Een zoektochtje door Google leert me dat het tegenwoordig meestal met een laserbehandeling gebeurt. Waarin verschillen bijvoorbeeld een laserbehandeling van een tattooshop of kliniek van een behandeling bij de plastisch chirurg? Of kent iemand de DETATTOO-methode? (http://www.detattoo.nl/Text/behandeling.html)
Graag jullie reacties
[Dit bericht is gewijzigd door kweetgeennaam op 20-01-2004 01:22]
zoals ik al zei wordt het verschroeid..huid wordt helemaal zwart
dan gaat de huid helen en valt er een stuje huid+tattoo vanaf
bij iedere x wordt de tattoo dus lichter
na 8 maanden was de hele tattoo weg
maar wel vet veel pijn na iedere behandeling
quote:Ze ziet de tattoo als een jeugdzonde dus ik denk niet dat ze een andere tattoo wil.
Op dinsdag 20 januari 2004 11:26 schreef Nuek het volgende:
Kun je er geen betere tattoo over heen zetten? Iets wat tegenwoordig meer bij je past misschien? Ikzelf zou daar eerst aan denken ipv rigoreus te verwijderen.
quote:dat was in zuidoostazie
Op dinsdag 20 januari 2004 20:55 schreef kweetgeennaam het volgende:
Waar heeft ze het laten doen, en was ze er veel aan kwijt?
het kostte haar $4000 hkd per tattoo
dus zo een 380 euro ongerekend
maar volgens mij kost het veeel duurder normaal.
Heeft hij 'm bij je neef een beetje mooi verwijderd, hoeveel behandelingen waren er nodig, en als echte Hollandse, wat waren de kosten?
Zit inderdaad te overwegen weer terug te gaan bij Bob, mede omdat ik in Rotterdam woon. Ben echter benieuwd naar de ervaringen van anderen die een tatoo (bijv. bij Bob) hebben laten verwijderen.
quote:Laat iig je ervaringen even weten als je het hebt laten doen. Puur uit interesse. Suces.
Op woensdag 21 januari 2004 17:34 schreef kweetgeennaam het volgende:
Ik heb hem indertijd ook bij Tattoo-Bob laten zetten.Heeft hij 'm bij je neef een beetje mooi verwijderd, hoeveel behandelingen waren er nodig, en als echte Hollandse, wat waren de kosten?
Zit inderdaad te overwegen weer terug te gaan bij Bob, mede omdat ik in Rotterdam woon. Ben echter benieuwd naar de ervaringen van anderen die een tatoo (bijv. bij Bob) hebben laten verwijderen.
[Dit bericht is gewijzigd door Nuek op 21-01-2004 19:47]
quote:Hij is na 3 behandelingen weg gegaan zonder enige bijwerkingen ofzow. Maar, dat is wel individu-specifiek he. Ik weet niets van de prijs. Als ik jou was zal ik gewoon een keertje langs gaan bij Bob. Je weet het tenminste te vinden
Op woensdag 21 januari 2004 17:34 schreef kweetgeennaam het volgende:
Ik heb hem indertijd ook bij Tattoo-Bob laten zetten.Heeft hij 'm bij je neef een beetje mooi verwijderd, hoeveel behandelingen waren er nodig, en als echte Hollandse, wat waren de kosten?
quote:Nop, hij zit op mijn bovenarm, en ik vind het niet zo vrouwelijk. Wil hem gewoon weg hebben, de plek staat me niet aan. Als hij ergens anders had gezeten had ik het niet zo erg gevonden.
Op woensdag 21 januari 2004 19:24 schreef dribbel79 het volgende:
Ik zou een cover up overwegen, mede omdat ik heb gehoord dat een laserbehandeling schreeuwend veel geld kost...
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 19:22 schreef Nuek het volgende:[..]
Laat iig je ervaringen even weten als je het hebt laten doen. Puur uit interesse. Suces.
Wil ik best doen, maar mijn plan is om het in de loop van dit jaar te laten doen. Dus mijn reactie dat het gebeurt is, zal nog niet volgende week plaats vinden.
Zit nu nog in een allereerste fase van mezelf ori๋nteren. Reacties & ervaringen blijven dus voorlopig welkom
quote:Inderdaad
Op donderdag 22 januari 2004 00:44 schreef Speedski het volgende:
Als je als vrouw een tatoo op je bovenarm hebt, kan dat wel hoor ..
Maar het is jouw lichaam en jij bent daar de baas.
quote:Aangezien ik van mijn andere tatoeage spijt heb gekregen, denk ik van niet
Ga je na de verwijdering wel nog een keer een tatoo nemen op een voor jou wel vrouwlijke plek ?
Als dat tegenwoordig de prijs is bij tattoo-bob aan het zuidplein dan issie letterlijk verdubbeld met de prijs.quote:Op maandag 8 maart 2004 19:38 schreef Gabika het volgende:
Hoi kweetnaam!
Ben nieuw op de forum.
Ik heb wat informatie over detattoo.Ik ben ook van plan om mijn tattoo te laten verwijderen.Ik heb ze gebeld,het kost ong.125 euro per behandeling,ik heb ong.7-8 nodig,maar mijn tattoo is vrij groot (10x13cm).Je moet 3 a 6 weken tussen twee behandelingen wachten,dus het kan wel heel lang duren tot het helemaal weg is.Ik heb een afsraak op 25ste,maar ik heb ook twijfels,dus ik wil ook eerst daar lekker rondkijken en misshien bij iemand anders meekijken hoe het gaat en zo...
Sorry als mijn Nederlands niet perfect is,ik zit alleen maar 1 jaar hier...
Ik hou je op de hoogte,als je dat wenst..
Grtz![]()
Ik denk dat je me verkeerd begreep,ik had het over DETATTOO in Utrecht,Almelo(min,-pluspool pen)quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:47 schreef vosss het volgende:
[..]
Als dat tegenwoordig de prijs is bij tattoo-bob aan het zuidplein dan issie letterlijk verdubbeld met de prijs.
Een ex van mij heeft daar een jaar of 5 geleden ook een tattoo laten weghalen voor 125 gulden per keer. Moest idd een keer of 8 en met 6 weken ertussen.
Ik ging mee om op de terugweg te rijden, dat kon ze dan niet meer goed zo'n pijn deed het.
Hoe het eindresultaat is geworden weet ik niet, relatie liep daarvoor spaak
Nee ik niet, maar ken wel mensen die dat hebben laten doen. Littekens blijf je zien en het effect na een behandeling is dat het heel veel pijn doet.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 12:39 schreef Gabika het volgende:
@ CherrymoonTraxx
Wat bedoel je met het effect?Het effect per behandeling of het eindresultaat?
Heb je zelf ook een tattoo laten verwijderen op deze manier?
Ik ken je gevoel..quote:Op dinsdag 9 maart 2004 17:52 schreef Gabika het volgende:
So,ik zit echt met twijfels hier nou...
Ik weet het niet meer...
Ik ben wel voorbereid tegen pijn en ik kan echt heel goed tegen,maar wat ik echt niet wil hebben zijn die littekens.Maar mijn tattoo MOET weg.Welke manier moet ik dan kiezen voor?
Mijn huisarts had 't over plastische chirurgie,maar hij wist het niet precies hoe het ging.Maar als een chirurg de tattoo verwijdert(opperhuid met de tattoo samen)dan laat hij het niet bloot liggen,neem ik aan... ???En dan moet ik voor een afsraak wachten en al die ellende...
Wat ben ik stom geweest,zeg....
Ik begrijp dat je hem weg wilt halen. Ik vind het geen gezicht. Maar hier zijn zeker wel 20 behandelingen voor nodig als het er niet meer zijn. Reken maar 100 euro per behandeling (laserpen).quote:Op dinsdag 9 maart 2004 20:14 schreef Gabika het volgende:
Ehh,ja,ik laat ook een foto zien.Maar ik moet eerst vertellen,dat ik zelf Hongaarse ben en ik heb het thuis laten doen.De tekst is zelf in het Latijns (betekent:Dit is de mens),maar in Nederland weten het veel mensen niet en als ik op straat loop word ik uitgekeken en soms uitgelachen.
Oke,here comes my tattoo...
[afbeelding]
Sux,isn't it???![]()
Thanx! Het heeft even geduurd. Zoals ik al eerder schreef kun je bij je huisarts het middeltje EMLA-creme voor laten schrijven. Dat verdoofd de oppervlaktehuid en dat scheelt een heleboel pijn!quote:Op woensdag 10 maart 2004 12:56 schreef Gabika het volgende:
@Happy_Sonic
Ze hebben wel goed werk verricht,vind ik.
Ik zou er ook blij mee zijn met zo'n resultaat.![]()
![]()
Post geplaatst door kooba - woensdag 5 mei 2004 @ 01:25quote:Op woensdag 5 mei 2004 11:55 schreef Brennie het volgende:
Post geplaatst door new_moon - woensdag 5 mei 2004 @ 01:07
Ik heb een tattoo ooit alweer 6 jaar geleden ofzo eens laten zetten, en nu vind ik em eigenlijk niet meer leuk. Ik geef het toe, dan had ik het gewoon in de eerste plaats al niet moeten doen maar ja je bent 18 en tattoo's zijn hip & voor je het weet is het gebeurd
Nu heb ik gehoord van veschillende manieren om het weg te laten halen,
met laser of met een andere methode waarbij ze + en - polen ofzoiets gebruiken.
Zijn er mensen die ervaring hebben met tattoo's verwijderen?
Zo ja, welke manier, en wat is aan te raden??
alvast bedankt en groetjes
Op hun website staat dat je voor inlichtingen kunt mailen. Waarom doe je dat niet?quote:Op woensdag 5 mei 2004 13:47 schreef new_moon het volgende:
Zijn er mensen die meer weten van die plus/min methode? van Detattoo?
Over laser kan je namelijk wel info vinden maar over die andere niet.
Dat zier wel heftig uit jaquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:57 schreef Nuek het volgende:
http://www.bme.freeq.com/tattoo/980515/high/remove.jpg
een geen prettig plaatje van een tattooremoval in progress....
Deze viel nog mee.... Ik zag echt bijna brandwondachtige dingen, mensen die tattoo's weg laten snijden etc etc....quote:Op woensdag 5 mei 2004 22:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat zier wel heftig uit ja.
ja inderdaad,.. je hebt wel gelijk..quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:54 schreef Nuek het volgende:
[..]
Op hun website staat dat je voor inlichtingen kunt mailen. Waarom doe je dat niet?
Ik zie geen verschil maar hoop wel voor je dat je er snel en mooi van af komt.quote:Op zaterdag 3 juli 2004 15:45 schreef Gabika het volgende:
Ik heb eergisteren mijn tweede behandeling gehad, het ging veel beter want ik had er verdovingscreme van tevoren op gesmeerd (EMLA).Tijdens de behandeling had ik nauwelijks pijn, alleen na de behandeling toen het effect van de creme uitgewerkt was begon het best wel te branden....
![]()
![]()
De eerste keer heb ik 241 pulsen gehad,en nu was het 1342!!!! Dus de creme werkt wel....
Hier hebben jullie wat foto's.....![]()
Dit was na de eerste behandeling:
[afbeelding]
Dit was na de tweede:
[afbeelding]![]()
En Gabika, hoe geneest het? Ik ben benieuwd. Waar laat je het trouwens doen?quote:Op zaterdag 3 juli 2004 16:33 schreef Gabika het volgende:
2 september heb ik weer een behandeling en voor die tijd stuur ik jullie nog een foto om te zien hoe het genezen is![]()
Prettig is idd anders... maar er valt mee te leven.quote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:28 schreef Gabika het volgende:
Hoi iedereen,![]()
ik heb pas mijn eerste laser(robijn)behandeling gehad....
Het was heel erg pijnlijk...Ik heb het niet verwacht... :'(
Na de behandeling kreeg ik helemaal geen zalfjes,niets...Hoewel op internet staat dat je je tattoo na laseringreep wel met zilversulfadiazine-zalf(flammazine)moet behandelen...Maar mijn dokter zei als ik pijn zou hebben,dan moet ik gewoon after-sun opsmeren om eventueel mijn huid te kalmeren...
![]()
Zijn er hier mensen die al ervaring hebben met laserbehandeling?
Zal ik nou flammazine opsmeren of niet????
Tnx for helping me...
![]()
Klopt... en da's soms best lastig want deze jongen wil ook wel eens zwemmen en zo.quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 23:26 schreef Gabika het volgende:
Hoi iedereen!!!!
...Mijn arm mag niet op de zon,dus ik moest het de hele zomer bedekken(geen shirtje zonder mouw),het was 't allerergste....Zeker de laatste paar dagjes toen het zo warm was...Maar ik heb alles over voor een goede resultaat...![]()
Ben ook Ge๏nteresseerd...quote:Op zondag 12 september 2004 17:48 schreef kweetgeennaam het volgende:
Hoi Gabika, heb je al foto's van de behandeling van 2 september jl. ?
Hoe mooi is mooi? En heb je een flink plakkaat moeten laten weghalen?quote:Op dinsdag 14 september 2004 06:13 schreef Happy_Sonic het volgende:
Als het jeukt geneest het zeggen ze altijd. Maar het wordt een lang verhaal met het weghalen he?! Ik heb zo'n 20 laser behandelingen gehad. Ik had ooit eerder op dit topic foto's van voor en na geplaatst. Maar het resultaat is wel mooi. En daar doe je het voor! Succes met je behandelingen nog in ieder geval.
Ik zal eens kijken of ik die foto's nog eens op kan sporen....maar het is echt mooi geworden. Het was een tattoo vn ca. 10 x 15 cm, dus wel redelijk groot vond ik zelf....quote:Op dinsdag 14 september 2004 07:29 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Hoe mooi is mooi? En heb je een flink plakkaat moeten laten weghalen?
Helemaal verdwenen neem ik aan dus?quote:Op dinsdag 14 september 2004 20:06 schreef Happy_Sonic het volgende:
[..]
...maar het is echt mooi geworden.
als je er met je neus opstaat dan zie je nog wel de lijntjes staan als een soort littekenachtig iets, maar het pigment is wel teruggekomen na een paar jaar en de inkt is helemaal weg. Ben tevreden in ieder geval.quote:Op dinsdag 14 september 2004 22:56 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Helemaal verdwenen neem ik aan dus?
Damn, dit ziet er echt pijnlijk uit! Ik hoop echt dat je snel resultaat gaat zien, maar daar heb ik wel vertrouwen inquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:41 schreef Gabika het volgende:
Wat denken jullie van het resultaat zover?
Je zou de foto's eens naast elkaar moeten plakken en kleiner maken. Misschien dat je dan wel beter verschil kunt zien.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:41 schreef Gabika het volgende:
Hoi!!!!
Ja,ik heb er weer een achter de rug.Het ging op zich wel goed,ik heb 842 pulsen gehad en het was redelijk pijnlijk,maar mijn huid begint er een beetje aan te wennen.
[afbeelding]
Deze foto was anderhalf uur na de behandeling genomen.
@ Happy_Sonic:Wanneer ga ik eindelijk echt resultaten zien dat het echt aan het verdwijnen is?![]()
Lijkt er idd wel een beetje op... wenkbrauwen zijn bijv. wel intensief gedaan. Maar de echt dikke lijnen duren wat langer om te vervagen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:51 schreef bird666 het volgende:
Zie je zelf wel al verschil, want op de foto's zie ik niet zo heel veel veranderen. Volgens mij concentreren ze zich nu ook nog alleen op de lichtere gedeelten en nog niet op de donkere, klopt? Ik hoop voor je dat het allemaal snel en mooi verloopt. Ben erg benieuwd
DeTattoo werken toch met zo'n electrische pen? Werkt dat? Kan me nauwelijks voorstellen. Of het is gewoon nog te duur, maar ja een laser is ook niet goedkoopquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:21 schreef BreezerFR het volgende:
Als je hem weg laat halen, maak afspraak bij DeTattoo instituut. En laat je daar goed informeren. Wel leuk allemaal dat soort info via een forum bij elkaar te krijgen, maar de deskundigen weten er heel wat meer vanaf dan een gemiddelde forum lid.
Dank Je!quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:46 schreef bierglas het volgende:
Wat een lelijke tattoo (sorry dat ik het zo bot zeg maar dat is gewoon mijn mening).
Ik hoop voor je dat ie goed eraf gaatMaar lijkt er wel op, die kleine details zijn er al af ja.
Succes
Das een goeie, ik zal mijn vriend eens vragen een foto te maken want die weet precies hoe dat allemaal werkt. Nog heel even geduld!!quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:41 schreef Gabika het volgende:
Hoi!!!!
Ja,ik heb er weer een achter de rug.Het ging op zich wel goed,ik heb 842 pulsen gehad en het was redelijk pijnlijk,maar mijn huid begint er een beetje aan te wennen.
[afbeelding]
Deze foto was anderhalf uur na de behandeling genomen.
@ Happy_Sonic:Wanneer ga ik eindelijk echt resultaten zien dat het echt aan het verdwijnen is?![]()
Hmmmm toch nog behoorlijk zichtbaar, of is dat alleen met gebruinde huid?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:42 schreef Happy_Sonic het volgende:
Dit is het resultaat, het is nu inmiddels 5 jaar geleden dat ik hem weg heb laten halen.
[afbeelding]
Ik zag pas na ongeveer tien behandelingen resultaat.
(als je dat misschien bedoelde met het zien van resultaten).
Dat komt ook wel...nog eventjes geduld!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:04 schreef Gabika het volgende:
Met zo'n resultaat zou ik ook h้้l tevreden mee zijn.![]()
![]()
![]()
![]()
Verbrand (in de zon) je daar dan ook sneller? Minder bescherming van de huid...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:02 schreef Happy_Sonic het volgende:
Als je bruin wordt dan blijft het gedeelte waar de tattoo heeft gezeten wel wat lichter, omdat het pigment nooit helemaal meer terug zal komen. Maar ik ben er erg tevreden over.
In het begin moet je er wel een beetje op letten, maar nu (5 jaar later) verbrand het niet meer, alleen zie ik dat het litteken wel dikker wordt ( opzet) als er mee in de zon gezeten wordt.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 18:48 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Verbrand (in de zon) je daar dan ook sneller? Minder bescherming van de huid...
Ik vond het idd wel een komisch mannetje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:12 schreef schatje het volgende:
Tattoo Bob is echt een flapdrol.
Alleen de naam al zou een indicatie moeten geven dat je er niet heen moet gaan.
Kan je wel stellenquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:54 schreef Gabika het volgende:
De dokter heeft wel gezegd dat hij het heel bijzonder vindt dat de tattoeage zo snel verdwijnt in tegenstelling tot de andere tattoeages die hij behandeld heeft.
Klopt... ik geloof dat die gast meldde dat ze in de 7e laag zaten (maar ik ben geen huidkenner).quote:Op zaterdag 27 november 2004 13:51 schreef dribbel79 het volgende:
Als een tattoo te diep gestoken wordt, dan wordt die inkt toch door de schildeklieren en je systeem afgevoerd/ weggehaald?? Ik geloof dat je maar maximaal tot in de zoveelste huidlaag kan tattoeren...
Tja, vroeg aan de slag en toch altijd even Fok! checken voordat ik echt aan de slag ga. Vraagje, zou je misschien een foto kunnen plaatsen vlak voordat je voor de volgende behandeling gaat. Nu zien we iedere keer een foto waar net de behandeling op heeft plaats gevonden. Ik ben zo benieuwd of je tatoeage door de behandeling juist weer meer zichtbaarder wordt. Ik ben in ieder geval blij voor je dat het zo snel werkt. Ben benieuwdquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:54 schreef Gabika het volgende:
Hoi bird666,
Leuk dat je zelfs zo vroeg op de ochtend nog interresse hebt in mijn tattoo![]()
Ziet er al mooi uit. Dit was je 4e behandeling?quote:Op maandag 17 januari 2005 12:02 schreef Gabika het volgende:
...Ik ben 9 december voor het laatst geweest en had toen 541 pulsen gehad.
Nu ziet hij er zo uit:
...
De volgende behandeling krijg ik over 10 dagen...
Groetjes Gabika![]()
Ik ben bang de 6e behandeling aan de naam van het plaatje te zien.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 07:57 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Ziet er al mooi uit. Dit was je 4e behandeling?
Harde lijnen duren helaas een stuk langer maar de vlakken vervagen al aardig
Interessant linkje. Heb het ook in http://forum.fok.nl/topic/652187 gepaste.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:59 schreef _WgV_ het volgende:
Ff een schopje vanwege dit: http://www2.trosradar.nl/PHP/news/22/941
Allemachtig wat een wonden...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:59 schreef _WgV_ het volgende:
Ff een schopje vanwege dit: http://www2.trosradar.nl/PHP/news/22/941
quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:44 schreef Gabika het volgende:
@ Fastcruiser![]()
Ik vroeg me af als je misschien ook zin in hebt om een paar foto'tjes op internet te zetten van je tattoo en de behandelingen,resultaten...![]()
Ik ben namelijk heel nieuwsgierig en dan gaat het niet altijd over m'n tattoo... Na een tijdje wordt dit ook zeker vermoeiend![]()
![]()
Grtz Gabika![]()
Ben al een stuk verder zodat het vrijwel niet meer te zien is...quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:44 schreef Gabika het volgende:
Ik vroeg me af als je misschien ook zin in hebt om een paar foto'tjes op internet te zetten van je tattoo en de behandelingen,resultaten...![]()
Volgens m'n dermatoloog komt het pigment wel terug (moet "geheractiveerd" worden) maar je moet het wel voorzichtig opbouwen (ook omdat er nu geen bescherming is). Hoop dat hij gelijk heeft.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vroeg me al af: als je van de zomer bruin wordt, kleurt die getattooeerde huid dan wel mee of blijft het wit als een litteken?
Dat die kerel die op TV was gewoon een kwakzalver is. Het is toch hartstikke duidelijk dat die kerel totaal niet weet waar hij het over heeft.quote:
Hoeveel ben je kwijt per behandeling?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:11 schreef Gabika het volgende:
Ja,het gaat wel duizenden euro's kosten![]()
![]()
Hoi Puma,quote:Op donderdag 17 februari 2005 22:22 schreef Pumatje het volgende:
ik wil graag een tato๋age, maar ik zie al deze berichten, van grote spijt, en vervolgens grote pijn om hem daarna weg te halen uit ontevredenheid van je handeling.
Nu zet dit mij enorm tot het denken
Wat is de motivatie achter het verwijderen bij jullie, spijt , de verkeerde tattoo, zonde van je huid, "ouder worden" ?
dit zou mijn keus enorm kunnen beinvloeden
alvast bedankt.
ik loop er al jaren mee hoorquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:25 schreef Nuek het volgende:
[..]
Hoi Puma,
Ik ben dus echt pro tattoos en vind het doodzonde dat mensen ze weghalen en weet dat je dus misschien niet zit te wachten maar ik wil je toch even laten nadenken over het feit dat de meeste mensen die een tattoo zetten er nooit spijt van krijgen en logischerwijze zie je deze mensen dan ook niet op tv of in magazines en de mensen die er spijt van krijgen hoor je dus wel. Zo lijkt het alsof heel veel mensen er spijt van krijgen terwijl dat eigenlijk naar mijn idee niet zo is.
Ik denk als ik jou zie schrijven dat iets je keuze nog kan beinvloeden je nog lang niet klaar bent voor een tattoo en je het beter kunt laten.
Ik hoorde gisteren dat de politie een onderzoek is begonnen... aanpakken dat soort gasten!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:40 schreef Rhanna het volgende:
Ga niet naar DETATTOO.. Dat was laatst nog bij Radar dat dat niets hielp..
Ondanks dat ik hier frequent postquote:Op vrijdag 18 februari 2005 22:14 schreef Nuek het volgende:
@deedeetee: ik ken zeer veel mensen met tattoos en niemand heeft echte spijt
Zal eens kijken of het lukt... maar dan moet hij nu nog wel ff genezen. Is nu ff geperforeerd.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:21 schreef Nuek het volgende:
Fastcruiser: heb je ook een foto?
Shit je ziet het nog, nou fijne ondersteuning hoorquote:Op zondag 13 maart 2005 11:54 schreef Gabika het volgende:
Wat had je op je arm zitten, en spin of zo???![]()
Verder zit hij er netjes uit, even nog naar de zon, zoals je het gezegd had.![]()
Watervaste factor-30 gaat mee. Afgelopen vakantie (september) had ik hem afgeplakt ("kader" zie je nog een beetje) om te voorkomen dat er teveel pigment zou komen wat dan meteen daarna weer afgeschoten ging worden. Nu moet het pigment juist geheractiveerd worden, dus voorzichtig opbouwen, ook vanwege verbrandingen. Helemaal in de tropen, zal zeker de eerste dagen toch deels afdekken of in de schaduw gaan zitten.quote:Op zondag 13 maart 2005 12:09 schreef Fratz het volgende:
wel goed insmeren als je in de tropen bent h่! (off-topic: waar ga je heen??)
Als je nou zo'n tattoo ziet....best een mooie.....sommigen kan je dan nog beter laten zitten dan dat je hem weg zou halen.....ik vind het resultaat soms echt niet mooi..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:21 schreef Fastcruiser het volgende:
Uit het topic.... http://laurens.knapen.com/tatoo/ ... ongelovelijk dat zo'n instituut nog mag blijven doorgaan.
... Oh wat ben ik blij dat ik juist gekozen heb (iig in mijn geval).
@Gabika: gelukkig heb je ook voor bewezen kwaliteit gekozen. Kost wat centen en duurt wat langer maar het resultaat heb je de rest van je leven wat aan
![]()
PS: Gaat niet over Detattoo maar over een andere kliniek.
Dit heb ik uit een post van Happy_Sonicquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:09 schreef pattyboom het volgende:
hey deedeetee thankx voor je reactie , tattoe zit op mijn rechter boven arm , ik zal proberen om een foto bij te zetten , iets verzachtends opsmeren hmmmmm zoiets als uierzalf of vaseline?
Dus ik denk dat je je huisarts het beste kunt vragen om die zalf voor de volgende keer, en wat je er nu op kunt smeren kan ik niet zo gauw vinden, misschien een brandzalfquote:Ik had van de huisarts EMLA creme voorgeschreven gekregen die de huidoppervlakte verdoofd
die foto moet eerst online gezet worden en dan kun je 'm plaatsen doorquote:Op zaterdag 16 april 2005 12:16 schreef pattyboom het volgende:
wil graag een foto van de eerste behandeling bij zetten maar weet niet hoe wie kan me dat ff vertellen
Ik zou er Flammazine op smeren, dat krijg je bij de huisarts. Het is speciaal voor brandwonden en je moet het in de koelkast bewaren dus het is lekker koud als je het erop smeert.quote:Op zaterdag 16 april 2005 12:09 schreef pattyboom het volgende:
hey deedeetee thankx voor je reactie , tattoe zit op mijn rechter boven arm , ik zal proberen om een foto bij te zetten , iets verzachtends opsmeren hmmmmm zoiets als uierzalf of vaseline?
Ik iig nietquote:Op maandag 25 april 2005 14:01 schreef deedeetee het volgende:
Nou ik vind het knap van je hoor, dat je nooit naar een afspraak gaat met * lood in je schoenen * zo van :
" OMG alweer een paar dagen pijn ! "![]()
Je doet 't niet voor niks, ik zie best wel resultaat maar het is w้l een kwestie van d๓๓rzetten h้ ?
Users die dit topic lezen en ook over het laten zetten van een tattoo denken moeten zich wel realiseren dat er weer van af komen bij lange na niet meevalt.
Ik ben best benieuwd of er mensen zijn die zich bedacht hebben na het lezen hier.....![]()
Volkomen duidelijk artikelquote:Op zondag 1 mei 2005 11:33 schreef Nuek het volgende:
Een linkje naar een noorse website met foto's over tattooremoval met nare gevolgen:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=275700
Mn Noors is een beetje roestigquote:Op zondag 1 mei 2005 11:33 schreef Nuek het volgende:
Een linkje naar een noorse website met foto's over tattooremoval met nare gevolgen:
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=275700
Er wordt ook gesproken over de methode met pulsen zoals Gabika doet (en dat zou de enige goeie manier zijn voor tattooremoval)
Jawel slimmerikje, je zei * noorse website* en als je er dan hier een linkje van plaatst gaan we ervan uit dat het zinvol is om ernaar te kijken...quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2005 14:36 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Jawel slimmerikje, je zei * noorse website* en als je er dan hier een linkje van plaatst gaan we ervan uit dat het zinvol is om ernaar te kijken...
en dat is 't nietde tekst is niet te lezen en de foto 's zijn schaars.
![]()
![]()
Tuurlijk ! trek het je niet aan. Z๓ was 't niet bedoelt hoor, meer als een plagerijtje ofsowquote:Op dinsdag 3 mei 2005 16:26 schreef Nuek het volgende:
[..]
![]()
Iedereen bepaald toch zelf wat zinvol is of niet... Die foto's waren daar groot op het journaalIk bedoelde er alleen mee aan te geven dat het niet alleen in ons land een veelbesproken item is.
haha, Oh My God!quote:Op dinsdag 20 januari 2004 04:47 schreef YebCar het volgende:
mijn ex had het gedaan
de huid wordt dan verschroeid met een laser
bij grote opeervalktes moet je echt rekenen om meer dan 5 behandelingen
zij heeft er 4x over gedaan om 2 kleine tattoos te laten verwijderen.
Er zijn ook mensen die geen spijt krijgen hoor en die heel blij zijn met hun tattoo, het merendeel loopt echt niet de klinieken plat om m weer te verwijderen.quote:Op zondag 8 mei 2005 13:04 schreef Snol1ner het volgende:
[..]
haha, Oh My God!Ik neem dus echt nooit een tatoo, lompe rotzooi
![]()
het is al een heel verschil met je eerste behandeling hoor, hoeveel schat je in nodig te hebben? Zijn de ingekleurde delen (bij die rozenkrans) makkelijker te doen dan de lijnen? Of is dat juist lastiger?quote:
quote:Op zondag 1 mei 2005 23:01 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Volkomen duidelijk artikel
(de foto's dan.... denk ik...)
Ik zou er niet echt tegenop zien als ik jou was. Als je er echt vanaf wil is het zo te horen zo gebeurd. Hij is maar heel klein vertel je en ook al heel erg vervaagd. Dat kost je dan maar een paar behandelingen en qua geld zal het dan ook wel meevallen denk ik , dus makkelijke keus lijkt me (als je er echt vanaf wil)quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:11 schreef la-nina het volgende:
k heb ooit een tattoo laten zetten in thailand, achterin een internetshop![]()
in een moment van totale verstandsverbijstering .... so don't ask !
t'is een klein wereldbolletje tussen mn schouderbladen bovenaan mn ruggegraat..
Hij's al redelijk verbleekt, na het zetten is mn huid namelijk vreselijk gaan ontsteken
(extra fijn als je midden in de jungle zit op 2 1/2 uur van alles weg)
je kon de kleur er gewoon afwrijven, hij was denk' ook niet diep genoeg gezet.
De grootte is ong 5cm doorsnee, en hij is dus al redelijk vaag, ik wil er vanaf,
er mag ook nix overheen, als ik er ooit weer een neem (wil ik wel) niet daar!
Als ik dit topic doorlees wil ik meteen een afspraak gaan maken ...
Ik twijfel alleen zo, of het wel de moeite is , het geld, de pijn,
het risico dat mn huid net zo hysterisch reageert als op de tattoo zelf,
bang voor littekens ook al is ie maar heel klein...
Bovendien zie ik m zelf niet dus stoor ik me er alleen aan als mensen vragen
"he wat zit daar nou".... pffft
Ooit gaat ie eraf! @ Gabika : respect, ik vind je verhalen en foto's doodeng maar stoer![]()
Zou ik ook voor gaan. Klein en al vaag... dus weghalen die handel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 19:17 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik zou er niet echt tegenop zien als ik jou was. Als je er echt vanaf wil is het zo te horen zo gebeurd. Hij is maar heel klein vertel je en ook al heel erg vervaagd. Dat kost je dan maar een paar behandelingen en qua geld zal het dan ook wel meevallen denk ik , dus makkelijke keus lijkt me (als je er echt vanaf wil)
je baalt e duidelijk van.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:11 schreef la-nina het volgende:
k heb ooit een tattoo laten zetten in thailand, achterin een internetshop![]()
in een moment van totale verstandsverbijstering .... so don't ask !
t'is een klein wereldbolletje tussen mn schouderbladen bovenaan mn ruggegraat..
Hij's al redelijk verbleekt, na het zetten is mn huid namelijk vreselijk gaan ontsteken
(extra fijn als je midden in de jungle zit op 2 1/2 uur van alles weg)
je kon de kleur er gewoon afwrijven, hij was denk' ook niet diep genoeg gezet.
De grootte is ong 5cm doorsnee, en hij is dus al redelijk vaag, ik wil er vanaf,
er mag ook nix overheen, als ik er ooit weer een neem (wil ik wel) niet daar!
Als ik dit topic doorlees wil ik meteen een afspraak gaan maken ...
Ik twijfel alleen zo, of het wel de moeite is , het geld, de pijn,
het risico dat mn huid net zo hysterisch reageert als op de tattoo zelf,
bang voor littekens ook al is ie maar heel klein...
Bovendien zie ik m zelf niet dus stoor ik me er alleen aan als mensen vragen
"he wat zit daar nou".... pffft
Ooit gaat ie eraf! @ Gabika : respect, ik vind je verhalen en foto's doodeng maar stoer![]()
hij is/was 2 kleuren blauw met groen..quote:Op zaterdag 16 juli 2005 18:31 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Zou ik ook voor gaan. Klein en al vaag... dus weghalen die handel.
Meerdere kleuren trouwens, of alleen "zwart"?
Ik denk/weet bijna wel zeker van niet, heb je niet gezien hoe enorm groot ie wel was? Dat duur wel ff hoor..quote:
Vertel eens hoe het ging en weet je al hoeveel behandelingen je nodig gaat krijgen ?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:30 schreef Samson het volgende:
Jammer dat dit topic niet meer geupdate wordt, ik zie in het linkje van Gabika wel dat de foto's nog steeds wel geupdate worden, laatste van 15 december.
En, ik durf t bijna niet toe te geven, vooral na eerdere opmerkingen, maar ik heb ook net de 1e behandeling achter de rug om m te laten verwijderen....
Ik vond t erg meevallen, ik moet wel zeggen dat het meer pijn doet dan de tatoeage laten zetten, maar dat is een kwestie van even doorbijten. Mn tatoeage meet iets van 11 cm lengt bij 3 cm breedte en is gewoon zwarte lijnen en zwart ingekleurd (soort van tribal). Dus niet enorm groot of zo. Maar toen ik m liet zetten vond ik m niet donker genoeg en heb m nogmaals laten inkleuren. Dus er moet best wat inkt weggezapt worden.... Hij schatte iets van 10 behandelingen in maar het kan ook een paar minder zijn. Hangt er heel erg vanaf hoe je lichaam reageert. Je ziet ook niet meteen resultaat omdat je lichaam langzamerhand de afgebroken inkt afvoert. Na een paar uur moest ik m schoonmaken en er een zalfje opdoen. Er zitten wat blaasje op nu waarvan een aantal alweer door zijn, dus het genezen gaat goed. Nu moet ik nog 10 dagen de zalf smeren en dan mag je na een 4 tot 6 weken de volgende behandeling.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:11 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Vertel eens hoe het ging en weet je al hoeveel behandelingen je nodig gaat krijgen ?
enne...niks mis mee hoor als je na verloop van tijd besluit dat je er t๓ch vanaf wilt
Ik houd je wel op de hoogte! Samen een vennootschapje oprichten??? hehequote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:22 schreef deedeetee het volgende:
Klinkt of 't wel te doen is dus maar met 10 behandelingen ben je wel een hele tijd bezig voor je er van af bent. Ik ben benieuwd of je al gauw een aardig resultaat ziet vergeet niet dat hier dan ff te melden![]()
Het zou me niks verbazen als er al gauw veel meer van die kliniekjes verschijnen![]()
Tja met de harde lijnen wilt het nog niet echt opschieten (dat na 14 behandelingen.. toen was de mijne al vrijwel weg)... rest vervaagt al behoorlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:30 schreef Samson het volgende:
Jammer dat dit topic niet meer geupdate wordt, ik zie in het linkje van Gabika wel dat de foto's nog steeds wel geupdate worden, laatste van 15 december.
Ik zou bij verschillende instanties informeren naar de prijs. Maar het is idd allemaal wel erg duur. Zijn ze echt heel klein dan? Of hebben ze verschillende kleuren (dat duurt idd langer) Anders lijkt 1.5 tot 2 jaar me wel erg lang om 2 kleine tattoos weg te laten halen... Die van mij moet echt wel binnen een jaar lukken nl.quote:Op zondag 22 januari 2006 09:39 schreef -Guppie- het volgende:
Ik heb 2 kleintjes die ik weg wil hebben
Ik was toen al naar zoiets gegaan waar ze ook laseren en vroeg wat dat ging kosten en kreeg dit te horen "het gaat in totaal ongeveer 2000 euro kosten en er gaat anderhalf jaar tot 2 jaar overheen voordat het helemaal weg is"
(hij zei er dan niet bij dat er ook een kans is dat het niet eens helemaal weg gaat,maar dat weet ik wel )
dus ik heb het nog niet gedaan,vind het erg veel geld en ben juist net gaan samenwonen,dus dit is niet de rijkste periode uit mijn leven !!
De harde lijnen schijnen idd het moeilijkst te zijn... Maar je moet niet vergeten dat het een fikse tattoo is die er in 1ste instantie bij haar zat... Dat gaat idd niet 123 weg helaas..quote:Op zondag 22 januari 2006 12:25 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Tja met de harde lijnen wilt het nog niet echt opschieten (dat na 14 behandelingen.. toen was de mijne al vrijwel weg)... rest vervaagt al behoorlijk.
Ah, dan zal het idd wel met die kleuren te maken hebben, dat schijnt lastiger te zijnquote:Op zondag 22 januari 2006 16:48 schreef -Guppie- het volgende:
De ene is zwart de ander heeft alle kleuren van de regenboog..
en ze zijn beide ongeveer 4 bij 5 cm
Daarom neem ik ook alleen maar lelijke dingen.quote:Op maandag 23 januari 2006 21:34 schreef Configuratiescherm het volgende:
pfff, ik zou nooit een tattoo nemen omdat ik het mooi zou vinden, want na een tijdje is de mode anders en is hij niet meer zo mooi.![]()
Ik heb mn antwoord al gevonden, stukje van een laserpraktijk in veldhoven: (foto 1) Voor de 1e behandeling. (foto 2) E้n uur na de 4e behandeling. De huid wordt niet beschadigd! Over 6 weken krijgt deze meneer weer zijn volgende behandeling. In de tussen liggende periode zal de tatoeage weer veel verder gaan vervagen. Deze meneer heeft nog ongeveer 2 tot 3 laser behandelingen te gaan!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:11 schreef deedeetee het volgende:
Klinkt goed Samson![]()
Ik ben benieuwd hoe het na de volgende behandeling is en ook of het idd de komende weken nog lichter wordt. Als je lichaam in de tijd nog inktdelen afbreekt zou je dat logischerwijs wel mogen verwachten maar ik weet er eik niks vanaf.![]()
geluikkig ga ik geen tatoo nemen, hoef ik hem ook niet te verwijderenquote:Op dinsdag 20 januari 2004 04:47 schreef YebCar het volgende:
mijn ex had het gedaan
de huid wordt dan verschroeid met een laser
bij grote opeervalktes moet je echt rekenen om meer dan 5 behandelingen
zij heeft er 4x over gedaan om 2 kleine tattoos te laten verwijderen.
En terechtquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:51 schreef -Guppie- het volgende:
pff ik wilde dat ze beter op leeftijden letten bij zo'n tattooshop
ik was 15/16 jaar ofzoiets en ik zag eruit als 13,hij zag het heus wel.
Tuurlijk,het is ook mijn eigen schuld,maar toch neem ik het die man ook kwalijk.
Ik zou me niet te druk maken over een eventueel slecht resultaat, als je je met de nieuwste laser laat behandelen moet het gewoon goed gaan. Als je er toch echt vanaf wil.... bij mij is er nu een behandeling geweest en er is best met sterke pulsen gelaserd maar de huid is echt niet beschadigd, de tatoeage is enkel lichter gewordenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 14:51 schreef -Guppie- het volgende:
Behalve het geld is er nog iets wat mij (nog) tegen houd.
Ze zitten op mijn bovenarmen,dus een plek die je vaak ziet als ik iets mouwloos aan heb (oa.als ik ga stappen elk weekend,in de sportschool en als het lekker weer is dus ook een paar maanden per jaar)
en wat nou als het helemaal niet goed weggaat ? en ik met nog iets veel lelijkers zit dan een tattoo??
sowieso duurt het dus anderhalf/2 jaar voordat ze weg zouden gaan,dus sowieso 2 jaar loop ik met iets "half af" op mijn arm,en moet ik het zolang in ieder geval "verbergen" en daarna ???
helemaal weg ?? of een mislukkig4life op je arm ??
pff ik wilde dat ze beter op leeftijden letten bij zo'n tattooshop
ik was 15/16 jaar ofzoiets en ik zag eruit als 13,hij zag het heus wel.
Tuurlijk,het is ook mijn eigen schuld,maar toch neem ik het die man ook kwalijk.
Ja gelukkig maar, gelukkig voegt dit ook echt wat toe aan dit topicquote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:17 schreef satecl het volgende:
[..]
geluikkig ga ik geen tatoo nemen, hoef ik hem ook niet te verwijderen![]()
Tattoo verdwijnt wel maar ook een deel van het pigment. Je houdt dus een lichtere vlek over. Gedurende de jaren trekt dat weer bij.quote:Op zondag 29 januari 2006 11:14 schreef -Guppie- het volgende:
maar Samson,ik hoor altijd eigenlijk alleen maar negatieve verhalen,het zou nooit helemaal weggaan blablabla..
Ik zou zeker ns verder kijken, want dit lijkt me idd nogal duur. Het weg laten halen is idd niet goedkoop maar hier lijkt het wel of ze de hoofdprijs vragen in jouw geval.... Zo groot zijn die tattoo's van je ook niet. En je hebt ze toch al een tijd, dus een beetje rondkijken voor een acceptabele prijs kan geen kwaadquote:Op zondag 29 januari 2006 13:28 schreef -Guppie- het volgende:
een witte vlek vind ik niet zo erg
en vinden jullie 2000 euro veel voor 2 tattoo's weghalen van beide 4 bij 5 cm (ene gekleurd andere zwart)
of is het overal zo duur ?
ik ben maar bij 1 binnen gelopen toen,ik ga nog wel een keer verder zoeken uiteraard
Je moet gewoon de juiste laser laten gebruiken, volgens mij heet ie: q switched roby laser of zoiets, deze geeft tot nu toe de beste resultatenquote:Op zondag 29 januari 2006 11:14 schreef -Guppie- het volgende:
maar Samson,ik hoor altijd eigenlijk alleen maar negatieve verhalen,het zou nooit helemaal weggaan blablabla..
maar er is dus een nieuwe laser die wel goed werkt ??
Een ruby laser, zul je bedoelenquote:Op zondag 29 januari 2006 16:22 schreef Samson het volgende:
[..]
Je moet gewoon de juiste laser laten gebruiken, volgens mij heet ie: q switched roby laser of zoiets, deze geeft tot nu toe de beste resultaten
waaahahahahha!!! Wat grappig!!! Hou op zeg, mn maag, ik houd het niet meer....quote:Op donderdag 2 februari 2006 07:51 schreef Joosje112 het volgende:
Schuursponsje doet wonderen ^o^
Zo'n kleine tattoo laten verwijderen is toch niet te vergelijken met wat Gabika moet laten doen om t weg te krijgen, die van mij is ook niet zo groot, en het is niet dat ik daar nu zat te juichen in die stoel, maar zo erg is het nu ook weer niet...quote:Op zondag 5 februari 2006 17:41 schreef flipsen het volgende:
Jezus, net die foto\'s van Gabika bekeken... Wat een proces zeg, brrrr.... Ik heb nog steeds geen spijt van mijn (kleine) tattoo op m\'n schouder, maar mocht ik het ooit krijgen: jammer dan! Never nooit niet dat ik zo\'n proces inga.
Fleur, had toevallig net je eigen topic gekickt... We zijn wel benieuwd namelijk.
Heeej, je bent je leuke usericon kwijtquote:Op zondag 5 februari 2006 20:57 schreef deedeetee het volgende:
Hoe ziet \\\\\\\'t er nu uit Samson? Is het toch nog wat lichter van kleur geworden ?
Het is heel erg goed geheeld, ik had wel een aantal dagen nog blaasjes met vocht eronder (moet je dus niet doorprikken) maar die trekken na verloop van tijd gewoon weg.quote:Op zondag 5 februari 2006 21:37 schreef deedeetee het volgende:
Yep, maar deze vind ik ook wel wat hebben, hij lijkt iig sprekend !( mss wordt de andere nog wel gevonden )
Goed dat het nog steeds lichter wordt ik ben benieuwd naar hoe het de volgende keer gaat. Is alles ook goed geheeld en heb je nog lang last gehad van een schrijnend gevoel ?![]()
Voordat je een tattoo neemt moet je gewoon goed nadenken, dan is weghalen later niet nodig.quote:Op maandag 6 februari 2006 00:39 schreef dnzl het volgende:
Zijn er tegenwoordig nog geen tattoo\'s die op een makkelijke manier zijn te verwijderen?
Ik vond het vergelijkbaar met de eerste behandeling, niet meer en niet minder pijn. Ik ben ook zeer benieuwd, vorige keer was ie uiteindelijk een stukje lichter en daarbinnen ook weer wat lichtere plekjes (maar nog heel weinig). Als het goed is gaan er nu wat meer "gaten" in het geheel vallen. Top dat je je mug weer terug hebt trouwens!quote:Op zaterdag 25 februari 2006 15:41 schreef deedeetee het volgende:
En was het pijnlijker als de eerste keer of viel 't deze keer juist mee ?
Ik ben ook benieuwd of 't al een aardig resultaat heeft.
m'n mug is terug !!
Het gaat heel voorspoedig moet ik zeggenquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:18 schreef deedeetee het volgende:
De 3 e behandeling al ! en zie 't nu al goed vervagen ?![]()
Die etherische olie behandeling klinkt ook wel goed![]()
Daar gaat het idd uiteindelijk om, hoeveel behandelingen had je nodig en wat was je kwijt?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:40 schreef wimnul40 het volgende:
Men neemt de tijd en je ziet de inkt echt oplossen tijdens de behandeling.
Jammer dat er nog niet meer over bekend is maar ik ben echt dik tevreden.
Euhm in principe wel. Pas geleden ben ik nog voor een behandeling gegaan en m'n dokter vertelde dat hij ineens 3 mensen minder had omdat de tatto ineens verdween was.. Gaat schjinbaar best snel aan het einde...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 10:52 schreef L3viathan het volgende:
hey Gabika,... nog vooruitgang geboekt met de verwijdering?
Hmmm goede vraag... Ik ben in ieder geval niet verdrietig dat ik hem weghaal. En jammer vind ik het ook niet anders had ik deze weloverwogen beslissing uiteindelijkk niet genomen. Ik denk dat het gewoon heel simpel ligt -> dat ik hem weg wil hebben zodat ik weer normaal vrouwlijke kleding aan kan doen zonder dat de halve populatie me geschokt na loopt te staren...quote:Op woensdag 20 juli 2005 14:45 schreef MoreMini het volgende:
Hey Gabika,
doet het je persoonlijk eigenlijk iets? Vind je het jammer? Ben je verdrietig dat je je tattoo weghaalt?
Hehheeh nee helaas hij is belangena nog niet weg... De lijntekening zit erg diep getatoeerd en duurt dus er lang voordat alle inkt weggelaserd is...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |