En vrolijk gaan we weer verder
quote:Snelle foto's ja
Op zondag 18 januari 2004 22:39 schreef Rietvaerder het volgende:Mooie foto's....
quote:Die yup in het Droom-motor topic
Arthur says:
DEEL 9....
Mr. Suzuki - Own The Racetrack says:
klopt
Arthur says:
sjemig
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:51 schreef yup het volgende:
Ok dat VanVan ding is nu ook mijn dream-bike... lijkt me wel leuk om met zo een "droog" ding een R1 eruit te rijden (als het me lukt)
Ik kom niet meer bij
quote:
Op zondag 18 januari 2004 22:45 schreef Rietvaerder het volgende:
>knip<Die yup in het Droom-motor topic
Je ziet wel weer waar het verstand zit
Met zijn E-30 M3 leg ik ook blauw om. De meeste van die dingen liggen al lang en breed op de schroot
En het is m makkelijk wijs te maken dat die VanVan een supermonster is. Maar ff serieus, je hoeft geen verstand van motoren te hebben om te zien dat dat een opgevoerde brommer is
Ach, hij rijdt niet voor niets een Peugeot Fox zullen we maar zeggen
Ik vermaak me weer kostelijk
Tja, ik weet niet zoveel van auto's.. behalve dat ze altijd in de weg rijden
We gaan weer lekker
Foxje ja heeft ie
quote:altijd ja, is me vandaag trouwens opgevallen dat bijna alle motorrijders links rijden op de snelweg. Goh, hoe zou dat nou toch komen
Op zondag 18 januari 2004 23:01 schreef Rietvaerder het volgende:
behalve dat ze altijd in de weg rijden
Nee, serieus, omdat "we" zo min mogelijk te maken willen hebben met auto's.. die zijn gewoon niet te vertrouwen
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 18-01-2004 23:04]
quote:valt toch wel mee
Op zondag 18 januari 2004 23:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Omdat ze altijd te hard rijden
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:05 schreef yup het volgende:[..]
Weet ik... maar ik zal toch nooit zoiets kopen, is gewoon te snel voor mij... R1 of ZX-10r of Fireblade ook niet iig... me ouders of mijn vrouw (als ik dan getrouwd ben) steken daar zeker een stokje voor
quote:Ik ben braaf geweest vandaag, ben niet harder als 140 gegaan op de snelweg
Op zondag 18 januari 2004 23:05 schreef Rietvaerder het volgende:
140-160 vandaag
Had ik maar een VanVan... zucht
De droom van iedere motorijder
Ja ach, 140 was nog best te doen zonder ruitje..
Dat stukje snelweg waar je 70 mocht was wel frus he? (Of zei je nou fris? )
quote:Waar zijn we 70 gegaan dan op de snelweg?
Op zondag 18 januari 2004 23:10 schreef Rietvaerder het volgende:
VanVanDe droom van iedere motorijder
![]()
![]()
Ja ach, 140 was nog best te doen zonder ruitje..Dat stukje snelweg waar je 70 mocht was wel frus he? (Of zei je nou fris?
)
En de VanVan... de natte droom van iedere motorrijder
Nou.. op dat 70 stukje zaten we toch braaf rond de 90
Trouwens, niemand reed 70 daar.. met het verkeer mee rijden he
Jongens, jongens, jongens toch, jullie weten toch wel dat ik maar een beetje zit rond te clownen?
Lees dit en je snapt het:
Was wel lachen hoor
Die VanVan is gewoon een kutbrommertje.. een auto is nog sneller volgens mij
quote:Haha... heeft het eindelijk door
Op zondag 18 januari 2004 23:15 schreef yup het volgende:
LOL kijk ik effe in deze topic, zie ik dat jullie me in de zeik nemenJongens, jongens, jongens toch, jullie weten toch wel dat ik maar een beetje zit rond te clownen?
Lees dit en je snapt het:
Geen snelheidslimieten meer op de snelwegen in NL
quote:D8 al, waarom heeft dat ding een trommelrem
Op zondag 18 januari 2004 23:20 schreef Rietvaerder het volgende:
Hoi![]()
Was wel lachen hoor
Die VanVan is gewoon een kutbrommertje.. een auto is nog sneller volgens mij
quote:omdat je toch voor 80% met voor remt, de achter rem is alleen leuk voor een feller achterlicht. gebruik je toch nooit echt.(oke bij het stilstaan misschien) maard at gaat net zo goed met een trommel rem als met een schijf rem.
Op zondag 18 januari 2004 23:26 schreef yup het volgende:[..]
D8 al, waarom heeft dat ding een trommelrem
is proefondervindelijk vastgesteld
quote:Ik heb nog nooit een 100+ pk motor gezien met trommelrem achter...
Op zondag 18 januari 2004 23:31 schreef blackbully het volgende:[..]
omdat je toch voor 80% met voor remt, de achter rem is alleen leuk voor een feller achterlicht. gebruik je toch nooit echt.(oke bij het stilstaan misschien) maard at gaat net zo goed met een trommel rem als met een schijf rem.
quote:O?
Op zondag 18 januari 2004 23:31 schreef greedkillingz het volgende:
Jongens op de A5 staan nog geen camera's en het wegdek is er ook nieuw . (tip? )is proefondervindelijk vastgesteld
Op de N44 (Of N14 Patrick Met al die tunnels iig) ook niet...
quote:Ik gebruik hem geregeld... net voor een bocht, als ik iets te hard rijd
Op zondag 18 januari 2004 23:31 schreef blackbully het volgende:[..]
omdat je toch voor 80% met voor remt, de achter rem is alleen leuk voor een feller achterlicht. gebruik je toch nooit echt.(oke bij het stilstaan misschien) maard at gaat net zo goed met een trommel rem als met een schijf rem.
quote:en heeft zeker veel nut die 2 a 3 km per uur dat je zachter gaat. klinkt meer als bang om uit de bocht te vliegen.
Op zondag 18 januari 2004 23:37 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Ik gebruik hem geregeld... net voor een bocht, als ik iets te hard rijd
quote:Als het moet kan je best hard remmen met je achterrem (iig met een VT500C
Op zondag 18 januari 2004 23:40 schreef blackbully het volgende:[..]
en heeft zeker veel nut die 2 a 3 km per uur dat je zachter gaat. klinkt meer als bang om uit de bocht te vliegen.
je kan ook wat harder rijden en met voor remmen. vol in de ankers. rem los. en als hij weer helemaal uit zijn vering is gekomen gooi je hem vol de bocht in.
is niet goed hoor maar dat wist je vast al, maar ach. als je daar dan goed op kan rijden dan kun je het naderhand overal op.(wel onthouden dat een rem normaal wel voor vertraging zorgt)
quote:Je wil niet weten hoe kleine kutrem er voor op zit
Op maandag 19 januari 2004 00:45 schreef blackbully het volgende:
zal inderdaad je rem wel wezen.is niet goed hoor maar dat wist je vast al, maar ach. als je daar dan goed op kan rijden dan kun je het naderhand overal op.(wel onthouden dat een rem normaal wel voor vertraging zorgt)
quote:Bandit 1200, tijdens lessen kwam er een nieuwe instructeur meerijden om te kijken hoe de mijne het deed. Hij had een bandit 1200, echt een mooie fiets hoor
Op zondag 18 januari 2004 21:08 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Dus Bandit it is!
We ruilen nog wel een keer
Kan je het eens goed voelen hoe zo'n Bandit rijd.. (dat ie 25kw is maakt voor het weggedrag e.d. niet uit, en alleen bovenin komt ie kracht tekort)
Misschien wilt OPM je Shadow wel kopen..
wordt dus zoiets:
lekker goedkoop, ziet er nog aardig uit voor die prijs en zal best lekker rijden.
Of julie moeten nog een alternatief weten...
Ga je eens een keertje vroeg je nest in gebeurt er dit!
Hebben jullie ineens een topic volgespamed en aan een volgend deel begonnen.
@ hollander172: Veel succes vandaag!
Naja goed, hoorde gisteren al dat er in Dordt een motorrijder om het leven was gekomen. Nu blijkt ook nog eens dat ik deze persoon ken. Kende hem niet heel goed maar heb wel eens met hem gepraat. Hij kwam vaak langs de zaak (goede vriend van de baas) waar ik ook werk. Hij had pas een splinter nieuwe MV Agusta gekocht.
Nu blijkt dus dat hij gisteren dodelijk verongelukt is! Komt toch in eens wel heel dichtbij moet ik zeggen
quote:Bang om de bocht uit te vliegen... nah lijkt me niet
Op zondag 18 januari 2004 23:40 schreef blackbully het volgende:[..]
en heeft zeker veel nut die 2 a 3 km per uur dat je zachter gaat. klinkt meer als bang om uit de bocht te vliegen.
je kan ook wat harder rijden en met voor remmen. vol in de ankers. rem los. en als hij weer helemaal uit zijn vering is gekomen gooi je hem vol de bocht in.
quote:Die bedoel ik dus
Op maandag 19 januari 2004 10:44 schreef Rietvaerder het volgende:
quote:Al eens aan off-road rijden gedacht?
Op maandag 19 januari 2004 10:36 schreef Makster het volgende:
Goeie morgen allemaal.Naja goed, hoorde gisteren al dat er in Dordt een motorrijder om het leven was gekomen. Nu blijkt ook nog eens dat ik deze persoon ken. Kende hem niet heel goed maar heb wel eens met hem gepraat. Hij kwam vaak langs de zaak (goede vriend van de baas) waar ik ook werk. Hij had pas een splinter nieuwe MV Agusta gekocht.
Nu blijkt dus dat hij gisteren dodelijk verongelukt is! Komt toch in eens wel heel dichtbij moet ik zeggen
quote:Nope, waarom?
Op maandag 19 januari 2004 11:22 schreef slashme het volgende:[..]
Al eens aan off-road rijden gedacht?
Ik blijf gewoon rijden
quote:Komt ie weer met zn off-road
Op maandag 19 januari 2004 11:22 schreef slashme het volgende:[..]
Al eens aan off-road rijden gedacht?
quote:Niemand nog een andere suggestie?
Op maandag 19 januari 2004 07:51 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Of julie moeten nog een alternatief weten...
quote:
Op maandag 19 januari 2004 11:29 schreef Rietvaerder het volgende:
volgens mij rijden wij liever zo hard en plat mogelijk over de Lekdijk bijv.
quote:Jij moet je mond nog even houden
Op maandag 19 januari 2004 11:30 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:Alternatief voor wat
Op maandag 19 januari 2004 11:29 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
Niemand nog een andere suggestie?
quote:voor een GS500E, zeg maar een goedkope fiets tot 1250 euro die er nog goed uitziet, sportief model, die ik een tijdje kan rijden. Want ik moet nog ff geld opzij leggen voor een supersport, ongeveer 2/3 maanden en zolang kan ik niet wachten!
Op maandag 19 januari 2004 11:31 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Alternatief voor wat
quote:Kan me het heel goed voorstellen, heb het zelf ook gedaan, niets is mooier dan zo hard mogelijk de op en afritjes pakken. Ben zelf echter 2 maal keihard met de neus op de feiten gedrukt en heb er voor gekozen om met net zo veel lol alleen minder grote risico's te gaan motorrijden. Off-road dus. Als je dat zelf niet wil, prima, ik doe alleen een suggestie hoor.
Op maandag 19 januari 2004 11:29 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Komt ie weer met zn off-road
Daar moet je gewoon houden.. volgens mij rijden wij liever zo hard en plat mogelijk over de Lekdijk bijv.
quote:Daar moet dus snel verandering in komen
Op maandag 19 januari 2004 11:31 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Jij moet je mond nog even houden
![]()
quote:1250 euro? Heb je niet veel voor, vrees ik..
Op maandag 19 januari 2004 11:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
voor een GS500E, zeg maar een goedkope fiets tot 1250 euro die er nog goed uitziet, sportief model, die ik een tijdje kan rijden. Want ik moet nog ff geld opzij leggen voor een supersport, ongeveer 2/3 maanden en zolang kan ik niet wachten!
quote:Denk je dat je gelijk hard (en dan mijn definitie van hard
Op maandag 19 januari 2004 11:44 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
Daar moet dus snel verandering in komen
!!
quote:ik weet niet wat jouw definitie van hard is...
Op maandag 19 januari 2004 12:01 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Denk je dat je gelijk hard (en dan mijn definitie van hard
)over dijkjes kan gaan scheuren?
En zo zijn er nog wel een paar te vinden.
quote:hmm, die zie ik wel zitten. die 1e vind ik zo oudbollig eruit zien
Op maandag 19 januari 2004 13:42 schreef ZX9R het volgende:Yamaha RD 350 voor als je echt leuk wil(d) rijden!!
quote:zoals? want zoals die yamaha is er 1 waar ik nog nooit van heb gehoord.
En zo zijn er nog wel een paar te vinden.
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 19-01-2004 14:30]
quote:Patrick, hoe hard zouden we gemiddeld gereden hebben op die lange dijk? Effe met de stop(s) niet mee geteld
Op maandag 19 januari 2004 12:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik weet niet wat jouw definitie van hard is...
quote:ik zat ergens rond de 80, ik denk jij met tussenposen ergens rond de 100/120/140, dus valt wel mee...
Op maandag 19 januari 2004 14:42 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Patrick, hoe hard zouden we gemiddeld gereden hebben op die lange dijk? Effe met de stop(s) niet mee geteld
quote:Ik bedoel dat er nog meer motoren in die prijsklasse te vinden zijn.
Op maandag 19 januari 2004 14:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zoals? want zoals die yamaha is er 1 waar ik nog nooit van heb gehoord.
Die Yamaha RD350 is een tweetakt machine. Dat ding weegt niets en is bloedsnel!
quote:Ja, 140 was alleen op die heeeeeele lange dijk.. was maar 1 keertje hoor
Op maandag 19 januari 2004 14:43 schreef PatrickM het volgende:[..]
ik zat ergens rond de 80, ik denk jij met tussenposen ergens rond de 100/120/140, dus valt wel mee...
quote:Volgens mij ook een 2-takt blok wat erin zit... en er zijn vele leuke lichte motoren waar niemand ooit van gehoord heeft bij wijze van spreken
Op maandag 19 januari 2004 14:12 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
hmm, die zie ik wel zitten. die 1e vind ik zo oudbollig eruit zien
[..]zoals? want zoals die yamaha is er 1 waar ik nog nooit van heb gehoord.
quote:Heb een mailtje gestuurd naar mijn zwager
Op maandag 19 januari 2004 14:46 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Ja, 140 was alleen op die heeeeeele lange dijk.. was maar 1 keertje hoor
Maar het ging vrij vlot.. moet je straks eens zien in de zomer, als het asfalt echt plakt
Ik heb zojuist uit betrouwbare bron vernomen dat Patrick voor een YZF750R gaat kijken bij zn zwager(?)
Edit:
Je was me voor
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 19-01-2004 14:48]
quote:En ze opeens aan wegdekreparaties gaan denken.....
Op maandag 19 januari 2004 14:46 schreef Rietvaerder het volgende:
.... moet je straks eens zien in de zomer, als het asfalt echt plakt
quote:En de reparaties uitstellen, en er maar een zooi bitumen op storten
Op maandag 19 januari 2004 14:48 schreef ZX9R het volgende:[..]
En ze opeens aan wegdekreparaties gaan denken.....
quote:Ontwijken, is ook nog eens een goede oefening
Op maandag 19 januari 2004 14:48 schreef PatrickM het volgende:[..]
En de reparaties uitstellen, en er maar een zooi bitumen op storten
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 19-01-2004 14:50]
quote:Ja. Naast de dijk.
Op maandag 19 januari 2004 14:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Wijken we wel weer naar een ander gedeelte uit
Met al dat klotegrind op de weg.
En altijd in een lekkere bocht.
Is net zoiets als een lekkere bocht in de snelweg (afrit oid). Dan rijd er altijd een opaatje voor je....
quote:Breek me de bek niet open
Op maandag 19 januari 2004 14:50 schreef ZX9R het volgende:
Is net zoiets als een lekkere bocht in de snelweg (afrit oid). Dan rijd er altijd een opaatje voor je....
quote:Wacht maar tot dat jij zo'n stoere japanse vierwieler onder je kont heb.
Op maandag 19 januari 2004 14:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik doe nog niet aan auto's
quote:Wat is er nou lekkerder dan een fet chetunede Suzuki Alto?
Op maandag 19 januari 2004 14:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Zit me nou niet lekker te maken man...
quote:
Op maandag 19 januari 2004 15:01 schreef PatrickM het volgende:[..]
Wat is er nou lekkerder dan een fet chetunede Suzuki Alto?
Turbo erop, NOS erin, fet koole ligtmeetalen felchen eronder
Een italiaan doet het ook goed. Zo'n Pinda bijv.
quote:ja dat snap ik, maar dat moet je wel weten!
Op maandag 19 januari 2004 14:44 schreef ZX9R het volgende:[..]
Ik bedoel dat er nog meer motoren in die prijsklasse te vinden zijn.
quote:ja zoiets zoek ik
Die Yamaha RD350 is een tweetakt machine. Dat ding weegt niets en is bloedsnel!
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 19-01-2004 15:15]
quote:Of een Spaanse Fiat Panda (heb ik gehad als eerste auto
Op maandag 19 januari 2004 15:03 schreef ZX9R het volgende:[..]
Een italiaan doet het ook goed. Zo'n Pinda bijv.
Trouwens hier ook nog ff een foto van een YZF 750R in de kleuren zoals die van mijn zwager is (en die ik dus wil gaan kopen). Alleen zit er dan zwart/grijze velgen onder, dynokit, K&N luchtfilter, en als ik het goed heb een carbondemper
quote:Ik hoop dat het wat wordt
Op maandag 19 januari 2004 15:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar dan kan ik je niet meer bijhouden op het rechte stukWel wachten he !
quote:hahaha daar doe ik het voor
Op maandag 19 januari 2004 15:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar dan kan ik je niet meer bijhouden op het rechte stuk
quote:is goed hoor, als je maar wel een beetje doorrijdt dan
Wel wachten he !
Ik had het tegen PatrickM.
En ook al heb jij een Blade OPM, denk ik dat ik op jou moeten wachten ipv andersom...
quote:vergeet die choppers, off the roads en al die andere types die je hebt genoemd. dit is em!!!! wat een ding, beauty
Op maandag 19 januari 2004 15:14 schreef PatrickM het volgende:[..]
Of een Spaanse Fiat Panda (heb ik gehad als eerste auto
blok was op een gegeven moment iets gescheurd, trapte 'm teveel af, toen verkocht aan een medelander voor weinig
)
Trouwens hier ook nog ff een foto van een YZF 750R in de kleuren zoals die van mijn zwager is (en die ik dus wil gaan kopen). Alleen zit er dan zwart/grijze velgen onder, dynokit, K&N luchtfilter, en als ik het goed heb een carbondemper
quote:met een licht rbw? Hoezo jeugdige overmoed..?
Op maandag 19 januari 2004 15:19 schreef Rietvaerder het volgende:Ik had het tegen PatrickM.
En ook al heb jij een Blade OPM, denk ik dat ik op jou moeten wachten ipv andersom...
Eindelijk eens met zn 2-en hard door de bocht
Wel effe wennen natuurlijk eerst.
Enne Pat, dan mag ik er wel een keer op rijden he
quote:
Op maandag 19 januari 2004 15:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
met een licht rbw? Hoezo jeugdige overmoed..?
Pat, wie is er sneller denk je op de Lekdijk, OPM op een Blade of ik met mn Bandit?
quote:Ik voel me bijna verplicht om een blade te kopen...
Op maandag 19 januari 2004 15:22 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Vraag maar wat Patrick denk...Pat, wie is er sneller denk je op de Lekdijk, OPM op een Blade of ik met mn Bandit?
quote:de sjopper blijft voorlopig nog wel mijn woon/werk motor dan hoor
Op maandag 19 januari 2004 15:21 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
vergeet die chopper
quote:
Martin says:
denk dat als ik met em gaat rijden dat hij naast de dijk ligt en ikke terug moet rijden en naar en kan kijken, als ie echt zo fanatiek isMartin says:
cool, nodig hem maar uit!Martin says:
op de lekdijk doet motor er helemaal niet zo veel toe
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 19-01-2004 15:26]
quote:Maar toch wel op een dag zoals gisteren
Op maandag 19 januari 2004 15:24 schreef PatrickM het volgende:[..]
de sjopper blijft voorlopig nog wel mijn woon/werk motor dan hoor
(ik zie het niet zitten om met ca. 140 kloppende peekaatjes (zie dynokit) dag in dag uit mee door de stad te rijden... (buiten het duurdere onderhoud)
quote:In den beginnen, als OPM er niet vanaf flikkert bij de eerste bocht, en moet wachten tot zijn blade op de sleepauto wordt gezet, zal jij met je Bandit wel sneller zijn
Op maandag 19 januari 2004 15:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
Ik voel me bijna verplicht om een blade te kopen...
quote:
Op maandag 19 januari 2004 15:25 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Maar toch wel op een dag zoals gisteren
Dan zie ik de sjopper totaal niet zitten
En OPM, het blijft lachen geblazen met jou
Ga maar keertje achterop..
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 19-01-2004 15:28]
quote:Zelfs in halen zal geen probleem zijn
Op maandag 19 januari 2004 15:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Je kan me heus wel bijhouden dan...
Lijkt me..En OPM, het blijft lachen geblazen met jou
Ga maar keertje achterop..
Alleen moet ik dan ff wat geestelijke barrieres zien te overwinnen waarschijnlijk (referend aan 'daar ben ik schijtluis genoeg voor' in ene mail aan jou )
Gewoon lekker rustig aan doen je vooral niet gek laten maken!
Zoals die vent die ons inhaalde gisteren op dat dijkje... volgens mij zou OPM dan de neiging hebben om erachter aan te gaan ..
Lekker laten gaan.
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 19-01-2004 15:34]
quote:ach ja, ze zeggen dat ik eigenwijs ben (alhoewel ik dat zeer tegenspreek, wat maar weer genoeg bewijst). Een proefrit ga toch maken op een blade, zodra ik mijn kleding heb. Ik hoop dat ik het overleef als ik jullie zo hoor.
Op maandag 19 januari 2004 15:27 schreef Rietvaerder het volgende:
En OPM, het blijft lachen geblazen met jou
Ga maar keertje achterop..
en achterop doe ik niet! dan schijt ik echt 20 kleuren! Als ik niet zelf kan sturen dan laat maar, vind ik veel te link (voor mijn gevoel dan).
Ken alleen niemand die zo'n ding heeft..
quote:dan schat je mij toch verkeerd in. Eigenwijs missch ok, maar dom? Dacht het niet. veiligheid boven alles! En me laten uitdagen, helaas daar heb ik teveel km (in de auto dan) voor op zitten.
Op maandag 19 januari 2004 15:31 schreef Rietvaerder het volgende:
Zoals die vent die ons inhaalde gisteren op dat dijkje... volgens mij zou OPM dan de neiging hebben om erachter aan te gaan ..
quote:wie weet. Als ik een fiets heb en jullie niet zo ver van arnhem bij elkaar komen.
Op maandag 19 januari 2004 15:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Nadeel van internet
Hoop je eens in het echt te spreken dan
quote:if only dreams could come true...
Op maandag 19 januari 2004 15:39 schreef Rietvaerder het volgende:
OPM tijdens de proefrit van zn R1
quote:die R1 wel
Op maandag 19 januari 2004 15:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Is geen kwestie van dromen, maar gewoon oefenen
quote:hahaha ja, ik heb er wel veel voor over maar er zijn ook andere dingen belangrijk.
Op maandag 19 januari 2004 15:56 schreef Rietvaerder het volgende:
Hard sparen, hypotheek nemen, huis verkopen
quote:En die is gekocht van Mr_Mookey
Op zondag 18 januari 2004 23:01 schreef Rietvaerder het volgende:
Ghehehe..Ik vermaak me weer kostelijk
Tja, ik weet niet zoveel van auto's.. behalve dat ze altijd in de weg rijdenWe gaan weer lekker
Foxje ja heeft ie![]()
quote:Dat is al meerdere malen naar voren gekomen .... erg goed stukje rijden ... over een maandje gaan Mr_Mookey en ik daar even filmen en rijden
Op zondag 18 januari 2004 23:31 schreef greedkillingz het volgende:
Jongens op de A5 staan nog geen camera's en het wegdek is er ook nieuw . (tip? )is proefondervindelijk vastgesteld
quote:Ik lees wel weer over jou in een artikel waar men het gezicht van een stuk asfalt heeft mogen schrapen.
Op zondag 18 januari 2004 23:31 schreef blackbully het volgende:omdat je toch voor 80% met voor remt, de achter rem is alleen leuk voor een feller achterlicht. gebruik je toch nooit echt.(oke bij het stilstaan misschien) maard at gaat net zo goed met een trommel rem als met een schijf rem.
Misschien als je alleen zomers gaat rijden, maar als je nu naar buiten kijkt weet je dat elke motorrijder nu beide remmen gebruikt
Alleen voorrem doe je 3 keer en dan mag je met de motor naar de dealer voor "tussentijds onderhoud" en kans ik groot dat je zelf ook in de kreukels ligt
En als ik echt door de ijzel rijd, rem ik alleen met achterrem..
en blijkt dat ik de motor langs kan brengen en maken ze gewoon de band. Kost 17EUR als ik alleen met het wiel aan kom en 30EUR wanneer ik met de gehele motor aan kom wandelen.
En het mooie is ook nog, het is bij mij om de hoek!!
quote:pas op he
Op maandag 19 januari 2004 15:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Vriendin verhuren..
dat is natuurlijk geen optie ...kon het maar
schat de situatie dan of beter in of rem met je voor rem.
achter rem is trouwens in de ardenne wel handig.
(kun je de motor makkelijk keren in een haarspeld bocht)
o wacht jullie rijden alleen snel weg, geen witte wegen(op de kaart)
laat maar. verstant zit zekker alleen maar in het polsje.
quote:gemiddelde verhouding is 75/25. En bij sommige motoren is het 90/10 en weer bij andern 60/40...
Op maandag 19 januari 2004 17:20 schreef blackbully het volgende:
moet ik nou gaan uitleggen dat je achterrem vrijwel geen effect heeft op de vertraging van de motor? verhouding licht op 80/20.
wat wil je doen als je veel vaart hebt en je tikt eff je achterrem aan voor een bocht? hopen dat je 1km/u zachter gaat of wil je glijdent door de bocht.schat de situatie dan of beter in of rem met je voor rem.
achter rem is trouwens in de ardenne wel handig.(kun je de motor makkelijk keren in een haarspeld bocht)
o wacht jullie rijden alleen snel weg, geen witte wegen(op de kaart)
laat maar. verstant zit zekker alleen maar in het polsje.
Maareh... altijd achterrem gebruiken... want vroeg of laat ga je erdoor op je bek... als je m niet gebruikt...
quote:De balans van de motor bij het remmen wordt bijna helemaal bepaald door het gebruik van de achterrem.
Op maandag 19 januari 2004 17:20 schreef blackbully het volgende:
moet ik nou gaan uitleggen dat je achterrem vrijwel geen effect heeft op de vertraging van de motor? verhouding licht op 80/20.
wat wil je doen als je veel vaart hebt en je tikt eff je achterrem aan voor een bocht? hopen dat je 1km/u zachter gaat of wil je glijdent door de bocht.schat de situatie dan of beter in of rem met je voor rem.
achter rem is trouwens in de ardenne wel handig.(kun je de motor makkelijk keren in een haarspeld bocht)
o wacht jullie rijden alleen snel weg, geen witte wegen(op de kaart)
laat maar. verstant zit zekker alleen maar in het polsje.
That's all.
als ik moet remmen voor een bocht dan moet ik echt vol in de ankers. en dan gebruik ik mijn achter rem alleen om mijn achter wiel achter me te houden. een tikje afremmen doe ik eigenlijk zelde.
quote:*meldt*
Op maandag 19 januari 2004 16:43 schreef generalist het volgende:Ik lees wel weer over jou in een artikel waar men het gezicht van een stuk asfalt heeft mogen schrapen.
Alleen maar remmen met je voorremAlleen voorrem doe je 3 keer en dan mag je met de motor naar de dealer voor "tussentijds onderhoud" en kans ik groot dat je zelf ook in de kreukels ligt
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 19-01-2004 20:45]
quote:Heee, Patrick281 is weer tot leven en schoppend
Op maandag 19 januari 2004 20:44 schreef Patrick281 het volgende:[..]
*meldt*
Zeker met dubbele Brembo gold-line remmen niet doen..
Wat vind je van die Yam YZF750R
quote:Ja ik ben er weer, vandaag eerste werkdag dus weinig Fok!
Op maandag 19 januari 2004 20:46 schreef PatrickM het volgende:[..]
Heee, Patrick281 is weer tot leven en schoppend
Wat vind je van die Yam YZF750R
YZF: zeker leuk, maar hoe kom je aan ongeveer 140 pk? (eerdere post)
Mijn eigen smaak gaat trouwens meer richting ZXR750.
Dat vind ik een wat strakkere motor qua design .. maar mannelijker ook.
Plaatje is een slecht voorbeeld qua kleur maar leek een beetje op die combinatie van de YZF.
intergraal remsysteem op de guz heerlijk.
quote:Goed gezien dat het nergens op slaat, maar het is nog erger dan wat je aangeeft:
Op maandag 19 januari 2004 19:21 schreef blackbully het volgende:
het ging om vlak voor een bocht eff remmen met de achter rem en dan de bocht in.
Net even voor de bocht met achterremmetje bijremmen.
Ik ben echter toch van mening dat ik meer van lijnen rijden/remtechnieken e.d. weet dan jij, blackbully!
Je kan lullen wat je wilt maar ik heb zeker geen ongelijk..
En als je blijft zaniken, rot dan op met je kutchopper
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 19-01-2004 21:18]
quote:Ik denk dat bijremmen voor de bocht en remmen in de bocht door elkaar worden gehaald hier
Op maandag 19 januari 2004 20:59 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Goed gezien dat het nergens op slaat, maar het is nog erger dan wat je aangeeft:
Dit even (alleen achter) remmen geeft alleen maar onbalans in het rijwielgedeelte en vering, tenzij je grandprix coureur bent en het gebruikt om de drifttechniek uit te voeren --wat je tegenwoordig weer vaker ziet.
Supercool die gasten.
En over die ca 140 pk, dat is een ruwe schatting. Zit een Dynokit op, K&N filter en andere demper (ik geloof ook aangepast uitlaatbochten, maar dat weet ik niet zeker). Het is dus niet geheel betrouwbaar, maar dat ie meer dan 125 pk heeft is iig zeker
Maareh, met een beetje geluk rij ik er van de zomer op op die Yam
Dynokitje en nog meer zooi kom je ongeveer op een winst van 10pk SAE.
Weet iemand waar je een dergelijke standaard scoren kan (of de naam van een dergelijk ding)?
quote:Vergeet niet de bron te vermelden van wie je de naam heb gekregen
Op maandag 19 januari 2004 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat heet een paddock stand..Makkelijk zelf te maken
quote:Mooi, dat is gemakkelijker zoeken. Tweedehands zijn deze gevallen ongeveer 50EUR, heb ook een exemplaar gezien van 50EUR dat nog verstuurd wordt ook (nieuw).
Op maandag 19 januari 2004 21:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat heet een paddock stand..Makkelijk zelf te maken
En zelf knutselen ... nah
quote:Dan had hij hier wel toch even zijn adrenaline geuit..
Op maandag 19 januari 2004 21:20 schreef PatrickM het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Hollander(nogwat)? Zou ie geslaagd zijn?
quote:Ik heb er 1 gekocht .. en die gaat al meerdere motoren mee.
Op maandag 19 januari 2004 21:56 schreef generalist het volgende:[..]
En zelf knutselen ... nah
quote:Of hij is gaan freaken tegen zijn examinator en heeft m om zeep geholpen
Op maandag 19 januari 2004 21:59 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Dan had hij hier wel toch even zijn adrenaline geuit..
Dit plaatje is beter, via Motozoom ..
De supersnelle pitsstop in jouw eigen garage! In een handomdraai staat de achterbrug van elke motor stabiel opgebokt. Stevige constructie (made in Germany) en een zeer gunstige hefboomwerking waardoor ook zeer zware motoren heel gemakkelijk opgebokt kunnen worden. Deze verbeterde versie is nu in hoogte verstelbaar van 34 t/m 42 cm en in breedte van 21 tot 39 cm. Draagkracht ca. 250 kg.
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 19-01-2004 22:21]
quote:Zijn dag begon in ieder geval heel slecht: Banden lek.........
Op maandag 19 januari 2004 21:20 schreef PatrickM het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Hollander(nogwat)? Zou ie geslaagd zijn?
quote:Dat is wel klote voor hem... hopen dat ie het toch heeft gehaald...
Op maandag 19 januari 2004 22:40 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Zijn dag begon in ieder geval heel slecht: Banden lek.........
quote:Wat is dat voor een gele vlek op die foto
Op maandag 19 januari 2004 22:18 schreef Patrick281 het volgende:
quote:heb deze ook, bevalt goed.
Op maandag 19 januari 2004 22:18 schreef Patrick281 het volgende:
[afbeelding]
GSM'PICDit plaatje is beter, via Motozoom ..
[afbeelding]De supersnelle pitsstop in jouw eigen garage! In een handomdraai staat de achterbrug van elke motor stabiel opgebokt. Stevige constructie (made in Germany) en een zeer gunstige hefboomwerking waardoor ook zeer zware motoren heel gemakkelijk opgebokt kunnen worden. Deze verbeterde versie is nu in hoogte verstelbaar van 34 t/m 42 cm en in breedte van 21 tot 39 cm. Draagkracht ca. 250 kg.
quote:Banaan..
Op maandag 19 januari 2004 22:54 schreef PatrickM het volgende:[..]
Wat is dat voor een gele vlek op die foto
![]()
Het is deze
Het is er een van Motodetail, en heb hem dus niet via Motozoom
Als ik volgende keer van plan om iets aan te schaffen bel ik je eerst wel even op ok?
Owja, moet nog smeermiddelen hebben, en eigenlijk ook reinigsmiddelen voor de ketting. Maak je die ook voor 10 Euro jatten is ook goed
quote:Nog niet, heb het binnen, ik denk 2 minuten
Op maandag 19 januari 2004 23:17 schreef Rietvaerder het volgende:
Heb je mn nr. dan?Ik doe niet aan jatten..
En het is nooit te laat om te beginnen met jatten
quote:O ja.. hoe ga je mn nummer krijgen?
Op maandag 19 januari 2004 23:22 schreef Makster het volgende:[..]
Nog niet, heb het binnen, ik denk 2 minuten
En het is nooit te laat om te beginnen met jatten
quote:Stelen
Op maandag 19 januari 2004 23:26 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
O ja.. hoe ga je mn nummer krijgen?
quote:Heb niet gezegd dat i kje nu ging bellen toch
Op maandag 19 januari 2004 23:34 schreef Rietvaerder het volgende:
2 minuten zijn al voorbij chef..
Deze jongen gaat onder de dekens, morgen weer een fijn tentamen.
Adios compadres
Ik heb er wel 1 nodig.
Vertel me maar wanneer het klaar is.
Ok lui... zal morgen..eermm later FF rond normale rijden checke
Ben wel benieuwd naar Hollander, ik ben bang dat ie het niet gehaald heeft anders zou ie het wel (net als ik) van de daken hebben geschreeuwd! Maar je weet het nooit.
Rietvaerder, heb je der aleens over na gedacht? over je RGV bedoel ik, breng em asjeblieft niet naar de sloop!
Ik ben ook heel beniewd naar de rijkwaliteiten van hollander172!
En uhh... Riet? Ik ook?
Ik moet eerst ijzer enzo inkopen en dat is al meer dan 10 euro... en dan nog verven
quote:Je loog tegen mij, alsof ik een kind was.
Op dinsdag 20 januari 2004 09:41 schreef Rietvaerder het volgende:
Haha... die 10 euro was geen serieus bedrag hoor.Ik moet eerst ijzer enzo inkopen en dat is al meer dan 10 euro... en dan nog verven
Stiekum toch wel!
Maar ik was net van plan om deze week een bok te kopen voor mijn brommer en dan zie ik jouw aanbieding voor ¤10,- die dan weer niet doorgaat.
Ben ik opeens weer veel duurder uit.
quote:De remschijf brak gisteren af, daarna gelijk naar de sloop gebracht.. ding valt dus letterlijk van ellende uit elkaar
Op dinsdag 20 januari 2004 07:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Rietvaerder, heb je der aleens over na gedacht? over je RGV bedoel ik, breng em asjeblieft niet naar de sloop!
quote:Bedankt voor de interesse, tot mijn grote schrik heeft het CBR mij geestelijk geschikt bevonden tot het besturen van motorrijvoertuigen van de categorie A.
Op dinsdag 20 januari 2004 09:39 schreef ZX9R het volgende:
Ik ben ook heel beniewd naar de rijkwaliteiten van hollander172!
Cum laude geslaagd!
quote:ok, dat is idd niet best nee, wel jammer! Kun je me iets over die RGV vertellen (rijeigenschappen, voor en nadelen)? Missch dat ik eens rond ga kijken voor een andere, want ik vind em er goed uitzien en als ik de advertenties goed lees is het best een pittige fiets.
Op dinsdag 20 januari 2004 09:50 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
De remschijf brak gisteren af, daarna gelijk naar de sloop gebracht.. ding valt dus letterlijk van ellende uit elkaar
quote:grote schrik? rijd je zo beroerd?klasse!!! Gefeliciteerd!! En nu een motor kopen!!
Op dinsdag 20 januari 2004 10:00 schreef hollander172 het volgende:[..]
Bedankt voor de interesse, tot mijn grote schrik heeft het CBR mij geestelijk geschikt bevonden tot het besturen van motorrijvoertuigen van de categorie A.
Cum laude geslaagd!
quote:Nee hoor, lichamelijk ben ik prima in staat een motor te besturen.
Op dinsdag 20 januari 2004 10:04 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
grote schrik? rijd je zo beroerd?klasse!!! Gefeliciteerd!! En nu een motor kopen!!
Commentaar van instructeur op de weg terug van CBR naar rijschool met 120km/h op 70km/h weg: Heel leuk dat je zo blij bent dat je je rijbewijs hebt gehaald Hollander172 maar je bent hem op deze manier ook zo weer kwijt he?
quote:Welcome to the elite club!
Op dinsdag 20 januari 2004 10:00 schreef hollander172 het volgende:
Cum laude geslaagd!
Volgende "meet" dan ook maar mee heh, niet dat ik al mee ben geweest, maar dat is bijzaak
quote:Kleine kans. Heb om 16.45 tentamen in Rotterdam
Op dinsdag 20 januari 2004 12:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ga je nog rijden vandaag Makster?
Moet nu dus nog ff leren en dan straks naar R'dam toe. Vervolgens ga ik daar 10 km rennen en dan weer naar Dordt. Voordat ik thuis ben zal het wel een uur of 9 zijn
Ga jij nog?
quote:Als ik dan een motor heb is dat geen probleem natuurlijk, moet lukken denk ik maar dan moet jij ook beloven mee te gaan.
Op dinsdag 20 januari 2004 11:54 schreef Makster het volgende:
Goed werk !Volgende "meet" dan ook maar mee heh, niet dat ik al mee ben geweest, maar dat is bijzaak
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 10:00 schreef hollander172 het volgende:[..]
Bedankt voor de interesse, tot mijn grote schrik heeft het CBR mij geestelijk geschikt bevonden tot het besturen van motorrijvoertuigen van de categorie A.
Cum laude geslaagd!
en welkom bij de club
quote:Thanks! Wat een warm onthaal, het voelt net alsof ik net ben toegetreden tot een eliteclubje.
Op dinsdag 20 januari 2004 17:19 schreef PatrickM het volgende:[..]
gefeliciteerd
en welkom bij de club
Wanneer gaat dat adres in je sig trouwens de lucht in?
quote:Moet het doen als het goed is (kreeg net bij poging 1 wel een of andere vage fout, maar na nog een poging deed ie het). Site is alleen nog niet af laat maar zeggen
Op dinsdag 20 januari 2004 17:28 schreef hollander172 het volgende:[..]
Thanks! Wat een warm onthaal, het voelt net alsof ik net ben toegetreden tot een eliteclubje.
Wanneer gaat dat adres in je sig trouwens de lucht in?
quote:Hmmm gisteren deed ie het nog helemaal niet, niet bij mij overigens.
Op dinsdag 20 januari 2004 17:37 schreef PatrickM het volgende:[..]
Moet het doen als het goed is (kreeg net bij poging 1 wel een of andere vage fout, maar na nog een poging deed ie het). Site is alleen nog niet af laat maar zeggen
quote:er is een server van .tk down
Op dinsdag 20 januari 2004 17:37 schreef PatrickM het volgende:[..]
Moet het doen als het goed is (kreeg net bij poging 1 wel een of andere vage fout, maar na nog een poging deed ie het). Site is alleen nog niet af laat maar zeggen
Op motozoom zie ik de volgende twee staan:
Ze lijken mij op de prijs en tilgewicht na identiek, wat verklaart dan het prijsverschil? Ik vind 39EUR of 98EUR wel een behoorlijk verschil.
Edit: Link gefixed
[Dit bericht is gewijzigd door generalist op 20-01-2004 18:08]
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 10:00 schreef hollander172 het volgende:[..]
Bedankt voor de interesse, tot mijn grote schrik heeft het CBR mij geestelijk geschikt bevonden tot het besturen van motorrijvoertuigen van de categorie A.
Cum laude geslaagd!
quote:Als ik die met de Telefix vergelijk dan zie ik goedkopere gebogen ronde buis ipv een dik gelast stalen profiel.
Op dinsdag 20 januari 2004 17:58 schreef generalist het volgende:
Ik zit nog even naar middenbokken alias paddock stands bedankt voor de naam Patrick
quote:Moet nu werken.
Op dinsdag 20 januari 2004 18:00 schreef Rietvaerder het volgende:
Ze zijn allebei 39 euro hoor.. je hebt je linkje niet goed gepost
quote:Beide hebben vierkante buizen ... en de laklaag ... Tjah, daar kan ik niets tegenin brengen.
Op dinsdag 20 januari 2004 18:03 schreef Patrick281 het volgende:
Als ik die met de Telefix vergelijk dan zie ik goedkopere gebogen ronde buis ipv een dik gelast stalen profiel.De laklaag is een verschil, die Telefix heeft een hamerslag afwerking.
Lak van de ronde buis springt eraf als je ergens tegen botst, gaat roesten e.d.
Het heeft dus alles met de levensduur te maken.
Maar geef toe 50EUR verschil is behoorlijk wat.
Alleen kopen als je weet wat je doet. Remmen is ook echt remmen.
Wheelies zullen weleens onbedoeld plaats vinden...
En kunnen sleutelen is wel een vereiste
quote:pittig is goed! als het maar niet blade-pittig is...wheelies zijn koel
Op dinsdag 20 januari 2004 18:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Rij-eigenschappen: PITTIG dingetje!Alleen kopen als je weet wat je doet. Remmen is ook echt remmen.
Wheelies zullen weleens onbedoeld plaats vinden...En kunnen sleutelen is wel een vereiste
quote:Ja gelukkig wel, blijkbaar gewoon uit nijd de perfecte rit gereden want die grapjas van het CBR had er gewoonweg niks op aan te merken.
Op dinsdag 20 januari 2004 18:00 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Toch nog een hele goede opsteker voor je gisteren.
Je zal wel niet blij zijn met die lekke banden ..Gaat die YZF-750 nog door ?
Of die FZR600 nog doorgaat weet ik nog niet, zit nog enorm in dubio. Heb vandaag ook weer even zitten kijken naar andere motoren en daar kwamen de volgende uit:
Thundercat:
CBR600F:
ZX6R:
Allemaal heel mooi enzo maar mijn verstand zegt toch dat ik voor iets goedkopere eerste motor moet gaan. Enige twijfels heb ik nog bij die FZR aangezien hij natuurlijk wel een heel stuk ouder is dan degenen hierboven. Ook had hij wat kleine roestplekjes op het frame, niks opzienbarends maar toch........
quote:FF in het kort .. ik heb er zelf 1 gehad voordat het blok doordemidden scheurde.
Op dinsdag 20 januari 2004 18:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vraagje: kan iemand mij iets vertellen over de Suzuki RGV 250? rijeigenschappen? voor- en nadelen? onderhoudsgevoelig? dat soort dingen. ik ben serieus aan het overwegen 1 te halen dus als jullie mij iets kunnen vertellen: graag!
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 18:14 schreef hollander172 het volgende:
Allemaal heel mooi enzo maar mijn verstand zegt toch dat ik voor iets goedkopere eerste motor moet gaan.
quote:Ik zou voor die Thundercat gaan. Vind ik nog steeds een ontzettend mooie motor en mocht ik besluiten van SuperSport terug te stappen naar SportTour dan is dat de motor waar ik voor zou kiezen.
Op dinsdag 20 januari 2004 18:14 schreef hollander172 het volgende:<knip>
Heb voordat ik ben gaan kopen een Thundercat gehuurd en dat reed lekker, mooie motor met een goede wegligging en rij-eigenschappen
quote:doormidden? beetje teveel van het goede gedaan?
Op dinsdag 20 januari 2004 18:15 schreef Patrick281 het volgende:[..]
FF in het kort .. ik heb er zelf 1 gehad voordat het blok doordemidden scheurde.
quote:dat klinkt goed!
Rijeigenschappen: bovengemiddeld.
Voordelen: licht in gewicht dus handelbaar. Mooi uiterlijk. Laag in aanschaf. Spectaculaire vermogenopbouw motorblok bij accerelatie - hoog snelheids/kick gevoel.
quote:hoe bedoel je 'lastig te benutten motorkarakter'? dat je flink moet werken op die motor? als dat zo is, dat is toch alleen maar leuk?
Nadelen: 2 'takt dus hoge slijtage zuigers. Hoog verbruik. Ruig blok met ruw /lastig te benutten motorkarakter.
quote:normaal hoeft dat pas bij een hogere kmstand neem ik aan?
Onderhoudsgevoelig: bij normaal gebruik iedere 6-10.000 kilomter ontkolen cylinderkop en iedere 20-30.000 kilometer nieuwe zuigers.
quote:wat is dat eigenlijk, ontkolen? en kun je dat zelf doen? wat kost dat als je het laat doen?
Op dinsdag 20 januari 2004 18:25 schreef Rietvaerder het volgende:
4 takt hoef je nooit te ontkolen
Dat steek je gewoon in de fik dmv benzine ofzo
quote:o da ken ik wel!
Op dinsdag 20 januari 2004 18:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Gewoon, alle ''roet'', dus aanslag van de uitlaatgassen, verwijderen.Dat steek je gewoon in de fik dmv benzine ofzo
hoe bedoel je 'lastig te benutten motorkarakter'? dat je flink moet werken op die motor? als dat zo is, dat is toch alleen maar leuk?
Toerenteller boven de 7.000 toeren houden is niet iedereen gegeven.
Het is lastiger dan het lijkt. Kwestie van leren/ervaring. Onder de 5.000 toeren is er gewoon geen vermogen en val je door zo'n schakelfoutje zoveel snelheid terug dat je 2 keer terug moet schakelen om er weer gang in te krijgen.
Even inhalen op de snelweg is ook al 2-3 keer terugschakelen en gaan.
Optrekken bij het stoplicht moet d.m.v. het toerentaal hoog houden en de koppeling even vast te houden - net genoeg - net niet te weinig.
(dan weet je gelijk waarom die GP coureurs wel/niet een goede start hebben soms .. zitten ze er net naast )
Hoe het blok in karakter oploopt/verandert tijdens het optrekken is echt heel spectaculair.
normaal hoeft dat pas bij een hogere kmstand neem ik aan?
Faktor 4x-7x minder ja.
quote:dus een RGV is onderhoudsgevoeliger maar wel een lekker scheurijzer als je em maar weet te besturen. is het wel iets voor een beginnende rijder zoals ik?
Op dinsdag 20 januari 2004 18:31 schreef Patrick281 het volgende:
doormidden? beetje teveel van het goede gedaan?
Door een beurtje bij Safe Te weinig olie in het tankje .. en dan gaan battlen op de snelweg tegen mijn zwager zijn 440 turbo .. (ik won al kwam hij na 5 minuten omkijkend voorbij)
hoe bedoel je 'lastig te benutten motorkarakter'? dat je flink moet werken op die motor? als dat zo is, dat is toch alleen maar leuk?
Toerenteller boven de 7.000 toeren houden is niet iedereen gegeven.
Het is lastiger dan het lijkt. Kwestie van leren/ervaring.
Even inhalen op de snelweg is 2-3 keer terugschakelen en gaan.
Optrekken bij het stoplicht moet d.m.v. het toerentaal hoog houden en de koppeling even vast te houden - net genoeg - net niet te weinig.
(dan weet je gelijk waarom die GP coureurs wel/niet een goede start hebben soms .. zitten ze er net naast)
Hoe het blok in karakter oploopt/verandert tijdens het optrekken is echt heel spectaculair.normaal hoeft dat pas bij een hogere kmstand neem ik aan?
Faktor 4x-7x minder ja.
quote:Vergeet demontage van de cylinderkop en zuigers niet.
Op dinsdag 20 januari 2004 18:28 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
o da ken ik wel!
quote:nee dat snap ik. en dat kan ik weer niet, maar dat komt goed.
Op dinsdag 20 januari 2004 18:35 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Vergeet demontage van de cylinderkop en zuigers niet.
quote:mar hoelang rijd jij al motor? ik neem aan dat je al reed voordat je je rbw had? anders is je ervaring niet meer dan 3 mnd en dan krijg ik steeds meer zin in om een RGV te halen (volgende week al!)
Op dinsdag 20 januari 2004 18:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vond hem niet zo lastig te berijden hoor
quote:dat bedoel ik
Op dinsdag 20 januari 2004 18:38 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik begon met circuit rijden toen ik 15 was.
quote:Het was mijn tweede motor en ik had in het begin grote moeite om er op de weg sportief mee te rijden.
Op dinsdag 20 januari 2004 18:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
dus een RGV is onderhoudsgevoeliger maar wel een lekker scheurijzer als je em maar weet te besturen. is het wel iets voor een beginnende rijder zoals ik?
Ik ging dus op een gegeven moment verplicht iedere dag even 190 km/u rijden om de bougie's op zeker schoon te branden.
(en ook zo leuk: met filerijden liep de koeltemperatuur altijd te hoog op omdat je te langzaam reed .. onder de 5.000 toeren had ik niet genoeg koeling in de tweede versnelling )
[Dit bericht is gewijzigd door Patrick281 op 20-01-2004 18:57]
quote:En wij maar denken 'een puber was die net uit zijn scooter tijdperk aan het groeien is met zijn Blade'
Op dinsdag 20 januari 2004 18:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
dat bedoel ik
ik begon met brommerrijden (wel ff iets anders) toen ik 13 was en motorrijden toen ik 26 was...
quote:Hoor wat Patrick zegt, begin met een Chopper
Op dinsdag 20 januari 2004 18:57 schreef PatrickM het volgende:[..]
En wij maar denken 'een puber was die net uit zijn scooter tijdperk aan het groeien is met zijn Blade'
en dan nog blijft het onverstandig om op een blade te beginnen
quote:En probeer daarna zo snel mogelijk een YZF750R te kopen
Op dinsdag 20 januari 2004 18:59 schreef generalist het volgende:[..]
Hoor wat Patrick zegt, begin met een Chopper
quote:Daar kan dus nog wat af..
: Te koop: in goede staat verkerende Suzuki RG 250 Gamma Walter Wolf Special, 2 takt, 50 pk, loopt goed, 26000 kilometer.
Vraagprijs ¤ 1300,-
quote:ben bang van wel ja
Op dinsdag 20 januari 2004 18:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Tering, ben je al zo oud?![]()
ik ben idd geen puber meer die net zijn rbw heeft gehaald, ik zei t al eerder; ik heb al heel wat kms erop zitten (auto)
ik ga em toch wel halen denk ik, klinkt wat mij betreft als een heerlijke motor! leren erop rijden komt wel goed, daar ben ik niet bang voor
quote:Bergen? ben ik weleens op vakantie geweest, dat is best een end weg. volgens mij staat ie al een tijd te koop, ik heb deze al eens eerder gezien dus daar kan zeker wat vanaf!
Op dinsdag 20 januari 2004 19:03 schreef Patrick281 het volgende:
Jammer dat deze in Bergen staat, is voor jou net even te ver ..
[..]Daar kan dus nog wat af..
[afbeelding]
quote:Als je de blade gaat halen, wel serieus voorzichtig zijn in bochten he (eigenlijk wel overal) en hou er rekening, de motor rijdt met jouw, en jij niet met de motor, klinkt raar, maar is waar (het is behoorlijk moeilijk een 900cc and up supersport onder controle te houden)...
Op dinsdag 20 januari 2004 19:06 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ben bang van wel ja
ik ben idd geen puber meer die net zijn rbw heeft gehaald, ik zei t al eerder; ik heb al heel wat kms erop zitten (auto)
ik ga em toch wel halen denk ik, klinkt wat mij betreft als een heerlijke motor! leren erop rijden komt wel goed, daar ben ik niet bang voor
bron: vele posts op motor-forum, ons aller favoriete forum
quote:50 Pk bij 125 kilo rijdt echt wel super hoor!
Op dinsdag 20 januari 2004 19:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
Bergen? ben ik weleens op vakantie geweest, dat is best een end weg. volgens mij staat ie al een tijd te koop, ik heb deze al eens eerder gezien dus daar kan zeker wat vanaf!
quote:ja ik weet het, jullie hebben het mij al vaker gezegd dat het niet slim is om te beginnen op een blade. maar missch is de overstap van een RGV naar een blade minder bezwaarlijk..?
Op dinsdag 20 januari 2004 19:11 schreef PatrickM het volgende:[..]
Als je de blade gaat halen, wel serieus voorzichtig zijn in bochten he (eigenlijk wel overal) en hou er rekening, de motor rijdt met jouw, en jij niet met de motor, klinkt raar, maar is waar (het is behoorlijk moeilijk een 900cc and up supersport onder controle te houden)...
bron: vele posts op motor-forum, ons aller favoriete forum
quote:dat geloof ik best! ik ben alleen niet zo weg van de kleurstelling...
Op dinsdag 20 januari 2004 19:12 schreef Patrick281 het volgende:[..]
50 Pk bij 125 kilo rijdt echt wel super hoor!
Ben je sneller dan Rietvaerder en PatrickM
quote:Lijkt mij idd een ideale overstap.
Op dinsdag 20 januari 2004 20:10 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
ja ik weet het, jullie hebben het mij al vaker gezegd dat het niet slim is om te beginnen op een blade. maar missch is de overstap van een RGV naar een blade minder bezwaarlijk..?
[..]dat geloof ik best! ik ben alleen niet zo weg van de kleurstelling...
quote:in dat geval kan ik beter wat ervaring opdoen op die RGV, dan houd ik em gewoon langer dan ik gepland had en kan ik ff doorsparen voor een echte blade
Op dinsdag 20 januari 2004 20:29 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Lijkt mij idd een ideale overstap.
quote:das ook wel weer zo maar je moet wel vd kleurstelling houden, missch moet ik em eens in het echt bekijken
De kleurstelling is Walter Wolf, een oliehandelaar uit Canada die in de jaren 70 een Formule 1 team sponsorde. Vandaar de race kleuren. heeft wel wat.Foto is natuurlijk ook ietwat donker.
wat is btw het verschil tussen een RG 250 en een RGV 250?
[Dit bericht is gewijzigd door One_Punch_Mickey op 20-01-2004 20:46]
quote:RGV is een evolutie van de RG. 10 Pk meer.
Op dinsdag 20 januari 2004 20:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
das ook wel weer zo maar je moet wel vd kleurstelling houden, missch moet ik em eens in het echt bekijken
wat is btw het verschil tussen een RG 250 en een RGV 250?
Ik zou die RG ook wel als 14'de motor willen hebben.
Maaruh, heb jij thuis een loods ofzo
quote:Patrick281 heeft niet 13 motoren hoor
Op dinsdag 20 januari 2004 21:18 schreef Makster het volgende:
Zo ben er ook weer, lekker tentamen wezen maken in R'damen daarna 10 kilometer wezen rennen
Maaruh, heb jij thuis een loods ofzo
quote:Ow wat een mietjuh, dacht echt ff dat ie stoer was
Op dinsdag 20 januari 2004 21:22 schreef PatrickM het volgende:[..]
Patrick281 heeft niet 13 motoren hoor
Hij heeft nu in totaal 13 motoren gehad in 12 jaar tijd
later als ik groot ben wil ik net als Pat worden
quote:Ik zou het geen straf vinden om een Bimota in mijn huiskamer te hebben staan
Op dinsdag 20 januari 2004 21:27 schreef Makster het volgende:[..]
Ow wat een mietjuh, dacht echt ff dat ie stoer was
later als ik groot ben wil ik net als Pat worden
![]()
quote:Anders ik niet !!!!!
Op dinsdag 20 januari 2004 21:39 schreef PatrickM het volgende:[..]
Ik zou het geen straf vinden om een Bimota in mijn huiskamer te hebben staan
quote:Zou wat worden, een dergelijke fiets twe hoog moeten tillen ... nee bedankt
Op dinsdag 20 januari 2004 21:41 schreef Makster het volgende:[..]
Anders ik niet !!!!!
Na al jullie goede verhalen over de RGV ben ik op zijn zachts gezegd best wel enthousiast geworden. Missch kan ik er wel 1 halen bij de oosterburen, btw is nihil en de bpm zal ook niet te veel zijn als ik een 92er importeer. De kosten om em hier te halen zullen ook niet te hoog zijn, autootje op gas, aanhangertje huren.
Alleen moet ie wel gekeurd worden dus moet ie wel in goede staat verkeren. Ik ga mijn oom maar eens vragen of ie zin in een rit naar duitsland heeft...
Ik keek naar mijn handen en zag daar handschoenen aanzitten met carbon knokkels.. ik bedacht me dus niet en haalde vol uit op hun gezichtjes En rennen dat ze deden.. iedereen kijken
Oprotten zeg.. wat denken ze wel niet
quote:Klasse! Das het beste wat je kunt, er meteen op los timmeren! Dat je ze laat gaan...in zo'n geval is bij mij de kans groot dat ik woedend nog ff doorga... Hebben ze schade aangericht?
Op woensdag 21 januari 2004 10:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Kom ik net het postkantoor uit om mijn OV op te halen, staan er 2 Turken aan mn motorfiets te knutselen.Ik keek naar mijn handen en zag daar handschoenen aanzitten met carbon knokkels.. ik bedacht me dus niet en haalde vol uit op hun gezichtjes
En rennen dat ze deden.. iedereen kijken
Oprotten zeg.. wat denken ze wel niet
quote:Ze zijn ook werkelijk niet te vertrouwen hè?
Op woensdag 21 januari 2004 10:47 schreef Rietvaerder het volgende:
-knip-Turken
-knip-
Maar iid, geen schade?
Ik wou nog niet mn gloednieuwe Shark helm gebruiken...
Want ja, dan ben ik straks degene die strafbaar is
Nee, dat soort dingen moet je niet bij mij flikken.. wie aan mijn motor komt, komt aan mij. Maar ik ben er van overtuigd dat carbon knokkels ook hard aankomen.
Ik denk niet dat ze alleen effe wouden kijken hoe mooi zo'n remschijfslot is
quote:Wat ook leuk en afschrikkend werkt is zo'n remschijfslot waar een alarm ingebouwd zit.
Op woensdag 21 januari 2004 11:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo te zien niet.. ze waren bezig met hem remschijf slot.Ik wou nog niet mn gloednieuwe Shark helm gebruiken...
Want ja, dan ben ik straks degene die strafbaar isNee, dat soort dingen moet je niet bij mij flikken.. wie aan mijn motor komt, komt aan mij. Maar ik ben er van overtuigd dat carbon knokkels ook hard aankomen.
Ik denk niet dat ze alleen effe wouden kijken hoe mooi zo'n remschijfslot is
Ik heb zo'n ding aangeschaft omdat ik nog ff moest wachten met m'n SpyBall alarm.
Dan kunnen we nog eens lachen...
Sla 1 Turk (nu 2 dus) en je krijgt er 15 (misschien 30 nu? ) op je nek..
Trouwens, Turken schijnen wel het vriendelijkste volk te zijn he hier in Nederland?
Soms loop je over straat.. en dan staan er ineens 4 Turken om je heen: "Hee heb je probleem jonge"
quote:haal turken en marokkanen niet doorelkaar, die worden vaak over 1 kam gescheerd. Ik ken wel een aantal turken en vaag wat marokkanen maar de turken die ik ken zijn echt wel ok! En de marokkanen die ik ken zijn echt niet ok!
Op woensdag 21 januari 2004 11:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Straks komen ze met zn 10-en terug..Dan kunnen we nog eens lachen...
Sla 1 Turk (nu 2 dus) en je krijgt er 15 (misschien 30 nu?) op je nek..
Trouwens, Turken schijnen wel het vriendelijkste volk te zijn he hier in Nederland?
Soms loop je over straat.. en dan staan er ineens 4 Turken om je heen: "Hee heb je probleem jonge"
Nog zin in een ritje naar duitsland?
quote:heheh, beetje kortdag niet? en kon het maar vandaag
Op woensdag 21 januari 2004 11:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Vandaag?
Als je nog zin hebt, dan graag! Ik realiseer me dat het voor jou niet naast de deur is...
quote:Ik ben ook niet stoer, het is nou eenmaal zo gelopen.
Op dinsdag 20 januari 2004 21:27 schreef Makster het volgende:[..]
Ow wat een mietjuh, dacht echt ff dat ie stoer was
later als ik groot ben wil ik net als Pat worden
![]()
(ti's ook allemaal 2'de hands spul wat ik neem )
quote:Ik heb even op mobile en scout 24 gekeken maar echt veel RGV's kan ik niet vinden onder de 1.500,00.
Op woensdag 21 januari 2004 11:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:Nog zin in een ritje naar duitsland?
quote:ok doe ik
Op woensdag 21 januari 2004 17:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik wil het wel.. laat maar horen
quote:dat is eigenlijk wel zo slim ja, om eerst hier een paar rondjes te rijden op zo'n RGV. maar ook hier zijn ze schaars! aan de andere kant, weet iemand toevallig of postcode 3 een beetje bij de grens ligt? aangezien 4 wel vlak tegen de grens aan is...
Op woensdag 21 januari 2004 18:22 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ik heb even op mobile en scout 24 gekeken maar echt veel RGV's kan ik niet vinden onder de 1.500,00.
Als je gaat probeer dan altijd meer dan 1 exemplaar te kijken om e.a. te vergelijken.
Of ga een keer bij iemand in Nederland kijken, zodat je meer kennis hebt als je naar Duitsland gaat.
Een zelfde soort fiets maar dan van Yamaha staat trouwens in Roermond/Limburg te koop.
Volgens mij is dat aardig bij jou in de buurt .. ?
Voor 999,00 hoef je dan ook niet moelijk te doen met importeren:
[afbeelding]
deze is wel 1500 maar heeft wel wat 'gebruikerssporen', wat dat ook moge zijn. als ze niet té zijn neem ik die wel voor lief, dan zal ik dat tzt herstellen. dan kan ik in het begin ook een paar fouten maken...
zijn die yamaha en kawa vergelijkbare fietsen? met ongeveer dezelfde eigenschappen? qua uiterlijk vind ik dan de RGV veruit het mooist, die kawa gaat ook nog wel alhoewel ik niet van kawa groen houd en de yamaha het minst.
ik wist niet eens dat ze bestonden, die kawa en die yamaha. dat moet je ook maar weten! thx voor die info !
quote:Ja het zijn vergelijkbare fietsen, en ik zocht echt iets onder de 1.500 voor je.
Op woensdag 21 januari 2004 19:11 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
>KNIP>
quote:hij staat er nu iig niet meer bij. ik heb pics opgevraagd ve RGV bij 2ehands.nl:
Op woensdag 21 januari 2004 19:19 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Ja het zijn vergelijkbare fietsen, en ik zocht echt iets onder de 1.500 voor je.
Die Kawa moet trouwens ook wel in betere kleurstelling te vinden zijn.
Vorige maand stond er nog een mooi rode op Marktplaats.
vraagt ie 1300 voor. alleen die kleuren...
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 19:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vraagt ie 1300 voor. alleen die kleuren...
Maar die Yamaha lijkt mij het betrouwbaarste .. en dus geld (be)sparend voor de Blade.
quote:maar als ik met iets meer moeite een RGV uit 90/91 kan krijgen voor hetzelfde geld dan kan ik er langer op rijden wat weer betekent langer sparen!
Op woensdag 21 januari 2004 19:38 schreef Patrick281 het volgende:
Ik zou toch maar eens over die Yamaha nadenken.
Het is toch voor tijdelijk / doorsparen enzo.
Er zitten nieuwe zuigers in, en nieuwe voor-en achterbanden op.
Persoonlijk zou ik voor iets meer die Kawa nemen.. Kawa groen went.Maar die Yamaha lijkt mij het betrouwbaarste .. en dus geld (be)sparend voor de Blade.
wat voor een type is die yamaha eigenlijk? kan ik zelf ook ff zoeken. ik zie t al...
quote:Sow zwaar minder ! Waar was dat, in het centrum?
Op woensdag 21 januari 2004 10:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Kom ik net het postkantoor uit om mijn OV op te halen, staan er 2 Turken aan mn motorfiets te knutselen.Ik keek naar mijn handen en zag daar handschoenen aanzitten met carbon knokkels.. ik bedacht me dus niet en haalde vol uit op hun gezichtjes
En rennen dat ze deden.. iedereen kijken
Oprotten zeg.. wat denken ze wel niet
Zou ook echt zwart voor mijn ogen worden als ik ze aan mijn motor zag kutten! Behalve de carbon nokkels in zijn nek had ie ook nog een schijfremslot in zijn reet kunnen krijgen!
Maar goed, goed dat je ze gehoekt heb hoop dat je ze een gebroken kaak heb geramd!! Heb zo een hekel aan mensen die andermans spullen niet respecteren en jatten. Of het nou een turk is of een nederlander van mij mogen ze dan allemaal aan het gas!!
quote:Onderhoudshistorie en betrouwbaarheid zijn ook belangerijke dingen.
Op woensdag 21 januari 2004 19:40 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
maar als ik met iets meer moeite een RGV uit 90/91 kan krijgen voor hetzelfde geld dan kan ik er langer op rijden wat weer betekent langer sparen!
wat voor een type is die yamaha eigenlijk? kan ik zelf ook ff zoeken. ik zie t al...
Ik kende dat ding helemaal niet en hij komt ook niet voor op site van Suzuki maar het is wel een geinig ding. De enige info die ik kon vinden stond enkel op sites uit Nieuw Zeeland. Beetje lastig voor reserveonderdelen.
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 20:07 schreef Makster het volgende:[..]
Sow zwaar minder ! Waar was dat, in het centrum?
Zou ook echt zwart voor mijn ogen worden als ik ze aan mijn motor zag kutten! Behalve de carbon nokkels in zijn nek had ie ook nog een schijfremslot in zijn reet kunnen krijgen!
Maar goed, goed dat je ze gehoekt heb hoop dat je ze een gebroken kaak heb geramd!! Heb zo een hekel aan mensen die andermans spullen niet respecteren en jatten. Of het nou een turk is of een nederlander van mij mogen ze dan allemaal aan het gas!!
De laatste die aan mijn motor zat loopt nog steeds mank.
Resultaat van sabotage poging:
Gebroken arm 3 plaatsen
Oogkas fractuur
5 gekneusde ribben
& een gebroken sleutelbeen
Aan mijn moter zit niemand meer
(ja dit is serieus)
quote:En terecht
Op woensdag 21 januari 2004 21:09 schreef greedkillingz het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
De laatste die aan mijn motor zat loopt nog steeds mank.
Resultaat van sabotage poging:Gebroken arm 3 plaatsen
Oogkas fractuur
5 gekneusde ribben
& een gebroken sleutelbeenAan mijn moter zit niemand meer
(ja dit is serieus)
Zal de schandknapen leren !!!
quote:Jep, centrum. En inderdaad, Nederlander, Turk of wat dan ook maakt mij ook geen flikker uit...
Op woensdag 21 januari 2004 20:07 schreef Makster het volgende:[..]
Sow zwaar minder ! Waar was dat, in het centrum?
Zou ook echt zwart voor mijn ogen worden als ik ze aan mijn motor zag kutten! Behalve de carbon nokkels in zijn nek had ie ook nog een schijfremslot in zijn reet kunnen krijgen!
Maar goed, goed dat je ze gehoekt heb hoop dat je ze een gebroken kaak heb geramd!! Heb zo een hekel aan mensen die andermans spullen niet respecteren en jatten. Of het nou een turk is of een nederlander van mij mogen ze dan allemaal aan het gas!!
Ik schat dat de ene een gebroken neus heeft en de andere een blauw oog en gebroken kaak...
quote:Goed werk, ben trots op je
Op woensdag 21 januari 2004 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
Jep, centrum. En inderdaad, Nederlander, Turk of wat dan ook maakt mij ook geen flikker uit...
Ik schat dat de ene een gebroken neus heeft en de andere een blauw oog en gebroken kaak...
Maarja met 1.93 meter mag je natuurlijk ook wel iemand een doodsklap geven
Al zou ik met mijn 175 ze ook naar de eeuwige jachtvelden hebben gejaagd
quote:Tering, sommige gaan echt ZO hard op hun bek. En als je ze dan tof ziet doen in hun spijkerbroekie zonder shirt aan
Op woensdag 21 januari 2004 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.stuntreviews.com/video/JD2Promo.wmv
Snap niet dat je zo dom kan zijn, echt te triest!!!
Neemt verder niet weg dat het er wel lekker uit ziet
quote:Niet alleen motor, ook auto, ook huis, etc etc. Ze moeten gewoon met der poten van je spullen afblijven, zo simpel is dat. Ik werk hard voor mijn spullen en laat niemand dat zomaar afpakken.
Op woensdag 21 januari 2004 21:55 schreef generalist het volgende:
We zijn wel allemaal opeens een hoop testosteron wanneer iemand anders voorkeur voor de motor toont
quote:Idem
Op woensdag 21 januari 2004 11:05 schreef Rietvaerder het volgende:
wie aan mijn motor komt, komt aan mij.
quote:
Maar ik ben er van overtuigd dat carbon knokkels ook hard aankomen.
strakke actie
Moeten ze maar met d'r poten van een andermans spullen afblijven...
kut medelanders
Mijn zwager is vanavond langs geweest (helaas zonder motor )
Hij vindt het wel verstandig als ik m eerst eens een dagje uitprobeer om te kijken of ik de zithouding en alles wel ok vind.
Maar als alles goed gaat dan rij ik van de zomer (of met een beetje financieel geluk al eerder) op een YZF750R
quote:Ik zie hier een heleboel redenen in om gewoon normaal te blijven motorrijden, en niet te gaan stunten
Op woensdag 21 januari 2004 21:28 schreef Rietvaerder het volgende:
http://www.stuntreviews.com/video/JD2Promo.wmv
Die gasten zijn niet echt helemaal tof ofzo
Team MADRacing (bedrijf van een vriend van mij) heeft een nieuwe machine om te gaan racen in de GP
effe wat specs...
2002 Honda RS250R
gewicht onder de 100 kilogram
vermogen boven de 100 pk aan het wiel
datalogger
gaskleppositining met dash indicator
powerjet carbs met electronische bijregeling
datalogsysteem
telemetrie opnemers en logsysteem
programeerbare onsteking
A-kit cylinders
kit versnellingsbak
GP WP achterveer
etc etc
Hij is vanaf 31 januari te bezichtigen....
[Dit bericht is gewijzigd door Rietvaerder op 22-01-2004 11:24]
Zou ook best wel eens een dagje circuit willen rijden! Alleen jammer dat je daarvoor dus een licensie moet hebben (weet niet of het op alle banen zo is?). En ook erg jammer dat je dan niet verzekerd bent, maar ook dat kan volgens mij op het circuit geregeld worden.
Misschien een idee voor een volgende meet? Met zijn alle een VRO1 ofzo doen, of misschien een 3 voor de meer gevorderden
quote:Ja, goed idee.. maar ik heb ze alledrie al + een vierde FTT3
Op donderdag 22 januari 2004 10:52 schreef Makster het volgende:
Misschien een idee voor een volgende meet? Met zijn alle een VRO1 ofzo doen, of misschien een 3 voor de meer gevorderden
Maar toch erg goed idee, steek je veel van op!
quote:idd! ik dacht, ik ben de hele dag niet op fok geweest, ze zullen nu onderhand deel 10 al hebben geopend, maar nee hoor...
Op donderdag 22 januari 2004 16:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Lekker dood hier..
ik heb ff gekeken waar die zwarte (vd vorige pagina) RGV te koop staat in duitsland: dat is 450 km verder op! zo'n 3,5-4 uur rijden...niet dat dat mij iets uitmaakt tis alleen wel wat verder dan ik dacht, en als het niets is dan hebben we een heeeel eind voor niks gereden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |