quote:Geld is inmiddels teruggestort.
Op vrijdag 23 januari 2004 00:25 schreef henkyfox het volgende:
Helaas helaas, Ik ben zwaar teleurgesteld in Sinner_CRX (oftwel _Sinner_) in dit topic: [TK] Erg veel spulletjes (alles met foto!)
Nadat ik snel geld had overgemaakt kreeg ik een mail terug waarin beloofd werd alles snel op te sturen met track & trace via mail.
Na paar dagen niets, maar eens mail gestuurd. Bla bla, vergeten, maandag meteen op de post inclusief extra Dvd-tje.
Weer niets en maar eens gemaild om m'n 20 euro terug te vragen.
Geen probleem volgens _Sinner_. Hij had het bewuste doosje teruggekregen met "retour afzender" erop. Weer duizend excuses, ervaringentopic, bla bla bla...Tot op heden nog steeds geen geld ontvangen of enige reactie op m'n mails.
Conclusie: _Sinner_
![]()
![]()
![]()
S"avonds contact gemaakt hij volgende dag opgestuurt en volgende dag goed verpakt gekregen.
Er moeten meer van zulke verkopers zijn die lekker snel afhandelen
Het duurde even, maar het pakketje is goed overgekomen en ik vond nog een extra goodie in de envloppe
En de kast is nog beter dan ik had gehoopt, de drivebays zijn schroefbaar, dus ik heb de dremel niet eens nodig om het zootje uit elkaar te halen
* Dizer en PetervdK hebben het goed afgerond. Is vlot gegaan en op dezelfde avond nog afgerond.
Reepje geheugen was prima verpakt en is snel ontvangen. Nog niet getest, maar dat komt vast goed.
[Dit bericht is gewijzigd door Rodie83 op 03-02-2004 20:13]
quote:Ik kan neit met de search overweg...kan je even de url geven?
Op maandag 19 januari 2004 15:16 schreef Magneet het volgende:
we hebben besloten daar afstand van te doen, in de search kan je het nog wel vinden maar het was té veel werk om bij te houden.
Perfect! Het laptopje is in prima staat. De koffie was lekker sterk bij Kleine Arena ![]()
Goede ervaring met steve-a17 als verkoper. Snelle en goede afhandeling. Topic: [tk] jetdirect 500x
[Dit bericht is gewijzigd door TsiisSkaaf op 16-02-2004 22:19]
Hierbij kan ik melden dat het perfect is verlopen. Nadat het geld op zijn rekening stond heeft Stereotomy onmiddelijk de discman verstuurd, netjes in een TGP doosje waar alles perfect in paste.
Hij heeft hem helemaal compleet opgestuurd, met tasje, batterijhouder, afstandsbediening, koptelefoontje, batterijen en adapter.
En hij heeft hem zonder dat ik dit gevraagd had vier uur laten draaien met batterijen om er zeker van te zijn dat hij nog helemaal in orde was.
Van Stereotomy kun je dus zonder aarzeling iets kopen, aanrader!
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Lamer_Deluxe op 17-02-2004 11:55]
quote:Lamer communiceert tot het uiterste met je, dus je weet stap voor stap waar de intenties liggen en dat het geld errrrrug snel wordt overgemaakt.
Op dinsdag 17 februari 2004 11:49 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik heb deze discman gekocht van StereotomyHierbij kan ik melden dat het perfect is verlopen. Nadat het geld op zijn rekening stond heeft Stereotomy onmiddelijk de discman verstuurd, netjes in een TGP doosje waar alles perfect in paste.
Hij heeft hem helemaal compleet opgestuurd, met tasje, batterijhouder, afstandsbediening, koptelefoontje, batterijen en adapter.
En hij heeft hem zonder dat ik dit gevraagd had vier uur laten draaien met batterijen om er zeker van te zijn dat hij nog helemaal in orde was.
Van Stereotomy kun je dus zonder aarzeling iets kopen, aanrader!
![]()
![]()
Prima transactie! ![]()
(alleen offtopic Milan, je moet toch gauw eens wat spelletjes voor PalmOS maken, want PocketPC...
)
alledrie binnen, in meer dan goede staat..'t is net of ze zo uit de winkel komen
verder snelle mails, goed verpakt; kortom: kiff is een ok verkoper
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |