abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 januari 2004 @ 01:00:05 #26
15906 henkyfox
Wel haren, geen streken
pi_16584555
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 00:25 schreef henkyfox het volgende:
Helaas helaas, Ik ben zwaar teleurgesteld in Sinner_CRX (oftwel _Sinner_) in dit topic: [TK] Erg veel spulletjes (alles met foto!)
Nadat ik snel geld had overgemaakt kreeg ik een mail terug waarin beloofd werd alles snel op te sturen met track & trace via mail.
Na paar dagen niets, maar eens mail gestuurd. Bla bla, vergeten, maandag meteen op de post inclusief extra Dvd-tje.
Weer niets en maar eens gemaild om m'n 20 euro terug te vragen.
Geen probleem volgens _Sinner_. Hij had het bewuste doosje teruggekregen met "retour afzender" erop. Weer duizend excuses, ervaringentopic, bla bla bla...

Tot op heden nog steeds geen geld ontvangen of enige reactie op m'n mails.

Conclusie: _Sinner_

Geld is inmiddels teruggestort.
Uitstellen naar morgen, is vandaag geen zorgen
pi_16601826
Voor 't eerst iets gekocht via Fok!, in dit topic van TheEagle, en het was een goede ervaring. Snel afgehandeld, en de scanner die ik heb gekocht was compleet, nieuw, en voor een goede prijs.
pi_16640420
timesplitters 2
verkocht aan homerj,is gelijk online gekomen op msn,had me poen gelijk met telebankieren,k stuur het morgen op,homerj=toppie!

pi_16663053
Mikkie 2 x (of is dat systeem alweer afgeschaft)
DVD'tje van hem gekocht in [TK] DVD's
Snel ontvangen in keurige staat met bubbelenveloppe
Lurf is the message and the message is Lurf
  donderdag 29 januari 2004 @ 14:58:37 #30
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_16686741
voor Frenzy2003.

S"avonds contact gemaakt hij volgende dag opgestuurt en volgende dag goed verpakt gekregen.

Er moeten meer van zulke verkopers zijn die lekker snel afhandelen

"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_16708347
Voor Smots een voor de handel in [TK] Wat PS2-games

Het duurde even, maar het pakketje is goed overgekomen en ik vond nog een extra goodie in de envloppe

Lurf is the message and the message is Lurf
pi_16712934
voor Rickystyle vanwege Cyrix 166 en 17"monitor
vlotte communicatie, snelle afspraak geregeld, alles stond klaar toen ik aankwam.

En de kast is nog beter dan ik had gehoopt, de drivebays zijn schroefbaar, dus ik heb de dremel niet eens nodig om het zootje uit elkaar te halen

pi_16739410
Ik begin een beetje kriebels te krijgen van matboy in [TK] dual P3 Mobo, 2x CPU, 1 GB mem ... hij zegt alles te willen, maar nu hij uiteindelijk alles kan krijgen (voor het afgesproken geld uiteraard), is hij in geen velden of wegen meer te bekennen... 2 dagen geleden laatste contact gehad, terwijl hij daarvoor altijd binnen een uur reageerde...
God must love crazy people... because he makes so many of them!
pi_16796959
DiMacho

Super verpakt, goed mail contact, en het artikel zal vats wel werkend zijn

kortom:

pi_16797181
Neptunes

Hopen dat ik het geld deze week binnen heb. goed contact!!! Veel vertrouwen!

maandag 2 februari 2004 @ 11:43:42 #36
22273 Dizer
Save the beard!
pi_16810449
[TK] Fujitsu Siemen Pocket PC

* Dizer en PetervdK hebben het goed afgerond. Is vlot gegaan en op dezelfde avond nog afgerond.

Friends don't let friends remain beardless...
pi_16827095
NAV [Tk} [TK] Allerlei geheugen ( SO, SD, DDR ) dit topic een reepje geheugen gekocht van D-Devil.

Reepje geheugen was prima verpakt en is snel ontvangen. Nog niet getest, maar dat komt vast goed.

pi_16828607
haaahaha als koper : Snelle betaling en duidelijke en snelle e-mailwisseling.

dus

dinsdag 3 februari 2004 @ 20:10:59 #39
53141 Rodie83
Mystery(land)
pi_16858966
Met StrayDog geruild: zeer snelle en goede ruil, zondag afgesproken, dinsdag binnen. Toppie

linkje naar topic

[Dit bericht is gewijzigd door Rodie83 op 03-02-2004 20:13]

Tieske - lvl 60 Druid - Magtheridon
De theorie van het autorijden door H. de Vries, 2004:
"Wat je niet ziet, is er niet"
"Boem is ho, plons is water"
  woensdag 4 februari 2004 @ 18:02:32 #40
79870 Prepzzz
I'm with stupid /\
pi_16886903
alles snel en goed afgehandeld met RoN
pi_16921417
Alles meer dan perfect afgehandeld door DINOPK

[GEZ] Mariah Carey cd singles

pi_16937881
[TK / TR / GEZ] Gaming, van alles wat !

Lufia 2 in goede staat ontvangen van Notorious_Roy.

zaterdag 7 februari 2004 @ 18:13:27 #43
67318 RoelvanderLek
Schiet mij maar lek!
pi_16976311
quote:
Op maandag 19 januari 2004 15:16 schreef Magneet het volgende:
we hebben besloten daar afstand van te doen, in de search kan je het nog wel vinden maar het was té veel werk om bij te houden.
Ik kan neit met de search overweg...kan je even de url geven?
pi_17067422
Met Gunner: [TK] HP Omnibook 900 P3 @ 600mhz

Perfect! Het laptopje is in prima staat. De koffie was lekker sterk bij Kleine Arena

pi_17143510
Van MRTN85 game No One Lives Forever 2 gekocht, is prima verlopen
Martijn is
pi_17239120
Goede ervaring met SuPerTje als verkoper. Snelle afhandeling van overmaken en posten. Topic: [TK] Hardware Software en ander spul ( PICS )

Goede ervaring met steve-a17 als verkoper. Snelle en goede afhandeling. Topic: [tk] jetdirect 500x

[Dit bericht is gewijzigd door TsiisSkaaf op 16-02-2004 22:19]

pi_17250599
Ik heb deze discman gekocht van Stereotomy

Hierbij kan ik melden dat het perfect is verlopen. Nadat het geld op zijn rekening stond heeft Stereotomy onmiddelijk de discman verstuurd, netjes in een TGP doosje waar alles perfect in paste.

Hij heeft hem helemaal compleet opgestuurd, met tasje, batterijhouder, afstandsbediening, koptelefoontje, batterijen en adapter.

En hij heeft hem zonder dat ik dit gevraagd had vier uur laten draaien met batterijen om er zeker van te zijn dat hij nog helemaal in orde was.

Van Stereotomy kun je dus zonder aarzeling iets kopen, aanrader!

[Dit bericht is gewijzigd door Lamer_Deluxe op 17-02-2004 11:55]

The effect of a Pan Galactic Gargle Blaster is like having your brains smashed out by a slice of lemon wrapped around a large gold brick.
Damn it feels good to be a hamster.
  dinsdag 17 februari 2004 @ 16:06:02 #48
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_17257399
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 11:49 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ik heb deze discman gekocht van Stereotomy

Hierbij kan ik melden dat het perfect is verlopen. Nadat het geld op zijn rekening stond heeft Stereotomy onmiddelijk de discman verstuurd, netjes in een TGP doosje waar alles perfect in paste.

Hij heeft hem helemaal compleet opgestuurd, met tasje, batterijhouder, afstandsbediening, koptelefoontje, batterijen en adapter.

En hij heeft hem zonder dat ik dit gevraagd had vier uur laten draaien met batterijen om er zeker van te zijn dat hij nog helemaal in orde was.

Van Stereotomy kun je dus zonder aarzeling iets kopen, aanrader!

Lamer communiceert tot het uiterste met je, dus je weet stap voor stap waar de intenties liggen en dat het geld errrrrug snel wordt overgemaakt.

Prima transactie!

(alleen offtopic Milan, je moet toch gauw eens wat spelletjes voor PalmOS maken, want PocketPC... )

Confidence through competence
pi_17283552
[TK] 42 CD's - Rock, Pop, Metal, Dance -

alledrie binnen, in meer dan goede staat..'t is net of ze zo uit de winkel komen

verder snelle mails, goed verpakt; kortom: kiff is een ok verkoper

woensdag 25 februari 2004 @ 14:37:02 #50
32846 WaSTeiL
geele sneeuw....
pi_17354155
Bij Mex_ een TV-kaart gekocht in topic: http://forum.fok.nl/topic/476589 en dat is allemaal super gegaan.

Het overschrijven van het geld van Postbank naar Bank ging weer eens lekker snel , maar daar kan Mex_ natuurlijk helemaal niets aan doen. In overleg in kartonnen envelope verstuurd en allemaal goed aangekomen.

Kort Samengevat:
Mex_ =
Groepssex is eigenlijk gewoon time-management!
Drugs are only for losers and sex maniacs!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')