Het stoort me bijzonder HiZ dat je beweert dat hetgeen ik heb neergechreven in dit topic onzin is, het spijt me je te moeten teleurstellen maar ookal ben ik geen Marokkaanse, ik ken het land heel goed, het over hand in hand lopen wat jij nader "uitlegd" volgens mij heb ik niets anders beweerd, puur dat "gewone"jongens dit ook doen, en er daarom niemand raar kijkt wanneer bv mijn (homo)vrienden uit Mexico-city in Marokko hand in hand wandelen, en dat terwijl ze dat in Mexico toch echt niet durven.(dat het bij hand en hand lopen en een begroetingskus in het openbaar moet blijven is waar, maar zelfs in Nederland bv in de brasserie van de Bijenkorf lijkt het me toe dat homosexuelen zich niet kunnen overgeven aan een snuffelpartij, en in de brasserie's in Marokko dus ook niet).
R@B, je kunt wel zeggen dat ik onzin beweer, maar echt dolgraag zou ik de quote zien waar ik beweer dat ik Marokkaanse mannen knap vind, wat een kul zeg, ten eerste zou ik nooit mijn persoonlijke voorkeuren hier ten toon spreiden, en daarnaast is het een kortzichtig iets, ik bedoel hiermee, er zijn knappe Hollandse mannen(mijn vriend bv), maar dat houdt niet in dat ik dan "Hollandse mannen" knap vind, er lopen een hoop tussen die ik toch echt niet aantrekkelijk vind, en zo is het met mannen uit waar dan ook precies hetzelfde.
Kom op met die quote, ik daag je uit, erg vervelend wanneer iemand beweerd dat je iets hebt getypt terwijl het niet zo is, straks gaan mensen nog beweren dat ik "links" ben omdat ik Marokkaanse mannen zo knap vind.
[Dit bericht is gewijzigd door Cosma-Shiva op 03-07-2001 19:36]
Na het antwoord van R@B, zal ik direct weer on-topic posten.
Greetz, Cosma.
Wanneer wordt die petitie trouwens overhandigt?
Daarmee had hij nl volkomen gelijk.
quote:Jij woont toch ook in Gouda? (flauw, flauw, flauw...)
Op dinsdag 03 juli 2001 19:37 schreef speknek het volgende:
Ik ben zelf nog nooit in Marokko geweest.
quote:van moslims die brieven schrijven?
Op dinsdag 03 juli 2001 19:46 schreef HipShake het volgende:
Krijgen jullie hier nou echt nooit genoeg van?
quote:Nee van Imams in een hooiberg zoeken.
Op dinsdag 03 juli 2001 19:48 schreef Adijos het volgende:[..]
van moslims die brieven schrijven?
Nou goed?
Een geintegreerde Ahmet en Ayse blijft een BUITENLANDER, zolang het Nederlands volk aan zijn vooroordelen vast houdt. Het maakt geen ene fuck uit.
Velen zullen nog geen eens de juiste definitie kunnen geven van integreren, ja en nu niet meteen allemaal in een woordenboek gaan duiken, om later de betekenis te typen.
Overal ter wereld, in elk land (lekker dubbelop), wordt je als ANDERS gezien zolang je niet tot de oorspronkelijke bevolking behoort!
Negers in Amerika zijn er al honderden jaren, die zijn geintegreerd, worden zij net als blanken behandeld? Dont think so.
Zelfde met Hindoestanen in de UK.
Face it, dat integratie gedoe is allemaal bullshit, buitenlanders zullen nooit als volwaardig Nederlander geaccepteerd worden.
Ow ja Het Koningshuis is ook allochtoon, alleen zij hebben geld
En dat Nederland gebaseerd op democratische normen en waarden blablabla, ook Nederlandse samenleving/cultuur is gebaseerd op normen en waarden die afkomstig zijn van de Katholieke/Christelijke leer. Dezelfde bepalingen die nu in de grondwet (discriminatie, vrijheid, etc) staan zijn 1400 jaar geleden eerder op schrift gesteld door de Islam in de Koran. Maar dat zal 99 % procent van de NL bevolking wel niet weten aangezien ze niet echt veel weten van de nieuwe Nederlanders....
En dat geouwehoer over "Jullie zijn hier te gast" shit, ik woon hier al langer dan menige mensen die zulke uitspraken doen, en ik heb echt niet meer rechten daardoor, dus waarom jij wel???
Dus ook als twee mexicaanse mannen in Marokko hand in hand kunnen lopen heeft dat niks te maken met tolerantie, maar domweg met het feit dat niemand de link legt tussen dat en homosexualiteit.
quote:Maar hoe komt dat?
Op dinsdag 03 juli 2001 20:22 schreef speknek het volgend. e:
Nou heb je wel gelijk, maar in die veertienhonderd jaar heeft onze wet niet stil gezeten en de Koran wel
Ja sorry hoor, maar ik zie steeds maar weer dat sommige mensen hier niets anders doen als suggestieve vraagjes stellen. Dat wou ik dan ook maar eens gaan doen. Weet je waarover je het hebt? Verwar je politiek niet met godsdienst? Met cultuur misschien wel? Laat maar zien.
Heb het voor mijn part over van alles, maar WEET waar je het over hebt. Is dat nou zoveel gevraagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |