abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16415914
Een idee dat al lang speelt en maar door sluimert is om met veel tarotleggers samen te komen, zodat we voor elkaar kunnen orakelen, om van elkaar te leren, maar ook omdat het altijd zo verdomde moeilijk is om voor jezelf te orakelen. Hierbij een apart topic om maar eens spijkers met koppen te slaan.

Het lijkt me erg cool om niet alleen met tarotisten maar ook andere orakelraadplegers, zoals bijv I Ching'ers of runenlezers samen te komen, en dan door meerdere mensen antwoorden laten destilleren op dezelfde vragen. Ik ben erg benieuwd wat dat gaat opleveren. Al zul je niet dezelfde antwoorden krijgen, raakvlakken zullen er zeker zijn denk ik.

Dus misschien moeten we maar een datum prikken, ergens in februari lijkt me wel okee. Ook omdat ik zelf de komende weken vrij vol zit. En is er een mooiere dag denkbaar dan vrijdag de 13e, om het lot, waar het natuurlijk allemaal om draait, eens lekker te tarten!

Het zal beginnen rond een uurtje of 8 uur / half negen.

Als plek is er natuurlijk het onovertroffen chatkanaal #truth, op irc.fok.nl. De plek waar ik al eerder 2 geslaagde tarotsessies heb gehouden. Dat is al weer bijna een jaar geleden, en het is tijd voor een waardig vervolg.

Dus meld hier als je mee wil doen! Ook als je alleen toeschouwer wil zijn of vragen wil stellen ben je welkom natuurlijk. Ik ga ervan uit dat iig de mensen die in Het grote Tarot topic! Deel 1! al interesse aangaven willen komen.

[Dit bericht is gewijzigd door Schorpioen op 13-02-2004 13:19]

dinsdag 20 januari 2004 @ 01:33:51 #2
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_16416343
ik ken nog lang niet alle kaarten om ze te lezen maar als toeschouwer wil ik opzich wel aanwezig zijn. Dus roep de datum en ik zal er zijn (grin if you build it he will come )
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_16416423
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 01:33 schreef beelz het volgende:
ik ken nog lang niet alle kaarten om ze te lezen maar als toeschouwer wil ik opzich wel aanwezig zijn. Dus roep de datum en ik zal er zijn (grin if you build it he will come )
Vrijdag 13 februari dus.
pi_16416537
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 01:12 schreef ThePreacher het volgende:
Ik ga ervan uit dat iig de mensen die in Het grote Tarot topic! Deel 1! al interesse aangaven willen komen.
Like duh!

Hey, als een preacher 'cool' kan zeggen, mag ik dit zeggen

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
pi_16416905
Als ThePreacher komt ben ik er zeker!
Unox, the worst operating system.
pi_16439189
*schopje*
Oi!
pi_16478121
Nog maar een schop!
pi_16478383
Waarschijnlijk moet ik dan (helaas) werken, maar zo niet, dan ben ik er heel graag bij
  donderdag 22 januari 2004 @ 03:05:47 #9
36959 Furby
Geile neuk Harrie
pi_16478770
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 01:12 schreef ThePreacher het volgende:
Ik ga ervan uit dat iig de mensen die in Het grote Tarot topic! Deel 1! al interesse aangaven willen komen.
Wat zeggen de kaarten
Op zaterdag 22 april 2006 21:20 schreef Zweefvliegje het volgende:
Bij een stoplicht mag je gewoon achter elkaar staan, zonder 2 seconden afstand! :(
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2004 @ 16:13:56 #10
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_16490343
Ja, ik kan op vrijdag de 13e en een mooiere dag is trouwens niet te bedenken

Moet er niet even een lijstje komen met leggers en vragenstellers ofzo. Hoe pakken we het aan? Vragen op volgorde van binnenkomst ofzo? Nahjah, ik hoor (lees) het wel!

Leuk

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2004 @ 16:16:24 #11
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_16490432
Enneh even ter verduidelijking, ik heb geen zin in zeikerds, van zeikvragen krijg je zeikantwoorden.
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 22 januari 2004 @ 17:13:36 #12
51124 Amethist
See shadows gathering around
pi_16492302
Lijkt me ook leuk!
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
pi_16492664
Was het trouwens niet ChOas die veel met de I Ching deed? Lijkt me leuk om erbij te hebben.

En zwerft Psyche2003 nog ergens rond hier?

† In Memoriam † donderdag 22 januari 2004 @ 19:05:47 #14
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_16495231
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 17:23 schreef ThePreacher het volgende:
Was het trouwens niet ChOas die veel met de I Ching deed? Lijkt me leuk om erbij te hebben.

En zwerft Psyche2003 nog ergens rond hier?

Psyche2003 post nogal vaak in het Ouder(s) forum, voor de rest weet ik niet of hij hier in the truth nog wel eens komt.
pi_16504343
Ik heb ChOas een mailtje gestuurd. .

Van Psyche heb ik geen mailadres, maar misschien kan Slaapmeisje even een stiekem klein hintje in OUD neergooien als ze Psyche tegenkomt? .

.

Oi!
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2004 @ 12:01:50 #16
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_16512975
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 23:54 schreef MUUS het volgende:
Ik heb ChOas een mailtje gestuurd. .

Van Psyche heb ik geen mailadres, maar misschien kan Slaapmeisje even een stiekem klein hintje in OUD neergooien als ze Psyche tegenkomt? .

.

Done..... hopelijk ziet hij het nog voor a.s. vrijdag. Het is nu zo druk in OUD met een livebevalling enzo, dat ik bang ben dat het topic weer snel naar onderen zakt.

p.s. het zal wel mijn dirty mind zijn, maar ik lees elke keer simultane oralesessie

pi_16513805
En als j geen irc hebt?
pi_16514102
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:33 schreef Elvi het volgende:
En als j geen irc hebt?
Dan ga je naar www.mirc.com en download je mIRC. En lees je dit: [irc] #fok FAQ.
Alleen waar "#fok" staat lees je dan "#truth".
pi_16517775
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:45 schreef Schorpioen het volgende:

Dan ga je naar www.mirc.com en download je mIRC.

En als dat niet mag van je boze pappa?
pi_16519672
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 14:49 schreef Elvi het volgende:

[..]

En als dat niet mag van je boze pappa?

Ah, boze pappa's zijn minder...

Maar overal is een oplossing voor: ik heb nog wel een webbased irc gateway, hoef je niks voor te installeren, alleen ie4 of hoger met java ondersteuning is nodig.

Mail me even, dan krijg je de url+inlogggegevens (ik heb het nl op mijn eigen server draaien, ga het niet voor iedereen openzetten )

pi_16700806
*kick*

Ik zat eens te denken hoe we het het beste zouden kunnen doen. want meerdere leggers tegelijk in 1 kanaal gaat misschien wel erg onoverzichtelijk worden... Misschien beter om de beurt kaarten leggen, of anders meerdere openbare kanalen openen ofzo. Of evt prive leggingen, voor vragen die wat persoonlijker zijn.

Iemand nog goede ideeen hierover? Of zien we het op de dag zelf wel gewoon?

donderdag 29 januari 2004 @ 22:57:41 #22
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_16701216
Ik ben d'r ook nog hoor!!

Zit wel vaker in OUD, omdat ik hier de sfeer verpest vond worden door de zeg maar "onbezonnen generatie" maar, TRU is toch nog steeds het forum waarvoor ik op Fok! Forum terecht kwam hoor

Enne Slaapmeisje, je hint was doorgekomen, heb het alleen ff errug druk... Als Preacher trouwens nog tijd heeft en op #truth aanwezig is wil ik hem wel even spreken eigenlijk

Enne... Meldt!

[Edit]
Kan misschien wel mijn Runes onder het stof vandaan halen... Heb ook nog LeNormand kaarten en een pendel ter beschikking
[/Edit]

[Nogmeeredit]
Need correct key melding om op #truth te komen???
[/Nogmeeredit]

[Dit bericht is gewijzigd door Psyche2003 op 29-01-2004 23:04]

17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
Faith Cathryn heet onze kleine trots!!
  donderdag 29 januari 2004 @ 23:08:35 #23
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_16701709
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 12:01 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Done..... hopelijk ziet hij het nog voor a.s. vrijdag. Het is nu zo druk in OUD met een livebevalling enzo, dat ik bang ben dat het topic weer snel naar onderen zakt.

p.s. het zal wel mijn dirty mind zijn, maar ik lees elke keer simultane oralesessie

Gezien! En ja.. zal jouw dirty mind wel zijn
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
pi_16847955
En weer even een schopje om dit onder de aandacht te brengen. .

ThePreacher gaat zijn tarotkaarten gebruiken en Psyche2003, ehm, die is van alles van plan. . Runen, pendel, kaarten. (Besluit je bij een vraag wat je gaat gebruiken of kies je 1 iets uit waar je je het prettigst bij voelt?)

Als er nog iemand is die kaarten wil leggen of wil pendelen of wat ook : graag, leuk! Laat het hier even weten.

En komt allen 13 februari! .

Oi!
  † In Memoriam † dinsdag 3 februari 2004 @ 19:29:22 #25
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_16857517
Hoi MUUS, misschien is het niet goed doorgekomen, maar ik wil ook graag mijn welwillende geest ter beschikking stellen op vrijdag de 13e hoor. Naast Rider Waite Tarot, leg ik ook zigeuner waarzegkaarten. Is misschien leuker als er meerdere disciplines aanwezig zijn die avond dus:

ThePreacher: Tarot
Psyche2003: Runen
Slaapmeisje: Zigeuner waarzegkaarten

Het is maar een idee, maar het leek mij juist wel leuk om de verschillende waarzegmethoden te gebruiken. Aan de andere kant, kan het juist ook interessant zijn om hetzelfde medium te gebruiken omdat je anders appels met peren gaat vergelijken.

Uitgangspunt is natuurlijk dat er een antwoord op de vraag komt en hoe die dan verkregen wordt is dan minder interessant. Anyway, verschillende invalshoeken om bovenstaande te bekijken leek mij het interessantst.

Is het misschien handig om een intekenlijst hier te plaatsen zodat we in ieder geval alvast op volgorde de vragen kunnen beantwoorden? Of op volgorde van binnenkomst in #truth, maar dan is het wel prettig als 1 iemand dat in de gaten houdt en nummertjes uitgeeft

Wat mij betreft kan er wel in #truth geantwoord worden, maar dan met de afspraak dat niemand er doorheen lult. Gewoon een kwestie van goed modden.

pi_16858604
Slaapmeisje, er komt bij mij zo vaak iets niet door. . Sorry! . Heel leuk dat je mee wilt doen!

Verschillende manieren zijn idd het leukst, maar het moet natuurlijk wel zo zijn dat degene die de vragen moet beantwoorden zich prettig voelt bij zijn/haar manier. Als Psyche2003 liever ook tarotkaarten legt i.p.v. runen dan is dat ook prima natuurlijk. . Hoe prettiger iemand iets vindt werken des te beter het antwoord.

Hoe gaan we te werk. Ehm, mja, gewoon op volgorde van binnenkomst? Want stel dat iemand hier nu meldt dat hij/zij een vraag wil stellen en dan op irc pas heel laat komt binnenkakken, da's ook niet prettig voor degenen die kaarten gaan leggen.

Op volgorde van binnenkomst lijkt me daarom het beste. Eensch? .

Slaapmeisje, ik had jou van de week nog een mail/kaart gestuurd. Niet gekregen?

Oi!
pi_16858680
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:00 schreef MUUS het volgende:

Slaapmeisje, ik had jou van de week nog een mail/kaart gestuurd. Niet gekregen?

Never mind, zie het al .
Oi!
  dinsdag 3 februari 2004 @ 22:51:02 #28
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_16864353
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 20:00 schreef MUUS het volgende:

Hoe gaan we te werk. Ehm, mja, gewoon op volgorde van binnenkomst? Want stel dat iemand hier nu meldt dat hij/zij een vraag wil stellen en dan op irc pas heel laat komt binnenkakken, da's ook niet prettig voor degenen die kaarten gaan leggen.

Op volgorde van binnenkomst lijkt me daarom het beste. Eensch? .

Mee eensch ende in orde!

Ik denk dat ik het op 2 dingen hou die avond, LeNormand en Tarot... Runen zijn me nog te roestig... Tijd geleden en een pendel online heeft natuurlijk niet dezelfde impact online als IRL...

17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
  donderdag 5 februari 2004 @ 13:36:24 #29
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_16910077
*zicht meldt*

Ben alleen nog niet goed genoeg met kaartlezen dus ik hou het bij toeschouwer zijn en een vraag hebben

Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  † In Memoriam † zondag 8 februari 2004 @ 12:08:54 #30
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_16994603
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 13:36 schreef purplerose het volgende:
*zicht meldt*

Ben alleen nog niet goed genoeg met kaartlezen dus ik hou het bij toeschouwer zijn en een vraag hebben

Vragenstellers zijn hartstikke nodig, dus wees welkom
  dinsdag 10 februari 2004 @ 14:59:54 #31
51124 Amethist
pi_17059838
Helaas kan ik 13 februari niet. Had graag mee willen doen met mijn medicijnkaarten.
Why was I one of the chosen ones? Until the fight I could not see,[br]The magic and the strength of my power, It was beyond my wildest dreams,[br] One by one they are falling, Every time they try to strike us down.
pi_17122881
En weer een schopje.
Oi!
pi_17125221
Ik heb al een brandende vraag! Mag ik als eerste?
pi_17125683
Oi, hoe laat beginnen we? Da's wel handig om te weten natuurlijk. .
Oi!
pi_17127201
Uurtje of 8 / half negen?
pi_17127245
Puhrima!

Zal ik het anders even duidelijk in jouw OP erbij zetten? Dan kunnen nieuwe geinteresseerden in 1 oogopslag zien wat en hoe enzo. .

Oi!
pi_17143538
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 20:42 schreef MUUS het volgende:
Puhrima!

Zal ik het anders even duidelijk in jouw OP erbij zetten? Dan kunnen nieuwe geinteresseerden in 1 oogopslag zien wat en hoe enzo. .

Heb ik al gedaan.
  † In Memoriam † vrijdag 13 februari 2004 @ 13:33:25 #38
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_17143619
Hallow! Ik was even aan het checken hoe laat de aftrap is vanavond. Met een kleine slag om de arm, maar ijs en weder dienende zal ik er zijn om 20.00 uur
  vrijdag 13 februari 2004 @ 13:39:13 #39
52349 purplerose
pi_17143776
20.00 ga ik niet redden maar ik kom er zo snel mogelijk aan! zal tussen half negen en negen uur zijn MET brandende vraag

tot vanavond!!

pi_17146205
Ik heb er zin in! .
Oi!
  vrijdag 13 februari 2004 @ 15:34:12 #41
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17146381
ik zal mij proberen te melden vanavond (met een vraag..moet em alleen nog ff goed formuleren))heb alleen nog IRC, maar dat lukt nog wel..
alleen 1 probleempje: 8 uur red ik niet. ik ben aanhet werk tot 9 uur en zou pas rond 10 uur kunnen komen.. zijn jullie er dan nog??

Mzzls Qu63

It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_17146597
Oh, dan zijn we er vast nog wel! .

De meesten zullen rond half 9 binnen komen, even rommelen, lijstje maken van wie er allemaal een vraag willen stellen, vragen stellen, kaarten leggen of stenen, antwoord van de leggers en dan nog eens bespreken.

Joh, tegen de tijd dat jij komt, is net de eerste vraag beantwoord! .

Oi!
  vrijdag 13 februari 2004 @ 15:55:41 #43
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17146946
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:42 schreef MUUS het volgende:

De meesten zullen rond half 9 binnen komen, even rommelen, lijstje maken van wie er allemaal een vraag willen stellen, vragen stellen, kaarten leggen of stenen, antwoord van de leggers en dan nog eens bespreken.

ok, bedankt alvast! zal me rond tienen we melden dan..
It's Time To Shine
  vrijdag 13 februari 2004 @ 15:56:37 #44
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17146960
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 15:47 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Ah, boze pappa's zijn minder...

Maar overal is een oplossing voor: ik heb nog wel een webbased irc gateway, hoef je niks voor te installeren, alleen ie4 of hoger met java ondersteuning is nodig.

Mail me even, dan krijg je de url+inlogggegevens (ik heb het nl op mijn eigen server draaien, ga het niet voor iedereen openzetten )

mail!
It's Time To Shine
pi_17147813
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:56 schreef qu63 het volgende:

[..]

mail!

Je hebt mail.

Mochten nog anderen met een firewall, nare systeembeheerder of boze papa zitten of om een andere reden geen irc op hun pc kunnen/mogen installeren, mail me ook ff. Plaats genoeg!

vrijdag 13 februari 2004 @ 16:36:07 #46
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17148130
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 15:42 schreef MUUS het volgende:

gaan we de vragen eerst in dit topic stellen of meteen op irc??
It's Time To Shine
pi_17148485
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 16:36 schreef qu63 het volgende:

[..]

gaan we de vragen eerst in dit topic stellen of meteen op irc??

Mijn plan was om een lijstje te maken van de users (tijd van binnenkomen, eerste is ook als eerste aan de beurt) en als ze aan de beurt zijn, mogen ze op irc hun vraag stellen. .
Oi!
pi_17155304
* kick

Ja, komt u maar hoor.

We zijn uit verveling K3 liedjes gaan zingen, waar blijven de vragenstellers nou?

vrijdag 13 februari 2004 @ 20:40:44 #49
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_17155418
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:36 schreef ThePreacher het volgende:
* kick

Ja, komt u maar hoor.

We zijn uit verveling K3 liedjes gaan zingen, waar blijven de vragenstellers nou?

Wat voer ik in bij enter a channel now" ?
*newbie is op irc*
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_17155741
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:40 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Wat voer ik in bij enter a channel now" ?
*newbie is op irc*

Okay, hier een andere irc-dweeb, maar we slepen elkaar er wel doorheen! .

Als je #truth intypt (en je zit op de fokserver) dan moet je bij ons uitkomen. Doettus proberen. .

Oi!
  vrijdag 13 februari 2004 @ 20:54:38 #51
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_17155823
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:51 schreef MUUS het volgende:

[..]

Okay, hier een andere irc-dweeb, maar we slepen elkaar er wel doorheen! .

Als je #truth intypt (en je zit op de fokserver) dan moet je bij ons uitkomen. Doettus proberen. .

Dank je MUUS
pi_17155943
quote:
Op vrijdag 13 februari 2004 20:54 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Dank je MUUS

Alstublieft! . .
Oi!
  † In Memoriam † zaterdag 14 februari 2004 @ 13:55:02 #53
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_17169705
Gisteravond was de premiere van de Simultane orakelsessie in #truth. Het was even wennen om tezamen met twee andere orakelers samen te werken en ik was dan ook best zenuwachtig. Eerder had ik al wel online Tarotkaarten gelegd, maar dat was alweer zo een tijd geleden. Om 20.00 uur zat ik klaar met mijn kaarten en had voor de sfeer even een wierrookje aangestoken. We konden beginnen...

Samen met Schorpioen en Psyche2003 hebben we afwisselend vragen beantwoord en in sommige gevallen simultaan. Het leuke was dat er zeker in een geval we elkaar konden aanvullen om zo toch een compleet antwoord te kunnen formuleren voor de vragensteller.

Om 23.30 uur vond ik het mooi geweest. Tarotkaarten leggen vergt toch behoorlijk wat van mijn concentratievermogen en zeker een online-sessie is een stuk moeilijker omdat je dan geen direct contact hebt met de vragensteller. Al met al vond ik het een zeer geslaagde avond en ik denk dat de rest van de aanwezigen het met mij eens is. Er komt zeker een vervolg in #truth en wellicht ook een keer een IRL meeting.

Tot later
Slaapmeisje

pi_17169808
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 13:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
Al met al vond ik het een zeer geslaagde avond en ik denk dat de rest van de aanwezigen het met mij eens is.
Zeker! Ik had nog nooit een legging meegemaakt van zo dichtbij, en ik was verrast door de rake antwoorden die gegeven werden, afgegaan op de reactie van de vraagstellers. Lijkt me zeker voor herhaling vatbaar.
  † In Memoriam † zaterdag 14 februari 2004 @ 14:03:23 #55
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_17169867
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 13:59 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Zeker! Ik had nog nooit een legging meegemaakt van zo dichtbij, en ik was verrast door de rake antwoorden die gegeven werden, afgegaan op de reactie van de vraagstellers. Lijkt me zeker voor herhaling vatbaar.

Kun je nagaan dat dit alleen nog maar online was. IRL is het in de meeste gevallen nog veel persoonlijker. Al leg ik dan geen kaarten voor iemand met zo veel toeschouwers erbij Het was in ieder geval een superleuk experiment.
pi_17176941
Het was heel erg leuk en ik was erg onder de indruk van het antwoord wat Slaapmeisje op mijn vraag gaf. Het was een antwoord wat ik zelf al wist, maar als het dan ineens zo duidelijk wordt verteld, is het toch wel indrukwekkend. .

Schorpioen, Slaapmeisje en Psyche2003, dank jullie wel voor de leggingen. Het was super! .

Oi!
  zaterdag 14 februari 2004 @ 19:42:44 #57
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_17178354
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:56 schreef MUUS het volgende:
Het was heel erg leuk en ik was erg onder de indruk van het antwoord wat Slaapmeisje op mijn vraag gaf. Het was een antwoord wat ik zelf al wist, maar als het dan ineens zo duidelijk wordt verteld, is het toch wel indrukwekkend. .

Schorpioen, Slaapmeisje en Psyche2003, dank jullie wel voor de leggingen. Het was super! .

[off-topic]
Hebbie nog hete prutje kunnen kopen ?
[off-topic/]
pi_17178420
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:42 schreef fotoloog het volgende:

[..]

[off-topic]
Hebbie nog hete prutje kunnen kopen ?
[off-topic/]

Ik heb oorpijn en de hele dag gehangen en geslapen. *huilie* .
Oi!
  zaterdag 14 februari 2004 @ 20:04:02 #59
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17178946
vanavond weer als het goed is! Schorpioen gaat in ieder geval nog wat leggen voor mij. zal ongeveer 22.00 uur worden. ik was gisteren weer eens te laat, vandaar vandaag nog een poging..
It's Time To Shine
  zaterdag 14 februari 2004 @ 20:05:12 #60
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17178967
heeft iemand misschien een soort logfile van gisteravond??
It's Time To Shine
pi_17179310
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 20:05 schreef qu63 het volgende:
heeft iemand misschien een soort logfile van gisteravond??
, ik niet. Misschien iemand anders?

Ik denk dat ik er vanavond niet bij ben, overigens. Veel succes, alvast!

zaterdag 14 februari 2004 @ 20:20:44 #62
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_17179399
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 19:44 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ik heb oorpijn en de hele dag gehangen en geslapen. *huilie* .

*Kroel,aai,kroel* sterkte!
  zaterdag 14 februari 2004 @ 20:31:22 #63
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17179687
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 20:17 schreef ReCreative het volgende:

[..]

, ik niet. Misschien iemand anders?

Ik denk dat ik er vanavond niet bij ben, overigens. Veel succes, alvast!

dank je!
voor degene die er wel een hebbe: mail: qu63 [at] planet [.] nl
It's Time To Shine
  † In Memoriam † zondag 15 februari 2004 @ 13:38:55 #64
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_17193481
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 18:56 schreef MUUS het volgende:

Grappig trouwens dat ik echt geen idee had waar je vraag nou over ging Is blijkbaar ook niet nodig in sommige gevallen.
pi_17194051
quote:
Op zondag 15 februari 2004 13:38 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Grappig trouwens dat ik echt geen idee had waar je vraag nou over ging Is blijkbaar ook niet nodig in sommige gevallen.

Misschien is dat wel de kracht van tarot .

Dit geeft maar weer aan hoe treffend en direct de kaarten soms zijn, zelfs al heeft degene die ze legt geen idee van de intentie van de vraag of de afwegingen daar achter.

Is de mini-sessie gisteravond nog doorgegaan?

zondag 15 februari 2004 @ 17:58:36 #66
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17200031
quote:
Op zondag 15 februari 2004 14:00 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Dit geeft maar weer aan hoe treffend en direct de kaarten soms zijn, zelfs al heeft degene die ze legt geen idee van de intentie van de vraag of de afwegingen daar achter.

Is de mini-sessie gisteravond nog doorgegaan?

ja, je was net te laat, M en ik waren nog aan het doorpraten erover maar waren daar ook al bijna mee klaar.
It's Time To Shine
pi_17202179
quote:
Op zondag 15 februari 2004 13:38 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook niet duidelijker wilde zijn. Er zitten toch mensen mee te gluren en ik ben erg gesloten. Als ik de vraag specifieker had gesteld, was er meteen teveel over mij duidelijk geworden en dat is natuurlijk niet de bedoeling. .

Ik vond het daarom des te mooier dat jij zo'n treffend antwoord op mijn toch ietwat vage vraag had. .

En ook wel weer typerend dat die ene kaart omhoog kwam. "Uhhuh, dat zat er wel in" was mijn eerste reactie. .

quote:
Op zondag 15 februari 2004 14:00 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Kracht van tarot of de kracht van de vrager en de legger. .

Hmmmm...doet me denken aan een topic wat ik wilde openen. *denken gaat*

Oi!
pi_17203633
quote:
Op zondag 15 februari 2004 19:20 schreef MUUS het volgende:

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook niet duidelijker wilde zijn. Er zitten toch mensen mee te gluren en ik ben erg gesloten.

Als jij had gezegd: "Koen, donder ff op" dan had ik wel ff wat anders gedaan, 'oor . En je kunt met IRC toch ook privé of zo? Weet ik niet zeker, ik was al blij dat ik alles aan de praat kreeg .
quote:
Kracht van tarot of de kracht van de vrager en de legger. .
Nou ja, dat bedoel ik. Wat de bron is maakt ook niet zoveel uit. Het werkt. En het werkt treffend. Heel bijzonder .
pi_17204233
quote:
Op zondag 15 februari 2004 20:09 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Als jij had gezegd: "Koen, donder ff op" dan had ik wel ff wat anders gedaan, 'oor . En je kunt met IRC toch ook privé of zo? Weet ik niet zeker, ik was al blij dat ik alles aan de praat kreeg .

Schaam je niet, want ik ben ook zo'n computer-oen. .

En nee, ik wilde niet prive gaan, want daarmee haal ik niet alleen mijn vraag uit beeld, maar ook de kunsten van Slaapmeisje. . Ik ben truth-mod en ik probeer juist zo hard hier alles zo gemoedelijk mogelijk te maken voor iedereen. Ik wil dat dit een plekje is waar iedereen zijn verhaal kwijt kan en dan zou ik mijn eigen dingen verstoppen?
Nee, dat zou zonde zijn. .

Oi!
  maandag 16 februari 2004 @ 08:01:20 #70
51124 Amethist
pi_17214476
Ik ben blij dat het allemaal goed gelopen is en jammer dat ik er zelf niet bij kon zijn, had me ook een hele aparte ervaring geleken. heb zelf ook wel eens online kaarten gelegd, maar nooit met meerdere tegelijk.
  maandag 16 februari 2004 @ 11:10:26 #71
52349 purplerose
pi_17217330
Ik vond het een zeer geslaagd experiment
Dingen die gezegd zijn over mijn vraag waar zeer ummm treffend, tot op het weirde zelfs

Slaapmeisje, Pschyche en Schorpioen, bedankt!!!

Lijkt me leuk dit nog eens te doen op irc of irl

dinsdag 17 februari 2004 @ 09:46:18 #72
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_17247873
Ik vond het ook erg leuk om te doen!

Zeker voor herhaling vatbaar en wellicht inderdaad IRL een keer een meet doen. Ik had op mIRC al geblaat dat als de groep beperkt blijft ik wellicht wel de meet bij mij thuis zou willen houden, maar dat hangt dan weer af van de hoeveelheid mensen.

17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
  dinsdag 17 februari 2004 @ 10:25:53 #73
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17248691
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 09:46 schreef Psyche2003 het volgende:
Ik vond het ook erg leuk om te doen!

Zeker voor herhaling vatbaar en wellicht inderdaad IRL een keer een meet doen. Ik had op mIRC al geblaat dat als de groep beperkt blijft ik wellicht wel de meet bij mij thuis zou willen houden, maar dat hangt dan weer af van de hoeveelheid mensen.

ik meld me bij deze weer!
It's Time To Shine
  woensdag 17 maart 2004 @ 23:54:25 #74
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_17791140
SCHOP!

Wordt misschien weer een keer tijd voor een sessie op IRC?

Schorpioen, Slaapmeisje en eventuele anderen ook interesse?
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
pi_17791211
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 23:54 schreef Psyche2003 het volgende:
SCHOP!

Wordt misschien weer een keer tijd voor een sessie op IRC?

Schorpioen, Slaapmeisje en eventuele anderen ook interesse?
Jah.... wil het ook graag een keer meemaken
pi_17796499
Ik heb hem gemaild
  donderdag 18 maart 2004 @ 23:00:48 #77
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_17813894
thnx!
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
pi_17819142
Psyche2003, prik vast een datum, want dan kunnen mensen er rekening mee houden en vast de kaartjes opwarmen e.d. .
Oi!
pi_17819730
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 10:34 schreef MUUS het volgende:
Psyche2003, prik vast een datum, want dan kunnen mensen er rekening mee houden en vast de kaartjes opwarmen e.d. .
Jah, een goed idee.........even een datum prikken kan ik er ook rekening mee houden
  vrijdag 19 maart 2004 @ 11:59:17 #80
8372 Bastard
Persona non grata
pi_17820872
Goed als ik eens mee kijk?
The truth was in here.
pi_17821191
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 11:59 schreef Bastard het volgende:
Goed als ik eens mee kijk?
Tuurlijk. .
Oi!
  vrijdag 19 maart 2004 @ 13:09:45 #82
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17822483
* qu63 meld zich bij deze nog een keer! zal deze keer weer "passief" meedoen..
ff een vraag verzinnen..
It's Time To Shine
pi_17825233
Mail ontvangen, ik ben er ook weer bij!
Ik zit alleen wel met avonddienst op mijn werk de komende tijd, dus ik kan niet altijd door de week. Ik weet ook nog niet precies hoe mijn rooster gaat worden. Zoals het nu is kan ik wel op woensdag en vrijdagavond. En in het weekend.
pi_17825684
Haaa, fijn zo . Er komt weer een sessie aan .

Ik ben er bij, hoor! Zal kijken of ik nu ook een beetje mooie vraag heb.
pi_17826591
Schorpioen, wat ga jij doen? Kaarten leggen?
Oi!
pi_17831823
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 15:59 schreef MUUS het volgende:
Schorpioen, wat ga jij doen? Kaarten leggen?
Ja, as usual.
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:54:26 #87
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_17837740
woensdag avonden en eventueel vrijdag/weekend komen bij mij ook beste uit meestal...
Ik zal ook weer kaartleggen denk ik, misschien met LeNormand voor de verandering!

Nu nog bericht van Slaapmeisje en dan kunnen we eens iets gaan afspreken
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
  zaterdag 20 maart 2004 @ 00:56:44 #88
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17837776
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 00:54 schreef Psyche2003 het volgende:
woensdag avonden en eventueel vrijdag/weekend komen bij mij ook beste uit meestal...
Ik zal ook weer kaartleggen denk ik, misschien met LeNormand voor de verandering!

Nu nog bericht van Slaapmeisje en dan kunnen we eens iets gaan afspreken
woensdag is goed
It's Time To Shine
pi_17843026
Is een vrijdag niet beter? Het kan namelijk nog wel eens laat worden en als iedereen de volgende dag vroeg op moet, is dat een beetje onhandig. .
Oi!
pi_17843942
Lijkt mij ook alleen ehhhh, ik werk op vrijdagavond en kwil het zoooooooooooooooooooo graag een keer meemaken Hoelaat begint het eigenlijk normaliter??
pi_17843991
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 13:49 schreef Syl68 het volgende:
Lijkt mij ook alleen ehhhh, ik werk op vrijdagavond en kwil het zoooooooooooooooooooo graag een keer meemaken Hoelaat begint het eigenlijk normaliter??
Ow. .

Het begon rond 20:00u de vorige keer, geloof ik.

Ben je dan al klaar of niet?
Oi!
pi_17844287
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 13:52 schreef MUUS het volgende:

[..]

Ow. .

Het begon rond 20:00u de vorige keer, geloof ik.

Ben je dan al klaar of niet?
Nee, snifff..... ben pas rond 21.45 uur thuis....... Maareuh, woensdagavond ben ik vrij en kan ik wel...... of anders vanavond?? Jajajajaja??
pi_17844479
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 14:08 schreef Syl68 het volgende:

[..]

Nee, snifff..... ben pas rond 21.45 uur thuis....... Maareuh, woensdagavond ben ik vrij en kan ik wel...... of anders vanavond?? Jajajajaja??
Vanavond niet, want dat is wel erg kort dag en er moeten nog wat mensen dit topic zien die hopelijk kaarten willen leggen.

En je kunt na je werk gewoon op irc komen, want rond 21:45u zijn we er nog wel hoor. Vorige keer kwamen er ook wat mensen later binnen. .
Oi!
pi_17846821
*er nu ook by is*
  † In Memoriam † zondag 21 maart 2004 @ 19:39:54 #95
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_17871712
Hoi allemaal. Ik zag net een emailtje van Schorpioen voorbijkomen die mij wees op dit topic... Natuurlijk wil ik wel weer meedoen al ben ik toch weer wat onzeker of het net zo lekker gaat lukken als vorige keer

Wat mij betreft het liefste op een vrijdagavond ergens in april. Of kunnen jullie niet zo lang wachten? En speciaal voor Syl68, we waren er vorige keer geloof ik nog tot 23.30 uur ofzo. Als je dan heel graag nog een vraag wil stellen dan houden we daar toch gewoon rekening mee.
  zondag 21 maart 2004 @ 20:03:29 #96
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17872216
quote:
Op zondag 21 maart 2004 19:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
En speciaal voor Syl68, we waren er vorige keer geloof ik nog tot 23.30 uur ofzo. Als je dan heel graag nog een vraag wil stellen dan houden we daar toch gewoon rekening mee.
en anders ff een prive gesprekje (op een ander tijdstip)met degene die voor jou wilt leggen.. deed schorpioen voor mij ook de dag erna

[ Bericht 16% gewijzigd door qu63 op 21-03-2004 21:06:31 ]
It's Time To Shine
  † In Memoriam † zondag 21 maart 2004 @ 20:24:28 #97
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_17872733
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:03 schreef qu63 het volgende:

[..]

en anders ff een prive gesprekje (op een ander tijdstip)met degene die voor jou wilt leggen.. deed schorpioen voor mij ook de dag erna
qu63... ik had het over mijn zenuwen omdat ik zelf tarotkaarten leg
  zondag 21 maart 2004 @ 21:05:03 #98
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17873954
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:24 schreef Slaapmeisje het volgende:

[..]

qu63... ik had het over mijn zenuwen omdat ik zelf tarotkaarten leg
had verkeerd gequote, bovenste deel moest weg.. t was meer dat als je chtje vraag wilt stellen ej het ook de volgende dag kan doen in een privegesprek..
It's Time To Shine
pi_17875983
*prikt*

2 april, 20:00u ? .
Oi!
  maandag 22 maart 2004 @ 08:37:47 #100
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17881187
quote:
Op zondag 21 maart 2004 22:19 schreef MUUS het volgende:
*prikt*

2 april, 20:00u ? .
* qu63 meld zich voorzichtig
It's Time To Shine
pi_17882056
Ik wil ook wel mee doen als orakelaar, maar dan met de I Tjing.

Harmen.
  maandag 22 maart 2004 @ 15:36:43 #102
87639 Jazzmin
tegen zinloos gewerk
pi_17889209
Misschien wil ik ook wel, als I-Chinger.. het idee spreekt me iig wel aan.
The dose makes the poison.
pi_17891713
Cool dat jullie mee willen doen, leuk om ook I Chingers er bij te hebben!
  maandag 22 maart 2004 @ 17:49:07 #104
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17892760
quote:
Op maandag 22 maart 2004 17:06 schreef Schorpioen het volgende:
Cool dat jullie mee willen doen, leuk om ook I Chingers er bij te hebben!
weer iets nieuws idd!! kijken of er dezelfde antwoorden uitkomen.. ik moet nog steeds een goede vraag verzinnen...
It's Time To Shine
pi_17893521
hmesker en Jazzmin, heel erg leuk dat jullie mee willen doen. .

Kom gerust eerst even de kat uit de boom kijken en de sfeer proeven en onthou dat niks moet. . Je kunt ook prive iemands vraag beantwoorden als je dat prettiger vindt, want dat is ook geen probleem.

Wees welkom. .
quote:
Op maandag 22 maart 2004 08:37 schreef qu63 het volgende:

[..]

* qu63 meld zich voorzichtig
Doettus niet zo gek. .

*trekt qu63 aan trui het topic in*

Sjo, qu63 is er ook bij die dag, mensen. Gezellie he? .
Oi!
pi_17893611
quote:
Op maandag 22 maart 2004 18:30 schreef MUUS het volgende:
Met Svennie erbij is het altijd gezellig .

Ik ben er zelf trouwens niet op die datum. Da's voor mezelf jammer maar doet verder niet zoveel ter zake, als de orakelaars d'r maar zijn. Had ook niet zulke dringende vragen .
pi_17894739
Jammer RC...

2 april is wmb trouwens okay, maar kunnen de andere orakelaars dan ook?
pi_17895559
Bedankt voor jullie warme welkom, en 2 april is oké; tijdstip zal wel ergens vermeld zijn maar heb ik zo snel nog niet gevonden.

Nu nog uitzoeken hoe dat irc-en gaat....nog nóóit gedaan.

Harmen.
pi_17895667
quote:
Op maandag 22 maart 2004 20:02 schreef hmesker het volgende:
Bedankt voor jullie warme welkom, en 2 april is oké; tijdstip zal wel ergens vermeld zijn maar heb ik zo snel nog niet gevonden.

Nu nog uitzoeken hoe dat irc-en gaat....nog nóóit gedaan.

Harmen.
2 april om ongeveer 20:00u . (als de rest dan ook kan, that is.)

En kijk hier even : [irc] #fok FAQ want daar staat een hele duidelijke uitleg in. .

Het kanaal is #truth (/join #truth)
Oi!
pi_17896529
Heb IceChat gedauwnlood en gaat goed, kewl! Zal er zijn den 2de van den 4de, als dat de definitieve datum wordt.

Harmen.
pi_17898731
quote:
Op maandag 22 maart 2004 20:28 schreef hmesker het volgende:
Heb IceChat gedauwnlood en gaat goed, kewl! Zal er zijn den 2de van den 4de, als dat de definitieve datum wordt.

Harmen.
Okee!

Kom anders voor die datum een keertje langs in #truth als je zin hebt, de laatste tijd is het regelmatig druk en zijn er vaak interessante gesprekken.
pi_17898904
Zal ik doen, thanx!

Harmen.
  maandag 22 maart 2004 @ 21:55:36 #113
47636 Psyche2003
#truth vraagbaak...
pi_17898955
Muus, op de 2e april kunnen er een heleboel al niet... Ik heb zelf een open avond over de Tarot, slaapmeisje kan ook niet hoorde ik net op IRC, RC kan niet, etc, etc.

Denk een weekje later proberen dan? De 9e dus??
17-05-2004 O+ O+ O+
PAPA!!
pi_17899004
quote:
Op maandag 22 maart 2004 21:55 schreef Psyche2003 het volgende:
Muus, op de 2e april kunnen er een heleboel al niet... Ik heb zelf een open avond over de Tarot, slaapmeisje kan ook niet hoorde ik net op IRC, RC kan niet, etc, etc.

Denk een weekje later proberen dan? De 9e dus??
Ik vind het puhrima. .
Oi!
  † In Memoriam † maandag 22 maart 2004 @ 21:57:26 #115
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_17899013
Je was me voor Psyche
  maandag 22 maart 2004 @ 23:48:08 #116
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_17902262
*meld*

Lijkt me erg leuk/interessant. Ik ken IRC niet maar ik heb nog ff om er gewend mee te raken en er stond ook al een beginnerslinkje zag ik.
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
  maandag 22 maart 2004 @ 23:54:55 #117
87639 Jazzmin
tegen zinloos gewerk
pi_17902442
Ik voel me al helemaal op mn gemak, bedankt voor het welkom. Ik zal inderdaad eens langskomen op irc, een goed gesprek is tenslotte nooit weg.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 13:18:31 #118
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17911286
nieuwe datum?? 9 april??
als je touwens een IRC programma hebt geïnstalleerd, klik dan eens op #truth in mn sugnature, dan kom je meteen uit op #truth!

[ Bericht 73% gewijzigd door qu63 op 23-03-2004 13:25:54 ]
It's Time To Shine
  dinsdag 23 maart 2004 @ 13:28:28 #119
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_17911537
quote:
Doettus niet zo gek. .

kom jij eerst maar eens langs op IRC MUUS..
quote:
Op maandag 22 maart 2004 18:34 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Met Svennie erbij is het altijd gezellig .
It's Time To Shine
pi_17923474
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 13:28 schreef qu63 het volgende:

[..]

kom jij eerst maar eens langs op IRC MUUS..
Jahaaa, ik weet het. .

Heb de laatste tijd nogal wat dingen aan mijn hoofd, maar bij de orakelsessie zal ik er sowieso zijn. .
Oi!
pi_18130664
*schop*

Over 1 week!
  vrijdag 2 april 2004 @ 14:43:46 #122
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18131592
Zullen we een lijstje maken wie er allemaal kunnen op de 9de (20:30)? Het volgende lijstje komt uit de posts in dit topic. Laat maar weten of je kan dan edit ik deze post wel.

Ikke
Schorpioen
qu63
Iteejer
Slaapmeisje
Psyche2003
Muus
hmesker
JazzMin (Weet het die avond )
Barbamama
ReCreative
Geartsjuh
Saleheim

Mensen vergeten? Sorry!

[ Bericht 4% gewijzigd door livEliveD op 03-04-2004 10:59:17 ]
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_18134595
Ik ben er dan ook!

Tis je vergeven liveEliveD

Moeten we ook een tijdstip afspreken?
pi_18135387
Half negen ofzo? Met uitloop naar later, de vorige sessies gingen vrij lang door, het is dus niet erg als je later komt.
pi_18135823
9 april gaat wel lukken denk ik
pi_18138276
quote:
[b]
hmesker (kon de 2de -> kun je ook de 9de?)
Jaja, ik kan! Kbendrbai!

Harmen.
pi_18144770
lama

[ Bericht 56% gewijzigd door Barbamama op 03-04-2004 01:32:02 ]
pi_18146709
Lijkt mij ook wel wat eigenlijk.
  zaterdag 3 april 2004 @ 08:59:10 #129
87639 Jazzmin
tegen zinloos gewerk
pi_18146975
Ik weet het pas die avond zelf, het is hier nogal een puinhoop op t moment
  donderdag 8 april 2004 @ 15:59:39 #130
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18277227
Dan maar stiekum een schopje naar boven.
  † In Memoriam † donderdag 8 april 2004 @ 17:21:46 #131
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18279387
Ik kom waarschijnlijk wel even kijken, maar ben niet zo in the mood om ook zelf te orakelen denk ik. Misschien tot morgenavond dus
  donderdag 8 april 2004 @ 17:26:35 #132
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18279500
quote:
Op donderdag 8 april 2004 17:21 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik kom waarschijnlijk wel even kijken, maar ben niet zo in the mood om ook zelf te orakelen denk ik. Misschien tot morgenavond dus
altijd leuk als je komt natuurlijk!
It's Time To Shine
pi_18293846
quote:
Op donderdag 8 april 2004 17:26 schreef qu63 het volgende:

[..]

altijd leuk als je komt natuurlijk!
Ik moet werken tot 21.30 uur sniffff...... mis ik weer een legging. Nja, veel plezier allemaal
pi_18294409
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 09:56 schreef Syl68 het volgende:
Ik moet werken tot 21.30 uur sniffff...... mis ik weer een legging. Nja, veel plezier allemaal
Maar?? Jij daarna toch wel op IRC? Wij vast nog wel bezig dan! .
  vrijdag 9 april 2004 @ 10:48:15 #135
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18294752
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 10:32 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Maar?? Jij daarna toch wel op IRC? Wij vast nog wel bezig dan! .
idd
It's Time To Shine
  vrijdag 9 april 2004 @ 12:57:46 #136
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18297809
De maximale edittijd van die andere was voorbij

Anyway: Ikke, Schorpioen, qu63, Psyche2003, ReCreative, Geartsjuh, Saleheim,Muus,hmesker
zouden komen

JazzMin - weet het die avond
Slaapmeisje - komt waarschijnlijk wel
Iteejer - Afwachten nog
Barbamama - Barb wat doe je? Jij komt toch ook wel
Syl68 - Heel misschien na 21:30

Het wordt zo te zien in ieder geval gezellig vanavond

Edit: En Psiii natuurlijk

[ Bericht 7% gewijzigd door livEliveD op 09-04-2004 18:37:34 ]
pi_18302635
Hey...

Ik ben er ook

vrijdag 9 april 2004 @ 18:37:46 #138
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18305808
Sorry. Hoe kan ik jouw nu vergeten
* livEliveD Schaamt zich diep
  vrijdag 9 april 2004 @ 20:10:24 #139
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18307888
quote:
Op donderdag 8 april 2004 15:59 schreef livEliveD het volgende:
Dan maar stiekum een schopje naar boven.
en nog een
It's Time To Shine
  vrijdag 9 april 2004 @ 23:33:31 #140
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18312070
quote:
Doettus niet zo gek. .

ik was er ja, maar waar was jij??
It's Time To Shine
  zaterdag 10 april 2004 @ 12:44:12 #141
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18319152
nogmaals even alle leggers bedanken: hmesker(i-tjing), Schorpioen en Psyche2003!!
It's Time To Shine
  zaterdag 10 april 2004 @ 12:47:32 #142
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18319198
i-tjing was hmesker
Shit weer wat geleerd. Ik wordt te oud voor deze shit!
Anyway: Thnx alle-3
  zaterdag 10 april 2004 @ 12:51:53 #143
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18319283
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:47 schreef livEliveD het volgende:
i-tjing was hmesker
Shit weer wat geleerd. Ik wordt te oud voor deze shit!
Anyway: Thnx alle-3
als je dit topic ff doorgelezen had was t wel duidelijk lijkt me
It's Time To Shine
  † In Memoriam † zaterdag 10 april 2004 @ 13:44:59 #144
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_18320333
Oeps het was gisteravond.... ik zat helemaal in the Matrix 3 dus heb ongeveer 0 x aan #truth gedacht. Sorry corry! Hopelijk was het wel gezellig!
  zaterdag 10 april 2004 @ 13:55:25 #145
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18320567
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 12:51 schreef qu63 het volgende:
als je dit topic ff doorgelezen had was t wel duidelijk lijkt me
Vast wel maar als ik alle topics die ik heb gelezen moet onthouden
  zaterdag 10 april 2004 @ 13:58:28 #146
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_18320644
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 13:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hopelijk was het wel gezellig!
"Everything that has a beginning has an end". helaas was dit ook zo voor de sessie.

Er komt vast nog een keer. Beetje jammer dat je het vergeten bent. Matrix 3 is sowieso een kutfilm dus je had bete op #truth kunnen wezen!
pi_18321200
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 13:55 schreef livEliveD het volgende:
Vast wel maar als ik alle topics die ik heb gelezen moet onthouden
Qualiteit boven quantiteit?
pi_18323227
Het was erg gezellig en geslaagd, en ik hoop dat de datum van de volgende keer snel bekend wordt gemaakt. Dan doe ik zeker weer mee!

Harmen (aka I-Tjing).
  zaterdag 10 april 2004 @ 17:56:53 #149
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18325089
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 16:25 schreef hmesker het volgende:
Het was erg gezellig en geslaagd, en ik hoop dat de datum van de volgende keer snel bekend wordt gemaakt. Dan doe ik zeker weer mee!

Harmen (aka I-Tjing).
volg dit topic dan maar!
It's Time To Shine
pi_18715201
Oeh, dit lijkt me ook leuk en interessant om een keer mee te maken, dus als ik kan ben ik de volgende keer ook van de partij... (er is zeker nog geen datum?)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  dinsdag 27 april 2004 @ 11:11:38 #151
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18715232
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 11:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Oeh, dit lijkt me ook leuk en interessant om een keer mee te maken, dus als ik kan ben ik de volgende keer ook van de partij... (er is zeker nog geen datum?)
dr is nog geen volgende datum gepland, maar als je dit topic (en irc) blijft volgen komen we er wel uit!!!
It's Time To Shine
pi_19365707
*schopje*
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  maandag 24 mei 2004 @ 16:17:22 #153
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_19365768
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:15 schreef myxomatosekonijn het volgende:
*schopje*
It's Time To Shine
pi_19365917
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:17 schreef qu63 het volgende:
Snap je dan niet dat ze hoopt op een antwoord op een prangende vraag met behulp van de tarotkaartjes???
pi_19368644
Ik wil wel weer een keer gaan leggen.

Wegens werk moet dat wel op een zaterdag.

Laten we zeggen: 5 juni? Of evt kan ik as zaterdag ook wel.

Psyche, Slaapmeisje, hmesker, doen jullie ook weer mee?
(anderen die mee willen leggen/orakelen zijn natuurlijk ook welkom)
  maandag 24 mei 2004 @ 21:28:43 #156
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19374988
Lijkt me
  dinsdag 25 mei 2004 @ 00:51:49 #157
7888 DiSiLLUSiON
Universal Centric Motion
pi_19381196
Lijkt me erg leuk.. moet ik wel alleen even IRC onder de knie krijgen Zo lang geleden dat ik dat gedaan heb..
There is consciousness in all things.
pi_19382782
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 00:51 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Lijkt me erg leuk.. moet ik wel alleen even IRC onder de knie krijgen Zo lang geleden dat ik dat gedaan heb..
We helpen je wel en gaat gauw genoeg hoor * EleanorGoesCrazy spreekt uit ervaring
pi_19384704
I'm in! Met I Tjing natuurlijk.

Harmen.
  dinsdag 25 mei 2004 @ 11:00:15 #160
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_19386166
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 09:55 schreef hmesker het volgende:
I'm in! Met I Tjing natuurlijk.

Harmen.
dan ga ik proberen mee te doen met tarot..
wel nog even goed oefenen..
It's Time To Shine
pi_19388574
quote:
Op maandag 24 mei 2004 16:23 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:

[..]

Snap je dan niet dat ze hoopt op een antwoord op een prangende vraag met behulp van de tarotkaartjes???

pi_19449509
Wanneer, wanneer, wanneer ? Wanneer gaat het weer gebeuren?

Ik ben helemaaaaaal niet ongeduldig hoor

*popel* *popel* *popel*
  donderdag 27 mei 2004 @ 16:47:50 #163
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_19450367
quote:
Op donderdag 27 mei 2004 16:13 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wanneer, wanneer, wanneer ? Wanneer gaat het weer gebeuren?
Goede vraag. 5 Juni is voorgesteld (is een zaterdag). Ik kan dan denk ik wel. Wie kunnen er nog meer?

Als je nog nooit IRC hebt gebruikt is het verstandig om daar ff mee te oefenen en op #truth kun je altijd langskomen.
  maandag 31 mei 2004 @ 14:11:42 #164
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_19534341
ik heb het weer onder de knie!
tarot that is....

dus ik kan me kaartjes ook weer leggen =)
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  † In Memoriam † maandag 31 mei 2004 @ 15:25:30 #165
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19536128
5 juni kan ik helaas niet, maar ik wens iedereen weer heel veel plezier met de orakelsessie
pi_19655620
*schop*

5 juni, da's vandaag dus!
pi_19656762
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 01:04 schreef Schorpioen het volgende:
*schop*

Ja zeg, dan zit ik op Terschelling.... Ik ben er dus niet bij, maar dat is niet zo erg .

Veel succes en plezier voor de mensen die er bij zijn vanavond , als het doorgaat.
  Admin zaterdag 5 juni 2004 @ 08:04:30 #168
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_19657461
quote:
Op zaterdag 5 juni 2004 01:04 schreef Schorpioen het volgende:
*schop*

Oei, ben ik er niet,
als je wilt mag je nog eens de kaarten voor me doen en mailen
We zijn weer wat maanden verder
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_19668961
Nog een schopje... Ik ben er.
  zaterdag 5 juni 2004 @ 21:16:07 #170
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19669803
ik ben er ook, al orakel ik niet
pi_19669888
Tsjonge.........
Nie allumaal tegelijk hoor !!!
oehoe.........
  † In Memoriam † zondag 6 juni 2004 @ 12:17:58 #172
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_19680434
Hoe is het geweest gisteravond?
pi_19685350
quote:
Op zondag 6 juni 2004 12:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoe is het geweest gisteravond?
Het was vrij rustig. Had er niet bij stilgestaan dat er ook voetbal op tv was!

Maar heb toch 4 leggingen gedaan, was wel geslaagde avond! The_Shining is ook nog langsgeweest en heeft ook zijn licht op de kaarten laten, eh, shinen.
pi_19693591
quote:
Op zondag 6 juni 2004 16:39 schreef Schorpioen het volgende:

[..]

Maar heb toch 4 leggingen gedaan, was wel geslaagde avond! The_Shining is ook nog langsgeweest en heeft ook zijn licht op de kaarten laten, eh, shinen.
Ok dan! Ik baal nogal dat ik niet kon. Ben om een uur of 8 even gaan kijken of er al mensen waren toevallig, maar toen was er nog niets te doen en daarna kon ik niet meer...Ik hoop echt dat ik de volgende keer wel erbij kan zijn, want ik wil dit absoluut meemaken!

Leg je trouwens ook wel eens voor mensen buiten de normale orakelsessies om Schorpioen... ?
pi_19989296
Wederom...een heel klein....

*schopje*

pi_20302988
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 12:35 schreef myxomatosekonijn het volgende:

*schopje*

*AHUM*

Subtiel werkt hier blijkbaar niet

woensdag 30 juni 2004 @ 13:03:11 #177
52349 purplerose
pi_20304567
* purplerose schopt nog es hard!
pi_20305005
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 12:35 schreef myxomatosekonijn het volgende:

*schopje*

Schop je nu omdat je van Schorp een antwoord wil op je vraag, of omdat je wilt peilen of er interesse is voor een nieuwe orakelsessie?

Als we het een beetje goed promoten en we zorgen dat het niet op een voetbalwedstrijddatum is dan zijn er vast wel orakelaars te vinden die weer willen meedoen . En mensen met brandende vragen.... (jij?)
  woensdag 30 juni 2004 @ 13:32:18 #179
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20305445
Als er meer mensen zijn die een nieuwe orakelsessie willen kun je mss het beste een nieuw topic openen. Ik denk dat dat meer animo zou opleveren. Ik ben wel van de partij.
pi_20306375
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 13:17 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Schop je nu omdat je van Schorp een antwoord wil op je vraag, of omdat je wilt peilen of er interesse is voor een nieuwe orakelsessie?

Als we het een beetje goed promoten en we zorgen dat het niet op een voetbalwedstrijddatum is dan zijn er vast wel orakelaars te vinden die weer willen meedoen . En mensen met brandende vragen.... (jij?)
Van Schorpioen heb ik al een antwoord gekregen Het gaat me dus om een nieuwe orakelsessie

Ik brandende vragen? Altijd
pi_20306400
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 13:32 schreef livEliveD het volgende:
Als er meer mensen zijn die een nieuwe orakelsessie willen kun je mss het beste een nieuw topic openen.
En dan aan de stok krijgen met de modjes hier zeker hihi
pi_20309093
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 14:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Nee joh, want ik wilde dat net zelf voorstellen! .

Als de orakelers Is dat een woord? zich melden, kunnen we een nieuwe datum prikken en dan open je gewoon een nieuw topic. Ik gooi deze dan wel dicht.

Hier loopt alles zo door elkaar en met een vers topic zien nieuwe geinteresseerden ook eerder waar het over gaat.

Kortom: peilen, prikken en openen! .
Oi!
  woensdag 30 juni 2004 @ 22:47:25 #183
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_20322021
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 14:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
MUUS vind het zo te zien een puik plan. Ik wil hem anders ook wel openen hoor. De animo voor zoiets is ongetwijfeld te vinden.
pi_20332686
quote:
Op woensdag 30 juni 2004 22:47 schreef livEliveD het volgende:

[..]

MUUS vind het zo te zien een puik plan. Ik wil hem anders ook wel openen hoor.
Ik zie het en ga je gang Ga ik ondertussen weer bezig met irritante regeldingen...
pi_20354495
Het verse topic is gearriveerd! .

Nieuwe orakelsessie in #truth

Slotteke.
Oi!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')