abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juni 2004 @ 12:16:48 #226
95095 Pizzaman
16:00 Cup-a-soup.
pi_19680414
Gistermiddag aquarium opgehaald bij BloodhoundFromHell zoals afgesproken. Ging allemaal prima, contact verliep ook goed. Er zat zelfs nog een gratis drankje bij in.

[GRATIS] aquarium 100x40x50

BHFH succes met je nieuwe baan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pizzaman op 06-06-2004 13:14:48 ]
  maandag 7 juni 2004 @ 16:25:57 #227
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_19705371
quote:
Op zondag 6 juni 2004 12:16 schreef Pizzaman het volgende:
Gistermiddag aquarium opgehaald bij BloodhoundFromHell zoals afgesproken. Ging allemaal prima, contact verliep ook goed. Er zat zelfs nog een gratis drankje bij in.
Je hebt het aquarium leeg moeten zuipen?
I am just a dreamer, but you are just a dream
  dinsdag 8 juni 2004 @ 07:44:11 #228
96435 Peter_Griffin22
hehehehehehehe
pi_19721396
Geld ontvangen = pakketje opgestuurd

[TK] SMC Wireless Spullen

Ceased2Be

!

[ Bericht 12% gewijzigd door Peter_Griffin22 op 08-06-2004 17:45:03 ]
Op dinsdag 29 juni 2004 23:04 schreef TrenTs het volgende:
Het zit je ook allemaal niet mee hè? Eerst je geboorte, nu dit weer
pi_19723702
prima ervaring met Undertaker.
Hij heeft m'n gamecube gekocht.
Onderhandelingen via mail verliepen vlot en netjes, en hij is het pakketje samen met z'n vriendin op komen halen. Was leuk!
  dinsdag 8 juni 2004 @ 17:44:35 #230
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_19732529
[TK] SMC Wireless Spullen

Spulletjes allemaal netjes afgeleverd op de beloofde dag, ziet er allemaal goed uit!
peter_griffin22 is een meester in het maken van surprises heb ik ontdekt
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  woensdag 9 juni 2004 @ 11:48:52 #231
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_19749590
Mr.Saboteur Vandaag keurig netjes verpakt kwam Southpark aan in een prima staat. Prima afhandeling ook, meteen de dag nadat hij z'n geld had de film ontvangen. Zo hoort het
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 juni 2004 @ 17:13:17 #232
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19759037
In het volgende topic: [TK] 2x Windows XP Professional biedt MarkyB twee 'legale' XP licenties aan.

Meerdere malen is gevraagd of het wel een legale licentie betrof en geen OEM licentie of een school licentie. Hierop werd ontkennend beantwoord door MarkyB. Na 60 euro overgemaakt te hebben ontving ik de gesealde CD-Rom thuis.

Het betreft een zogenaamd 'slimme rom' hetgeen een studenten licentie betreft. Op de verpakking van de rom (en NIET op het seal zoals MarkyB beweert) wordt dan ook nadrukkelijk vermeld dat deze CD zonder 'speciale licentie' illegaal is:
quote:
"software zonder licentie - Ilegaal zonder een speciale licentie van Microsoft"
De CD-Rom zelf vermeld dat deze NIET voor verkoop OF OEM distributie gebruikt mag worden.

Al met al lijkt het me duidelijk dat dit GEEN legale eind-gebruiker XP licentie is, hetgeen MarkyB nadrukkelijk beweerde in zijn topic. 60 euro vind ik voor een grijze licentie teveel betaald en dus heb ik MarkyB aangesproken. Voornamelijk omdat deze NIET levert wat hij beloofd. MarkyB is echter niet echt welwillend.

Kortom, koop niets van MarkyB.
pi_19759702
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 17:13 schreef Swetsenegger het volgende:
In het volgende topic: [TK] 2x Windows XP Professional biedt MarkyB twee 'legale' XP licenties aan.

Meerdere malen is gevraagd of het wel een legale licentie betrof en geen OEM licentie of een school licentie. Hierop werd ontkennend beantwoord door MarkyB. Na 60 euro overgemaakt te hebben ontving ik de gesealde CD-Rom thuis.

Het betreft een zogenaamd 'slimme rom' hetgeen een studenten licentie betreft. Op de verpakking van de rom (en NIET op het seal zoals MarkyB beweert) wordt dan ook nadrukkelijk vermeld dat deze CD zonder 'speciale licentie' illegaal is:
[..]

De CD-Rom zelf vermeld dat deze NIET voor verkoop OF OEM distributie gebruikt mag worden.

Al met al lijkt het me duidelijk dat dit GEEN legale eind-gebruiker XP licentie is, hetgeen MarkyB nadrukkelijk beweerde in zijn topic. 60 euro vind ik voor een grijze licentie teveel betaald en dus heb ik MarkyB aangesproken. Voornamelijk omdat deze NIET levert wat hij beloofd. MarkyB is echter niet echt welwillend.

Lol ... die software kun je legaal bij hoge scholen voor nog geen ¤ 10 kopen... Flink genaaid dus .
  woensdag 9 juni 2004 @ 17:46:02 #234
39446 303
(C) Roland
pi_19759888
Ik heb slechte ervaringen met user Inode (http://forum.fok.nl/user/profile/61677), betreft dit topic: [TK] 3 Gamecube games /MarioParty5/Burnout2/Starfox

Na het overmaken duurde het 3 weken en talloze mailtjes van mij en van ElisaB, moderator voordat ik het spel mocht ontvangen. Ook mist het boekje bij het spel wat niet vermeld stond in het topic. Een en al ergernis heb ik ervan gehad, alsmede SnookyMJ die ook in hetzelfde topic een spel had gekocht van hem.

Inode heeft in het topic geplaatst dat hij zaterdag (na 2,5 weken!) het spel eindelijk zou opsturen, maar dat heeft hij uiteindelijk dinsdag pas gedaan na weer een mailtje van ElisaB.

Kortom, koop niks bij Inode of althans niet vooruit betalen!
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  woensdag 9 juni 2004 @ 19:23:35 #235
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_19762097
quote:
knip
Ik heb weinig verstand van dit soort dingen. Anders was het topic ook vele malen eerder dicht gegaan. Hier zal ik iig ook nog even contact over hebben met mijn mede mods.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 juni 2004 @ 20:04:25 #236
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19763122
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 17:38 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

Lol ... die software kun je legaal bij hoge scholen voor nog geen ¤ 10 kopen... Flink genaaid dus .
DAT weet ik, uiteraard alleen voor studenten. En die licenties mogen zeker niet door verkocht worden. Immers had dan iedereen wel een 10 euro XPtje
Maar meneer B beweerde bij hoog en bij laag dat het om een LEGALE licentie ging.
  woensdag 9 juni 2004 @ 22:03:27 #237
39446 303
(C) Roland
pi_19766801
Een familielid van mij werkt bij het APS waar Surf een onderdeel van is. Software welke studenten kopen via Surf (www.surfspot.nl of via de campuswinkel) mag alleen gebruikt worden tijdens de duur van de studie. Zonder inschrijving bij een hogeschool, universiteit of de loi is het niet toegestaan de software te gebruikern. Zelfde geldt voor medewerkers, zodra je niet meer in loondienst bent van de school/universiteit moet je de software van je pc verwijderen.

Je tekent hiertoe een contract (al dan niet digitaal als je het via de site besteld). Het is sinds de ingebruik name van de site niet meer mogelijk meer dan 1 licentie / cd per persoon te bestellen. Aangezien niet elke hogeschool/universiteit al met www.surfspot.nl werkt is het wel mogelijk meerdere exemplaren als individu te bestellen omdat de administratie hiervan niet goed werkt bij de meeste campuswinkels.

De software is voor eigen gebruik, mag alleen op 1 enkele pc geinstalleerd worden welke eigendom moet zijn van de student(e) en het is dus absoluut verboden deze te verkopen. XP kost trouwens voor studenten ¤ 17,50.
Installing a new program will always screw up at least one old one.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 9 juni 2004 @ 23:14:17 #238
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19769478
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 22:03 schreef 303 het volgende:
Een familielid van mij werkt bij het APS waar Surf een onderdeel van is. Software welke studenten kopen via Surf (www.surfspot.nl of via de campuswinkel) mag alleen gebruikt worden tijdens de duur van de studie. Zonder inschrijving bij een hogeschool, universiteit of de loi is het niet toegestaan de software te gebruikern. Zelfde geldt voor medewerkers, zodra je niet meer in loondienst bent van de school/universiteit moet je de software van je pc verwijderen.

Je tekent hiertoe een contract (al dan niet digitaal als je het via de site besteld). Het is sinds de ingebruik name van de site niet meer mogelijk meer dan 1 licentie / cd per persoon te bestellen. Aangezien niet elke hogeschool/universiteit al met www.surfspot.nl werkt is het wel mogelijk meerdere exemplaren als individu te bestellen omdat de administratie hiervan niet goed werkt bij de meeste campuswinkels.

De software is voor eigen gebruik, mag alleen op 1 enkele pc geinstalleerd worden welke eigendom moet zijn van de student(e) en het is dus absoluut verboden deze te verkopen. XP kost trouwens voor studenten ¤ 17,50.
Bedankt voor deze bevestiging dat het hier een illegale licentie betreft
pi_19774597
quote:

[..]

de hamvraag is; doe de cd watie moet doen?
Op dinsdag 29 juni 2004 23:04 schreef TrenTs het volgende:
Het zit je ook allemaal niet mee hè? Eerst je geboorte, nu dit weer
  donderdag 10 juni 2004 @ 09:14:43 #240
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_19775167
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 08:21 schreef Peter_Griffin22 het volgende:

[..]

de hamvraag is; doe de cd watie moet doen?
Nee, de hamvraag is; mag ik deze CD wel officieel gebruiken. Als iemand een softwarepakket verkoopt dient dit pakket legaal te zijn. Zéker als beloofd is dat het om een legaal exemplaar ging.
  donderdag 10 juni 2004 @ 10:37:53 #241
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_19776676
Nokiacard-phone van iteejer gekocht. Na enige emails een afspreek gemaakt te hebben hoor ik niets meer van hem. Raar :S
Life can be great, life can be good. But it's what you make of it ;)
pi_19785793
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 09:14 schreef QuietGuy het volgende:

[..]

Nee, de hamvraag is; mag ik deze CD wel officieel gebruiken. Als iemand een softwarepakket verkoopt dient dit pakket legaal te zijn. Zéker als beloofd is dat het om een legaal exemplaar ging.
De licentie is legaal. Hij is alleen voor Swetsenegger illegaal om te gebruiken. Het enige wat hij hoeft te doen is zich in te schrijven voor een studie.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  donderdag 10 juni 2004 @ 16:13:25 #243
42782 QuietGuy
opscheppende pats-nerd
pi_19786541
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 15:46 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

De licentie is legaal. Hij is alleen voor Swetsenegger illegaal om te gebruiken. Het enige wat hij hoeft te doen is zich in te schrijven voor een studie.
Het doorverkopen van die software anzich is illegaal. Staat met koeienletters op de CD
  donderdag 10 juni 2004 @ 16:14:55 #244
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_19786578
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 10:37 schreef matboy het volgende:
Nokiacard-phone van iteejer gekocht. Na enige emails een afspreek gemaakt te hebben hoor ik niets meer van hem. Raar :S
hij zegt zelf niks van jouw gehoord te hebben, check topic
  donderdag 10 juni 2004 @ 18:32:32 #245
51331 matboy
It's me, not you ;)
pi_19790403
quote:
Op donderdag 10 juni 2004 16:14 schreef Magneet het volgende:

[..]

hij zegt zelf niks van jouw gehoord te hebben, check topic
Ik zal de e-mails van hem maar niet posten dan verscheidene gestuurd en ook nog in zijn topic even aandacht gevraagd..... als je even leest is de laatste post van mij
Life can be great, life can be good. But it's what you make of it ;)
pi_19802862
quote:
Op woensdag 9 juni 2004 23:14 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Bedankt voor deze bevestiging dat het hier een illegale licentie betreft
Als je de juiste wegen weet. En die ken jij. Gaat de verkoper peentjes zweten en wil ie maar wat graag van die deal af en lost zijn lulverhaal netjes op.

Anders is Mr B dus een onbetrouwbar figuur.

vrijdag 11 juni 2004 @ 19:06:13 #247
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_19817956
[TK] GSM's & GSM-accesoires

Een Sony Ericsson T230 bij Adelante gekocht.

Goede service! Alles netjes ingepakt in onherkenbare verpakking (handig want je weet maar nooit met de TGP) en alles was nog gesealed en wel in de verpakking!

Ook mooi op tijd, alleen moet hij wel postcode cijfers goed schrijven Haha

Nee ik heb niks te klagen hierover
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
  vrijdag 11 juni 2004 @ 19:53:01 #248
35482 LeisureSuitLarry
a.k.a. KenSentMe
pi_19819103
quote:

[..]

Same here
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 11 juni 2004 @ 20:09:25 #249
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_19819519
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 02:26 schreef schvvmert het volgende:

[..]

Als je de juiste wegen weet. En die ken jij. Gaat de verkoper peentjes zweten en wil ie maar wat graag van die deal af en lost zijn lulverhaal netjes op.

Anders is Mr B dus een onbetrouwbar figuur.

Ik heb nog heel even geduld met meneer B. Maar niet al te lang meer
pi_19819681
quote:
Op vrijdag 11 juni 2004 19:53 schreef LeisureSuitLarry het volgende:

[..]

Same here
Da's dubbel bewijs en samen kunnen jullie die gozer 't angstzweet laten uitbreken.

M$ is nogal fel op dit soort dingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')