Waarmee hij blijkbaar wil laten zien hoe belangrijk hij zichzelf vindt.
Welke hobby's krijgen nog meer een eigen forum in de toekomst? Grappig dat veel moderators dit natuurlijk ook belachelijk vinden maar ja, in opstand komen tegen Zijne Heiligheid, dat moest maar niet.
Beetje ziek is het wel.
Altijd maar dat gezeur over dingen....
quote:Het is zijn forum helemaal niet. Jezus, doe zelfs jij al mee aan die heiligenverering. Wezel
Op maandag 19 januari 2004 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Tis ZIJN forum, al wil hij ALLEEN dit forum openhouden, zijn goed recht...Altijd maar dat gezeur over dingen....
quote:Maar dan moet Danny geen belachelijke actie gaan voeren, en daar mijn naam mee betrekken.
Op maandag 19 januari 2004 12:45 schreef HeatWave het volgende:
Tis ZIJN forum, al wie hij ALLEEN dit forum openhouden, zijn goed recht...Altijd maar dat gezeur over dingen....
quote:Het is zijn forum wel. Maargoed.
Op maandag 19 januari 2004 12:46 schreef SCH het volgende:[..]
Het is zijn forum helemaal niet. Jezus, doe zelfs jij al mee aan die heiligenverering. Wezel
quote:Nee hoor - hij heeft er andere mensen bij betrokken, sindsdien is het niet alleen zijn forum meer. Dan moet ie het helemaal alleen doen. Dat argument is zo'n dooddoener.
Op maandag 19 januari 2004 12:46 schreef Bioslock het volgende:[..]
Het is zijn forum wel. Maargoed.
quote:Of dat hij met zijn ludieke actie naar de maan gaat ofzo?
Op maandag 19 januari 2004 12:48 schreef Tiemie het volgende:
had deze ludieke actie niet op de FP gekunt ipv het forum ofzo?
Fok! is geen democratie. Live with it.
quote:Gelul. Als je bij bedrijf X werkt ben je ook niet opeens mede eigenaar.
Op maandag 19 januari 2004 12:48 schreef SCH het volgende:
Nee hoor - hij heeft er andere mensen bij betrokken, sindsdien is het niet alleen zijn forum meer. Dan moet ie het helemaal alleen doen. Dat argument is zo'n dooddoener.
Mochten er mensen zijn die niet kunnen leven met het ROO forum:
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:54 schreef What het volgende:[..]
Gelul. Als je bij bedrijf X werkt ben je ook niet opeens mede eigenaar.
Dit forum is van Danny en hij beslist over welk forum wel en welk forum niet.
Niets staat mensen overigens in de weg hun eigen forum te beginnen.Mochten er mensen zijn die niet kunnen leven met het ROO forum:
Dus een directeur kan vanmorgen besluiten om zijn bedrijf vanmiddag dicht te doen. Dom gelul, hij heeft verantwoording af te leggen. Ik weet niet wie die Danny is, maar het zal toch niet zo zijn dat hij zichzelf als almachtige ziet?
Als Danny een rokersforum wil hebben dan doet hij dat, als danny wil dat jij optieft van ZIJN forum dan zegt ie dat. Als Danny wil dat fok niet meer bestaat, dan doet ie dat. Leuk is anders misschien, maar niet zo zeiken. Als je het zelf beter kan, dan doe je dat!
quote:Hij is zo almachtig dattie jou met een enorme schop onder je kont dit forum ballistisch kan laten verlaten. en nu: STFU!
Op maandag 19 januari 2004 12:57 schreef SCH het volgende:[..]
![]()
![]()
Dus een directeur kan vanmorgen besluiten om zijn bedrijf vanmiddag dicht te doen. Dom gelul, hij heeft verantwoording af te leggen. Ik weet niet wie die Danny is, maar het zal toch niet zo zijn dat hij zichzelf als almachtige ziet?
quote:Je doet nu net of Danny heel Fok! opheft. Hij sluit gewoon een slecht renderend onderdeel van het forum. Dat is zijn goed recht. Als je om je heen kijkt zie je dat dat in het bedrijfsleven regelmatig voor komt.
Op maandag 19 januari 2004 12:57 schreef SCH het volgende:
Dus een directeur kan vanmorgen besluiten om zijn bedrijf vanmiddag dicht te doen.
quote:Aan wie en waarom?
Dom gelul, hij heeft verantwoording af te leggen.
quote:Die indruk wekt hij bij mij niet iig.
Ik weet niet wie die Danny is, maar het zal toch niet zo zijn dat hij zichzelf als almachtige ziet?
quote:Dat fenomeen moet jou en de jouwen toch aanspreken.
Op maandag 19 januari 2004 13:03 schreef SCH het volgende:
de grote leider
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:06 schreef What het volgende:[..]
Dat fenomeen moet jou en de jouwen toch aanspreken.
quote:Euhm, nou, kijk, als Danny er morgen geen zin meer in zou hebben, trekt hij heel simpel de stekker eruit.
![]()
![]()
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:07 schreef yvonne het volgende:[..]
Euhm, nou, kijk, als Danny er morgen geen zin meer in zou hebben, trekt hij heel simpel de stekker eruit.
Rokers die heel hard roepen dat ze zelf wel uitmaken waar en hoeveel ze roken, schreeuwen dat niemand aan hun peuk komt en jeremiëeren dat zovéél dingen slecht voor je zijn .
Da's pure onmacht.
Ook déze mensen zijn soms bang voor longkanker of een andere rookgerelateerde ziekte.
Ook déze mensen voelen zich soms klote en geirriteerd door hun afhankelijkheid van een rokend en giftig stokje.
Ook déze mensen weten dat ze erg veel geld uitgeven aan iets dat hun gezondheid schaadt.
Het is echter zo ontzettend moeilijk om er van af te komen dat ze liever en verongelijkt in de verdediging gaan ("dat maak ik zelf wel uit!").
Ergo dit nieuwe ROO forum. Ik moet er eigenlijk wel om lachen; het illustreert de onmacht en wanhoop van rokers.
En NEE ik ben geen anti-roker. Slechts een roker die is gestopt maar geen weerzin heeft ontwikkeld tegen sigaretten.
quote:Niet?, goh.....
Op maandag 19 januari 2004 13:09 schreef SCH het volgende:[..]
Kom op zeg.
O, en als hij jou zat is, gooitie je er zo maar af, kan ook nog
quote:Hij zat toch al op geleende tijd?
Op maandag 19 januari 2004 13:10 schreef yvonne het volgende:
quote:Maar dat betekent dus dat jij en die andere blauwen zich volledig onderwerpen aan hem en geen enkele vrije wil hebben? Dat kan ik echt bijna niet geloven.
Op maandag 19 januari 2004 13:10 schreef yvonne het volgende:[..]
Niet?, goh.....
[Dit bericht is gewijzigd door SCH op 19-01-2004 13:13]
quote:Dat zou een grap zijn.
Op maandag 19 januari 2004 13:07 schreef yvonne het volgende:
Euhm, nou, kijk, als Danny er morgen geen zin meer in zou hebben, trekt hij heel simpel de stekker eruit.
En misschien geeft hij de Fokkers dan wel 2 dagen extra om waardig afscheid van elkaar te nemen.
quote:Jawel hoor. Het gaat er niet om wie er aan meewerkt, het gaat erom wie de eigendomsrechten heeft. Als verder niks contractueel is vastgelegd (wat het geval is voor zover ik weet) kan Danny doen en laten wat hij wil en is hij aan niemand verantwoording schuldig.
Op maandag 19 januari 2004 12:48 schreef SCH het volgende:
Nee hoor - hij heeft er andere mensen bij betrokken, sindsdien is het niet alleen zijn forum meer.
Daar gaat ook die vergelijking met die directeur mis (zoals ALTIJD vergelijking in je posts als KUT op DIRK slaan), omdat die directeur niet de enige zal zijn die aandelen in het bedrijf heeft.
quote:Nee, dat maak jij er nu van.
Op maandag 19 januari 2004 13:12 schreef SCH het volgende:
Maar dat betekent dus dat jij en die andere blauwen zich volledig onderwerpen aan hem en geen enkele vrije wil hebben?
quote:Onrechtmatige tijd ja, want hij had een pemban
Op maandag 19 januari 2004 13:11 schreef What het volgende:[..]
Hij zat toch al op geleende tijd?
Zeg, ontopic,
rook jij?
quote:Het is toch echt zo. Ik ben niet in dienst van Fok!, ik heb geen contract ondertekend, ik ben geen werknemer, ik heb geen rechten. Simpel.
Op maandag 19 januari 2004 13:12 schreef SCH het volgende:[..]
Maar dat betekent dus dat jij en die andere blauwen zich volledig onderwerpen hebben aan hem en geen enkele vrije wil hebben? Dat kan ik echt bijna niet geloven.
quote:Ik neem aan dat daar normaal overlegd wordt, maar dat Danny idd de uiteindelijke stem heeft...
Op maandag 19 januari 2004 13:12 schreef SCH het volgende:[..]
Maar dat betekent dus dat jij en die andere blauwen zich volledig onderwerpen aan hem en geen enkele vrije wil hebben? Dat kan ik echt bijna niet geloven.
quote:Nee, dat zegt Yvonne.
Op maandag 19 januari 2004 13:13 schreef Lithion het volgende:[..]
Nee, dat maak jij er nu van.
quote:Al drie maanden weer wel..
Op maandag 19 januari 2004 13:14 schreef yvonne het volgende:
rook jij?
quote:Volgens mij kon je je daar weleens in vergissen... Yvonne???
Op maandag 19 januari 2004 13:14 schreef Lucille het volgende:[..]
Het is toch echt zo. Ik ben niet in dienst van Fok!, ik heb geen contract ondertekend, ik ben geen werknemer, ik heb geen rechten. Simpel.
Alleen als Danny met me wil neuken dan mag ik nee zeggen.
[Dit bericht is gewijzigd door Nimitz op 19-01-2004 13:16]
quote:Ik zeg dan ja hoor
Op maandag 19 januari 2004 13:14 schreef Lucille het volgende:[..]
Alleen als Danny met me wil neuken dan mag ik nee zeggen.
quote:Er gaan wel mensen tegen Danny in, om te praten en te overleggen. En niet met een openingspost waar eigenlijk in staat: danny zuigt en moet doen wat wij willen.
Op maandag 19 januari 2004 13:15 schreef SCH het volgende:
Er gaat dus nooit iemand tegen Danny in? Jeemig
quote:Wie zegt DAT nou weer?
Er gaat dus nooit iemand tegen Danny in? Jeemig
Danny heeft rechten omdat hij dit forum beheerd en daarom kan hij iederen naar believe kicken en accepteren.
Accepteer dat nu maar gewoon en zeik niet verder, tenzij je gratis vliegles wilt voor een poosje als het Danny zijn keel uithangt.
quote:Dat staat er ook niet.
Er gaat dus nooit iemand tegen Danny in?
quote:Ja you dumb fuck. Een directeur kan besluiten de toko dicht te gooien. En als het geen NV/BV is kan niemand daar wat aan doen. Duh!
![]()
![]()
En Fok IS niet eens een commercieel bedrijf, dus Danny kan ermee doen wat ie wil. Ja, Danny is de baas. SIM-PEL.
En begin alsjeblieft met roken Jaap. Hele dikke Havanas, gaarne non-stop roken aub.
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:16 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik zeg dan ja hoor
quote:Duh, zeg je tegen Koos Alberts ook dat ie maar moet lopen?
Op maandag 19 januari 2004 13:18 schreef yvonne het volgende:
Le-zen manneke
quote:huillieeeeeeeee mammaaaaaaaaaaa mweeeeeeeeeeeeee
Op maandag 19 januari 2004 12:42 schreef SCH het volgende:
Nee natuurlijk?
Jammer dat Fok op deze manier van binnenuit belachelijk en kapot wordt gemaakt. Het ene forum sluiten en hier een beetje de stoere gast uithangen?Waarmee hij blijkbaar wil laten zien hoe belangrijk hij zichzelf vindt.
Welke hobby's krijgen nog meer een eigen forum in de toekomst? Grappig dat veel moderators dit natuurlijk ook belachelijk vinden maar ja, in opstand komen tegen Zijne Heiligheid, dat moest maar niet.Beetje ziek is het wel.
ps
moet je deze forums is zien Soaps, Showbizz & Sterren en idols en nog een zooi dan kan dit rookforum er ook wel bij, niet zo huilen
en yvonne waarom staat me ban nog?
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:18 schreef Nimitz het volgende:
Er gaan wel mensen tegen Danny in
quote:Oraal mag ik hopen?
Op maandag 19 januari 2004 13:19 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
En begin alsjeblieft met roken Jaap. Hele dikke Havanas, gaarne non-stop roken aub.
quote:Ja, weet ik veel, offtopic hier hoor
Op maandag 19 januari 2004 13:19 schreef JohnDope het volgende:[..]
huillieeeeeeeee mammaaaaaaaaaaa mweeeeeeeeeeeeee
ps
moet je deze forums is zien Soaps, Showbizz & Sterren en idols en nog een zooi dan kan dit rookforum er ook wel bij, niet zo huilenen yvonne waarom staat me ban nog?
quote:precies, zo kan je het het beste zien
Op maandag 19 januari 2004 13:22 schreef Blasted_Billy het volgende:
ach Danny maakt alleen zichzelf er mee belachelijk uiteindelijk, voor de meesten is het een grote speeltuin waar we lekker een beetje ons gang kunnen gaan, gemod wordt er nauwelijks lijkt wel...
Hoewel er natuurlijk wel aan wettelijke eisen wordt voldaan en tevens interessante discussies ontstaan. Waarbij deze overigens niet hoort
quote:hij maakt zich helemaal niet belachelijk, jullie maken je belachelijk jullie willen geen longkanker oplopen maar komen wel rellen in de rookkamer
ach Danny maakt alleen zichzelf er mee belachelijk uiteindelijk, voor de meesten is het een grote speeltuin waar we lekker een beetje ons gang kunnen gaan, gemod wordt er nauwelijks lijkt wel...
quote:Wat een geluk dat jij je niet onsterfelijk belachelijk maakt he
Zeg, rook jij?
quote:Dan sodemieter je toch godverredomme op!
quote:Nee, jij bent zinnig bezig
Hey SCH: misschien volgende keer een ban aanvragen voor ROO, dan kan je je er ook niet aan irriteren, hmkay?
quote:inderdaad lycos heeft gratis webhosting + mysql en php support
Op maandag 19 januari 2004 13:25 schreef What het volgende:[..]
Dan sodemieter je toch godverredomme op!
Niemand heeft om jouw aanwezigheid gevraagd. Begin je eigen forum stuk verdriet.
quote:In leer gehulde dwergen
Op maandag 19 januari 2004 13:25 schreef freud het volgende:[..]
Nee, jij bent zinnig bezig
. Al wil Danny een compleet subforum maken voor in leer gehulde dwergen, hij = de baas.
Hey SCH: misschien volgende keer een ban aanvragen voor ROO, dan kan je je er ook niet aan irriteren, hmkay?
quote:Ik vind van wel, de FAQ is een grote hoop onzin, de omschrijving in de topic lijst slaat werkelijk nergens op. Hij heeft het enkel uit frustratie geopend. Een rookhoek was een leuke grap uit het ONZforum, als je er een subforum van gaat maken laat je alleen maar zien hoe je je laat opfokken door het rookbeleid van de Nederlandse regering.
Op maandag 19 januari 2004 13:23 schreef JohnDope het volgende:[..]
hij maakt zich helemaal niet belachelijk, jullie maken je belachelijk jullie willen geen longkanker oplopen maar komen wel rellen in de rookkamer
en tja, als je een Rookforum opentdan kun je ook antirokers verwachten, net zoals in SEKS mensen komen melden dat ze niet van seks of prono houden, in SHO mensen komen kotsen op soaps en in VBL mensen komen melden dat ze eigenlijk een pesthekel aan voetbal hebben.
Zo werkt het nou eenmaal.
quote:d's dan ook wel weer zo
ach Danny maakt alleen zichzelf er mee belachelijk uiteindelijk
quote:*Mental-picture*
Op maandag 19 januari 2004 13:22 schreef yvonne het volgende:[..]
Oraal mag ik hopen?
quote:Fijn voor je. Gelukkig doet wat jij vindt niet terzake want volstrekt oninteressant.
Op maandag 19 januari 2004 13:26 schreef Blasted_Billy het volgende:
Ik vind van wel
quote:dictee? uhh..
Op maandag 19 januari 2004 13:27 schreef Lucille het volgende:
Ik ga ook nooit met lijn 50 naar Wageningen toe, moet deze lijn dan ook opgeheven worden?
IQ-test?
[Dit bericht is gewijzigd door kLowJow op 19-01-2004 13:30]
quote:Van wie dan wel? Is er een coup de forum gepleegd?
Op maandag 19 januari 2004 12:46 schreef SCH het volgende:[..]
Het is zijn forum helemaal niet.
quote:Keldertje?
Op maandag 19 januari 2004 13:26 schreef yvonne het volgende:[..]
In leer gehulde dwergen
quote:Hoor haar
Op maandag 19 januari 2004 13:29 schreef What het volgende:[..]
Fijn voor je. Gelukkig doet wat jij vindt niet terzake want volstrekt oninteressant.
quote:Als er maar genoeg mensen die lijn niet gebruiken, wel ja.
Ik ga ook nooit met lijn 50 naar Wageningen toe, moet deze lijn dan ook opgeheven worden?
Ik ook niet. Wie nog meer niet?
Fok! neemt de NS een rendementsonderzoek uit handen.
[Dit bericht is gewijzigd door Karboenkeltje op 19-01-2004 13:33]
quote:En waar plaats jij Ted in dit geheel ?
Op maandag 19 januari 2004 13:13 schreef Lithion het volgende:Jawel hoor. Het gaat er niet om wie er aan meewerkt, het gaat erom wie de eigendomsrechten heeft. Als verder niks contractueel is vastgelegd (wat het geval is voor zover ik weet) kan Danny doen en laten wat hij wil en is hij aan niemand verantwoording schuldig.
quote:Ja dat is hij al snap ik niet wat dat ter toe doet in deze kwestie
Op maandag 19 januari 2004 13:32 schreef What het volgende:[..]
Ben je homo ofzo?
quote:Is die nog vennoot dan?
Op maandag 19 januari 2004 13:32 schreef Furby het volgende:
En waar plaats jij Ted in dit geheel ?
Vind het krom ja.. nee ik rook niet meer, al deed ik het wel dacht ik er net zo over. Verder zeg ik maar "boeien, over een maand is het weer dicht" en flikker het uit mn AT.
quote:Ik heb nog steeds dat plaatje van die Connexxion bus in mijn hoofd. Lijn 50 naar Wageningen. Net als het rijtje van die kleine poes, mooie schaal, boze olifant en grote broek. En die groene binnenkant van die kistjes appels (Elstar en zo). Hoe krijg ik dit beeld weer uit mijn hoofd.
Op maandag 19 januari 2004 13:29 schreef kLowJow het volgende:[..]
dictee? uhh..
IQ-test?
quote:wat jij vindt wel dan?
Op maandag 19 januari 2004 13:29 schreef What het volgende:[..]
Fijn voor je. Gelukkig doet wat jij vindt niet terzake want volstrekt oninteressant.
Ik geef gewoon mijn mening, en mijn mening is dat Danny door deze actie op mij overkomt als een klein mannetje wat enorm verslaafd is aan sigaretten (die waarschijnlijk ook ongetwijfeld in de buurt van z'n baby rookt) en overdag een baan heeft waar hij voor 1 januari op de werkvloer gewoon kon roken en nou in ene is verbannen naar een rokersruimte of straathoek en hij daar zo pest over in heeft dat hij op deze manier zijn ongenoegen uit. Enkel omdat hij op geen enkele andere manier z'n frustratie kan uiten.
Maar dat is gewoon mijn mening natuurlijk
Waarom een forum openen over je eigen frustratie??? Ik vind dat echt merkwaardig en het lijkt me logisch dat ik die vraag stel.
quote:Nou, 3 weken terug hoorde ik nog dat hij netjes zijn geld kreeg elke maand.
Op maandag 19 januari 2004 13:36 schreef Lithion het volgende:Is die nog vennoot dan?
quote:Strak plan !!!!
Op maandag 19 januari 2004 13:25 schreef freud het volgende:een compleet subforum voor in leer gehulde dwergen
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:37 schreef Lucille het volgende:[..]
Ik heb nog steeds dat plaatje van die Connexxion bus in mijn hoofd. Lijn 50 naar Wageningen. Net als het rijtje van die kleine poes, mooie schaal, boze olifant en grote broek. En die groene binnenkant van die kistjes appels (Elstar en zo). Hoe krijg ik dit beeld weer uit mijn hoofd.
quote:Ok, nou dan kunnen ze dus met z'n tweëen besluiten het aantal zelfmoorden drastisch toe te laten nemen als ze willen.
Op maandag 19 januari 2004 13:39 schreef Furby het volgende:
Nou, 3 weken terug hoorde ik nog dat hij netjes zijn geld kreeg elke maand.
quote:Sekteleider
Op maandag 19 januari 2004 13:39 schreef SCH het volgende:
Misschien kan de sekteleider zelf even reageren?
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:40 schreef SCH het volgende:
Oh ja, ik rook trouwens zelf ook
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:39 schreef Furby het volgende:[..]
Nou, 3 weken terug hoorde ik nog dat hij netjes zijn geld kreeg elke maand.
quote:Hé Danny
Op maandag 19 januari 2004 13:40 schreef Danny het volgende:
Strak plan !!!!
Bij ons op 't eiland was roken geen probleem hoor.
Kan je 't weer opengooien?
quote:Dat weet ik
Op maandag 19 januari 2004 13:44 schreef Danny het volgende:geld is er nauwelijks
quote:Das zeker waar.. anders heb je straks 20.000 werkeloze FOK!kers.
Op maandag 19 januari 2004 13:44 schreef Furby het volgende:
Maar goed. Een extra forum ipv de stekker uit alle fora is nogal een verschil.
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:45 schreef Furby het volgende:[..]
Dat weet ik
BoeBieDoe had ook je girotel gemirrored
quote:Hmmmmz, die dikke Havanna's van Robert_jenssen?
Op maandag 19 januari 2004 13:40 schreef SCH het volgende:
Oh ja, ik rook trouwens zelf ook
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:50 schreef yvonne het volgende:[..]
Hmmmmz, die dikke Havanna's van Robert_jenssen?
quote:Neee... Ik denk chocoladesigaretten
Op maandag 19 januari 2004 13:50 schreef yvonne het volgende:Hmmmmz, die dikke Havanna's van Robert_jenssen?
quote:Kijk, dat verklaart veel!
Op maandag 19 januari 2004 13:44 schreef Danny het volgende:[..]
geld is er nauwelijks, maar hij is idd nog steeds vennoot en rookt nog steeds als een schoorsteen. Verder heeft 'ie alle inhoudelijke zaken, beslissingen en beleidsbepalingen aan mij overgedragen.
quote:Wat is het nut van deze (door jou al eerder gedane) toevoeging?
Op maandag 19 januari 2004 13:39 schreef Blasted_Billy het volgende:
(die waarschijnlijk ook ongetwijfeld in de buurt van z'n baby rookt)
Bovendien is het misschien mogelijk je schoolgeld terug te vragen vanwege het zinsdeel 'waarschijnlijk ook ongetwijfeld'.
quote:Wat verklaart dat dan?
Op maandag 19 januari 2004 13:52 schreef SCH het volgende:
Kijk, dat verklaart veel!
quote:Leuk liedje
Op maandag 19 januari 2004 13:55 schreef robh het volgende:
Leg eens een bommetje onder de mensen, er zijn weer rellen in overvloed. Verniel zo nu en dan iemand zn lenzen, ja zo'n voetbalzondag doe je goed.. Lalalalal
quote:Dat hij het inderdaad alleen voor het zeggen heeft. Ik wist niet dat er 1 iemand was die alles maar beslist zonder dat anderen hem er op wijzen dat bijvoorbeeld een forum als dit niet zo'n goed idee is. Tenminste, ik vermoedde het wel maar had sommige mensen blijkbaar wat te hoog ingeschat.
Op maandag 19 januari 2004 13:56 schreef What het volgende:[..]
Wat verklaart dat dan?
quote:Strange.. een kleine anderhalf uur geleden nog niet.
Op maandag 19 januari 2004 13:59 schreef SCH het volgende:
Tenminste, ik vermoedde het wel maar had sommige mensen blijkbaar wat te hoog ingeschat.
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:46 schreef SCH het volgende:
Het is zijn forum helemaal niet.
quote:Dat hij het uiteindelijk voor het zeggen heeft betekent niet dat niemand kritiek op hem heeft.
Op maandag 19 januari 2004 13:59 schreef SCH het volgende:
Ik wist niet dat er 1 iemand was die alles maar beslist zonder dat anderen hem er op wijzen dat bijvoorbeeld een forum als dit niet zo'n goed idee is.
Niet dat je dat begrijpt, want een beetje verder denken of goed lezen is niet aan jou besteed.
quote:Euh, correct me if I'm wrong, maar ben jij niet een van de weinigen die het niet eens is met dit forum? Als jij wil dat dit topic gesloten wordt, is dat toch ook de wens van één persoon? En wow, Danny heeft zeggenschap over fok, jankjank Als je het niets vindt, dan begin je toch je eigen forumpje waar iedereen modje is en alle beslissingen mag beinvloeden! www.communistenforum.nl of zo.
Op maandag 19 januari 2004 13:59 schreef SCH het volgende:[..]
Dat hij het inderdaad alleen voor het zeggen heeft. Ik wist niet dat er 1 iemand was die alles maar beslist zonder dat anderen hem er op wijzen dat bijvoorbeeld een forum als dit niet zo'n goed idee is. Tenminste, ik vermoedde het wel maar had sommige mensen blijkbaar wat te hoog ingeschat.
quote:Ik kon me toen nog niet voorstellen dat mensen zo klakkeloos achter hem aanliepen. Je kan wel eigenaar zijn maar dat maakt je nog niet tot de absolute leider. Maar dat is dus wel zo.
Op maandag 19 januari 2004 14:02 schreef What het volgende:[..]
Strange.. een kleine anderhalf uur geleden nog niet.
[..]
Heb ik toch weer wat geleerd van dit topic.
quote:Nee dat is te merken hier
Op maandag 19 januari 2004 14:04 schreef Lithion het volgende:[..]
Dat hij het uiteindelijk voor het zeggen heeft betekent niet dat niemand kritiek op hem heeft.
quote:Dan vermoedde je het toch niet?
Op maandag 19 januari 2004 14:04 schreef SCH het volgende:
Ik kon me toen nog niet voorstellen dat mensen zo klakkeloos achter hem aanliepen.
quote:Dat iedereen kritiek heeft op jouw intens domme infantiele uitspraken betekent niet dat ze niet ook kritiek hebben op Danny.
Op maandag 19 januari 2004 14:05 schreef SCH het volgende:
Nee dat is te merken hier
Jij staat alleen nog nét een treetje lager op de evolutionaire ladder dan die Rotterdammer (wat vrijwel niemand voor mogelijk hield overigens).
quote:Als die discussie niet zo ontzettend doodgebloed was, zou ik hier haast een parallel met het Fok!Eiland opgooien
quote:UHUH, grote leider Danny. Weet je dat we ook al onze wereldse bezittingen voor hem af hebben moeten staan?
Op maandag 19 januari 2004 14:04 schreef SCH het volgende:[..]
Ik kon me toen nog niet voorstellen dat mensen zo klakkeloos achter hem aanliepen. Je kan wel eigenaar zijn maar dat maakt je nog niet tot de absolute leider. Maar dat is dus wel zo.
quote:Doe ff normaal zeg, ga eens een boekje op AVI1 niveau lezen, waar haal je het toch vandaag.
Ik kon me toen nog niet voorstellen dat mensen zo klakkeloos achter hem aanliepen. Je kan wel eigenaar zijn maar dat maakt je nog niet tot de absolute leider. Maar dat is dus wel zo.
De sprookjes van SCH soms?
quote:Toch niet de printer hè?
Op maandag 19 januari 2004 14:07 schreef freud het volgende:
Weet je dat we ook al onze wereldse bezittingen voor hem af hebben moeten staan?
quote:
Op maandag 19 januari 2004 14:08 schreef What het volgende:[..]
Toch niet de printer hè?
Nee, niet de boot! Ja, de boot ja!
quote:Ok, ben jij voor of tegen de aanwezigheid van dit forum, eerlijk zeggen en motiveren?
Op maandag 19 januari 2004 14:08 schreef yvonne het volgende:[..]
Doe ff normaal zeg, ga eens een boekje op AVI1 niveau lezen, waar haal je het toch vandaag.
quote:Zeg jij
Op maandag 19 januari 2004 14:08 schreef yvonne het volgende:[..]
Doe ff normaal zeg, ga eens een boekje op AVI1 niveau lezen, waar haal je het toch vandaag.
Maar ik vind het prima hoor. Het staat mensen vrij om blind achter iemand aan te lopen
quote:Yvonne weet best dat jij er tot je schouders bij Golfer, Doc en Bluezz in zit hoor.
Op maandag 19 januari 2004 14:12 schreef SCH het volgende:
Waar ik het vandaan haal zou je wel willen weten lieverd
quote:
Op maandag 19 januari 2004 14:07 schreef Lithion het volgende:Jij staat alleen nog nét een treetje lager op de evolutionaire ladder dan die Rotterdammer
quote:Oi
(wat vrijwel niemand voor mogelijk hield overigens).
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 19-01-2004 14:14]
quote:Kijk es aan...
Op maandag 19 januari 2004 14:14 schreef Danny het volgende:
quote:
Op maandag 19 januari 2004 14:14 schreef What het volgende:[..]
Yvonne weet best dat jij er tot je schouders bij Golfer, Doc en Bluezz in zit hoor.
quote:Oké, oké, ik trek m'n leren pak wel weer aan.
Op maandag 19 januari 2004 14:14 schreef Danny het volgende:
Oi
quote:VOOR!!!
Op maandag 19 januari 2004 14:12 schreef Blasted_Billy het volgende:[..]
Ok, ben jij voor of tegen de aanwezigheid van dit forum, eerlijk zeggen en motiveren?
Zo WAS FOK! en ik ben blij dat dit soort dingen weer terugkomen!
quote:Vergelijk em nog effe met de Fuhrer en je hebt je portie verongelukt-politiek-correct doen weer gehad voor vandaag.
Kan je weer rustig slapen vandaag, jij bent immers normaal en de wereld is gek.
quote:Spontaan?
Op maandag 19 januari 2004 14:16 schreef yvonne het volgende:[..]
VOOR!!!
Eindelijk gebeurt er weer eens iets spontaans!!Zo WAS FOK! en ik ben blij dat dit soort dingen weer terugkomen!
Maar heb ik het gemist, is het een wens van veel users?
quote:Haal niet te pas en te onpas je eigen leider erbij zeg.
Op maandag 19 januari 2004 14:16 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Vergelijk em nog effe met de Fuhrer en je hebt je portie verongelukt-politiek-correct doen weer gehad voor vandaag.
SCH, je blijft me verbazen! Je lijkt wel een turk man! Je zeikt over alles wat er maar is aan dit forum, maar toch blijf je!
quote:Is dat relevant voor de spontaniteit dan?
Op maandag 19 januari 2004 14:17 schreef SCH het volgende:
Maar heb ik het gemist, is het een wens van veel users?
quote:[repeat]
is het een wens van veel users?
quote:ik heb niet voor niets de zuigaward van 2003 gewonnen
Op maandag 19 januari 2004 14:18 schreef Corona1972 het volgende:
Damn zeg,blasted billy en SCH zaijn hier wel heel erg aan het zuigen.Het valt mij zowieso op dat blasted billy een stuk chagrijn is.Ik heb nu een paar posts van hem gelezen,en niets is goed bij hem.Ben je depressief ofzo??Ik las nl net dat 1 op de 10 mensen per jaar 2 weken thuiszit om die reden.
En dan nog wat,ik weet zeker dat Danny juist een van de mensen is waar best wel veel van mag,hij is best wel objectief.Er zijn hier moderators die wat strenger zijn dan hem.Bevalt het niet,of kom je alleen maar om te rellen hier,pleur dan op ofzo.Blijkbaar vind je het toch leuk,dus dat doe je niet.
maareh, topforum verder hoor, ik vermaak me kostelijk
Het is alleen maar: Danny mag het doen omdat hij de baas is. En oh, het is zo spontaan.
Maar niks inhoudelijks
quote:Geniet ervan, zolang het nog duurt.
Op maandag 19 januari 2004 14:19 schreef Blasted_Billy het volgende:
ik vermaak me kostelijk loos
quote:Wat wil je horen dan? Moeten we echt inhoudelijk ingaan op jouw verdraaide kijk op de werkelijkheid? Meen je dat nou echt? Moeten we je serieus nemen?
Op maandag 19 januari 2004 14:20 schreef SCH het volgende:
Niemand gaat er dus op in.Het is alleen maar: Danny mag het doen omdat hij de baas is. En oh, het is zo spontaan.
Maar niks inhoudelijks
quote:En jawel hoor...
Haal niet te pas en te onpas je eigen leider erbij zeg.
quote:Zij zijn groot,en ik is klein.En dat is niet eerlijk!!!!
Niemand gaat er dus op in.Het is alleen maar: Danny mag het doen omdat hij de baas is. En oh, het is zo spontaan.
Maar niks inhoudelijks
quote:Ja. Dus?
Niemand gaat er dus op in.Het is alleen maar: Danny mag het doen omdat hij de baas is.
Moet je nu huilen?
quote:Hèhè, grote knul.
Danny mag het doen omdat hij de baas is.
quote:Waarom zouden we, we kennen je stokpaardjes onderhand, niets nieuws, en nee we zijn nog lang niet uitgeluld
Maar niks inhoudelijks
Leuk alleen dat je het nu in ROO doet, zien anderen ook die plaat eens
quote:Goed, ik zal het nog 1 x proberen.
Maar niks inhoudelijks
quote:SCH ziet niets anders dan die plaat.
Op maandag 19 januari 2004 14:23 schreef yvonne het volgende:
quote:Hij is disleksies. moet '97 zijn.
Op maandag 19 januari 2004 14:22 schreef Corona1972 het volgende:[..]
Zij zijn groot,en ik is klein.En dat is niet eerlijk!!!!
Kan jij je naam niet in calimero veranderen.Ik heb net f naar je profiel gekeken,en daarin staat dat je uit '67 bent,Gedraag je dan daar naar!
quote:
Op maandag 19 januari 2004 14:24 schreef Lithion het volgende:[..]
SCH ziet niets anders dan door die plaat.
Wanneer komt dat zwarte humor forum er nou eens
quote:Je denkt toch niet dat een frigide stiekume semi-homo met lederhosen en snor mijn leider kan zijn he? Das meer jouw smaak.
Op maandag 19 januari 2004 14:17 schreef SCH het volgende:[..]
Haal niet te pas en te onpas je eigen leider erbij zeg.
quote:Of een willekeurig humor forum natuurlijk
Op maandag 19 januari 2004 14:25 schreef yvonne het volgende:
quote:
Op maandag 19 januari 2004 14:23 schreef yvonne het volgende:[..]
Waarom zouden we, we kennen je stokpaardjes onderhand, niets nieuws, en nee we zijn nog lang niet uitgeluld
quote:Nee, jouw homo is dood.
Op maandag 19 januari 2004 14:25 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Je denkt toch niet dat een frigide stiekume semi-homo met lederhosen en snor mijn leider kan zijn he? Das meer jouw smaak.
quote:Toch Jaap, ben je een waardige vervanging voor GLG.
Op maandag 19 januari 2004 14:26 schreef SCH het volgende:[..]
Geweldig
quote:Dit had nou echt een reactie van een puber kennen zijn die met zijn pieleke zit te spelen,en niet weet wat ie daar mee moet doen.
Op maandag 19 januari 2004 14:27 schreef SCH het volgende:[..]
Nee, jouw homo is dood.
quote:Echt waar? Feest!
Op maandag 19 januari 2004 14:27 schreef SCH het volgende:[..]
homo is dood.
quote:De overtreffende trap zelfs.
Op maandag 19 januari 2004 14:27 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Toch Jaap, ben je een waardige vervanging voor GLG.
quote:Da's jammer, nu doe je hem toch echt te kort.
Op maandag 19 januari 2004 14:25 schreef Robert_Jensen het volgende:
Das meer jouw smaak.
quote:
Op maandag 19 januari 2004 14:28 schreef Corona1972 het volgende:[..]
Dit had nou echt een reactie van een puber kennen zijn die met zijn pieleke zit te spelen,en niet weet wat ie daar mee moet doen.
Grow up man,get a life.
quote:Deze ga ik vandaag eens NIET inkoppen
Op maandag 19 januari 2004 14:28 schreef Corona1972 het volgende:[..]
met zijn pieleke zit te spelen,en niet weet wat ie daar mee moet doen.
quote:Van mij mag je hoor
Op maandag 19 januari 2004 14:30 schreef yvonne het volgende:[..]
Deze ga ik vandaag eens NIET inkoppen
Voor je het weet hebben we weer een reeks in GC
quote:Was best gezellig.
Op maandag 19 januari 2004 14:30 schreef yvonne het volgende:[..]
Deze ga ik vandaag eens NIET inkoppen
Voor je het weet hebben we weer een reeks in GC
quote:En ik heb er een koffie uitnodiging aan over gehouden
Op maandag 19 januari 2004 14:31 schreef SCH het volgende:[..]
Was best gezellig.
quote:Ja, vooral die eene met snor lederhosen en zo.
Op maandag 19 januari 2004 14:28 schreef SCH het volgende:[..]
Hij is dol op homo's.
quote:Je neemt toch wel je buurjongetjes mee?
Op maandag 19 januari 2004 14:36 schreef yvonne het volgende:[..]
En ik heb er een koffie uitnodiging aan over gehouden
quote:Ik heb er maar 1 en das een vet antilliaantje, en vervelend
Op maandag 19 januari 2004 14:40 schreef SCH het volgende:[..]
Je neemt toch wel je buurjongetjes mee?
En die rookt nieteens.
quote:je manier van gal spuien is ook best wel ziek, maar daar openen we toch ook geen topic over?
Op maandag 19 januari 2004 12:42 schreef SCH het volgende:
Nee natuurlijk?
Jammer dat Fok op deze manier van binnenuit belachelijk en kapot wordt gemaakt. Het ene forum sluiten en hier een beetje de stoere gast uithangen?Waarmee hij blijkbaar wil laten zien hoe belangrijk hij zichzelf vindt.
Welke hobby's krijgen nog meer een eigen forum in de toekomst? Grappig dat veel moderators dit natuurlijk ook belachelijk vinden maar ja, in opstand komen tegen Zijne Heiligheid, dat moest maar niet.Beetje ziek is het wel.
quote:Als het bedrijf <30 (35?) werknemers heeft heeft het bedrijf geen ondernemingsraad en hoeft de directeur theoretisch geen verantwoording af te leggen
![]()
![]()
Maar goed, wat mij betreft mag dit forum ook wel weg
quote:als ie maar pijpt
Op maandag 19 januari 2004 14:41 schreef yvonne het volgende:[..]
Ik heb er maar 1 en das een vet antilliaantje, en vervelend
En die rookt nieteens.
Een allochtoontje is wel goed voor mijn imago als ultralinks extreem politiek correct sojavretertje.
quote:Alsof jij er een specifiek subforum voor nodig hebt
Op maandag 19 januari 2004 14:25 schreef yvonne het volgende:[..]
quote:Dat doet er niet toe yvonne want.... ach, laat ook maar.
Op maandag 19 januari 2004 14:41 schreef yvonne het volgende:
das een vet antilliaantje, en vervelend
quote:Het rechtvaardigt inmiddels wel een eigen forum.
Op maandag 19 januari 2004 14:42 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
je manier van gal spuien is ook best wel ziek, maar daar openen we toch ook geen topic over?
Eigenlijk. Dus. .
quote:Hangt af van waar je op zit te wachten.
Op maandag 19 januari 2004 14:46 schreef Jarno het volgende:
GVD zitten jullie hier! Ben ik nog op tijd?.
quote:Tip 1: nodig gurgeh uit. De manier om mij weg te krijgen.
Op maandag 19 januari 2004 14:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Het rechtvaardigt inmiddels wel een eigen forum.
Eigenlijk. Dus.
.
quote:Dat zal Poll Pot aan de Maas ook wel weer niet willen.
Op maandag 19 januari 2004 14:47 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Het rechtvaardigt inmiddels wel een eigen forum.Eigenlijk. Dus.
.
quote:Geen paniek, we hebben heus wel door dat je in het echt een
Op maandag 19 januari 2004 14:45 schreef SCH het volgende:
Een allochtoontje is wel goed voor mijn imago als ultralinks extreem politiek correct sojavretertje.
bent
quote:Gurgeh gaat in VBL posten hoor ik net
Op maandag 19 januari 2004 14:49 schreef SCH het volgende:Tip 1: nodig gurgeh uit. De manier om mij weg te krijgen.
quote:*meedoet*
Op maandag 19 januari 2004 15:03 schreef robh het volgende:[..]
Gurgeh gaat in VBL posten hoor ik net
quote:
Moedig ze lekker aan!
quote:
Op maandag 19 januari 2004 15:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd....best wel raar dat er een Forum voor verslaafden komt op Fok!Moedig ze lekker aan!
Peukje?
quote:
quote:Wat een agressie. En dat terwijl er zo hard geroepen wordt dat iedereen daar welkom is.
Op maandag 19 januari 2004 15:36 schreef SCH het volgende:[..]
Dat zal hem bezuren, de lelijkerd.
quote:Ja, ik vond het ook al zo rustig overal. Hier gebeurt het dus tegenwoordig.
Op maandag 19 januari 2004 14:46 schreef Jarno het volgende:
GVD zitten jullie hier! Ben ik nog op tijd?.
quote:Agressie? Mensenkennis zal je bedoelen.
Op maandag 19 januari 2004 15:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Wat een agressie. En dat terwijl er zo hard geroepen wordt dat iedereen daar welkom is.
quote:Rellen in GC. Het moet GVD niet gekker worden Cynix.
Op maandag 19 januari 2004 15:44 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Ja, ik vond het ook al zo rustig overal. Hier gebeurt het dus tegenwoordig.
.
quote:edit
Op maandag 19 januari 2004 15:46 schreef SCH het volgende:[..]
Agressie? Mensenkennis zal je bedoelen.
quote:Mwoah, als ik zo in jouw fotoboek kijk dan weet ik wel wie de dikke lelijkerd is. Gestopt met roken soms dat er zoveel kilotjes aan zitten?
Op maandag 19 januari 2004 15:46 schreef SCH het volgende:[..]
Agressie? Mensenkennis zal je bedoelen.
quote:en computerverslaafden zoals bepaalde ICT gasten hier?
Op maandag 19 januari 2004 15:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
Idd....best wel raar dat er een Forum voor verslaafden komt op Fok!Moedig ze lekker aan!
ik noem geen namen
quote:Jij wel
Op maandag 19 januari 2004 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag ik hier nou roken of wa?
quote:alleen als je de rook in SCH zn gezicht blaast
Op maandag 19 januari 2004 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:
Mag ik hier nou roken of wa?
Tenslotte, Fok! is een gratis dienst, die de Admins aan iedereen aanbieden. Zij hebben dus volledig recht op het bepalen van de content van het Forum, de FP, enz.
quote:
Op maandag 19 januari 2004 14:14 schreef What het volgende:[..]
Yvonne weet best dat jij er tot je schouders bij Golfer, Doc en Bluezz in zit hoor.
(even voor SCH: er zijn best mods die kritiek hebben, maar echte kritiek plaatsen we in het mod-hok. En als mods vinden dat hun kritiek niet serieus genoeg genomen wordt kunnen ze opstappen. Niemand die ze dwingt te blijven).
quote:Iedereen is van harte welkom in VBL
Op maandag 19 januari 2004 15:41 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:[..]
Wat een agressie. En dat terwijl er zo hard geroepen wordt dat iedereen daar welkom is.
quote:
Op maandag 19 januari 2004 17:00 schreef Doc het volgende:
(even voor SCH: er zijn best mods die kritiek hebben, maar echte kritiek plaatsen we in het mod-hok. En als mods vinden dat hun kritiek niet serieus genoeg genomen wordt kunnen ze opstappen. Niemand die ze dwingt te blijven).
Hoe heet zo'n soort systeem ook alweer?
[Dit bericht is gewijzigd door SCH op 19-01-2004 17:49]
quote:Zolang je maar bereid bent om met de voetballers mee te lullen. Want anders gaan ze je achter je rug om zwart maken
Op maandag 19 januari 2004 17:44 schreef Doc het volgende:Iedereen is van harte welkom in VBL
![]()
quote:Het verschil met een dictatuur is dat de gevolgen van een al dan niet zelfverkozen ballingschap aanzienlijk minder ingrijpend zijn dan bij een echte.
Op maandag 19 januari 2004 17:46 schreef SCH het volgende:[..]
quote:
Op maandag 19 januari 2004 18:11 schreef calvobbes het volgende:Zolang je maar bereid bent om met de voetballers mee te lullen. Want anders gaan ze je achter je rug om zwart maken
quote:"Achter je rug"? Je kan het allemaal lezen. Allemaal openbaar
Op maandag 19 januari 2004 18:11 schreef calvobbes het volgende:[..]
Zolang je maar bereid bent om met de voetballers mee te lullen. Want anders gaan ze je achter je rug om zwart maken
En als je op een voetbal forum ongefundeerd over voetbal gaat klagen, kan je reacties terug verwachten. Maar dat is op ieder forum. Ook in ROO bijvoorbeeld .
quote:Ik dacht al: "Wat blijft-ie lang weg..."
Op maandag 19 januari 2004 18:24 schreef Djaser het volgende:
Heeft iemand al opgemerkt dat ts aan het zeiken is?
quote:Ja in dat topic verwacht ik dat dan zeker. Niet in andere VBL topics
Op maandag 19 januari 2004 18:18 schreef Doc het volgende:En als je op een voetbal forum ongefundeerd over voetbal gaat klagen, kan je reacties terug verwachten.
quote:Nee hoor, wij maken je gewoon recht in je gezicht zwart
Zolang je maar bereid bent om met de voetballers mee te lullen. Want anders gaan ze je achter je rug om zwart maken
En jij kan niet gefundeerd klagen, je kan niet eens gefundeerd denken, dus dan houdt het ver op voor je he...
quote:Neuckuh?
quote:Ja, jullie passen wel bij elkaar.
Op maandag 19 januari 2004 19:02 schreef SCH het volgende:[..]
Neuckuh?
quote:Idd, een dikke jankende relnicht en zijn schandknaap.
Op maandag 19 januari 2004 20:00 schreef schatje het volgende:[..]
Ja, jullie passen wel bij elkaar.
quote:En als jij erbij komt hebben we ook een geit voor een lekker triotje
Op maandag 19 januari 2004 20:04 schreef Robert_Jensen het volgende:Idd, een dikke jankende relnicht en zijn schandknaap.
quote:"prima werkbaar"
Op maandag 19 januari 2004 17:46 schreef SCH het volgende:[..]
op mijn prikbordje bij StartPagina (Indonesië voor de liefhebbers) heb ik ook altijd het gezeik dat ik als moderator (jaja, daar ben ik er één) dingen niet mag en per se moet. Helaas is het nog niemand gelukt me dingen op te laten leggen via StartPagina omdat ik alles volgens het reglement doe...
quote:Daar zul je wel een preventieve ban gehad hebben.
Op maandag 19 januari 2004 12:49 schreef SCH het volgende:
Ik was namelijk in de stellige overtuiging dat EIL (waar ik overigens nog nooit gepost heb maar dat terzijde)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |