quote:Alles is meegenomen, maar Maine is inderdaad niet de grootste prijs. Maar "met grote cijfers winnen" betekent domweg dat er een groot verschil is met de nummers twee en drie. Als het 12e team van v.v. Jubbega met 10-2 wint van Harkemase Boys 14, is dat ook "met grote cijfers winnen", ook al stellen beide teams weinig voor.
Op maandag 9 februari 2004 10:53 schreef Potus het volgende:[..]
Wat ik bedoelde te zeggen is: er zijn maar 24 gedelegeerden te verdelen. Maakt het dan wat uit dat Kerry er maar liefst 15 van wint? Ik denk dat dat wel los loopt. In Michigan en Washington State haalde h ijbij elkaar bijna tien keer zoveel gedelegeerden op.
Bovendien was in Maine Dennis Kucinich erg sterk, terwijl Edwards en Clark er niet veel van bakten. Dat maakt het verschil met de andere serieuze kandidaten wel erg groot.
quote:Kucinich heeft ongeveer net zoveel kans op het presidentschap als Harkemase Boys 9 op de UEFA Cup om maar even in dezelfde lijn door te gaan.
Op maandag 9 februari 2004 11:05 schreef freako het volgende:[..]
Bovendien was in Maine Dennis Kucinich erg sterk, terwijl Edwards en Clark er niet veel van bakten. Dat maakt het verschil met de andere serieuze kandidaten wel erg groot.
quote:De andere serieuze kandidaten hebben Maine lekker aan zich voorbij laten gaan, want ze willen scoren in het zuiden: Tennessee en Virginia. John Kerry is momenteel de enige Democraat die echt in alle staten serieus campagne voert/heeft gevoerd. Met uitzondering van Maine dan, daar heeft hij als New Englander toch al een voorsprong en als hij daar opeens niet had gewonnen, dan had hij daar geen noemenswaardige last van gehad. Hoe serieus moet je Clark en Edwards nemen als ze eigenlijk alleen hun best doen in het zuiden?
Op maandag 9 februari 2004 11:05 schreef freako het volgende:[..]
En Clark heeft te weinig budget voor een goede campagne, dus die schrijf ik ook helemaal af.
Ach, Super Tuesday, Kerry zal flink winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |