Ziet er al mooi uit. Dit was je 4e behandeling?quote:Op maandag 17 januari 2005 12:02 schreef Gabika het volgende:
...Ik ben 9 december voor het laatst geweest en had toen 541 pulsen gehad.
Nu ziet hij er zo uit:
...
De volgende behandeling krijg ik over 10 dagen...
Groetjes Gabikaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben bang de 6e behandeling aan de naam van het plaatje te zien.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 07:57 schreef Fastcruiser het volgende:
[..]
Ziet er al mooi uit. Dit was je 4e behandeling?
Harde lijnen duren helaas een stuk langer maar de vlakken vervagen al aardigom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Interessant linkje. Heb het ook in http://forum.fok.nl/topic/652187 gepaste.quote:Op maandag 24 januari 2005 20:59 schreef _WgV_ het volgende:
Ff een schopje vanwege dit: http://www2.trosradar.nl/PHP/news/22/941
Allemachtig wat een wonden...quote:Op maandag 24 januari 2005 20:59 schreef _WgV_ het volgende:
Ff een schopje vanwege dit: http://www2.trosradar.nl/PHP/news/22/941
quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:44 schreef Gabika het volgende:
@ Fastcruiserom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vroeg me af als je misschien ook zin in hebt om een paar foto'tjes op internet te zetten van je tattoo en de behandelingen,resultaten...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ben namelijk heel nieuwsgierig en dan gaat het niet altijd over m'n tattoo... Na een tijdje wordt dit ook zeker vermoeiendom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grtz Gabikaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben al een stuk verder zodat het vrijwel niet meer te zien is...quote:Op donderdag 27 januari 2005 18:44 schreef Gabika het volgende:
Ik vroeg me af als je misschien ook zin in hebt om een paar foto'tjes op internet te zetten van je tattoo en de behandelingen,resultaten...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Volgens m'n dermatoloog komt het pigment wel terug (moet "geheractiveerd" worden) maar je moet het wel voorzichtig opbouwen (ook omdat er nu geen bescherming is). Hoop dat hij gelijk heeft.quote:Op donderdag 27 januari 2005 23:53 schreef Yeahinho het volgende:
Ik vroeg me al af: als je van de zomer bruin wordt, kleurt die getattooeerde huid dan wel mee of blijft het wit als een litteken?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat die kerel die op TV was gewoon een kwakzalver is. Het is toch hartstikke duidelijk dat die kerel totaal niet weet waar hij het over heeft.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 13:48 schreef Gabika het volgende:
Wat bedoel je daarmee?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoeveel ben je kwijt per behandeling?quote:Op vrijdag 11 februari 2005 17:11 schreef Gabika het volgende:
Ja,het gaat wel duizenden euro's kostenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop