ik moet voor me stagebedrijf een brief maken, maar er schijnen wat fouten in te zitten . Omdat mn stage begeleider weg is en ik weinig zin heb om met een slechte brief naar mn baas te lopen, vraag ik jullie om even te kijken of er fouten in de volgende brief zitten:
-edit-
Brief weg voordat mn baas het ziet .
[Dit bericht is gewijzigd door Supaaah op 14-01-2004 11:14]
Voor zover ik weet .
[Dit bericht is gewijzigd door NiteSpeed op 14-01-2004 10:42]
dit is toch pas alleen een voorstel ?
dus nu al praten over zakelijke details lijkt mij nog niet nodig
quote:nee hoor.. 2 is geen probleem.
Op woensdag 14 januari 2004 10:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Minimaal 3 alinea's, en betreft moet boven de datum.Voor zover ik weet
.
[Dit bericht is gewijzigd door Pearly op 14-01-2004 10:43]
Ik kan me voorstellen dat jullie 'best' in staat zijn maar ik zou het toch iets anders formuleren, iets als dat jullie gezien het interessante arsenaal aan films in beheer bij movienogwat geinteresseerd zijn om.....
quote:de opmaak van brieven zoals je die geleerd krijgt op school verschilt ook per jaar...,
Op woensdag 14 januari 2004 10:41 schreef NiteSpeed het volgende:
Minimaal 3 alinea's, en betreft moet boven de datum.Voor zover ik weet
.
ik heb geleerd
> adres1
> adres2
> datum, plaats
> referentie nummer
> betreft
> alinea's
> afsluiting
> krabbel
> naam
[Dit bericht is gewijzigd door KELDER op 14-01-2004 14:30]
Moviepower
Hollywoodlaan 1534
6728 AB Almere
DVD Goedkoop
Koopjesstraat 24
3125 KA UTRECHT
Betreft: budget DVDs
Geachte heer/mevrouw,
nooit met ik of wij beginnen Wij van DVD Goedkoop zouden graag enkele films van Moviepower willen heruitbrengen als budget DVD. Films waar wij interesse in hebben zijn Ghosthunter, Miles away from Jupiter en The Horror. Natuurlijk zijn wij best in staat meerdere films van Moviepower als budget DVD uit te brengen.
Er kan uiteraard een contract gesloten worden dat per gecertificeerde DVD een bepaald percentage ten goede komt voor de makers.
Met vriendelijke groet,
<Handtekening>
Directeur DVD Goedkoop
inleiding
kern
afsluiting
(altijd 3 alinea's)
quote:Ik ook
Op woensdag 14 januari 2004 10:44 schreef KELDER het volgende:[..]
de opmaak van briefen zoals je die geleerd krijgt op school verschilt ook per jaar...,
ik heb geleerd
> adres1
> adres2
> datum, plaats
> referentie nummer> betreft
> alinea's
> afsluiting
> krabbel
> naam
Waarbij adres 1 de verzender is.
Moeten plaatsnamen nou met volle caps worden geschreven, of alleen de eerste letter?
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 10:36 schreef Supaaah het volgende:
Hallo,ik moet voor me stagebedrijf een brief maken, maar er schijnen wat fouten in te zitten
. Omdat mn stage begeleider weg is en ik weinig zin heb om met een slechte brief naar mn baas te lopen, vraag ik jullie om even te kijken of er fouten in de volgende brief zitten:
Betreft: budget DVD'sUtrecht, 15 november 2003
Moviepower
Hollywoodlaan 1534
6728 AB AlmereDVD Goedkoop
Koopjesstraat 24
3125 KA UtrechtUtrecht, 15 november 2003
Betreft: budget DVD's
Geachte heer/mevrouw,
Wij van DVD Goedkoop zouden graag enkele films van Moviepower willen heruitbrengen als budget DVD. Films waar wij interesse in hebben zijn: Ghosthunter, Miles away from Jupiter en The Horror. Natuurlijk zijn wij best in staat meerdere films van Moviepower als budget DVD uit te brengen.
Er kan uiteraard een contract gesloten worden dat per gecertificeerde DVD een bepaald percentage ten goede komt voor de makers. ---> zin moet iets duidelijker
Met vriendelijke groet,
<Handtekening>
je naam
Directeur DVD Goedkoop
De adressen heb ik gewijzigd.
quote:ff snel bekeken, ziet er verder goed uit hoor
Op woensdag 14 januari 2004 10:36 schreef Supaaah het volgende:
Hallo,ik moet voor me stagebedrijf een brief maken, maar er schijnen wat fouten in te zitten
. Omdat mn stage begeleider weg is en ik weinig zin heb om met een slechte brief naar mn baas te lopen, vraag ik jullie om even te kijken of er fouten in de volgende brief zitten:
Betreft: budget DVDsUtrecht, 15 november 2003
Moviepower
Hollywoodlaan 1534
6728 AB AlmereDVD Goedkoop
Koopjesstraat 24
3125 KA UtrechtUtrecht, 15 november 2003
Geachte heer/mevrouw,
Wij van DVD Goedkoop zouden graag enkele films van Moviepowerwillen heruitbrengenopnieuw willen uitbrengen als budget- DVD. Films waar wij interesse in hebben zijn Ghosthunter, Miles away from Jupiter en The Horror. Natuurlijk zijn wij best in staat meerdere films van Moviepower als budget DVD uit te brengen.
Er kan uiteraard een contract gesloten (opgesteld?) worden datwaarin vastgesteld wordt dat per gecertificeerde DVD een bepaald percentage ten goede komt voorvan de makers.
Met vriendelijke groet,
<Handtekening>
Directeur DVD Goedkoop
De adressen heb ik gewijzigd.
Moviepower
Hollywoodlaan 1534
6728 AB Almere
Betreft: budget DVDs
(rechtsuitlijnen)Utrecht, 15 november 2003
Geachte heer/mevrouw,
Zoals u waarschijnlijk/misschien wel zal weten, zijn wij bezig met een serie Budget DVD's uitbrengen. Een aantal van uw films zouden wij ook graag in ons assortiment opnemen. De films die wij graag als budget DVD zouden willen uitbrengen zijn: Ghosthunter, Miles away from Jupiter en The Horror. Natuurlijk zijn wij best in staat meerdere films van Moviepower als budget DVD uit te brengen. (bedoel je hiermee dat je er misschien nog meer wilt?, dan moet je het zo zeggen:) In de nabije toekomst zullen we misschien meer films uit willen brengen als budget DVD.
Uiteraard zal er een overeenkomst getekend worden voor de films die als budget DVD's uitgebracht worden.
Wij zullen spoedig contact met u opnemen.
Met vriendelijke groet,
<Handtekening>
Directeur DVD Goedkoop
[Dit bericht is gewijzigd door Troel op 14-01-2004 10:50]
quote:alleen de eerste letter volgens mij.
Op woensdag 14 januari 2004 10:46 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Ik ook
.
Moeten plaatsnamen nou met volle caps worden geschreven, of alleen de eerste letter?
quote:Woei, en zo is mijn post in details beschreven door een ander
Op woensdag 14 januari 2004 10:50 schreef Deetch het volgende:
Ik zou overnieuw beginnen met een nieuwe brief waarin je begint met het bedrijf voor te stellen vervolgens leg je de reden uit waarom je de brief schrijft en dan stel je de vraag of ze geinteresseerd zijn. Dan afwachten en vervolgens in een persoonlijk gesprek de zaak verder uitwerken want via een brief gaat dat niet.
Tnxx mensen, en als dr nog fouten zijn, ik hoor het maar al te graag .
quote:ik zie geen goed slot
Op woensdag 14 januari 2004 10:50 schreef NiteSpeed het volgende:
Inleiding / middenstuk / slot.Ik zie geen goede inleiding.
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 10:56 schreef WeirdMicky het volgende:[..]
ik zie geen goed slot
quote:is dat n goed slot? (klinkt n beetje raar imo, maar k kan nix anders verzinnen
Alvast bedankt voor uw aandacht,
aangezien de makers niet altijd de rechten hebben!
quote:Wat is het meervoud van rechthebbende? Rechthebbenden ?
Op woensdag 14 januari 2004 10:59 schreef _The_General_ het volgende:
vervang de makers door iets in de trentvan recht hebbende of zoiets,aangezien de makers niet altijd de rechten hebben!
quote:ik weet niet of rechthebbenden een goed nederlands woord is, ik ben nog aan het denken wat daar beter zou passen
Op woensdag 14 januari 2004 11:01 schreef Supaaah het volgende:[..]
Wat is het meervoud van rechthebbende? Rechthebbenden ?
quote:Indien u nog vragen heeft of meer informatie wenst, neemt u dan gerust contact met ons op.
Op woensdag 14 januari 2004 10:57 schreef Supaaah het volgende:[..]
[..]is dat n goed slot? (klinkt n beetje raar imo, maar k kan nix anders verzinnen
.
In afwachting van uw reactie verblijven wij,
zoiets lijkt me dan beter
quote:als die het afkeurt, steek je em maar in de fik
Op woensdag 14 januari 2004 11:15 schreef Supaaah het volgende:
Oke ik ga m nu inleveren en dan horen jullie binnenkort wel wat ie ervan vond!.
die kerel dan he, niet die goede brief
quote:alleen in het engels
Op woensdag 14 januari 2004 11:36 schreef NiteSpeed het volgende:
Moet November niet met een hoofdletter.
quote:mag allebei afaik...
Op woensdag 14 januari 2004 10:46 schreef NiteSpeed het volgende:[..]
Ik ook
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |