quote:Schatje wil je dan van de titel : Sharon maken?
Op zondag 18 januari 2004 16:17 schreef schatje het volgende:
Volgens mij is dat Sharon.
Of is er al een topic over?
quote:Gedaan
Op zondag 18 januari 2004 16:18 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Schatje wil je dan van de titel : Sharon maken?
Of is er al een topic over?
edit: en ineens werkt het plaatje niet meer in de openingspost?
quote:Bij mij doet ie t gewoon
Op zondag 18 januari 2004 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
grrrrr me plaatje doet het niet.....Bij jullie wel?
quote:Bij mij ook
Op zondag 18 januari 2004 16:21 schreef BVO het volgende:[..]
Bij mij doet ie t gewoon
. Ze is me niet echt opgevallen gisteren.
En mij is ze ook niet opgevallen.
quote:Jij bent in de war met die andere meid die zei dat het niet zo moeilijk zou worden. Maar dat was Sharon niet.
Op zondag 18 januari 2004 16:30 schreef Guidoweb5 het volgende:
achterlijk arrogant paard was het!
quote:Ik vond deze wel leuk, ze zong mooi vond ik, ze zong bij de duetten met een niet echt opvallende jongen en ze was in het blauw gekleed. Chanine zong bij de duetten met JK.
Op zondag 18 januari 2004 17:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh jee, nu ben ik in de war. Wie vond ik nou zo leuk? Sharon? Of toch Het Chanine fantopic?
quote:Ik vond ze allebei erg goed, dijk van een stem enzo
Op zondag 18 januari 2004 17:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh jee, nu ben ik in de war. Wie vond ik nou zo leuk? Sharon? Of toch Het Chanine fantopic?
quote:Ik blijf maar een kruisje zien!
Op zondag 18 januari 2004 16:16 schreef charmed_angel het volgende:
[afbeelding]Ik vond dit meisje ook een hele mooie stem hebben, maar ik weet niet meer hoe ze heet!
Zeker 1 van mijn favorieten!
quote:JAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH ik ben ook fan van haar!!!
Op woensdag 21 januari 2004 21:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit net nog even Idols te kijken, en weer zag ik Sharon. Maar ze zingt echt goed hoor! Ze zong het zo makkelijk!Zeker 1 van mijn favorieten!
zo makkelijk gezongen, mooi geluid, helemaal
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 21:53 schreef -Mk- het volgende:
Zij kan echt goed zingen
quote:Je liegt!!!
Op zaterdag 24 januari 2004 22:14 schreef funmaster het volgende:
Zal ik jullie wat eens zeggen? Sharon is mijn nichtje
Anyhow... Ik kan me niet zo goed herinneren hoe ze zingt! Maar ze ziet er wel lief uit!
quote:Echt niet, Sharon komt volgende week echt met veel gemak door
Op zaterdag 24 januari 2004 22:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh, zij is toch wel leuk ja! Maar ze legt het wat mij betreft volgende week wel af tegen Maud, Krystle en Gerbrich. Maar dat zien we volgende week ook wel.
http://www.clubs.nl/community/default.asp?clubid=241606
http://www.clubs.nl/ClubsData/241606/links/Sharon-bnnr.jpg
egt heel cool si ie en ze hebben daar ook animaties van de theaterronde's
quote:The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer.
Op maandag 26 januari 2004 17:56 schreef barbiep0pje1 het volgende:
heey, zo te zien vinden jullie sharon heel goed. ik ook!
ik heb een fansite over haar gemaakt, dus als jullie ff een kijkje zouden willen nemen ??
Dit is het adres: http://www.geocities.com/fansitesharon
thnx alvast!
hoop dat jullie allemaal gaan kijken en een berichtje achter laten!
xxx
quote:
Op maandag 26 januari 2004 19:58 schreef barbiep0pje1 het volgende:
ja sorry geocities deed raar dus ik heb je site verhuist naar http://www.sharonfansite.tkhoop dat jullie allemaal gaan kijken en een berichtje achter laten!
xxx
[Dit bericht is gewijzigd door BVO op 28-01-2004 21:34]
go sharon !!!
quote:Ik ook niet, er zijn er heel wat beter, leuker.
Op woensdag 28 januari 2004 22:06 schreef shiNinG_staR het volgende:
Kben er niet zo kapot van..
quote:Go Sharon! Go Sharon! Go Sharon!
Op zaterdag 31 januari 2004 19:29 schreef C_hery_L het volgende:
*kick*go sharon !!!
quote:Helemaal mee eens!
Op zaterdag 31 januari 2004 22:53 schreef martinuhhh het volgende:onwijs mooi gezongen
Maar, enfin die houding krijgt bijna ieder popchickie als ze eenmaal succesvol zijn. Sharon is dus gewoon al verder dan de rest
quote:ze zei op een bepaalde manier 'beterrrr', en die bepaalde manier, je bedoelt gewoon zoals een neger. Tja, dat is ze ook he, volgens mij half.
Op zaterdag 31 januari 2004 22:57 schreef Mandytjuhhh het volgende:
Ik vond haar 1 van de beste van vanavond,
wel jammer dat ze ging zitten en dat ze zo op zo'n bepaalde manier 'cker' zei
quote:Ze zei "beterrrr" zoals een "neger"??!?
Op zaterdag 31 januari 2004 23:37 schreef lindaatje het volgende:
ze zei op een bepaalde manier 'beterrrr', en die bepaalde manier, je bedoelt gewoon zoals een neger.
quote:Zo ziet ze d'r wel uit ja.
...volgens mij half.
Anyhow... ik vond haar de beste van de avond!
Bovendien kutreaktie na de wildcard. Nee, ik hoop bij god dat ze niet doorgaat. Krijg je allemaal van die zaadRnB trillinkjes elke keer. En 1 íemand in de finale (JK) met RnB trillinkjes is wel voldoende vind ik.
quote:Jawel, je vond haar harstikke lekker
Op zondag 1 februari 2004 00:22 schreef Escape2Dawn het volgende:
Ik vond haar n iet zo heel denderend...
Vond het een arrogant kind. Zat heel verveeld te kijken tijdens de uitslag en die "hehe" was wel erg fout hoor... Zo'n attitude hebben als je niet eens zuiver kunt zingen
Dat ze evenveel stemmen kreeg als Frank is voor mij dan ook een raadsel.
quote:Ik snapte dus ook niet hoe Frank evenveel stemmen kon krijgen als Sharon! Blijkbaar heeft een groot deel van het publiek niet door dat het een erg goeie prestatie is om een nummer van Mariah Carey overtuigend neer te zetten, gezien de vocale talenten van (de ouwe) Mariah.
Op zondag 1 februari 2004 11:07 schreef CJ het volgende:
Ik vond haar eigenlijk ook een van de betere. Mariah-liedjes, vooral uit de beginperiode, zijn vaak nogal moeilijk te zingen door al dat gespeel met haar stem. Maar Sharon deed de uithalen toch vrij goed en strak.Dat ze evenveel stemmen kreeg als Frank is voor mij dan ook een raadsel.
quote:Zei Tooske ook niet iets van dat heel corpsballend Nederland nu kon stoppen met bellen ofzo?
Op zondag 1 februari 2004 11:17 schreef LeBeau het volgende:[..]
Ik snapte dus ook niet hoe Frank evenveel stemmen kon krijgen als Sharon! Blijkbaar heeft een groot deel van het publiek niet door dat het een erg goeie prestatie is om een nummer van Mariah Carey overtuigend neer te zetten, gezien de vocale talenten van (de ouwe) Mariah.
quote:"De ballen kunnen stoppen met brallen."
Op zondag 1 februari 2004 11:24 schreef CJ het volgende:[..]
Zei Tooske ook niet iets van dat heel corpsballend Nederland nu kon stoppen met bellen ofzo?
Ik hoop dat ze nog doorgaat naar de lifeshow, want dat heeft ze echt verdiend!
quote:Ah ja.
Op zondag 1 februari 2004 11:25 schreef postinggirl het volgende:[..]
"De ballen kunnen stoppen met brallen."
quote:Ja. Heel vervelend vond ik dat.
Op zondag 1 februari 2004 00:21 schreef Vamos het volgende:
Vond haar heel vervelend met al die trillinkjes
quote:De uithalen waren vrij goed idd. De rest alleen zeer zeker niet.
Op zaterdag 31 januari 2004 22:34 schreef JeFFire het volgende:
Duidelijk de leukste van deze avond..die uithaaltjes waren zuiver, damn!
quote:
Op zondag 1 februari 2004 03:32 schreef Nokia3310 het volgende:
Het verbaasd me dat jullie zo positief zijn over haar performance. Ze zong vanavond echt hartstikke vals... Ze had een paar uithalen naar boven die heel erg goed waren, maar voor de rest zong ze er hartstikke naast.
quote:Inderdaad daar heb je gelijk in! Toen ik ze had zien zingen had ik zoiets van nou die is wel goed maar haar reactie van die wildcard?? Ze zou blij moeten zijn maar ze vond er volgens mij niets aan!
Op zaterdag 31 januari 2004 23:39 schreef martinuhhh het volgende:
Hmm naar dr reactie op de wildcard vind ik haar dus helemaal niks meer...jammer...
[Dit bericht is gewijzigd door scanman01 op 01-02-2004 18:21]
quote:Die uithaal was goed inderdaad. De rest allesbehalve.
Op zondag 1 februari 2004 18:22 schreef Georges het volgende:
Ik heb alleen die kleine stukjes gezien die als samenvatting dienden.
Daarin vond ik die uithaal van sharon erg goed.
quote:Ze was gewoon zenuwachtig. Vergeet niet dat ze ook de jongste van allemaal is.
Op zondag 1 februari 2004 18:28 schreef scanman01 het volgende:
Die uithaal was goed inderdaad. De rest allesbehalve.
Het zal niemand ontgaan zijn: de tweede editie van kijkcijfer-kanon Idols draait op volle toeren. De laatste 27 popsterren-in-de-dop zijn bekend en onder de laatste survivors bevindt zich ook voormalig Admirals Cheerleader Sharon.
Sharon kwalificeerde zich aan het begin van dit seizoen voor The Hottest Dance Team in Holland, maar kwam er al snel achter dat haar toekomst toch in de muziek ligt. Dit 16-jarige nachtegaaltje heeft enorme kwaliteiten op het podium en zeker geen plankenkoorts. Zij is nu al wekelijks op de buis en zingt daar de sterren van de hemel.
Cheerleader collega en vriendin Anouk zag Sharon met lede ogen vertrekken bij de Cheerleaders. Samen reisden ze op en neer tussen Houten en Amsterdam. "In de trein hadden we altijd ontzettend veel lol. Sharon is altijd vrolijk." Ook licht Anouk een tipje van de sluier op: "We dachten al dat ze ver zou komen. Sharon heeft pas anderhalf jaar zangles, maar stond al diverse keren voor een showgroep in Houten op de planken. Ze bracht het er altijd goed vanaf!"
Afgelopen week schitterde Sharon in haar kanariegele truitje met haar vertolking van Des'ree's "Life". Ook cheerleader coach Ashley Orman volgt de verrichtingen van haar pupil op de voet en wenst haar veel succes: "Sharon heeft de uitstraling en het doorzettingsvermogen om het ver te schoppen. Behalve een uitstekende danseres is ze ook nog een begenadigd zangeres. De Admirals duimen voor haar volgende stap bij Idols."
Sharon is zaterdag 31 januari al aan het workshoppen en dan is de stem aan jou. Dus twijfel niet langer en help dit ex-Admirals sterretje naar de volgende ronde.
*Deja vu heb*
Oplossingen kunnen voor 2 februari worden gegeven. Over de uitslag wordt niet gecorrespondeerd. (hehe)
quote:Ik vind haar stem juist lijken op Kelly Clarkson
Op vrijdag 6 februari 2004 00:31 schreef Aarti het volgende:
Ik vond haar wel goed, hoor!! Haar stem klonk een beetje las Beyonce, vond ik!!
Hopelijk krijgt ze een wildcard!
quote:precies, ze knippen gewoon het beste stukje eruit, maar verder was het 3x niks..
Op zondag 1 februari 2004 18:28 schreef scanman01 het volgende:[..]
Die uithaal was goed inderdaad. De rest allesbehalve.
Wat denken jullie, maakt ze a.s. zaterdag nog een kansje??
De rest is (was) 3x niks. Of ze moeten me heel erg verrassen.
quote:Van mij wel. Krijgen de anderen het nog moeilijk denk ik. Alhoewel ze toch geen kans maakt tegen Boris of Irma.
Op dinsdag 17 februari 2004 14:31 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze maakt vast wel een kans, maar van mij hoeft ze echt niet in de finale.
quote:Hoezo maakt ze geen kans??
Op dinsdag 17 februari 2004 14:32 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
Van mij wel. Krijgen de anderen het nog moeilijk denk ik. Alhoewel ze toch geen kans maakt tegen Boris of Irma.
De beste zanger/zangeres is niet de vanzelfsprekende winnaar. Kijk maar naar Hind vorig jaar...
quote:Hind moest opboksen tegen een olijke knuffelnicht, een (mijns inziens onterecht) arrogant imago en een immens populair tieneridool. Jonge meisjes vallen volgens mij een stuk meer op zo'n 15 jarig knap koppie dan op een 20+ knappe kop.
Op dinsdag 17 februari 2004 14:40 schreef Mango-a-gogo het volgende:[..]
Hoezo maakt ze geen kans??
De beste zanger/zangeres is niet de vanzelfsprekende winnaar. Kijk maar naar Hind vorig jaar...
quote:You've got a point.
Op dinsdag 17 februari 2004 14:40 schreef Mango-a-gogo het volgende:[..]
Hoezo maakt ze geen kans??
quote:Ik had het geschreven kunnen hebben
Op dinsdag 17 februari 2004 16:00 schreef Vamos het volgende:[..]
Hind moest opboksen tegen een olijke knuffelnicht, een (mijns inziens onterecht) arrogant imago en een immens populair tieneridool. Jonge meisjes vallen volgens mij een stuk meer op zo'n 15 jarig knap koppie dan op een 20+ knappe kop.
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:36 schreef CJ het volgende:
Van mij mag ze in de finale hoor. Van de 6 kandidaten gun ik het haar het meeste. Alice, Frank en Nick vind ik absoluut niets. Maar Merel, Tialda en Sharon zijn wel okay.
quote:IDD, ze is gewoon kansloos
Op dinsdag 17 februari 2004 17:09 schreef --Globe-- het volgende:
waar praten jullie over.. ze komt niet eens in de finale
quote:Ik hoop dat Merel door gaat naar de finaleronde. Komt hier uit de buurt en vind ik ook nog eens de beste en makkelijkste stem hebben van de wildcardmensen.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:36 schreef CJ het volgende:
Van mij mag ze in de finale hoor. Van de 6 kandidaten gun ik het haar het meeste. Alice, Frank en Nick vind ik absoluut niets. Maar Merel, Tialda en Sharon zijn wel okay.
quote:Wat bedoel je met makkelijkste stem?
Op dinsdag 17 februari 2004 20:41 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
Ik hoop dat Merel door gaat naar de finaleronde. Komt hier uit de buurt en vind ik ook nog eens de beste en makkelijkste stem hebben van de wildcardmensen.
quote:Ze zingt het makkelijkst. Heel beheerst en ze kijkt niet zo moeilijk als ze zingt.
Op dinsdag 17 februari 2004 21:37 schreef -Vaduz- het volgende:[..]
Wat bedoel je met makkelijkste stem?
quote:Dat 'heel beheerst' zingen valt wel mee, ze ging in de workshops gewoon af en toe vals. Haar vermeende arrogantie gaat haar ook niet helpen om door te komen.
Op dinsdag 17 februari 2004 22:27 schreef GoodspeeD het volgende:[..]
Ze zingt het makkelijkst. Heel beheerst en ze kijkt niet zo moeilijk als ze zingt.
quote:Jamai was 16 en Jim was 15. Dus ik zie niet in waarom dit niet zou kunnen? En vrouwen zijn over het algemeen toch wat volwassener op die leeftijd.
Op woensdag 18 februari 2004 14:06 schreef --Globe-- het volgende:
Ze is ook nog maar 16, vind ik te jong
quote:achteraf vind ik dat ze toch te jong waren, over een jaar zijn ze vergeten
Op woensdag 18 februari 2004 17:35 schreef CJ het volgende:[..]
Jamai was 16 en Jim was 15. Dus ik zie niet in waarom dit niet zou kunnen? En vrouwen zijn over het algemeen toch wat volwassener op die leeftijd.
quote:Dat zeiden ze een jaar geleden ook al lieve schat.
Op woensdag 18 februari 2004 17:41 schreef --Globe-- het volgende:[..]
achteraf vind ik dat ze toch te jong waren, over een jaar zijn ze vergeten
quote:laat dat lieve schat maar weg
Op woensdag 18 februari 2004 18:02 schreef CJ het volgende:[..]
Dat zeiden ze een jaar geleden ook al lieve schat.
quote:Ik hoop het, ik was namelijk erg onder de indruk van haar stem in de theaterrondes, en ook wel in de workshop.
Op woensdag 18 februari 2004 13:02 schreef charmed_angel het volgende:
Ik denk dat Sharon het wel red, als ze eenniet te moeilijk nummer zingt
Dat tom-tom haar liever niet in de finale ziet, kan ik ook begrijpen; jij houdt toch ook niet zo van Kelly Clarkson? Beide dames zingen met ongelovelijk veel trillers, haaltjes en variatietjes in je stem. Daar moet je maar net van houden (zoals ik )
quote:Da's goed meid.
Op woensdag 18 februari 2004 18:07 schreef --Globe-- het volgende:[..]
laat dat lieve schat maar weg
quote:Wat heb jij met die
Op woensdag 18 februari 2004 19:48 schreef CJ het volgende:[..]
Da's goed meid.
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 19:59 schreef BVO het volgende:[..]
Wat heb jij met die
vandaag zeg
quote:Op maandag 23 februari 2004 10:44 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mijn god, wat was zij slecht. Nog slechter dan Frank toen 'ie Layla zong.
Au au au au. Ik sla je nog als je zo zingt. Dan zul je pas Au au au au doen.
Ik mag toch hopen van nietquote:Op woensdag 25 februari 2004 21:43 schreef Christine het volgende:
Is het sinds Sharon weer in om stukjes wenkbrauw af te scheren??
Inderdaad, ze was echt aan het mekkeren. Als ze nou een gewoon normaal zingbaar lied had gekozen en het strak had gezongen, had ze een veel betere kans gemaakt.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 20:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
Tja alleen jammer dat ze in de wildcard ronde zonodig moest zwabberen met haar toonhoogte. Een gemiste kans, maar volgens mij wel terecht dat ze niet door is gegaan naar de finale.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |