abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:55:53 #151
72528 Hephaistos
Oempaloempa's Unite!
pi_16675541
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:37 schreef Lexie het volgende:

[..]

Dat heb ik toevallig een maand geleden opgezocht, wat het nou eigenlijk betekende . Nou moet ik nog weten wat et al. betekent .

En Anderen (Et Altera?) Vaak gebruikt in literatuurverwijzingen waar meerdere mensen aan een boek/artikel hebben gewerkt, kost iets te veel ruimte die allemaal op te noemen...

[Dit bericht is gewijzigd door Hephaistos op 29-01-2004 01:05]

If men define things as real, they are real in their consequences
pi_16675660
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:55 schreef Hephaistos het volgende:

[..]

En Anderen (Et Alta?) Vaak gebruikt in literatuurverwijzingen waar meerdere mensen aan een boek/artikel hebben gewerkt, kost iets te veel ruimte die allemaal op te noemen...

. Ik zag het altijd als een fonetische vorm van at all, dus het hele boek...
pi_16675800
uit je bek stinken kan veroorzaakt worden door 'rotte kies'; iets dat ik na een jaar of twee ontdekte...
right cookie
  donderdag 29 januari 2004 @ 01:18:50 #154
72528 Hephaistos
Oempaloempa's Unite!
pi_16675913
Twee jaar lang rondlopen met een grafgeur uit je bek...

* Hephaistos wist bovenstaande ook niet trouwens

pi_16675982
Ik dacht toen ik heel klein was (jaar of vier of vijf) dat het in Freisland heel erg koud was Vriesland dus
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_16676016
Hmmja ik dacht dat Friesland bij Zwitserland lag...(ook vanwege dat Vriesland...)

Of dat friesland zwisterland was...zoiets

pi_16676080
owja Zwisterland
ik dacht een tijdje dat dat hele land bezaaid was met slakken => het enige dat ik nog weet van een oude vakantie daar was dat de oprijlaan vol met slakken lag
pi_16681331
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 23:08 schreef DrDurden het volgende:
Aangezien er nooit een nieuw topic is verschenen: bij deze dan:P
Ik begin:
je had vroeger van die Teenage Mutant Ninja Turtles-videobanden bij een wasmiddel ofzo En ik dacht dat je die aan het begin moest doorspoelen, anders kreeg je de afleveringen op de band niet te zien Ik ben er inmiddels wel achter dat dat geen ene fuck uitmaakt of je doorspoelt ja of nee (het duurt alleen wat langer)
En dat de schaduw van m'n knuffelbeer op de muur niet kon bewegen, natuurlijk.:+
Wat zijn dan de titels van de 5 voorgaande topics over dit onderwerp?

donderdag 29 januari 2004 @ 11:48:40 #159
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_16681503
waar ik ook achter ben gekomen... Vrije slag = borstcrawl. Ik vond al zo zo stom dat als je mag kiezen welke slag je doet, dat iedereen voor borstcrawl ging....
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_16681527
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 11:48 schreef Principessa het volgende:
waar ik ook achter ben gekomen... Vrije slag = borstcrawl. Ik vond al zo zo stom dat als je mag kiezen welke slag je doet, dat iedereen voor borstcrawl ging....
Is dat dan niet omdat crawlen gewoon het snelste gaat? Want volgens mij heb je een aparte discipline crawlen.
pi_16681643
Dacht altijd dat 'S-gravenhage een plaatsje in een gat was, later wist ik pas dat ze Den-Haag ermee bedoelde
pi_16681761
dat je poezie uitspreekt als poo-wee-zie ipv poo-wee-zie-je
pi_16682208
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 19:27 schreef Riekba het volgende:
K dacht altijd dat onze kraan heel lang was en dat ie eens in de zoveeltijd bijgevult moest worden omdat er anders geen water meer uitkwam :s En k snapte het hele concept van faxen niet. Hoe dat a4tje nou precies door dat dunne lijntje snapte k echt geen hol van.
lol dat dacht ik dus ook, toen m'n pa een keer met een fax thuis kwam zat ik maar te zoeken waar die brede kabel was

oh ja nieuwe:
toen ik ongeveer 14 ofzo was dacht ik dat Nieuw Zeeland gewoon in Nederland lag (bij Zeeland dus)

Bekijk mij op:
http://fotoboek.fok.nl/user/Clerick
>> Cetnicki pokret Ravne Gore<<
pi_16682271
Mijn schoonmoeder ging de videoband van "minoes" kopen.
"Shit" denk ze, "Nederlands gesproken" (aanvulling: bij tekenfilms en andere kinderfilms koopt ze altijd de ondertitelde versie
Vraagt ze het aan een medewerker: "heeft u ook de engels gesproken versie van deze film?"
Medewerker: "Momentje, ik ga even voor u kijken/navragen"

Toen de medewerker weg was had ze haar fout door En ik geloof zelfs nog dat de medewerker terug kwam met de mededeling dat ze haar moest teleurstellen, want ze hadden de engelse gesproken versie niet

edit: ze had het dan wel niet jaaaaaaaaaaaren later door, maar toch wel de moeite waard vind ik

pi_16682456
Ik dacht vroeger altijd als ik zwart wit films zag uit de jaren 30 ofzo, dat het in die tijd ook ECHT alles zwart wit was
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_16682498
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 12:00 schreef CybErik het volgende:
dat je poezie uitspreekt als poo-wee-zie ipv poo-wee-zie-je
Ik sprak het altijd uit zoals het er staat
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 29 januari 2004 @ 13:02:17 #167
72528 Hephaistos
Oempaloempa's Unite!
pi_16683226
Hehe ja, wist ook nooit dat met de befaamde poezie-albums, die iedereen bij ons in de klas had, eigenlijk poezie-albums werden bedoeld. Iedereen spraak dat gewoon uit als poesie...
pi_16683727
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 13:02 schreef Hephaistos het volgende:
Hehe ja, wist ook nooit dat met de befaamde poezie-albums, die iedereen bij ons in de klas had, eigenlijk poezie-albums werden bedoeld. Iedereen spraak dat gewoon uit als poesie...
Poeziealbums suckten, je was pas echt de man met een "Mijn vriendjes en vriendinnetjes".
pi_16683802
Ik vond het zo knap dat Nicholas Cage en John Travolta elkaar zo goed na kunnen doen in Face Off.
ZERO tolerance wat betreft off-topic posts. Kom maar . . kom maar kom maar kom maar . . . .. . .
  donderdag 29 januari 2004 @ 14:48:48 #170
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_16686451
Ik dacht vroeger dat Singapore in India lag. Reden is dat India vol zit met plaatsen die op 'Pur' eindigen. Ik dacht dus ook dat het Singapur was.

[Neil uit The Young Ones-modus]
Ik geloofde het hele verhaal van hoe een kind verwekt wordt niet.

[/Neil uit The Young Ones-modus]

Dat was in de zelfde periode dat ik dacht dat een kind vanuit het rectum geboren werdt.

"Go Ahead, Make My Day !!"
  donderdag 29 januari 2004 @ 15:15:53 #171
36461 Joppy
geen colaboy
pi_16687166
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 01:27 schreef CasB het volgende:
Hmmja ik dacht dat Friesland bij Zwitserland lag...(ook vanwege dat Vriesland...)

Of dat friesland zwisterland was...zoiets

En als je dan over de alsluitdijk gaat en je komt langs het plaatsje zurich. En als je dan net iets op TV had opgevangen over het Zwitserse Zürich, dan word het helemaal vaag
Let the beat control your body!
pi_16687337
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:55 schreef Hephaistos het volgende:

[..]

En Anderen (Et Altera?) Vaak gebruikt in literatuurverwijzingen waar meerdere mensen aan een boek/artikel hebben gewerkt, kost iets te veel ruimte die allemaal op te noemen...

Is het niet Et Alores?
Trust me, I know what I'm doing.
  donderdag 29 januari 2004 @ 15:36:56 #173
40875 Zaluki
His Contractor
pi_16687707
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 13:02 schreef Hephaistos het volgende:
Tsjah, ik zit nu op school en een vriendin van mij kom er nu pas achter (18 jaar) Dat het een "poo-wee-sie" album is. Inplaats van een "poesie" album.
Wetenschappelijk nog niet bewezen.
  donderdag 29 januari 2004 @ 16:40:23 #174
26742 The-1
kingkong aint got shit on me!
pi_16689538
quote:
Op zondag 25 januari 2004 00:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Dat heb ik nogsteeds niet begrepen

hier nog een
(lang leve internet )

enne van dat faxen kan ik me ook wel bijvoegen

The Innovator of Violence
pi_16689752
vroeger wist ik niet eens wat ducktales betekende
nu weet ik wel beter haha
[19:28:57pm] <@FlorentLuyckx> Sreious RAdio!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')