-edit-
MissyMirjam was me voor
[Dit bericht is gewijzigd door FreyDing op 16-01-2004 17:22]
quote:En wil ik een Sint Bernard en dan noem ik hem Cujo
Op vrijdag 16 januari 2004 17:21 schreef Rider_on_the_storm het volgende:
Ik wil later een patrijs, die noem ik Otto.
"Pepitaaaaaaaaahhhhh waar ben je dan lieverd"
quote:oef
Op vrijdag 16 januari 2004 17:24 schreef Posdnous het volgende:
Murat
quote:Turk ( enz enz)
Op vrijdag 16 januari 2004 17:21 schreef Litman het volgende:
Conan (Cooohhhnààààààn hièèèèèèèèèèèèèèrrrrrrrrrrrrrrr)
quote:binky is wel leuk vink
Op vrijdag 16 januari 2004 17:24 schreef Dennis121 het volgende:
Sam
Mijn buurhondjeOf de andere buren: binky
Ook Bobby en Fifi komen in aanmerking.
Kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaazan.......
Wilde haar eerst trouwens Mabel noemen...
Toppunt is je hond naar een TV-dier noemen: Rex, Goofy, Benji, Lassie
edit: typo
quote:hahaha, das juist een koele naam
Op vrijdag 16 januari 2004 17:31 schreef Bioslock het volgende:
De hond van mijn oom heette "hufter"..
quote:Hier zat ik al op te wachten...
Murat
kom kl.....!!!
quote:Ik ken een kat die heet "Gremling"
Op vrijdag 16 januari 2004 17:58 schreef speert.flies het volgende:
ik weet een kat die badmuts heet,,
maar ja, daar gaat et niet om in dit topic..
Ik dacht dat ik het verkeerd had verstaan, maar later ben ik haar nog een paar keer tegengekomen terwijl ze om d'r hondje riep.
quote:Hoe? Als in die reclame?
Op vrijdag 16 januari 2004 19:05 schreef Mons het volgende:
die van ons heet Theo... en hij lusitert niet. Loop je dus rond Théééhóóóóóóóóóóóóóó!!!! hoor je mensen achter je Théééhééééhéééhóóóóógodver de godver
quote:uh ja
Op vrijdag 16 januari 2004 19:06 schreef Dodec het volgende:[..]
Hoe? Als in die reclame?
quote:En dan vooral met dubbel O: Woofer.
Op vrijdag 16 januari 2004 17:51 schreef Thenex het volgende:
Woefer
Boomer is ook fout.
En de overbuurvrouw heeft een poedel die Fiona heet....
quote:Onze stabij heet Ko.
Op zaterdag 17 januari 2004 16:15 schreef typ-miep het volgende:
Onze buurvrouw heeft een friese stabij die poes heet :| FOUT!!!En de overbuurvrouw heeft een poedel die Fiona heet....
Hein (volledige naam Heineken!)
serieus!
quote:Woefer>Woofur>Foofur
Op vrijdag 16 januari 2004 19:08 schreef Dodec het volgende:[..]
En dan vooral met dubbel O: Woofer.
Alsof je een geluidsbox moet laten schijten zeg.Boomer is ook fout.
Die irritante paarse tv hond.
(Daaaaat is Foofur)
quote:Vergeet Pluto niet..
Op vrijdag 16 januari 2004 17:30 schreef AntigoonVooruit het volgende:
Wat zijn foute namen? Je hebt van die typische hondennamen, daar heb ik een gruwelijke hekel aan: Pasja, Hector, Missy, Blackie (Blekkie), Bello/Bella, Fido, Fifi (echt! gezien!)Toppunt is je hond naar een TV-dier noemen: Rex, Goofy, Benji, Lassie
edit: typo
quote:Fifi is wel een leuke nam voor zo'n kalf (weet de naam niet meer
Op vrijdag 16 januari 2004 17:27 schreef Oosthoek het volgende:
Later noem ik m'n honden sowieso Wodan, Hector en Boris.Ook Bobby en Fifi komen in aanmerking.
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 18:54 schreef The Bitch het volgende:[..]
Fifi is wel een leuke nam voor zo'n kalf (weet de naam niet meer
) in ieder geval een hele grote hond.
quote:Mijn stabij heet Micky.
Op zaterdag 17 januari 2004 16:19 schreef Dodec het volgende:[..]
Onze stabij heet Ko.
het waren trouwen altijd herders
quote:Zo heet één van de drie katten die bij mij in huis rondlopen
Op donderdag 29 januari 2004 19:03 schreef Rahja het volgende:[..]
Mijn stabij heet Micky.
quote:Was die hond niet blauw?
Op donderdag 29 januari 2004 17:41 schreef HekManiac het volgende:[..]
Woefer>Woofur>Foofur
Die irritante paarse tv hond.
(Daaaaat is Foofur)
quote:Hoezo gatver? Bedoel je de naam of het feit dat ze de dieren op de kaartjes zetten? Wij zetten ze er ook altijd op. Wél met de vermelding
Op zondag 1 februari 2004 21:48 schreef medina het volgende:
als we een kaartje krijgen met kerst ofzo staat er altijd :opa en oma en ons lady op. gatver
en dan in het park kleine kinderen lokken
Sinds twee jaar hebben mijn vriend en ik een Sharpei en die hebben we
RIMPEL genoemd...ja...we konden eigenlijk niets anders verzinnen voor 'm...een chinese naam (zijn van oorsprong Chinese honden) vonden we niets en een gewone naam als Laika/Max/etc. vonden we niets voor een Sharpei! Dus werd het Rimpel!
Rimpel wordt ook wel; Rimpeltje, Rimpel de Pimpel, Pimpeltje, boefje, mamma's lieve jochie, etc. genoemd! hihihihiihi
Onze Rimpel staat ook op verjaardagskaartjes en dergelijke, ik hoef er niet bij te zetten dat het om de hond gaat, dat is wel duidelijk! iedereen weet ook dat we een hondenkindje hebben!
Greetz
quote:vind ik wel gaaf
Op vrijdag 16 januari 2004 17:34 schreef Bendeleider het volgende:
Onze hond heet BaCo
Verder je hond vernoemen naar een dier in een serie of tekenfilm is ook erg fout. Verder namen als Takkie bij een rotweiller oid vind ik ook niet staan. Takkie is trouwens wel de ideale naam voor een tekkel (voor de mensen die jip en janneke nooit hebben gelezen; de tekkel van die 2 heet Takkie).
Is trouwens wel erg cool: er loopt een mastino bij ons in de buurt en die heet Bruce. De eigenaren zijn een beetje *bling-bling* figuren, dus jullie raden het misschien al, dat beest heeft dus in grote gouden letters BRUCE rond zn nek hangen
quote:Een vriend van vroeger had ook een boxer die Astor heette... toeval?
Op dinsdag 10 februari 2004 12:35 schreef pAin het volgende:
Mja, wij hadden vroeger een Astor (Bokser), vond ik altijd wel cool, maar nu ik er over ga nadenken vind ik het eigenlijk best fout
quote:mijn hond heet zo
Op vrijdag 16 januari 2004 17:21 schreef Litman het volgende:
Conan (Cooohhhnààààààn hièèèèèèèèèèèèèèrrrrrrrrrrrrrrr)
quote:en het lijkt op Cohen
Op dinsdag 10 februari 2004 20:38 schreef C0C0 het volgende:[..]
mijn hond heet zo
quote:Dat denk ik wel ja, alhoewel ik niet ver van Rotterdam af woon
Op dinsdag 10 februari 2004 17:46 schreef RigorMortis het volgende:[..]
Een vriend van vroeger had ook een boxer die Astor heette... toeval?
Of een Jack Russel die je Jack, Jacky of Russel noemt
quote:paar ingevingen:
Op vrijdag 16 januari 2004 17:19 schreef Alfa_Drifter het volgende:
Bij mij in de buurt loopt een stabijhond die 'Arno' heet,
en een Duitse herder die 'Sietske' is genoemd.
je hond hond noemen.. (hey, hoe heet je hond? hond.)
of 'meneer en mevrouw de vries' (moet je wel 2 kopen) en dan: MENEER EN MEVROUW DE VRIES, ONDER DIE AUTO VANDAAN.. NU!) (volgens mij is die verzonnen door najib amhali..)
quote:waaaaaaat... dit is toch geen naam voor een hond?
Op zondag 18 januari 2004 14:45 schreef Litman het volgende:
Gisteren nog gehoord:Hein (volledige naam Heineken!)
serieus!
De mijne heet Bo, een Jack Russel.
1ste Toppertje Geen eigen keuze, asielhond. Wordt ook wel Mopper, Wopper, Toppie, Topper, Soppie enz. genoemd. Kruising labrador 9 jaar
2de Smous Geen eigen keuze asielhond. Wordt regelmatig Dombo en Hond genoemd maar meestal Mouse (als in mickey mouse) Kruising Cocker Spaniel 13-15 jaar
3de Brammetje Geen eigen keuze asielhond. Wordt Bram genoemd. Kruising Boerenfox 10 jaar
Mijn oom heeft nu een Labrador, maar vroeger waren het er twee en die luisteren onder de naam Astraen Lexus .
quote:
Murat
Ik heb zelf een hondje lijkt op Benji heet dus ook Benji (is een opgevangen dier)
Verder had ik een hondje die heette Sufferd (uhm die naam had ze ook al toen ik haar kreeg) heb geprobeert er snuf van te maken maar dat werkte dus niet we noemden haar wel vaak spokkie vanwege de stand van haar oortjes af en toe..
En nu heb ik een herder Spikey (gewoon omdat ik dat zelf een leuke naam vond)
quote:Op vrijdag 16 januari 2004 17:29 schreef dave_jay het volgende:
Wat zeg je van Brutus voor een Chihuahua...Offeuuuhhhh anita voor een poedel (inclusief strikje)
Opzich niks, kheb alleen een teringhekel aan kakkers.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:56 schreef Principessa het volgende:
Wat is er mis met een kakkernaam voor een kakkerhondje?
wat versta je onder kakkersquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:58 schreef Topicorte het volgende:
[..]
Opzich niks, kheb alleen een teringhekel aan kakkers.
Gaastrazuilen met jack russels die ze Floris-Jan noemen. Genoeg off-topic gelul zo langzamerhand.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:01 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
wat versta je onder kakkers
Hehehehe, beetje zwarte humor mag ik wel.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:12 schreef Nonneke het volgende:
Ligt er ook maar net aan wat voor karakter de hond zelf heeft, maybe is het wel een echte "Boomer" of "Anita" (met strikje)
Ik heb 3 honden, waarvan ik er een Pim (vernoemt naar Pim Fortuyn) genoemt heb, en die geeft een pootje als ik "At Your Service" tegen um zeg![]()
hahahahahaha GEWELDIG!!!!quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:12 schreef Nonneke het volgende:
Ligt er ook maar net aan wat voor karakter de hond zelf heeft, maybe is het wel een echte "Boomer" of "Anita" (met strikje)
Ik heb 3 honden, waarvan ik er een Pim (vernoemt naar Pim Fortuyn) genoemt heb, en die geeft een pootje als ik "At Your Service" tegen um zeg![]()
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:54 schreef woediewokkie het volgende:
HIER is een makkelijke naam...kom HIER
mijn oom heeft een tekkel gehad die heete Ramboquote:Op vrijdag 16 januari 2004 17:29 schreef dave_jay het volgende:
Wat zeg je van Brutus voor een Chihuahua...Offeuuuhhhh anita voor een poedel (inclusief strikje)
Mijn konijn heette Sambaltjequote:Op donderdag 19 februari 2004 22:56 schreef Tokay het volgende:
Ik kende een hond die Sambal heette.
Dat heet een bouvierquote:Op zaterdag 21 augustus 2004 02:04 schreef CecilBDemented het volgende:
een boefjë (hond) die rita heet
Doe ff gezond!quote:Op zondag 22 augustus 2004 19:14 schreef Nonneke het volgende:
Ik wil al jaaaaaaaaaaaaren een naakthondje, en die de naam Gilles of Lodewijk geven![]()
[afbeelding]
fototje erbij voor de mensen die niet weten wat een naakthond is
vind het gewoon een leuk ideequote:Op zondag 22 augustus 2004 19:23 schreef DePresident het volgende:
[..]
Doe ff gezond!![]()
![]()
En nog steeds zijn er mensen die hun kind Max noemen,quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:20 schreef Sjaakman het volgende:
Elke naam die ook een mensen-naam is is een foute naam voor een hond.
Je wilt toch niet dat je die blaf-fabriek roept en dat er ook een mens omkijkt met dezelfde naam?
Dus is Max niet geschikt als naam voor een hond. Maar goed... Dat is mijn mening. :')quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:22 schreef LucienS het volgende:
[..]
En nog steeds zijn er mensen die hun kind Max noemen,![]()
Wees nou eens eerlijk, Max is gewoon een hondennaam. Als ouders hun kind Max noemen weten dat ze hun kind een hondennaam geven toch? Er heten meer honden dan mensen Max.quote:Op dinsdag 24 augustus 2004 23:23 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Dus is Max niet geschikt als naam voor een hond. Maar goed... Dat is mijn mening.![]()
hee zo heet onze hond ookquote:Op vrijdag 16 januari 2004 17:24 schreef Dennis121 het volgende:
Of de andere buren: binky
De kat van een vriendin van me heet Kareltje, het is een volgroeid beest.quote:Op woensdag 25 augustus 2004 19:15 schreef commeric het volgende:
de kat van me opa en oma heette karel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |