quote:boefje!
Op woensdag 14 januari 2004 16:12 schreef Bananenman het volgende:
Een vriend van mij heeft een schakelbrommer die een beetje opgevoerd is (kom maar moraalridders), hij loopt 110. Nu kwam hij dus een controle tegen en moest hij afstappen, en moest zijn schakelbrommer op de rollerbank. Daar stond de idiootste agent ooit bij die niet door had hoe je moest schakelen. Dat ding stond dus te brommen in z'n eerste versnelling en die vent had het niet door
. Die gast tilt hem eraf, zegt 'netjes, mooi ding trouwens. Goeiedag!' en hij mag verder rijden.
![]()
quote:rekel
Op woensdag 14 januari 2004 16:14 schreef TheSeeker_NL het volgende:[..]
boefje!
dat waren pas krachttermen; rekel, boefje, vlegel...dat sloeg in als een bom
[Dit bericht is gewijzigd door Famas op 14-01-2004 16:16]
Wat een slimbo die agent
[Dit bericht is gewijzigd door TradeMarkie op 14-01-2004 16:16]
quote:Jaja, ik geloof niet dat die agent zo dom is.
Een vriend van mij heeft een schakelbrommer die een beetje opgevoerd is (kom maar moraalridders), hij loopt 110. Nu kwam hij dus een controle tegen en moest hij afstappen, en moest zijn schakelbrommer op de rollerbank. Daar stond de idiootste agent ooit bij die niet door had hoe je moest schakelen. Dat ding stond dus te brommen in z'n eerste versnelling en die vent had het niet door
. Die gast tilt hem eraf, zegt 'netjes, mooi ding trouwens. Goeiedag!' en hij mag verder rijden.
![]()
quote:Niet echt slim nee voor iemand die dus dergelijke controles uit moet voeren.
![]()
(..., Maar ik heb nog nooit geschakeld op een brommer / motor / geval... )
quote:Vandaar dat hij er nu nog vrolijk op rond rijdt.
Op woensdag 14 januari 2004 16:15 schreef Eye_of_god het volgende:[..]
Jaja, ik geloof niet dat die agent zo dom is.
Jouw vriend is gepakt, heeft een vette bekeuring maar geeft een slinger aan het hele verhaal zodat niet _hij_ maar de agent dom lijkt.
En Oldbie is het reageren eigenlijk niet eens waard. Maar ik doe het toch. Kneus.
Zoja, mag natuurlijk niet, maar dan ben je nog een beetje slim bezig
Zonee, wat een kneus en ik mag lijden dat ie een vrachtwagen tegenkomt
En als die agent dat ding wil laten draaien in zijn 1, dan zal ie toch echt de koppeling in moeten knijpen, en dan heeft hij echt wel door dat er geschakelt moet worden hoor.
quote:bij een rollerbank is vaak ook een motoragent
Op woensdag 14 januari 2004 16:14 schreef bong0 het volgende:
welke dombo laat zijn brommer dan ook op de rollerbank neerzetten, gewoon wegrijden die auto's houden je toch nooit bij
quote:Jeeeej, de eerste
Op woensdag 14 januari 2004 16:18 schreef Nimitz het volgende:
heeft ie z'n remmen ook aangepast?Zoja, mag natuurlijk niet, maar dan ben je nog een beetje slim bezig
Zonee, wat een kneus en ik mag lijden dat ie een vrachtwagen tegenkomt
Ga ik op reageren:
De remmen van schakelbrommers zijn erop gemaakt om brommers die 110 kunnen af te remmen.
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 16:19 schreef vogeltje het volgende:[..]
Bij een rollerbank zijn ook altijd meerdere motoragenten
quote:Ja maar, ja maar......ja maar motoragenten weten toch niet hoe ze moeten schakelen??
Op woensdag 14 januari 2004 16:19 schreef vogeltje het volgende:[..]
bij een rollerbank is vaak ook een motoragent
quote:Wie zegt dat de motoragent ook die controle uitvoerde?
Op woensdag 14 januari 2004 16:20 schreef Oldbie het volgende:[..]
Ja maar, ja maar......ja maar motoragenten weten toch niet hoe ze moeten schakelen??
Toch?
quote:Motoragenten sporen brommertjes op en houden ze aan, gewone agenten testen die dingen.
Ja maar, ja maar......ja maar motoragenten weten toch niet hoe ze moeten schakelen??
Toch?
quote:LOL
Op woensdag 14 januari 2004 16:21 schreef KreKkeR het volgende:
Het was zijn wettelijke plicht geweest de agent op zijn fout te wijzen. Door dit niet te doen heeft hij willens en wetens een justitieel onderzoek bemoeilijkt.
quote:Ik zei: "bekeuring" en niet "in beslag genomen".
Op woensdag 14 januari 2004 16:17 schreef Bananenman het volgende:[..]
Vandaar dat hij er nu nog vrolijk op rond rijdt.
En Oldbie is het reageren eigenlijk niet eens waard. Maar ik doe het toch. Kneus.
Toen ik brommer reed, kon mijn moeder notabene al horen wanneer er een 9-2 met 6-bak onder de Kreidler lag, met een 24 mm carburateur: "Pas je wel op jongen?"
quote:okee, ga ik verder, met een brommer mag je maar 45 of 50 maximaal en je zit COMPLEET onbeschermd tussen grote sterke auto's en vaak weten de bestuurders er niet mee om te gaan.
Op woensdag 14 januari 2004 16:20 schreef Fuxl het volgende:[..]
Jeeeej, de eerste
Oh jee, een doodverwensing
Ga ik op reageren:
De remmen van schakelbrommers zijn erop gemaakt om brommers die 110 kunnen af te remmen.
quote:Misschien had die agent wel zin om eens een schakelbrommer te matsen..
Op woensdag 14 januari 2004 16:18 schreef DeStedebouwer het volgende:
En dan zegtie netjes, dat ding maakt op volle toeren in zijn 1 een teringherrie, dan zou ie op z'n minst nog een bon kunnen geven voor geluidsoverlast.
En als die agent dat ding wil laten draaien in zijn 1, dan zal ie toch echt de koppeling in moeten knijpen, en dan heeft hij echt wel door dat er geschakelt moet worden hoor.
quote:edit: typo
Op woensdag 14 januari 2004 16:22 schreef Eye_of_god het volgende:[..]
Ik zei: "bekeuring" en niet "in beslag genomen".
Maar let even beter op:
Stel dat de agent niet verder komt dan de eerste versnelling en een flinke dot gas geeft, dan vliegt het toerental als een dolle omhoog.
Nou, je maakt mij niet wijs, dat een agent dan niet door heeft dat het apparaat opgevoerd is.Toen ik brommer reed, kon mijn moeder notabene al horen wanneer er een 9-2 met 6-bak onder de Kreidler lag, met een 24 mm carburateur: "Pas je wel op jongen?"
o ja, polities zijn kut!
brommers zijn ook kool!
quote:Maar als hij 110 loopt krijg je echt geen simpel bekeuringkje, dan nemen ze hem in beslag.
Op woensdag 14 januari 2004 16:22 schreef Eye_of_god het volgende:[..]
Ik zei: "bekeuring" en niet "in beslag genomen".
Maar let even beter op:
Stel dat de agent niet verder komt dan de eerste versnelling en een flinke dot gas geeft, dan vliegt het toerental als een dolle omhoog.
Nou, je maakt mijn niet wijs, dat een agent dan niet door heeft dat het apparaat opgevoerd is.Toen ik brommer reed, kon mijn moeder notabene al horen wanneer er een 9-2 met 6-bak onder de Kreidler lag, met een 24 mm carburateur: "Pas je wel op jongen?"
Anyway, ik was er niet bij, ik weet alleen dat hij hem nu nog heeft. En hij heeft nog nooit gelogen, ik zie niet in waarom hij dat zou doen, ik geloof het gewoon. En ik vind het wel leuk, zo'n domme agent
quote:Klopt, maar wie zegt dat hij harder rijd?
Op woensdag 14 januari 2004 16:22 schreef Nimitz het volgende:[..]
okee, ga ik verder, met een brommer mag je maar 45 of 50 maximaal
quote:Dat is hetzelfde met fietsers.
Op woensdag 14 januari 2004 16:22 schreef Nimitz het volgende:
en je zit COMPLEET onbeschermd tussen grote sterke auto's
quote:De meesten weten het wel, maar sommigen doen het niet.
Op woensdag 14 januari 2004 16:22 schreef Nimitz het volgende:
en vaak weten de bestuurders er niet mee om te gaan.
quote:een klasgenoot van me heeft het al meerdere malen gehad
Toch?
Maak je school af kneus leer een vak en dump wat ego cellen wordt je knapper van
2 seconden later vloog dat ding met vol vermogen een paar meter door de lucht en lande op een bosje scooters die waren ingenomen.
Dat noem ik pas dom je had ze eens moeten zien. Agent boos en en ik ook boos. Kreeg de schade wel vergoed. Boete hoefde ik niet te betalen.
quote:Jij zit op scouting, dus ik neem je sowieso niet serieus
Op woensdag 14 januari 2004 16:27 schreef ByteMe het volgende:
Kneuzen topic ditego trippende brommer opvoerende zakken hooi.
Maak je school af kneus leer een vak en dump wat ego cellen
wordt je knapper van
quote:Ik heb geen brommer. Ik rij motor....veel stoerderder
Op woensdag 14 januari 2004 16:27 schreef ByteMe het volgende:
Kneuzen topic ditego trippende brommer opvoerende zakken hooi.
Maak je school af kneus leer een vak en dump wat ego cellen
wordt je knapper van
quote:ja
Op woensdag 14 januari 2004 16:29 schreef Bananenman het volgende:[..]
Jij zit op scouting, dus ik neem je sowieso niet serieus
*zwaait naar rookworst in de wolken
En ik EN jij maken er deel van uit
[Dit bericht is gewijzigd door ByteMe op 14-01-2004 16:35]
quote:fietsen gaan geen 110 ............
Op woensdag 14 januari 2004 16:26 schreef Fuxl het volgende:
Oke, ga ik op verder.
:
[..]Klopt, maar wie zegt dat hij harder rijd?
[..]Dat is hetzelfde met fietsers.
[..]
quote:Niet?
Op woensdag 14 januari 2004 16:34 schreef Brainstorm4ever het volgende:[..]
fietsen gaan geen 110 ............
quote:Ik heb een fiets met kap, vier banden, drie pedalen en hulpmotor. Die haalt 150 wel hoor
Op woensdag 14 januari 2004 16:34 schreef Brainstorm4ever het volgende:[..]
fietsen gaan geen 110 ............
fiets met 4 wielen........?
[Dit bericht is gewijzigd door Brainstorm4ever op 14-01-2004 16:42]
*ongelofelijk*
is stil van verbazing
quote:Wie weet nou niet dat je op een schakelbrommer kan schakelen?
Op woensdag 14 januari 2004 16:41 schreef marbe het volgende:
Jeetje politie agenten zijn ook gewone mensen*ongelofelijk*
is stil van verbazing
Daarom denk ik dat die agent die vriend van de TS gewoon gematst heeft..
quote:*kijkt verbaasd
Op woensdag 14 januari 2004 16:43 schreef Fuxl het volgende:[..]
Wie weet nou niet dat je op een schakelbrommer kan schakelen?
Daarom denk ik dat die agent die vriend van de TS gewoon gematst heeft..
Echt ??
quote:Doe nou maar niet zo sarcastisch, want ik ben de eerste die die conclusie trekt..
Op woensdag 14 januari 2004 16:48 schreef ByteMe het volgende:[..]
*kijkt verbaasd
Echt ??
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 16:51 schreef Fuxl het volgende:[..]
Doe nou maar niet zo sarcastisch, want ik ben de eerste die die conclusie trekt..
quote:Zo, dus eigenlijk nog crimineel ook. Moet je vooral hier mee komen patsen.
Op woensdag 14 januari 2004 16:21 schreef KreKkeR het volgende:
Het was zijn wettelijke plicht geweest de agent op zijn fout te wijzen. Door dit niet te doen heeft hij willens en wetens een justitieel onderzoek bemoeilijkt.
quote:De TS had het nog niet door, ik wijs hem er alleen op.
Op woensdag 14 januari 2004 16:54 schreef ByteMe het volgende:[..]
je trekt een conclusie in een totaal overstrekt en nutteloos topic en dan vind je het raar dat iemand sarcastisch doet. Jeetje
Staan die eikels met z'n 2en (!) ernaar te kijken; Ja, die is duidelijk opgevoerd. Neehoor, zo maken ze ze standaard. Niks opgevoerds bij. Gingen ze nog een keer kijken, en weer hetzelfde.
Als ze nou gewoon naar de cilinder hadden gekeken, hadden ze met koeieletters kunnen zien dat de cilinderinhoud 2x zo groot was als op een "normale" brommer .
En ja, Honda's zijn wel stoer, en ja, hij was volledig uitgerust voor hogere snelheden, en als er nog wat op aan te merken valt, moet je je bek houden .
quote:Op een rollenbank wordt niet de snelheid, maar het vermogen gemeten...
Op woensdag 14 januari 2004 17:03 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik ken er ook wel een paar. Mijn Honda met 90cc is ook een keer op de rollerbank gezet, waarna ik alleen een boete kreeg omdat hij nog net niet zo hard ging dat hij in beslag genomen mocht worden.Staan die eikels met z'n 2en (!) ernaar te kijken; Ja, die is duidelijk opgevoerd. Neehoor, zo maken ze ze standaard. Niks opgevoerds bij. Gingen ze nog een keer kijken, en weer hetzelfde.
Als ze nou gewoon naar de cilinder hadden gekeken, hadden ze met koeieletters kunnen zien dat de cilinderinhoud 2x zo groot was als op een "normale" brommer
.
En ja, Honda's zijn wel stoer, en ja, hij was volledig uitgerust voor hogere snelheden, en als er nog wat op aan te merken valt, moet je je bek houden
.
quote:Post je onder een verkeerd account of ben je echt een vrouw met 90cc honda schakelbrommer?
Op woensdag 14 januari 2004 17:03 schreef k_i_m het volgende:
Nou, ik ken er ook wel een paar. Mijn Honda met 90cc is ook een keer op de rollerbank gezet, waarna ik alleen een boete kreeg omdat hij nog net niet zo hard ging dat hij in beslag genomen mocht worden.Staan die eikels met z'n 2en (!) ernaar te kijken; Ja, die is duidelijk opgevoerd. Neehoor, zo maken ze ze standaard. Niks opgevoerds bij. Gingen ze nog een keer kijken, en weer hetzelfde.
Als ze nou gewoon naar de cilinder hadden gekeken, hadden ze met koeieletters kunnen zien dat de cilinderinhoud 2x zo groot was als op een "normale" brommer
.
En ja, Honda's zijn wel stoer, en ja, hij was volledig uitgerust voor hogere snelheden, en als er nog wat op aan te merken valt, moet je je bek houden
.
Een versnellingsbak verandert niets aan de hoeveelheid vermogen alleen of hij het vermogen levert in kracht of in snelheid. Het aantal KW blijft gewoon gelijk.
quote:Nee, het zit volgens mij zo:
Op woensdag 14 januari 2004 17:10 schreef Dante_A het volgende:
Niet om het één of ander maar als de rollenbank het vermogen test dan maakt het toch niet uit in welke versnelling hij staat.Een versnellingsbak verandert niets aan de hoeveelheid vermogen alleen of hij het vermogen levert in kracht of in snelheid. Het aantal KW blijft gewoon gelijk.
quote:Ik bijv.
Op woensdag 14 januari 2004 16:43 schreef Fuxl het volgende:[..]
Wie weet nou niet dat je op een schakelbrommer kan schakelen?
quote:1.8 kW Nu blij?
Op woensdag 14 januari 2004 17:06 schreef Eye_of_god het volgende:[..]
Op een rollenbank wordt niet de snelheid, maar het vermogen gemeten...
En ja, ik ben een meisje, en ik heb ondertussen 4 van die dingen versleten. Maarja, nou heb ik een auto, en dus geen brommers meer .
quote:Vast met GSi of GTi of zo.
Op woensdag 14 januari 2004 18:22 schreef k_i_m het volgende:[..]
1.8 kW Nu blij?
.
En ja, ik ben een meisje, en ik heb ondertussen 4 van die dingen versleten. Maarja, nou heb ik een auto, en dus geen brommers meer
.
quote:Waarom denk je dat die dingen schakelbrommers heten?
Op woensdag 14 januari 2004 17:57 schreef Pizza_Shooter het volgende:[..]
Ik bijv.
Dat vonden we met zn allen ook nie de snuggerste agent....
quote:Een Nissan Micra
Op woensdag 14 januari 2004 19:00 schreef Eye_of_god het volgende:[..]
Vast met GSi of GTi of zo.
quote:Ja, erg triest
Op woensdag 14 januari 2004 16:16 schreef TC03 het volgende:. En er nog trots op zijn ook
.
quote:Geen enkele agent kan schakelen.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |