Het lijkt me erg cool om niet alleen met tarotisten maar ook andere orakelraadplegers, zoals bijv I Ching'ers of runenlezers samen te komen, en dan door meerdere mensen antwoorden laten destilleren op dezelfde vragen. Ik ben erg benieuwd wat dat gaat opleveren. Al zul je niet dezelfde antwoorden krijgen, raakvlakken zullen er zeker zijn denk ik.
Dus misschien moeten we maar een datum prikken, ergens in februari lijkt me wel okee. Ook omdat ik zelf de komende weken vrij vol zit. En is er een mooiere dag denkbaar dan vrijdag de 13e, om het lot, waar het natuurlijk allemaal om draait, eens lekker te tarten! ![]()
Het zal beginnen rond een uurtje of 8 uur / half negen.
Als plek is er natuurlijk het onovertroffen chatkanaal #truth, op irc.fok.nl. De plek waar ik al eerder 2 geslaagde tarotsessies heb gehouden. Dat is al weer bijna een jaar geleden, en het is tijd voor een waardig vervolg.
Dus meld hier als je mee wil doen! Ook als je alleen toeschouwer wil zijn of vragen wil stellen ben je welkom natuurlijk. Ik ga ervan uit dat iig de mensen die in Het grote Tarot topic! Deel 1! al interesse aangaven willen komen.
[Dit bericht is gewijzigd door Schorpioen op 13-02-2004 13:19]
quote:Vrijdag 13 februari dus.
Op dinsdag 20 januari 2004 01:33 schreef beelz het volgende:
ik ken nog lang niet alle kaarten om ze te lezen maar als toeschouwer wil ik opzich wel aanwezig zijn. Dus roep de datum en ik zal er zijn (grin if you build it he will come)
quote:Like duh!
Op dinsdag 20 januari 2004 01:12 schreef ThePreacher het volgende:
Ik ga ervan uit dat iig de mensen die in Het grote Tarot topic! Deel 1! al interesse aangaven willen komen.
Hey, als een preacher 'cool' kan zeggen, mag ik dit zeggen
quote:Wat zeggen de kaarten
Op dinsdag 20 januari 2004 01:12 schreef ThePreacher het volgende:
Ik ga ervan uit dat iig de mensen die in Het grote Tarot topic! Deel 1! al interesse aangaven willen komen.
Moet er niet even een lijstje komen met leggers en vragenstellers ofzo. Hoe pakken we het aan? Vragen op volgorde van binnenkomst ofzo? Nahjah, ik hoor (lees) het wel!
Leuk
En zwerft Psyche2003 nog ergens rond hier?
quote:Psyche2003 post nogal vaak in het Ouder(s) forum, voor de rest weet ik niet of hij hier in the truth nog wel eens komt.
Op donderdag 22 januari 2004 17:23 schreef ThePreacher het volgende:
Was het trouwens niet ChOas die veel met de I Ching deed? Lijkt me leuk om erbij te hebben.En zwerft Psyche2003 nog ergens rond hier?
Van Psyche heb ik geen mailadres, maar misschien kan Slaapmeisje even een stiekem klein hintje in OUD neergooien als ze Psyche tegenkomt?
.
.
quote:Done..... hopelijk ziet hij het nog voor a.s. vrijdag. Het is nu zo druk in OUD met een livebevalling enzo, dat ik bang ben dat het topic weer snel naar onderen zakt.
Op donderdag 22 januari 2004 23:54 schreef MUUS het volgende:
Ik heb ChOas een mailtje gestuurd..
Van Psyche heb ik geen mailadres, maar misschien kan Slaapmeisje even een stiekem klein hintje in OUD neergooien als ze Psyche tegenkomt?
.
.
p.s. het zal wel mijn dirty mind zijn, maar ik lees elke keer simultane oralesessie
quote:Dan ga je naar www.mirc.com en download je mIRC. En lees je dit: [irc] #fok FAQ.
Op vrijdag 23 januari 2004 12:33 schreef Elvi het volgende:
En als j geen irc hebt?
quote:En als dat niet mag van je boze pappa?
Op vrijdag 23 januari 2004 12:45 schreef Schorpioen het volgende:Dan ga je naar www.mirc.com en download je mIRC.
quote:Ah, boze pappa's zijn minder...
Op vrijdag 23 januari 2004 14:49 schreef Elvi het volgende:[..]
En als dat niet mag van je boze pappa?
Maar overal is een oplossing voor: ik heb nog wel een webbased irc gateway, hoef je niks voor te installeren, alleen ie4 of hoger met java ondersteuning is nodig. ![]()
Mail me even, dan krijg je de url+inlogggegevens (ik heb het nl op mijn eigen server draaien, ga het niet voor iedereen openzetten
)
Ik zat eens te denken hoe we het het beste zouden kunnen doen. want meerdere leggers tegelijk in 1 kanaal gaat misschien wel erg onoverzichtelijk worden... Misschien beter om de beurt kaarten leggen, of anders meerdere openbare kanalen openen ofzo. Of evt prive leggingen, voor vragen die wat persoonlijker zijn.
Iemand nog goede ideeen hierover? Of zien we het op de dag zelf wel gewoon?
Zit wel vaker in OUD, omdat ik hier de sfeer verpest vond worden door de zeg maar "onbezonnen generatie" maar, TRU is toch nog steeds het forum waarvoor ik op Fok! Forum terecht kwam hoor ![]()
Enne Slaapmeisje, je hint was doorgekomen, heb het alleen ff errug druk... Als Preacher trouwens nog tijd heeft en op #truth aanwezig is wil ik hem wel even spreken eigenlijk ![]()
Enne... Meldt!
[Edit]
Kan misschien wel mijn Runes onder het stof vandaan halen... Heb ook nog LeNormand kaarten en een pendel ter beschikking ![]()
[/Edit]
[Nogmeeredit]
Need correct key melding om op #truth te komen???
[/Nogmeeredit]
[Dit bericht is gewijzigd door Psyche2003 op 29-01-2004 23:04]
quote:Gezien! En ja.. zal jouw dirty mind wel zijn
Op vrijdag 23 januari 2004 12:01 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Done..... hopelijk ziet hij het nog voor a.s. vrijdag. Het is nu zo druk in OUD met een livebevalling enzo, dat ik bang ben dat het topic weer snel naar onderen zakt.
p.s. het zal wel mijn dirty mind zijn, maar ik lees elke keer simultane oralesessie
ThePreacher gaat zijn tarotkaarten gebruiken en Psyche2003, ehm, die is van alles van plan.
. Runen, pendel, kaarten. (Besluit je bij een vraag wat je gaat gebruiken of kies je 1 iets uit waar je je het prettigst bij voelt?)
Als er nog iemand is die kaarten wil leggen of wil pendelen of wat ook : graag, leuk! Laat het hier even weten.
En komt allen 13 februari!
.
ThePreacher: Tarot
Psyche2003: Runen
Slaapmeisje: Zigeuner waarzegkaarten
Het is maar een idee, maar het leek mij juist wel leuk om de verschillende waarzegmethoden te gebruiken. Aan de andere kant, kan het juist ook interessant zijn om hetzelfde medium te gebruiken omdat je anders appels met peren gaat vergelijken.
Uitgangspunt is natuurlijk dat er een antwoord op de vraag komt en hoe die dan verkregen wordt is dan minder interessant. Anyway, verschillende invalshoeken om bovenstaande te bekijken leek mij het interessantst.
Is het misschien handig om een intekenlijst hier te plaatsen zodat we in ieder geval alvast op volgorde de vragen kunnen beantwoorden? Of op volgorde van binnenkomst in #truth, maar dan is het wel prettig als 1 iemand dat in de gaten houdt en nummertjes uitgeeft ![]()
Wat mij betreft kan er wel in #truth geantwoord worden, maar dan met de afspraak dat niemand er doorheen lult. Gewoon een kwestie van goed modden.
Verschillende manieren zijn idd het leukst, maar het moet natuurlijk wel zo zijn dat degene die de vragen moet beantwoorden zich prettig voelt bij zijn/haar manier. Als Psyche2003 liever ook tarotkaarten legt i.p.v. runen dan is dat ook prima natuurlijk.
. Hoe prettiger iemand iets vindt werken des te beter het antwoord.
Hoe gaan we te werk. Ehm, mja, gewoon op volgorde van binnenkomst? Want stel dat iemand hier nu meldt dat hij/zij een vraag wil stellen en dan op irc pas heel laat komt binnenkakken, da's ook niet prettig voor degenen die kaarten gaan leggen.
Op volgorde van binnenkomst lijkt me daarom het beste. Eensch?
.
Slaapmeisje, ik had jou van de week nog een mail/kaart gestuurd. Niet gekregen?
quote:Never mind, zie het al
Op dinsdag 3 februari 2004 20:00 schreef MUUS het volgende:
Slaapmeisje, ik had jou van de week nog een mail/kaart gestuurd. Niet gekregen?
quote:Mee eensch ende in orde!
Op dinsdag 3 februari 2004 20:00 schreef MUUS het volgende:Hoe gaan we te werk. Ehm, mja, gewoon op volgorde van binnenkomst? Want stel dat iemand hier nu meldt dat hij/zij een vraag wil stellen en dan op irc pas heel laat komt binnenkakken, da's ook niet prettig voor degenen die kaarten gaan leggen.
Op volgorde van binnenkomst lijkt me daarom het beste. Eensch?
.
Ik denk dat ik het op 2 dingen hou die avond, LeNormand en Tarot... Runen zijn me nog te roestig... Tijd geleden en een pendel online heeft natuurlijk niet dezelfde impact online als IRL...
Ben alleen nog niet goed genoeg met kaartlezen dus ik hou het bij toeschouwer zijn en een vraag hebben
quote:Vragenstellers zijn hartstikke nodig, dus wees welkom
Op donderdag 5 februari 2004 13:36 schreef purplerose het volgende:
*zicht meldt*Ben alleen nog niet goed genoeg met kaartlezen dus ik hou het bij toeschouwer zijn en een vraag hebben
Zal ik het anders even duidelijk in jouw OP erbij zetten? Dan kunnen nieuwe geinteresseerden in 1 oogopslag zien wat en hoe enzo.
.
quote:Heb ik al gedaan.
Op donderdag 12 februari 2004 20:42 schreef MUUS het volgende:
Puhrima!Zal ik het anders even duidelijk in jouw OP erbij zetten? Dan kunnen nieuwe geinteresseerden in 1 oogopslag zien wat en hoe enzo.
.
tot vanavond!!
Mzzls Qu63
De meesten zullen rond half 9 binnen komen, even rommelen, lijstje maken van wie er allemaal een vraag willen stellen, vragen stellen, kaarten leggen of stenen, antwoord van de leggers en dan nog eens bespreken.
Joh, tegen de tijd dat jij komt, is net de eerste vraag beantwoord!
.
quote:ok, bedankt alvast! zal me rond tienen we melden dan..
Op vrijdag 13 februari 2004 15:42 schreef MUUS het volgende:
Oh, dan zijn we er vast nog wel!.
De meesten zullen rond half 9 binnen komen, even rommelen, lijstje maken van wie er allemaal een vraag willen stellen, vragen stellen, kaarten leggen of stenen, antwoord van de leggers en dan nog eens bespreken.
.
quote:mail!
Op vrijdag 23 januari 2004 15:47 schreef Schorpioen het volgende:[..]
Ah, boze pappa's zijn minder...
Maar overal is een oplossing voor: ik heb nog wel een webbased irc gateway, hoef je niks voor te installeren, alleen ie4 of hoger met java ondersteuning is nodig.
Mail me even, dan krijg je de url+inlogggegevens (ik heb het nl op mijn eigen server draaien, ga het niet voor iedereen openzetten
)
quote:Je hebt mail.
Op vrijdag 13 februari 2004 15:56 schreef qu63 het volgende:[..]
mail!
Mochten nog anderen met een firewall, nare systeembeheerder of boze papa zitten of om een andere reden geen irc op hun pc kunnen/mogen installeren, mail me ook ff. Plaats genoeg!
quote:gaan we de vragen eerst in dit topic stellen of meteen op irc??
Op vrijdag 13 februari 2004 15:42 schreef MUUS het volgende:
Oh, dan zijn we er vast nog wel!.
.
quote:Mijn plan was om een lijstje te maken van de users (tijd van binnenkomen, eerste is ook als eerste aan de beurt) en als ze aan de beurt zijn, mogen ze op irc hun vraag stellen.
Op vrijdag 13 februari 2004 16:36 schreef qu63 het volgende:[..]
gaan we de vragen eerst in dit topic stellen of meteen op irc??
Ja, komt u maar hoor.
We zijn uit verveling K3 liedjes gaan zingen, waar blijven de vragenstellers nou?
quote:Wat voer ik in bij enter a channel now" ?
Op vrijdag 13 februari 2004 20:36 schreef ThePreacher het volgende:
* kickJa, komt u maar hoor.
We zijn uit verveling K3 liedjes gaan zingen, waar blijven de vragenstellers nou?
quote:Okay, hier een andere irc-dweeb, maar we slepen elkaar er wel doorheen!
Op vrijdag 13 februari 2004 20:40 schreef fotoloog het volgende:[..]
Wat voer ik in bij enter a channel now" ?
*newbie is op irc*
Als je #truth intypt (en je zit op de fokserver) dan moet je bij ons uitkomen. Doettus proberen.
.
quote:Dank je MUUS
Op vrijdag 13 februari 2004 20:51 schreef MUUS het volgende:[..]
Okay, hier een andere irc-dweeb, maar we slepen elkaar er wel doorheen!
.
Als je #truth intypt (en je zit op de fokserver) dan moet je bij ons uitkomen. Doettus proberen.
.
quote:Alstublieft!
Op vrijdag 13 februari 2004 20:54 schreef fotoloog het volgende:[..]
Dank je MUUS
Samen met Schorpioen en Psyche2003 hebben we afwisselend vragen beantwoord en in sommige gevallen simultaan. Het leuke was dat er zeker in een geval we elkaar konden aanvullen om zo toch een compleet antwoord te kunnen formuleren voor de vragensteller.
Om 23.30 uur vond ik het mooi geweest. Tarotkaarten leggen vergt toch behoorlijk wat van mijn concentratievermogen en zeker een online-sessie is een stuk moeilijker omdat je dan geen direct contact hebt met de vragensteller. Al met al vond ik het een zeer geslaagde avond en ik denk dat de rest van de aanwezigen het met mij eens is. Er komt zeker een vervolg in #truth en wellicht ook een keer een IRL meeting.
Tot later ![]()
Slaapmeisje
quote:Zeker!
Op zaterdag 14 februari 2004 13:55 schreef Slaapmeisje het volgende:
Al met al vond ik het een zeer geslaagde avond en ik denk dat de rest van de aanwezigen het met mij eens is.
quote:Kun je nagaan dat dit alleen nog maar online was. IRL is het in de meeste gevallen nog veel persoonlijker. Al leg ik dan geen kaarten voor iemand met zo veel toeschouwers erbij
Op zaterdag 14 februari 2004 13:59 schreef ReCreative het volgende:[..]
Zeker!
Ik had nog nooit een legging meegemaakt van zo dichtbij, en ik was verrast door de rake antwoorden die gegeven werden, afgegaan op de reactie van de vraagstellers. Lijkt me zeker voor herhaling vatbaar.
Schorpioen, Slaapmeisje en Psyche2003, dank jullie wel voor de leggingen. Het was super!
.
quote:[off-topic]
Op zaterdag 14 februari 2004 18:56 schreef MUUS het volgende:
Het was heel erg leuk en ik was erg onder de indruk van het antwoord wat Slaapmeisje op mijn vraag gaf. Het was een antwoord wat ik zelf al wist, maar als het dan ineens zo duidelijk wordt verteld, is het toch wel indrukwekkend..
Schorpioen, Slaapmeisje en Psyche2003, dank jullie wel voor de leggingen. Het was super!
.
quote:Ik heb oorpijn en de hele dag gehangen en geslapen. *huilie*
Op zaterdag 14 februari 2004 19:42 schreef fotoloog het volgende:[..]
[off-topic]
Hebbie nog hete prutje kunnen kopen ?
[off-topic/]
quote:
Op zaterdag 14 februari 2004 20:05 schreef qu63 het volgende:
heeft iemand misschien een soort logfile van gisteravond??
Ik denk dat ik er vanavond niet bij ben, overigens. Veel succes, alvast!
quote:*Kroel,aai,kroel* sterkte!
Op zaterdag 14 februari 2004 19:44 schreef MUUS het volgende:[..]
Ik heb oorpijn en de hele dag gehangen en geslapen. *huilie*
.
quote:dank je!
Op zaterdag 14 februari 2004 20:17 schreef ReCreative het volgende:[..]
, ik niet. Misschien iemand anders?
Ik denk dat ik er vanavond niet bij ben, overigens. Veel succes, alvast!
quote:Grappig trouwens dat ik echt geen idee had waar je vraag nou over ging
Op zaterdag 14 februari 2004 18:56 schreef MUUS het volgende:
Het was heel erg leuk en ik was erg onder de indruk van het antwoord wat Slaapmeisje op mijn vraag gaf. Het was een antwoord wat ik zelf al wist, maar als het dan ineens zo duidelijk wordt verteld, is het toch wel indrukwekkend..
.
quote:Misschien is dat wel de kracht van tarot
Op zondag 15 februari 2004 13:38 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Grappig trouwens dat ik echt geen idee had waar je vraag nou over ging
Is blijkbaar ook niet nodig in sommige gevallen.
Dit geeft maar weer aan hoe treffend en direct de kaarten soms zijn, zelfs al heeft degene die ze legt geen idee van de intentie van de vraag of de afwegingen daar achter.
Is de mini-sessie gisteravond nog doorgegaan?
quote:ja, je was net te laat, M en ik waren nog aan het doorpraten erover maar waren daar ook al bijna mee klaar.
Op zondag 15 februari 2004 14:00 schreef ReCreative het volgende:[..]
Misschien is dat wel de kracht van tarot
.
Dit geeft maar weer aan hoe treffend en direct de kaarten soms zijn, zelfs al heeft degene die ze legt geen idee van de intentie van de vraag of de afwegingen daar achter.
Is de mini-sessie gisteravond nog doorgegaan?
quote:Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook niet duidelijker wilde zijn. Er zitten toch mensen mee te gluren en ik ben erg gesloten. Als ik de vraag specifieker had gesteld, was er meteen teveel over mij duidelijk geworden en dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Op zondag 15 februari 2004 13:38 schreef Slaapmeisje het volgende:[..]
Grappig trouwens dat ik echt geen idee had waar je vraag nou over ging
Is blijkbaar ook niet nodig in sommige gevallen.
Ik vond het daarom des te mooier dat jij zo'n treffend antwoord op mijn toch ietwat vage vraag had.
.
En ook wel weer typerend dat die ene kaart omhoog kwam. "Uhhuh, dat zat er wel in" was mijn eerste reactie.
.
quote:Kracht van tarot of de kracht van de vrager en de legger.
Op zondag 15 februari 2004 14:00 schreef ReCreative het volgende:[..]
Misschien is dat wel de kracht van tarot
.
Hmmmm...doet me denken aan een topic wat ik wilde openen. *denken gaat*
quote:Als jij had gezegd: "Koen, donder ff op" dan had ik wel ff wat anders gedaan, 'oor
Op zondag 15 februari 2004 19:20 schreef MUUS het volgende:Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook niet duidelijker wilde zijn. Er zitten toch mensen mee te gluren en ik ben erg gesloten.
quote:Nou ja, dat bedoel ik. Wat de bron is maakt ook niet zoveel uit. Het werkt. En het werkt treffend. Heel bijzonder
Kracht van tarot of de kracht van de vrager en de legger..
quote:Schaam je niet, want ik ben ook zo'n computer-oen.
Op zondag 15 februari 2004 20:09 schreef ReCreative het volgende:[..]
Als jij had gezegd: "Koen, donder ff op" dan had ik wel ff wat anders gedaan, 'oor
. En je kunt met IRC toch ook privé of zo? Weet ik niet zeker, ik was al blij dat ik alles aan de praat kreeg
.
En nee, ik wilde niet prive gaan, want daarmee haal ik niet alleen mijn vraag uit beeld, maar ook de kunsten van Slaapmeisje.
. Ik ben truth-mod en ik probeer juist zo hard hier alles zo gemoedelijk mogelijk te maken voor iedereen. Ik wil dat dit een plekje is waar iedereen zijn verhaal kwijt kan en dan zou ik mijn eigen dingen verstoppen?
Nee, dat zou zonde zijn.
.
Slaapmeisje, Pschyche en Schorpioen, bedankt!!! ![]()
Lijkt me leuk dit nog eens te doen op irc of irl
Zeker voor herhaling vatbaar en wellicht inderdaad IRL een keer een meet doen. Ik had op mIRC al geblaat dat als de groep beperkt blijft ik wellicht wel de meet bij mij thuis zou willen houden, maar dat hangt dan weer af van de hoeveelheid mensen.
quote:ik meld me bij deze weer!
Op dinsdag 17 februari 2004 09:46 schreef Psyche2003 het volgende:
Ik vond het ook erg leuk om te doen!Zeker voor herhaling vatbaar en wellicht inderdaad IRL een keer een meet doen. Ik had op mIRC al geblaat dat als de groep beperkt blijft ik wellicht wel de meet bij mij thuis zou willen houden, maar dat hangt dan weer af van de hoeveelheid mensen.
Jah.... wil het ook graag een keer meemakenquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:54 schreef Psyche2003 het volgende:
SCHOP!
Wordt misschien weer een keer tijd voor een sessie op IRC?
Schorpioen, Slaapmeisje en eventuele anderen ook interesse?
Jah, een goed idee.........even een datum prikken kan ik er ook rekening mee houdenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:34 schreef MUUS het volgende:
Psyche2003, prik vast een datum, want dan kunnen mensen er rekening mee houden en vast de kaartjes opwarmen e.d..
Tuurlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:59 schreef Bastard het volgende:
Goed als ik eens mee kijk?
Ja, as usual.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:59 schreef MUUS het volgende:
Schorpioen, wat ga jij doen? Kaarten leggen?
woensdag is goedquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:54 schreef Psyche2003 het volgende:
woensdag avonden en eventueel vrijdag/weekend komen bij mij ook beste uit meestal...
Ik zal ook weer kaartleggen denk ik, misschien met LeNormand voor de verandering!
Nu nog bericht van Slaapmeisje en dan kunnen we eens iets gaan afspreken
Ow.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:49 schreef Syl68 het volgende:
Lijkt mij ook alleen ehhhh, ik werk op vrijdagavonden kwil het zoooooooooooooooooooo graag een keer meemaken
Hoelaat begint het eigenlijk normaliter??
Nee, snifff..... ben pas rond 21.45 uur thuis.......quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:52 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ow..
Het begon rond 20:00u de vorige keer, geloof ik.
Ben je dan al klaar of niet?
Vanavond niet, want dat is wel erg kort dag en er moeten nog wat mensen dit topic zien die hopelijk kaarten willen leggen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:08 schreef Syl68 het volgende:
[..]
Nee, snifff..... ben pas rond 21.45 uur thuis.......Maareuh, woensdagavond ben ik vrij en kan ik wel...... of anders vanavond?? Jajajajaja??
en anders ff een prive gesprekje (op een ander tijdstip)met degene die voor jou wilt leggen.. deed schorpioen voor mij ook de dag ernaquote:Op zondag 21 maart 2004 19:39 schreef Slaapmeisje het volgende:
En speciaal voor Syl68, we waren er vorige keer geloof ik nog tot 23.30 uur ofzo. Als je dan heel graag nog een vraag wil stellen dan houden we daar toch gewoon rekening mee.
qu63... ik had het over mijn zenuwen omdat ik zelf tarotkaarten legquote:Op zondag 21 maart 2004 20:03 schreef qu63 het volgende:
[..]
en anders ff een prive gesprekje (op een ander tijdstip)met degene die voor jou wilt leggen.. deed schorpioen voor mij ook de dag erna
had verkeerd gequote, bovenste deel moest weg.. t was meer dat als je chtje vraag wilt stellen ej het ook de volgende dag kan doen in een privegesprek..quote:Op zondag 21 maart 2004 20:24 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
qu63... ik had het over mijn zenuwen omdat ik zelf tarotkaarten leg![]()
* qu63 meld zich voorzichtigquote:Op zondag 21 maart 2004 22:19 schreef MUUS het volgende:
*prikt*
2 april, 20:00u ?.
weer iets nieuws idd!! kijken of er dezelfde antwoorden uitkomen.. ik moet nog steeds een goede vraag verzinnen...quote:Op maandag 22 maart 2004 17:06 schreef Schorpioen het volgende:
Cool dat jullie mee willen doen, leuk om ook I Chingers er bij te hebben!
Doettus niet zo gek.quote:Op maandag 22 maart 2004 08:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
* qu63 meld zich voorzichtig
Met Svennie erbij is het altijd gezelligquote:Op maandag 22 maart 2004 18:30 schreef MUUS het volgende:
Sjo, qu63 is er ook bij die dag, mensen. Gezellie he?.
2 april om ongeveer 20:00uquote:Op maandag 22 maart 2004 20:02 schreef hmesker het volgende:
Bedankt voor jullie warme welkom, en 2 april is oké; tijdstip zal wel ergens vermeld zijn maar heb ik zo snel nog niet gevonden.
Nu nog uitzoeken hoe dat irc-en gaat....nog nóóit gedaan.![]()
Harmen.
Okee!quote:Op maandag 22 maart 2004 20:28 schreef hmesker het volgende:
Heb IceChat gedauwnlood en gaat goed, kewl! Zal er zijn den 2de van den 4de, als dat de definitieve datum wordt.
Harmen.
Ik vind het puhrima.quote:Op maandag 22 maart 2004 21:55 schreef Psyche2003 het volgende:
Muus, op de 2e april kunnen er een heleboel al niet... Ik heb zelf een open avond over de Tarot, slaapmeisje kan ook niet hoorde ik net op IRC, RC kan niet, etc, etc.
Denk een weekje later proberen dan? De 9e dus??
kom jij eerst maar eens langs op IRC MUUS..quote:Op maandag 22 maart 2004 18:30 schreef MUUS het volgende:
Doettus niet zo gek..
*trekt qu63 aan trui het topic in*
quote:Op maandag 22 maart 2004 18:34 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Met Svennie erbij is het altijd gezellig.
Jahaaa, ik weet het.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
kom jij eerst maar eens langs op IRC MUUS..
altijd leuk als je komt natuurlijk!quote:Op donderdag 8 april 2004 17:21 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik kom waarschijnlijk wel even kijken, maar ben niet zo in the mood om ook zelf te orakelen denk ik. Misschien tot morgenavond dus
Ik moet werken tot 21.30 uur sniffff...... mis ik weer een legging. Nja, veel plezier allemaalquote:Op donderdag 8 april 2004 17:26 schreef qu63 het volgende:
[..]
altijd leuk als je komt natuurlijk!
Maar?? Jij daarna toch wel op IRC? Wij vast nog wel bezig dan!quote:Op vrijdag 9 april 2004 09:56 schreef Syl68 het volgende:
Ik moet werken tot 21.30 uur sniffff...... mis ik weer een legging. Nja, veel plezier allemaal![]()
iddquote:Op vrijdag 9 april 2004 10:32 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Maar?? Jij daarna toch wel op IRC? Wij vast nog wel bezig dan!.
en nog eenquote:Op donderdag 8 april 2004 15:59 schreef livEliveD het volgende:
Dan maar stiekum een schopje naar boven.
ik was er ja, maar waar was jij??quote:Op maandag 22 maart 2004 18:30 schreef MUUS het volgende:
Doettus niet zo gek..
*trekt qu63 aan trui het topic in*
als je dit topic ff doorgelezen had was t wel duidelijk lijkt mequote:Op zaterdag 10 april 2004 12:47 schreef livEliveD het volgende:
i-tjing was hmesker![]()
Shit weer wat geleerd. Ik wordt te oud voor deze shit!
Anyway: Thnx alle-3
Vast wel maar als ik alle topics die ik heb gelezen moet onthoudenquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:51 schreef qu63 het volgende:
als je dit topic ff doorgelezen had was t wel duidelijk lijkt me
"Everything that has a beginning has an end".quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:44 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hopelijk was het wel gezellig!
Qualiteit boven quantiteit?quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:55 schreef livEliveD het volgende:
Vast wel maar als ik alle topics die ik heb gelezen moet onthouden![]()
volg dit topic dan maar!quote:Op zaterdag 10 april 2004 16:25 schreef hmesker het volgende:
Het was erg gezellig en geslaagd, en ik hoop dat de datum van de volgende keer snel bekend wordt gemaakt. Dan doe ik zeker weer mee!
Harmen (aka I-Tjing).
dr is nog geen volgende datum gepland, maar als je dit topic (en irc) blijft volgen komen we er wel uit!!!quote:Op dinsdag 27 april 2004 11:10 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Oeh, dit lijkt me ook leuk en interessant om een keer mee te maken, dus als ik kan ben ik de volgende keer ook van de partij... (er is zeker nog geen datum?)
quote:Op maandag 24 mei 2004 16:15 schreef myxomatosekonijn het volgende:
*schopje*
Snap je dan niet dat ze hoopt op een antwoord op een prangende vraag met behulp van de tarotkaartjes???quote:Op maandag 24 mei 2004 16:17 schreef qu63 het volgende:
![]()
We helpen je wel en gaat gauw genoeg hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2004 00:51 schreef DiSiLLUSiON het volgende:
Lijkt me erg leuk.. moet ik wel alleen even IRC onder de knie krijgenZo lang geleden dat ik dat gedaan heb..
dan ga ik proberen mee te doen met tarot..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 09:55 schreef hmesker het volgende:
I'm in! Met I Tjing natuurlijk.
Harmen.
quote:Op maandag 24 mei 2004 16:23 schreef EleanorGoesCrazy het volgende:
[..]
Snap je dan niet dat ze hoopt op een antwoord op een prangende vraag met behulp van de tarotkaartjes???
Goede vraag. 5 Juni is voorgesteld (is een zaterdag). Ik kan dan denk ik wel. Wie kunnen er nog meer?quote:Op donderdag 27 mei 2004 16:13 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wanneer, wanneer, wanneer ? Wanneer gaat het weer gebeuren?
Ja zeg, dan zit ik op Terschelling.... Ik ben er dus niet bij, maar dat is niet zo ergquote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:04 schreef Schorpioen het volgende:
*schop*
5 juni, da's vandaag dus!
Oei, ben ik er niet,quote:Op zaterdag 5 juni 2004 01:04 schreef Schorpioen het volgende:
*schop*
5 juni, da's vandaag dus!
Het was vrij rustig. Had er niet bij stilgestaan dat er ook voetbal op tv was!quote:Op zondag 6 juni 2004 12:17 schreef Slaapmeisje het volgende:
Hoe is het geweest gisteravond?
Ok dan! Ik baal nogal dat ik niet kon. Ben om een uur of 8 even gaan kijken of er al mensen waren toevallig, maar toen was er nog niets te doen en daarna kon ik niet meer...Ik hoop echt dat ik de volgende keer wel erbij kan zijn, want ik wil dit absoluut meemaken!quote:Op zondag 6 juni 2004 16:39 schreef Schorpioen het volgende:
[..]
Maar heb toch 4 leggingen gedaan, was wel geslaagde avond! The_Shining is ook nog langsgeweest en heeft ook zijn licht op de kaarten laten, eh, shinen.
*AHUM*quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:35 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wederom...een heel klein....
*schopje*
Schop je nu omdat je van Schorp een antwoord wil op je vraag, of omdat je wilt peilen of er interesse is voor een nieuwe orakelsessie?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 12:35 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Wederom...een heel klein....
*schopje*
Van Schorpioen heb ik al een antwoord gekregenquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:17 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Schop je nu omdat je van Schorp een antwoord wil op je vraag, of omdat je wilt peilen of er interesse is voor een nieuwe orakelsessie?
Als we het een beetje goed promoten en we zorgen dat het niet op een voetbalwedstrijddatum isdan zijn er vast wel orakelaars te vinden die weer willen meedoen
. En mensen met brandende vragen.... (jij?)
En dan aan de stok krijgen met de modjes hier zekerquote:Op woensdag 30 juni 2004 13:32 schreef livEliveD het volgende:
Als er meer mensen zijn die een nieuwe orakelsessie willen kun je mss het beste een nieuw topic openen.
Nee joh, want ik wilde dat net zelf voorstellen!quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
En dan aan de stok krijgen met de modjes hier zekerhihi
MUUS vind het zo te zien een puik plan. Ik wil hem anders ook wel openen hoor. De animo voor zoiets is ongetwijfeld te vinden.quote:Op woensdag 30 juni 2004 14:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
En dan aan de stok krijgen met de modjes hier zekerhihi
Ik zie hetquote:Op woensdag 30 juni 2004 22:47 schreef livEliveD het volgende:
[..]
MUUS vind het zo te zien een puik plan. Ik wil hem anders ook wel openen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |