik wil mijn baby!
quote:Gisteren naar VK voor controle geweest, moeder en kind groeien goed! Hartje was in een keer luid en duidelijk te horen
Op dinsdag 20 januari 2004 09:36 schreef Belana het volgende:<knip>
Moet er nog naar vk en echo bureau's gegaan worden vandaag?
vertel vertel vertel!!!
Nu nog even een paar daagjes wachtten en dan naar Baby Echo Bureau alhier voor een pretecho!! Dan weten we vrijdag meer over beebie-psyche
He jammer Belana, had zo gehoopt dat het door zou zetten!
En Kim...waar hang je uit??
Nou, ik kom dus bij de VK vandaan
Was ongeveer een halve kilo aangekomen, netjes dus, en mijn baarmoeder deed precies wat ie moest doen: groeien
Hartje was eerst moeilijk te horen (kind deed verstoppertje) maar toen ze hem eenmaal gevonden had, ging Humpie er eens even goed voor liggen, zodat we lang konden luisteren
Ik heb het, voor mijn eigen gemoedsrust, en die van de andere dames, nog even over bloedverlies gehad. Als je dat hebt na het naar de toilet gaan, is het negen van de tien keer iets uitwendigs, iig niet uit je baarmoeder, zeker niet als je al in het tweede of derde trimester zit. Even opletten of het daarna ook wat branderig voelt (was bij mij steeds het geval), dan weet je het helemaal zeker. Kan een adertje zijn dat van binnen gesprongen is, of gewoon iets te fanatiek afgeveegd. Ik heb een week of 3,5 geleden voor het laatst een druppeltje gehad, en daar mocht ik me absoluut geen zorgen om maken. Dat jullie dat even allemaal weten (ik ga deze post gewoon copy-pasten volgende keer als er iemand in de stress zit )
Mijn VK denkt dat het een jongetje wordt, dat dacht ik de eerste weken ook, maar nu neig ik wel eens naar een meisje. Over een week of 4 zullen we het weten, we gaan zo even de pretecho vastleggen.
Zo, dat was dan mijn uitgebreide verslag, een nieuwe buikfoto komt er deze week aan, en nu ga ik weer op verse babies wachten
Goh, Kimpie is wel heel stil he...?
Normaal is dat van weinig invloed maar als je al wat aan het rommelen bent kan het verder doorzetten.
Maar idd vrijen helpt wel..... bij damey is het zo weer terug op gang gebracht nadat het al een paar uur gestopt was.
Meiden zet um op!!!!!!!!
Ow, Psyche, dat hartje is iedere keer weer fijn en de pretecho is geweldig! Een half uur lang, of langer, staren naar je kindje, echt fantastisch!
Pluisje, dat doe je netjes, een halve kilo! Ik wil het inmiddels niet meer weten....maak me er ook maar niet meer druk om... nou, alleen om mijn onderkin dan.
Oe, kimpie is vast in het ziekenhuis nu, ze zou ingeleid worden toch?
Wat spannend allemaal Piglet, belana en kimpiedimpie.
Piglet, ik had expres niet de afloop van het verhaal er bij gezet, maar ik heb dus 2 miskramen gehad voordat ik Chiara kreeg.
Je bent goed geholpen door je huisarts, dat is al heel fijn dat ze even controle heeft uitgevoerd, het stelt je meer gerust dan alleen maar afwachten, aangezien het bloeden is opgehouden en de baarmoedermond gesloten is zou ik er vooralsnog vanuit gaan dat het allemaal wel oké is, w.s. een contactbloeding. Sterkte iig met deze onzekere periode.
Belana en Kimpiedimpie, ik ben erg benieuwd of jullie al aan 't weeen weg puffen zijn, of misschien inmiddels al een kleintje in de armen hebben...
Sterkte dames als jullie dit nog even lezen !!
Dan hebben we nog:
Weet niet wat écht helpt... heb het ook maar weer van horen zeggen
Zit er wat voor je tussen? iig sterkte Belana (en kimpie natuurlijk, maar die ligt vast al te puffen nu)
quote:Hè dat is balen zeg!!! Dubbel balen eigenlijk. Beterschap!
Op dinsdag 20 januari 2004 11:57 schreef Belana het volgende:
Nou, ik heb dus blaasontsteking.... dat verklaard een hoop. De dokter wilde het ook nog op kweek laten zetten in het ziekenhuis, dus dat moet ook nog, maar intussen krijg ik vast antibiotica.
quote:Tepels masseren met doekje erbij dus
Op dinsdag 20 januari 2004 12:02 schreef Belana het volgende:
Oe, die voetmassage! Daar ga ik voor
Als ik mijn tepels masseer komt er melk uit....
Mijn jongste krijgt nu nog borstvoeding, zodra hij gaat drinken krijg ik last van harde buiken. Daarom moet ik ook uitkijken dat ze niet blijven aanhouden, want dan moet ik meteen stoppen met de borstvoeding.
Die tepelmassage is dus iig geen onzin
Die voetmassage is ook wel een aanbeveling, al was het alleen maar ter ontspanning , kun je mooi je partner aan de slag zetten... goede smoes toch
Kimpie, ik hoop dat het bij jou wel lekker aan het doorzetten is
Ik ben dus ook naar de vk geweest en alles was goed!
Bloeddruk was vorige keer 135/80 en nu 140/60. Ben zelfs 1 kilo afgevallen Geen eiwitten en suikers in de urine kreeg het potje leeg en omgespoeld mee, ezzi
Geen geslachtziekten, geen HIV enz enz enz
alles was godzijdank goed. Babys was zich ook even aan het verstoppen, om het spannend te houden denk ik, maar uiteindelijk liet ie wel van zich horen
Ik heb ook nog even gevraagd van die lage/voorliggende placenta. Maar daar krijg ik dus helaas geen echo voor... Er zijn allemaal andere tekenen als die niet goed zou liggen en dan doen ze tegen die tijd pas een echo.
In ieder geval ga ik weer lekker lurken tot er een babietje uitploept!
Dus geniet nog even van je lurkpositie
Kimpie is vast bezig in het ziekenhuis (hopelijk zonder infuus maar spontaan op gang gekomen). Ik hoop dat we snel wat horen!!
En goed VK nieuws allemaal! Fijn hoor dat het allemaal goed gaat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |