abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 januari 2004 @ 11:56:47 #1
30488 coolbabe
My little pwny
pi_16309882
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2004 @ 11:58:09 #2
43556 miss_dynastie
pi_16309927
Hadden we dezelfde ingeving
Ik vraag in feedback even of ze de mijne op slot doen
  vrijdag 16 januari 2004 @ 11:59:07 #3
30488 coolbabe
My little pwny
pi_16309959
GMTA enzo
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  vrijdag 16 januari 2004 @ 12:07:01 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_16310176
WOW!!! Ik ben echt heel erg blij!

Vandaag gesprek gehad met mijn studiebegeleider en die vond het wel heel vreemd dat ik zo'n beoordeling had gehad!!

De onvoldoende blijft wel staan, maar als hij in de les komt nu, dan gaat hij ervan uit dat hij me wel die studiepunten kan geven omdat ik volgens hem wel aan de periodedoelen zit. Daarnaast wilde hij me op het hart drukken om niet te stoppen met mijn studie vanwege deze onvoldoende en dat hij het juist fijn vond om zo'n enthousiast persoon in de klas te hebben. Kortom, ik ben blij

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † vrijdag 16 januari 2004 @ 12:09:07 #5
43556 miss_dynastie
pi_16310243
Gelukkig Troel, dat is een pak van mijn hart !!!!
Hoe ging je tentamen?
pi_16310281
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 12:07 schreef Troel het volgende:
WOW!!! Ik ben echt heel erg blij!

Vandaag gesprek gehad met mijn studiebegeleider en die vond het wel heel vreemd dat ik zo'n beoordeling had gehad!!

De onvoldoende blijft wel staan, maar als hij in de les komt nu, dan gaat hij ervan uit dat hij me wel die studiepunten kan geven omdat ik volgens hem wel aan de periodedoelen zit. Daarnaast wilde hij me op het hart drukken om niet te stoppen met mijn studie vanwege deze onvoldoende en dat hij het juist fijn vond om zo'n enthousiast persoon in de klas te hebben. Kortom, ik ben blij

Wat een opluchting zeg, Troel! Je moet toch volgend jaar weer stage doen, hopelijk kun je dan op een andere school terecht, waar ze wat meer rekening met je houden!
Ik weet zeker dat je het jaar goed gaat afronden

Coolbabe, ik vind je haar echt heel leuk staan, je hubbie heeft wel gelijk. Maar het is voor jou nu natuurlijk heel erg wennen, om naar een ander gezicht te kijken.

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
  vrijdag 16 januari 2004 @ 12:20:37 #7
35189 Troel
scherp en bot
pi_16310554
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 12:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Gelukkig Troel, dat is een pak van mijn hart !!!!
Hoe ging je tentamen?
Niet heel erg denderend... Het is of net wel voldoende, of net niet... Maar ik hoop van net wel!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 16 januari 2004 @ 12:21:09 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_16310569
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 12:10 schreef Mariposa het volgende:

[..]

Wat een opluchting zeg, Troel! Je moet toch volgend jaar weer stage doen, hopelijk kun je dan op een andere school terecht, waar ze wat meer rekening met je houden!
Ik weet zeker dat je het jaar goed gaat afronden

Ik hoop het ook...

Overigens was ik niet de eerste die klachten heeft over deze mentor

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_16313197
Waarom blijft die onvoldoende eigenlijk staan als hij onterecht is. Ik zou daar juist de balen van hebben hoor. Eigenlijk geven ze je gelijk, maar durft je studiebegeleider er niet tegen in te gaan ofzo? Ik zou me flink afgescheept voelen. Een beetje een veer in je hol douwen met je bent enthousiast enz, maar ondertussen je onvoldoende laten staan. Ik wil je fijne stemming niet de grond in boren hoor zo komt het nu een beetje over geloof ik. Maar ik zou het er niet bij laten zitten ( jaja ik weet het ben een zeikerdje wat dat betreft )

Ehem hier gaat het nou ja ehhh niet zo. Hahaha ik doe vanavond wel ff uitgebreid schrijven. Ik kan wel elke dag een collum hier gaan schrijven geloof ik

De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 januari 2004 @ 14:04:39 #10
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_16313435
Troel, ik zou toch proberen of je, zoals Jessie ook zegt, niet alsnog die onvoldoende weg kunt krijgen (al weet ik niet hoe). Toch klinkt het zo al beter dan van de week natuurlijk

Jessie, ik ben benieuwd naar je column

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 16 januari 2004 @ 15:47:03 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_16316369
Nou, het probleem is dat die onvoldoende dus van de stageschool komt. De onvoldoende kan alleen weggehaald worden op het moment dat ze daar alsnog beslissen dat het een verkeerde beoordeling was. Dat zal mijn mentor in ieder geval nooit doen. Zodra mijn begeleider weer bij mij in de les is geweest is de omvoldoende alsnog omgezet in een voldoende. Puur omdat dan mijn nieuwe mentor (van groep 8 en hij vinden dat ik de doelen wel gehaald heb) Hij kon helaas niet nu al die doelen aftekenen, alhoewel hij dat wel graag gedaan had...
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Jubileum moderator vrijdag 16 januari 2004 @ 20:28:34 #12
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16323764
Coolbabe wat een geweldig kapsel, gaaaafff!!!! het staat je bijzonder goed moet ik zeggen, en je kan nu echt goed zien dat Jasper op jou lijkt.

Troel wat een toestand en gedoe.Ik ben blij dat het enigzins is opgelost.

Jessie ik had de eerste keer ook zo'n muts. Bij binnenkomst wist ik al dat het niet ging klikken, gek he hoe je dat bij sommige mensen meteen al weet. Ze was peuterleidster en door bezuinigingen kon ze minder werken op de peuterspeelzaal vandaar dat ze thuishulp was geworden. Ik heb haar uitgelegd dat Eva een beetje extra zorg nodig heeft, verteld van de ontwikkelingsachterstand e.d., en dat ze daarnaast het huis een beetje op orde moest brengen. Verteld van Eva's astma en dat wij alles nat lappen daarom en verder laten zien waar de koffie en thee stond zodat ze me kon verwennen.
Nou dat viel tegen. Ze wilde amper met Eva spelen "kinderen op de psz spelen altijd zelf hoor, wat raar dat Eva niet zelf wil spelen" , koffie en thee heb ik uiteindelijk zelf maar gezet en ze heeft even met een stofdoek gewapperd maar zuigen en dweilen deed ze niet. Ik was ook nog zo moe en overdonderd dat ik het ook steeds niet durfde te vragen, daarnaast was ik continue bezig met Eva verdedigen. "Nee Eva kan dat nog niet maar dat geeft niks" "Eva mag best haar brood laten staan als ze vol zit" "Eva mag van mij wel een speelgoedje naast haar bordje hebben liggen tijdens het eten". Ik had een enorme k*tdag en zij denk ik ook, bah! Ik heb niet anders gehoord dan "nou wat raar, de kinderen op mijn psz kunnen dat allemaal wel al"
Ik kon wel schreeuwen op het laatst, god wat was ik blij dat ze weg was en bleef.
Daarna kreeg ik een ongelooflijk lief mens, zelf moeder van 3 kinderen en die wist van wanten en daarna kregen we Netty, onwijs lieve meid en dat is nu de nieuwe oppas van Eva en Iris.

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_16324503
Gelukkig Lois, ik voelde me al zo ondankbaar enzo. Maar het kan dus gewoon dat het niet klikt enzo

Dit is echt een hele aardige meid hoor, maar ze blijft deze weken ook mijn hulp (behalve de zondag) dus niks geen doortastende die volgende week komt ofzo. Ik kijk het morgen nog even aan en dan zondag hoe de andere is en anders ga ik toch humanitas bellen hoor.
Ze heeft Bo en Janneke dan gewassen en 2 keer omhoog gelopen om de speen in Janneke's mond te doen en Janneke 1 keer op bed gelegd.
Toen begon ze toen Janneke wakker was over stofzuigen en ik dacht, "ja, ja, ja, ja je kan het, je kan het". Maar toen zei ze, maar ja das niks he nu ze wakker is Ik zei nog maar dat geeft niet hoor, ze vind het geluid heerlijk en wie weet valt ze in slaap (en ik vertel het verhaal van de droger die ik wel eens aan doet als ze huilt enzo) Komt ze ook met een verhaal van "ja dat vinden kinderen fijn he" om vervolgens niet meer op het onderwerp stofzuigen terug te komen. En ik kreeg het niet voor elkaar het gesprek die kant weer op te krijgen.
Toen ik boven even achter de pc had gezeten (slapen luktte niet, Bo nam een loopje beneden met dr en daar ga je dan toch naar liggen luisteren, nou ja ik dan) had ze de vaat gedaan. Er stonden 5 dingen ofzo in de vaatwasser waaronder een kom en lepel waarmee ik samen met Bo het beslag van een cake had gemaakt. De vaatwasser had ik op spoelen gezet daar ik geen vaatwasser draai als hij niet helemaal vol zit. Staan die dingen ineens afgedroogd op de aanrecht en de rest in de kastjes. Zegt ze (ja nou komt ie) "O, de theedoek is een beetje vies, want toen ik ging afdrogen was de lepel (waar ik het beslag mee geroert had) nog een beetje erg vies. Dus ik vraag waarom heb je afgedroogd dan? Nou de vaatwasser was klaar. Dus ik zeg die heeft alleen met koud water staan spoelen, ik draai hem alleen als die helemaal vol zit. Maar was die schoon dan, want hij spoelt alleen met koud water? Ja hoor zegt ze nou niet dus, anders was die theedoek ook niet helemaal onder het beslag (maakt me overgens natuurlijk helemaal niet uit om die theedoek) Dus stonden de glazen vies in de kastjes en kon ik het er weer uit halen enzo. Geen erg probleem, maar dan sta ik dingen te doen die niet nodig zijn. En van die thee wat je zegt Lois. Ik liep ook haar maar thee in te schenken. Ik zei ook nog als je wat wil drinken ofzo. Daar is de koelkast daar staan glazen enzo. Ja hoor zei ze dan maar ze hoefde niks. En als ik dan thee ging zetten " o lekker" Maar zij een bakkie inschenken. Nee hoor.
En morgen ga ik er echt even bij staan als ze Janneke wast. Want toen ze die ging doen stond de babyfoon nog aan en toen zei ze na een tijdje "zo ik ga even water pakken"Ik schrok me rot en dacht echt dat ze op de comode lag (maar ja ik ben niet zo snel boven) Dus ik wil dat morgen echt wel even zien hoe dat gaat, dan maar even op haar vingers kijken hoor. En toen ik ze een schone broek gaf had ze nog allemaal poep aan haar kont (terwijl ze de poepbroek voor de wasbeurt had)
Me vriendin zei ook al dat ik anders een lijstje moest maken zodat ze neit steeds hoeft te vragen (wat ze ook niet doet) en ik niet hoeft te zeggen (wat ik ook maar een beetje gedaan hebt) wat ze moet doen. En morgen dan maar wat dingen voordoen. Verder is ze namelijk wel heel lief, maar begrijpt gewoon nog erg weinig van kinderen. Ze is zoals ik zelf was op 19 jarige leeftijd. Een beetje in de verlate pubertijd
Ik ga vanavond maar vroeg naar bed........uitrusten van mijn thuishulp

[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 16-01-2004 21:00]

Het voelt heerlijk!!!!
  Jubileum moderator vrijdag 16 januari 2004 @ 20:58:23 #14
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16324621
Ik zou morgen zeker even met haar praten over al die dingen Jessie, dit is niks. Vraag anders gewoon hoe zij de dag ervaren heeft en of je nog dingen moet uitleggen enzo.
Ik zou, als dit niet oplost en als je haar niet vertrouwd met de kinderen, gewoon iemand anders vragen hoor of in ieder geval even overleggen met haar werkgever.
Goede thuiszorg bestaat nl wel, het is soms alleen een beetje zoeken.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_16324877
Het is toch te zot voor woorden dat je thuiszorg hebt en nog alles zelf staat te doen! Maar wat mag je van een 19 jarige verwachten? Hmm misschien formuleer ik het verkeerd, zoals je haar omschrijft heeft ze idd weinig tot geen ervaring met kinderen maar ook geen inzicht hoe organisatorisch een huishouden te runnen. Ik moet dan gelijk aan onze kraamhulp denken die 20 was en hier dus ook geen kaas van had gegeten. Maar je hebt niet voor niets hulp en zoals Lois al zegt, je betaald ervoor, dus wel aan de bel trekken hoor, anders zit je je alleen maar te ergeren en achteraf heb je spijt dat je toch niets hebt gezegt.
pi_16324892
Oei jessie, dit schiet niet echt op als ik het zo hoor. Hoe vervelend het ook is, ik zou toch maar contact met Humanitas opnemen als ik jou was (zeg ik nu heel stoer, maar zelf ben ik absoluut niet zo'n held). Is Gerard wel een beetje bijgekomen vandaag op zijn werk
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_16324990
Ja die is bijgekomen op zijn werk, die duikt net achter me zijn bed in
Ja Danosa ik snap wat je bedoelt, ik zie het ook zo. Ze woont nog bij dr ouders en is gewoon nog niks gewend. En dan zouden ze me ook helpen met eten koken enzo. Ik hou me hart vast hahahaha. Maar ja we zien morgen wel weer.
Gelukkig is het wel een lief iemand en dat vind ik voor de kinderen dan wel weer belangrijk. En wie weet wat ik haar morgen nog allemaal kan leren (ik heb vaak stagaires begeleid, zo voelt het nu een beetje)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16325051
Danny vraagt of ze er ook nog een beetje leuk uit ziet, anders wil ie morgen graag op de koffie komen
pi_16325119
Hahahahaha. Dat zeiden ze bij Geer op zijn werk ook al. Zo jij boft zo'n lekker jong ding. Alleen Geer heeft er niks aan want die is aan het werk
Ze is klein blond en slank, maar het type nikies, spijkerbroek, (nog net geen rugzak voor school) je kent het wel
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16325237
tienersletje wordt hier geroepen

Maar goed ik zou inderdaad ook even een gesprekje et d'r aan gaan, gewoon ertellen wat je verwachtingen zijn ten aan zien van haar. Waar je hulp nodig hebt, wa je belangijk vind wat gedaan is/wordt etc. Desnoods een schema samen met haar maken.

Mijn moeder heef ooit ook eens toen wij klein waen gezinsulp gehad, ook een jong grietje (Charlotte, ja ze heb indruk gemaakt) Kon ook helemaal niets, maar bleef wel een tijd en samen zijn ze er toen wel uit gekomen, ze moest wat dingen leren en m'n moeder wat minder verwachten. (wij of iig ik heb het als kind wel een leuke peiode gevonden, nu was ik ouder dan Bo daarom herinner ik het me beter maar als ze lief is voor de kids en met ze speelt enzo komt het op dat vlak vst wel goed. En de rest valt gelukkig te leren.

pi_16325513
Zeg maar tegen Danny dat ik ze morgen wel een een vroegertje geef

Maar ja inderdaad, ik zie morgen wel hoe het loopt (wat ik verwacht enzo en dat ik pijn heb met traplopen enz had ik allemaal al wel verteld) Maar ik ga het nog wat duidelijker proberen te maken. En dan zien we wel. Vaak heb ik zelf met jongere mensen ook nog wel wat raakvlakken enzo (de meeste vriendinnen van mij zijn achter in de 20) maar hierbij weet ik het gewoon ff niet.

Zal ik morgen eens een gabbercd aanzetten, wie weet helpt het, of uh zou Justin Timberlake het beter doen. Je raad het al, ben er helemaal uit, uit die leeftijd.
Ze noemde me zelfs "U"

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16325719
tja ik had in alicia's zwangerschap zowat een moord begaan om een jong iemand te krijgen, maar naast dat ik geen hulp kreeg werkten er in deze wijk ook alleen maar ouderen. En dan voelt het helemaal als een babysit, beetje mij in de gaten houden en vermaken

maar waarom vraag je niet naar haar interessegebieden ??

FOK!fossiel vrijdag 16 januari 2004 @ 21:45:45 #23
2628 Karin
pi_16325744
Ow Jessie wat jammer. Maar inderdaad je kan haar nog inruilen hoor! Je moet haar natuurlijk wel kunnen vertrouwen met de meiden anders heb je er alleen maar meer stress van. Lijkt me wel moeilijk om er wat van te zeggen maar dit is natuurlijk ook niets.
Achteraf heb ik ook best spijt dat ik nooit wat tegen mijn kraamhulpen heb gezegd. Ik had er 2 (1 stagiere, geweldige vrouw, voor 8 uur per dag en een begeleider voor 5 uur per dag) en die waren zo druk met elkaar bezig dat mijn oren af en toe tuterde. Nooit meer een stagiere voor mij, veels te druk.
pi_16325895
Ja, moet ik ook doen. Maar vanaf het eerste moment klikte het gewoon niet.Nou ja niet klikken is ook weer een groot woord, wist gewoon niet zo wat ik er mee aan moest. Had van te voren bedacht dat ze wat met mij aanmoest ipv andersom. En dan moet er bij mij (en mischien bij haar ook wel) een dag overheen gaan voordat ik me daar weer een beetje overheen kan zetten Gewoon zo, ja hoe moet ik het zeggen. Gewoon zoals ik zelf ook was toen ik 19 was, onzeker een beetje giebelen enz. Ik heb ook gevraagd of ze nog op school zat enz. Ze wilde een opleiding doen met toerisme maar toen ze eenmaal aangenomen was kwam ze erachter dat ze ook een stageplek moest zoeken en die vond ze niet dus kon ze er niet mee beginnen. en toen is ze de thuiszorg in gegaan.
Ik ga morgen me best maar eens doen
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 januari 2004 @ 21:58:11 #25
13151 crew  Rewimo
pi_16326046
Succes hoor Jessie, zoals ik al op MSN schreef: als ze bereid is om wat van je aan te nemen en te leren valt het misschien wel mee. Blijft het stroef gaan, trek dan aan de bel, want het is wel voor jouw (gemoeds)rust dat ze er is. En dat wordt niks als je haar niet kunt vertrouwen met de kinderen en alles moet controleren en voorzeggen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_16326140
Haha, echt heel erg herkenbaar!!! De hulp hier zou ook wel ff koken, nou dat hebben we geweten. Mijn vriend is zelf kok en heeft de hulp dus iedere keer netjes de deur uitgewerkt voor etenstijd. Maar goed, achteraf had ik er ook wat van moeten zeggen. Dus Jessie, doe het voor ons, die het lef niet hadden om iets zeggen!
  vrijdag 16 januari 2004 @ 22:23:33 #27
58128 Genuivere
driemaal mamama
pi_16326642
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 21:58 schreef Rewimo het volgende:
Succes hoor Jessie, zoals ik al op MSN schreef: als ze bereid is om wat van je aan te nemen en te leren valt het misschien wel mee. Blijft het stroef gaan, trek dan aan de bel, want het is wel voor jouw (gemoeds)rust dat ze er is. En dat wordt niks als je haar niet kunt vertrouwen met de kinderen en alles moet controleren en voorzeggen
Deze lurkster wil er ook wel even op inhaken, na de nodige ervaringen met thuiszorghulpen de afgelopen zomer. Wij kregen in eerste instantie 2 vaste hulpen, die ervaring met kids hadden en in huishoudelijk werk. Alleen begon na 2 weken de vakantie van eentje. Met de andere hulp liep het ook wat stroever (had al een aanvaring met bastardhost gehad over veeel te laat beginnen, waardoor hij ook te laat op zijn werk kwam) en toen kregen we dus ook een 19-jarige dame. Geen ervaring in een gezin, wel in poetsen en in kids want ze had stage gelopen bij 4 kdv dat schooljaar. We moesten de eerste week even wennen aan elkaar, zij moest leren het gezin te regelen en over te nemen en ik moest wennen aan klusjes verzinnen. Maar ons huis was spik en span en de kids hadden lekker wat te spelen met haar. Uiteindelijk is zij de fijnste hulp hier geweest. Ze mocht van mij zelfs wel minder poetsen, maar dat wilde ze zelf graag, dus mijn 2 koelkasten met vriesvak en de vriezer zijn toen helemaal uitgesopt enzo :-) Ze moest echt leren dat ze ook met de kids in de wandelwagen eendjes kon gaan voeren en met de fietskar naar de kinderboerderij mocht. Dat moest ik haar gewoon vertellen, maar dat pikte ze ook heel goed op. Daarentegen kwam er één ochtend een vervangster van 19 toen ze niet kon en die deed werkelijk helemaal niets...die moest ik drie keer vertellen dat ze een poepluier bij Sverre moest verschonen, ze riep doodleuk ja doe ik zo en bleef dan zelf op haar gat zitten. Ik kon er helemaal niet mee overweg, had ook direct een antipathie tegen haar. Smiddags er even over gepraat met de vaste hulp die kwam en naar aanleiding daarvan ook gebeld dat ik háár nooit weer wilde hebben, dat het niet paste en klikte. En dat is echt geen probleem hoor, liever wel melden dan niet melden, anders kunnen hun ook niet weten of een werknemer functioneert of niet op een bepaalde plaats. Jouw hulp is ook jong en misschien wel te jong voor deze verantwoording over een gezin....
succes ermee en ik blijf gewoon lekker lurken naar het vervolg
As het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat...
Mama van Storm (10-12-2000), Sverre (19-08-2002) en Lune (05-09-2003)
pi_16338728
Ok ff een snelle update.
Het gaat wat beter.
Ik vraag nu gewoon of ze iets wil doen.
Met het wassen van Janneke heb ik vandaag bij gestaan (is wel een gestuntel hoor, maar ja dat duurde bij mij ook even voordat ik het goed ging, en ik nog elke dag elke minuut oefenen) En bij de luier van Bo heb ik ook voor gedaan dat er 1 embleempje in het midden moest en dat die dan recht zat (hij zat steeds scheef en had geen zin in nog meer was )
Verder heb ik gevraagd of ze de tafel wilde dekken toen ik met appelte schillen en brood ontdooien bezig was. En gevraagd of ze wilde stofzuigen, en toen ze gewoon het midden van de kamer oversloeg (ze ging overal netjes onder enzo, maar vergat dus te stogzuigen waar we lopen enzo en dus al het vuil lag) heeft ze dat nog overgedaan nadat ik het vroeg. Ze staat nu nadat ik het gevraagd had even te dweilen.
Verder heb ik de vaatwasser uitgelegd (ze kreeg niet alle vaat erin omdat ze niet goed kon indelen zei ze, heb dat dus even voor gedaan, en hoe de knopjes werken) Zo ook van de wasmachine en droger. Zo ook hoe je een fles klaarmaakt en hoe je flessen schoonmaakt en hoe je die met een magnetron ding sterreliseer. Beetje veel uitgelegd dus en dat doe ik maandag weer (op de zondagen komt er altijd een ander) en dan zal er vast wel wat blijven hangen.
O ja en ze is ook nog een blokje om met Bo in de buggy geweest nadat ik het gevraagd had.
Zo nu voel ik me in ieder geval niet zo moe als gisteren. Ik was gisterenavond echt helemaal kapot en had weer hele dikke enkels (of dat van het te veel doen is weet ik niet hoor, kan ook gewoon weer slechter gaan, maar veel doen doet dan wel veel meer pijn)
Nu ff fokken en over een half uurtje lekker even slapen.
Ze is er weer tot half 3.

[Dit bericht is gewijzigd door jessie op 17-01-2004 13:03]

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16338756
O ja ik ben blij dat iedereen een beetje reageert. Zo kan ik de ervaringen van de anderen met thuiszorg lezen. En dan weet ik dat ik toch niet zo'n hele grote zeikerd ben
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 17 januari 2004 @ 13:56:00 #30
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_16340056
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 12:55 schreef jessie het volgende:
Ok ff een snelle update.
Het gaat wat beter.
Ik vraag nu gewoon of ze iets wil doen.
(..)
Beetje veel uitgelegd dus en dat doe ik maandag weer (op de zondagen komt er altijd een ander) en dan zal er vast wel wat blijven hangen.
(..)

Vergeet je niet af en toe een glaasje drinken te vragen? Je zal wel een droge keel hebben!
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  zaterdag 17 januari 2004 @ 15:26:47 #31
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16341939
Goed hoor Jessie, gewoon zeggen wat ze moet doen, dan leert ze het vanzelf, en mocht dat niet het geval zijn, dan heb je er zelf in ieder geval alles aan gedaan, en kan je met een gerust hart een andere hulp aanvragen
pi_16343874
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 13:56 schreef Grijs het volgende:

[..]

Vergeet je niet af en toe een glaasje drinken te vragen? Je zal wel een droge keel hebben!

lololololol

Ik werd trouwens pas om 14:40 wakker. Normaal word Janneke wel eerder wakker want die mocht de fles om 14:00 weer. Maar die lag ook nog lekker te knorren. Heb gezegd dat ze me de volgende keer wel wakker mocht maken. Vond het een beetje lullig want ze was om 14:30 klaar. (ze had heerlijk gedweild met een zeik en zeik natte dweil me laminaat vloer hahahahahahaha, maar ja het rook wel lekker ) Nee dit gaat vast wel goed komen.

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16349059
kom me ff melden en ga dan weer weg hoor, oma is een weekendje hier, erg gezellig, maar ik moet even een moment alleen zijn op een dag, dat vind ik wel zo lekker.

Jessie, fijn dat het vandaag beter is gegaan met je hulp, hopelijk gaat het helemaal goed komen !!

Iedereen een goed weekend verder, ik lruk hier en daar nog even en dan weer out...

Het voelt goed hè?
A je to!
  † In Memoriam † zaterdag 17 januari 2004 @ 20:21:32 #34
43556 miss_dynastie
pi_16349225
Jessie, fijn dat het al wat beter gaat met de hulp

Ik ben helemaal bekaf, ben vandaag bij mijn moeder geweest en daar waren mijn oom en tante, nichtje en achterneefje ... ik moest nog even naar de supermarkt, dus ik even aan mijn nichtje vragen of achterneefje en achternichtje (was er niet bij) een kindersurprise-ei mochten, dan kon ik dat meenemen uit de supermarkt. En mijn moeder van blablabla, dat moet je niet vragen, is een domme vraag... mijn nichtje leek het niet raar te vinden (het mocht overigens ) maar nu vraag ik me af: is het zo stom om aan de mama te vragen of de kinderen iets te snoepen mogen

pi_16349249
He melonovy ik mistte je al
Waarom is je oma een heel weekend bij jullie?
Echt je oma of je moeder? (ik noem me moeder nu ook vaak oma omdat Bo haar zo noemt snappie)
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16349280
Nee helemaal niet raar miss dynastie. Jusit slim van je. De ene moeder vind dat soort dingen prima en de ander denkt mischien hij of zij heeft net wat lekkers op.
Niks van aantrekken
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16349327
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 20:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Jessie, fijn dat het al wat beter gaat met de hulp

Ik ben helemaal bekaf, ben vandaag bij mijn moeder geweest en daar waren mijn oom en tante, nichtje en achterneefje ... ik moest nog even naar de supermarkt, dus ik even aan mijn nichtje vragen of achterneefje en achternichtje (was er niet bij) een kindersurprise-ei mochten, dan kon ik dat meenemen uit de supermarkt. En mijn moeder van blablabla, dat moet je niet vragen, is een domme vraag... mijn nichtje leek het niet raar te vinden (het mocht overigens ) maar nu vraag ik me af: is het zo stom om aan de mama te vragen of de kinderen iets te snoepen mogen

Ik vind het zelf wel normaal om zoiets te vragen. Als er kinderen zouden komen, dan zou ik dat dus ook aan de ouders vragen. Iig niet zomaar geven.

Alleen er zijn ouders die er makkelijker in zijn, en het dan vreemd vinden dat jij dat vraagt. Ik vind het dan heel erg netjes om het wel te doen.

"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij
pi_16349332
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 20:22 schreef jessie het volgende:
He melonovy ik mistte je al
Waarom is je oma een heel weekend bij jullie?
Echt je oma of je moeder? (ik noem me moeder nu ook vaak oma omdat Bo haar zo noemt snappie)
mijn schoonmoeder, de oma van Chiara, de mama van Remco. Gaat gelukkig allemaal erg goed en gezellig. Chiara en oma zijn echt erg leuk dus.

Nou xx!!

Het voelt goed hè?
A je to!
  FOK!fossiel zaterdag 17 januari 2004 @ 22:42:25 #39
2628 Karin
pi_16352857
Jessie netjes hoor zoals jij het aanpakt. Mocht het toch niets worden heb jij er iig alles aan gedaan. Ik hoop dat de hulp die morgen komt wat doortastender is, als je alles nog een keer uit moet leggen kan je het zowat beter uittiepen, krijg je tenminste geen droge keel

Rewimo ben zo benieuwd hoe het met de garage is afgelopen.

Melonovy hoe lief ik mijn schoonmoeder ook vind, een heel weekend in huis zou ik toch iets teveel van het goede vinden. Knap dat jij het aankan!

Troel wat fijn dat je studiebeleider er anders over denkt.

zondag 18 januari 2004 @ 10:29:27 #40
35189 Troel
scherp en bot
pi_16361010
quote:
Op zaterdag 17 januari 2004 22:42 schreef Karin het volgende:
Jessie netjes hoor zoals jij het aanpakt. Mocht het toch niets worden heb jij er iig alles aan gedaan. Ik hoop dat de hulp die morgen komt wat doortastender is, als je alles nog een keer uit moet leggen kan je het zowat beter uittiepen, krijg je tenminste geen droge keel

Melonovy hoe lief ik mijn schoonmoeder ook vind, een heel weekend in huis zou ik toch iets teveel van het goede vinden. Knap dat jij het aankan!

Troel wat fijn dat je studiebeleider er anders over denkt.

Over uittypen gesproken, misschien is het helemaal niet zo'n slecht idee om gewoon een aantal dingetjes op papier te zetten jessie... Zeker als jij dan bijvoorbeeld slaapt en ze wil wat weten, kan ze het gewoon doorlezen. En als er dan wat wijzigt of bijkomt, dan kan je het gewoon opnieuw uitprinten en bij een andere thuishulp hoef je het niet allemaal nog tig keer uit te leggen... Je legt het een keer mondeling uit en geeft dan een mapje met de gebruiksaanwijzing van jullie huis en dan moet het maar lukken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2004 @ 11:26:35 #41
43556 miss_dynastie
pi_16361688
Ik ben nu wel heel erg blij met mijn broodbakmachientje
Hij is lekker het meest vervelende stukje van pizzabakken, namelijk het kneden, aan het doen
Nu krijgt mister_dynastie zometeen een lekkere lamsshoarmapizza (nee, ik moet er niet aan denken nu, maar hij wel )... ik ben benieuwd of het me allemaal gaat lukken
pi_16361759
quote:
Het is me goed af gegaan hoor, de laatste tijd gaat het wel weer wat beter tussen ons, das wel lekker.
Er zijn ook tijden geweest dat ik haar niet kon luchten. Gelukkig maar dat het nu wat beter gaat... En nu wordt ze naar huis gebracht door Remco, en is het ook wel weer fijn, die rust in huis.
Gisteren zijn we naar de IKEA geweest, hebben we lekker geshopt. Allemaal leuke dingetjes gekocht, oa een schommel voor Chiara en een speelspiegel, die viel meteen erg goed in de smaak ... Zal zo even wat foto's uploaden.
Tot zo dan maar...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16361848
Woont ze zo ver weg dan datze gelijk een heel weekend komt?
Klinkt leuk die speelspiegel
*op foto's wacht*
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 18 januari 2004 @ 11:41:17 #44
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16361896
quote:
Op zondag 18 januari 2004 11:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Hij is lekker het meest vervelende stukje van pizzabakken, namelijk het kneden, aan het doen
Dat laat ik mijn man altijd doen

'Ach, doe jij ffies deeg maken? Ben je zo goed in. Als ik het doe wordtie nooit zo lekker' (Is trouwens nog waar ook, maar goed)

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_16361907
Gerard is met de kids naar zijn moeder. Met mij gaat het eigenlijk slechter ipv beter. Ben nu ook de hele tijd aan de scheiterij (lekker praatje ) Komt denk ik van alle medicijnen. en voel me ook wat grieperig.
Ben nu een maskertje aan het doen en me wenkbrauwen aan het eplileren (auw), ook maar weer eens iets positiefs doen aan dat lijf
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 18 januari 2004 @ 11:43:42 #46
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16361932
quote:
Op zondag 18 januari 2004 11:42 schreef jessie het volgende:
Ben nu ook de hele tijd aan de scheiterij (lekker praatje ) Komt denk ik van alle medicijnen. en voel me ook wat grieperig.
Het zit je ook echt niet mee he

Thuishulp komt toch strakkies ook?

pi_16361958
Ja die komt om 2 uur als Gerard weer moet werken.
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 18 januari 2004 @ 11:47:47 #48
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16361988
quote:
Op zondag 18 januari 2004 11:45 schreef jessie het volgende:
Ja die komt om 2 uur als Gerard weer moet werken.
Maak er maar een lekker optutochtendje van dan
pi_16362006
Thx

Is jullie datum nu al bekend trouwens van waneer de raad bij jullie komt?

Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 18 januari 2004 @ 11:51:51 #50
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16362056
quote:
Op zondag 18 januari 2004 11:48 schreef jessie het volgende:

Is jullie datum nu al bekend trouwens van waneer de raad bij jullie komt?

Wij moeten a.s. woensdag naar de raad voor het eerste gesprek. Ik zit nu met een lege Wordpagina voor me om eindelijk dat levensverhaal 's op te schrijven.
pi_16362078
Ze woont 5 kwartier rijden hier vandaan, dit was eigenlijk de eerste keer dat we het zo deden. Ze ziet Chiara niet zo vaak en zo kon het mooi eens een weekendje... Vanochtend heb ik lekker gebruik gamaakt van dr diensten, en heb ik samen met Remco uitgeslapen tot 9:30 uur.... heerlijk !!!

Oja, nog een goed nieuwtje, de darter heeft zich gemeld! Ik had toch zo'n last van een bonkend geluid wat leek op darten... Ik had alle buurtjes om onze woning gesproken over het gebonk, maar niemand veroorzaakte het en alleen mijn bovenbuuf hoorde het ook. Toen ik haar vrijdag tegenkwam, stond ze te praten met haar bovenbuurman en vroeg aan me of ik het nog steeds hoorde, bla bla, het kwam dus ter sprake... De buurman in kwestie stond erbij en bekende dat hij wel eens dart, en dat hij ook zo'n nachtbeest is en tja... hij mompelde nog wat...
Later op die dag kwam hij aan de deur en zei dat hij vermoedelijk de darter is die het gedreun veroorzaakt. Hij zou het niet meer doen na 20:00 uur (regels van het appartementencomplex) en verontschuldigde zich. Ik was allang blij dat hij hiervoor aan de deur kwam en het bekende, maar nog blijer met de oplossing!

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16362083
O dat schiet al op.
Ja dan moet je nu wel eens wat gaan opschrijven ja
Zie je er tegen op?
Probeer maar zo te dneken dat ze er voor jou zitten ipv tegen je he!!!
De meeste vinden het heel erg meevallen
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 18 januari 2004 @ 12:04:02 #53
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16362290
quote:
Op zondag 18 januari 2004 11:53 schreef jessie het volgende:

Zie je er tegen op?

Best wel. Opeens moet je je 'verantwoorden' voor elke beslissing die je ooit hebt genomen. Zo voelt het in ieder geval. En ik word er behoorlijk onzeker en opstandig van.

melonovy: nog even en dan is Chiara oud genoeg om een weekendje bij oma op bezoek te gaan. Hebben jullie een heel weekend voor jezelf Best nuttig, die oma's.

pi_16362319
He fijn Melonovy das al 1 k*tgeluid minder
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16362354
Nou ik ga voor jullie duimen hoor woensdag !!!
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 18 januari 2004 @ 12:07:44 #56
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16362375
quote:
Op zondag 18 januari 2004 12:06 schreef jessie het volgende:
Nou ik ga voor jullie duimen hoor woensdag !!!
Thanx
  zondag 18 januari 2004 @ 12:11:49 #57
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_16362465
Kom op met dat levensverhaal, Spindizzy! Is vast een mooi verhaal!
Succes!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  zondag 18 januari 2004 @ 12:14:20 #58
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16362535
quote:
Op zondag 18 januari 2004 12:11 schreef Sugar het volgende:
Is vast een mooi verhaal!
Als ik er klaar mee ben wel Creatief schrijven
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2004 @ 13:08:54 #59
43556 miss_dynastie
pi_16363934
Fijn Melonovy, dat jullie de darter hebben gevonden

Mister_dynastie zit heerlijk te genieten van zijn pizza ... zelfs de knoflooksaus helemaal zelf gemaakt , eerst mayo geproduceerd en met yoghurt en knoflook gemixt *zichzelf schouderklopje geeft*

En Spindizzy, ik liet het kneden ook altijd door mijn vent doen... maar aangezien we nu zo'n machientje hebben Succes met de lijst

zondag 18 januari 2004 @ 13:31:57 #60
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16364536
quote:
Op zondag 18 januari 2004 13:08 schreef miss_dynastie het volgende:
Mister_dynastie zit heerlijk te genieten van zijn pizza ...
Zelfgemaakte pizza is echt 100X lekkerder dan die diepvriesmeuk he Ik maak het ook vaak....Maar dan met bergen champignons en 3-4 soorten kaas

Vragenlijst gaat goed....Heb na anderhalf uur al 3 van de 13 punten behandeld

† In Memoriam † zondag 18 januari 2004 @ 14:10:07 #61
43556 miss_dynastie
pi_16365464
quote:
Op zondag 18 januari 2004 13:31 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Zelfgemaakte pizza is echt 100X lekkerder dan die diepvriesmeuk he Ik maak het ook vaak....Maar dan met bergen champignons en 3-4 soorten kaas

Nou, inderdaad... ik had al tijden geleden beloofd een keer lamsshoarmapizza te maken, hij is er echt heel dol op, maar ik hou niet van shoarma, dus we gaan nooit naar zo'n tent Maar nu ik lamsshoarma geproefd heb, vind ik dat wel stukken lekkerder dan die varkens Maar ja, ik ben aan het lijnen, dus mag het niet

Het volgende project wordt pizza hawaii

quote:
Vragenlijst gaat goed....Heb na anderhalf uur al 3 van de 13 punten behandeld
Gelukkig zoeken ze de adoptie-ouders niet op tempo uit
Wat een ellende zeg, om met die stomme vragen je zondag door te moeten brengen Maar als je je kindje eenmaal in je armen hebt, is het het zeker waard geweest
  zondag 18 januari 2004 @ 14:17:40 #62
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16365665
quote:
Op zondag 18 januari 2004 14:10 schreef miss_dynastie het volgende:

Wat een ellende zeg, om met die stomme vragen je zondag door te moeten brengen

Ach, het is minder vervelend dan bevallen
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2004 @ 14:21:52 #63
43556 miss_dynastie
pi_16365759
quote:
Op zondag 18 januari 2004 14:17 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Ach, het is minder vervelend dan bevallen

al heb je na een bevalling wél gelijk je kleintje in je armen , terwijl dat bij jullie nog even duurt

Misschien een stomme vraag, maar voor welk land hebben jullie gekozen Of hoef je tegenwoordig niet meer te kiezen voor een specifiek land?

zondag 18 januari 2004 @ 14:36:52 #64
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16366089
quote:
Op zondag 18 januari 2004 14:21 schreef miss_dynastie het volgende:

Misschien een stomme vraag, maar voor welk land hebben jullie gekozen Of hoef je tegenwoordig niet meer te kiezen voor een specifiek land?

We hebben gekozen voor Suriname

Eerst dachten we aan India of Haiti maar al snel bleek het daar op het moment nogal een rotzooitje te zijn op adoptiegebied. En toen waren we het al snel eens over Suriname.
Ten eerst komen daar beeldschone kindertjes vandaan (ja, als ik dan toch mag kiezen dan wil ik een mooi kind ook ) en ten tweede heb je grote kans dat er erg veel bekend is over de bio-familie. Het is zelfs niet onmogelijk dat er contact blijft met de bio-familie. Dat vinden wij een erg belangrijk punt.
Bij Suriname hadden we allebei gelijk een goed gevoel

zondag 18 januari 2004 @ 14:58:18 #65
30488 coolbabe
My little pwny
pi_16366694
Klinkt goed Spindizzy! Spannend hoor. Ben je al gevorderd met je levensverhaal?

Ik kreeg hier net de schrik van mijn leven. Ik heb mijn haar belondeerd en ging het in de verf zetten (het moet granaatrood worden) en op het moment dat ik de helft van mijn haar ermee heb ingesmeerd begint dat spul groen te verkleuren
Het begint er nu steeds roder uit te zien dus ik hoop dat dit nog goedkomt. Ik heb gelukkig nog een pak zwarte verf staan voor het geval alles echt groen wordt maar dat hoop ik toch niet nodig te hebben...
Nog 15 minuten wachten

zondag 18 januari 2004 @ 15:01:12 #66
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16366795
quote:
Op zondag 18 januari 2004 14:58 schreef coolbabe het volgende:
Ik ben geloof ik klaar. Even laten proeflezen en spelchecken door mijn man Viel best mee...En heb niet eens heel erg hard gelogen.
quote:
Ik heb mijn haar belondeerd en ging het in de verf zetten (het moet granaatrood worden) en op het moment dat ik de helft van mijn haar ermee heb ingesmeerd begint dat spul groen te verkleuren
Volgens mij is dat normaal...Haarverf probeert je altijd te neppen en bang te maken als het nog in je haar zit
  zondag 18 januari 2004 @ 15:06:43 #67
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16366944
quote:
Op zondag 18 januari 2004 14:58 schreef coolbabe het volgende:

Ik kreeg hier net de schrik van mijn leven. Ik heb mijn haar belondeerd en ging het in de verf zetten (het moet granaatrood worden) en op het moment dat ik de helft van mijn haar ermee heb ingesmeerd begint dat spul groen te verkleuren
Het begint er nu steeds roder uit te zien dus ik hoop dat dit nog goedkomt. Ik heb gelukkig nog een pak zwarte verf staan voor het geval alles echt groen wordt maar dat hoop ik toch niet nodig te hebben...
Nog 15 minuten wachten

FOTO,FOTO
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  zondag 18 januari 2004 @ 15:12:30 #68
30488 coolbabe
My little pwny
pi_16367114
Jaa het is rood aan het worden. Ik ben toch maar ff in de spiegel gaan kijken en het ziet er naar uit dat het goed gaat komen *zucht van opluchting slaakt*
  zondag 18 januari 2004 @ 15:16:37 #69
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16367227
quote:
Op zondag 18 januari 2004 15:12 schreef coolbabe het volgende:
Jaa het is rood aan het worden. Ik ben toch maar ff in de spiegel gaan kijken en het ziet er naar uit dat het goed gaat komen *zucht van opluchting slaakt*
Gelukig
pi_16367900
Is niet zo heel vreemd dat het groen zou worden hoor Coolbabe
Komt vaker voor, als je blond rood wil maken moet je het eerst donkerder maken, bruin ofzo. Toen ik nog de kappersopleiding deed kregen we toch wel regelmatig mensen met groenig haar

Spannend Spindizzy, weer een piepklein stapje dichterbij je kindje! Niet echt leuk, maar t moet nou eenmaal zo, succes woensdag!

Melonovy ik hoop dat je, nu de darter zich gemeld heeft, eens een heeeele lange nacht lekker kan tukken, dat Chiara lekker een keer (of vaker) doorslaapt Prijs me echt gelukkig wat dat betreft, lijkt me echt een ramp.

MissD wat een tijdstip voor pizza
Dat is ook wel een voordeel he van zo'n ding, maak je toch eens wat vaker pizza. Die supermarkt dingen vind ik nix en die van de pizzeria zooo duur. We hebben zo'n groot rvs gasfornuis, daar kunnen makkelijk een paar van die dingen in. Goed idee, manlief is eind van de maand jarig

Screw them.
We're going home.
pi_16368050
Vergeet ik Jessie helemaal, meid wat heb ik te doen met je!!
Echt zo vervelend als je hulp niet meewerkt, maar wie weet lukt het in de loop van de week wel heel goed, ik hoop het voor je hoor.
Ik had een kraamhulp echt een drama!! Als ik de kraamtranen in het ziekenhuis nog niet gehad had dan kreeg ik ze wel van haar

Moet je binnenkort weer naar het ziekenhuis? Of moet je nou net zo lang aanmodderen tot het over is? Balen hoor, gelukkig regent het elke keer, als het mooi weer zou zijn was het helemaal frustrerend denk ik
Dit was een poging om er nog iets positiefs van te maken

Screw them.
We're going home.
pi_16370715
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik word hier een beetje in de lurkstand gedrukt!
Ja, manlief hier heeft twee nieuwe spelletjes op de pc.......... Waardoor ik er dus minder vaak (lees bijna nooit) achter kan. En als ik me achter de pc of laptop (als ie die al eens meeneemt...) kan wurmen, ben ik alleen maar aan het (terug)lezen. Als ik iets wil plaatsen is hubs weer thuis en wil ie weer spelletje spelen... (en dan niet met mij.... )
W ~ H ~ T
pi_16371586
Maare Caronline het is vandaag lekker weer
De hulp van vandaag is 23 jaar. Net afgestuurd sociologie weet ik veel wat. Zag er ik weet van aanpakken uit.
Is met de kinderen echt leuker. Bo trekt ook gelijk naar haar toe enzo. Maar echt deze doet helemaal niks. Nou ik ga humanitas maar niet bellen. Wie weet wat ze dan uit hun blik trekken voor me hahahaha.
Ik wou dat ik beter was. Ik voel me echt afhankelijk nu en dat haat ik!!!!!! Na het eten ook. Ik ben aan het afruimen enzo. Ze zet 1 bordje in de keuken en gaat zitten. Ik ga me echt nog afvragen of ik dan zoveeleisend ben, maar dat kan ik me toch haast niet voorstellen.

Dus zoek je een leuke baan waar je lekker op je krent kunt zitten....ga de thuiszorg in zou ik zeggen

Klinkt lekker Miss Dynastie. Ik heb nog nooit een zelfgemaakte pizza gemaakt. Maar ik heb ook een broodbakmachien dus maar eens proberen. Koop je dan bodems van koopmans ofzo?

Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 18 januari 2004 @ 18:00:51 #74
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16371904
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:48 schreef jessie het volgende:
De hulp van vandaag is 23 jaar. Net afgestuurd sociologie weet ik veel wat. Zag er ik weet van aanpakken uit.
Is met de kinderen echt leuker. Bo trekt ook gelijk naar haar toe enzo. Maar echt deze doet helemaal niks. Nou ik ga humanitas maar niet bellen. Wie weet wat ze dan uit hun blik trekken voor me hahahaha.
Ik wou dat ik beter was. Ik voel me echt afhankelijk nu en dat haat ik!!!!!! Na het eten ook. Ik ben aan het afruimen enzo. Ze zet 1 bordje in de keuken en gaat zitten. Ik ga me echt nog afvragen of ik dan zoveeleisend ben, maar dat kan ik me toch haast niet voorstellen.

Dus zoek je een leuke baan waar je lekker op je krent kunt zitten....ga de thuiszorg in zou ik zeggen

Klinkt lekker Miss Dynastie. Ik heb nog nooit een zelfgemaakte pizza gemaakt. Maar ik heb ook een broodbakmachien dus maar eens proberen. Koop je dan bodems van koopmans ofzo?

Nee joh veel te duur, gewoon een pak meel. Heb je geen boekje bij je broodbakmachine, daar staat vaak ook wel een recept in, zo niet laat het dan even weten dan pen ik mijn receppie wel even neer uit mijn boek, is echt heeeeel simpel en
Hyves!
pi_16374870
quote:
Op zondag 18 januari 2004 17:48 schreef jessie het volgende:
t was ook maar een poging tot he
quote:

Ongelovelijk he, het mixen van die 2 mensen is onmogelijk schijnt?
Wel raar hoor dat ze zulke meiden naar een moeder die niets kan èn 2 kleine kindertjes sturen!
Je hebt zo'n hulp toch ook niet voor de luxe!

Nou sterkte er nog maar mee en hopelijk valt het morgen met bakken uit de lucht

Screw them.
We're going home.
  zondag 18 januari 2004 @ 19:46:53 #76
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16375015
Jessie, sorry dat ik dit moet vragen hoor hoe zeg ik dit netjes, euhh
wat is de reden dat je afhankelijk bent van die thuiszorgpubers?
Hyves!
  † In Memoriam † zondag 18 januari 2004 @ 19:55:08 #77
7074 moussy
kuttekop
pi_16375246
Jeetje Jessie...

Je zou 2 dingen kunnen doen, door drammen en ze zo vormen dat het naar jouw zin is, of gewoon humanitas bellen. Zelf zou ik voor het laatste kiezen en absoluut vragen om iemand met ervaring en 1 die weet hoe die een rol van een moeder over kan nemen.

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_16375309
Hey Jessie,

je moet even bellen hoor en vragen naar iemand met ervaring, dit is voor jou natuurlijk niet ontlastend, je krijgt er haast nog een last bij...

Sterkte!

Het voelt goed hè?
A je to!
  Jubileum moderator zondag 18 januari 2004 @ 20:21:02 #79
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_16375949
Jessie het is geen gunst hoor die thuiszorg, je hebt er recht op en je betaald er ook goed voor.
Bij kraamhulp ben je afhankelijk wie ze sturen (hoewel je die ook kan inruilen) maar bij thuiszorg kunnen ze zo een blik nieuwe mensen opentrekken en kun je iemand anders krijgen.
Een vriendin van ons, die werkt in de thuiszorg, zit al een maand thuis zonder werk omdat iedereen massaal opzegt door de nieuwe tarieven, er moeten dus mensen zat te krijgen zijn denk ik dan.
Eva ♥ en Iris ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 18 januari 2004 @ 22:14:47 #80
13151 crew  Rewimo
pi_16379828
quote:
Ehm er is helemaal niks afgelopen, want we zijn alleen maar druk bezig geweest met het opnieuw installeren van Windows hier Ik had een hardnekkig backdoor-virus (de virusscanner maakte hem wel onschadelijk maar hij kwam steeds terug) en alsmaar vastlopers (al van voor het virus) en toen Frank XP er opnieuw op had gezet werkte alles, maar nadat hij servicepack 1 had gedownload deed de internetverbinding het niet meer. Nu hebben we vanmorgen een nieuwere driver gedownload bij mijn moeder, en nu werkt het weer, pfffff...

Aan de speelgoedwinkel zijn we niet toegekomen, maar ik zou het heel erg lief vinden als je wilt kijken of ze de garage nog hebben en wat hij kost

Ik ga nu gauw bijlezen en uitzoeken wat ik nog aan programma's mis op mijn comp.

zondag 18 januari 2004 @ 23:01:41 #81
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_16381490
ik schrik echt van de verhalen die ik hier lees over de thuiszorg.
Zelf doe ik in de vakantie thuiszorg, en ik hoop dit binnenkort eigenlijk ook voor vast te gaan doen.
Ik snap echt niet dat er hulpen zijn die echt gewoon op de bank gaan zitten en niks doen enzo.

Als ik ergens binnenkom tast ik mensen ook eerst wel een beetje af (moet toch weten wie het is en hoe ze willen dat je schoonmaakt, zeker als je maar voor een keer komt) maar als ik niet had geweten hoe ik moest schoonmaken was ik nooit de thuiszorg in gegaan.

ik zou denk ik ook wel even moeten wennen aan een gezin met kinderen maar er totaal geen aandacht aan besteden vind ik wel erg raar.
Het valt mij namelijk op dat je als thuishulp toch ook wel erg belangrijk bent voor kletspraatjes ed. Dat stellen veel mensen toch wel erg op prijs.

[Dit bericht is gewijzigd door akkien op 18-01-2004 23:03]

imagination is more important than knowledge
  zondag 18 januari 2004 @ 23:53:00 #82
30488 coolbabe
My little pwny
pi_16383323
quote:
Op zondag 18 januari 2004 15:41 schreef CarOnline het volgende:
Is niet zo heel vreemd dat het groen zou worden hoor Coolbabe
Komt vaker voor, als je blond rood wil maken moet je het eerst donkerder maken, bruin ofzo. Toen ik nog de kappersopleiding deed kregen we toch wel regelmatig mensen met groenig haar
Het is toch andersom dat je blond haar niet zwart kunt verven wegens het ontbreken van roodpigmenten en dat het dan groendig wordt?
Het werd echt gifgroen, zelfs verf die ik op een papiertje smeerde om te controleren of het niet reageerde mer eventueel achtergebleven blondeer op mijn haar werd gifgroen. Gelukkig is alles goedgekomen en heb ik nu mooi rood haar

Jessie, ik zou toch aan de bel trekken als ik jou was. Je mag toch wel verwachten dat ze iemand met verstand van huishouden en kinderen naar een gezin met twee kinderen toesturen? Dat is echt niets teveel gevraagd hoor. Denk aan jezelf en je gezin, het is niet de bedoeling dat het jullie meer stress oplevert dan dat het iets bijdraagt.

zondag 18 januari 2004 @ 23:54:14 #83
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16383364
Wow! Wat een geweldige kleur, Coolbabe. Staat je goed
  maandag 19 januari 2004 @ 00:09:07 #84
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16383804
WOW Coolbabe, echt een mooie kleur, lekker fel!!!
Hyves!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 januari 2004 @ 07:20:55 #85
13151 crew  Rewimo
pi_16386787
't Is echt mooi geworden, Coolbabe!

Toch had ik wel willen weten hoe groen je stond

pi_16388039
Jessie wat vervelend zeg die hulpen, zoals eerder al gezegd is, gewoon contact opnemen met Humanitas, dat lijkt mij het beste.

Pizza maak ik ook vaak zelf, vanwege mijn zoutarm dieet. Het is heel makkelijk te maken.

Je neemt een half zakje gedroogde gist en 1 theelepel suiker, dit los je samen op in 1 deciliter handwarm water. 10 minuten laten staan en dan tot een papje roeren.
Je hebt voor het deeg verder 250 gram bloem nodig. Maak een kuiltje in het bloem doe er 3 eetlepels handwarm water bij, 2 eetlepels olijfolie en 1/2 theelepel zout. Dan begint het kneedwerk (10 minuten lang, tot het elastisch is)
Deeg in een bal in een kom leggen en afdekken met een vochtige theedoek op een warme tochtvrije plaats. En laat het 45 minuten rijzen.

Ik heb dit recept ergens op internet gevonden, als je via google op pizzadeeg zoekt, vind je heel snel wat.

Coolbabe, ben je al wat gewend geraakt aan je nieuwe coupe? Ik vind het echt heel leuk staan hoor!

† In Memoriam † maandag 19 januari 2004 @ 10:01:29 #87
43556 miss_dynastie
pi_16388161
quote:
Op maandag 19 januari 2004 09:53 schreef Mariposa het volgende:

Dan begint het kneedwerk (10 minuten lang, tot het elastisch is)

Broodbakmachine (Dat is dus ook hetgene dat ik echt haat )

Jessie, toch echt even contact opnemen, hoor! Je betaalt er gewoon voor en hebt met twee ukkies recht op een ervaren iemand! Wat betreft de pizza: deze keer nog wel met mix gedaan, doe ik meestal de eerste keer, aangezien deeg bij mij nog weleens wil mislukken .. nu met de bbm kan dat niet, dus dat scheelt weer Volgende keer dus ook zelf maken, maar het pakje was één euro, dus dat viel ook mee, je hoefde alleen twee lepels olie toe te voegen

Gaaf haar, Coolbabe!

pi_16388340
quote:
Op zondag 18 januari 2004 23:53 schreef coolbabe het volgende:

[..]

Het is toch andersom dat je blond haar niet zwart kunt verven wegens het ontbreken van roodpigmenten en dat het dan groendig wordt?
Het werd echt gifgroen, zelfs verf die ik op een papiertje smeerde om te controleren of het niet reageerde mer eventueel achtergebleven blondeer op mijn haar werd gifgroen. Gelukkig is alles goedgekomen en heb ik nu mooi rood haar
[afbeelding]

Blond haar kan je wel zwart verven, dat heb ik zelf ook al een paar keer gedaan (paar weken terug nog ) maar blond naar rood geeft nogal eens problemen. Weet niet meer precies hoe het zat, wel dat je heel blond haar eerst met een spoeling bruin moest maken. Tis inmiddels ookal euhm ff tellen... 13 jaar geleden dat ik in een kapsalon werkte

Maar je hebt een waanzinnig kleurtje! Daar houd ik wel van
Ben regelmatig knaloranje geweest of brandweerauto rood, echt niet opvallend hoor

Screw them.
We're going home.
pi_16388347
Gaaf haar Coolbabe! Maar wat kijkt Jasper er benauwd bij. Ik moest meteen aan die Unox Rookworst reclame denken. die jongen die thuis komt eten en bij het eten van de rookworst beseft dat het echt zijn moeder is
pi_16388787
quote:
Op maandag 19 januari 2004 10:10 schreef easy-going het volgende:
Gaaf haar Coolbabe! Maar wat kijkt Jasper er benauwd bij. Ik moest meteen aan die Unox Rookworst reclame denken. die jongen die thuis komt eten en bij het eten van de rookworst beseft dat het echt zijn moeder is

'Ja jongen, dit is je moeder'
Screw them.
We're going home.
pi_16388828
Wat een elende Jessie,

Ik heb zelf ook anderhalf jaar bij de thuiszorg gewerkt, zowel bij oudere mensen als bij jonge gezinnen en het is logisch dat je de eerste keer een beetje aftast maar daarna ga je gewoon aan de slag en niet contunue op je reet zitten.
Ik ging meestal de eerste dag eerst even rustig met die mensen praten over wat ze nou precies gedaan moesten hebben en op wat voor manier hun het schoonmaken in gedachten hadden, en dan uitleg over hoe de thuiszorg werkt qua regels van het zware werk ezo en dan ging ik aan de slag. Wel een kwartiertje tussendoor ff bakkie doen maar meer dan dat zat ik echt niet.... En als ik dan bij jonge gezinnen kwam dan ging ik eik gewoon een beetje vanuit mijn eigen dagindeling uit maar voor mij was het idd een voordeel dat ik dus al zelf een huishouden te runnen heb en dan is het minder moeilijk om dat van een ander over te nemen.

Ik zou als ik jou was gewoon die organisatie bellen en zeggen dat je andere mensen wil want dat dit niet goed is voor jou en je kinderen. Ook al is ze heel lief voor Bo en Janneke, ze moeten het voor jou een stuk lichter maken en dat gebeurd niet als jij constant alles uit moet gaan leggen en overal om moet vragen.

Hier gaat het ook nog steeds niet zoals het zou moeten gaan.... ben vannacht weer voor mezelf naar de huisartsenpost geweest omdat ik wakker werd met onwijs pijn lin mijn linker long en amper adem kon halen.
Dus die dokter luisteren en die zegt " Je bent schoon hoor, geen tekenen van een ontsteking ofzow"
WAAR KOMT DIE FOKKING PIJN DAN VANDAAN!!!!!????????!!!!!!!!!!
NU ben ik ook weer misselijk en diarree maar ja dat is wel te onderdrukken.... En ik ben erg prikkelbaar door het slaapgebrek van vannacht maar dat slaap ik strakkies wel weer bij.

Morgen moet ik met de auto naar de garage want die heeft weer kuren
stom ding is het ook.
Ik heb al vanaf het begin steeds probs met mijn koeling in de auto en nu komt er steeds als ik een km of tien gereden heb een bruin/creme (de kleur van baileys) achtig goedje uit mijn koelvloeistofreservoir. Nu heb ik wat dingen na gevraagd en dit schijnen dus tekenen te zijn van een lekke koppakking. Dus nu gaat deze vriendelijke meneer de auto even goed nakijken, grote beurt enzo en ook op die koppakking maar ik word hier toch lichtelijk niet goed van, steeds weer ellende.
Ik durf niet eens meer echt grote stukken te gaan rijden want ik ben als de dood dat de auto me in de steek laat en de anwb doet ook erg weinig voor dit soort oude autootjes omdat ze heel erg aan slijtage onderheving zijn.

Coolbabe wat een gave foto zeg!!!!! Wat lijken jij en jasper op elkaar!!!!!
Met zwart ken je alles verfen het is alleen (vaak) een probleem als je dan van het gekleurde zwart weer terug wil naar blond bv, dan moet je nl gaan ontkleuren en omdat in blond haar nogal veel rood pigment zit heb je kans dat je peentjesoranje wordt of zelfs groen.....
Ik heb dit zien gebeuren bij een goeie vriendin van mij die dacht dat ze het zelf wel kon ontkleuren..... mooi groen is niet lelijk

maandag 19 januari 2004 @ 10:42:02 #92
30488 coolbabe
My little pwny
pi_16388949
quote:
Op maandag 19 januari 2004 10:10 schreef easy-going het volgende:
Jasper vind het wel gaaf, die kwam naar me toe en zei "Mama wat heeft je mooie oranje haartjes"
Tom moest juist weinig van me hebben, keek me steeds wantrouwend aan en regelmatig in tranen. Nu vind hij het ook wel mooi, raakt niet uitgekeken haha
  maandag 19 januari 2004 @ 10:46:01 #93
30488 coolbabe
My little pwny
pi_16389033
Helemaal over Angel heengelezen...
Hoe gaat het nu? Nog steeds pijn? Wat raar zeg dat je zoveel pijn hebt en er is niks te vinden.
En wat balen van je auto zeg! Is dat dezelfde auto die je toen gratis kreeg na dat ongeluk? Ik weet wel dat je een gegeven paard niet in de bak mag kijken maar je gaat je toch afvragen waarom je juist díe auto het gekregen...

[Dit bericht is gewijzigd door coolbabe op 19-01-2004 11:07]

pi_16389231
Coolbabe, cool kleurtje hoor, 't begint bij mij ook wel een beetje te kriebelen om mijn haar een kleurtje te geven...

Angel, hoe is het nu? Heb je die klachten nog steeds?

Rewimo, vreselijk he die wormen en virussen op die PC, ik had er ook paar, gelukkig zijn ze nu weg, maar ja, Remco is er wel 3 dagen mee bezig geweest om alles schoon en op orde te krijgen...

En Jessie, heb je al actie ondernomen???

Vandaag komt mijn zusje hier naar toe. Ze heeft net dr rijbewijs gehaald en een auto'tje gekocht, dus ik ben benieuwd... Ze blijft meteen een nachtje logeren, ik denk dat we vanmiddag maar even wat leuks moeten doen...

Het voelt goed hè?
A je to!
  FOK!fossiel maandag 19 januari 2004 @ 11:03:21 #95
2628 Karin
pi_16389460
Coolbabe lekker kleurtje!
Ik ben langzaam bezig om van rood naar blond te gaan. Wel door een kapper hoor, dat soort dingen durf ik niet zelf, voor je het weet is het groen. Ben nu bruin met wat blonde plukken en ga steeds blonder. Wel spannend, ben al alle kleuren van de regenboog geweest maar dus nog nooit blond want geen kapper durfde het aan.

Angel jullie hebben het wel hoor de laatste tijd met al die ziektes. Beterschap weer!!

Gezellig Melonovy je zusje een nachtje logeren. Jammer dat het zulk rotweer is, hadden jullie wat leuks buiten kunnen doen.

Rewimo vandaag hoef ik niet het dorp in dus ik ga ook maar niet met dit rotweer, sorry. Maar morgen ga ik even voor je kijken.
Lastig he als je computer niet meewerkt. Sinds mijn laatste format doen mijn lullige spelletjes het niet meer en ik krijg ze ook niet aan de praat (iets met java, heb er al dagen aan gespendeerd maar het lukt me dus niet) en ook mijn TV kaartje draait niet lekker. Maar gelukkig gaan we binnenkort voor ons alletwee een nieuwe computer kopen en dan ga ik net zo lang door totdat alles het goed doet.

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 januari 2004 @ 11:08:48 #96
13151 crew  Rewimo
pi_16389574
Angel, beterschap hoor, jullie zitten wel constant in de ziekenboeg zeg

Karin, kan me goed voorstellen dat je lekker bij de kachel blijft hoor Wat een rotweer!

Tja die computers, het is allemaal leuk als het werkt Hij is nu wel een stuk sneller, dat is wel prettig. Maar ik kom elke keer dingen tegen die er weer op moeten, daar ben je wel een tijd mee bezig. Nog een tip voor je tv-kaartje: neem ChrisTV als software, die is echt heel erg handig. En gratis Ik heb trouwens wel gemerkt dat het handig is om alle cd-roms met software ergens bij elkaar op te bergen

FOK!fossiel maandag 19 januari 2004 @ 11:16:09 #97
2628 Karin
pi_16389731
Bedankt voor je tip Rewimo. Waar kan ik die software vinden? En doet dat het ook een beetje onder XP? Want daar gaat het de hele tijd fout mee.
Wij formatten zeker 1 x per jaar dus na een paar keer zijn wij nu ook eindelijk zo slim om al die cdtjes bij elkaar te houden, is inderdaad veel handiger. En je hebt na zo'n format wel meteen de nieuwste versies van een hoop dingen op je PC, erg handig!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 januari 2004 @ 11:21:00 #98
13151 crew  Rewimo
pi_16389857
Als je even googlet, vind je het wel. Zo niet, geef dan vanavond even een gil, dan stuur ik hem wel op. ChrisTV heeft een eigen site (christv.nu of zo, ik weet het niet uit mijn hoofd). En het draait bij qltel en mij probleemloos onder XP.
  † In Memoriam † maandag 19 januari 2004 @ 11:53:58 #99
43556 miss_dynastie
pi_16390634
Angel, beterschap

Rewimo , ik had je al gemist

Spindizzy, is het nog gelukt met de vragenlijst??

maandag 19 januari 2004 @ 12:09:37 #100
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16390972
Ja hoor Heb er een aardig verhaal van weten te maken. Ze zijn al de deur uit ook
pi_16391448
Dames dames dames, wat zijn jullie weer lief

Ik heb nog steeds klachten. De misselijkheid is over en de diarree is ook bijna weg, maar de pijn in mijn long? bij mijn long blijft. Het is wel een stuk minder dan vannacht en ik nu ook weer fatsoenlijk ademhalen zonder flauw te worden dus dat is alweer een hele verbetering. Ik hoest als een melijer maar ja, dat gaat wel weer over.
Ik kijk het even een paar dagen aan en als het donderdag nog niet weg is ga ik naar mijn eigen dokter want die moet dan maar even verder zoeken. De arts die ik vannacht gesproken heb had het al over ws een verdraaide spier op mijn ribbenkast ofzo maar dat lijkt mij stug aangezien ik niets gedaan heb. Ook doet het met aanraken niet zeer, alleen met ademen en draaien.... das dus erg lastig als je je billen wil afvegen.
Ik heb al gezocht op google enzo maar daar krijg je de meest erge aandoeningen te zien waar er allerlij andere klachten ook zijn die ik helemaal niet heb.
Wat ik me eigen alleen afvraag is dat ik me eigen dus het schompers hoest en een hoop slijm daarmee weghoest maar dat mijn longen "schoon" zijn. Ik piep of reutel niet, wat weer kenmerkend is voor een longinfectie.
Zowiezo is het raar dat ik geen koorts heb maar me eigen wel ziek voel alsof ik koorts heb maar de thermometers hier in huis geven aan dat ik echt geen koorts heb... 36.9
Ik zat alweer te denken aan een borstvliesontsteking maar daarbij staat ook weer vermeld hoge koorts...
Maar goed ik kan zelf wel gaan gissen maar ik weet het toch niet... eerst maar eens kijken of het zichzelf oplost....

Lekker Spindizzy dat de papieren de deur uit zijn!!! Succes voor woensdag alvast

Ja coolbabe dat is de zelfde gratis auto... hij repareerd hem ook nog steeds gratis dus das wel een bijkomend voordeel.....
Maar tis wel mooi kl***
Dit zijn gewoon slijtage dingen die wel kunnen voorkomen bij een auto van 12 jaar oud maar het is nix zo rijden.
Ik zit continue al mijn metertjes en lampjes in de gaten te houden en kijk minstens een keer per dag onder mijn moterkap om mijn olie en andere vloeistoffen te controleren... Ik ben gewoon als de dood dat het kreng het begeeft en ik dus ergens gestrand sta met twee kinderen in de auto....

maandag 19 januari 2004 @ 12:32:37 #102
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_16391492
Angel, je kan ook een spier verrekken of overbelasten door het hoesten, en daar kan je een enorme pijn rond je longen door voelen.

Ik roep ook maar wat hoor, maar dat zou misschien dat spier-verhaal van die arts verklaren

maandag 19 januari 2004 @ 12:37:49 #103
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16391622
Ben je niet bang dat je vannacht weer zo benauwd wordt, Angel?
pi_16391676
Dat zou idd kunnen pluis dank je wel, daar had ik zelf nog niet eens bij nagedacht....

Ik gebruik wel codeïne tabletten voor 's nachts nu omdat ik anders de hele familie wakker hou met mijn geblaf. Tis hier af en toe net pieterburen of ecomare...

pi_16391702
quote:
Op maandag 19 januari 2004 12:37 schreef Spindizzy het volgende:
Ben je niet bang dat je vannacht weer zo benauwd wordt, Angel?
neuh mocht het weer zo erg worden dan zit ik dus rustig weer bij de HA-post.... daar doe ik niet zo moeilijk over.
Het wordt gewoon zittend slapen want liggen kan ik niet zonder het vreselijk benauwd te krijgen... is wel lastig maar ja...
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 januari 2004 @ 13:26:19 #106
13151 crew  Rewimo
pi_16393028
Als ik het zo benauwd heb door de bronchitis zet ik inderdaad ook mijn hoofdeind een stukje omhoog, dat werkt wel, dan slaap je beter (voorzover je slaapt dan).

Ik had trouwens afgelopen keer ook fikse spierpijn door het hoesten, Angel, ik kan me goed voorstellen dat je iets hebt verrekt hoor. Maar inderdaad gewoon weer naar een arts als het niet gaat. Sterkte!

pi_16393868
Ik werd net gebeld door mijn eigen huisarts... die wil dat ik vanmiddag om tien over vier nog even bij hem langskom om te laten luisteren.
Het kan nl best zo zijn dat ik wel een borstvliesontsteking heb maar dat dat vannacht nog niet (goed) hoorbaar was. En aangezien de pijn ondertussen ook wel erger wordt lijkt het mij verstandig om nogmaals te laten luisteren.
Hij vond het verstandig naar aanleiding van het rapport wat hij had gehad van de nachtarts.... ik ben toch wel blij met mijn huisarts hoor...
Hij denkt toch echt om zijn patienten.
  maandag 19 januari 2004 @ 13:57:34 #108
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16394050
quote:
Op maandag 19 januari 2004 13:51 schreef Angel22 het volgende:

Hij denkt toch echt om zijn patienten.

Fijn dat hij het ff zeker wil weten
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 januari 2004 @ 14:03:26 #109
13151 crew  Rewimo
pi_16394254
Prima zeg, Angel Hopelijk valt het allemaal mee, maar je weet maar nooit. Better safe than sorry!
pi_16394464
Ach als het wel zo is dan is ehet een kuurtje en dan ben ik er weer vanaf. Niet dat ik nou weer op antibiotica zit te wachten maar barsten van de pijn is ook niet alles....

Ik heb verdorie al moeite om Duncan te tillen. Hier in huis laat ik dat Damey nu doen tis toch schandalig eik... maar gelukkig vind hij het niet erg...

pi_16394683
Krijg trouwens net over msn te horen dat mijn schoonzusje die een icsi op 27 december had gehad, vandaag een miskraam heeft gehad..... das de derde nu....
ZE hadden twee frozen embryos teruggeplaatst en ze had vandaag heftig bloedverlies en ze is het vruchtzakje verloren. Ze slaapt nu dus ik kan niet aan haar vragen of ze nou een of twee vruchtzakjes had.....
Dat is mij nl niet helemaal duidelijk.
Ze heeft echo's gehad en ze moet nog tot morgen afwachten (voor mij dus vanavond laat) van hoe of wat want dan krijgt ze weer een echo....

VERDOMME!!!!!!

Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 19 januari 2004 @ 14:48:11 #112
13151 crew  Rewimo
pi_16395748
Hè dat is gewoon SHIT Angel...
pi_16395972
Ik ben nu gewoon onwijs pissig omdat het weer niet gelukt is bij haar en als ik het iemand gun dan is zij het wel... ze is gewoon geweldig met kinderen en dan kan ze ze zelf niet op een normale manier krijgen....
En ik vinnut ook kut dat ik nu niet zo even naar haar toe kan omdat ze aan de andere kant van de planeet zit....ze woont in australie namelijk....
Ik zou haar nu zo graag even willen troosten en dat kan gewoon niet zo goed over msn of de telefoon....
  maandag 19 januari 2004 @ 15:10:17 #114
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16396528
Bah, wat ontzettend kut Angel...Ook voor jou
pi_16398598
Angel22 is nu bij de huisarts.........
Duimen dat hij wél kan vertellen wat het is..........???
W ~ H ~ T
  maandag 19 januari 2004 @ 19:22:39 #116
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16404424
Wat zei je huisarts Angel?
pi_16406081
Ik weet echt niet meer waar ik iets gelezen had over kinderen die douchen eng vinden, maar misschien is dit iets? Slechts ¤7,50: de badparaplu

Kwam 'm tegen toen ik op de site van Bart Smit naar babyspeelgoed zocht

[Dit bericht is gewijzigd door poemojn op 19-01-2004 20:15]

pi_16406976
He jeetje Angel wat een verhalen heb je geschreven. Ik hoop maar dat het niks ernstigs was en dat je niet moest blijven!!!!!!!

Over het gorne worden van haar enz (jaja heb een kapperopleiding gedaan)
Groen word je haar als je van blond naar bruin wil en je geen roodpigment toevoegd. Dan word je haar dus bruin met een hele gore groene gloed. Van blond naar rood kan gewoon al word het dan wel snel knalrood als je geen bruin toevoegd (maar als je net zo'n kleur als coolbabe wil is dat juist geen probleem, tof geworden hoor coolbabe!!!)
Wil je van donker naar licht moet je veel procent waterstofperoxide doen en eht langer laten zitten. Is erg slecht voor je haar,maar anders word het oranje geel!!!
Zo hehe dat waren de kapperspraatjes
Gezellig Rewimo je zussie te logeren.
Rewimo, wij hebben ook al zo'n kl*te virus waardoor telkens mijn startpagina verandert. Gerard had hem weggedaan, maar toen deed hij iets en nu is hij er weer. Als hij weer tijd heeft gaat hij er weer af.
Nou de thuishulp was er weer en het was eigenlijk heel leuk nu. Ze paktte nu veel meer aan (heeft was gevouwen, gestofzuigt, de fles klaar gemaakt, flesjes gesteriliseerd, vaatwasser uitgeruimd en speelgoed opgeruimd, en daarbij natuurlijk ook de kids geshouwd enzo) Ze komt ook meer los en eigenlijk hebben we wel lol gehad ook nog. Ben dus blij dat ik het nog even aangekeken heb.

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16407452
Fijn jessie dat het beter gaat met de thuishulp. Misschien is het dan toch een kwestie van aan elkaar wennen. Valt ook niet mee om je boeltje en vooral je kinderen uit handen te geven he.
pi_16407528
Inderdaad easy going. Me boeltje maakt me niet zo uit, maar me kindertjes..... hmm het liefst hou ik ze voor altijd bij me
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16407551
He ik hoop maar dat alles goed is met Angel!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
  FOK!fossiel maandag 19 januari 2004 @ 21:47:48 #122
2628 Karin
pi_16409728
Fijn Jessie dat het wat beter gaat met de thuishulp!
pi_16410671
Hmmm ik had toch ook wel gedacht iets van Angel te horen. Nou ja hopelijk ligt ze gwoon lekker in bedje uit te rusten

Thx Karin

Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 19 januari 2004 @ 22:13:23 #124
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16410818
quote:
Op maandag 19 januari 2004 22:09 schreef jessie het volgende:
Hmmm ik had toch ook wel gedacht iets van Angel te horen. Nou ja hopelijk ligt ze gwoon lekker in bedje uit te rusten
Dat hoop ik ook
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 januari 2004 @ 07:11:18 #125
13151 crew  Rewimo
pi_16418458
Angel, hoe is het nu? Wat zei je huisarts?
pi_16418529
Sorry sorry sorry sorry, maar ik voelde me te beroerd om achter de pc te kruipen. Ik had zo'n pijn dat ik amper me eigen kon bewegen, maar dat gaat nu een heel stuk beter.
Ik ben dus gister met veel pijn en moeite naar de huisarts toe geweest en het blijkt dat mijn vermoeden juist was en ik dus een fikse borstvliesontsteking heb. Daar hoeft ook geen koorts bij te zitten zei de dokter dus het kan wel kloppen.
Ik heb een kuurtje Augmentin (antibiotica) voor een week gehad, dat ik drie keer per dag moet innemen en ik heb gister twee pillen ingenomen en voel me vandaag (ok ben net wakker) al een heel stuk beter.
Het moet iig met twee dagen zo veel over zijn dat ik iig weer normaal kan functioneren en ik moet de kuur gewoon afmaken.
Ik ga nu Duncan ff een fles geven en daarna mijn auto naar de garage brengen dus tot strakkies
pi_16418830
Angel goed dat je huisarts je nog bij zich geroepen heeft he. En je eigen gevoel was dus ook juist. Wat zijn sommige artsen toch lullen he!!!
Ik hoop dat die andere arts er door je eigen arts nog een flink op toegesproken word.
Meid sterkte en hopelijk ben je snel weer de oude:*
Het voelt heerlijk!!!!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 januari 2004 @ 08:29:41 #128
13151 crew  Rewimo
pi_16418896
Blij weer wat van je te horen, Angel Nu weet je tenminste wat het is (nou ja, je had al een vermoeden hè) en wordt er wat aan gedaan. Beterschap hoor!
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2004 @ 09:02:51 #129
43556 miss_dynastie
pi_16419281
Beterschap Angel !!!!!!!!!!!!!

Wat een leuk ding, zo'n badparaplu, Poemojn ... misschien wat voor de kat, die moet ook zo in bad

pi_16420257
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 08:20 schreef jessie het volgende:
Angel goed dat je huisarts je nog bij zich geroepen heeft he. En je eigen gevoel was dus ook juist. Wat zijn sommige artsen toch lullen he!!!
Ik hoop dat die andere arts er door je eigen arts nog een flink op toegesproken word.
Meid sterkte en hopelijk ben je snel weer de oude:*
Mijn huisarts had het er over dat het heel goes kon dat de huisarts 's nachts niets gehoord had want een borstvliesontsteking kan binnen een paar uur van nix naar erg gaan.... en dan kan het dus zijn dat je op het ene moment niets hoort en een paar uur later wel.

Auto staat bij de garage en ik heb een halfbakken leenauto mee. maar goed ik zit tenminste niet zonder auto.....

FOK!fossiel dinsdag 20 januari 2004 @ 13:03:23 #131
2628 Karin
pi_16424923
Rewimo ik ben even langs de speelgoedwinkel geweest. Ze hadden 2 soorten garage's van Wader staan. Ze waren alletwee nu met 25% korting (maar het was al niet zo'n goedkope speelgoedwinkel, vraag me dus af of het echt veel scheelt met een goedkope speelgoedwinkel).
Een was 29.95 en een 55.00 euro en daar moet dan nog 25% af. Ik ga even zoeken of ik plaatjes kan vinden van die garage's want het is nogal moeilijk uitleggen zo.
en als je er eentje wilt kan ik hem zo voor je halen, ze hadden er nl nog 1 van die goedkopere en 2 van die duurdere
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 januari 2004 @ 13:16:56 #132
13151 crew  Rewimo
pi_16425352
Karin, bedankt alvast Ik zou het inderdaad prettig vinden als je een plaatje kunt vinden, want ik heb zeker interesse
  dinsdag 20 januari 2004 @ 13:18:36 #133
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16425415
Rewimo, wat een prachtige foto heb je net geplaatst van Christan en zijn trotse papa
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 januari 2004 @ 13:19:42 #134
13151 crew  Rewimo
pi_16425451
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 januari 2004 @ 13:23:24 #135
13151 crew  Rewimo
pi_16425571
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:18 schreef Spindizzy het volgende:
Rewimo, wat een prachtige foto heb je net geplaatst van Christan en zijn trotse papa
Ja hè, ik raak er elke keer weer ontroerd van. Vooral als ik bedenk dat hij het vaderschap helemaal niet zag zitten... Maar toen Christan in zijn armen lag, was hij in één klap papa. Het mooiste beeld dat ik heb van mijn bevalling was dat ik op de operatietafel lag (hechten duurt 3x zo lang als de ks) en Frank aan het hoofdeinde kwam staan met Christan in zijn armen en tranen in zijn ogen

Op dat moment wist ik dat het allemaal goed was

dinsdag 20 januari 2004 @ 13:25:38 #136
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16425662
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:23 schreef Rewimo het volgende:

Het mooiste beeld dat ik heb van mijn bevalling was dat ik op de operatietafel lag (hechten duurt 3x zo lang als de ks) en Frank aan het hoofdeinde kwam staan met Christan in zijn armen en tranen in zijn ogen [afbeelding]

Jullie boffen maar met zijn drietjes

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 januari 2004 @ 13:26:32 #137
13151 crew  Rewimo
pi_16425695
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 13:25 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

[afbeelding]

Jullie boffen maar met zijn drietjes

Ja, dat doen we zeker
  FOK!fossiel dinsdag 20 januari 2004 @ 13:31:32 #138
2628 Karin
pi_16425867
Ow god ik raak helemaal in de war van die plaatjes
Ik durf het niet te zeggen Rewimo. Ik zal straks nog wel even uitgebreid gaan zoeken maar Bram is wakker en flink sjaggie dus ik ben er nu even vandoor.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 januari 2004 @ 13:32:26 #139
13151 crew  Rewimo
pi_16425907
Okee, ik wacht rustig af

Hoop stiekem dat het deze is:

Daar heeft Christan zondag uren mee liggen spelen bij een vriendje

FOK!fossiel dinsdag 20 januari 2004 @ 20:32:39 #140
2628 Karin
pi_16439160
Sorry Rewimo, ik heb een beetje onthouden wat er allemaal op de doos stond maar al die garages lijken echt op elkaar
Ik had eigenlijk gehoopt dat ze gewoon met soortgelijke prijs op een speelgoedwinkelsite zouden staan, dan zouden het vast die zijn maarja kan ze nergens vinden.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 20:35:19 #141
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_16439249
Ik zit vandaag een beetje in een dip. Vanochtend is de tweede helft van mijn collega's op kraamvisite geweest. Het waren nu alleen maar de mannen, die nog niet zoveel met babies hebben en de gesprekken gingen dan ook voornamelijk over het werk.
Ik kwam er weer helemaal in. Het is hardstikke druk op mijn werk en ik voel me best schuldig dat ik hen zo lang al in de steek heb gelaten.
En toen ze eenmaal weg waren kwamen de muren min of meer op me af. Mijn leven staat nu toch alweer twee maanden voornamelijk in het teken van voeden en op de bank zitten.
Ik heb geen auto en ik kom dus niet verder dan waar ik met de kinderwagen kan komen en dat is niet ver

Sorry, ik weet dat dit klagerig en ondankbaar overkomt, zeker als je mijn situatie vergelijkt met die van Jessie, bijvoorbeeld. En ik ben ook blij met mijn kinderen, maar die eerste maanden zijn soms best wel zwaar.

Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 januari 2004 @ 20:40:30 #142
13151 crew  Rewimo
pi_16439401
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 20:32 schreef Karin het volgende:
Sorry Rewimo, ik heb een beetje onthouden wat er allemaal op de doos stond maar al die garages lijken echt op elkaar
Ik had eigenlijk gehoopt dat ze gewoon met soortgelijke prijs op een speelgoedwinkelsite zouden staan, dan zouden het vast die zijn maarja kan ze nergens vinden.
Die hierboven zou die van 25 euro kunnen zijn. Als dat zo is wil ik hem graag hebben. Maar hoe je nou in de winkel weer moet zien of dit 'm echt is... Hier is het typenummer, misschien helpt dat: OS-360-5080.6

Als je in de gelegenheid bent, wil je dan alsjeblieft kijken of het hem is? En als het hem is, wil je hem dan kopen voor me?

pi_16439570
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 20:35 schreef livelink het volgende:
Ik zit vandaag een beetje in een dip. Vanochtend is de tweede helft van mijn collega's op kraamvisite geweest. Het waren nu alleen maar de mannen, die nog niet zoveel met babies hebben en de gesprekken gingen dan ook voornamelijk over het werk.
Ik kwam er weer helemaal in. Het is hardstikke druk op mijn werk en ik voel me best schuldig dat ik hen zo lang al in de steek heb gelaten.
En toen ze eenmaal weg waren kwamen de muren min of meer op me af. Mijn leven staat nu toch alweer twee maanden voornamelijk in het teken van voeden en op de bank zitten.
Ik heb geen auto en ik kom dus niet verder dan waar ik met de kinderwagen kan komen en dat is niet ver

Sorry, ik weet dat dit klagerig en ondankbaar overkomt, zeker als je mijn situatie vergelijkt met die van Jessie, bijvoorbeeld. En ik ben ook blij met mijn kinderen, maar die eerste maanden zijn soms best wel zwaar.

Livelink Ik snap heel erg goed wat je bedoeld. Ik had dat heel erg met Damey... Ik heb toen ruim een half jaar thuis gezeten en toen werd ik ook gillend gek en ben ik een baan gaan zoeken.
Nu vind ik het overigens heerlijk dat ik thuis ben en ik zou niet weten waar ik de tijd vandaan moet halen om ook nog eens te gaan werken....
Komt wel weer als de kinders op school zitten ofzow....
En je weet het he... klagen mag altijd!!!! Ook al lijk je nog zo ondankbaar ... tuurlijk ben je dat niet dat weten we wel hoor. En het kan allemaal heel zwaar zijn... dat is nl voor ieder persoon anders.
  dinsdag 20 januari 2004 @ 20:46:45 #144
34891 melonovy
La Kutschie
pi_16439608
Ah Livelink, dat is normaal hoor die gevoelens die je nu hebt, je wordt weer even wakker geschud met het leven buiten je huis, je wordt geconfronteerd met je afwezigheid op je werk. Het is echt niet gek hoor dat je dat mist, het is waarschijnlijk een leuke baan, een stukje van je leven waar je ook van hebt genoten, daar mag je toch naar terug verlangen. Ik weet zeker dat als je zo op je werk zit, dat je je verdrietig voelt omdat je niet bij je kindjes kan zijn op dat moment en dat je ze mist. Ik zou me er echt niet schuldig om voelen hoor!

Angel, sterkte met je borstvliesontsteking. Het klinkt pijnlijk.... Ook met je schoonzusje sterkte. Was jij dat niet, die werd gevraagd om draagmoeder te worden voor een schoonzusje??? Ik vind het echt erg triest als een kinderwens niet vervuld kan worden...

Het voelt goed hè?
A je to!
  FOK!fossiel dinsdag 20 januari 2004 @ 20:49:59 #145
2628 Karin
pi_16439710
Livelink tuurlijk mag jij klagen! Iedereen heeft zo zijn eigen dingetjes en als we rekening moeten houden met mensen waarbij het "erger" is dan zou je nooit meer wat kunnen posten.

Maar ik snap je echt hoor, ik was het na een tijdje ook helemaal zat. Zeker als ik weer een mailtje van mijn collega had gekregen. Dan lijkt je wereldje opeens heel klein. Ik ben toen ook zelf naar de bedrijfsarts gestapt dat ik toch wel heel graag weer wilde werken. Gelukkig heeft die me wel een beetje afgeremd en een opbouwschema gemaakt zodat ik het ook echt aankon. En hoe lief je eigen kinderen ook zijn en hoe moeilijk het ook is om ze naar een oppas te brengen, een dagje ertussenuit is soms wel heel erg lekker, weer eens ergens anders over praten dan luiers en flesjes.

Rewimo ik zal het nummer opschrijven en zal morgen even kijken!

dinsdag 20 januari 2004 @ 20:55:13 #146
37150 livelink
pi_16439875
Gelukkig dat jullie het een beetje begrijpen. Het komt ook omdat John donderdag vrij is en ik had me er al op verheugd dat hij zich dan met de kinderen kon bezighouden en ik even niet.
Zegt hij doodleuk dat hij met een vriend heeft afgesproken en de hele dag weg zal zijn .
En daarmee werd ik weer met mijn neus op de feiten gedrukt, dat hij zo vanzelfsprekend kan gaan en staan waar hij wil en ik niet.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 januari 2004 @ 21:05:54 #147
13151 crew  Rewimo
pi_16440191
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 20:49 schreef Karin het volgende:
Rewimo ik zal het nummer opschrijven en zal morgen even kijken!
Je bent een kanjer!

Livelink, ik kan me voorstellen dat je baalt dat hub je voor het blok zet. Want jij hebt ook tijd voor jezelf nodig, om eens een paar uurtjes niet alleen maar mama te zijn en even bij te tanken. Dat moet hij toch ook kunnen begrijpen! Stel voor dat hij vrijdag ook vrij neemt, en dat die dag dan voor jou is, en dat hij op de kids past. Eens kijken hoe hij reageert Misschien ziet hij dan in dat dat niet bepaald een snugger idee was, die afspraak van hem.

voor jou hoor!

dinsdag 20 januari 2004 @ 21:11:52 #148
34891 melonovy
La Kutschie
pi_16440351
Wie van de dames uit dit forum wonen er eigenlijk in het buitenland??? Ik dacht dat er een paar waren, maar kom niet verder dan Lewis.de.boxer die in Engeland woont...
Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 januari 2004 @ 21:12:42 #149
13151 crew  Rewimo
pi_16440383
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 21:11 schreef melonovy het volgende:
Wie van de dames uit dit forum wonen er eigenlijk in het buitenland??? Ik dacht dat er een paar waren, maar kom niet verder dan Lewis.de.boxer die in Engeland woont...
Gaoxing woont op Guam
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2004 @ 21:13:59 #150
43556 miss_dynastie
pi_16440422
En Tinkepink in Duitsland
  FOK!fossiel dinsdag 20 januari 2004 @ 21:14:38 #151
2628 Karin
pi_16440445
En Tinkepink in Duitsland.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 januari 2004 @ 21:16:46 #152
13151 crew  Rewimo
pi_16440523
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
En Tinkepink in Duitsland
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 21:14 schreef Karin het volgende:
En Tinkepink in Duitsland.
En ik wist dat er iemand in Duitsland woont en dat schijnt dus Tinkepink te zijn
  dinsdag 20 januari 2004 @ 21:19:17 #153
34891 melonovy
La Kutschie
pi_16440604
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 21:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]

[..]

En ik wist dat er iemand in Duitsland woont en dat schijnt dus Tinkepink te zijn

Ik vergis me wel vaker in tinkepink en livelink, ook met het in Duitsland wonen, ik wist het niet meer wie van de 2 daar woonde...
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16440749
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 20:46 schreef melonovy het volgende:
Ah Livelink, dat is normaal hoor die gevoelens die je nu hebt, je wordt weer even wakker geschud met het leven buiten je huis, je wordt geconfronteerd met je afwezigheid op je werk. Het is echt niet gek hoor dat je dat mist, het is waarschijnlijk een leuke baan, een stukje van je leven waar je ook van hebt genoten, daar mag je toch naar terug verlangen. Ik weet zeker dat als je zo op je werk zit, dat je je verdrietig voelt omdat je niet bij je kindjes kan zijn op dat moment en dat je ze mist. Ik zou me er echt niet schuldig om voelen hoor!

Angel, sterkte met je borstvliesontsteking. Het klinkt pijnlijk.... Ook met je schoonzusje sterkte. Was jij dat niet, die werd gevraagd om draagmoeder te worden voor een schoonzusje??? Ik vind het echt erg triest als een kinderwens niet vervuld kan worden...

Ze gaan nu onderzoeken waarom ze het vruchtje niet vast kan houden... misschien dat er iets niet helemaal hoed zit in haar baarmoeder wat ze eventueel kunnen verhelpen.
Misschien waren de vruchtjes ook niet helemaal goed dat haar lichaam het daarom afgestoten heeft... maar ja daar krijgt ze nu cdus genetische onderzoeken voor.
Dat draagmoederschap heb ik nee tegen gezegd.... ik kan het gewoon zelf niet aan om een kindje af te moeten staan. Daar ben ik te verbonden voor dan... ook al zou het genetisch niet eens mijn kind zijn.

Tinkepink woont dacht ik in duitsland melonovy....
en we hebben dachjt ik ook nog iemand in belgie wonen....

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 januari 2004 @ 21:43:13 #155
13151 crew  Rewimo
pi_16441354
Gaat het nu al wat beter, Angel, met de pijn?

Ik denk ook niet dat ik dat zou kunnen opbrengen, draagmoeder zijn... Het idee om afscheid te moeten nemen van zo'n wondertje, dat in je gegroeid is, nee.

† In Memoriam † dinsdag 20 januari 2004 @ 21:57:00 #156
43556 miss_dynastie
pi_16441771
Ik blijf het maar herhalen: wat heb je toch ook een mooi speelgoed! Ik kreeg vroeger altijd dingen die ik helemaal niet leuk vond , maar omdat mijn vader weinig thuis was maakte mijn moeder hem wijs dat ik het wel leuk vond en dan kocht hij het, snapt u Zo kreeg ik met Sinterklaas toen ik drie was zo'n kruippop: klap in uw handen, dat kreng dat batterijen vreet komt naar u toe kruipen, onderwijl drie keer mama roepend, en dat was het. Wat een feest , net als zo'n praatbeer. Nee, had mij vroeger maar zo'n mooie garage gegeven

livelink, je bent beslist geen zeur, niet meer zeggen hoor !! En om het nu met een ander te gaan vergelijken: ik ben aan het lijnen en een kennis van me is zeer ernstig ziek. Die heeft het dus veel zwaarder, maar toch tob ik met mijn eigen 'probleem'. Als je lang gaat zoeken is er, zelfs voor Jessie die je als voorbeeld aanhaalt , iemand in je omgeving die het zwaarder of moeilijker heeft, maar dat maakt niet dat jij minder recht hebt op jouw verdriet. En, hard als ik ben, zou ik lekker tegen John zeggen dat zijn afspraak niet doorgaat . Het zijn ook zijn kinderen, die ook gebaat zijn bij een gezonde en blije mama. Het is namelijk helemaal niet vanzelfsprekend om zomaar weg te kunnen. Wil hij echt niet afzeggen, dan beding je volgende week een vrije dag voor hem, waarbij hij de hele dag de tijd heeft voor de kids. Opkomen voor jezelf, hoor

angel, ik heb echt ontzettend met je schoonzusje te doen! Ik heb respect voor je dat je niet uit een soort plichtsgevoel ja hebt gezegd, want daar had je eeuwig spijt van gehad. Niet iedereen is ervoor geschikt om draagmoeder te zijn... hoe voel je je?

pi_16442288
Ik voel me vandaag wel weer een stukje beter... pijn is een heel stuk minder alleen loop ik nu al de hele dag met koppijn rond... van die schele koppijn zeg maar.... en daardoor ben ik ook flink misselijk. Paracetamol (kep er al 6 op... ) werkt dus niet, dus ik ga zo lekker onder de wol kruipen en hubbie het laatste flesje van duncan laten doen...

Morgen voel ik me vast weer een stuk beter.... Trusten dames

dinsdag 20 januari 2004 @ 22:19:27 #158
34891 melonovy
La Kutschie
pi_16442450
Slaap maar lekker Angel, ik hoop dat je je morgen wat beter voelt!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16443202
Pluizzje woont ook in Duitsland dacht ik

Angel, het is bij jullie wel prijs he. Ik hoop dat je snel weer opknapt.

Livelink, klaag maar lekker hier hoor, en probeer ook wat tijd voor jezelf te ritselen. Dat heb je af en toe gewoon even nodig.

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 20 januari 2004 @ 23:06:49 #160
13151 crew  Rewimo
pi_16443925
Hopla, nu mijn vader weer in de ziekenboeg Was naar de dialyse en ze hebben hem doorgestuurd naar de EHBO, hij heeft tegen de 40 graden koorts. Ze denken aan een infectie, mogelijk blaasontsteking. Hij wordt opgenomen (was nu nog op de EHBO). Dat wordt weer ren je rot morgen Eerst maar mijn baas bellen morgen om te zeggen dat ik later kom... Als het goed is belt mijn vader zo nog eventjes. Gelukkig heb ik sinds vorige week ook een telefoon in mijn slaapkamer
pi_16444227
He livelink meid ik kan me voorstellen dat je een dip heb hoor. Maar ik zou de eerstkomende vrije dag lekker voor jezelf claimen. Beetje lullig voor je dat hij zomaar weg gaat zonder overleg. Daar zou ik ook van in een dip zitten!!!!
Tuurlijk heb je afleiding nodig. Of dit nou van werk is of lekker met vriendinnen weg dat maakt niet uit. Maar iets zonder je kinderen is ook wel eens lekker.

Dikke kus hoor meid

Angel ook een kus nu ik toch aan het uitdelen ben

En Rewimo ook al Das schrikken he. Ik hoop maar dat het allemaal snel goedkomt hoor!!!!

Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 20 januari 2004 @ 23:17:16 #162
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16444262
Jeetje Rewimo, das schrikken....Beterschap voor je vader.
pi_16449323
We kunnen dit beter het ziekenboegbankje gaan noemen zeg!!!!
Beterschap met je vader Rewimo... ik hoop echt dat ie heel snel opknapt.

Met mij gaat het alweer een stuk beter dan gister. Het is nu nog wel heel gevoelig maar niet meer echt pijnlijk.
De hoofdpijn is ook weg maar met dat gegil van Damey kan dat best eens terug komen maar daar snapt hij ook geen hol van natuurlijk.

Vanmorgen nog ruzie met hubbie... omdat een van zijn broeken nog niet gewassen was.... die lag al anderhalve week volgens hem in de was.... en dat terwijl hij nog ziek geweest was ook.
Dus mijn reply meteen was " En ik niet dan? en wat ben ik nu dan?" Hij is af en toe echt in de overtuiging dat ik echt maar doorga en doorga tot ik er bij neerval, nou dat kan ie mooi vergeten.
Maar goed, volgens mij had ie gewoon last van zijn ochtend humeur omdat ie om 7 uur op zijn werk moest zijn en er gister pas om half 1 in lag Dan moet ie dat dus niet op mij uitvreten want dan krijgt ie de wind van voren.

pi_16449368
Juist Angel..........Girlpowerrrrrrrrrrrrrrrr

Het lijkt hier inderdaad wel een ziekenbankje in plaats van een speeltuinbankje. Dus alle zieken en familie van zieken, beterschap!!

* easy-going gaat onderweg naar het zwembad, eens kijken of Sven het nu wat leuker vind dan vorige week

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 januari 2004 @ 08:38:47 #165
13151 crew  Rewimo
pi_16449614
Ik heb niks meer gehoord, ga zo eerst Christan even wegbrengen en dan het ziekenhuis bellen. Heb mijn baas al gebeld dat ik later kom en niet weet hoeveel later. Geen probleem gelukkig
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2004 @ 09:38:10 #166
43556 miss_dynastie
pi_16450335
Wow, even mijn vreugde met jullie delen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mijn laatste propedeusevak van vorige week maandag, dat voor 1 september gehaald moet zijn omdat je anders compleet overnieuw met je studie mag beginnen, heb ik ondanks alle stress gehaald!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Na de eerste keer een 4,5 te hebben gehaald omdat ik heel verdrietig was om het overlijden van mijn kat (had ik dus slecht voorbereid!) en de tweede keer een 4,5 omdat ik gewoon op de verkeerde manier antwoord gaf ('ik kan zien dat je het kent, maar je moet ook goed antwoorden') was ik dus best onzeker deze keer, maar had simpelweg alleen nog maar tijd om te leren en niet meer om me druk te maken... met een 'we-zien-wel' heb ik een: 7,5 gehaald

† In Memoriam † woensdag 21 januari 2004 @ 09:38:40 #167
43556 miss_dynastie
pi_16450344
Rewimo, beterschap voor je vader!!
  woensdag 21 januari 2004 @ 09:51:34 #168
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16450526
Rewimo, beterschap voor je vader!

Miss-dynastie! Wow, een 7,5! wat goed!

Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_16450874
Gefeliciteerd met je P Miss-Dynastie! Eindelijk iets waar je blij van kan worden en trots op kan zijn!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 januari 2004 @ 10:36:48 #170
13151 crew  Rewimo
pi_16451418
Miss_D gefeliciteerd, hartstikke goed van je joh!

Allemaal bedankt voor de beterschapswensen Ik heb mijn vader nog steeds niet gesproken, hij gaat om een uur of 12 naar zijn gebruikelijke verpleegafdeling (ahum, kind aan huis) en dan word ik gebeld. Ik zit nu weer even op mijn werk, tot ik bericht krijge en hem gesproken heb, dan ga ik naar zijn huis om spullen te halen.

pi_16452720
miss_dynastie, goed van je hoor! Gefeliciteerd er mee!!

Rewimo, sterkte met je vader, ik hoop dat hij er snel weer boven op is...

Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16454156
Uit het voorstel topic:
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 13:37 schreef melonovy het volgende:
***bekentenis***
Ik ben een kloon, ja slecht he , maar ik kwam binnen op fok! tentijde van BB, 4 jaar geleden. Na een depressie, een grote switch in mijn leven en nog een tijd later kwam ik weer eens op fok! Even kijken hoe het ondertussen was en om lekker mee te posten. Toen vond ik het wel tijd voor een andere username...
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:55 schreef phileine het volgende:
Melonovy, ik brand al dagen van nieuwsgierigheid. WIE was je nou eerst?
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 22:57 schreef melonovy het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op dinsdag 20 januari 2004 22:55 schreef phileine het volgende:
Melonovy, ik brand al dagen van nieuwsgierigheid. WIE was je nou eerst?<hr></blockquote>ah joh, doet er toch niet toe
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 23:00 schreef phileine het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op dinsdag 20 januari 2004 22:57 schreef melonovy het volgende:

[..]

ah joh, doet er toch niet toe <hr></blockquote>wat denk je zelf

quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 23:06 schreef jessie het volgende:
Ik denk dat Melonovy vroeger Jessicaa was
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 08:17 schreef miss_dynastie het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op dinsdag 20 januari 2004 23:06 schreef jessie het volgende:
Ik denk dat Melonovy vroeger Jessicaa was <hr></blockquote>Dan moet Melonovy ooit van Rotterdam naar Zeist zijn verhuisd, leert een zoektocht naar de gebruiker Jessicaa....

Dus, Melonovy, vertel eens waar je allemaal gewoond hebt

quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:11 schreef melonovy het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op dinsdag 20 januari 2004 23:00 schreef phileine het volgende:

[..]

wat denk je zelf <hr></blockquote>zullen we even op het speeltuinbankje zitten... kletsen we daar verder over mijn gekloon...

excuses voor de <codes>

Geef me een goede rede om hier antwoord op te geven, dan ben ik misschien wel bereid om het te vertellen...

Het voelt goed hè?
A je to!
  FOK!fossiel woensdag 21 januari 2004 @ 12:19:43 #173
2628 Karin
pi_16454210
Miss Dynastie wat goed een 7,5!

Rewimo wat akelig dat je vader in het ziekenhuis ligt.
Maar ik heb ook goed nieuws voor je! Die garage is degene die jij bedoelt. Tenminste er staat 360-5080 op de doos, neem aan dat ze daar geen 100 verschillende van hebben. Maar ik heb hem helaas nog niet mee kunnen nemen. Tis eind jan en wij hebben weer eens een cash-flow probleempje, na 8 jaar hetzelfde liedje zou je toch beter moeten weten maar helaas, de pinautomaat werkte niet mee. Als het goed is stort mijn werk vandaag of morgen, dan kan ik hem zaterdag voor je halen.

† In Memoriam † woensdag 21 januari 2004 @ 12:20:04 #174
43556 miss_dynastie
pi_16454221
Gewoon omdat we heel nieuwsgierig zijn
En om te voorkomen dat ik op de volgende meeting Chiara in een boodschappentasje meeneem om het antwoord op die manier uit je te krijgen
  woensdag 21 januari 2004 @ 12:30:39 #175
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16454495
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Gewoon omdat we heel nieuwsgierig zijn
En om te voorkomen dat ik op de volgende meeting Chiara in een boodschappentasje meeneem om het antwoord op die manier uit je te krijgen
jij bent gemeen
pi_16454593
Ik heb besloten wat ik ga doen met mijn verjaardagsgeld. En het resultaat plaats ik vanavond of morgen wel ik laat jullie lekker in spanning!!!!

Ik heb me schoonmoeder gevraagd even op de kids te passen zodat ik alle tijd heb....

Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 januari 2004 @ 12:34:44 #177
13151 crew  Rewimo
pi_16454631
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:19 schreef Karin het volgende:
Miss Dynastie wat goed een 7,5!

Rewimo wat akelig dat je vader in het ziekenhuis ligt.
Maar ik heb ook goed nieuws voor je! Die garage is degene die jij bedoelt. Tenminste er staat 360-5080 op de doos, neem aan dat ze daar geen 100 verschillende van hebben. Maar ik heb hem helaas nog niet mee kunnen nemen. Tis eind jan en wij hebben weer eens een cash-flow probleempje, na 8 jaar hetzelfde liedje zou je toch beter moeten weten maar helaas, de pinautomaat werkte niet mee. Als het goed is stort mijn werk vandaag of morgen, dan kan ik hem zaterdag voor je halen.

Karin, mail me je rekeningnummer en het exacte bedrag even, maak ik het vanavond over, dan is het er morgen (leve girotel!) Ik ben in elk geval al superblij dat het de goede garage is
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_16454642
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:33 schreef Angel22 het volgende:
Ik heb besloten wat ik ga doen met mijn verjaardagsgeld. En het resultaat plaats ik vanavond of morgen wel ik laat jullie lekker in spanning!!!!

Ik heb me schoonmoeder gevraagd even op de kids te passen zodat ik alle tijd heb....

je gaat naar de kapper voor extensions
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16454717
Heb je mijn haar gezien in het eerste ballorig meeting topic? dan weet je dus dat ik geen extensions nodig heb

pi_16454869
ach, ik bedoelde ook dreadlocks
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16454875
gewoon een ander kleurtje en ander kapsel dan?
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 21 januari 2004 @ 12:48:27 #182
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16454907
Of helemaal eraf?
Hoewel, daar heb je natuurlijk geen bergen verjaardagsgeld voor nodig.

Kleurtje in je haar?
Nieuwe nagels?

Face-lift?

pi_16454919
Nieuwe kleren?
Het voelt heerlijk!!!!
pi_16455178
Jullie zien de foto's wel

Totvanavond of morgen....

pi_16455224
Nou kom op Angel
Vertel vertel
Is het dalijk iets heel lulligs natuurlijk
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 21 januari 2004 @ 13:04:06 #186
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_16455325
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:58 schreef Angel22 het volgende:
Jullie zien de foto's wel

Totvanavond of morgen....

Het wordt een tattoo he Veel plezier in ieder geval

Zo, het eerste gesprek met de Raad voor de Kinderbescherming zit erop. Hoop vragen over onze jeugd, ouders, broers en zussen, scheidingen, opa's en oma's, opleidingen en werkzaamheden. Het was af en toe heel diep graven naar een antwoord maar het ging best oke geloof ik.

Volgende week het tweede gesprek, dat is hier thuis. We hebben de beste man al gewaarschuwd dat we aan het verbouwen zijn en dat we daar voorlopig nog wel ff mee bezig blijven dus dat hij maar om de rotzooi heen moet kijken. Ben dus ook niet van plan om op stel en sprong aan het klussen te gaan. Hij moet maar snappen dat het huis ooit wel 's afkomt

pi_16456746
* Syrena komt ook weer es binnenvallen.

Ik ben zo druk met het bijlezen bij de tweede streepjes, en bij de zeer aanstaande bevallingen en en en....

Ik heb even een vraagje voor de kapster-dames
Ik ben gister geweest, heb nu een coupe ala Coolbabe (alleen niet de kleur). Nu hebben we vroeger altijd een scheermes gehad (kon je openklappen en dan moest je er 2 losse scheermesjes in leggen, en dan weer dichtdoen). Maar mijn zus heeft die ingepikt. Ik ben dus dringend op zoek naar een nieuwe, om mijn korte lokjes zelf een beetje bij te kunnen houden (hij heeft het hier en daar wat te lang gelaten).

Wie heeft een idee waar je die dingen krijgt? Kruidvat?
Onze vorige was van het inmiddels ter ziele Termeulenpost.

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  woensdag 21 januari 2004 @ 14:12:14 #188
37150 livelink
pi_16457404
Ik voel me al weer wat beter. Heb vanochtend aan John verteld waarom ik nou zo boos op hem was (waarom hebben die mannen dat nou nooit door ) en gisteravond ben ik lekker in bad en toen naar bed gegaan en werd wakker gemaakt door John die Job kwam brengen om hem te voeden. Het was wel eens lekker om hem gewoon zo aangereikt te krijgen.

Angel, het wordt tijd dat jullie allemaal eens goed beter worden. Sterkte met je hoofdpijn. Vervelend dat de paracetamol niet helpt.
Ik denk ook dat je een tattoo laat zetten van je verjaardagsgeld. Ben heel benieuwd.

Melonovy, ik ben ook wel nieuwsgierig naar je alter-ego! Ik heb altijd hevig meegelurkt in de BB-topics, dus ik ben mijn geheugen aan het pijnigen. Was je een veelvuldige poster, toendertijd?

Miss Dynastie, gefeliciteerd met je 7,5! Heb je je propedaeuse nu officieel gehaald of moet je nog wat doen.

En, Rewimo, hoop dat het allemaal nog meevalt met je vader. Sterkte!

woensdag 21 januari 2004 @ 14:40:59 #189
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16458372
* LadyS komt even klagen.

Ik heb momenteel geen werkal een hele tijd niet trouwens, en ik vrees ook dat ik niks kan vinden voorlopig. A) Omdat er niks is en B) omdat ik nu natuurlijk zwanger ben.
Naast dat het financieel natuurlijk vervelend is, word ik hier in huis ook wel gek Ik ben niet echt het type om alleen dingen te ondernemen. Ik ken hier niemand in de buurt. We wonen nog maar een half jaar in dit huis. Er is wel elke dinsdagochtend koffieochtend hier in het buurthuis en iedereen is welkom.. maar dat durf ik dus echt niet. En ik ga er vanuit dat het alleenmaar ouwe wijfies zijn die daar zitten. Zal wel niet, maar dat idee krijg je toch
Het ligt grotenendeels aan mezelf natuurlijk, maar toch blijft het wel vervelend
[/einde klaagmodus]

pi_16458554
Livelink, toch werkt dat vaak het beste he, gewoon zeggen wat je denkt. Dus gewoon vragen zeggen...zou jij een keer een dagje vrij willen nemen om met de kinderen door te brengen zodat ik een dagje bij kan komen....doetíe vast wel

edit: Angel schiet eens op...zit ons hier een beetje nieuwsgierig te maken.

edit2: Melonovy, ikwilhetookweten,ikwilhetookweten,ikwilhetookweten!!

[Dit bericht is gewijzigd door easy-going op 21-01-2004 14:55]

woensdag 21 januari 2004 @ 14:48:11 #191
37150 livelink
pi_16458559
LadyS, dat is juist fijn dan dat je nu zwanger bent. Over een paar maanden kun je dan een of andere zwangerschapsgymnastiekklas volgen en dan leer je in ieder geval wat mensen kennen. Bij mij is het niet zo dat ik nog steeds contact heb met hen, maar van veel vriendinnen hoor ik toch wel dat ze nog steeds contact hebben met hun collega-moeders.

Daarnaast heb ik vorig jaar een cursus EHBO voor jonge kinderen gedaan en daar weer wat mensen leren kennen. Zoiets kun jij ook doen.

En vaak is het ook nog zo, dat als je kindje eenmaal geboren is, je iets makkelijker in contact komt met mensen. Een kindje opent op een of andere manier deuren.

pi_16458720
In denk dat er wel wat in zit, in wat livelink zegt. Ga idd een zwangerschapscurus/iets doen en als de kleine er is heb je inderdaad een hoop aanspraak en leg je makkelijker contacten. Maar het lijkt me wel lastig als je echt niemand in je buurt kent hebben ze daar geen speeltuinbankjes
  woensdag 21 januari 2004 @ 14:56:12 #193
37150 livelink
pi_16458806
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 14:47 schreef easy-going het volgende:
Livelink, toch werkt dat vaak het beste he, gewoon zeggen wat je denkt. Dus gewoon vragen zeggen...zou jij een keer een dagje vrij willen nemen om met de kinderen door te brengen zodat ik een dagje bij kan komen....doetíe vast wel
Je hebt gelijk, Easy-going. Dat ga ik ook doen en hem kennende, zal hij dat ook zeker doen. Het is van zijn kant gezien geen onwil, maar hij heeft soms niet helemaal door hoe ik aan huis gekluisterd ben.

edit: quote erbij gezet om het iets leesbaarder te maken.

[Dit bericht is gewijzigd door livelink op 21-01-2004 14:59]

FOK!fossiel woensdag 21 januari 2004 @ 14:56:15 #194
2628 Karin
pi_16458809
Rewimo heb je al wat van je vader gehoord?
Dat geld komt wel hoor als we hem komen brengen/jij hem ophalen. Ik heb toch niet eerder de tijd om hem te halen dan zaterdag en dan moeten we echt weer geld hebben.

LadyS kan me voorstellen dat de muren compleet op je afkomen. Ik heb helaas geen tips voor je.

woensdag 21 januari 2004 @ 14:58:11 #195
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16458870
ik zit me daar ook wel op te verheugen, hoor, op de zwangershapscursus ik heb die verhalen nl. ook gehoord
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 14:52 schreef easy-going het volgende:
hebben ze daar geen speeltuinbankjes
zat speeltuinbankjes hier Maar die zijn niet zo lekker overdekt als deze
  woensdag 21 januari 2004 @ 14:58:33 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16458882
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 14:40 schreef LadyS het volgende:
* LadyS komt even klagen.

Ik heb momenteel geen werkal een hele tijd niet trouwens, en ik vrees ook dat ik niks kan vinden voorlopig. A) Omdat er niks is en B) omdat ik nu natuurlijk zwanger ben.
Naast dat het financieel natuurlijk vervelend is, word ik hier in huis ook wel gek Ik ben niet echt het type om alleen dingen te ondernemen. Ik ken hier niemand in de buurt. We wonen nog maar een half jaar in dit huis. Er is wel elke dinsdagochtend koffieochtend hier in het buurthuis en iedereen is welkom.. maar dat durf ik dus echt niet. En ik ga er vanuit dat het alleenmaar ouwe wijfies zijn die daar zitten. Zal wel niet, maar dat idee krijg je toch
Het ligt grotenendeels aan mezelf natuurlijk, maar toch blijft het wel vervelend
[/einde klaagmodus]

Ben je een beetje van het frobelen en knutselen?
Vraag dan eens in een naaiwinkeltje in de buurt of er niet ergens naailes gegeven wordt.
Ik ben dat nu een maand geleden gaan doen en daar zitten best veel meiden van midden 20 tot midden 30 met kindjes en zo.
Ik kan dus (weer) niet echt mee kletsen, maar het is wel gezellig.
En ik vind het ook nog heel leuk om te doen.
En wat is er nou leuker dan een garderobe voor je kleintje in elkaar te frobelen?
pi_16459067
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 14:56 schreef livelink het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, Easy-going. Dat ga ik ook doen en hem kennende, zal hij dat ook zeker doen. Het is van zijn kant gezien geen onwil, maar hij heeft soms niet helemaal door hoe ik aan huis gekluisterd ben.

Ik heb hier het voordeel dat mijn man op maandag thuis is, en hij dus weet hoe je vaak aan huis gebakken kan zitten. (afgelopen maandag zat hij flink te mopperen dat hij niet even kon gaan wandelen). Tijdens mijn zwangerschapsverlof vond hij dat ik het wel trof zo lekker heel de zomer vrij zijn maar als ik nu aan hem vraag hoe zijn vrije maandag is bevallen mompelt hij toch dat het niet echt een vrije dag is
pi_16459193
ik ben weer terug alleen nog niet met foto's..... Het was geen tattoo... die heb ik ook al...ik heb een.............................

spoiler:

tonpiercing laten zetten
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:11:47 #199
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16459339
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:07 schreef Angel22 het volgende:
ik ben weer terug alleen nog niet met foto's..... Het was geen tattoo... die heb ik ook al...ik heb een.............................

spoiler:

tonpiercing laten zetten

en viel het mee?
* LadyS heeft ook een
spoiler:
tongpiercing

[Dit bericht is gewijzigd door LadyS op 21-01-2004 15:13]

pi_16459364
Piercing?
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † woensdag 21 januari 2004 @ 15:14:26 #201
43556 miss_dynastie
pi_16459431
Gaaaaaaaaaaaffffffffffff!!
Doet dat erg veel pijn?
Foto !!
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:14:29 #202
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16459434
Brighteyes, dat is misschien wel een leuk idee.. tenminste ik weet niet of ik naailes zal nemen, maar zoiets is zeker wel een goed idee dank je!
pi_16459504
Een 7.5 lees ik weer helemaal overheen goed hoor Dynasty!!!!!
En Rewimo hoest met je vader?
Lady S waar woon je nu dan? En is dat ver van je vorige woonplaats?
Lekker he livelink af en toe even je kind aangereikt krijgen ipv alles amar zelf doen. Maar inderdaad wat easy going ook al zegt gewoon gelijk zeggen hoe je er over denkt anders denkt hij dalijk nog dat je het allemaal wel best vind.

Ik ben trouwens helemaal blij met me thuishulp nu. Het is gewoon een leuke meid en voel me gewoon schuldig dat ik dat eerst niet vond. Ben dus blij dat ik het aangekeken heb. Gisteren voelde ik me heel goed, minder medicijnen ingenomen, stukje gewandelt. Nou s'avonds verging ik dus van de pijn en de ontstekingen werder ook gelijk weer rood en warm. Vandaag doe ik het dus maar weer een stukkie langzamer. Maar daar baal ik dus zo van dat het allemaal gewoon niet snel over gaat. Ik ben steeds erg moe enzo en voel me gewoon een beetje depri worden van al dat hangen en zitten. Maar ik heb dus ook nergens puf voor.

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16459514
Nee, ded echt geen zeer. Je voelt het natuurlijk wel ff maar thats it...
Lul nu alleen een beetje raar en kwijl heel erg. Moet zo ff lysterine halen om te gaan spoelen drie keer per dag.

Gaaf he

pi_16459534
Lol lady s je was al te laat
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:20:44 #206
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16459618
Jessie, gelukkig maar dat het nu goed gaat met je thuishulp
Ik woon nu dus in lelystad (nu 4 jaar) en daarvoor heb ik mijn hele leven in zandvoort gewoond. Dus wel een stukkie uit de buurt

Angel, heb je al vloeibaar voedsel in huis? want eten kan nog wel eens lastig worden tenminste, bij mij dan

† In Memoriam † woensdag 21 januari 2004 @ 15:24:26 #207
43556 miss_dynastie
pi_16459715
Dank jullie wel voor jullie felicitaties! Ik heb nu inderdaad mijn complete propedeuse, en dus vanaf vandaag nog negen jaar om mijn studie af te ronden

Ik baal wel een klein beetje ... word ik door mijn moeder met wie ik ondanks mijn nare jeugd toch een klein beetje contact houd, als ze tenminste geen nare buien heeft en ik moet en ik zal naar de stad komen... dus ga toch maar ff, anders wordt ze helemaal gek, en krijg voor 50 euro kleding (een jas, twee broeken en een kanten truitje, aanbieding ) en een douglasbon van 20 euro!!! Maar wat krijgt vriendje? Juistem, helemaal niets en daar baal ik best wel van Geef dan die bon voor hem mee of zo, maar ze negeert hem volledig Ik kreeg zelfs te horen dat ik die bon niet aan hem mocht besteden!

But who cares, ik heb toch niets nodig en we zijn al aan het inpakken, een beetje, dus ben lekker naar de Douglas gegaan en heb wat geld bijgelegd en heb voor hem een luchtje gekocht dat hij heel lekker vindt. Hij was er erg mee

† In Memoriam † woensdag 21 januari 2004 @ 15:26:35 #208
43556 miss_dynastie
pi_16459794
Jessie, daar hoef je je toch niet schuldig om te voelen. Je hebt alle recht daar een beetje van te balen, hoor!! Ik dacht ook niet dat het nog goed zou komen
En rustig aan he *strenge gezicht opzet*

Angel, mooi dat het geen pijn deed. Het schijnt wel enorm te bloeden, toch?

pi_16460196
Nou vooruit dan maar....
Het zit me niet lekker dat ik hier de boel zo in spanning houd. Het kan me eigenlijk niet zo veel schelen dat jullie weten wie ik was op fok!

Ik ben dus begonnen als dot. En op een gegeven moment vond ik fok! niet zo veel meer aan en ben er een poos niet geweest.

Toen kwam ik, na die depressie terug als parel, maar in die tijd werd ik door meerdere mensen in de gaten gehouden, mijn posts werden gelezen en vervolgens werd ik hier in het dagelijks leven mee geconfronteerd. Mijn maag draaide om, ik heb dan geen geheimen die ik hier plaats, maar om irl een discussie voort te zetten die op fok! is ontstaan en allerlei andere dingetjes, daar voelde ik me niet zo oké bij.
Ik kan me ook wel goed voorstellen wat bepaalde mensen bewegen om een privémailing te starten.
Ondertussen heb ik geen contact meer met die lui, dat scheelt!

Even later was ik zwanger geworden en had ik mijn username Parel gebruikt als werknaam voor de kleine in mijn buik, omdat ze verwekt is na het eten van oesters.

Ik wilde wel blijven fok!ken, maar liever niet meer onder de naam Parel, alhoewel ik dat wel een leuke usernaam vind...
En toen kwam ik dus met melonovy op de proppen...

Ik kan me niet herinneren dat ik veel contact had met 1 van de dames uit OUD. Eigenlijk is het best stom dat ik veschillende namen heb gehad, maar het is niet zo dat ik me als iemand anders heb voor gedaan.

Net heb ik nog even mijn profiel van parel aangepast, ik ben toen vergeten mijn cookie te veranderen en poste in het fototopic. Verder blijf ik gewoon melonovy hoor!

Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:48:44 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16460498
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:39 schreef melonovy het volgende:
Nou vooruit dan maar....
Het zit me niet lekker dat ik hier de boel zo in spanning houd. Het kan me eigenlijk niet zo veel schelen dat jullie weten wie ik was op fok!

Ik ben dus begonnen als dot. En op een gegeven moment vond ik fok! niet zo veel meer aan en ben er een poos niet geweest.

Toen kwam ik, na die depressie terug als parel, maar in die tijd werd ik door meerdere mensen in de gaten gehouden, mijn posts werden gelezen en vervolgens werd ik hier in het dagelijks leven mee geconfronteerd. Mijn maag draaide om, ik heb dan geen geheimen die ik hier plaats, maar om irl een discussie voort te zetten die op fok! is ontstaan en allerlei andere dingetjes, daar voelde ik me niet zo oké bij.
Ik kan me ook wel goed voorstellen wat bepaalde mensen bewegen om een privémailing te starten.
Ondertussen heb ik geen contact meer met die lui, dat scheelt!

Even later was ik zwanger geworden en had ik mijn username Parel gebruikt als werknaam voor de kleine in mijn buik, omdat ze verwekt is na het eten van oesters.

Ik wilde wel blijven fok!ken, maar liever niet meer onder de naam Parel, alhoewel ik dat wel een leuke usernaam vind...
En toen kwam ik dus met melonovy op de proppen...

Ik kan me niet herinneren dat ik veel contact had met 1 van de dames uit OUD. Eigenlijk is het best stom dat ik veschillende namen heb gehad, maar het is niet zo dat ik me als iemand anders heb voor gedaan.

Net heb ik nog even mijn profiel van parel aangepast, ik ben toen vergeten mijn cookie te veranderen en poste in het fototopic. Verder blijf ik gewoon melonovy hoor!

Ik zag die post van Parel en moest dus wel meteen aan jou denken vanwegen de 'werktitel' van Chiara. Maar kon er zo gauw geen wijs uit worden.

Grappig al die 'kloon onthullingen'

pi_16460563
En hier dus nog een kloon van een van de vaste mensen van dit sub-forum.

Enig idee wie ik ben?

pi_16460676
ik wilde al in het babietjes topic spieken wie er op 7 december geboren was
  woensdag 21 januari 2004 @ 15:55:12 #213
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16460704
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:54 schreef easy-going het volgende:
ikke eerst ook ik had het net op tijd door
pi_16460769
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:54 schreef easy-going het volgende:
pi_16460831
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:50 schreef wim-lex het volgende:
En hier dus nog een kloon van een van de vaste mensen van dit sub-forum.

Enig idee wie ik ben?

ik mag zekers weer niet meespelen he
pi_16460907
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:58 schreef Knorretje het volgende:

[..]

Ik heb nog zitten twijfelen of ik dat er nou wel of niet bij moest vermelden. Maar ik neem aan dat je het antwoord wel weet.
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:01:08 #217
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16460908
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:58 schreef Knorretje het volgende:

[..]

van mij wel hoor
pi_16460915
Wim-Lex, ben je irl een man?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16460983
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:01 schreef wim-lex het volgende:

[..]

Ik heb nog zitten twijfelen of ik dat er nou wel of niet bij moest vermelden. Maar ik neem aan dat je het antwoord wel weet.

was ook niet zo heel erg moeilijk he. Maar ik houd mijn ond nog wel ffies. Dat gegis is leuk, tenminst dat vond ik de afgelopen dagen bij melonovy ook
pi_16461017
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:01 schreef melonovy het volgende:
Wim-Lex, ben je irl een man?
Nope

moet echt iedere keer heel erg nadenken over onder welke naam ik post

pi_16461019
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:03 schreef Knorretje het volgende:

[..]

was ook niet zo heel erg moeilijk he. Maar ik houd mijn ond nog wel ffies. Dat gegis is leuk, tenminst dat vond ik de afgelopen dagen bij melonovy ook

heb jij dan wel meteen gekeken wie ik was?
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16461173
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:04 schreef melonovy het volgende:

[..]

heb jij dan wel meteen gekeken wie ik was?

nou dat was bij jou totaal niet makkelijk. Je matcht niet direkt met iets. Dus heel je website doorgelezen, daar kwam ik je oude webstekkie tegen en via dat vermelde mailadres vond ik dus dot, maar dot had geen bevestigende posts gemaakt waardoor ik je kon herkennen. Het kon dus ook nog zijn dat iemand je mailadres geleend had of wat dan ook. Toen kwam ik uit op het fotoboek account van dot en de laatste voyeur was jij. En dat viel natuurlijk op, wie gaat er nu een oud fotoboek profiel bekijken van iemand die niet actief meer is (en dat in combi met de vermoedens was het geheel bevestigd) Parel kwam daarna pas in zicht. ik zat al die tijd naar 4 jaar geleden te zoeken, maar het bleek allemaal iets minder lang geleden te zijn.

Dat opzoeken, speuren enzo is verdomde leuk om te doen, verder hebbei er niks aan want zeggen ag bv niet. Dus daar hoefde je niet bang voor te zijn hoor (een ander trouwens ook. Zolang je niet kloot met een kloon zoeken we niet, tenzij er een uitdaging geboden wordt zoals melonovy deed)

pi_16461260
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:09 schreef Knorretje het volgende:

[..]

nou dat was bij jou totaal niet makkelijk. Je matcht niet direkt met iets. Dus heel je website doorgelezen, daar kwam ik je oude webstekkie tegen en via dat vermelde mailadres vond ik dus dot, maar dot had geen bevestigende posts gemaakt waardoor ik je kon herkennen. Het kon dus ook nog zijn dat iemand je mailadres geleend had of wat dan ook. Toen kwam ik uit op het fotoboek account van dot en de laatste voyeur was jij. En dat viel natuurlijk op, wie gaat er nu een oud fotoboek profiel bekijken van iemand die niet actief meer is (en dat in combi met de vermoedens was het geheel bevestigd) Parel kwam daarna pas in zicht. ik zat al die tijd naar 4 jaar geleden te zoeken, maar het bleek allemaal iets minder lang geleden te zijn.

Dat opzoeken, speuren enzo is verdomde leuk om te doen, verder hebbei er niks aan want zeggen ag bv niet. Dus daar hoefde je niet bang voor te zijn hoor (een ander trouwens ook. Zolang je niet kloot met een kloon zoeken we niet, tenzij er een uitdaging geboden wordt zoals melonovy deed)

mooi man!

Chiara meldt zich weer, schoonheidsslaapje is weer afgelopen

Tot vanavond!

Het voelt goed hè?
A je to!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 januari 2004 @ 16:15:48 #224
13151 crew  Rewimo
pi_16461406
Zo, ben terug uit het ziekenhuis. Mijn vader krijgt momenteel een scan omdat ze vermoeden dat hij een darmontsteking heeft of zoiets. Hij heeft nog steeds koorts maar gelukkig geen pijn (alleen als ze op zijn buik kloppen). Ze waren de hele nacht met onderzoeken bezig geweest, dus hij was nogal moe. Nu dus maar duimen dat ze de ontsteking kunnen vinden en dan horen we wel wat er gaat gebeuren.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_16461772
* easy-going duimt voor Rewimo´s vader, dat ze maar snel mogen vinden wat er aan de hand is.
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:33:05 #226
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16461948
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 16:26 schreef easy-going het volgende:
* easy-going duimt voor Rewimo´s vader, dat ze maar snel mogen vinden wat er aan de hand is.
* LadyS doet mee
pi_16462880

Nou dames dit is em dus... niet veel boeiends maar goed. Me tong is nogal gezwollen dus ik ben errug blij dat jullie me niet horen praten want ik klink echt heel lullig.

Miss-Dynasty wat goed zeg die 7en half!!! Lekker hoor....

quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:20 schreef LadyS het volgende:
Jessie, gelukkig maar dat het nu goed gaat met je thuishulp
Ik woon nu dus in lelystad (nu 4 jaar) en daarvoor heb ik mijn hele leven in zandvoort gewoond. Dus wel een stukkie uit de buurt

Angel, heb je al vloeibaar voedsel in huis? want eten kan nog wel eens lastig worden tenminste, bij mij dan

Nog niet maar de appie heijn is tot tien uur open hier dus ik kan altijd nog halen...
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 15:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Jessie, daar hoef je je toch niet schuldig om te voelen. Je hebt alle recht daar een beetje van te balen, hoor!! Ik dacht ook niet dat het nog goed zou komen
En rustig aan he *strenge gezicht opzet*

Angel, mooi dat het geen pijn deed. Het schijnt wel enorm te bloeden, toch?

Welnee... een druppie bloed heb ik gezien en dat was het. Het hangt er vanaf denk hoe ze je prikken.
Hij heeft die van mij een tikke scheef naar achter gezet omdat ie nogal ver naar voren zit. Ik heb nl twee dikke aders in mijn tong zitten die heeft iedreen maar die van mij waren wel erg dik zei hij
en daar mocht hij niet in prikken want dan heb je serieuze problemen.
Dus hij kwam wat verder naar voren die piercing.

[Dit bericht is gewijzigd door Angel22 op 21-01-2004 17:51]

† In Memoriam † woensdag 21 januari 2004 @ 17:03:12 #228
43556 miss_dynastie
pi_16462969
Ik vind hem erg mooi
Wat vind je man ervan, of weet hij het nog niet ??
pi_16463081
Hij wist wel dat ik een tongpiercing wilde nemen want ik wilde hem eik voor kerst al nemen maar ivm met eten heb ik dat toch maar even uitgesteld.
Ik ben gewoon vandaag langs de piercer gegaan en heb hem niets verteld.
Ben hem vanmiddag gaan ophalen na zijn werk en heb gewoon mijn tong naar hem uitgestoken... voor zover als dat ging....
Hij vond hem onwijs gaaf!!!!
  woensdag 21 januari 2004 @ 17:29:28 #230
37150 livelink
pi_16463818
Wim-Lex, kun je niet een klein tipje van de sluier oplichten?

Angel, ik vind je tongpiercing mooi, maar erg groot. Ik kan me niet voorstellen dat je er ooit aan zult wennen.

† In Memoriam † woensdag 21 januari 2004 @ 17:31:20 #231
43556 miss_dynastie
pi_16463880
Wim Lex is een kloon van Lois
Die heeft als ondertitel trotse mama, terwijl Wim Lex trotse papa als ondertitel heeft... Goed van mij, he
pi_16464276
Dit is ook maar het eerste staafje hoor livelink.
Er komt over vier weken een kleiner staafje in met ook een kleiner knopje....
Dit is vanwege het zwellen enzo....

Net als je gaatje in je oren laat schieten krijg je eerst zweerknopjes... zo moet je dit ook zien.

woensdag 21 januari 2004 @ 18:13:43 #233
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_16465130
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 17:29 schreef livelink het volgende:
Angel, ik vind je tongpiercing mooi, maar erg groot. Ik kan me niet voorstellen dat je er ooit aan zult wennen.
Ik vergeet vaak dat ik hem heb, tenzij het een keer ter sprake komt, zoals hier
  woensdag 21 januari 2004 @ 18:42:28 #234
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16465920
Pfff, ik heb zo onderhand anderhalf speeltuinbankje gemist.

Hier ben ik in ieder geval weer! Heb een top-weekend gehad!

patat ftw :)
pi_16466779
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 17:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Wim Lex is een kloon van Lois
Die heeft als ondertitel trotse mama, terwijl Wim Lex trotse papa als ondertitel heeft... Goed van mij, he
Ik ben niet de kloon van Lois.

Ik zou bijna zeggen helaas, want ik heb niet 2 van die prachtmeiden.
En daar hebben jullie dan meteen de hint.
Ik ben een van de 'kinderlozen' hier.

pi_16466960
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 19:10 schreef wim-lex het volgende:

[..]

Ik ben niet de kloon van Lois.

Ik zou bijna zeggen helaas, want ik heb niet 2 van die prachtmeiden.
En daar hebben jullie dan meteen de hint.
Ik ben een van de 'kinderlozen' hier.

hoi Brighteyes
  woensdag 21 januari 2004 @ 19:24:59 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16467234
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 19:16 schreef easy-going het volgende:

[..]

hoi Brighteyes

Jeetje, dat was dus echt blijkbaar een gouden tip!

Ja, dat ben/was ik dus.
Mijn konijn heette toen dus zo, dus vandaar de naam.
Al vrij snel wist mijn zwager wie ik was en ik wilde ook wel eens reageren op de wat meer prive-achtige dingen en aangezien ik op mijn werk 2 mailadressen heb (.org en .nl) kon ik me nog een keer registreren.
En dat is dus Brighteyes geworden. Don't ask why. Mooi liedje denk ik.

† In Memoriam † woensdag 21 januari 2004 @ 19:28:14 #238
7074 moussy
kuttekop
pi_16467318
Ik zag het net hier aan
quote:
Op woensdag 3 mei 2000 14:56 schreef wim-lex het volgende:
-knip-

[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 21-01-2004 19:31]

woensdag 21 januari 2004 @ 19:30:01 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16467376
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 19:28 schreef moussy het volgende:
Ik zag het net hier aan
[..]
Dat moet je even uitleggen?

Wat een genante quote trouwens!

woensdag 21 januari 2004 @ 19:31:09 #240
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16467406
Meisjes,
Ik ga nu naar naailes ja, echt waar.
Heel erg leuk. Ik zal binnekort wel even een foto maken van mijn eerste creatie.

Tot later!

† In Memoriam † woensdag 21 januari 2004 @ 19:32:37 #241
7074 moussy
kuttekop
pi_16467448
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 19:30 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dat moet je even uitleggen?

"vriendje" je bent de enige die dit gebruikt(e)
pi_16467505
Sorry dames dat ik er even tussendoor ga, maar Angel, ik heb ook een tongpiercing, al 4 jaar en spoelde ook met Lysterine.

Heb ik later gehoord dat dat nou juist helemaal niet goed was.

(Ben de reden vergeten).

Succes iig

† In Memoriam † woensdag 21 januari 2004 @ 19:37:04 #243
7074 moussy
kuttekop
pi_16467580
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 19:34 schreef Cici het volgende:
Sorry dames dat ik er even tussendoor ga, maar Angel, ik heb ook een tongpiercing, al 4 jaar en spoelde ook met Lysterine.

Heb ik later gehoord dat dat nou juist helemaal niet goed was.

(Ben de reden vergeten).

Succes iig

Het is sterk, daarom kan je het beter verdunnen met water, of een nep-merk kopen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 21 januari 2004 @ 19:50:00 #244
13151 crew  Rewimo
pi_16467983
Net mijn vader weer gesproken, hij heeft een ontsteking aan zijn dikke darm. Daar krijgt hij antibiotica voor. Zo te horen niets ernstigs (tja je denkt toch ook aan ergere dingen...) maar hij is wel behoorlijk ziek door de koorts. Ze gingen hem net naar een andere kamer verhuizen, hij lag op een kamer van 4 en dat was te druk. Zometeen word ik nog even gebeld om zijn nieuwe telefoonnummer door te geven en dan vraag ik nog wel even wat er nu precies aan mankeert.
  woensdag 21 januari 2004 @ 19:51:37 #245
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_16468039
Beterschap voor je vader, Rewimo!
patat ftw :)
  woensdag 21 januari 2004 @ 19:54:48 #246
37150 livelink
pi_16468153
Ik was er echt nooit opgekomen, hoor Brighteyes. Ik ben niet zo goed in kloon-finding.
Kun je nou ook varieren met die tong-piercings? Dat je de ene keer een gouden in hebt, de volgende keer een rode of zilveren of ringetje of iets dergelijks? Ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat je vergeet dat je hem hebt, maar ja, ik ben zelfs te schijterig voor oorbellen
pi_16468161
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 19:50 schreef Rewimo het volgende:
(tja je denkt toch ook aan ergere dingen...)
dat heb ik ook altijd bij die oudere mensen...
Maar goed, het blijkt wel mee te vallen voor je vader, toch nog maar een keertje sterkte!
Het voelt goed hè?
A je to!
pi_16468214
Hahaha, brighteyes is Wim-Lex... Grappig hoor, wie is de volgende die op de biechtstoel gaat zitten...
Het voelt goed hè?
A je to!
  woensdag 21 januari 2004 @ 19:58:13 #249
37150 livelink
pi_16468267
Rewimo, wat netjes dat ze je vader naar een rustigere kamer verhuizen . Gelukkig is het iets dat te behandelen is. Nu maar hopen dat de antibiotica snel aanslaan en dat de koorts minder wordt. Hij zal wel goed ziek zijn, ben ik bang. Sterkte.
  woensdag 21 januari 2004 @ 20:04:06 #250
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_16468448
Ik heette eerst ook anders, maar heel kort maar hoor, heette Redheadbitch
Ik heb mijn naam veranderd omdat ik het idee had dat iedereen ging stijgeren zodra ze mijn naam lazen. Mmm gek nou
Hyves!
pi_16469165
Rewimo hopelijk is je vader er snel weer boven op!!!!!

Echt heel leuk dit die raadspelletjes

Het voelt heerlijk!!!!
pi_16472416
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 19:24 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Jeetje, dat was dus echt blijkbaar een gouden tip!

Ja, dat ben/was ik dus.
Mijn konijn heette toen dus zo, dus vandaar de naam.
Al vrij snel wist mijn zwager wie ik was en ik wilde ook wel eens reageren op de wat meer prive-achtige dingen en aangezien ik op mijn werk 2 mailadressen heb (.org en .nl) kon ik me nog een keer registreren.
En dat is dus Brighteyes geworden. Don't ask why. Mooi liedje denk ik.

Ik ging na mijn post meteen de deur uit en kom nu pas weer binnen en zie dat ik het goed had Het was een combinatie van je tip, plus dat je even daarvoor zei (zegde ) dat je op moest letten met wisselen tussen je accounts. Ik zag ook dat je onder Brighteyes aan het posten was in Ouderstopics, dus toen was de link gelegd

edit: Rewimo, gelukkig niets engs dus! Sterkte en beterschap voor je vader en voor jou.

woensdag 21 januari 2004 @ 23:26:24 #253
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16475148
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 19:32 schreef moussy het volgende:

[..]

"vriendje" je bent de enige die dit gebruikt(e)

Wat grappig dat je me daaraan herkende. Ik zat me ook al af te vragen of er iets in schrijfstijl zou opvallen.
Mij vallen dat soort dingen vrijwel nooit op.
  woensdag 21 januari 2004 @ 23:33:58 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_16475364
Zo, weer terug van naailes.
Het klinkt vreselijk mutserig, maar ik vind het zo leuk.

Ik ben begonnen met een broek die ik helaas aan mijn zusje moet gaan doneren.
Ik heb nogal stevige bovenbenen en dan wordt de taille dus veel te wijd, maar doordat het kruis nogal laag zit kan ik hem niet verder innemen want dan wordt hij veel te kort aan de onderkant. Gelukkig is mijn zusje net zo stevig maar wel een kop kleiner dus kan ik hem voor haar gaan aanpassen.

Daarna wilde ik gaan beginnen aan een jasje, maar daar heb ik toch wel hulp bij nodig van mijn naai-juf dus maar eerst gekeken of ik niet ook genoeg stof had voor een rokje. Ja dus. Dus toen heb ik even zelf zo in 2 dagen tijd een rokje in elkaar geflanst. Patroon een beetje aangepast en voering erin, en echt heel mooi geworden.

Nu ben ik dus begonnen met het jasje, maar omdat mijn ledematen qua maat nogal afwijken van de rest van mijn lijf moeten we het patroon hier en daar aanpassen. En da's best leuk om te doen.
Dit is ook precies de reden dat ik ben gaan naaien. Als ik een blouse of een jasje wil dan zitten of de mouwen altijd veel te strak of het lijf is veel te wijd.
Ik heb qua bovenwijdte zeg maar maat 40-42 maar voor mijn armen heb ik toch wel een ruime 44 nodig. Nou dat lukt je in de winkel dus nooit.

Ik zal van de week wel even een foto'tje posten van het rokje want daar ben ik best wel trots op. Ik weet niet of ik hem vaak aan zal trekken want ik vind eigenlijk dat mijn benen daar te dik voor zijn, maar goed. Als het jasje af is zal ik de combi toch wel een keertje aan gaan trekken.
Is toch wel heel leuk showen hoor! Je eigen kleding.

[einde mutsmode, terug in de 'jonge-single-vrouw-in-the-city-mode']

FOK!fossiel donderdag 22 januari 2004 @ 08:10:50 #255
2628 Karin
pi_16480025
Klinkt hartstikke leuk Brighteyes. Lijkt me zo'n fijn gevoel als je iets aan hebt dat je zelf hebt gemaakt (en dan maar hopen dat men vraagt waar je het gekocht hebt
pi_16481821
HIer verder: Het speeltuinbankje # 23
deze is vol
Het voelt goed hè?
A je to!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')