Prima ervaring met Aliendrone dusquote:Op maandag 21 juni 2004 18:44 schreef Aliendrone het volgende:
Vorige week 2 consoles binnengekregen van:
Dromer (megadrive + gamegear)
R-e-n-e (dreamcast)
Alles in perfecte staat ontvangen, helemaal toppie.
Snelle afhandeling zonder problemen.
Betrouwbaarder kan bijna niet, 2 top gasten!
[TK] 128mb USB memorystick (USB 1.1)quote:Op maandag 21 juni 2004 21:10 schreef thomastux het volgende:
is al weer even geleden, maar hier [TK] 128mb USB memorystick (USB 1.1) heb ik een usbstick gekocht.
zijn 4 emails overeen gegaan:
>in de eerste vraag ik zijn gegevens(reknr),
<hij mailt ze.
>ik maak het geld over, mail mijn gegevens.
<hij mailt terug dat het postkantoor geslotenis, het geld ontvangen heeft en de usbstick morgen zal opsturen. Er gebeurd niets, 10 dagen later
>mail ik weer waar de stick blijft,
geen reactie...
snif
klopt ja, copieerfoutjequote:Op maandag 21 juni 2004 21:14 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
[TK] 128mb USB memorystick (USB 1.1)
Dit topic bedoel je? Jeroenmeloen? Ik heb eerder problemen met deze user gehad, en zal hem dan ook direct benaderen.
Vandaag is het geld terug gestort op mijn rekening en gaat de CD Retourquote:Op vrijdag 11 juni 2004 20:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb nog heel even geduld met meneer B. Maar niet al te lang meer
had ik niet verwacht.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vandaag is het geld terug gestort op mijn rekening en gaat de CD Retour
Gelukkig is het iig toch nog opgelost.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Vandaag is het geld terug gestort op mijn rekening en gaat de CD Retour
Je bent duidelijk niet bekend met mijn overredingskrachtquote:Op dinsdag 22 juni 2004 11:11 schreef Peter_Griffin22 het volgende:
[..]
had ik niet verwacht.
klopt, dat soort mensen worden waar ik woon tot ketter verklaard en levend verbrandquote:Op dinsdag 22 juni 2004 12:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je bent duidelijk niet bekend met mijn overredingskracht
That would be mequote:Op woensdag 23 juni 2004 19:34 schreef Sport_Life het volgende:
Goede ervaringen met iemand die ruilde tegen GameCube spel SSX3, ik zal de username nog ff opzoeken. ALs het goed is krijgt hij Mario Kart DD morgen of overmorgen!
quote:Op donderdag 24 juni 2004 00:02 schreef Dalai_Lama het volgende:
[..]
That would be meIk zie Mario Kart wel verschijnen
Hij valt net door de bus!quote:Op donderdag 24 juni 2004 00:02 schreef Dalai_Lama het volgende:
[..]
That would be meIk zie Mario Kart wel verschijnen
quote:MSN quotes
Koper :ik kan het alleen pas na het weekend overmaken, want ik doe dat via internet, en ik heb dat apperaatje nu niet bij de hand
Verkoper k,geen probleem
Koper dus dan staat het er maandag op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |