abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:12:26 #51
35716 assie
HattrickJUNK...
pi_35645537
Alles is volgens mij makkelijk een maand op te schuiven. Heb je tot begin juni voor de competitie. De maand juni heb je dan voor eventuele toernooitjes...... En eind juli, zomervakantie!!!

Komend weekend (nog) geen officiele afgelastingen (via de knvb althans).
@ Hattrick: FC Loda Maddeus (146377)
De voorste kruisband operatie: Assie VKB Operatie
AD '69 - De Graafschap - Tottenham Hotspur F.C. - Fiorentina - Bayern Munchen
pi_35645680
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 14:10 schreef Vogel87 het volgende:

[..]

Maar het is natuurlijk niet zo dat je in mei niets meer doet, want dan beginnen de toernooitjes, en die zijn altijd erg leuk met mooi zomerweer
Dan nog ben je veel te vroeg klaar. En zoveel toernooien zijn er meestal ook niet bij ons.
That's all folks!
  donderdag 2 maart 2006 @ 16:41:32 #53
82589 S-Two
barba macacu
pi_35646650
Zal komend weeken wel afgelast worden (noorden) als het morgen ook weer gaat sneeuwen.
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_35653330
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 01:39 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ja, voetballen tot de kerst en dan weer in maart beginnen. Zomerstop van juli en augustus is meer dan voldoende.

Bij veel amateurclubs zal het voor het veld ook beter uitkomen als er in de winter nauwelijks op gespeeld wordt.
Ze hebben al tot de kerst gespeeld. En mogen die mannen in juni niet op vakantie?

Het is vaker zo dat er in februari flink wat uitvliegt, al valt het dit jaar nog reuze mee.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 maart 2006 @ 02:18:29 #55
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35666676
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:

[..]

Ze hebben al tot de kerst gespeeld. En mogen die mannen in juni niet op vakantie?

Het is vaker zo dat er in februari flink wat uitvliegt, al valt het dit jaar nog reuze mee.
de meeste mensen moeten in juni nog gewoon werken bovendien lijkt me het toch veel lekkerder ballen in juni dan in de bagger in februari
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_35672365
Alleen Zuid ligt er dit weekend nog niet uit, dacht ik. West 1 en West 2 in ieder geval wel
pi_35673278
Vind het wel een goed idee om de winterstop te verplaatsen, de laatste jaren lagen er bij ons in februari zeker 3 van de 4 wedstrijden af vanwege het weer. En anders sta je te koukleumen op een veld. Wordt het eindelijk lekker weer om te ballen is het seizoen voorbij..

Voor zaterdag en zondag liggen alleen Zuid 1 en Zuid 2 er nog niet af, de rest wel.
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:06:24 #58
82589 S-Two
barba macacu
pi_35673288

Ik speel district-noord, a-ers, hoofdklasse. Is het nou afgelast?
Het gaat denk ik toch niet door, maar volgens teletekst is het nog niet afgelast toch? Of geldt het voor het hele district noord?
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  vrijdag 3 maart 2006 @ 12:06:53 #59
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_35673310
En oost! Althans hier in Zutphen en omstreken ligt alles eruit. Ik schreef net een kort stukje op de site van m'n eigen club. De titel van het bericht met text was de voorbeschouwing van ons eerste tegen vrc a.s weekend waarin ik reageerde op donderdag en zei dat het toch wel afgelast zou worden. iemand reageerde daarop met "that's the spirit" waarna ik zei :

Ik had wel degelijk veel zin om te voetballen dit weekend. We zouden voor het EERST dit seizoen tegen de koploper moeten spelen. Maar een beetje neerslag in welke vorm dan ook en het wordt afgelast en met name op Helbergen zelf.

begrijp dat ook allemaal wel daar nie van Men moet mischien is nadenken of ze die winterstop niet af moeten schaffen want de maanden december en januari kon er naar mijn inziens prima gevoetbald worden op de velden.

Vorig jaar was er precies hetzelfde toen er ook eind februari / begin maart als de lente in het zicht is ineens de winter "toeslaat" en waren er ook problemen met veel wedstrijden die niet door konden gaan. Dat kan je natuurlijk niet voorspellen in zomermaanden als het programma gemaakt wordt maar normaal gesproken stellen die winters hier niet veel voor.

maajatoemaardan....

zo denk ik er wel over... winterstop??
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_35673367
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:06 schreef S-Two het volgende:
[afbeelding]

Ik speel district-noord, a-ers, hoofdklasse. Is het nou afgelast?
Het gaat denk ik toch niet door, maar volgens teletekst is het nog niet afgelast toch? Of geldt het voor het hele district noord?
Ja is afgelast.

Noord is geheel afgelast muv Hoofdklasse C, en landelijke divisies.
pi_35673396
Ik pleit voor een langere winterstop en langer doorvoetballen in zomers
pi_35673404
quote:
Op donderdag 2 maart 2006 19:40 schreef methodmich het volgende:

Wij hebben meer last van mensen die met wintersport gaan dan dat mensen al in juni besluiten op vakantie te gaan.
pi_35688412
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 12:09 schreef mr_cucumber het volgende:

[..]

Wij hebben meer last van mensen die met wintersport gaan dan dat mensen al in juni besluiten op vakantie te gaan.
In eigen teams wel. Maar ik doel op de eerste teams. In de hoofdklasse is er nog weinig afgelast dit seizoen, morgen wordt pas de vierde keer dat er een duel niet doorgaat voor ASWH.

En je hebt in de hoofdklasse te maken met de kampioensduels, die spelen ze in juni. Dus als je opschuift, wordt dat pas in juli.
www.thuisuiteten.nl
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 3 maart 2006 @ 22:55:05 #64
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_35694770
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 19:20 schreef methodmich het volgende:

[..]

In eigen teams wel. Maar ik doel op de eerste teams. In de hoofdklasse is er nog weinig afgelast dit seizoen, morgen wordt pas de vierde keer dat er een duel niet doorgaat voor ASWH.

En je hebt in de hoofdklasse te maken met de kampioensduels, die spelen ze in juni. Dus als je opschuift, wordt dat pas in juli.
laat je de hoofdklasse lekker zo en schuif je de rest op!
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  vrijdag 3 maart 2006 @ 23:05:40 #65
497 Maja
Ja denk!?!
pi_35695148
Ik heb net even naar de schoolvakanties gekeken en die beginnen allemaal ook in juli. Dus daar hoeft ook geen rekening mee gehouden te worden.

Het is in de zomer zoveel prettiger spelen dan in deze tijd. Ik zal in mijn hoedanigheid als wedstrijdsecretaris eens een mailtje sturen naar de KNVB en ben benieuwd naar hun reactie
pi_35696248
Zondag gewoon trainen
pi_35705208
quote:
Op vrijdag 3 maart 2006 22:55 schreef rubbereend het volgende:

[..]

laat je de hoofdklasse lekker zo en schuif je de rest op!
Goed idee. Wanneer het 7e speelt maakt inderdaad weinig uit.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 10 maart 2006 @ 23:46:19 #68
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_35927981
Mijn zoontje moet morgen uit spelen in Nieuwegein. Op Teletekst staat dat West ll / Categorie B afgelast is. Tenminste, als ik het goed begrijp, want ik snap niks van die pagina, mijn man checkt normaal maar die is er niet. Dit is 'm: http://teletekst.nos.nl/tekst/603-01.html
Valt Nieuwegein onder West ll? Wat betekenen categorie 1 en 2? Is de wedstrijd morgen nou afgelast of niet?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:12:50 #69
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_35928873
Iemand? Ik moet nl. om 7.00 uur opstaan als het doorgaat en dat doe ik met alle liefde voor m'n zoon, maar als het onnodig is weet ik dat wel graag efkes van tevoren.
pi_35928981
Nieuwengein is denk ik West 1 aangezien Utrecht en omstreken gewoon West 1 is
pi_35929056
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:16 schreef VoreG het volgende:
Nieuwengein is denk ik West 1 aangezien Utrecht en omstreken gewoon West 1 is
Volgens mij ook. Ik zou er dus maar van uit gaan dat het gewoon door gaat. Anders had de eftalleider toch ook wel gebeld dat het afgelast was?
pi_35929105
Lijkt mij wel. Gewoon lekker voetballen met dat joch
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:22:20 #73
46672 DarkShine
Mijnstreek Oost
pi_35929145
En als het dan toch is afgelast ben je mooi op tijd wakker om met je zoon iets anders te doen.

Misschien een Bundesliga wedstrijd meepikken?
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:22:24 #74
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_35929146
Daar zijn ze bij ons niet zo betrouwbaar in, dus ik check het toch maar even. Er wordt trouwens wel sneeuw voorspeld voor vannacht en morgenochtend, dus ik ben sowieso benieuwd of we morgen niet voor niks in Nieuwegein staan. Dat zou niet de eerste keer zijn.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 00:23:22 #75
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_35929173
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:22 schreef DarkShine het volgende:
En als het dan toch is afgelast ben je mooi op tijd wakker om met je zoon iets anders te doen.

Misschien een Bundesliga wedstrijd meepikken?
Of hij mag me z'n nieuwe Street leren op de playstation. ;-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')