abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage dinsdag 3 juli 2001 @ 16:48:25 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1135558
Mijn voorbeeld is toch wel Helen Keller. Deze vrouw werd doof/stom/blind geboren geboren in 1880. Door een enorme wilskracht van haar en haar verzorgers wist ze een eigen taal te ontwikkelen.

Ze werd niet alleen beroemd, ze schreef boeken, ontmoette vele bekende schrijvers en raakte bevriend met o.a. Mark Twain. Ze werd zelfs verliefd, maar ik geloof niet dat ze daar iets mee heeft gedaan.

Hier kun je meer lezen.

http://www.rnib.org.uk/wesupply/fctsheet/keller.htm

Wie bewonder jij?

dinsdag 3 juli 2001 @ 16:53:49 #2
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_1135581
ik hou 't ff actueel en sportief:

Lance Armstrong
Jennifer Capriati
Irene van Moorsel

Sporters met een enorme wilskracht, da's zeker....

Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_1135603
-mijn vader en moeder
-een maat van me, die altijd positief blijft zelfs dat alle shit over zich heen krijgt van de wereld
-lance armstrong
  dinsdag 3 juli 2001 @ 16:58:52 #4
3767 Herald
Come get some
pi_1135607
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 16:48 schreef SunChaser het volgende:
Wie bewonder jij?
Scorp[AM]
Erik Larsen
Bruce Campbell
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1135692
Willem Oltmans
Que cera et cetera
  dinsdag 3 juli 2001 @ 18:31:52 #6
10978 Nash
Fun & Function
pi_1136497
Robbie Nash, volgens mij heeft die het mooiste leven van de wereld. Die verdient met z'n hobby BAAKKKEEN met geld en oefent zijn hobby dan ook nog op het water in het zonnetje uit.
Find your spot on this planet, and ride it! -- Oj! So ein schward!
  dinsdag 3 juli 2001 @ 18:34:16 #7
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_1136504
Alle muzikanten die de top hebben bereikt zonder concessies te doen aan de commercie.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_1136536
Iedereen die er wat van maakt, regardless de omstandigheden. Iedereen die doorzet en zich niet uit het veld laat slaan. Iedereen die niet bitter is. Iedereen die niet zeurt over ouder worden. Iedereen die zijn eigen stem volgt en daarmee anderen aanzet tot een nieuwe weg, iedereen die open blijft voor datgene wat er op z'n pad komt zonder zichzelf te verliezen. Iedereen die vandaag wat laat om morgen wat te bereiken.
Jusqu'ici tout va bien...
  Admin dinsdag 3 juli 2001 @ 19:02:32 #9
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_1136606
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 18:42 schreef Manono het volgende:
Iedereen die er wat van maakt, regardless de omstandigheden. Iedereen die doorzet en zich niet uit het veld laat slaan. Iedereen die niet bitter is. Iedereen die niet zeurt over ouder worden. Iedereen die zijn eigen stem volgt en daarmee anderen aanzet tot een nieuwe weg, iedereen die open blijft voor datgene wat er op z'n pad komt zonder zichzelf te verliezen. Iedereen die vandaag wat laat om morgen wat te bereiken.
Misschien te simpel om dit te quoten, maar dit is dus precies mijn opvatting, heb hier niets aan toe te voegen.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_1136625
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 19:02 schreef yvonne het volgende:

[..]

Misschien te simpel om dit te quoten, maar dit is dus precies mijn opvatting, heb hier niets aan toe te voegen.

Wijsheid komt met de jaren nietwaar
pi_1136644
Ach ja, het is zomer, over een paar maanden kunnen jullie weer fijn de conservatieve trut uithangen.

Voor zo'n levenshouding heb ik ook wel respect hoor.

Trouwens, de bedenker van al die Tupperware zooi, nou, die schijnt ook helemaal nog niet zo dom te zijn geweest...

Que cera et cetera
pi_1136654
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 19:13 schreef HipShake het volgende:
Ach ja, het is zomer, over een paar maanden kunnen jullie weer fijn de conservatieve trut uithangen.

Voor zo'n levenshouding heb ik ook wel respect hoor.

Hoebedoelieda?
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  Admin dinsdag 3 juli 2001 @ 19:18:07 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_1136663
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 19:16 schreef Catootje het volgende:

[..]

Hoebedoelieda?

Had die zin van de tupperware ook ff gequote
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

pi_1136750
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 16:53 schreef popolon het volgende:
ik hou 't ff actueel en sportief:

Lance Armstrong
Jennifer Capriati
Irene van Moorsel

Sporters met een enorme wilskracht, da's zeker....

ben ik het wel mee eens TENMINSTE!!!!!
als je van irene ff LEONTIEN van Moorsel maakt, die meid heeft echt een doorzettingskracht getoond!!

deze drie bewonder ik echt om hun prestaties na zware tegenslagen...

als het niet kan zoals het moet dan moet het maar zoals het kan
pi_1136804
Nah, da's nog niks vergeleken met Willem Oltmans, die is door de hele Nederalndse regering in z'n bek gescheten omdat ie de waarheid sprak en NOG weet ie niet van ophouden.

Dat is stijl. En het is daarom ook de enige vent die ik als hetero man zou afzuigen mocht ie zichzelf niet meer kunnen behelpen.

Anyway, Oltmans rulezzz, big time. Dat "age of aquarius" geleuter van een stel trutten hola in de overgang kun je vergeten.

Dat doen ze zelf immers ook als de wolken weer voor de zon schuiven.

Que cera et cetera
  Admin dinsdag 3 juli 2001 @ 22:32:40 #16
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_1137768
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 19:39 schreef HipShake het volgende:
. Dat "age of aquarius" geleuter van een stel trutten hola in de overgang kun je vergeten.

Hahahahaha meesterlijk, en dat voor iemand die al 14 dagen op het forum meedraait?

Redactie Frontpage dinsdag 3 juli 2001 @ 22:34:40 #17
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1137788
Capriati en Armstrong zijn ook goede voorbeelden. En ook die golfer, die ooit geschorst was en vorig jaar de Ausie Open won.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 3 juli 2001 @ 23:02:45 #18
862 Arcee
Look closer
pi_1137966
quote:
Mensen die je bewondert om een levenshouding

Wie bewonder jij?

Mahatma Gandhi.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_1138129
- Thorbecke,
- Vestdijk,
- Bruce Lee,
- Den Uyl,
- en al die andere die het toch wel zijn zonder vermelding.

Broes.

rot top
  dinsdag 3 juli 2001 @ 23:41:45 #20
6598 Bigfoot
wind, waves & snow
pi_1138251
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 18:31 schreef Nash het volgende:
Robbie Nash, volgens mij heeft die het mooiste leven van de wereld. Die verdient met z'n hobby BAAKKKEEN met geld en oefent zijn hobby dan ook nog op het water in het zonnetje uit.
Volgens mij is het Robby Naish, maakt verder niet uit maar ik zag meteen dat er iets niet klopte

Wie ik bewonder is een kennis van mij die kanker had, en echt tot het laatste moment dat ze overleed bleef ze zo'n liefde voor andere mensen hebben, terwijl zij zelf onwijs ziek was. Dus deze is voor jou Dorien

Het is zo dat niemand van ons de werkelijkheid ziet. Wij interpreteren wat we zien en noemen dat de realiteit.
Kerk saai???
  dinsdag 3 juli 2001 @ 23:43:51 #21
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1138260
Drew Barrymore
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Redactie Frontpage woensdag 4 juli 2001 @ 00:12:07 #22
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1138459
Drew Barrymore, hoe kon ik haar vergeten. Vond Little Girl Lost een hele mooie autobiografie.
  woensdag 4 juli 2001 @ 00:13:27 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1138468
Ik heb laatst een documentaire over haar leven gezien op Mtv. Was erg onder de indruk
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 4 juli 2001 @ 00:22:05 #24
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_1138522
quote:
Wie bewonder jij?
Multatuli.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
  Redactie Frontpage woensdag 4 juli 2001 @ 01:26:11 #25
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1138870
Wrom?
  woensdag 4 juli 2001 @ 01:40:10 #26
5491 PingPong
ik ook van jullie
pi_1138956
Omdat hij fantastische boeken heeft geschreven: Max Havelaar, Minnebrieven, de Ideën.
En als mens: omdat hij ondanks alle tegenwerking van de Nederlandse overheid toch het doorzettingsvermogen had om de misstanden in Nederlands Indië aan de kaak te stellen. Hij had ook zijn mond kunnen houden, maar hij koos voor een armetierige zolderkamer in Brussel om daar de Max Havelaar te schrijven. Vandaar.
Geluk ermee, armzalige resultaatboeren.
pi_1138966
Jim Morrison
Wittgenstein
  woensdag 4 juli 2001 @ 08:22:34 #28
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_1139409
Madonna.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_1140096
quote:
Dat is stijl. En het is daarom ook de enige vent die ik als hetero man zou afzuigen mocht ie zichzelf niet meer kunnen behelpen.

Anyway, Oltmans rulezzz, big time. Dat "age of aquarius" geleuter van een stel trutten hola in de overgang kun je vergeten.

Jij als hetero man? Is goed dat je het erbij zegt, je komt op mij nogal ambivalent over, namelijk!

Het duurt nog zeker 20 jaar voordat ik in de overgang ben, maar ik denk dat jij momenteel al midden in je mid-life crisis zit.

Oltmans haha, laat me niet lachen, dat vind ik nou een voorbeeld van nul.

pi_1140204
Linus Torvalds. Iemand die een compleet OS in zijn slaapkamer in elkaar knutselt, just for fun, en het vervolgens openbaar maakt, en hiermee de open source beweging in gang zette, en er toch rijk van is geworden, is mijn held.

Gautama Boeddha - hij zag de ellende en het lijden in de wereld. Toen ging hij op een berg zitten mediteren, en is pas weer opgestaan toen hij een oplossing had gevonden, jaren later. Dat noem ik karakter.

Jezus Christus - spreekt voor zich. Zelfs als slechts een fractie waar is wat over hem in de bijbel staat.

Unox, the worst operating system.
  woensdag 4 juli 2001 @ 12:22:02 #31
12492 Destinies_Child
is (bijna) nooit sjaggie
pi_1140637
Ik bewonder veel mensen, maar vooral diegenen die onder álle omstandigheden zichzelf blijven en diegenen die altijd weer opnieuw voor anderen klaarstaan, al kost het soms nog zoveel moeite...

Een beetje persoonlijker: ik heb mateloos veel bewondering voor een zeer lieve, dierbare persoon, die de beslissing heeft genomen uit het leven te stappen vóór deze hem helemaal kapot zou maken.......

-Lachen is een kalmerend middel zonder neveneffecten-
  woensdag 4 juli 2001 @ 14:53:04 #32
2432 Nimue
keep your magic
pi_1141809
Wordt een lange lijst en zeker niet volledig:

Tori Amos, om de prachtige muziek die ze maakt.
Madonna, om haar uitstraling en hoe ze zichzelf en haar muziek blijft vernieuwen.
Keri Hulme en Robert McCammon om de prachtige boeken die ze geschreven hebben (respectievelijk The Bone People en Bo's Life) en op die manier inspiratie en een voorbeeld voor me zijn.
Miguel Indurain en Johan Olav Koss om hun sportieve prestaties.
Mijn moeder en haar collega's omdat ze met lol en respect met zeer moeilijk opvoedbare kinderen werken.

Zo, da's een topje van de ijsberg.

It takes all sorts to make the world (Keri Hulme, The bone people)
pi_1147734
Een open deur: Nelson Mandela.
Zelf zo veel opgeven om het leven van anderen te verbeteren. En dat met zo veel wijsheid en waardigheid.
pi_1147788
Kurt Cobain
  Redactie Frontpage donderdag 5 juli 2001 @ 11:32:05 #35
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_1147917
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 11:13 schreef Aneurism het volgende:
Kurt Cobain
Als voorbeeld? Levensmoe Aneurism? Vertel eens waarom.
pi_1147970
Roald Dahl - niet alleen vanwege zijn meesterlijke schrijftalent, maar ook om zijn levenshouding. Iemand die nog echt de moeite nam om van kleine dingen te genieten.

Boudewijn Buch - vanwege zijn enorme passie voor het opdoen van nieuwe kennis en het enthousiasme waarmee hij dit aan anderen wil overdragen (okee, op zijn manier, maar die bevalt me wel )

Andrew Wiles - de persoon die de stelling van Fermat heeft bewezen. Ook al ben ik niet zo'n wiskunde-fan, de documentaire die ik over deze man heb gezien heeft een diepe indruk achtergelaten. Respect! Meer info: http://www.ams.org/new-in-math/fermat.html.

Plus een aantal niet nader bij naam te noemen vrienden (m/v) die door hun vriendschap hebben gezorgd dat ik oprecht kan zeggen dat ik gelukkig ben met wie ik ben.

"The question of whether computers can think is like the question of whether submarines can swim."
Edsger Wybe Dijkstra [1930-2002]
pi_1148342
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 11:32 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Als voorbeeld? Levensmoe Aneurism? Vertel eens waarom.

Alles te doen wat er in het leven is, en zo kortmogelijk zonder tijd te verspillen en wanneer het alleen maar slechter kan gaan alles beindigen.
  donderdag 5 juli 2001 @ 19:21:55 #38
3719 risk one
Hypothecaire zekerheid.
pi_1150845
Friedrich Nietzsche
Aristoteles zei ooit: "Om alleen te kunnen leven moet men een dier of een God zijn"
Nietzsche voegde een derde geval toe: "men moet beide zijn - een filosoof".
  donderdag 5 juli 2001 @ 20:04:14 #39
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_1151132
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 17:14 schreef HipShake het volgende:
Willem Oltmans
JA!
Mee eens

Willem Oltmans verdient respect.
Het mijne heeft 'ie al

Verder bewonder ik:
-David Lynch
-Henry Rollins
-Spike Jonze
-Jamie Hewlett
-Robert Williams
-Hajime Sorayama
-Joe Coleman
-William S. Burroughs

[Dit bericht is gewijzigd door Smots op 05-07-2001 20:07]

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_1151158
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 20:04 schreef Smots het volgende:

[..]

JA!
Mee eens

Willem Oltmans verdient respect.
Het mijne heeft 'ie al

Het enige wat ik van hem vind is dat ie een idioot is waar ik me hartstikke om dood kan lachen
Alleen idioten denken van zichzelf dat ze intellectueel zijn. Daarom kijken intellectuelen zo somber.
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_1151186
Jeff Mills, en verder de rest van UR. Omdat ze hun apparaten moesten verkopen om een eigen videoclip te maken voor Knights of the Jaguar. (Deze was namelijk door Sony geript )
Fuck you Jane Austen!
  donderdag 5 juli 2001 @ 21:13:27 #42
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_1151818
Ook linus torvalds, niet alleen om de hele beweging die hij op gang gezet heeft (was niet eens zo bedoelt, dat ging meer per ongeluk) maar het feit alleen al dat ie er aan begonnen is.

voor de digibeten: het schrijven van een OS kernel is een ENORM karwei, vergelijk het met iemand die een wolkenkrabber gaat bouwen, in z'n eentje, en gewoon vol goede moed begint te bouwen. op een gegeven moment gingen er steed meer mensen meehelpen (mede omdat hij de bouwtekeningen voor niks uitdeelt) en na een paar jaar had ie niet alleen een wolkenkrabber, maar een hele stad gebouwd.

It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_1151960
't Ligt natuurlijk wat voor de hand, maar dat is voor mij Tori Amos. Omdat ze is wie ze is, eerlijk is tegenover zichzelf en anderen en datgene zegt dat volgens haar gezegd moet worden. Ze heeft het lef om dat te doen, terwijl ze weet dat bepaalde zaken heftige reacties zullen uitlokken. Daar heb je lef voor nodig.

Zoals ze bijvoorbeeld op haar eerste album zong over haar verkrachting..daar heb ik heel veel bewondering voor.

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 juli 2001 @ 21:32:57 #44
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_1152034
Mezelf...

ja ik ben een narcist

pi_1152465
Ben het helemaal met jadez eens: Neslon Mandela
Als je bij me weggaat, mag ik dan met je mee?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 juli 2001 @ 23:16:39 #46
862 Arcee
Look closer
pi_1152705
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 11:40 schreef Safari het volgende:
Andrew Wiles - de persoon die de stelling van Fermat heeft bewezen.
Da's toevallig zeg! Heb ik vorige week net een boek over gelezen. Erg fascinerend. En het doorzettingsvermogen van hem is inderdaad indrukwekkend.
quote:
Ook al ben ik niet zo'n wiskunde-fan, de documentaire die ik over deze man heb gezien heeft een diepe indruk achtergelaten.
Waar was die docu op en wanneer was dat?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 6 juli 2001 @ 02:01:16 #47
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_1153516
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 11:40 schreef Safari het volgende:
Roald Dahl - niet alleen vanwege zijn meesterlijke schrijftalent, maar ook om zijn levenshouding. Iemand die nog echt de moeite nam om van kleine dingen te genieten.
Ik had begrepen dat Roald Dahl niet echt te bewonderen was, behalve door de antifeministen onder ons. Schijnt in een huiselijke setting een ware tiran te zijn geweest...
quote:
Boudewijn Buch - vanwege zijn enorme passie voor het opdoen van nieuwe kennis en het enthousiasme waarmee hij dit aan anderen wil overdragen (okee, op zijn manier, maar die bevalt me wel )
Helemaal mee eens. Iemand die zo enthousiast kan vertellen over een grenspost tussen Mexico en de Verenigde Staten verdient eigenlijk een prijs.
quote:
Ook al ben ik niet zo'n wiskunde-fan
KOEKEPAAAAAAAANN!!! BEKEREEEEEENN!!

Wie ik zelf bewonder... Uhhmmm... De André Manuel die Kraaien, Junkie en Orentintel heeft geschreven...

Ja, daar kan ik wel bewondering voor opbrengen...

br.

pi_1154519
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 23:16 schreef Arcee het volgende:
Waar was die docu op en wanneer was dat?
Een paar jaar geleden. Dacht dat de VPRO die docu toen heeft uitgezonden.
"The question of whether computers can think is like the question of whether submarines can swim."
Edsger Wybe Dijkstra [1930-2002]
pi_1185591
Ik bewonder Robert ten Brink, Caroline Tensen en Hennie Huisman
" modern world - The lowest level of what was ment to be the crown of creation"
pi_1185795
-Niki Lauda
-Nelson Mandela
-Tiger Woods
-Lance Armstrong
-Ronald Giphard
-Ayrton Senna (R.I.P.)

bizar rijtje eigenlijk maar dit zijn de mensen die op dit moment in mij opkomen.

pi_1188284
Nick Bracegirdle alias Chicane om zijn goede muziek
Dr. W geen uitleg nodig
  donderdag 12 juli 2001 @ 15:13:01 #52
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1195510
quote:
Op dinsdag 10 juli 2001 23:08 schreef Vintersorg het volgende:
Ik bewonder Robert ten Brink, Caroline Tensen en Hennie Huisman
pi_1198426
Nelson mandela!

geen uitleg nodig natuurlijk

ben wel een sukkel dat ik ze naam niet eens goed kan spellen, kloptie?

Redactie Frontpage dinsdag 8 januari 2002 @ 10:08:19 #54
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_2742366
quote:
Op dinsdag 10 juli 2001 23:39 schreef MixMasterMike het volgende:

-Ronald Giphard
-

De levenshouding van Giphard is toch zuipen en neuken?
pi_2743659
Lance Armstrong: omdat doktoren zij dat hij niet lang meer te leven zou hebben omdat hij kanker zou hebben en een paar jaar later keihard terugslaat en 1 van de beste wielrenners ter wereld werdt.

U2/Bono: Iemand die niet zeikt dat de wereld zo'n kutplek is en er verder niets aan doet, maar zelf op een positieve manier probeert de wereld te veranderen.

pi_2744255
Ayn Rand. Compromisloos, integer.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_2744298
quote:
Nah, da's nog niks vergeleken met Willem Oltmans, die is door de hele Nederalndse regering in z'n bek gescheten omdat ie de waarheid sprak en NOG weet ie niet van ophouden.

Ik had het niet beter kunnen zeggen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  dinsdag 8 januari 2002 @ 14:41:44 #58
6373 thaduck
!! nu Tha_Duck !!
pi_2744404
Nostradamus! (met zijn strakke groene broek! )

Maar serieus, niet echt iemand die heel beroemd is. Ik bewonder wel diverse vrienden van mij, omdat ze doen wat ze willen en toch zichzelf zijn en respect hebben voor bepaalde zaken.

tegenwoordig bekend als Tha_Duck
  dinsdag 8 januari 2002 @ 16:13:28 #59
2742 Bolletje...
Dare to be different
pi_2745803
Martin Luther King
doei
pi_2753119
Niemand
  woensdag 9 januari 2002 @ 13:54:19 #61
10785 Smots
pi_2756277
quote:

Oltmans is één van de weinige BN'ers die mijn respect heeft verdiend.

OLTMANS KICKS ASS!

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  woensdag 9 januari 2002 @ 13:56:31 #62
10785 Smots
pi_2756296
quote:
Op donderdag 05 juli 2001 20:06 schreef Priscella het volgende:

[..]

Het enige wat ik van hem vind is dat ie een idioot is waar ik me hartstikke om dood kan lachen
Alleen idioten denken van zichzelf dat ze intellectueel zijn. Daarom kijken intellectuelen zo somber.

Om de één of andere reden moest ik echt heel hard lachen toen ik vandaag jouw reply las.
  woensdag 9 januari 2002 @ 15:05:16 #63
12323 red-dragon
beware of the dragon
pi_2757155
quote:
Op dinsdag 03 juli 2001 18:34 schreef Zanderrr het volgende:
Alle muzikanten die de top hebben bereikt zonder concessies te doen aan de commercie.
Kan dat dan
fair fight.... I'll take survival over chivalry any day !
pi_2757204
Niemand in het byzonder. Wel mensen die ondanks enorm veel tegenslagen lol blijven hebben in het leven en iedere keer weer doorgaan. Dat is knap.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')