Je kan geen bedrag boven de ¤12.000 opnemen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:14 schreef ddx het volgende:
mja even afwachten of ik morgen antwoord per mail krijg
en anders bel ik ze 's middags wel even op
misschien dat iemand het hier zo kon zeggen
lekker weird hoor...quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:33 schreef JHT1984 het volgende:
[..]
Je kan geen bedrag boven de ¤12.000 opnemen.
Je zal dus meerdere dagen naar het postkantoor moeten.
Hebben mijn ouders ook gehad, reserveren is ook niet mogelijk.
zal wel vanwege de veiligheid zijn...quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:15 schreef ddx het volgende:
[..]
lekker weird hoor...
zeker om aan te moedigen om geld te gaan lenen ofzo ?
dat wordt dus 2 dagen achter elkaar gaanquote:Voor het met spoed overboeken van geld kunt u gebruik maken van Expresgiro.
Hiervoor vult u een overschrijvingsformulier volledig in en bovenaan vermeldt u
'per Expresgiro'. Dit formulier dient u voor 13.30 uur in te leveren op een
(groot) postkantoor. Wel vragen wij u een geldig legitimatiebewijs mee te
nemen.
Het door u gewenste bedrag zal nog dezelfde dag van uw Girorekening worden
afgeschreven en bijgeschreven op de Giro- of bankrekening van de begunstigde.
De kosten van Expresgiro bedragen 6,80 euro per overschrijving.
Wanneer de begunstigde een Girorekening heeft, kan er een bevestiging per fax
gestuurd worden. Bij de kolom 'mededelingen' dient u dan te vermelden,
'bevestiging per fax' met vermelding van het faxnummer. Hiervoor wordt 5,30
euro extra in rekening gebracht. Echter, als de begunstigde een
bankrekeningnummer heeft kan de Expresgiro niet bevestigd worden.
mijnpostbank is gratis, girotel kun je maar raadplegen tot 11 uur 's avonds, mijnpostbank 24 uur per dag. en het is realtime, dus het loopt niet achter op de werkelijkheid (girotel wel)quote:Op woensdag 7 april 2004 15:09 schreef WebForce het volgende:
Wat zijn de voordelen van mijnpostbank tov Girotel?
quote:Op woensdag 7 april 2004 15:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
mijnpostbank is gratis, girotel kun je maar raadplegen tot 11 uur 's avonds, mijnpostbank 24 uur per dag. en het is realtime, dus het loopt niet achter op de werkelijkheid (girotel wel)
wtf ?!?quote:het bedrag met centen achter de komma. Per dag kunt u maximaal 15.000 euro overschrijven
quote:U kunt per dag voor een totaalbedrag van maximaal ¤ 25.000 transacties aan derden uitvoeren. Voor transacties naar uw eigen Girorekening, Girospaarrekeningen of Beleggingsfondsen geldt geen maximum.
Je kan je inlognaam ook wijzigen, overigens.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:12 schreef SEMTEX het volgende:
Gruwelijk irritant dat ik constant probeer m'n loginnaam te cookien zodat ik hem niet elke keer hoef in te tikken en de volgende keer is hij hem gewoon WEER vergeten. Inmiddels heb ik m'n loginnaam maar gewoon uit m'n hoofd geleerd
Postkantoor is gewoon open!En het betalingsverkeer gaat gewoon door als of het een normale vrijdag is..quote:Op donderdag 8 april 2004 17:58 schreef cinnamongirl het volgende:
Hmm, hoe zit het morgen met Goede Vrijdag. Zij de postkantoren alleen maar dicht of ligt alles plat?Dus het betalingsverkeer ook?
Beter! Andere banken zijn nl. wel dicht. Alle ambtenaren hebben vrij.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:27 schreef LowJoe het volgende:
[..]
Postkantoor is gewoon open!En het betalingsverkeer gaat gewoon door als of het een normale vrijdag is..
MijnPostbank.nl is voor iedereen gratis mafkees. Girotel was alleen gratis voor studenten.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:19 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik ga het gelijk aanvragen
Ik ben trouwens student, dus het is gratis voor mij
hmms waar heb je die info vandaan ?quote:Op donderdag 5 februari 2004 23:40 schreef 700MB het volgende:
[..]
Als compensatie kan je korting krijgen op een Blue Travel Polis.
wist ik niet. ik zal het vanavond eens checken.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:32 schreef 700MB het volgende:
[..]
Je kan je inlognaam ook wijzigen, overigens.
Wacht nog even tot medio 2004quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:53 schreef ddx het volgende:
[..]
hmms waar heb je die info vandaan ?
ik heb nu zo'n royalpakket
nu girotel weg is, wordt dat pakket wel stuk duurder meteen
denk erover om dit maar op te zeggen
en gewoon zo'n e-go card te nemen (of ing card waar ze nu zo'n reclame voor maken)
dacht ik ook al aan... ik had mijn studentenpas die ochtend nog gewoon kunnen opwaarderen via mijn pinpas en daarna heb ik niets meer gepint ofzo, dus lijkt mee wel een beetje raar...quote:Op donderdag 22 juni 2006 08:37 schreef staticdata het volgende:
Geblokkeerd misschien?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |