quote:En Anderen (Et Altera?) Vaak gebruikt in literatuurverwijzingen waar meerdere mensen aan een boek/artikel hebben gewerkt, kost iets te veel ruimte die allemaal op te noemen...
Op donderdag 29 januari 2004 00:37 schreef Lexie het volgende:[..]
Dat heb ik toevallig een maand geleden opgezocht, wat het nou eigenlijk betekende
. Nou moet ik nog weten wat et al. betekent
.
[Dit bericht is gewijzigd door Hephaistos op 29-01-2004 01:05]
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:55 schreef Hephaistos het volgende:[..]
En Anderen (Et Alta?) Vaak gebruikt in literatuurverwijzingen waar meerdere mensen aan een boek/artikel hebben gewerkt, kost iets te veel ruimte die allemaal op te noemen...
* Hephaistos wist bovenstaande ook niet trouwens
Of dat friesland zwisterland was...zoiets
quote:Wat zijn dan de titels van de 5 voorgaande topics over dit onderwerp?
Op zaterdag 17 januari 2004 23:08 schreef DrDurden het volgende:
Aangezien er nooit een nieuw topic is verschenen: bij deze dan:P
Ik begin:
je had vroeger van die Teenage Mutant Ninja Turtles-videobanden bij een wasmiddel ofzoEn ik dacht dat je die aan het begin moest doorspoelen, anders kreeg je de afleveringen op de band niet te zien
Ik ben er inmiddels wel achter dat dat geen ene fuck uitmaakt of je doorspoelt ja of nee (het duurt alleen wat langer)
En dat de schaduw van m'n knuffelbeer op de muur niet kon bewegen, natuurlijk.:+
quote:Is dat dan niet omdat crawlen gewoon het snelste gaat? Want volgens mij heb je een aparte discipline crawlen.
Op donderdag 29 januari 2004 11:48 schreef Principessa het volgende:
waar ik ook achter ben gekomen... Vrije slag = borstcrawl. Ik vond al zo zo stom dat als je mag kiezen welke slag je doet, dat iedereen voor borstcrawl ging....
quote:lol dat dacht ik dus ook, toen m'n pa een keer met een fax thuis kwam zat ik maar te zoeken waar die brede kabel was
Op zaterdag 24 januari 2004 19:27 schreef Riekba het volgende:
K dacht altijd dat onze kraan heel lang was en dat ie eens in de zoveeltijd bijgevult moest worden omdat er anders geen water meer uitkwam :s En k snapte het hele concept van faxen niet. Hoe dat a4tje nou precies door dat dunne lijntje snapte k echt geen hol van.
oh ja nieuwe:
toen ik ongeveer 14 ofzo was dacht ik dat Nieuw Zeeland gewoon in Nederland lag (bij Zeeland dus)
Toen de medewerker weg was had ze haar fout door En ik geloof zelfs nog dat de medewerker terug kwam met de mededeling dat ze haar moest teleurstellen, want ze hadden de engelse gesproken versie niet
edit: ze had het dan wel niet jaaaaaaaaaaaren later door, maar toch wel de moeite waard vind ik
quote:Ik sprak het altijd uit zoals het er staat
Op donderdag 29 januari 2004 12:00 schreef CybErik het volgende:
dat je poezie uitspreekt als poo-wee-zie ipv poo-wee-zie-je
quote:Poeziealbums suckten, je was pas echt de man met een "Mijn vriendjes en vriendinnetjes".
Op donderdag 29 januari 2004 13:02 schreef Hephaistos het volgende:
Hehe ja, wist ook nooit dat met de befaamde poezie-albums, die iedereen bij ons in de klas had, eigenlijk poezie-albums werden bedoeld. Iedereen spraak dat gewoon uit als poesie...
[Neil uit The Young Ones-modus]
Ik geloofde het hele verhaal van hoe een kind verwekt wordt niet.
[/Neil uit The Young Ones-modus]
Dat was in de zelfde periode dat ik dacht dat een kind vanuit het rectum geboren werdt.
quote:En als je dan over de alsluitdijk gaat en je komt langs het plaatsje zurich. En als je dan net iets op TV had opgevangen over het Zwitserse Zürich, dan word het helemaal vaag
Op donderdag 29 januari 2004 01:27 schreef CasB het volgende:
Hmmja ik dacht dat Friesland bij Zwitserland lag...(ook vanwege dat Vriesland...)Of dat friesland zwisterland was...zoiets
quote:Is het niet Et Alores?
Op donderdag 29 januari 2004 00:55 schreef Hephaistos het volgende:[..]
En Anderen (Et Altera?) Vaak gebruikt in literatuurverwijzingen waar meerdere mensen aan een boek/artikel hebben gewerkt, kost iets te veel ruimte die allemaal op te noemen...
quote:Tsjah, ik zit nu op school en een vriendin van mij kom er nu pas achter (18 jaar) Dat het een "poo-wee-sie" album is. Inplaats van een "poesie" album.
Op donderdag 29 januari 2004 13:02 schreef Hephaistos het volgende:
Hehe ja, wist ook nooit dat met de befaamde poezie-albums, die iedereen bij ons in de klas had, eigenlijk poezie-albums werden bedoeld. Iedereen spraak dat gewoon uit als poesie...
quote:hier nog een
Op zondag 25 januari 2004 00:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:[..]
Dat heb ik nogsteeds niet begrepen
enne van dat faxen kan ik me ook wel bijvoegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |