Catootje, heb jij niet iets om te showen ??
Bij deze dan, van afgelopen woensdag, 21 en en halve week inmiddels!
http://picserver.student.utwente.nl/view_image.php/32V6AN891R
buikie
quote:Daar zit een beebie in!!!
Op zondag 18 januari 2004 22:02 schreef Psyche2003 het volgende:buikie
quote:Mag toch hopen van wel
Op zondag 18 januari 2004 22:53 schreef Belana het volgende:[..]
Daar zit een beebie in!!!
Gaan morgen eerst maar weer luisteren of alles nog "klopt" en dan...... vrijdag.... PRETECHO!!! Kan niet wachten om haar te zien spartelen (of hem, maar wij denken een zij).
quote:Gewone echo, voor 3D moet je weer wachtten tot een bepaalde tijd is mij verteld omdat dan het gezichtje beter uitkomt. Alleen willen we niet wachtten
Op zondag 18 januari 2004 23:27 schreef Loena-tik- het volgende:
Zo die groeit snel
Veel plezier vrijdag, doen jullie een "gewone" echo of een 3D?
quote:Kan ik me helemaal voorstellen! Ik wilde bij de tweede een 3D echo laten doen, had plaatjes op internet laten zie aan mijn man en ik zat echt zo van:" Oh wat mooi he?" Keek daarbij ff naar mijn man, had ie echt zo`n blik van walging in zijn ogen en zijn commentaar bij die blik was:"Gadver dat ziet er echt niet uit, lijkt een beetje op die film Alien!!!"
Op zondag 18 januari 2004 23:41 schreef Psyche2003 het volgende:[..]
Gewone echo, voor 3D moet je weer wachtten tot een bepaalde tijd is mij verteld omdat dan het gezichtje beter uitkomt. Alleen willen we niet wachtten
quote:LOL, mijn eerste ook hoor, vond hem zelf heeeeel mooi, maar als ik de foto`s achteraf bekijk moet ik mijn man gelijk geven, hij was echt niet mooi!
Op zondag 18 januari 2004 23:59 schreef moussy het volgende:
Mijn kind is met een plat gedrukte neus geboren en was helemaal niet lelijk
quote:Ik heb zo een heel lelijke foto van mijn kind... Hij was met 4 weken 2 kilo gegroeid in de breedte voornamelijk zeg maar
Op maandag 19 januari 2004 00:03 schreef Loena-tik- het volgende:[..]
LOL, mijn eerste ook hoor, vond hem zelf heeeeel mooi, maar als ik de foto`s achteraf bekijk moet ik mijn man gelijk geven, hij was echt niet mooi!
Misschien een leuk idee voor een nieuw topic? Wij showen onze kindjes altijd op ons mooist, maar misschien nu eens op ons lelijkst?
14 weken en 6 dagen
Peter is nu weer naar zijn werk, maar zal vanavond vragen offie een goeie wil maken.
[Dit bericht is gewijzigd door LadyS op 20-01-2004 13:10]
Ik zal er deze week ook eentje maken, heb het idee dat ie de afgelopen 4 weken flink gegroeid is
quote:Ik ben zelf ook wel wat verbaasd soms, maar komt toch echt omdat het de vierde is denk ik. Bij de eerste eindigde ik met een buikomvang van 105 cm en begon met een gewicht van 72 kilo (was veel dikker dan nu). Nu begon ik met een gewicht van 65 kilo maar heb al een buik van 112cm... Scheelt wel dus
Op dinsdag 20 januari 2004 14:22 schreef pluisje het volgende:
Ik blijf me verbazen Tan, wat een grote buik al zeg!*stiekum best beetje jaloers is*
Wat zonde Rottdog dat er nog niets te zien is. Ook niet al een klein bolletje?
Ik ben gisteren helemaal vergeten om er eentje te maken , dus dat wordt vanavond dan als ik eraan denk
Ja, ik let er op dat ie laag genoeg hangt, maar dat is zover ik begreep vooral in de laatste maanden van belang, omdat het de komende tijd toch nog heel vaak draait
quote:wacht maar af, bij mijn eerste begon mijn buik tussen de 20 en 22 weken pas echt te groeien en zichtbaar te worden, de kilo's !! vlogen eraan en aanhet eind had ik echt een buik waar ik trots op kon zijn en goed kon laten zien (of ik nu wou of niet)
Op dinsdag 20 januari 2004 14:40 schreef Rottdog het volgende:
Tjeetje wat een supermooie buiken allemaalZit ik hier 17 weken en nog geen donder te zien
Het lijkt iedere keer wel sneller te gaan zeg met het groeien van de buik, bij de tweede poging destijds begon je het goed te zien met 10 weken. Nu (7wkn) is er toch echt al een buikje die zelfs buitenstaanders zien.
Wel heel leuk natuurlijk!
quote:ik gooi het idd ook maar op die reden dat het nu al zichtbaar is. Er wordt al flink geroddeld dat de echo gewoon niet klopte (we of verder zwanger zijn, of dat er twee beebies in zitten) of dat ik een reuzekind op de wereld ga zetten tegenovergesteld van alicia.
Op woensdag 21 januari 2004 12:46 schreef Brighteyes het volgende:
Jeetje Knor, da's idd toch wel heel erg duidelijk al.
Maar ja, jij bent ook wel superslank dus dat beebje kan zich ook nergens verstoppen.Wel heel leuk natuurlijk!
quote:Hoewel dat zou betekenen dat ze hem/haar deze keer wel gaan halen voor de uitgerekende datum (dat wilden ze bij Alicia toch niet?) hoop ik toch niet voor je dat het een reuzekind wordt. Is toch net effe weer wat zwaarder. En die kleintjes zijn zo cute! En daarna gaan ze toch wel heel hard groeien. Kijk maar naar Cas.
Op woensdag 21 januari 2004 12:52 schreef Knorretje het volgende:[..]
ik gooi het idd ook maar op die reden dat het nu al zichtbaar is. Er wordt al flink geroddeld dat de echo gewoon niet klopte (we of verder zwanger zijn, of dat er twee beebies in zitten) of dat ik een reuzekind op de wereld ga zetten tegenovergesteld van alicia.
quote:yep als het beebietje op een redelijk termijn rond de 3-3,5 kilo komt dan gaan we zeker weer babbelen over inleiden. (ondergrens is 2,5 en vanaf dat moment mag het evt buiten de couveuse en mee naar huis, maar 3k is gewoon beter) Alicia wilde maar niet die 2,5 kilo bereiken, ja 3 dagen voor de bevalling maar ja dat was toch flink wat dagen verder dan de eigenlijke datum (19 april) die stond als bevallingsdatum. En of een kleintje snel gaat groeien, tja kan. Alicia was ook klein maar is dat nog steeds (al is ze de schade goed aan het inhalen op dit moment) maar dat heeft ook wel wat schattigs hoor.
Op woensdag 21 januari 2004 12:56 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Hoewel dat zou betekenen dat ze hem/haar deze keer wel gaan halen voor de uitgerekende datum (dat wilden ze bij Alicia toch niet?) hoop ik toch niet voor je dat het een reuzekind wordt. Is toch net effe weer wat zwaarder. En die kleintjes zijn zo cute! En daarna gaan ze toch wel heel hard groeien. Kijk maar naar Cas.
quote:Je hebt altijd baas boven baas qua betweter. Dat verhaal over die stuit door zo'n belletje is echt een bakerpraatje. Ik heb het eens nagevraagd bij de gyn, en die kreeg gelijk de slappe lach omdat ie die vraag zo vaak krijgt. Babies horen dat hele belletje niet in de buik, laat staan dat ze ernaartoe gaan draaien.
Op woensdag 21 januari 2004 10:35 schreef miss_dynastie het volgende:
Zonder een complete betweter te willen zijn
Let je wel op dat het belletje laag genoeg hangt? Anders kan het kindje naar het belletje en in een stuit draaien!
quote:Hmzzz.... de verloskundige van mijn laatstbevallen kennis was het daar dus weer niet mee eens
Op woensdag 21 januari 2004 14:10 schreef phileine het volgende:[..]
Je hebt altijd baas boven baas qua betweter. Dat verhaal over die stuit door zo'n belletje is echt een bakerpraatje. Ik heb het eens nagevraagd bij de gyn, en die kreeg gelijk de slappe lach omdat ie die vraag zo vaak krijgt. Babies horen dat hele belletje niet in de buik, laat staan dat ze ernaartoe gaan draaien.
Een vriendin van mij had een harder klinkend belletje, misschien dat er dus verschil in zit?
quote:Ik heb nooit een belletje gedragen, maar Wouter lag in een stuit. Help, wat heb ik dán verkeerd gedaan?!
Op woensdag 21 januari 2004 15:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Diezelfde kennis had trouwens ook een te hoog belletje, zei de verloskundige toen ze het zag... het kindje lag in een stuit....
quote:Jeetje, ik bedoel het goed hoor... Ik zeg toch helemaal niet dat je iets verkeerds had gedaan? Haar verloskundige gaf het alleen als mogelijke reden hoor. Maar ik hou mijn mond verder wel.
Op woensdag 21 januari 2004 16:08 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Ik heb nooit een belletje gedragen, maar Wouter lag in een stuit. Help, wat heb ik dán verkeerd gedaan?!
quote:Hee, ze bedoelen het helemaal niet zo lelijk joh! Ze halen gewoon een geintje met je uit... Dat doet iedereen met iedereen, trek het je niet aan! (Ja, dit klinkt vreemd uit mijn mond ik weet het...)
Op woensdag 21 januari 2004 16:46 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Jeetje, ik bedoel het goed hoor... Ik zeg toch helemaal niet dat je iets verkeerds had gedaan? Haar verloskundige gaf het alleen als mogelijke reden hoor. Maar ik hou mijn mond verder wel.
quote:Je had wat minder moeten praten waarschijnlijk
Op woensdag 21 januari 2004 16:08 schreef Spuuglokje het volgende:[..]
Ik heb nooit een belletje gedragen, maar Wouter lag in een stuit. Help, wat heb ik dán verkeerd gedaan?!
Mooie buikje dames! ik zou ook best wel weer willen
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 19:07 schreef coolbabe het volgende:[..]
Je had wat minder moeten praten waarschijnlijk
Ik vraag me stiekum wel eens af hoe dat bij mij uit zal zien, zo'n mooie buik...
quote:Citaat uit De foetus verdient meer (Rede uitgesproken bij de aanvaarding van het ambt van hoogleraar obstetrie in de Faculteit der Geneeskunde van de Universiteit Maastricht op donderdag 22 juni 2000):
Op woensdag 21 januari 2004 14:10 schreef phileine het volgende:
Babies horen dat hele belletje niet in de buik, laat staan dat ze ernaartoe gaan draaien.
quote:Voor mij dus maar geen belletje
Hierbij moet u zich realiseren dat verschillende onderzoekers hebben aangetoond dat geluid van buitenaf niet gedempt wordt, maar versterkt bij de foetus aankomt. Een klein belletje dat rinkelt op de buik van de moeder, zal voor de foetus mogelijk klinken als een continu luidende kerkklok. De foetus vindt dat waarschijnlijk onaangenaam. Toch menen veel leveranciers van kleine belletjes dat zij zwangeren moeten adviseren een dergelijk belletje te dragen om het contact met de foetus te verbeteren. Ik betwijfel of de voortdurende hoofdpijn die de foetus mogelijk van dat belletje krijgt, leidt tot een sterkere moederbinding in de toekomst. Anderzijds beginnen we ons ook af te vragen wat de foetus nog meer kan horen of voelen, mogelijk zijn sommige prikkels echt pijnlijk. Pijn en bewustzijn hangen nauw samen en het belangrijke vraagstuk omtrent foetaal bewustzijn krijgt nog te weinig aandacht.
Klonk mij vele malen logischer dan het citaat hierboven. Maar ja... ze hebben er voor gestudeerd hè
15 weken
Ik heb natuurlijk al een flinke buik van mezelf, maar ik vind toch dattie gegroeid is sinds de vorige foto:
of is dat alleen mar wat ik wil zien?
[Dit bericht is gewijzigd door LadyS op 21-01-2004 21:47]
quote:Nee hoor, ik zie het ook duidelijk!
Op woensdag 21 januari 2004 21:29 schreef LadyS het volgende:
Weer een nieuwe fotonu niet met zwart shirtje
15 weken
[afbeelding]Ik heb natuurlijk al een flinke buik van mezelf, maar ik vind toch dattie gegroeid is sinds de vorige foto:
of is dat alleen mar wat ik wil zien?
![]()
![]()
quote:ik persoonlijk hoop dat ie dan net zo groot/klein is. Moet nog dik 7 maanden en als die de tendens wordt ga ik echt uit mijn voegen barsten.
Op vrijdag 23 januari 2004 21:06 schreef Juweel het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe Knorretjes buik er volgende week uitziet!
quote:Bij de laatste drie zwangerschappen ging het in het begin ook erg hard (schrok me ook rot in het begin
Op vrijdag 23 januari 2004 21:15 schreef Knorretje het volgende:[..]
ik persoonlijk hoop dat ie dan net zo groot/klein is. Moet nog dik 7 maanden en als die de tendens wordt ga ik echt uit mijn voegen barsten.
quote:niet beledigend bedoeld belana Die vond ik grooooooooot
Op zaterdag 24 januari 2004 08:13 schreef Tan het volgende:
(beetje zoals Belana op het laatst denk ik).
(*positief denkt* is vast gezichtsbedrog geweest op de foto's in het echie zal ie wel een stuk kleiner geweest zijn. Maar toch ga ik ga voor Lois buikje van iris)
quote:Ja die was ook groot
Op zaterdag 24 januari 2004 09:22 schreef Knorretje het volgende:[..]
niet beledigend bedoeld belana Die vond ik grooooooooot
(*positief denkt* is vast gezichtsbedrog geweest op de foto's in het echie zal ie wel een stuk kleiner geweest zijn. Maar toch ga ik ga voor Lois buikje van iris)
Zo was ik een paar dagen vóór de bevalling van Jessai (ik vind het wel dik, maar niet overdreven, als je bedenkt dat ik in het begin razendsnel van plat naar bol ging):
En dit was ik met 8 weken deze laatste zwangerschap... (is een beetje hetzelfde als bij de vorige zwangerschap dus)
Beetje ter vergelijking wat je te wachten staat, ik ben niet zo slank als jij geloof ik, maar op zich wel vrij tenger van mezelf.
quote:Ik ken een vrouw die rookte éxpres door om te voorkomen dat ze een groot kind zou krijgen.
Op zaterdag 24 januari 2004 10:15 schreef Knorretje het volgende:
ach ik kan me er wel druk om maken, maar voorkomen kan ik toch niet. Wat er aan komt komt er aan en hoe we het gaat meeslepen zien we dan wel weer
Vrouwen die niet kunnen stoppen en drastisch minderen vind ik al moeilijk om te begrijpen, maar die proberen het tenminste nog... maar deze rookte dus bewust door om een kleiner kind te krijgen! Echt erg
quote:Zo iets bedoel je?
Op zaterdag 24 januari 2004 10:08 schreef Tan het volgende:[..]
Ja die was ook groot
, maar ik bedoel niet overdreven groot als in niet meer te torsen... Heb wel eens foto's gezien van buikies dat ik dacht... oeps, dat wordt een takelwagen
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 13:25 schreef CarOnline het volgende:[..]
Zo iets bedoel je?
Hier moest ik nog 2 weken geloof ik..
Ja zoiets ja
quote:Nee, in deze buik zat er 'maar' eentje
Op zaterdag 24 januari 2004 13:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Bij de tweeling CarOnline, of is dit een foto van je zwangerschap van Lara?
Van Britt en Romée heb ik geen foto's, stom he, gewoon vergeten te maken.
quote:Zonde dat je geen foto's hebt van je tweelingbuik
Op zaterdag 24 januari 2004 13:31 schreef CarOnline het volgende:[..]
Nee, in deze buik zat er 'maar' eentje
quote:Ondanks de enorme omvang wel een erg mooie buik hoor!
Op zaterdag 24 januari 2004 13:31 schreef CarOnline het volgende:[..]
Nee, in deze buik zat er 'maar' eentje
quote:Britt en Romée waren 2450 en 2850 gram, bijna 11 pond dus.
Op zaterdag 24 januari 2004 13:36 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Zonde dat je geen foto's hebt van je tweelingbuik
Lara was ook wel een elfponder he, geloof ik, het is niet zo dat hier een kindje van 2500 gram uitkwam
Misschien wel zo groot omdat alles door de tweeling al behoorlijk was uitgerekt
quote:Nee, die was iets kleiner zelfs, daar had ik een omvang van 1 meter 32, en deze was geloof ik 1meter 37.
Op zaterdag 24 januari 2004 13:44 schreef Karin het volgende:
Jeetje wat is het toch een buik CarOnline!
En wat jammer dat je geen foto's hebt van de buik van de tweeling. Was die ook zo of nog groter?
Oh, en een buik natuurlijk
Mooi hoor, ik teken er voor dat mijne er over een week of 18 ook zo uitziet
Little Angel, ziet er ook al lekker zwanger uit
Maarre mooie buikjes hier zeg! Bij die van Caronline dacht ik echt dat het om de tweeling ging, wat een verbazing toen dat de buik was die bij Lara hoorde...
quote:Mooi buikkie Toot!
Op maandag 26 januari 2004 15:58 schreef Catootje het volgende:
Kijk verse zwangeren: zo ziet een 35 wekenbuik eruit!! (en een 35 wekenhoofd, voor jullie er voor deze ene keer speciaal bij..)
Ga nu naar yoga, zal vanavond ff foto'tje maken.. .kan ik zelf 't verschil zien.. (van bovenaf lijkt 't toch heel anders dan op een foto)
* LadyS wil nog meer buikjes zien
LA wat een mooi lief klein 13 weken buikje
Girly,leuk zo vroeg al een foto, dan kun je straks goed het verschil gaan zien.
als ik dit zo zie dan mis ik 'm zo
Ik heb een tuutje bovenop een punt ofzo...
quote:hihi vind dit al een groot verschil, maar vond wel leuk om bij te houden , dus later komen er wel meer hoor
Op maandag 26 januari 2004 20:36 schreef Lois het volgende:Girly,leuk zo vroeg al een foto, dan kun je straks goed het verschil gaan zien.
Iemand constateerde vandaag dat ik indalingswee-en moest hebben aan de hand van mijn klachten, dus misschien is hij idd ingedaald!
LA...........wat was je strak!!! Nooit geweest en zal ik ook nooit meer worden, maar het buikje steekt des te schattiger af!
quote:en zo moet het zijn!
Op maandag 26 januari 2004 22:11 schreef Catootje het volgende:
ET, ik vind hem niet groter hoor...die van mij is minder close, alhoewel de frontale bij jou wat groter lijkt...kweenie! Ja, dat tuutje zie ik vaker, zijn dat nu beentjes, hoe ligt hij nu...?Iemand constateerde vandaag dat ik indalingswee-en moest hebben aan de hand van mijn klachten, dus misschien is hij idd ingedaald!
Girly..........wat was je strak!!! Nooit geweest en zal ik ook nooit meer worden, maar het buikje steekt des te schattiger af! En LA lijkt ook al zo'n strakke, vandaar de verwarring (jeutje wat een strakke lijffies hiero!)
Rick heeft net een foto genomen toen ik op de bank lag, 't is een heel berglandschap geworden, zal hem morgen even online gooien als ik rustig zit
Indalingsweeen heb ik ook niet echt (gehad).. Weet wel dat als 't nu met 't koppie beweegt dat dat zeer doet! Echt een snijdend gevoel zo heel laag (bijna in m'n vagina zeg maar)
En idd.. op de foto ziet 't er een stuk groter uit dan dat ik zelf irl kijk .. de kuiltjes onder m'n borsten zijn voor mijzelf niet te zien (heb ook niet echt een goede spiegel hier waar ik 't geheel in kan zien, dus die waren me nog niet opgevallen) en van bovenaf ziet 't er een stuk minder 'heftig' uit
(en idd, gelukkig nog geen streepje te zien)
girly, ik begon ook met een week of zes met foto's maken hoor.. Erg leuk om 't verschil nu te zien
LA mooi buikkie!
Little-Angel, ik wou dat ik zo slank was als ik niet zwanger was , dan zou ik al tevreden zijn
Mooi buikje
Girly, voor jou geldt hetzelfde commentaar als voor little-angel ... ook een mooi buikje, zeg!! Zie ik dat nu goed, heb je een piercing? Zo ja, ga je daar een zwangerschapsexemplaar van nemen?
ET, volgens mij issie ietsje groter dan die van Toot
quote:Catootje begint nu eindelijk op Catootje te lijken (qua buik)!
Op maandag 26 januari 2004 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Catootje, dus zo zie jij eruit !!! Ik ben vast niet de enige die een blonde dame met een brilletje had voorgesteld, maar je lijkt totaal niet op je icoon![]()
Wat een mooi buikje!!!
(..)
quote:Hihi, ja idd met zo'n net te kort t-shirtje en dan d'r navel zichtbaar.
Op maandag 26 januari 2004 23:34 schreef Grijs het volgende:[..]
Catootje begint nu eindelijk op Catootje te lijken (qua buik)!
Net als die engerd uit Idols
quote:Heeeeeeeeeey, ik had ook zo'n tuutje! Precies hetzelfde.
Op maandag 26 januari 2004 22:00 schreef E.T. het volgende:
Ok, de andere 35 weken buik:Ik heb een tuutje bovenop
een punt ofzo...
Was ineens weg ook. . Zal eens kijken of ik die foto's kan vinden en of ik er niet al te beroerd op sta.
quote:bedankt voor compli,Jah heb een navelpiercing
Op maandag 26 januari 2004 23:17 schreef miss_dynastie het volgende:Girly, voor jou geldt hetzelfde commentaar als voor little-angel
... ook een mooi buikje, zeg!! Zie ik dat nu goed, heb je een piercing? Zo ja, ga je daar een zwangerschapsexemplaar van nemen?
(voor de andere meiden, zijn echt supermooie buikies:D kank nog niet aan tippen hoor )
quote:Ik vroeg me af of je hem eruit gaat halen of een zwangerschapspiercing gaat nemen. Volgens mij zijn die namelijk gewoon te koop, hier bij onze piercingshop wel, tenminste.
Op dinsdag 27 januari 2004 02:47 schreef Girly het volgende:[..]
wat bedoel je precies met dat exemplaar
(blond heh) (bedoel je zoiets als zo gipsding van je buik?), maar heb iemand enig idee waneer dat eruit moet
*had keer gehoord dat iemand niet eruit hoefde te halen* zal wel onzin zijn,want lijk me dat je vet uitscheur dan haha
Wat een mooie buikjes allemaal weer... soms mis ik die gezellige buik met dat getrappel wel....
Maar dan kijk ik naar de puinhopen hier en die twee heerlijke kereltjes en besef ik dat ik echt echt ECHT klaar ben. * heel blij is daarom
Ik kan me voorstellen dat je het getrappel en zo gaat missen, maar wat zal ik blij zijn als ik weer spontaan kan bukken, of met mijn benen opgetrokken kan zitten op de bank...
quote:Ik had ook een navelpiercing.
Op dinsdag 27 januari 2004 02:47 schreef Girly het volgende:[..]
bedankt voor compli,Jah heb een navelpiercing
,wat bedoel je precies met dat exemplaar
(blond heh) (bedoel je zoiets als zo gipsding van je buik?), maar heb iemand enig idee waneer dat eruit moet
*had keer gehoord dat iemand niet eruit hoefde te halen* zal wel onzin zijn,want lijk me dat je vet uitscheur dan haha
(voor de andere meiden, zijn echt supermooie buikies:D kank nog niet aan tippen hoor)
(als je geen zin of geen geld ofzo voor zo''n aparte piercing hebt (ze zijn behoorlijk prijzig evengoed.. zo'n 25 euro ofzo) en je vind 't eng om 'm gewoon kaal te laten (wat ook goed kan), kun je ook dik visdraad oid erdoorheen doen.)
Hij's wat donker, maar Rick schrok volgens mij zo van dat berglandschap, dat ie helemaal vergat te flitsen
Mijn buik in liggende toestand, bij 17 weken en 3 dagen.
Alle zwangere buikjes trouwens!!
En die van Caronline blijf ik fantastisch vinden!!!! Ecth waanzinnig die grote buik.
ik ben de afgelopen weken afgevallen, maar nu komt het "echte" buikje toch wel erg goed door. in het begin had ik het idee dat het voornamelijk een chipsbuik was bij mij
Eigenlijk kan niet ik niet wachten tot "het echte werk".
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 08:48 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
Ik vroeg me af of je hem eruit gaat halen of een zwangerschapspiercing gaat nemen. Volgens mij zijn die namelijk gewoon te koop, hier bij onze piercingshop wel, tenminste.
quote:jeetje wist niet eens dat dat bestond een zwangerschapspiercing,maar erg bedankt voor de info, een visdraadje lijk me erg eng om te doen, maar als het help is dat misschien wel ook een oplossing
Op dinsdag 27 januari 2004 09:56 schreef E.T. het volgende:[..]
Ik had ook een navelpiercing.
In principe hoef je 'm er niet uit te halen, maar op een gegeven moment (zo rond de 20e week geloof ik was dat bij mij) wordt je huid toch wat strakker en zit ie niet lekker meer. Ook gaat ie verkleuren als je baarmoeder achter je navel komt. (ik heb dus een mooie donkere plek, weet niet of dat weer terugkleurt)
Je kunt een zwangerschapspiercing halen. Dit zijn kunstoffen staafjes (worden ook gebruikt als tongpiercing) die meebuigen. Alleen ging 't bij mij een beetje ontsteken toen ik die erin deed (vier jaar nergens last van gehad.. en nu ineens wel?) heb 'm er dus uitgehaald en goed bijgehouden met sterilon. Nu prik ik 'm af en toe even door met dat staafje, vergezeld van de nodige sterilon (er komt toch iets van huidsmeer ofzo in lijkt wel) en dan ziet ie er weer keurig en rustig uit!(als je geen zin of geen geld ofzo voor zo''n aparte piercing hebt (ze zijn behoorlijk prijzig evengoed.. zo'n 25 euro ofzo) en je vind 't eng om 'm gewoon kaal te laten (wat ook goed kan), kun je ook dik visdraad oid erdoorheen doen.)
En Catoot wat leuk om jou eens helemaal te zien
Ik ben best een beetje jaloers hoor, op die mooie buiken en natuurlijk helemaal op de inhoud...!
en pluisje, die komt nog wel strak te staan hoor.
Best wel eng gezicht van voren
En nog eentje met opgeblazen zwangerschapshoofd erbij
Zo lijkt de buik ook niet zo dik trouwens
Maar als ik dit zo zie ja dan is het toch wel raar ook al is het drie maanden geleden.
Tan wat een mooie buik hoeveel kinderen had je ook al weer?
Wees er maar trots op hoor dames en geniet er van.
En LadyS je begint het echt goed te zien hoor!!!!
LadyS, ik zit te kijken van 'nou, daar zie je al aardig wat'. Maaruh... ben jij al zolang zwanger? Jeetje, naar mijn idee ben je pas acht weken of zo , maar je bent al bijna op de helft, jeetje. *Iets mompelt over tijd die zo snel gaat*
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 09:40 schreef miss_dynastie het volgende:LadyS, ik zit te kijken van 'nou, daar zie je al aardig wat'. Maaruh... ben jij al zolang zwanger? Jeetje, naar mijn idee ben je pas acht weken of zo
, maar je bent al bijna op de helft, jeetje. *Iets mompelt over tijd die zo snel gaat*
Maar ik begin nu een beetje blij te worden met mijn buik
quote:Ik heb er drie, dit wordt dus de vierde
Op maandag 2 februari 2004 17:45 schreef klein_spookje het volgende:
Tan wat een mooie buik hoeveel kinderen had je ook al weer?
quote:Klopt wel, ben de laatste tijd (dagen) erg moe. Mijn gezicht is ook wat opgezet enzo. Dat geeft echt meteen zo'n zwanger uiterlijk.
Op dinsdag 3 februari 2004 09:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Doe je wel rustig aan, je ziet er moe uit!!
Lady S, mooie buik al hoor!!
Laatst heb ik op een website ook een heleboel foto's van buiken gezien. Je kon per zwangerschapsweek foto's bekijken. Maar nu kan ik die site niet meer terugvinden. Weet iemand welke site ik bedoel? Thanks!
quote:Mooie buik hoor LadyS. De tijd gaat inderdaad hard, dat jij inmiddels ook alweer bijna 17 weken bent.
Op dinsdag 3 februari 2004 11:25 schreef LadyS het volgende:[..]
![]()
Er zit ook gewoon wat buik bij van mezelf hoor
En ik ken dat gevoel, want dat heb ik o.a. bij Jambo
Ik kreeg zowat een hartstuip toen ik haar buik in dit topic zag met de vermelding dat ze geloof ik 23 weken wasMaar ik begin nu een beetje blij te worden met mijn buik
quote:
Op dinsdag 3 februari 2004 22:20 schreef Jambo het volgende:[..]
Moet je wel beloven dat je geen hartstuip krijgt hoor
quote:Ja precies, die bedoel ik. Thanks!
Op dinsdag 3 februari 2004 22:10 schreef Catootje het volgende:
Merisse, www.9maanden.com? Zoiets, geloof ik..keek ik ook vaak naar!
Ik moest trouwens onwijs lachen dat jij al vertelde dat je zwanger was als iemand vroeg of je zegeltjes wilde
quote:* Jambo voelt zich gevleid dat er aan haar gedacht word.
Op woensdag 4 februari 2004 09:16 schreef ezzi het volgende:
Jambo, ik vroeg me al af hoe het met je ging. Ik wilde gisteren al een oproepje zetten voor je. We moeten eens onze buiken vergelijken. Ik moet echt eens die webspace gaan regelen.
Ik ben momenteel zo druk met m'n werk en de verhuizing dat er maar weinig van reageren komt.
Ik ga proberen om morgen een buikfoto te laten maken en hem dan hier te plaatsen. Als jij dan die webspace regelt kunnen we vergelijken. Lijkt me leuk.
quote:'mooie buik spookie :d ik heb een vraagje, die pyama waar heb je die vandaan?? ik zoek al lang naar zo'n pyama
Op dinsdag 3 februari 2004 22:11 schreef klein_spookje het volgende:
[afbeelding]
oke ben dan nu niet meer zwanger maar zal toch even me buik laten zien. Dit is voor 41 weken Mara haar huis(je) geweest. En heb er volop van genoten.
Dit is trouwens ongeveer 2 weken voor de bevalling
quote:Geloog het of niet ik heb hem zeker al 12 jaar had hem bijna weggegooid maar bedacht me dat ik eerst maar eens voor een nieuwe moest kijken maar helaas nergens te koop.
Op woensdag 4 februari 2004 21:05 schreef Girly het volgende:[..]
'mooie buik spookie :d ik heb een vraagje, die pyama waar heb je die vandaan?? ik zoek al lang naar zo'n pyama
ik vond ze vroeger zo lekker zitten,maar zie alleen kindermaatjes
quote:Mooi bolle buik zeg!!
Op dinsdag 3 februari 2004 22:11 schreef klein_spookje het volgende:
[afbeelding]
oke ben dan nu niet meer zwanger maar zal toch even me buik laten zien. Dit is voor 41 weken Mara haar huis(je) geweest. En heb er volop van genoten.
Dit is trouwens ongeveer 2 weken voor de bevalling
Mochten de foto's te groot zijn, wil iemand me dan helpen resizen?
Wow, Jambo, wat een mooie buik!!!
Wat gaat het al snel zeg!!!
En geen streepjescode... *jaloers is*
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 18:39 schreef pluisje het volgende:
Hey, jij hebt ook een scheve streep
Eentje die boven je navel op een andere plekt loopt dan daaronder zeg maar, bij mij scheelt het ook al snel een halve centimeter.
[Dit bericht is gewijzigd door Jambo op 05-02-2004 18:47]
quote:Niet schrikken, denk aan BabyS
Op donderdag 5 februari 2004 18:19 schreef LadyS het volgende:
*hartstuip krijgt*Wow, Jambo, wat een mooie buik!!!
Wat gaat het al snel zeg!!!En geen streepjescode... *jaloers is*
Ik heb inderdaad (nog?) geen streepjescode op m'n buik. Wel op m'n borsten, en volgens mij begint het ook op m'n bovenbenen door te komen. Ach ja, we krijgen er wat moois voor terug toch?
quote:Dat heb ik dus ook
Op vrijdag 6 februari 2004 08:39 schreef piglet het volgende:
Jambo wat een mooie buik zeg!
Raar genoeg lijkt het voor mij nog helemaal niet zo lang geleden dat jij een 2e streepje had en je bent nu al zo lekker duidelijk zwanger. Geweldig hoor!
quote:Ja, precies, dat zat ik ook al te bedenken. Jeetje over 2 maandjes ben je gewoon al mama Jambo!
Op vrijdag 6 februari 2004 08:39 schreef piglet het volgende:
Jambo wat een mooie buik zeg!
Raar genoeg lijkt het voor mij nog helemaal niet zo lang geleden dat jij een 2e streepje had en je bent nu al zo lekker duidelijk zwanger. Geweldig hoor!
Het gaat inderdaad allemaal heel snel en ik vind het nog steeds een gek idee dat ik over maximaal 11 weken een baby in m'n armen heb.
Enne Tan, bakerpraatjes kloppen niet altijd
quote:Ik weet het, ik had bij allemaal een streep en de laatste werd een jongen
Op vrijdag 6 februari 2004 21:04 schreef Jambo het volgende:Enne Tan, bakerpraatjes kloppen niet altijd
Heb nu ook weer een streep
Dit is mijn buik met ruim 32 weken (foto is vandaag genomen). Ik ben er best trots op!
quote:haha echt kewl
Op woensdag 4 februari 2004 21:16 schreef klein_spookje het volgende:[..]
Geloog het of niet ik heb hem zeker al 12 jaar had hem bijna weggegooid maar bedacht me dat ik eerst maar eens voor een nieuwe moest kijken maar helaas nergens te koop.
Ben blij dat ik hem nog niet heb weggegooid en tijdens me zwangerschap zat hij heerlijk rekte aan alle kanten mee. Ik heb een erug handige vent ja ook op de naaimachineen heb besloten om hem er maar een voor me te laten maken. Want deze gaat toch een beetje naar het einde hoor
quote:Thnx! Zit hopelijk ook een hele mooie beebie in! Het is echt heel leuk om al die buiken te zien hier!!!
Op zaterdag 7 februari 2004 20:39 schreef Karin het volgende:
Mooie buik Beefcake!
Zo zou je er zo weer zin in krijgen.....
quote:Ik heb ze pas nog gezien bij de V&D, maar voor zulke pyjama's moet je aan het begin van de winter kijken. Ik heb er ook eentje gehad en die komt bij de hunkemöller vandaan. Ooit speciaal voor de zwangerschap gekocht en het zit heerlijk idd
Op zaterdag 7 februari 2004 20:11 schreef Girly het volgende:[..]
haha echt kewl
ik dacht al, want ik zoek deze ook al zo lang hihi.. ik ben helaas niet zo creatief om er een te maken
Wat een prachtige buik beefcake!!
quote:kewl ga binnekort ff kijken, thanx
Op zondag 8 februari 2004 07:56 schreef Tan het volgende:[..]
Ik heb ze pas nog gezien bij de V&D, maar voor zulke pyjama's moet je aan het begin van de winter kijken. Ik heb er ook eentje gehad en die komt bij de hunkemöller vandaan. Ooit speciaal voor de zwangerschap gekocht en het zit heerlijk idd
Wat een prachtige buik beefcake!!
17 weken 4 dagen
Mijne begint ook op te vallen: ik kreeg vrijdag een standje van de postbode toen ik zei dat ik snel vanuit de douche kwam gerend toen hij aanbelde om een pakje te bezorgen
quote:Vergeet niet dat het niet alleen zwangere buik is
Op zondag 8 februari 2004 17:53 schreef pluisje het volgende:
Zoooooo jij gaat hard!!!
Een echt zwangere buik hoor, daar kan niemand meer omheen!
quote:
Mijne begint ook op te vallen: ik kreeg vrijdag een standje van de postbode toen ik zei dat ik snel vanuit de douche kwam gerend toen hij aanbelde om een pakje te bezorgen
Dat vraagt om een fotooooo
[Dit bericht is gewijzigd door LadyS op 08-02-2004 18:10]
quote:Doe ik ook hoor!!! Leuk toch?
Op zondag 8 februari 2004 18:00 schreef LadyS het volgende:
ik maak bijna elke week fotoos, erg eigenlijk he?![]()
Maar wat is jouw buik ineens hard gegaan?? Mooi hoor
*gaat gewoon lekker veel spammen hier
*
quote:LadyS, aan je kont te zien ben je echt véél minder dik dan je ons doet geloven hoor!!!! Ik zal nu niet zeggen dat je in maat 36 past ik ook niet, hoor
Op zondag 8 februari 2004 17:56 schreef LadyS het volgende:[..]
Vergeet niet dat het niet alleen zwangere buik is
Maar toch ben ik er trots op
[..]
quote:* LadyS wordt helemaal verlegen
Op zondag 8 februari 2004 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:[..]
LadyS, aan je kont te zien ben je echt véél minder dik dan je ons doet geloven hoor!!!! Ik zal nu niet zeggen dat je in maat 36 past ik ook niet, hoor
, maar je hoeft je sowieso qua figuur nergens over te schamen hoor!!!!!
Zo, en nu over babyS: prominent aanwezig
![]()
![]()
Ik heb met even naar mijn eigen kont staan kijken, maar hij is warempel een stukje dunner dan een tijd terug.
*zwanger zijn is goed voor de lijn* in mijn geval dan
quote:En heb ik iets gemist of hebben we de jouwe ook al een tijdje niet meer gezien????
Op maandag 9 februari 2004 13:05 schreef Catootje het volgende:
de buiken zijn echt behoorlijk geweldig!!! Echt lief!!
quote:Jawel hoor, ik heb geen last van de grootte, nog niet tenminste
Op maandag 9 februari 2004 12:38 schreef Belana het volgende:
Oe Tan! I'm impressed! Wat een buik heej! Is het nog een beetje te doen?
quote:Slaapmeisje
Op maandag 9 februari 2004 19:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ej ik mis nog een suikerbuikje in dit topic... Sugaaaaaaarrrrrr
Ik vind het ook hoog tijd worden voor een Sugarbuik. Zelf heb ik alleen nog maar een vetbuik, dus die ga ik echt niet posten hoor (heb er zelfs nog geen foto van )
quote:Gruwels wat een allemachtig grote buik. Wel mooi trouwens, maar ook wel zwaar lijkt mij.
Op zaterdag 24 januari 2004 13:25 schreef CarOnline het volgende:[..]
Zo iets bedoel je?
Hier moest ik nog 2 weken geloof ik..
quote:Snel doen hoor Piglet. Ik heb er 1 genomen toen ik net wist dat ik zwanger was ik was toen 4 weken en 3 dagen . In die tijd vond ik me ook niet mager, maar als je de foto's van toen en nu naast elkaar legt weet je niet wat je ziet. Was was ik lekker slank daar......
Op maandag 9 februari 2004 20:29 schreef piglet het volgende:Ik vind het ook hoog tijd worden voor een Sugarbuik. Zelf heb ik alleen nog maar een vetbuik, dus die ga ik echt niet posten hoor (heb er zelfs nog geen foto van
)
Enne Sugar, ook ik wil je buik zien.
ik dacht; ik help je even. groetjes Dutchie
wat waren die codes nou ook alweer? Be right back!
edit: Oke, zo kan het ook. Maar eigenlijk wil ik codes waardoor je meteen de foto ziet.
Op de eerste foto meet mijn kat m'n buik LOL. Maar daar zie je van m'n buik zelf niet zoveel maar ik vin em zo leuk! En bij de tweede foto was ik volgens mij 30 weken zo ongeveer.
Als jullie geen foto's kunnen zien, dan melden jullie dat wel ff he?
[Dit bericht is gewijzigd door dutchie op 16-02-2004 18:16]
Wat een lieve kat en wat een mooie buik!!!
Ik vind m'n buik niet zo mooi hoor! Ik ga 'm ook echt niet zonder broek laten zien want ik heb me toch een streepjescode erop zitten. Echt erg gewoon. Maar ja, ik wist dat het ging gebeuren, daar kon ik niet tegenop smeren.
Mooi buikje trouwens Ezi, die striae kun je niks tegen doen, ik heb er zelf een stuk of 3, gekregen na de derde zwangerschap, maar het maakt me niet zo veel uit, mooie herinnering voor later
[Dit bericht is gewijzigd door Tan op 13-02-2004 14:54]
quote:Wonderlijk
Op vrijdag 13 februari 2004 14:53 schreef Girly het volgende:
ff een nieuwe update.. kon het niet laten hoor
Helemaal omdat je maar iets ouder ben dan ik
quote:Jah gaat eigenlijk veels te hard... ik word echt zo dik *wel mooi dik*
Op vrijdag 13 februari 2004 15:17 schreef pluisje het volgende:
Jeetje Girly, jij gaat ook al hard zeg!
quote:hihi ik vind het ook nog steeds wonderlijk.., en ik ben echt in
Op vrijdag 13 februari 2004 15:33 schreef heaven7 het volgende:[..]
Wonderlijk
![]()
Helemaal omdat je maar iets ouder ben dan ik
quote:dank je
Op vrijdag 13 februari 2004 17:26 schreef Belana het volgende:
Girly, wat zie je er mooi uit!!!
quote:Haha dank je, ik hou er wel rekening mee in ieder geval, het hoeft niet natuurlijk, maar tis fijn als je je al min of meer voorbereid, dan schik je niet zo
Op vrijdag 13 februari 2004 17:49 schreef Anitra het volgende:
Girly je gaat lekker!!! Wat een buikje al, die van mijsi kleiner en ik ben toch echt 12 weken zwanger van de 2e.
Maar in het zh kijkt die echografiste heel goed hoorgirly, dus als het er 2 zijn ziet ze dat gelijk, maar zeg het wel even tegen haar dat dat voorkomtin de familie dan hoeft zij ook niet te schrikken, hahahaha.
Girly ook al zo'n mooi buikje. Het is al goed te zien dat daar een kleintje inzit. En misschien wel twee. Spannend hoor. Zou wel weer leuk zijn een tweelingzwangerschap op Fok!
Ik keek redelijk verbaasd: mijn buik is nu zo ongeveer van jouw formaat, en ik ben nu ook 4 kilo aangekomen (nu 20 weken zwanger, bijna 21). Maar een groot deel van mijn kleding past nog wel. Kun jij een maatje groter niet aan? (Bijv ik had maat 36/38 en maat 38 past nu nog; positiekleding is nog te klein.)
quote:hihi dank je tis indd erg spannend, ik kan daarom ook echt niet wachten tot woensdag voor mijn eerste echo
Op vrijdag 13 februari 2004 18:44 schreef Jambo het volgende:
Yes Ezzi, eindelijk gelukt met de foto's. Mooi buikje hoor. En een leuk shirt ook. Die heb ik ook!Girly ook al zo'n mooi buikje. Het is al goed te zien dat daar een kleintje inzit. En misschien wel twee. Spannend hoor. Zou wel weer leuk zijn een tweelingzwangerschap op Fok!
quote:jah ik vind het echt raar dat ik al echt zon dikke buik heb tot vergelijking met anderen.. ik kon met 6 weken al geen spijkerbroeken aan, en terwijl bij andere je nog niet eens wat kan zien. ik heb normaal een maatje 36/38 <-- ligt aan de broek , en ik pas niks meer wat in mijn kledingkast ligt, alleen de rekbare broeken nog, en dat zijn meestal de trainingsbroeken en fitnesskleding, dus zou het dan echt zijn dat er misschien 2 inzitten?? of is het gewoon dat ik meer vocht vast hou?? ik weet het niet, zijn er meer vrouwen die hetzelfde probleem als mij hebben/hadden, want als ik je met jou vergelijk poemojn dan is dat een heeel erg groot verschil.
Op zaterdag 14 februari 2004 15:30 schreef poemojn het volgende:
Inderdaad leuk als dat een tweeling zou zijnIk keek redelijk verbaasd: mijn buik is nu zo ongeveer van jouw formaat, en ik ben nu ook 4 kilo aangekomen (nu 20 weken zwanger, bijna 21). Maar een groot deel van mijn kleding past nog wel. Kun jij een maatje groter niet aan? (Bijv ik had maat 36/38 en maat 38 past nu nog; positiekleding is nog te klein.)
ik heb vandaag trouwens van muh vriendje een roze pak gekregen (positie) echt zo lief haha en eindelijk iets moois wat past (roze is mijn lievelingskleur)
[Dit bericht is gewijzigd door Girly op 14-02-2004 16:41]
quote:ik denk dat het toch echt verschilt per persoon,aangezien in mijn naaste omgeving ook iemand zwanger was die nog slanker is dan mij, en die was 3 maanden en er was niet eens een buikje te zien ... (helaas heeft ze een miskraam gekregen) maar ik stond echt te kijken dat ze nog zo slank bleef.
Op zaterdag 14 februari 2004 16:41 schreef miss_dynastie het volgende:
Je bent zo te zien ook wel heel slank, Girly, dan zie je het nu eenmaal snel. Een tweeling lijkt mij ook ontzettend leuk nee, niet in een keer klaar, ik wil graag meer dan twee kinderen
Verders heb ik mooie bescheiden buikjes voorbij zien gaan.
Tan die van jouw is een knoepert zeg
Extra kans op meerlingen kan trouwens alleen als het aan jouw kant van de familie zit, en als het dan ook nog eens 2-eiig is
Ik had echt nul procent kans op een tweeling, maar voila...
Sja kindjes kunnen nog niet rekenen
Mooi buikkie trouwens wel!!!!
quote:hihi je praat me geen angst aan hoor
Op zaterdag 14 februari 2004 22:34 schreef Angel22 het volgende:
Niet om je angst aan te jagen hoor Girly ( zo erg is het nou ook weer niet Angel...) maar ik zou wel opletten met wat je eet en hoeveel je er van eet.
Ik ben in mijn eerste zwangerschap meer dan 30 kilo aangekomen... met 36 weken zijn we gestopt met wegen omdat ik dat niet meer wildeik vrat echt alles wat los en vast zat en dan echt enorme hoeveelheden.
Drie warme maaltijden op een avond was mild en ik vrat echt kilo's chocolade enzo.... toen had ik zoiets van ik ben zwanger dus wat geeft het maar achteraf had ik enorme spijt want tja van maatje 36 naar 54 gaan is nou niet echt ideaal....
Tis gelukkig wel weer redelijk goed gekomen en 36 ga ik toch nooit meer in passen maar ik moet nog steeds 10 kilo kwijt....
Ok ik heb nog een zwangerschap gehad en toen was ik maar 17 kilo aangekomen dus dat viel 100% mee maar ik zit nu weer op mijn start gewicht van voor mijn tweede zwangerschap (70 kilo) en ik wil toch echt terug naar de 60... voor mij houdt dat in een maatje 38.Mooi buikkie trouwens wel!!!!
quote:Klopt, ik zal maar niet laten zien hoe dik ik was met 9 weken, maar het leek wel een zwangerschap van 4 maanden
Op zaterdag 14 februari 2004 19:04 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Dat verschilt echt wel per persoon hoe dik je wordt en hoeveel kilo's je er bovenop krijgt. Ik hoop alleen niet voor je Girly dat het zo snel blijft gaan tijdens je hele zwangerschap anders ben je wel mega dik aan het einde. En dat lijkt me toch wat minder. Wel leuk die foto's met weken erbij. Dat is leuk voor later ook als je weer eens terug wil kijken.
Zo zie je maar weer, het zegt niet veel, en zoals MissD al zegt, als je van jezelf tenger bent, zie je het vaak gewoon heel snel. (maar uitiendelijk worden het dan geen enorme reuzebuiken)
quote:Ja, tis wel weer een lekkere flinke ballon
Tan die van jouw is een knoepert zeg
Heeft goed trainen van je buikspieren ook invloed op de snelheid waarmee je buikje groeit? Dus als je goed getraind bent, dat je dan wat langer een platte(re) buik hebt?
quote:Bij een oudcollega van me wel, zij bleef tot 6 maanden nagenoeg plat en paste al haar kleding nog, op het eind was ze net zo dik als ik met 4 maanden was.
Op zondag 15 februari 2004 11:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Willen jullie me absoluut niet uitlachen, het is een serieuze vraag en mister_d en ik hadden er laatst een discussie over, dus vandaar:
Heeft goed trainen van je buikspieren ook invloed op de snelheid waarmee je buikje groeit? Dus als je goed getraind bent, dat je dan wat langer een platte(re) buik hebt?
Na de bevalling was ze ook helemaal weer plat! En dan bedoel ik ook echt plat.
quote:Een goed excuus dus om niet naar de sportschool te gaan zolang je nog kinderen wilt
Op zondag 15 februari 2004 12:22 schreef Angel22 het volgende:
Ja naar het schijnt wel maar verloskundigen en gynaecologen zijn niet blij met dames die hele sterke buikspieren hebben.
Het schijnt nl dat je dan tijdens de bevalling door het persen je baby het heel moeilijk kan maken door dus te sterke buikspieren te hebben omdat je dan als het ware je kindje fijn knijpt.
Tenminste daar had mijn gyn het over dus dat nemen we dan maar aan he
quote:Dank u
Op zondag 15 februari 2004 13:33 schreef Tan het volgende:[..]
Een goed excuus dus om niet naar de sportschool te gaan zolang je nog kinderen wilt
quote:Ah man das nog nix!!!!
Op maandag 16 februari 2004 15:07 schreef klein_spookje het volgende:
lijkt al weer zo lang geleden en mis het zo ben blij dat ik wel fotos heb.
[afbeelding]
voor alle duidelijkheid het witte goedje in me hand is bodylotion.
[afbeelding]
Deze foto is een maand voor de bevalling heb heel wat stepen gespaard zoals jullie kunnen zien
[afbeelding]
Of de foto is niet zo duidelijk kwa strepen of het valt in mij ogen 100% mee hoor. Want mijn hele onderkant van me buik was paars van de strepen... tis nu ook een en al litteken.
quote:dank je.
Op maandag 16 februari 2004 16:54 schreef Angel22 het volgende:[..]
Ah man das nog nix!!!!
Mooi buikje hoorniet te geloven dat daar een kindje in heeft gezeten he ....
Of de foto is niet zo duidelijk kwa strepen of het valt in mij ogen 100% mee hoor. Want mijn hele onderkant van me buik was paars van de strepen... tis nu ook een en al litteken.
Het is echt wonderlijk dat er een kindje in gezeten heeft en mis het wel maar als ik dan naar haar kijk denk hmmm heerlijk zo een hummel.
vind de strepen ook niet erg hoor. kan er toch niets aan doen
en eigenlijk die strepen moet je zien als een aandenken van die kleine in je buikje hihihi, althans zo zie ik dat, maar ik heb nog helemaal geen strepen. is dat ook verschillend hoe snel je die krijgt?
quote:*Een leek spreekt*
Op maandag 16 februari 2004 19:44 schreef Girly het volgende:
wauw wat een mooi buikje spookjeje dochtertje was zeker een iniminie toen ze eruit kwam.
en eigenlijk die strepen moet je zien als een aandenken van die kleine in je buikje hihihi, althans zo zie ik dat, maar ik heb nog helemaal geen strepen. is dat ook verschillend hoe snel je die krijgt?
Sommigen krijgen ze helemaal niet Het hangt oa af van hoe rekbaar je huid is en hoe snel de baby (en dus je buik) groeit.
* heaven7 hoopt hevig dat dit klopt
edit: wat bij mij nooit is weggegaan tot nu toe is de wangerschapsstreep op de buik.
quote:dat zei ik toen ook...
Op maandag 16 februari 2004 20:57 schreef E.T. het volgende:
Ik ben nu, met 38 weken, nog streepvrij(gelukkig)
Mijn navel is overigens aan het verdwijnen
Nou ja, ik had altijd een diepe navel, en nu puilt ie er al bijna uit.
quote:ow
Op maandag 16 februari 2004 20:59 schreef Knorretje het volgende:[..]
dat zei ik toen ook...
't kan dus ook die laatste weken nog?
quote:Wanneer mogen we eigenlijk weer een foto van jou zien nu??
Op maandag 16 februari 2004 21:10 schreef E.T. het volgende:[..]
ow
![]()
* heaven7 is een fanatieke lurker
quote:moet nog ff nieuwe foto maken.. De laatste is van 35 weken..
Op maandag 16 februari 2004 21:13 schreef heaven7 het volgende:[..]
Wanneer mogen we eigenlijk weer een foto van jou zien nu??
* heaven7 is een fanatieke lurker
quote:yep
ow
![]()
maar goed, wat mijn ervaringen is hoeft niet voor jou op te gaan.
edit: vereet niet dat ik dik 27 kilo aangekomen ben en dus veel meer moest "krimpen" en jij veel minder
quote:Ja, ik heb jouw en catootjes buik met 35 weken gezien geloof ik
Op maandag 16 februari 2004 21:16 schreef E.T. het volgende:[..]
moet nog ff nieuwe foto maken.. De laatste is van 35 weken..
volgens mij ziet 't er nu wel weer heel anders uit(buik is behoorlijk gezakt)
Maar schiet op! Zometeen kan het niet meer joh En ik ben zo benieuwd, heb al het wel en wee gevolgd
quote:jemig! 27 kilo...
Op maandag 16 februari 2004 21:17 schreef Knorretje het volgende:[..]
yep
en daarnaast bij mij zag je het op de billen pas en de heupen toen ik weer af begon te vallen doordat je huid weer een beetje terug plooit enzo..
maar goed, wat mijn ervaringen is hoeft niet voor jou op te gaan.
edit: vereet niet dat ik dik 27 kilo aangekomen ben en dus veel meer moest "krimpen" en jij veel minder
En als er wel strepen komen.. Maakt me niet uit ook.. Mooi aandenken aan de zwangerschap
quote:Ik ben 20 jaar, bijna 34 weken zwanger en nog geen streepjes. Het schijnt ook weer erfelijk te zijn. Mijn moeder had ze ook niet. Maar zij was wel weer bijna 30 toen ze kinderen kreeg. Ik heb wel van die witte groeistrepen op mijn bovenbenen, die heb ik overgehouden uit de pubertijd. Maar mocht ik nog strepen krijgen, denk ik maar dat het idd niet voor niets is
Op maandag 16 februari 2004 21:24 schreef E.T. het volgende:En ik ben ook wel wat jaartjes ouder dan jij, dat schijnt ook uit te maken (boven de 30 minder strepen dan onder de 30)
Mijn buik is ook in de laatste 2 maanden heel snel gegroeit daarvoor ging het erg gelijdelijk en gebeurde er weinig.
Mara was niet zo een grote baby maar het schijnt dat de grote van je buik en je gewicht weinig zegt over de grote van je kindje.
quote:Grappig, die is bij mij ook nooit weggegaan, en het grappige is, Jessai heeft er sinds ik zwanger ben ook eentje
Op maandag 16 februari 2004 20:55 schreef Knorretje het volgende:
edit: wat bij mij nooit is weggegaan tot nu toe is de wangerschapsstreep op de buik.
Buik lijkt extra groot door het "luifeltje" van mijn shirt
Nee, ik sta niet mijn buik vooruit te duwen, achter mijn handen zit gewoon nog een stukje rug
dit is de buik van mij:39 weken met poes:
met dank aan een zieke?betere? Karin
Tis trouwens best een lief, bescheiden buikje, of ligt dat aan de foto?
quote:Toot....
Op dinsdag 17 februari 2004 12:35 schreef Catootje het volgende:
pluis mooooooooooiiiiiiiii!!!
dit is de buik van mij:39 weken met poes:[afbeelding] met dank aan een zieke?betere? Karin
Catoot, wow!!
Onze kater is een beetje zwakbegaafd, maar wel lief...van achteren kun je idd niets zien van mijn boik!
Pluis, mijn vriendje doet dat ook: lach nouhou! Voor Fok gebruik ik alle niet-hoofdenfoto's, maar op alle hoofdplusbuik sta ik met zo'n geforceerd-geirriteerd lachje...*doet me ook aan Belana denken *
quote:ja... bij mij zijn er ook in de allerlaatste weken nog ineens wat streepjes opgekomen, helaas.
ow
![]()
Cato, wat een prachtige buik!
Wat een prachtige buiken!
Toot, je bent helemaal niet zo dik zoals je steeds doet voorkomen, je bent prachtig in proportie zeg en geen streep te zien geloof ik?
Pluisje, ook jij ziet er prachtig zwanger uit! Alweer op de helft, pfffff, wat gaat dat hard!
Bij mij zijn trouwens ook pas de laatste weken op mijn buik strepen ontstaan...
quote:Ja en dan een foto die nog niet inlaadt, maar je ziet wel de tekst 'buik met poes'
Op woensdag 18 februari 2004 09:17 schreef Catootje het volgende:
*vandaag rare verbinding zeg...keitraag!*
Gelukkig zag ik snel dat het iets anders harigs was
Haha!!quote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:22 schreef livelink het volgende:
Wat een mooie buiken, hier! Ik stond vanochtend in de spiegel naar een niet zo'n mooi
3-maanden-na-de-bevalling buikje te kijken. Misschien toch maar eens buikspieroefeningen gaan doen
![]()
![]()
Mooie buik!! En je bent inderdaad nog lekker slank, met zo'n figuur denk ik dat je na de bevalling wel weer mooi terugplooit hoor, maar reken er wel op dat je vel wat slapper is. Dat kun je niet strak trainen. Zeker niet na meer kinderenquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:20 schreef Little-Angel het volgende:
De linker foto is vier weken geleden gemaakt (13 weken zwanger) en de rechter is afgelopen dinsdag gemaakt (17 weken zwanger).
Dank je wel Jessie, hopelijk heb ik dat lijntje ook weer na de bevalling.
Dat heb ik dus ook. Ik paste na de bevallingen altijd weer in mijn oude broeken en dat was voor mij genoeg. Plat word ik wel weer, maar strak zit er niet meer inquote:Op donderdag 26 februari 2004 10:49 schreef Little-Angel het volgende:
Ach Tan, het maakt mij niet zo heel veel uit. Ik ga na de bevalling naar de sportschool om aan mijn conditie te werken (echt veel kilo's zullen er niet af hoeven) en dat ik niet meer zo strak in mijn vel zit vind ik geen enkel punt, tenslotte krijg ik er wat moois voor terug.
quote:Op woensdag 3 maart 2004 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
In je profiel staat trouwens dat je een man betn Tan, weet je wel zeker dat het jouw buik is??
neequote:Op woensdag 3 maart 2004 14:31 schreef miss_dynastie het volgende:
LadyS, kun jij je eigen tenen nog zien?
1 voordeel: dan kan je bij de VK ook op de weegschaal niet meer aflezen hoeveel je aangekomen bentquote:Op woensdag 3 maart 2004 15:48 schreef LadyS het volgende:
[..]
neeik heb het net even geprobeerd, maar als ik gewoon recht sta, en naar beneden kijk, kan ik ze niet zien
maar ik weet niet hoe het voor de zwangerschap daarmee gesteld was
Hahaha er is nog niet veel te zien Miss-dquote:Op woensdag 10 maart 2004 10:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Anitra, leuke foto! Heb je er ook een van de situatie nu???
Knor, wat ga je hard!! Dat beebje groeit als een gek
!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |