JK is uiteraard de man. Ik vond hem in het theater een heel stuk beter dan bij de audities, vind dat ie best een lekkere stem heeft.
quote:Ja, kan ik me nog wel herinneren ja.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
Dat was toch die jongen die vorig jaar naast Hind zat in de hotseats bij de audities?
quote:Ja hoe heet zij? Ze had ook een dijk van een stem.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:25 schreef CJ het volgende:
Offtopic... Hoe heet die naast hem zit? Die vond ik namelijk best goed.
quote:En een heel ingewikkeld haarknoopwerkje
Op zaterdag 17 januari 2004 22:24 schreef Massive het volgende:
hij heeft wel een aardige stem.
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 22:58 schreef masuyo het volgende:
spoiler:hij is door naar de workshops heb ik uit betrouwbare bron vernomen
quote:spoiler:
Op zaterdag 17 januari 2004 22:58 schreef masuyo het volgende:
spoiler:hij is door naar de workshops heb ik uit betrouwbare bron vernomen
quote:Oeh, ik weet hoe ze heet. Chanine.
Op zaterdag 17 januari 2004 22:25 schreef CJ het volgende:
Offtopic... Hoe heet die naast hem zit? Die vond ik namelijk best goed.
quote:Oeh, dat is ook wel fantopicmateriaal.
Op zaterdag 17 januari 2004 23:05 schreef CJ het volgende:
Oeh, ik weet hoe ze heet. Chanine.
quote:Bij deze: Het Chanine fantopic
Op zaterdag 17 januari 2004 23:05 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Oeh, dat is ook wel fantopicmateriaal.
Hij kon wel goed zingen én goed piano spelen.
Van mij mag hij winnen.
Zou best weleens een beschuitje met hem willen eten
quote:Om in de R Kelly stijl te blijven dan mag je niet ouder zijn dan een jaar of 14
Op zaterdag 17 januari 2004 23:23 schreef miendobbelsteen het volgende:
Daar hebben we onze R. Kelly!!!Zou best weleens een beschuitje met hem willen eten
Misschien dat ie het in de theaterronde beter doet. Hij is me iig niet zo opgevallen tijdens de eerste uitzending van het theater.
Het meisje met wie hij zong, had idd een supercoole stem zeg
quote:
Op zondag 18 januari 2004 11:49 schreef Toadette het volgende:
Tot nu toe vind ik JK niet slecht, maar hij is ook zeker niet mijn favoriet.
quote:
Op zondag 18 januari 2004 10:42 schreef marky het volgende:[..]
Om in de R Kelly stijl te blijven dan mag je niet ouder zijn dan een jaar of 14
maaaaaaaaaar hij heeft een superstem. echt mooiiiii
zoiets als az-yet.
bij die duetten was ie echt SUPERDEPUPER
Ziet er leuk uit, en kan goed zingen!
Maar moet hij nou echt het hele nummer op een andere manier zingen, dat staat zo, zo raar.
quote:Waarom zou hij het precies hetzelfde als Robbie moeten zingen
Op zaterdag 24 januari 2004 22:21 schreef P-Style het volgende:
Erg jammer dat hij van dat Robbie-Williams-nummer nou per se een of andere rare R&B versie moest maken... dat klonk werkelijk nergens naarAls je een nummer van Robbie Williams (of wie dan ook, wat dat betreft...) kiest, zing het dan op zijn minst een béétje op dezelfde manier. Hij heeft geluk gehad dat de jury dit tolereerde.
Ik vond die JK eerst maar niks, maar ik ben een beetje op mijn mening terug gekomen. Je kunt wel horen dat ie op het conservatorium zit.
quote:hmm kvont juist wel mooi...
Op zaterdag 24 januari 2004 22:21 schreef P-Style het volgende:
Erg jammer dat hij van dat Robbie-Williams-nummer nou per se een of andere rare R&B versie moest maken... dat klonk werkelijk nergens naarAls je een nummer van Robbie Williams (of wie dan ook, wat dat betreft...) kiest, zing het dan op zijn minst een béétje op dezelfde manier. Hij heeft geluk gehad dat de jury dit tolereerde.
quote:Ik zeg ook niet dat hij het precies hetzelfde moet zingen... ik vind het wel goed als mensen origineel blijven. Hij maakte het nummer echter totaal onherkenbaar! Dat plùs het feit dat je wéét dat hij Robbie's liedje zong maakte het nogal vreemd om aan te horen. Niet slècht, maar wel errug vreemd en ietwat overdreven.
Op zaterdag 24 januari 2004 22:55 schreef schwa78 het volgende:
Waarom zou hij het precies hetzelfde als Robbie moeten zingen
Het is toch geen soundmix show.
quote:Ik ook. Mooier dan het origineel
Op zaterdag 24 januari 2004 22:55 schreef Trax het volgende:[..]
hmm kvont juist wel mooi...
quote:Hij heeft wel het potentieel veel (vrouwelijke) fans te krijgen ja... ik vind het maar een player.
Op zaterdag 24 januari 2004 23:48 schreef Vamos het volgende:
...maar ik denk dat JK meer uitstraling heeft...
Nu zei hij over het nummer van Robbie Williams:
Ik had me een beetje ingelezen en wist wat Robbie wilde overbrengen en ik heb het een beetje in mijn eigen woorden gedaan.
Haha, je zou kunnen zeggen dat het een beetje té is maar volgens mij is hij wel oprecht en dat is best koel. Haalt de finale wel denk ik!
Ik vond het juist geweldig hoe hij dat liedje van Robie Williams zong, dat bewijst dat ie echt muzikaal is!!
quote:ja mee eens!!!
Op maandag 26 januari 2004 18:46 schreef Marando het volgende:
Absoluut een grote kanshebber dit jaar!!!Ik vond het juist geweldig hoe hij dat liedje van Robie Williams zong, dat bewijst dat ie echt muzikaal is!!
quote:bron
Naam:Jay Kay(JK)
Geboorte datum: 29 Januari 1981
woonplaats:GoudaJk is geboren op 29 Januari 1981 in Colombia. Daarnaast heeft hij ook nog in Venezuela en Curacao gewoont. Vanaf zijn derde speelt hij piano en zingt hij. Hij is ongeveer 3 en een half jaar geleden naar Nederland gekomen, zijn moeder en zijn broertje zitten nog steeds op Curacao. Jk kwam naar Nederland om door te breken met zijn groep 4.U, deze groep bestaat uit 4 jongens. Zij werden gevraagd voor een project aan het conservatorium in Rotterdam.
JK kwam door de selectie en mocht studeren aan het conservatorium. Helaas moest hij daar mee stoppen om geld te verdienen voor zichzelf en zijn moeder.
JK's lievelingskleur is rood en hij eet het liefst Grieks en Chinees, Tjap Tjoi met cashewnootjes schijnt favoriet te zijn. Momenteel woont hij in Gouda. JK lijkt blauwe ogen te hebben, schijn kan bedriegen het zijn blauwe lenzen
Voor de verliefde dames...het schijnt dat JK geen vriendin heeft op dit moment.
quote:??
Op zaterdag 7 februari 2004 22:17 schreef -Vaduz- het volgende:
...zonder zo'n apenpakkie had niemand hem goed gevonden
quote:Ik denk het wel. Ben benieuwd of ie doorkomt. We zien het wel..
Op zaterdag 7 februari 2004 22:21 schreef P-Style het volgende:[..]
??
Ik denk niet dat zijn "apenpakkie" daar zoveel invloed op heeft gehad hoor.
quote:Hij zet natuurlijk wel wat neer gelijk met zo'n outfit, maar met normale kleding had ik hem ook goed gevonden
Op zaterdag 7 februari 2004 22:23 schreef -Vaduz- het volgende:[..]
Ik denk het wel. Ben benieuwd of ie doorkomt. We zien het wel..
quote:
Op zaterdag 7 februari 2004 22:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
Hij is te bling-bling voor mij. Ik heb het niet zo op bling-bling mensen.
quote:^^ Hehe. Da's een.
Op zaterdag 7 februari 2004 22:13 schreef CJ het volgende:
Ach ja, best grappig. Mag van mij wel door.
quote:Ik heb nu al 4 favorieten door, JK, Robin, Ron en Maud. En okay, Marlies behoort nu ook tot mijn favorieten.
Op zaterdag 7 februari 2004 23:28 schreef BVO het volgende:
Ja, mn eerste favoriet is door. Nu Elisaar nog
. En Alice
quote:Zozo gaat goed
Op zaterdag 7 februari 2004 23:30 schreef CJ het volgende:[..]
Ik heb nu al 4 favorieten door, JK, Robin, Ron en Maud. En okay, Marlies behoort nu ook tot mijn favorieten.
quote:ja haha!
Op zaterdag 7 februari 2004 23:36 schreef Toad het volgende:
mag ik zeggen dat JK best wel lomp deed toen hij hoorde dat ' ie door was...
maarja, het was spontaan, dus wel leuk
quote:Of beide
Op zaterdag 7 februari 2004 23:33 schreef monika het volgende:
En mijn andere 2 favorieten frank en nick zijn niet door.Maar een van hen krijg nog een kans
quote:Hij was gewoon blij
Op zaterdag 7 februari 2004 23:36 schreef Toad het volgende:
mag ik zeggen dat JK best wel lomp deed toen hij hoorde dat ' ie door was...
quote:Nick was bagger man
Op zondag 8 februari 2004 01:02 schreef --Globe-- het volgende:
JK hoort niet in de finale thuis, en dan die reactie, dat had ook wel iets minder gekunt.. Ik weet in ieder geval op wie ik ga stemmen bij de wildcardshow---> NICK
quote:Ik ga Sharon stemmen zoals het er nu naar uit ziet.
Op zondag 8 februari 2004 01:02 schreef --Globe-- het volgende:
JK hoort niet in de finale thuis, en dan die reactie, dat had ook wel iets minder gekunt.. Ik weet in ieder geval op wie ik ga stemmen bij de wildcardshow---> NICK
Ik vond hem best goed, ondanks dat het af en toe moeilijk te verstaan was, doordat de muziek erg hard was. ( Bij iedereen overigens )
Ik vind hem wel iets hebben
quote:Van deze 4 zou ik op haar gaan stemmen ja, maar ik denk dat mijn favoriet in de wildcardshow uit de workshop van komende week gaat komen
Op zondag 8 februari 2004 01:39 schreef CJ het volgende:[..]
Ik ga Sharon stemmen zoals het er nu naar uit ziet.
quote:Ongeveer hetzelfde als Nordin Boukari doet als ie een doelpunt maakt
Op zondag 8 februari 2004 11:35 schreef De_Warme_bakker het volgende:
wat deedie dan, toen die hoorde dat hij door was?
kheb het einde niet meer gezien, zat inmiddels in de kroeg
quote:nou nee hij scoorde ooit als speler van Ajax de (onbelangrijke) 6-2 tegen AZ in de laatste minuut van de wedstrijd en vierde dat alsof hij net de champions league had gewonnen door uitgebreid te juichen, z'n shirt uit te trekken (ok dat deed JK nog net niet) etc. Afgelopen woensdag scoorde hij namens NAC tegen PSV, en stond er de dag erop in de spits een foto waarbij de PSV-ers al weer klaar stonden voor de aftrap maar hij nog steeds in zich zelf zat te lachen en een soort dansje stond te doen. Dus daar deed het me een beetje aan denken
Op zondag 8 februari 2004 11:51 schreef De_Warme_bakker het volgende:
hmm... cryptisch...
die gast, was dat diegene die aan z'n kloten ging zitten?!
of was dat weer een andere voetballer...
quote:Ik had ook het idee dat hij de vingerverf weer op zolder had gevonden, en er eventjes mee móést spelen.
Op zondag 8 februari 2004 13:08 schreef rooierooie het volgende:
Die afbeelding van zijn moeder op z'n jas vond ik wel zo mis.
Maar waarom zijn moeder? Is die overleden ofzo?
quote:Nick was een van de allerbeste
Op zondag 8 februari 2004 01:20 schreef GnAgn het volgende:[..]
Nick was bagger man
je vond hem in het begin van het topic nog wel kunnen ??.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:14 schreef Tom_Tom- het volgende:. JK.
.
Ik kijk er tegenop om de komende weken iedere avond liedjes van 'm te moeten luisteren.
Ja, maar ik heb gewoon een ontzettende hekel aan rappers, homies, nigga's en whigga's. En ik vind dat JK prima in dat rijtje past. Zijn kleding is om te huilen, hij ziet er belachelijk uit, z'n stem vind ik ook niet mooi, ik vind hem gewoon helemaal niks.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:30 schreef _bigmac_ het volgende:
je vond hem in het begin van het topic nog wel kunnen ??.
Ja hopen dat het zo gedaan is met Jan Konijnquote:Op zaterdag 28 februari 2004 11:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb gewoon een ontzettende hekel aan rappers, homies, nigga's en whigga's. En ik vind dat JK prima in dat rijtje past. Zijn kleding is om te huilen, hij ziet er belachelijk uit, z'n stem vind ik ook niet mooi, ik vind hem gewoon helemaal niks.
Idd, en een berg ice *bling bling*quote:Op zondag 7 maart 2004 00:20 schreef R_ON het volgende:
Ik vind m 13 in een dozijn. Zo'n jongen die met een hele groep op een basketballveldje staat met scooters en auto's.
Je kunt veel over JK zeggen maar niet dat hij 13 in een dozijn is. Dat zou betekenen dat ie een grijze muis was en niet op viel maar hij viel wel degelijk op.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:20 schreef R_ON het volgende:
Alice volgende week. Ik wil eerst van haar af.
En daarna dag JK.
Ik vind m 13 in een dozijn. Zo'n jongen die met een hele groep op een basketballveldje staat met scooters en auto's.
quote:Op zondag 7 maart 2004 00:20 schreef R_ON het volgende:
Alice volgende week. Ik wil eerst van haar af.
En daarna dag JK.
Volgens mij is het voor Jerney al genoeg als het een Y chromosoom heeft.quote:Op zondag 7 maart 2004 17:23 schreef Christine het volgende:
Zijn opmerking "Daar zag ik een paar leuke meisjes"
Verder mag hij overigens wel snel opzouten, al viel hij gisteren wel mee.
Geilt Jerney trouwens op alle negers?
Wat een vooroordelen weerquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:20 schreef Bosco het volgende:
Ik vind m vreselijk...
Jerney geilt op negers en daarom is hij doorgegaan. Hij komt absoluut niet 'echt' op mij over.
Popi-Jopi Scooter/Gouden kettingen/Mac Donalds figuur inderdaad....en hij kan met 1 bepaald geluid redelijk zingen..maar dat is dus 1 bepaald 'gemaakt' geluid.
Lekker terug naar de 'hood' waar ie vandaan komt...
Jawel !quote:Op zondag 14 maart 2004 15:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is geen zangwedstrijd.
Nee, ze zoeken niet de beste zanger, ze zoeken het ultieme idool.quote:Op zondag 14 maart 2004 15:44 schreef Magics het volgende:
Jawel !
quote:Op zondag 14 maart 2004 15:49 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nee, ze zoeken niet de beste zanger, ze zoeken het ultieme idool.
JK is geen idool omdat hij later van die kutR&B-muziek gaat uitbrengen.
Oh Nikki, I love you to dear.quote:Op zondag 14 maart 2004 16:05 schreef Nikki_McKibbin het volgende:Tommy!
Are you absolutely out of your mind? JK? Win this competition.quote:Op zondag 14 maart 2004 16:13 schreef BVO het volgende:
Ik denk dat als hij op deze manier blijft doorgroeien en hij een beetje geluk heeft nog wel eens Idols kan gaan winnen.
HAHAHAquote:Op zondag 14 maart 2004 16:14 schreef Simon.Cowell het volgende:
[..]
Are you absolutely out of your mind? JK? Win this competition.
If he wins, Holland will have failed.
Volgens mij was jij pas geleden nog degene die tegen mij zei dat het juist om de zang gingquote:Op zondag 14 maart 2004 15:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
Het is geen zangwedstrijd.
quote:Op zondag 7 maart 2004 12:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
JK heeft gewoon het geluk dat Robin en Eric slechter zingen dan 'm. Als die er niet waren zou ik 'm meteen weg willen hebben.
Het ligt aan jou...quote:Op maandag 15 maart 2004 16:30 schreef Sweetlay-d het volgende:
lijkt hij nou op usher of ligt t aan mij?
Hij is colombiaan van geboorte.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:54 schreef BVO het volgende:
Die Spaanse rap was. Volgens mij spreekt hij het ook aardig, het klonk goed namelijk.
Ik dacht even dat ze niet goed werd..quote:Op zondag 21 maart 2004 16:15 schreef SynchroSteve het volgende:
Ik vond JK wel goed. En ik denk dat ie zeker veel fans heeft. Shot gemist gelijk na zn optreden van gillende meisje in het publiek?
Ach ja..volgende week disco-ronde dus ik ben benieuwd wat JK gaat doen.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
JK moet eens ophouden met die verrassende muziekkeuze van 'm steeds..
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:03 schreef Artificial_M het volgende:
Nederlands is ook een vak
edit: en dat vak mag JK wel een paar jaar gaan volgen
quote:Op zondag 21 maart 2004 23:10 schreef BVO het volgende:
[..]
.
Hij spreekt het beter dan de meeste allochtonen die ik ken. Hij praat met een accent, maar voor de rest is er niks mis mee hoor.
Mooie tekstquote:Op zondag 21 maart 2004 23:28 schreef MyMilkshake het volgende:
"...escucha mi muy bien y marca mis palabras porque yo canto en espanol yo canto en ingles si no lo digo en papiamentu digo en holandes. ......Sabes bien que algun dia llegare
con mi voz y mis palabras yo lograre...."
Wat staat hier?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:28 schreef MyMilkshake het volgende:
"...escucha mi muy bien y marca mis palabras porque yo canto en espanol yo canto en ingles si no lo digo en papiamentu digo en holandes. ......Sabes bien que algun dia llegare
con mi voz y mis palabras yo lograre...."
Er staat: Luister goed naar me en markeer mn worden want ik zing in het spaans, ik zing in het engels, als ik niet in het papiamento praat, spreek ik in het nederlands....je weet goed dat ik er op een dag zal komen met mijn stem en mijn woordenquote:Op maandag 22 maart 2004 02:05 schreef P-Style het volgende:
[..]
Wat staat hier?
Vast wel weer een hip-hop-hap nummer.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:09 schreef wizarddragon het volgende:
Ach ja..volgende week disco-ronde dus ik ben benieuwd wat JK gaat doen.
quote:Op maandag 22 maart 2004 12:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vast wel weer een hip-hop-hap nummer.
Het verbaast me dat JK iedere week weer zo goed is. Hij houd blijkbaar tijd over om te oefenen na het breien.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:11 schreef Antartic het volgende:
JK is een coole gast, leuk dat ie zijn eigen kleding maakt, dat vergt wel enige inzet elke week
Waarschijnlijk oefent 'ie tijdens het breien!quote:Op maandag 22 maart 2004 15:58 schreef SynchroSteve het volgende:
Het verbaast me dat JK iedere week weer zo goed is. Hij houd blijkbaar tijd over om te oefenen na het breien.
zingt ie beter dan mn oma... dus het ligt dan niet aan het breien...quote:Op maandag 22 maart 2004 16:21 schreef P-Style het volgende:
[..]
Waarschijnlijk oefent 'ie tijdens het breien!
Wat een gemekker over niks, die gast spreekt 4 talen hoeveel spreek jij er?quote:Op zondag 21 maart 2004 23:14 schreef Artificial_M het volgende:
[..]
hij spreekt beter nederlands dan de allochtonen die jij kent, maar niet dan de allochtonen die ik ken.
en het is niet alleen een accent hij maakt gewoon ernstige taalfouten
Hopelijk komt er een ufo die jou om omhoog straalt, 10.000 onderzoeken op je uitvoert waaronder een grote boomstam in je reet die aan ketting ligt zodat je nooit meer terug in deze topic kan komen. En nu wegwezen, stelletje mafkezen (extince).quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:45 schreef RedGuy het volgende:
Hopelijk gaat hij er zaterdag uit en verdwijnt hij voorgoed van mijn beeldbuis.
Hehe... gaat 'ie MC Hammer doen ofzo?quote:Op woensdag 24 maart 2004 13:37 schreef --Globe-- het volgende:
quote:Op zondag 21 maart 2004 08:20 schreef RedGuy het volgende:
JK moet echt weg.
Wat is hij slecht.
Een lachtertje.
Heeft ie idd gedaan jaquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:09 schreef P-Style het volgende:
[..]
Hehe... gaat 'ie MC Hammer doen ofzo?
Inderdaad!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 19:44 schreef funmaster het volgende:
JK heeft idd een goede stem. Past goed in een groep ala Re-Play.
Mee eens!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:34 schreef tuindwerg het volgende:
Ik vond het net werkelijk 3 keer niks bij JK! Hij zag eruit als een pooier en slaagde er gewoon in om een disconummer níet swingend te doen. Ik ben het met Eric eens, hij verkrachtte het nummer gewoon... Het was misschien niet zijn ronde, met zijn favo muziek, maar hij had het absoluut beter kunnen doen!
Je kunt natuurlijk ook gewoon zeggen dat zijn zang niet in jouw smaak valt.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:54 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Kut-aap
Tut tut.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:54 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Kut-aap
Hij valt mij als hele persoon niet in de smaakquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:55 schreef P-Style het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk ook gewoon zeggen dat zijn zang niet in jouw smaak valt.
Hoop hetquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:56 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Tut tut.
Volgende week is hij vast exit.
Zo kun je het ook zeggen ja!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:56 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Hij valt mij als hele persoon niet in de smaak
Belachelijk geslijm van hem, die kleren, en dat irritante lachjequote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zo kun je het ook zeggen ja!
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:59 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Belachelijk geslijm van hem, die kleren, en dat irritante lachje
echt niet, die heeft veel fansquote:Op zondag 28 maart 2004 00:01 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Eerst Marlies, als die zo door blijft gaan.
Mja, maar dat neemt niet weg dat ze het niet verdiend om nog veel verder te komen.quote:Op zondag 28 maart 2004 00:02 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
echt niet, die heeft veel fans
Juist, maar die moet door he? Das politiek correct.quote:Op zondag 28 maart 2004 00:04 schreef misterDre het volgende:
Die paasneger was weer 3d niks![]()
ik vind r goed hoorquote:Op zondag 28 maart 2004 00:02 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Mja, maar dat neemt niet weg dat ze het niet verdiend om nog veel verder te komen.
En jij heet Ruud_Gullit ?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:54 schreef Ruud_Gullit het volgende:
dat zei ik ook al .. de donkere bassiequote:Op zondag 28 maart 2004 12:13 schreef L-E-A het volgende:
JK leek op Bassie gisteravond![]()
quote:Op zondag 28 maart 2004 13:07 schreef Baklap het volgende:
JK was klini clown, en Marlies de patient, damn wat ziet dat mormel er verschrikkelijk uit.
Helemaal mee eens, ik wou precies het zelfde neerzetten!quote:Op zaterdag 27 maart 2004 22:34 schreef tuindwerg het volgende:
Ik vond het net werkelijk 3 keer niks bij JK! Hij zag eruit als een pooier en slaagde er gewoon in om een disconummer níet swingend te doen. Ik ben het met Eric eens, hij verkrachtte het nummer gewoon... Het was misschien niet zijn ronde, met zijn favo muziek, maar hij had het absoluut beter kunnen doen!
wiequote:Op zondag 28 maart 2004 22:57 schreef MevrouwKoRn het volgende:
............... het eerste wat ze hier thuis riepen was: daar heb je IT !
Ken je IT niet?? zie plaatje hier ergens boven!! die hele enge clown!quote:Op zondag 28 maart 2004 23:26 schreef Stef_Unicef het volgende:
[..]
wie
Pennywise, de clown uit de film ITquote:Op zondag 28 maart 2004 23:26 schreef Stef_Unicef het volgende:
[..]
wie
En ik ben niet de enigste:quote:Ken je IT niet?? zie plaatje hier ergens boven!! die hele enge clown!
Tja denk dat het een groot deel uit medelijden is hóór.....quote:Op maandag 29 maart 2004 18:32 schreef MyMilkshake het volgende:
En toch heeft hij het bij de laatste zes geschopt !
Van tig duizend mensen.
Eat your heart out haters
Haha die is leuk!quote:Op maandag 29 maart 2004 13:15 schreef geckow het volgende:
[..]
En ik ben niet de enigste:
http://www.rickvanvelthuysen.nl/ -> "Kijk en Vergelijk"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je bent niet de enige (zonder st)quote:Op maandag 29 maart 2004 13:15 schreef geckow het volgende:
[..]
En ik ben niet de enigste:
...
Die moet je naar Erik mailenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:26 schreef SynchroSteve het volgende:
Alle dingetjes dan weer woe en dan woe:
http://oege.ie.hva.nl./~kaag02/woe/woeendanwoe.mp3
Jawel, ik wel. En ik vond dat hij de tekst bijzonder goed uitsprak voor iemand die geen ster is in Nederlands. Voor iemand die hier 3 jaar woont en met basisschool Nederlands hierheen kwam vind ik dat hij de taal goed onder de knie heeft.quote:Op zondag 4 april 2004 11:28 schreef mia_wallace het volgende:
Jezus wat een niveau, ik word er bijzonder geïrriteerd van.
Zeker omdat ik de jury daar ook niet eens over heb gehoord.
Bij hem heeft er zeker niemand op de tekst gelet??
![]()
Helemaal mee eensquote:Op zondag 4 april 2004 12:02 schreef Vogue het volgende:
[..]
Jawel, ik wel. En ik vond dat hij de tekst bijzonder goed uitsprak voor iemand die geen ster is in Nederlands. Voor iemand die hier 3 jaar woont en met basisschool Nederlands hierheen kwam vind ik dat hij de taal goed onder de knie heeft.
Verder vind ik hem gewoon hem erg spontaan, grappig en hij kan heel goed zingen. Zijn kledingstijl is niet mijn smaak, maar ik vind het wel weer tof dat hij zijn kleren zelf maakt.
De tekst uitspreken is één ding en de tekst BEGRIJPEN is een tweede...quote:Op zondag 4 april 2004 12:02 schreef Vogue het volgende:
[..]
Jawel, ik wel. En ik vond dat hij de tekst bijzonder goed uitsprak voor iemand die geen ster is in Nederlands. Voor iemand die hier 3 jaar woont en met basisschool Nederlands hierheen kwam vind ik dat hij de taal goed onder de knie heeft.
Verder vind ik hem gewoon hem erg spontaan, grappig en hij kan heel goed zingen. Zijn kledingstijl is niet mijn smaak, maar ik vind het wel weer tof dat hij zijn kleren zelf maakt.
Vergis je niet hoeveel pubers het niet kennen. Het liedje is gemaakt lang voordat de meesten hier geboren werden (1982).quote:Op zondag 4 april 2004 12:23 schreef Vogue het volgende:
Mia_Wallace, natuurlijk ken ik het lied. Wie kent het niet?
thanks matequote:Op zondag 4 april 2004 12:26 schreef ruk het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens, mia, maar in feite wordt elk nummer verkracht door de idoltjes. Een artiest maakt een nummer met een bepaalde emotie, een bepaalde insteek. Een idols gebruikt dat nummer puur om zijn/haar doel te bereiken, en dat is bekend worden. De verkrachting van is dit alles door jk ligt is alleen iets duidelijker dan de rest.
Vorig jaar was idols nog iets voor flippo spelende kutkinderen, maar het idols van dit jaar lijkt al heel professioneel te zijn. Je moet oppassen niet meegesleurt te worden in het circus, inderdaad wat je zegt, god sta ons bij.quote:God sta ons bij.
Hij zit er toch echt nog in, jammer hequote:Op zondag 4 april 2004 14:24 schreef millwall het volgende:
het is nog steeds bassie maar dan met een klep op..
verschrikkelijk heb nog nooit zo'n slechte uitvoering van is dit alles gehoord.. jk eruit.. dank u
Je verwoord mijn gedachten.. Helemaal mee eens.quote:Op zondag 4 april 2004 14:54 schreef Clauw het volgende:
JK was gewoon weer supergoed, de danspasjes, de zang ALLES!
Hij maakte het er zijn eigen nummer van, ik vond dat hij het nummer niet verkrachtte, en ja ik ken het origineel. Zijn kleding is niet mijn smaak,maar past wel bij hem. JK is de Idool!
Het verkrachten van het nummer geeft het niveau aan van idols. Liedjes zijn wegwerpproducten, die platvoets even voor eigen winstbejag gebruikt worden. Dat je zoiets vertaald naar 'zijn eigen nummer van maken' haha grappig, maar geeft aan dat je meegaat in het niveau van idols.quote:Op zondag 4 april 2004 14:54 schreef Clauw het volgende:
JK was gewoon weer supergoed, de danspasjes, de zang ALLES!
Hij maakte het er zijn eigen nummer van, ik vond dat hij het nummer niet verkrachtte, en ja ik ken het origineel. Zijn kleding is niet mijn smaak,maar past wel bij hem. JK is de Idool!
zag er juist schattig uit johquote:Op zondag 4 april 2004 15:02 schreef RedGuy het volgende:
En dan dat petje!.
Draag het normaal, stomme drol.
Ja, vond ik ookquote:Op zondag 4 april 2004 15:14 schreef -moi- het volgende:
[..]
zag er juist schattig uit joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |