abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 15 januari 2004 @ 15:58:51 #151
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_16286334
Werik! ik spreek je ongetwijfeld nog wel!
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 15 januari 2004 @ 16:04:20 #152
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_16286520
Naast het feit dat ik met de minuut kwaaier word vraag ik me nog maar eens af of het management enig idee heeft wat ze zich met deze move op de hals halen...

Mensen ; is een rustig forummetje als dit nu echt zo belangrijk voor het goed functioneren van het geheel?
Heel erg jammer dat de weinig mensen waarvan je hoopt dat ze eerlijk zijn het gewoon laten voor wat het is...

Ik ben hier heel eerlijk over ; als er buiten EIL nou verder helemaal geen problemen waren op Fok had je mij niet gehoord over dit gebeuren maar dit is met verschrikkelijk scheve maten meten...

> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
  donderdag 15 januari 2004 @ 16:06:48 #153
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_16286595
idd....ik heb het idee dat sommige mensen het slechter lopen van het eiland als een soort persoonlijke nederlaag zien en het willen beeindigen om er niet meer aan herinnerd te worden elke keer dat ze de index zien...

niet echt de goede motieven om de tent te sluiten iig...

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_16286648
misschien leidt het tot niks, misschien wel, maar ik wil het toch proberen:

http://eiland.fantasyfellowship.net <-- forum is open maar nog niet klaar, layout doe ik pas als het een beetje loopt (anders is het ook vergeven moeite)

kijk maar wat je wil, je kan je aanmelden als je er zin in hebt, je kan ook wegblijven als je er geen zin in hebt.

There's no such thing as gravity. The earth sucks!
pi_16286719
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 16:08 schreef _ManoWar_ het volgende:
misschien leidt het tot niks, misschien wel, maar ik wil het toch proberen:

http://eiland.fantasyfellowship.net <-- forum is open maar nog niet klaar, layout doe ik pas als het een beetje loopt (anders is het ook vergeven moeite)

kijk maar wat je wil, je kan je aanmelden als je er zin in hebt, je kan ook wegblijven als je er geen zin in hebt.


eigelijk een goed idee hopelijk gaat het lopen met ons allen maar om het nou Fokeiland te laten noemen weet ik nog niet zo
pi_16286772
p.s., me is Lord_of_Angmar
There's no such thing as gravity. The earth sucks!
pi_16286793
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 16:10 schreef Jan-jaap het volgende:

[..]

eigelijk een goed idee hopelijk gaat het lopen met ons allen maar om het nou Fokeiland te laten noemen weet ik nog niet zo


ik heb het gewijzigd naar Eiland, zag ook in dat het eigenlijk niet kan
There's no such thing as gravity. The earth sucks!
pi_16286794
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 16:04 schreef ninja-mod het volgende:
Naast het feit dat ik met de minuut kwaaier word vraag ik me nog maar eens af of het management enig idee heeft wat ze zich met deze move op de hals halen...

Mensen ; is een rustig forummetje als dit nu echt zo belangrijk voor het goed functioneren van het geheel?
Heel erg jammer dat de weinig mensen waarvan je hoopt dat ze eerlijk zijn het gewoon laten voor wat het is...

Ik ben hier heel eerlijk over ; als er buiten EIL nou verder helemaal geen problemen waren op Fok had je mij niet gehoord over dit gebeuren maar dit is met verschrikkelijk scheve maten meten...


De ware redenen (dus niet de door Cynix vertelde versie daarvan) liggen meer op het gebied van pageviews/reclame/gemiddelde niveau van FA's
Daar is niks tegen te beginnen..... Dus kwaad zijn helpt niet...... gewoon laten gaan en waardigheid bewaren......
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16286907
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 16:12 schreef _ManoWar_ het volgende:

[..]

ik heb het gewijzigd naar Eiland, zag ook in dat het eigenlijk niet kan


meteen 100 klonen gaat aanmaken
  donderdag 15 januari 2004 @ 16:18:00 #160
29319 ninja-mod
Budo Taijutsu
pi_16286985
Overigens ; Budoka is een kloon van mij...
( eerlijk waar ; ik heb er maar eentje )
&gt; BTi &lt;
Only the light called darkness can show who i really am...
  donderdag 15 januari 2004 @ 16:19:29 #161
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_16287047
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 16:12 schreef Omnifit het volgende:

De ware redenen (dus niet de door Cynix vertelde versie daarvan) liggen meer op het gebied van pageviews/reclame/gemiddelde niveau van FA's
Daar is niks tegen te beginnen..... Dus kwaad zijn helpt niet...... gewoon laten gaan en waardigheid bewaren......


Leg eens uit?
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_16287083
en natuurlijk komen jullie allemaal nog op de IRC van het eiland
pi_16287127
irc.fok.nl:6667
#fokeiland
pi_16287174
Sorry..... dat zou tot ingewikkelde discussies leiden, die weer tot flames zouden leiden, die weer tot bans zouden leiden...... been there done that .....
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
  donderdag 15 januari 2004 @ 16:25:07 #165
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_16287230
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 16:23 schreef Omnifit het volgende:
Sorry..... dat zou tot ingewikkelde discussies leiden, die weer tot flames zouden leiden, die weer tot bans zouden leiden...... been there done that .....

ok, jouw keuze....dan houdt ik het voor mezelf maar op 'zonder opgaaf van redenen beëindigd'

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2004 @ 18:49:18 #166
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_16291744
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 16:12 schreef Omnifit het volgende:
De ware redenen (dus niet de door Cynix vertelde versie daarvan) liggen meer op het gebied van pageviews/reclame/gemiddelde niveau van FA's
Daar is niks tegen te beginnen..... Dus kwaad zijn helpt niet...... gewoon laten gaan en waardigheid bewaren......
Onzin. Als je zo afscheid wilt nemen moet je dat zelf weten, ik had op iets waardigers gehoopt.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 15 januari 2004 @ 18:51:50 #167
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_16291805
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 16:25 schreef Abbadon het volgende:
ok, jouw keuze....dan houdt ik het voor mezelf maar op 'zonder opgaaf van redenen beëindigd'
Zopas leek je beter voor rede vatbaar. Is jullie blik nu zó vernauwd? Misschien hadden we het Eiland dan wel veel eerder moeten sluiten, voor jullie eigen bestwil.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 15 januari 2004 @ 19:02:38 #168
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_16292056
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:51 schreef Cynix ® het volgende:

Zopas leek je beter voor rede vatbaar. Is jullie blik nu zó vernauwd? Misschien hadden we het Eiland dan wel veel eerder moeten sluiten, voor jullie eigen bestwil.


en als je kijkt naar de tijdstippen waarop die posts geplaatst zijn zie je dat deze post wat ouder was, flappie

op die kinderachtige opmerking erachteraan ga ik maar niet eens in...als je dat meent verdien je het niet om serieus genomen te worden

Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  donderdag 15 januari 2004 @ 19:30:15 #169
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_16292861

Ook al had ik al een jaar geen tijd meer om echt weer mee te posten op het eiland, toch vind ik het ontzettend jammer dat het eiland dicht gaat. Om alle verhalen die er verzonnen zijn, de meetings, de Sint surprises en nog zoveel meer.

Dag lief eiland...

pi_16293220
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 18:51 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Zopas leek je beter voor rede vatbaar. Is jullie blik nu zó vernauwd? Misschien hadden we het Eiland dan wel veel eerder moeten sluiten, voor jullie eigen bestwil.


Quot errat demonstrandum thx
Hij/Zij die Wijs is Draegt de Zotten, schoon ze met Hem/Haar Spotten..... (vrij naar: vadertje Cats)
pi_16293883
ik heb hier idd nog nooit gepost, maar vond het wel leuk om hier af en toe eens mee te lezen. Ik ben nu eenmaal nie zo fantasierijk om aan zoiets mee te doen. Maar ik kan er goed inkomen dat er een nauwe band is ontstaan tussen bepaalde users.

Veel sterkte alleszins, ook ik vind het jammer dat dit eilandje niet meer op de wereldkaart zal staan.

*dikke knuf*!

pi_16293946
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 20:02 schreef leonieke het volgende:
ik heb hier idd nog nooit gepost, maar vond het wel leuk om hier af en toe eens mee te lezen. Ik ben nu eenmaal nie zo fantasierijk om aan zoiets mee te doen. Maar ik kan er goed inkomen dat er een nauwe band is ontstaan tussen bepaalde users.

Veel sterkte alleszins, ook ik vind het jammer dat dit eilandje niet meer op de wereldkaart zal staan.

*dikke knuf*!


Dit is een van de eerste posts van een niet-Eilander die ons een hart onder de riem steekt. Er zouden meer van dit soort users moeten zijn. Dank je Leonieke!
pi_16294938


voor degene die in rouw zijn

pi_16300816
Ik heb volgens mij nog nooit in eiland gepost?
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')