En dat in m'n 2e week....
quote:Jij mag nog helemaal niet werken
Op woensdag 14 januari 2004 10:35 schreef just me het volgende:
Ik ben aan het werk en heb geen zin! Ik wil liever lekker thuis op de bank hangen en proberen een boek te lezen. En nu heb ik heel zielig gedaan net in de koffie-pauze en nu mag ik lekker vroeg naar huis toe
quote:ai, das balen
Op woensdag 14 januari 2004 11:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Oeps, zending voor een distributeur in Engeland per abuis verkeerd geadresseerd, en met een beetje pech is die zending nu op weg naar onze Ierse distributeur.En dat in m'n 2e week....
quote:Shit happens, het zou vervelender zijn als je dat in je 2e jaar deed imho
Op woensdag 14 januari 2004 11:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Oeps, zending voor een distributeur in Engeland per abuis verkeerd geadresseerd, en met een beetje pech is die zending nu op weg naar onze Ierse distributeur.En dat in m'n 2e week....
quote:ga ons ff lekker zitten maken !
Op woensdag 14 januari 2004 11:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Nog 1 uur en ik ben klaar met werken voor vandaag, heerlijk
quote:Inderdaad, van 'schande' wordt men wijs zeggen ze altijd.
Op woensdag 14 januari 2004 12:00 schreef Tony_Montana67 het volgende:Shit happens, het zou vervelender zijn als je dat in je 2e jaar deed imho
Maar ik heb gelukkig nog kunnen regelen dat de vervoerder het bij het juiste adres afdropt!
quote:Ik stond vanochtend al om 06.00 de kratten in te laden en het is nu het wintewrseizoen. Als er geen toeristen zijn is het duidelijk rustiger
Op woensdag 14 januari 2004 12:02 schreef Bjoro het volgende:
ga ons ff lekker zitten maken !
quote:van 6 tot 1 is toch beter dan 8 tot 5...hoewel ik lekker kan Fok!-en dus niet heb te klagen, natuurlijk !
Op woensdag 14 januari 2004 12:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik stond vanochtend al om 06.00 de kratten in te laden en het is nu het wintewrseizoen. Als er geen toeristen zijn is het duidelijk rustiger
quote:Ik dacht vandaag ook een produktieve dag temoet te gaan. Beetje jammer dat ik pas op 12.00 uur wakker werd.
Op woensdag 14 januari 2004 12:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik stond vanochtend al om 06.00 de kratten in te laden en het is nu het wintewrseizoen. Als er geen toeristen zijn is het duidelijk rustiger
quote:Ze is er bijna klaar mee:
Op woensdag 14 januari 2004 12:27 schreef Cart_man het volgende:Waar is mijn koffie eigenlijk, wacht al vanaf 11.02
quote:Ik duik straks eerst eens m'n nest in
Op woensdag 14 januari 2004 12:25 schreef Bjoro het volgende:van 6 tot 1 is toch beter dan 8 tot 5...hoewel ik lekker kan Fok!-en dus niet heb te klagen, natuurlijk !
* Tony_Montana67 houdt het voor gezien vandaag
en tot straks
quote:Laterzzz
Op woensdag 14 januari 2004 12:32 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik duik straks eerst eens m'n nest in
.
* Tony_Montana67 houdt het voor gezien vandaag
en tot straks
quote:'t is al middag, lambal!
Op woensdag 14 januari 2004 12:35 schreef DutchGooner het volgende:
mogguh
quote:niet voor mij,al weer 15 minuten mijn bed uit.
Op woensdag 14 januari 2004 12:36 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
't is al middag, lambal!
Is die ouwe blauwe al gesignaleerd na zijn inmiddels beruchte post?
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 12:37 schreef DutchGooner het volgende:Is die ouwe blauwe al gesignaleerd na zijn inmiddels beruchte post?
quote:golfer deed een post waar zowat heel Hools+ONZ van op zijn kop stond en sindsdien heeft ie zich niet meer laten zien volgens mij
Op woensdag 14 januari 2004 12:43 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Verklaar u nader!
quote:Ik gok erop dat Bluezz onder zijn naam had ingelogd.
Op woensdag 14 januari 2004 12:51 schreef DutchGooner het volgende:[..]
golfer deed een post waar zowat heel Hools+ONZ van op zijn kop stond en sindsdien heeft ie zich niet meer laten zien volgens mij
quote:Misschien heeft hij wel besloten helemaal niet meer te posten!
golfer deed een post waar zowat heel Hools+ONZ van op zijn kop stond en sindsdien heeft ie zich niet meer laten zien volgens mij
need... more... coffee.....
quote:Hij komt wel weer terug hoor, een dezer dagen (of misschien vandaag al). Hij neemt even een Fok-breakje.
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 14-01-2004 12:57]
quote:kut
Op woensdag 14 januari 2004 12:56 schreef Doc het volgende:[..]
Hij komt wel weer terug hoor.
quote:Dit is nou ook weer overdreven, reistijden incalculeren, blijft een lastig vak.
Op woensdag 14 januari 2004 09:00 schreef Da_Sandman het volgende:Zit ik nu voor de tweede keer deze week voor de kat zn kut om 9 uur op school... Heb pas om 15.00 uur tentamen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |