Das inderdaad een takkeeindquote:Op zondag 13 juni 2004 10:46 schreef AMDB7 het volgende:
Oostkapelle, dorpje in Zeeland. Maar vanuit Duitsland is dat minstens 2 uur rijden, als het al niet langer is.
Ik ga dit weekend naar de ardennen! Waar is dat restaurantje?quote:Op zondag 4 juli 2004 23:47 schreef Troel het volgende:
In Belgie in de Ardennen in Ouren heeeeeerlijk rare biefstukkie gegeten. Ook echt gewoon een goede biefstuk, niet van die zooi u it Nederland...
Heerlijk!
Dat is de techniek, gelukkig vind ik hem het lekkerste goed doorbakken, dat is makkelijker voor elkaar te krijgen dan medium of bloody as hell.quote:Op dinsdag 13 januari 2004 20:59 schreef Sjaakman het volgende:
Op hoog vuur snel dichtschroeien en bruin laten worden. Daarna effe laten staan op een laag pitje (af en toe keren en door de pan bewegen.)
Misschien te laat, maar het was in Ouren, bij de camping.quote:Op zondag 31 oktober 2004 12:12 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ik ga dit weekend naar de ardennen! Waar is dat restaurantje?
* Gruwel *quote:Op woensdag 3 november 2004 18:01 schreef LSS het volgende:
[..]
Dat is de techniek, gelukkig vind ik hem het lekkerste goed doorbakken, dat is makkelijker voor elkaar te krijgen dan medium of bloody as hell.
Bedankt het is niet te laat. Wij gaan dit weekend. Maar helaas voor ons dus. Ouren ligt 75 km verder.quote:Op woensdag 3 november 2004 18:04 schreef Troel het volgende:
[..]
Misschien te laat, maar het was in Ouren, bij de camping.
Ahhhh! Biefstuk barbaar! Dan lopen alle sappen eruit! Nooit in je vlees prikken..........................quote:Op dinsdag 13 januari 2004 21:04 schreef martinensonja het volgende:
prik de volgende x als je weer wat bakt even een koude vork erin
10 seconden wachten en dan de vork even op je lip om te voelen of
hij niet koud is dat doe ik althans
AH is een zeer slechte supermarkt voor vlees, tenminste dat zijn mijn persoonlijke ervaringen. Jumbo daarintegen (werd hierboven ook al even genoemd) verkoopt inderdaad redelijke biefstukjes. Kan niet tippen aan de keurslager maar daar komt het prijsverschil dan om de hoek kijken en dan is het natuurlijk wel redelijk!quote:Op zondag 14 januari 2007 11:36 schreef realbase het volgende:
AH vind ik nix.. misschien dat het beter is geworden.. maar daar haal ik me vlees echt niet meer.
Omdat hij anders koud van binnen is, en 'ons' (werk@restaurant) geheim is een steamer... Dus gewoon een pleurishete oven.. Biefstuk op een plaatje, en in de oven..quote:Op dinsdag 13 januari 2004 21:09 schreef Els_saai het volgende:
[..]
Ja maar waarom? Wat is hun geheim dan?
eerst bakken jullie hem wel aan hoop ik toch?quote:Op zaterdag 17 februari 2007 13:11 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Omdat hij anders koud van binnen is, en 'ons' (werk@restaurant) geheim is een steamer... Dus gewoon een pleurishete oven.. Biefstuk op een plaatje, en in de oven..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |