Het vorige deeltje:
Het enige echte AJAX-topic, deeltje 43
Relevante Links:
www.ajax.nl (Ajax Amsterdam website)
www.ajaxct.com (Ajax Cape Town website)
www.amsterdamarena.nl (ArenA website)
www.f-side.nl (F-Side website)
www.ajaxonline.org (Nederlandse fansite)
www.ajaxfanclub.de (Duitse fansite)
www.ajax-usa.com (Amerikaanse fansite)
www.rafaelvdvaart.nl (Rafael van der Vaart website)
www.wesleysneijder.nl (Wesley Sneijder website)
www.zlatan.net (Zlatan Ibrahimovic fansite)
http://ajax.netwerk.to (Ajax Netwerk)
www.vak410.nl : 410 (sfeervak) website
www.afca.tk : A.F.C.A. fanatics website
www.afamersfoort.nl : fanatics website
www.ajaxfotoside.nl : DE fotoside van nederland
www.dapprestrijders.nl : Fanzine website
www.ofa.nl : Fanclub website
www.f-side.nl/test_carlo_2002 : Remember Carlo
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 18:22 schreef F1Bas het volgende:
Ajax verliest 1-0 van CSKA Moskou
Ajax heeft een oefenduel tegen CSKA Moskou met 1-0 verloren. De wedstrijd vond plaats in Portugal, waar Ajax op trainingskamp is.
Bij Ajax stond Sonck in de spits. Hij kreeg, net als Rafael van der Vaart, enkele goede kansen, maar faalde in de afwerking. Zlatan zat met een geblesseerde teen op de bank.
Mitea speelde linksbuiten, terwijl De Mul de rechtsbuiten positie innam. De Ridder speelde rechts op het middenveld. O'Brien maakte na lange tijd van afwezigheid weer zijn opwachting in het eerste van Ajax.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:13 schreef sqlsmurft het volgende:code:Ik hoor net dat De Ridder wel erg goed scheen te spelen!!!JeroenV schreef het volgende
De Ridder scheen erg goed te spelen
Hoort u mij? Erg goed Jawel De Ridder! De man die ik hoogstpersoonlijk al meer als een jaar loop te promoten. Ik werd belachelijk gemaakt bij de vleet, maar hij scheen nu toch wel erg goed gespeeld te hebben!!! Dus.....
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 19:24 schreef methodmich het volgende:
Michael Krohn-Dehli speelde ook erg goed tegen Djurgardens.Ik geloof op de één of andere manier niet zo in de Ridder, het zal dat showbizz-uiterlijk zijn. Volgens mij is het een echte mooi-weer voetballer, in de negatieve zin van dat woord.
[Dit bericht is gewijzigd door sqlsmurft op 13-01-2004 20:06]
quote:ja-loe-zie
Op dinsdag 13 januari 2004 20:05 schreef valek het volgende:
kutajax
Ik zie het redelijk somber in met Sikora en Soetaers als enige 2 buitenspelers (naast Mitea)
quote:Buiten De Ridder heb je ook nog Van Mul.
Op dinsdag 13 januari 2004 21:30 schreef Mar10Segovia het volgende:
Laten we hopen dat De Ridder dan een kans krijgt na de winterstop...Ik zie het redelijk somber in met Sikora en Soetaers als enige 2 buitenspelers (naast Mitea)
quote:sign
kutajax
quote:
kutajax
.
quote:Nu Trabelsi nog.
Op woensdag 14 januari 2004 00:18 schreef F1Bas het volgende:
Mooi, Pienaar niet goedgekeurd door de artsen van Z Afrika
quote:Ja en die zit hoogstwaarschijnlijk bij de selectie
Op woensdag 14 januari 2004 13:01 schreef zjroentje het volgende:[..]
Nu Trabelsi nog.
quote:Die moet er sowieso heen als aanvoerder.
Op woensdag 14 januari 2004 13:01 schreef zjroentje het volgende:[..]
Nu Trabelsi nog.
Overigens heeft Koeman Zlatan en Raffie benoemt als leiders in de titeljacht en gaan er geruchten dat Ajax Grönkjaer wil huren.
quote:nou, vroeger was ik altijd grote fan van Gronkjaer, maar als je hem toch elke keer bezig ziet bij Chelski, daar word je echt niet blij van..
Op woensdag 14 januari 2004 15:31 schreef methodmich het volgende:[..]
Die moet er sowieso heen als aanvoerder.
Overigens heeft Koeman Zlatan en Raffie benoemt als leiders in de titeljacht en gaan er geruchten dat Ajax Grönkjaer wil huren.
quote:Altijd al een goede speler gevonden
quote:Gronkjaer? Nou, daar zit ik nou niet echt op te wachten
quote:Ik wel. Hij zou weer helemaal opbloeien bij Ajax.
Op woensdag 14 januari 2004 16:06 schreef Againzender het volgende:[..]
Gronkjaer? Nou, daar zit ik nou niet echt op te wachten
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 16:07 schreef methodmich het volgende:
Misschien kunnen ze Sérgio Conceiįão nog eens bellen..
quote:Ook nog iets fatsoenlijks toe te voegen
kutajax
Gonkjaer terughalen zou eigenlijk een nederlaag voor Koeman betekenen omdat geen van zijn aankopen voor de vleugels het dan gemaakt heeft, voor Ajax zou het niet verkeerd zijn
quote:Een rechtsbuiten heeft ie nog niet gekocht toch?
Op woensdag 14 januari 2004 16:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ook nog iets fatsoenlijks toe te voegen
Gonkjaer terughalen zou eigenlijk een nederlaag voor Koeman betekenen omdat geen van zijn aankopen voor de vleugels het dan gemaakt heeft, voor Ajax zou het niet verkeerd zijn
quote:Hmm, VdV speelt altijd het beste als hij iets minder verantwoordelijkheid heeft, maar misschien wil Koeman hen op deze manier prikkelen
Op woensdag 14 januari 2004 15:31 schreef methodmich het volgende:
Overigens heeft Koeman Zlatan en Raffie benoemt als leiders in de titeljacht.
Hmmm. Eigenlijk geen idee wat ik nog van die jongen moet verwachten. Het was een goede voetballer, maar ook geen topper. Vond ik em bij Ajax al niet en nu bij Chelski ook niet. Voor Koeman zou het inderdaad een nederlaag zijn, maar hij zou wel beter renderen (ondanks dat het dus geen topper is) als de huidige kandidaten...
quote:Hij heeft toch geen rechtsbuiten gekocht? En Gronkjaer is gewoon een goede speler.
Op woensdag 14 januari 2004 16:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ook nog iets fatsoenlijks toe te voegen
quote:Volgens mij zijn zowel Sikora als Soetaers voor de vleugels gehaald. Voornamelijk op links, maar ze zouden ook op rechts uit de voeten kunnen
Op woensdag 14 januari 2004 16:12 schreef methodmich het volgende:Een rechtsbuiten heeft ie nog niet gekocht toch?
quote:Ja maar dat zijn linkspoten, dus dat wordt lastig voetballen op rechts, of ze moeten heel de tijd naar binnen draaien. Gronkjaer is rechts, dus hebben we gelijk een oplossing voor de rechterflank.
Op woensdag 14 januari 2004 16:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Volgens mij zijn zowel Sikora als Soetaers voor de vleugels gehaald. Voornamelijk op links, maar ze zouden ook op rechts uit de voeten kunnen
quote:En is Gronkjaer op links ook goed bruikbaar. Zijn twee goals in de bekerfinale tegen Fortuna kwamen geloof ik van links...
Op woensdag 14 januari 2004 16:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Volgens mij zijn zowel Sikora als Soetaers voor de vleugels gehaald. Voornamelijk op links, maar ze zouden ook op rechts uit de voeten kunnen
quote:Jammer dat hij geen voorzet kan geven.
Op woensdag 14 januari 2004 16:16 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Ja maar dat zijn linkspoten, dus dat wordt lastig voetballen op rechts, of ze moeten heel de tijd naar binnen draaien. Gronkjaer is rechts, dus hebben we gelijk een oplossing voor de rechterflank.
quote:Mwah dat valt wel mee, en hij is snel.
Op woensdag 14 januari 2004 16:29 schreef aldostuta het volgende:[..]
Jammer dat hij geen voorzet kan geven.
quote:Zijn snelheid is enorme pre, maar het rendement is imo veel en veel te laag.
Op woensdag 14 januari 2004 16:30 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Mwah dat valt wel mee, en hij is snel.
quote:met 4-4-2 inderdaad 100 verschillende opstelling die hij kan bedenken.
Op woensdag 14 januari 2004 16:32 schreef methodmich het volgende:
Toch snap ik Ronnie op dat gebied niet: het blijkt vreselijk moeilijk geschikte buitenspelers te halen, terwijl de selectie moeiteloos 4-4-2 kan spelen. Waarom dat dan niet verder uitwerken?
waarom dan blijven breien met dat 4-3-3 met spelers die verre van geschikt zijn voor Ajax.
quote:Wat wil je anders doen? 4-4-2 spelen? (zal wel een goed idee zijn indien Pienaar weer terug is, dan heb je een ijzersterk middenveld, galasek er misschien nog tussen)
Op woensdag 14 januari 2004 16:32 schreef aldostuta het volgende:[..]
Zijn snelheid is enorme pre, maar het rendement is imo veel en veel te laag.
quote:Misschien toch druk vanuit de club om 4-3-3 te blijven spelen? Ik zou het anders ook niet weten.
Toch snap ik Ronnie op dat gebied niet: het blijkt vreselijk moeilijk geschikte buitenspelers te halen, terwijl de selectie moeiteloos 4-4-2 kan spelen. Waarom dat dan niet verder uitwerken?
quote:zoalng er geen klasse buitenspelers zijn, idd 442 spelen.
Op woensdag 14 januari 2004 16:34 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Wat wil je anders doen? 4-4-2 spelen? (zal wel een goed idee zijn indien Pienaar weer terug is, dan heb je een ijzersterk middenveld, galasek er misschien nog tussen)
quote:[insert U2 lyrics van "40"]
quote:Slecht argument. Dan kun je beter Ikedia terughalen, die is nog sneller met evenveel rendement.
Op woensdag 14 januari 2004 16:30 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Mwah dat valt wel mee, en hij is snel.
Gronkjaer heeft het goed gedaan bij Ajax, maar nu ik hem wekelijks bezig zie bij Chelsea dan moet ik helaas concluderen dat ik hem liever niet meer terug zie. Alhoewel hij natuurlijk wel weer een niveau lager speelt en weer kan uitblinken.. want Europees spelen we dit jaar toch niet meer.
Wie weet.. denk dat dit weereens een of ander vaag gerucht is
quote:Maar dan niet midden in het seizoen. Ik zie liever dat ze het seizoen afmaken met de huidige groep (de spelers die mee mochten naar het trainingskamp
Op woensdag 14 januari 2004 16:08 schreef El_Bassie het volgende:[..]
Ik wel. Hij zou weer helemaal opbloeien bij Ajax.
quote:**De aanklager van de KNVB heeft Ajax
Op woensdag 14 januari 2004 18:33 schreef jobosrulez het volgende:
Heeft FC Utrecht weer goed voor elkaar gekregen:
Triest idd
quote:De rekening presenteren aan FC Utrecht. Gelijk een kutclub minder in Nederland
Op woensdag 14 januari 2004 18:35 schreef F1Bas het volgende:[..]
**De aanklager van de KNVB heeft Ajax
een schikkingsvoorstel van 25.000 euro
boete gedaan.Tijdens de wedstrijd tegen
FC Utrecht werd er na een half uur,ter
nagedachtenis aan een overleden fan van
Ajax,vuurwerk afgestoken.Ook waren er
volgens de aanklager supporters in de
Arena aanwezig die een stadionverbod
hebben.Triest idd
quote:Sikora is tot nu toe nog helemaal niks.
Op woensdag 14 januari 2004 16:45 schreef Dylan Dog het volgende:
Sikora is toch rechts?
quote:Alsof Utrecht het vuurwerk heeft afgestoken
Op woensdag 14 januari 2004 18:33 schreef jobosrulez het volgende:
Heeft FC Utrecht weer goed voor elkaar gekregen:
quote:das niet zo mooi
Op woensdag 14 januari 2004 22:36 schreef JeroenV het volgende:
Na al eerdere blessures van onder andere de Jong en Zlatan zijn nu Vermaelen en Sikora uitgevallen in de wedstrijd tegen Huelva. Het staat nog 0-0.
quote:Triest? Waarom? Fakkels afsteken in het stadion is verboden, terecht dat ajax een boete krijgt.
Op woensdag 14 januari 2004 18:35 schreef F1Bas het volgende:[..]
**De aanklager van de KNVB heeft Ajax
een schikkingsvoorstel van 25.000 euro
boete gedaan.Tijdens de wedstrijd tegen
FC Utrecht werd er na een half uur,ter
nagedachtenis aan een overleden fan van
Ajax,vuurwerk afgestoken.Ook waren er
volgens de aanklager supporters in de
Arena aanwezig die een stadionverbod
hebben.Triest idd
quote:Georganiseerd eerbetoon
Op woensdag 14 januari 2004 23:23 schreef Cart_man het volgende:[..]
Triest? Waarom? Fakkels afsteken in het stadion is verboden, terecht dat ajax een boete krijgt.
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 23:23 schreef Cart_man het volgende:[..]
Triest? Waarom? Fakkels afsteken in het stadion is verboden, terecht dat ajax een boete krijgt.
quote:Maar das bij jullie ook het geval, als er Feyenoord gestaan had hadden jullie het ook een terechte straf gevonden!
Op donderdag 15 januari 2004 10:43 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
als er feijenoord had gestaan ipv ajax dan vermoed ik een heel andere mening bij jou....
Maar ja je mag geen vuurwerk afsteken. Een waarheid als een
quote:Ik vind de boete ook totaal nergens op slaan, maar puur volgens de regels heeft de KNVB gelijk. Bij mijn beste weten heeft de KNVB geen toestemming gegeven voor dat vuurwerk. Neemt niet weg dat het natuurlijk regeltjes neuken is en dat er niet naar de menselijke kant van de zaak gekeken wordt
Op donderdag 15 januari 2004 10:36 schreef The_Hives het volgende:Georganiseerd eerbetoon
quote:Er scheen iemand gewond te zijn geraakt door het vuurwerk hoorde ik op het Sport Journaal
Op donderdag 15 januari 2004 13:08 schreef Againzender het volgende:
Geeft de KNVB wel vaker boetes voor vuurwerk op de tribunes?
De uefa doet dat wel altijd, maar kan mij eigenlijk niet herinneren dat de KNVB boetes heeft uitgedeeld voor vuurwerk op de tribunes, alleen voor vuurwerk op het veld.
quote:Aha, op die manier. Dan begrijp ik het al wat meer.
Op donderdag 15 januari 2004 13:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Er scheen iemand gewond te zijn geraakt door het vuurwerk hoorde ik op het Sport Journaal
quote:Alsof dat van belang is bij het geven van een boete. Dan kan je iedereen die te hard reed, maar geen (dodelijk) ongeluk veroorzaakte ook wel het geld van de boete teruggeven.
Op donderdag 15 januari 2004 13:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Er scheen iemand gewond te zijn geraakt door het vuurwerk hoorde ik op het Sport Journaal
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:01 schreef keeper het volgende:[..]
Alsof dat van belang is bij het geven van een boete. Dan kan je iedereen die te hard reed, maar geen (dodelijk) ongeluk veroorzaakte ook wel het geld van de boete teruggeven.
quote:A) Regel overtreden en geen gewonden = geen boete
Op donderdag 15 januari 2004 14:02 schreef SCH het volgende:[..]
![]()
![]()
In de catgegorie "ongelooflijk slechte redeneringen" krijg je een Oscar
B) Regel overtreden en gewonde(n) = boete betalen
Ik vind z'n voorbeeld wel overeenkomen. Als de boete direct gevolg is van het feit dat er een gewonde is gevallen, klopt zijn redenering 100%. Echter is de boete direct gevolg van het gezeur van (de SV van) FC Utrecht.
Nee, vuurwerk is niet geoorloofd. Ja, in principe is de boete terecht, want er zijn regels overtreden. Ja, ik had gedacht dat de KNVB het vanwege de situatie wel door de vingers zou zien.
quote:Dan mag jij je begrijpend-lees diploma weer inleveren bij de juf, want ik zie niet wat er slecht is aan die redenering.
Op donderdag 15 januari 2004 14:02 schreef SCH het volgende:![]()
![]()
Ik reageer op de kromme redenering dat (wat er min of meer staat) het begrijpelijk is dat die boete wordt gegeven, omdat er een gewonde zou zijn gevallen. Wat natuurlijk onzin is, die boete wordt gegeven, omdat vuurwerk afsteken nou eenmaal niet mag.
Net zoals hardrijden niet mag, maar het is toch ook niet zo dat je alleen een boete krijgt als er gewonden vallen tgv van dat hardrijden?
quote:Die regels zijn kut jah, maar om nou een uitzondering te maken omdat het toevallig een eerbetoon was? Dat zou een beetje met twee maten meten zijn...
Op donderdag 15 januari 2004 13:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Ik vind de boete ook totaal nergens op slaan, maar puur volgens de regels heeft de KNVB gelijk. Bij mijn beste weten heeft de KNVB geen toestemming gegeven voor dat vuurwerk. Neemt niet weg dat het natuurlijk regeltjes neuken is en dat er niet naar de menselijke kant van de zaak gekeken wordt
quote:Klopt, maar elke uitzondering is meten met twee maten. Anders is het geen uitzondering
Op donderdag 15 januari 2004 14:20 schreef FLR het volgende:[..]
Die regels zijn kut jah, maar om nou een uitzondering te maken omdat het toevallig een eerbetoon was? Dat zou een beetje met twee maten meten zijn...
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 14:21 schreef twi het volgende:[..]
Klopt, maar elke uitzondering is meten met twee maten. Anders is het geen uitzondering
Gewoon zoals Speed zegt; niet zeuren. Dit kon je van te voren wel voorspellen... De club heeft er het geld voor over, klaar.
quote:Precies.
Op donderdag 15 januari 2004 14:26 schreef FLR het volgende:[..]
Gewoon zoals Speed zegt; niet zeuren. Dit kon je van te voren wel voorspellen... De club heeft er het geld voor over, klaar.
quote:Natuurlijk
Op donderdag 15 januari 2004 14:41 schreef SqueaK het volgende:
zouden ze dat bij ajax in de boekhouding meenemen ??"vuurwerkboetes" aan de schuldenkant
quote:Zelfs in een kleine onderneming staan boetes op de balans
Op donderdag 15 januari 2004 14:41 schreef SqueaK het volgende:
zouden ze dat bij ajax in de boekhouding meenemen ??"vuurwerkboetes" aan de schuldenkant
quote:Zelfs in mijn eigen balansje houd ik er rekening mee...
Op donderdag 15 januari 2004 14:49 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Zelfs in een kleine onderneming staan boetes op de balans
Wamberto: "Tegen Ajax spelen zou ik niet aankunnen" - 15 januari 2004
De van Ajax naar het Belgische Bergen overgestapte Wamberto heeft in de Gazet van Antwerpen laten weten nog voldoende ambities te hebben. "Ik wil het tot Rode Duivel schoppen", beweert de 29-jarige aanvaller in de Vlaamse krant.
Wamberto, die tot 156 officiële wedstrijden in het shirt van Ajax kwam (36 goals), schopte het namens Brazilië nooit verder dan de nationale jeugdelftallen. Het spelen van interlands voor de Belgische nationale ploeg behoort dus theoretisch tot de mogelijkheden. Overigens verwacht de vleugelspits dat een van zijn zonen het wél tot Braziliaans international zal schoppen. "Een van mijn zonen schopt het wel tot bij de Seleįao. Dan zal ik trots zijn."
Volgens VRT Teletekst informeerden de afgelopen weken zeer veel Nederlandse clubs (onder meer FC Twente, red.) bij Ajax naar Wamberto. "Maar tegen Ajax spelen zou ik niet aankunnen", legt de sympathieke Braziliaan uit. "Dan nog liever België, het eten is hier immers veel lekkerder", lacht Wampie, die op zijn laatste dag als speler van Ajax zijn tranen de vrije loop liet.
quote:Op zich kan jij er ook wat van....zie topic spreekkoren
Op donderdag 15 januari 2004 14:02 schreef SCH het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:Ik zal je zeggen dat die fakkels, waarschijnlijk al eerder is het stadion waren. Dit was gewoon georganiseerd!
Op donderdag 15 januari 2004 14:35 schreef Suijk het volgende:[..]
Precies.
Ajax zal bij binnenkomst van die supporters wel een oogje hebben dicht gedaan m.b.t. vuurwerk binnenbrengen. Dan weet je dat zo'n straf zou kunnen vallen. Klein eerbetoon aan Para als Ajax dit gewoon zonder morren betaalt.
quote:Voor de KNVB was het de aanleiding om het te gaan onderzoeken, naast de Utrecht aanhang
Op donderdag 15 januari 2004 14:01 schreef keeper het volgende:
Alsof dat van belang is bij het geven van een boete. Dan kan je iedereen die te hard reed, maar geen (dodelijk) ongeluk veroorzaakte ook wel het geld van de boete teruggeven.
quote:Waarom haalt Koeman dan Gronkjaer niet terug. Die gast loopt zich toch alleen maar te verbijten bij Chelsea op de bank. Ik heb die transfer van Gronkjaer naar Chelsea sowiezo nooit begrepen. Altijd weer die Adriaanse
Op dinsdag 13 januari 2004 21:30 schreef Mar10Segovia het volgende:
Laten we hopen dat De Ridder dan een kans krijgt na de winterstop...Ik zie het redelijk somber in met Sikora en Soetaers als enige 2 buitenspelers (naast Mitea)
Denen roeleren
[Dit bericht is gewijzigd door StarGazer op 16-01-2004 10:09]
Tom de Mul, Daniel de Ridder en Thomas Vermaelen zijn alledrie toegevoegd aan de A-selectie van Ajax.
Dat werd vrijdag in het trainingskamp in Portugal bekend gemaakt. De selectie van de Amsterdamse club keert vrijdag terug in Nederland.
Een aantal spelers kampt nog met blessures. Wesley Sneijder traint wel weer met de bal en hoopt woensdag voor de wedstrijd tegen Roda JC fit te zijn. Meespelen van Zlatan Ibrahimovic aanstaande woensdag is nog onzeker. Hij kampt met een liesblessure.
(Bron: AT5)
Goed nieuws lijkt me
quote:haha Gronkjaer het niet aankunnen, speelde bij AJAX toch echt wel vaak goed en was hij altijd gevaarlijk.Ook bij Chelsea doet hij het aardig en speelt hij volgens mij meer dan Jimmy.Hij moest toen weg van Co omdat hij te vaak gebleseerd zou zijn.
Op vrijdag 16 januari 2004 10:20 schreef sqlsmurft het volgende:
Omdat die Gronkjaer bewezen heeft het niet waar te kunnen maken.
Hij deed het in zijn laatste seizoen bij Ajax niet meer dan redelijk en bij Chelsea vind ik hem zwaar tegenvallen.
Zou ik eerder met een Finidi aan komen. Of Conceicao.
quote:Gronkjaer mag dan misschien wel veel spelen, hij heeft het slechtste percentage van goed aangekomen passes van aanvallers in de hele Premier League (dit hoorde ik op RTL 5, dus kan niet met harde cijfers aankomen.
Op vrijdag 16 januari 2004 12:22 schreef hugo_afca het volgende:[..]
haha Gronkjaer het niet aankunnen, speelde bij AJAX toch echt wel vaak goed en was hij altijd gevaarlijk.Ook bij Chelsea doet hij het aardig en speelt hij volgens mij meer dan Jimmy.Hij moest toen weg van Co omdat hij te vaak gebleseerd zou zijn.
quote:Van vi.nl, na Trabelsi ook Maxwell weg? Was ook wel te verwachten dat er interesse voor hem zou komen, is tenslotte een zeer goede speler.
'AS Roma wil Maxwell op de linkerflank'16/1/2004 12:14
AS Roma is zeer geīnteresseerd in Maxwell. De Italiaanse club ziet in de linksbenige Ajacied de ideale speler om als linksachter of linkshalf te kunnen functioneren, meldt La Gazzetta Dello Sport.
Trainer Fabio Capello speelt doorgaans met drie centrale verdedigers, waarvan Cristian Chivu de meest linkse is. Francisco Lima bezet de linkshalfpositie en moet zodoende de gehele linkerflank bestrijken. Maar de 32-jarige Braziliaan wordt algemeen beschouwd als de zwakste schakel van de ploeg.Vincent Candela was de laatste jaren de vaste kracht op links, maar Capello lijkt geen beroep meer te willen doen op de Franse international. De dertigjarige linkspoot lijkt zijn hoogtepunt al te hebben gehad.
Aanleiding genoeg voor Capello om op zoek te gaan naar versterking voor de linkerflank. En dus wil Roma zich nu voor een tweede keer bij Ajax gaan melden: eerst Chivu, en nu voor Maxwell. De Italiaanse koploper onderzoekt de financiële mogelijkheden om de 22-jarige Olympisch international en Ajax daadwerkelijk een aanbieding te kunnen doen.
AS Roma wil verder op de Braziliaanse toer. Rodrigo Taddei, een 23-jarige middenvelder van Siena, en Gustavo Nery (26), van het Braziliaanse São Paulo, staan ook op het verlanglijstje. Met Lima, Emerson en Alessandro Mancini beschikken de giallorossi al over drie Brazilianen.
quote:Omdat Koeman zowiezo een extra rechtsbuiten wilde hebben en omdat Wamberto is weggegaan.
Op vrijdag 16 januari 2004 11:59 schreef SoA-Holic het volgende:
Heerlijk nieuws, snap alleen niet dat er twee rechtbuitens zijn toegevoegd aan de selectie.
Maar goed, ronald zal vast wel een gedachte hierachter hebben.
Net als Vermaelen ipv Pasanen is gekomen.
quote:Ach hij is ook met Ajax in onderhandeling over contractverlinging en dus nog minimaal een jaar blijft.
Op vrijdag 16 januari 2004 14:16 schreef Kremers het volgende:[..]
Van vi.nl, na Trabelsi ook Maxwell weg? Was ook wel te verwachten dat er interesse voor hem zou komen, is tenslotte een zeer goede speler.
Dus eerst zien, dan geloven...
quote:Wambi was een linksbuiten cq nr10.
Op vrijdag 16 januari 2004 14:28 schreef F1Bas het volgende:[..]
Omdat Koeman sowieso een extra rechtsbuiten wilde hebben en omdat Wamberto is weggegaan.
Net als Vermaelen ipv Pasanen is gekomen.
Het hele seizoen wil Koeman een echte rechtsbuiten. Daar Uche definitief niet komt vult men dit op dmv eigen jeugd. En zo hoort het ook!
Zou Vermaelen echt de plaats innemen van Pasanen
Volgens mij kwam hij er sowieso bij en was Pasanen overbodig.
quote:Ja, maar als AS Roma met een bom duiten alá Chivu op de proppen komt denk ik niet dat Ajax afwijzend tegenover een transfer staat.
Op vrijdag 16 januari 2004 14:30 schreef F1Bas het volgende:[..]
Ach hij is ook met Ajax in onderhandeling over contractverlinging en dus nog minimaal een jaar blijft.
Dus eerst zien, dan geloven...
quote:Idd goeie zaak dat er een 30 jarige braziliaan vertrekt en hiervoor in de plaats twee jonge talenten.
Op vrijdag 16 januari 2004 14:42 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Wambi was een linksbuiten cq nr10.
Het hele seizoen wil Koeman een echte rechtsbuiten. Daar Uche definitief niet komt vult men dit op dmv eigen jeugd. En zo hoort het ook!
Zou Vermaelen echt de plaats innemen van Pasanen
Volgens mij kwam hij er sowieso bij en was Pasanen overbodig.
Voorbeelden te over van zulke spelers.
quote:De Ridder weet ik, maar van De Mul, Vermaelen en anderen wil ik het eerst nog maar zien. Niet iedere speler is van het kaliber VdV/Sneijder/wellicht De Ridder...
Op vrijdag 16 januari 2004 16:02 schreef sqlsmurft het volgende:
De Ridder is echt wel goed genoeg!
Moet ik dit nou blijven herhalen
quote:Nou lekkere sfeer als von bommel zn eigen medespelers afkraakt in de pers.
Op vrijdag 16 januari 2004 16:14 schreef sqlsmurft het volgende:
Vermaelen viel mij op tegen Twente en toen deed hij het naar mijn mening echt heel erg goed.
Maar inderdaad dat is altijd even afwachten.
Aan de andere kant wordt het ook voor Ajax steeds lastiger om spelers te krijgen die wel aan het niveau voldoen. Die gaan eerder naar PSV toe vanwege de "goede sfeer"
En buitenlandse toppers kiezen niet voor Nederland.
Kortom het ligt best gecompliceerd.
Maar goed, Ajax moet het gewoon hebben van zn jeugdspelers.
En geloof me, de Ridder heeft zeker wel het niveau voor Ajax 1. Het is een echte typische Ajax speler.
Bravoure, techniek, uitstraling, intelligent.
Over de mul en vermaelen ken ik kort zijn, ik heb ze nooit 'live' zien spelen.
quote:Money money money.
Op vrijdag 16 januari 2004 10:00 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb die transfer van Gronkjaer naar Chelsea sowiezo nooit begrepen.
quote:Dus trekken we maar weer een blik buitenlanders open?
Op vrijdag 16 januari 2004 15:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar, en ik blijf het zeggen, als de jeugd niet goed genoeg is moet je ze niet inpassen om het willen inpassen!Voorbeelden te over van zulke spelers.
Persoonlijk vind ik 't dus echt veel te veel, en nog eens Ajax onwaardig ook.
De meeste dan.
quote:Het hoeven geen buitenlanders te zijn, het kunnen ook aangekochte Hollanders te zijn. Maar dat maakt toch geen verschil, omdat het geen eigen jeugd is!
Op vrijdag 16 januari 2004 18:27 schreef popolon het volgende:[..]
Dus trekken we maar weer een blik buitenlanders open?
Persoonlijk vind ik 't dus echt veel te veel, en nog eens Ajax onwaardig ook.
De meeste dan.
Maar teveel buitenlandse spelers mogen wat mij betreft in de 1e divisie gaan spelen, of het land uitgezet worden om er maar eens een politieke lading aan te geven.
quote:hehe... kijk, je hebt wel gelijk hoor, ik kijk ook veel liever (is dit nou rascistisch?) naar 11 Hollandse jongens op het veld dan naar een vreemdelingenlegioen... Maar ik besef wel dat als er betere buitelandse spelers zijn dan Nederlandse, dat we die op moeten stellen!
Op vrijdag 16 januari 2004 18:51 schreef popolon het volgende:
Fair enough.Maar teveel buitenlandse spelers mogen wat mij betreft in de 1e divisie gaan spelen, of het land uitgezet worden om er maar eens een politieke lading aan te geven.
quote:Als ze er zijn wel.
Op vrijdag 16 januari 2004 18:53 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
hehe... kijk, je hebt wel gelijk hoor, ik kijk ook veel liever (is dit nou rascistisch?) naar 11 Hollandse jongens op het veld dan naar een vreemdelingenlegioen... Maar ik besef wel dat als er betere buitelandse spelers zijn dan Nederlandse, dat we die op moeten stellen!
En dat heeft niks met racisme te maken
quote:het haalt me het bloed onder de nagels vandaan
Op vrijdag 16 januari 2004 18:15 schreef zjroentje het volgende:[..]
Money money money.
kutbeleid. Spelers als Gronkjaer de laan uit schoppen en daarvoor halen ze spelers als Sikora en Soetaers.
[Dit bericht is gewijzigd door StarGazer op 16-01-2004 19:49]
Wordt nu een beetje overdreven, denk ik.
quote:Man, Jesper heerschte
Op vrijdag 16 januari 2004 19:52 schreef popolon het volgende:
Alsof Jesper zo goed was.Wordt nu een beetje overdreven, denk ik.
Jammer dat hij zo blessuregevoelig was.
quote:Ik vind Jesper nog steeds hét talent dat Denemarken na Brian Laudrup heeft voortgebracht. Het is jammer voor z'n carriere dat hij blessuregevoelig is en te vroeg aan Chelsea is verkocht.
Op vrijdag 16 januari 2004 20:49 schreef Sloggi het volgende:
Beter dan Soetaers en Sikora bij elkaar iig
quote:Ik herinner me nog een goal tegen az thuis (4-1), eerst een solo langs een paar verdedigers om daarna met binnenkant schoen vanaf het strafschopgebeid binnenkant paal te schieten.
Op vrijdag 16 januari 2004 21:08 schreef StarGazer het volgende:[..]
Ik vind Jesper nog steeds hét talent dat Denemarken na Brian Laudrup heeft voortgebracht. Het is jammer voor z'n carriere dat hij blessuregevoelig is en te vroeg aan Chelsea is verkocht.
En nee, dat zie ik vikkie en soetaers niet snel doen in Ajax 1
quote:Ik zie wel wat van Gronkjaer terug in Mitea. Een beetje een rommelige driftige aanvalsstijl, met voorzetten van de achterlijn die misschien niet zo bijster hoopgevend zijn, maar zelf wel gevaarlijk voor het doel kan verschijnen.
Op vrijdag 16 januari 2004 22:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik herinner me Gronkjaer inderdaad ook van zn op twee handen te tellen mooie momenten...
Er ging in ieder geval altijd dreiging van uit, al leek het wanneer je 'm zag alsof 'ie de nacht ervoor flink door had gehaald, met die chronisch zwarte ingevallen ogen.
Laten we hem meteen in de Galerij der groten opnemen.
quote:Denen horen daar thuis jah.
Op zaterdag 17 januari 2004 14:19 schreef popolon het volgende:Laten we hem meteen in de Galerij der groten opnemen.
quote:Jah of die drie goals uit bij MVV en die 2 in de bekerfinale tegen Fortuna.
Op vrijdag 16 januari 2004 21:51 schreef SoA-Holic het volgende:[..]
Ik herinner me nog een goal tegen az thuis (4-1), eerst een solo langs een paar verdedigers om daarna met binnenkant schoen vanaf het strafschopgebeid binnenkant paal te schieten.
Wat een heerlijke goal was dat.En nee, dat zie ik vikkie en soetaers niet snel doen in Ajax 1
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:52 schreef popolon het volgende:
Alsof Jesper zo goed was.
quote:De enige Jesper die het verdient om bij zijn voornaam genoemd te worden.
Op zaterdag 17 januari 2004 20:37 schreef Doc het volgende:[..]
Foto van olsen.
quote:Toen ik Jesper las, was heel die Gronkjaer uit m'n gedachten verdwenen.
Op zaterdag 17 januari 2004 20:44 schreef El_Bassie het volgende:[..]
De enige Jesper die het verdient om bij zijn voornaam genoemd te worden.
quote:Het was voor mijn tijd, maar inderdaad heb beelden van Olsen gezien die mij deden watertanden. Dat was een echte voetballer!
Op zaterdag 17 januari 2004 20:52 schreef Doc het volgende:[..]
Toen ik Jesper las, was heel die Gronkjaer uit m'n gedachten verdwenen.
quote:En Zlatan en Chivu en Maxwell en Galasek en SQD en Litmanen etc
Op vrijdag 16 januari 2004 19:48 schreef StarGazer het volgende:[..]
het haalt me het bloed onder de nagels vandaan
kutbeleid. Spelers als Gronkjaer de laan uit schoppen en daarvoor halen ze spelers als Sikora en Soetaers.
quote:ECHT goede aankopen vanaf pakweg '97/'98 zijn er minder dan miskopen vriend.
Op zondag 18 januari 2004 13:26 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
En Zlatan en Chivu en Maxwell en Galasek en SQD en Litmanen etc
Nu maar hopen dat het niet een eindeloze pingeldoos a la Peter Hoekstra is.
'Feyenoorder Snoyl ging in Ajax-trainingspak naar training' - 18 januari 2004
Feyenoord-verdediger Ferne Snoyl heeft twee jaar geleden als jeugdspeler van de Rotterdamse club gehuld in Ajax-trainingspak een training bezocht, zo meldt een voormalig jeugdspeler van Feyenoord ons exclusief. Volgens deze betrouwbare bron, die graag anoniem wil blijven, stak Snoyl - momenteel als linksback basisspeler in De Kuip - in de Feyenoord-kleedkamer zijn liefde voor Ajax nooit onder stoelen of banken.
André Stafleu, toenmalig trainer van Snoyl, moest lachen om de manier waarop zijn pupil was uitgedost. De ploeggenoten van de in Leidschendam geboren speler, waaronder ook onze bron, konden echter weinig waardering opbrengen voor de ludieke actie van het nu achttienjarige talent. Volgens onze bron is het altijd Snoyls grootste droom geweest om nog eens bij Ajax terecht te komen
http://www.ajaxonline.org
quote:Duh, daar droomt iedereen toch van
Op zondag 18 januari 2004 19:33 schreef F1Bas het volgende:
Volgens onze bron is het altijd Snoyls grootste droom geweest om nog eens bij Ajax terecht te komen
quote:grapje
Op zondag 18 januari 2004 20:27 schreef keeper het volgende:[..]
Duh, daar droomt iedereen toch van
.
Zoiets noem ik Ferguson humor *gaap*
quote:
Op zondag 18 januari 2004 21:42 schreef DutchGooner het volgende:[..]
grapje
Zoiets noem ik Ferguson humor *gaap*
quote:Op Highbury
Op zondag 18 januari 2004 21:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar zie jij uberhaupt humor?
quote:niet in dit topic iig
Op zondag 18 januari 2004 21:51 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Waar zie jij uberhaupt humor?
quote:Ik ook niet!
Op zondag 18 januari 2004 22:25 schreef DutchGooner het volgende:[..]
niet in dit topic iig
quote:Kijk, da's een echte Jesper.
Op zaterdag 17 januari 2004 20:37 schreef Doc het volgende:[..]
Deze 2 zullen de komende wedstrijden opgesteld worden om ze een kans te geven zichzelf te bewijzen, mischien een laatste kans om een transfer te vermijden?
De opstelling van aankomende woensdag zal 4-4-3 gaan zijn, met O'Brien als linksbuiten en Sonck als centrum spits, zoals eerder gemeldt zullen ook Sikora en Soetaers van de partij zijn.
quote:En Litmanen is in ieder geval niet inzetbaar.
Op maandag 19 januari 2004 20:11 schreef Kremers het volgende:
Net op AT5, laatste kans voor Sikora en Soetaers?Deze 2 zullen de komende wedstrijden opgesteld worden om ze een kans te geven zichzelf te bewijzen, mischien een laatste kans om een transfer te vermijden?
De opstelling van aankomende woensdag zal 4-4-3 gaan zijn, met O'Brien als linksbuiten en Sonck als centrum spits, zoals eerder gemeldt zullen ook Sikora en Soetaers van de partij zijn.
Die aflevering van Sport in Beeld over de CL 1995, enig idee wanneer dat wordt uitgezonden?
Stekelenburg
Grygera - Heitinga - Escude - O'Brien
Galasek - Van Der Vaart - Sneijder
Sikora - Sonck - Soetaars
Hier gaan we echt landskampioen mee worden zeg... Vooral de aanval is toch niet normaal voor een club als Ajax, of waar Ajax wil staan internationaal...
quote:Als Zlatan weer fit is en niet constant loopt te kwakkelen dan kan hij weer terug in het elftal. Tot die tijd moet die vervelende belg het maar opknappen.
Op maandag 19 januari 2004 22:02 schreef JeroenV het volgende:
Hier gaan we echt landskampioen mee worden zeg... Vooral de aanval is toch niet normaal voor een club als Ajax, of waar Ajax wil staan internationaal...
quote:Ik wil niet lullig doen maar er is niets mis met Sonck. Hij doet het best goed en ik verheug me er op om hem centraal in de spits te zien.
Op maandag 19 januari 2004 22:23 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Als Zlatan weer fit is en niet constant loopt te kwakkelen dan kan hij weer terug in het elftal. Tot die tijd moet die vervelende belg het maar opknappen.
Dat we geen buitenspelers hebben is inderdaad vervelend, maar helaas heeft die nare Freekdaar al genoeg over gezegd. Kortom dat is een feit en nu maar hopen dat De Ridder zich rap ontwikkeld.
quote:dat verzin je toch weer helemaal zelf.
Dit is de waarschijnlijke opstelling:Stekelenburg
Sikora - Sonck - SoetaarsHier gaan we echt landskampioen mee worden zeg... Vooral de aanval is toch niet normaal voor een club als Ajax, of waar Ajax wil staan internationaal...
Waar is Lobont, en Maxwell
quote:lichtgeblesseerd, dat komt wel goed.
Op maandag 19 januari 2004 22:55 schreef baziz het volgende:
Maxwell is geblesseerd volgens mij...
Koeman moet echt 4-4-2 gaat voetballen
quote:Als je naar deze opstelling kijkt wel
Op maandag 19 januari 2004 22:56 schreef mitt het volgende:[..]
quote:
Dit is de waarschijnlijke opstelling:Stekelenburg
Sikora - Sonck - SoetaarsHier gaan we echt landskampioen mee worden zeg... Vooral de aanval is toch niet normaal voor een club als Ajax, of waar Ajax wil staan internationaal...
Goed plan, alleen Galasek er nog even uithalen
En Ajax moet idd 4-4-2 gaan spelen; het betekent helemaal niet dat je geen buitenspelers gebruikt, zoals bijvoorbeeld het Nederlands Elftal ook laat zien.
Soetaers daar zie ik het eigenlijk ook niet inzitten, maar ik snaptte al helemaal niet waarom die werd gekocht.
Sikora verdiend nog wel een kans, heeft veel pech gehad en dat wordt misschien nog wel wat, moet ie z'n kans nu wel meteen grijpen.
De beste vleugel speler die onder contract staat bij Ajax vind ik trouwens Ikedia.
quote:Ik denk dat de Mul en de Ridder het beter (gaan) doen dan Ikedia..
Op dinsdag 20 januari 2004 00:07 schreef baziz het volgende:
Mitea steld flink teleur, heeft zijn eerste wedstrijden een paar doelpunten gemaakt, maar verder lijkt hij nu nog veel te licht. Gewoon nog even terug naar het 2e die jongen.Soetaers daar zie ik het eigenlijk ook niet inzitten, maar ik snaptte al helemaal niet waarom die werd gekocht.
Sikora verdiend nog wel een kans, heeft veel pech gehad en dat wordt misschien nog wel wat, moet ie z'n kans nu wel meteen grijpen.
De beste vleugel speler die onder contract staat bij Ajax vind ik trouwens Ikedia.
Winnen dus.
quote:Heee...wat heb jij tegen het keepertje!
Op dinsdag 20 januari 2004 09:49 schreef popolon het volgende:
Lobont niet in de basis?Winnen dus.
quote:Toch blijft het een super keeper voor mij!
Op dinsdag 20 januari 2004 11:57 schreef Sloggi het volgende:
Ik weet nog wel een paar prachtige blunders van 'm
quote:komt dat op tv??? dan ben ik ook wel benieuwd wanneer dat komt.
Op maandag 19 januari 2004 20:13 schreef Againzender het volgende:[..]
En Litmanen is in ieder geval niet inzetbaar.
Die aflevering van Sport in Beeld over de CL 1995, enig idee wanneer dat wordt uitgezonden?
quote:Van Gelder had het er over dat hij van de week bij Van Gaal was vanwege Sport in Beeld dat over de CL95 zou gaan. Hadden ze nog het opschrijfboekje van Van Gaal gevonden van tijdens de finale. Stond iets in van "Seedorf loopt teveel anderen voor de voeten". En werd dus gewisseld.
Op dinsdag 20 januari 2004 14:10 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
komt dat op tv??? dan ben ik ook wel benieuwd wanneer dat komt.
Vanavond gaat het overigens over 1966 waarin de beroemde mistwedstrijd Ajax-Liverpool ook nog even voorbij zal komen.
quote:Weet niet of daar veel van te zien zal zijn
Op dinsdag 20 januari 2004 14:25 schreef Againzender het volgende:[..]
Van Gelder had het er over dat hij van de week bij Van Gaal was vanwege Sport in Beeld dat over de CL95 zou gaan. Hadden ze nog het opschrijfboekje van Van Gaal gevonden van tijdens de finale. Stond iets in van "Seedorf loopt teveel anderen voor de voeten". En werd dus gewisseld.
Maar het uitzendschema op de site van de TROS heeft het niet over deze reportage.Vanavond gaat het overigens over 1966 waarin de beroemde mistwedstrijd Ajax-Liverpool ook nog even voorbij zal komen.
quote:Dat was ik, en ik moet de banden nog steeds ontvangen
Op dinsdag 20 januari 2004 14:34 schreef jimjim1983 het volgende:
er was hier toch iemand die heel veel oude wedstrijden van ajax had en die op emule zou zetten? hoe staat het hiermee?
Maar die komen eraan als het meezit
quote:ok, ik wacht met spanning af
Op dinsdag 20 januari 2004 14:38 schreef twi het volgende:[..]
Dat was ik, en ik moet de banden nog steeds ontvangen
Maar die komen eraan als het meezit
quote:Die zit nog steeds in een of ander land met Brazilie onder 23. Moet de troostfinale spelen volgens mij. Of is dat al weer geweest?
Op maandag 19 januari 2004 22:55 schreef baziz het volgende:
Maxwell is geblesseerd volgens mij...
quote:troostfinale? hij moest dacht ik nog een laatste play off wedstrijd spelen omdat ze 2e waren geworden in de poule maar die hadden ze met iets van 3-0 gewonnen. in deze wedstrijd viel Maxwell (licht) geblesseerd uit.
Op dinsdag 20 januari 2004 14:56 schreef JeroenV het volgende:[..]
Die zit nog steeds in een of ander land met Brazilie onder 23. Moet de troostfinale spelen volgens mij. Of is dat al weer geweest?
quote:Maak jij het hem duidelijk?
Op maandag 19 januari 2004 22:56 schreef mitt het volgende:
quote:Ik stel voor dat we tussen het huis van Koeman en de ArenA allemaal borden met daarop "4-4-2, Ronald" neerzetten. Elke keer dat hij 's ochtends langsrijdt, zal hij al die borden zien en uiteindelijk het voor de grap eens proberen. En dan zal het werken, en dan zullen we allemaal blij zijn \o/
Op dinsdag 20 januari 2004 16:14 schreef zjroentje het volgende:
Maak jij het hem duidelijk?
quote:Ja jippie, dan halen we meteen cootje terug en gaat ie Ajax weer de vernieling in helpen
Op dinsdag 20 januari 2004 17:12 schreef Mendos het volgende:
neem dan bordjes mee met Koeman neem ontslag!!Haalt het bloed onder mijn nagels vandaan die man
Koeman, hij heeft van Ajax een club gemaakt die weer elke wedstrijl wil en kan winnen.
Ronald heeft de club weer een ouderwets smoelwerk gegeven.
Hulde aan Ronald dus
quote:hahahaha, ja dat komt alleen door Koeman, hahahaha
Op dinsdag 20 januari 2004 17:56 schreef SoA-Holic het volgende:[..]
Ja jippie, dan halen we meteen cootje terug en gaat ie Ajax weer de vernieling in helpen
Koeman, hij heeft van Ajax een club gemaakt die weer elke wedstrijl wil en kan winnen.
Mede door Koeman is een van basten teruggekomen, nou dat zegt ook wel eens wat dacht ik zo.
quote:Ik ben niet anti-Koeman hoor
Op dinsdag 20 januari 2004 18:14 schreef SoA-Holic het volgende:
Iig heeft ie dr een groot aandeel in samen met krol en tony bruins slot ( ja die topper die werd weggeserveerd door cootje ja)Mede door Koeman is een van basten teruggekomen, nou dat zegt ook wel eens wat dacht ik zo.
Stekelenburg
Grygera Heitinga Escude O'Brien
Galasek VDV Sneijder
Sikora Sonck Soetaers
Tony zit vast in zijn vuistje te lachen nu
quote:De triple-S aanval, het zal mij benieuwen.
Op dinsdag 20 januari 2004 18:37 schreef F1Bas het volgende:
Dit is de opstelling morgen:Stekelenburg
Galasek VDV Sneijder
Sikora Sonck Soetaers
Leuk voor O'Brien dat hij weer terug is, maar om meteen in de basis te beginnen, ik hoop dat het goed gaat. Op AT5 was hij in ieder geval weer lekker vrolijk
Ik heb er een hard hoofd in morgen, de laatste 10 jaar maar zelden gewonnen bij Roda, een echte angstgegner!
quote:Het is natuurlijk geen nac
Op dinsdag 20 januari 2004 18:50 schreef Againzender het volgende:[..]
een echte angstgegner!
quote:Ach Nac hebben we vorig jaar toch simpel verslagen(scorebord journalistiek) maar Roda uit hebben we al 5 jaar niet gewonnen.
Op dinsdag 20 januari 2004 18:53 schreef The_Hives het volgende:[..]
Het is natuurlijk geen nac
quote:En van psv nog niet in de arena, maar dat gaat 8 februari ook veranderen
Op dinsdag 20 januari 2004 18:56 schreef F1Bas het volgende:[..]
Ach Nac hebben we vorig jaar toch simpel verslagen(scorebord journalistiek) maar Roda uit hebben we al 5 jaar niet gewonnen.
quote:Oke ff de feiten dan
Ja jippie, dan halen we meteen cootje terug en gaat ie Ajax weer de vernieling in helpen
Hulde aan Ronald dus
Aankopen onder Koeman:
grygera,escude,sonck,soetaers en de echte aankoop VAN koeman sikora.
Allemaal super spelers natuurlijk * ahum*
ik wil ook wel dat rijtje plaatsen die onder adriaanse zijn gehaald?
Verder speelt Ajax geen ander voetbal, zeer verdedigend was de rede trouwens dat adriaanse weg moest?
En is Ajax nu gegroeid ten opzichte van vorig seizoen? absoluut niet!
milaan-ajax taktische blunder van Koeman waardoor we mede de halve finale misliepen.
Verder nu ook weer die opstelling van morgen staat soetaers en sikora erin, dan denk ik Koeman experimenteren doe je in oefen wedstrijden niet als het weer om het eggie gaat.
Wrm WEEER grygera,sikora en soetaers?
Oke soetaers zal wel gemotiveerd zijn
Maar waarom grygera op rechts die heeft nog niks laten zien en heeft de kans gehad, de jong speelt veel beter op die positie
Sikora? heeft nog helemaal niks laten zien
Maarja aankopen onder/van Koeman moeten er natuurlijk in staan
quote:Adriaanse moest weg omdat hij met niemand overweg kon. Dat kun je je permitteren als er goede resultaten neergezet worden; zodra dat minder wordt, zit je als trainer op de schopstoel.
Op dinsdag 20 januari 2004 19:44 schreef Mendos het volgende:
Verder speelt Ajax geen ander voetbal, zeer verdedigend was de rede trouwens dat adriaanse weg moest?
quote:Zonder v.d. Meyde mist Ajax breedte voorin en met Chivu viel de spil in de verdediging en aanvoerder weg. Dat eventjes opvangen is makkelijker gezegd dan gedaan, zeker als dan Van Der Vaart ook een moeilijk seizoen beleeft en matig speelt.
En is Ajax nu gegroeid ten opzichte van vorig seizoen? absoluut niet!
quote:Gezien het feit dat we in de 92'e minuut nog doorgingen naar de halve finale, durf ik te zeggen dat van een enorme tactische blunder van Koeman weinig sprake was.
milaan-ajax taktische blunder van Koeman waardoor we mede de halve finale misliepen.
quote:Helaas heb ik ook niet al teveel vertrouwen in die opstelling, en ben ook van mening dat Ajax gewoon 4-4-2 dient te gaan spelen met een sterk middenveld. Maar Ajax mist breedte voorin, en een aantal belangrijke spelers zijn niet beschikbaar (Pienaar, Trabelsi, Maxwell, Zlatan), waardoor het sowieso frutten wordt met de opstelling.
Verder nu ook weer die opstelling van morgen staat soetaers en sikora erin, dan denk ik Koeman experimenteren doe je in oefen wedstrijden niet als het weer om het eggie gaat.
quote:Ik heb De Jong anders een aantal behoorlijke kutwedstrijden zien spelen als rechtsback; Ik vind Grygera daar zeker weten een stuk beter bij absentie van Trabelsi.
Maar waarom grygera op rechts die heeft nog niks laten zien en heeft de kans gehad, de jong speelt veel beter op die positie
quote:Inderdaad, maar Koeman heeft voor 4-3-3 gekozen, en om De Ridder maar meteen in de basis te gooien gaat ook wat ver. Tenzij er nog iemand anders rondloopt die als rechtsbuiten kan fungeren, is Sikora geen onlogische optie.
Sikora? heeft nog helemaal niks laten zien
quote:De spelers voor een 4-4-2 of een 3-5-2 hebben en maar blijven vasthouden aan die 4-3-3.
Dit is de opstelling morgen:Stekelenburg
Galasek VDV Sneijder
Sikora Sonck Soetaers
En van de jong komt veel meer dreiging af op die rechterkant, maar heb grygera nog geen 1 keer een assist zien geven.
quote:Tja als het op taktiek aankomt moet je niet bij Koeman zijn
Op dinsdag 20 januari 2004 20:24 schreef The_Coach het volgende:[..]
De spelers voor een 4-4-2 of een 3-5-2 hebben en maar blijven vasthouden aan die 4-3-3.
morgen waarschijnlijk weer een nederlaag rijker.
quote:Waarom staat Bogdan Lobont niet in de basis?
Dit is de opstelling morgen:
Eindelijk weer eens mijn favoriete keeper in de goal.
Gelukkig is Galasek terug van zijn blessure, maar ik vrees puntverlies.
Heeft Roda in de winterstop niet gewonnen van Werder Bremen?
quote:Vind jij Ronald Koeman ook een beetje een overschatte trainer?
Op dinsdag 20 januari 2004 20:58 schreef Mendos het volgende:[..]
Tja als het op taktiek aankomt moet je niet bij Koeman zijn
quote:En dan heb ik het niet eens over zijn aankopen.
Op dinsdag 20 januari 2004 20:58 schreef Mendos het volgende:[..]
Tja als het op taktiek aankomt moet je niet bij Koeman zijn
-------------
Volgens sportweek.nl.
quote:Adriaanse heeft voor een deel de basis gelegd voor het team dat vorig jaar behoorlijk ver kwam in de CL
quote:De activiteiten rondom Uche lagen vanuit Ajax kant al enige tijd stil, heb er vanaf toen ook weinig meer van verwacht.
Op dinsdag 20 januari 2004 21:12 schreef The_Hives het volgende:
Uche verlengt bij Wisla Krakķw
Kalu Uche heeft dinsdag zijn contract bij Wisla Krakķw opengebroken. De Nigeriaanse aanvaller, die lange tijd in de belangstelling stond van Ajax, tekende een nieuwe verbintenis tot medio 2008. "We gaan ervan uit dat hij dit contract uitdient, maar als er een club komt, valt er altijd te praten", aldus vice-voorzitter Zdzislaw Kapka.-------------
Volgens sportweek.nl.
quote:Met De Jong op rechts komt er inderdaad meer dreiging. Voor het verkeerde doel.
Op dinsdag 20 januari 2004 20:57 schreef Mendos het volgende:
En van de jong komt veel meer dreiging af op die rechterkant, maar heb grygera nog geen 1 keer een assist zien geven.
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 21:06 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:Waarom staat Bogdan Lobont niet in de basis?
Geblesseerd? Of gepasseerd?
quote:Toch raar gegaan. Eerst een half jaar niet gespeeld, en nu bijtekenen tot 2008
Op dinsdag 20 januari 2004 21:23 schreef sugarnieuws het volgende:[..]
De activiteiten rondom Uche lagen vanuit Ajax kant al enige tijd stil, heb er vanaf toen ook weinig meer van verwacht.
quote:Eens is.
Op dinsdag 20 januari 2004 21:22 schreef Sloggi het volgende:[..]
Adriaanse heeft voor een deel de basis gelegd voor het team dat vorig jaar behoorlijk ver kwam in de CL
De basis is van Co, maar de prestaties zijn gemaakt onder koetje en co.
Kampioen
Kwartfinale CL
beker
Dus.
Niet dat ik Pro-Koeman ben, maar mensen moeten stoppen met zeiken wanneer het wat minder gaat met Ajax onder leiding van Koeman.
Hij heeft Ajax uit een diep dal getrokken toen ie cootje opvolgde.
quote:hehehe een beetje? :p
Op dinsdag 20 januari 2004 21:08 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:[..]
Vind jij Ronald Koeman ook een beetje een overschatte trainer?
quote:Juist, het team is niet beter gaan spelen sinds Koeman maar dat is mijn mening
Op dinsdag 20 januari 2004 21:22 schreef Sloggi het volgende:[..]
Adriaanse heeft voor een deel de basis gelegd voor het team dat vorig jaar behoorlijk ver kwam in de CL
quote:Niet? Nou laat ik het dan zo zeggen, het spel kon niet slechter als onder Co.
Op dinsdag 20 januari 2004 22:14 schreef Mendos het volgende:[..]
Juist, het team is niet beter gaan spelen sinds Koeman maar dat is mijn mening
Die man heeft geluk gehad dat een talentvolle lichting zich aandeed. Koeman is degene geweest die de talenten op het juiste pad heeft gezet. Flikker toch op met die Adriaanse
quote:Idd, die adriaande praters hoor je ook alleen als het minder gaat met Ajax.
Op woensdag 21 januari 2004 00:24 schreef Da_Sandman het volgende:Adriaanse napraters.
Die man heeft geluk gehad dat een talentvolle lichting zich aandeed. Koeman is degene geweest die de talenten op het juiste pad heeft gezet. Flikker toch op met die Adriaanse
quote:Scorebordjournalistiek.
Op woensdag 21 januari 2004 00:28 schreef F1Bas het volgende:
Idd, die adriaande praters hoor je ook alleen als het minder gaat met Ajax.
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 00:40 schreef keeper het volgende:[..]
Scorebordjournalistiek.
quote:Barcelona B misschien ja.
Op woensdag 21 januari 2004 00:43 schreef sjun het volgende:
Adriaanse komt nog wel terecht bij Barcelona net als de enige andere verlosser die Ajax kende...
quote:Hij heeft nu blijkbaar wel door dat je zonder geboortebewijs lastig kunt voetballen in landen buiten het Oostblok.
Op dinsdag 20 januari 2004 21:41 schreef Leshy het volgende:
Mja, hij heeft nu blijkbaar wel door dat hij toch niet weggaat
quote:Espanyol
Op woensdag 21 januari 2004 00:45 schreef F1Bas het volgende:[..]
Barcelona B misschien ja.
quote:Adriaanse, verlosser
Op woensdag 21 januari 2004 00:43 schreef sjun het volgende:
Adriaanse komt nog wel terecht bij Barcelona net als de enige andere verlosser die Ajax kende...
quote:Toch een hele rare zaak. Hij kan niet in NL spelen vanwege het ontbreken van een geldige geboorte-acte oid maar in Polen in dat dus geen probleem. Polen behoort vanaf Mei ook tot de EU. Vage shit
Op dinsdag 20 januari 2004 21:12 schreef The_Hives het volgende:
Uche verlengt bij Wisla Krakķw
Kalu Uche heeft dinsdag zijn contract bij Wisla Krakķw opengebroken. De Nigeriaanse aanvaller, die lange tijd in de belangstelling stond van Ajax, tekende een nieuwe verbintenis tot medio 2008. "We gaan ervan uit dat hij dit contract uitdient, maar als er een club komt, valt er altijd te praten", aldus vice-voorzitter Zdzislaw Kapka.-------------
Volgens sportweek.nl.
quote:Tja, zelfde verhaal met Nando Rafael. Kreeg geen werkvergunning in Nederland, wel in Duitsland. Eén Europese Unie?
Op woensdag 21 januari 2004 00:58 schreef Speed1971 het volgende:
Toch een hele rare zaak. Hij kan niet in NL spelen vanwege het ontbreken van een geldige geboorte-acte oid maar in Polen in dat dus geen probleem. Polen behoort vanaf Mei ook tot de EU. Vage shit
quote:De spelers die Koeman haalde falen bijna allemaal, van Adriaanse(en die kakkerlak) nauwelijks.
Op woensdag 21 januari 2004 00:24 schreef Da_Sandman het volgende:Adriaanse napraters.
quote:
Marco van Basten is niet benaderd door de KNVB voor de functie van coach van Oranje onder negentien. Dit zei hij woensdagochtend in een korte reactie tegen AT5: "Niet benaderd en geen interesse."
quote:Adriaanse heeft wel meer spelers weggestuurd dan bij Koeman zijn teruggehaald. Ik haatte Adriaanse al vanaf het moment dat hij echte ajacieden als Winter en Witschge wegstuurde, en haat hem nu nog meer vanwege de manier waarop hij met Brian Laudrup en Gronkjaer is omgegaan.
Op woensdag 21 januari 2004 08:55 schreef hugo_afca het volgende:[..]
De spelers die Koeman haalde falen bijna allemaal, van Adriaanse(en die kakkerlak) nauwelijks.
De spelers die Adriaanse weg stuurde(te hard) kwamen bij Koeman terug, en waar zijn die nu?Hebben nooit meer extra waarde gehad, jantje nog het meest.
Maar ik moet wel toegegeven, dat onder Adriaanse wel spelers zijn gehaald waar Ajax zeker wat aan heeft, en dat kan ik van Koeman niet zeggen.
Trouwens, wat was de reden waarom Dani wegging bij Ajax? Liep z'n contract af?
quote:Jij haat Adriaanse omdat ie Witschge en Winter wegstuurde?
Op woensdag 21 januari 2004 12:53 schreef StarGazer het volgende:[..]
Adriaanse heeft wel meer spelers weggestuurd dan bij Koeman zijn teruggehaald. Ik haatte Adriaanse al vanaf het moment dat hij echte ajacieden als Winter en Witschge wegstuurde, en haat hem nu nog meer vanwege de manier waarop hij met Brian Laudrup en Gronkjaer is omgegaan.
Je moet je er overheen kunnen zetten dat een trainer het niet ziet zitten in sommige spelers en ze wegstuurd.
Beenhakker stuurde Ronald de Boer weg bij Ajax.
Louis van Gaal haalde Ronald de Boer weer terug.
Louis van Gaal zag het niet zitten in Bryan Roy, Stanley Menzo, Michel Kreek en Jan Wouters.
Dat werd hem ook niet in dank afgenomen.
Maar een paar jaar later bleek Louis van Gaal dat toch goed gezien te hebben.
Toen liepen op die posities Marc Overmars, Edwin van der Sar, Wim Jonk en iets later nog Davids.
Je haat Adriaanse nog meer om hoe hij is omgegaan met Gronkjaer en Laudrup.
Ten eerste was en is Gronkjaer een heel erg overschatte voetballer, te weinig rendement, niet meeverdedigen enzovoorts.
Gronkjaer is trouwens vooral verkocht om financiele redenen.
Dan Brian Laudrup.
Een zeer dure speler qua salaris, minder prestaties geleverd dan dat je van zo'n kwaliteitsvoetballer mocht verwachten.
Volkomen tercht aan de kant gezet.
Bovendien gaf Adriaanse Andy van der Meyde de kans omdat Adriaanse hem nog kende van de jeugdopleiding.
Achteraf gezien vind ik het nog steeds een goed beleid wat Adriaanse heeft gevoerd destijds bij Ajax.
Jammer dat ie niet langer de tijd heeft gekregen bij Ajax. Maar he, dat is voetbal.
Natuurlijk heeft Adriaanse ook dingen fout gedaan.
Maar ik bestrijd het als iemand zegt dat alles wat Adriaanse deed volkomen kut was.
quote:Het is nog te vroeg om alle aankopen van Ronald Koeman af te schijven.
Maar ik moet wel toegegeven, dat onder Adriaanse wel spelers zijn gehaald waar Ajax zeker wat aan heeft, en dat kan ik van Koeman niet zeggen.
Julien Escude heb ik heel grote verwachtingen van.
Okee, zijn eerste seizoenshelft was niet bijster goed en hij heeft fouten gemaakt. Maar het is zijn eerste jaar bij Ajax.
Het eerste jaar van Chivu bij Ajax was ook niet zijn beste.
Je moet Escude wel nageven dat ie niet zo vaak rood krijgt als Chivu in zijn beginperiode bij Ajax
Grygera moet ook nog wennen, dat komt wel goed.
Grygera is niet voor niks international van Tsjechie en werd ook niet voor niks begeerd door verschillende Italiaanse clubs.
Alleen over Koeman's aankoopbeleid qua spitsen ben ik niet zo te spreken.
Sikora, Soetaers en Sonck bij Ajax. Ik weet het niet, net een maatje te klein als je het mij vraagt.
quote:Dani is of was (waar voetbalt ie nu eigenlijk?) een begaafd voetballer alleen Dani was geen modelprofessional, hij had nogal een gebruiksaanwijzing zullen we maar zeggen.
quote:Volgens mij heeft vGaal gezegd dat het laten vertrekken van Wouters 1 van zijn slechtste beslissingen ooit is geweest. Het bleek dat Jonk beter ging renderen, maar toen even later Jonk en Wouters in het Ned11tal een goede tandem vormden heeft vGaal aangegeven dat hij zich daar in vergist heeft. Had ie dus niet zo goed gezien
Op woensdag 21 januari 2004 14:32 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:Louis van Gaal zag het niet zitten in Bryan Roy, Stanley Menzo, Michel Kreek en Jan Wouters.
Toen liepen op die posities Marc Overmars, Edwin van der Sar, Wim Jonk en iets later nog Davids.
Voor de rest ben ik het wel met je eens. Alleen vond ik de Laudrupjes wel degelijk een grote toegevoegde waarde voor Ajax hebben. Zij hebben een goede prestatie neergezet alleen zat Ajax toen in een neerwaartse spiraal na alle sucessen en vertroebelde het beeld enigzins.
quote:Michael Laudrup wel, Brian Laudrup absoluut niet.
Op woensdag 21 januari 2004 14:37 schreef sqlsmurft het volgende:[..]
Alleen vond ik de Laudrupjes wel degelijk een grote toegevoegde waarde voor Ajax hebben.
Maar je mag met elkaar van mening verschillen he?
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 12:53 schreef StarGazer het volgende:
Hup !
[Dit bericht is gewijzigd door Viper-X op 21-01-2004 18:06]
Gelukkig maar
quote:SSS will strike in Kerkrade.
Op woensdag 21 januari 2004 18:04 schreef Viper-X het volgende:
Soetaers en Sikora ws in de basis vanavond?.
1e plek.
.
Soetaers, Sonck, Sikora. Jullie zouden willen dat jullie zulke mooie namen in de voorhoede hadden.
2 x sonck
Vanavond hoort er gewoon gewonnen worden.
Het spel vlak voor de winterstop was dramatisch dus de fans hebben wel weer wat goed voetbal verdient.
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 20:46 schreef alki het volgende:
Het staat 1-0 al voor Roda...
Forza Roda
quote:
Ajax-product debuteert in basis Arsenal21/1/2004 17:10
Arsenal-coach Arsčne Wenger gebruikte de eerste halve finale van de League Cup tegen Middlesbrough om verschillende jonge spelers aan het werk te zien. Eén van die jonkies was oud-Ajacied Quincy Owusu Abeyie.
Quincy Owusu Abeyie stapte na negen jaar Ajax in september 2002 over naar Arsenal. De snelle aanvaller (17) maakte in zijn eerste jaar in Londen een goede indruk bij het jeugdteam van Arsenal. Met zeventien doelpunten in twintig wedstrijden bewees hij een neus voor doelpunten te hebben. In de voorbereiding op dit seizoen debuteerde de Amsterdamse spits in het oefenduel met Barnet in de hoofdmacht van Arsenal.In de eerste ronde van de League Cup maakte Quincy Owusu Abeyie als invaller tegen Rotherham United zijn officiële debuut in de hoofdmacht van Gunners. Dinsdag volgde in het duel met Middlesbrough zijn debuut in de basis. De zeventienjarige aanvaller maakte ruim een uur vol, voordat de nummer 54 ten faveure van Jerome Thomas naar de kant werd gehaald.
quote:Damn zes weken.
665 Teletekst wo 21 jan
Zlatan Ibrahimovic zal toch aan zijn
lies geopereerd worden.De kwetsuur is
tijdens de winterstop niet voldoende
hersteld.De Zweedse spits van Ajax is
daardoor zo'n zes weken niet inzetbaar.
Leuke overwinning natuurlijk, leuk dat Sikora scoort.
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 23:12 schreef twi het volgende:
Ik zag vandaag voor de wedstrijd trouwens wat Roda-fans met vuurwerk in hun handen. Ik denk dat ik ze maar aan ga geven bij de KNVB.
quote:Vond ik ook. Die sterretjes van ze vond ik niet kunnen, persoonlijk
Op woensdag 21 januari 2004 23:13 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
prima plan
quote:Gekocht bij Theo of gewoon legaal?
Op woensdag 21 januari 2004 23:12 schreef twi het volgende:
Ik zag vandaag voor de wedstrijd trouwens wat Roda-fans met vuurwerk in hun handen. Ik denk dat ik ze maar aan ga geven bij de KNVB.
quote:en de Ridder die zich wel in de basis zal gaan spelen...goeie invalbeurt en nog een leuke actie ook!
Op donderdag 22 januari 2004 01:25 schreef Leshy het volgende:
Met Sikora en Soetaers is dat kampioenschap al praktisch binnen
quote:Echt een stoere actie, maar het leek net alsof de Ridder bijna schrok van zijn kans .. want hij haperde als het ware ff
Op donderdag 22 januari 2004 01:58 schreef Staelens het volgende:[..]
en de Ridder die zich wel in de basis zal gaan spelen...goeie invalbeurt en nog een leuke actie ook!
Ja ikke met een wat verlate reactie.
hmmmm kut kpn met zn adsl, maar altijd nog beter dan upc
Wat een vette wedstrijd. Ajax liet Roda gewoon alle hoeken van het veld zien. De uiteindelijk 1-2 overwinning was natuurlijk veel te laag. Het had minstens 1-7 ofzo moeten zijn. Jol was ook weer eens ouderwets anti Ajax. Maar ja Ajax heeft de hulp van de scheids niet nodig.
Jullie zullen wel denken, welke wedstrijd heeft deze pik gezien?
* Speed1971 heeft de wedstrijd niet gezien, hij zat continu met een kussen voor zn plaat zo eng vond ie het.....
quote:Ik moet je gelijk geven dat ik inderdaad het wat overdrijf, maar als een coach favoriete spelers uit een elftal zet, kan ik daar gewoon slecht tegen.
Op woensdag 21 januari 2004 14:32 schreef RoBBERtje.Jensen het volgende:[..]
Jij haat Adriaanse omdat ie Witschge en Winter wegstuurde?
Heb je er wel eens over nagedacht dat Adriaanse daar gelijk in heeft gehad?
Ook ik ben altijd fan geweest van Richard Witschge, maar was Witschge niet vaak de middenvelder die zo af en toe zijn directe tegenstander liet lopen en het vuile werk liet opknappen door de verdediging?
Aaron Winter was ver over zijn top heen toen hij terugkwam naar Ajax, en je kunt niet iedereen zijn mooie internationale carriere laten afbouwen bij Ajax.
Niet iedereen is van het kaliber Rijkaard.Je moet je er overheen kunnen zetten dat een trainer het niet ziet zitten in sommige spelers en ze wegstuurd.
Beenhakker stuurde Ronald de Boer weg bij Ajax.
Louis van Gaal haalde Ronald de Boer weer terug.
Louis van Gaal zag het niet zitten in Bryan Roy, Stanley Menzo, Michel Kreek en Jan Wouters.
Toen liepen op die posities Marc Overmars, Edwin van der Sar, Wim Jonk en iets later nog Davids.Je haat Adriaanse nog meer om hoe hij is omgegaan met Gronkjaer en Laudrup.
Ten eerste was en is Gronkjaer een heel erg overschatte voetballer, te weinig rendement, niet meeverdedigen enzovoorts.
Gronkjaer is trouwens vooral verkocht om financiele redenen.Dan Brian Laudrup.
Een zeer dure speler qua salaris, minder prestaties geleverd dan dat je van zo'n kwaliteitsvoetballer mocht verwachten.
Volkomen tercht aan de kant gezet.
Bovendien gaf Adriaanse Andy van der Meyde de kans omdat Adriaanse hem nog kende van de jeugdopleiding.Achteraf gezien vind ik het nog steeds een goed beleid wat Adriaanse heeft gevoerd destijds bij Ajax.
Jammer dat ie niet langer de tijd heeft gekregen bij Ajax. Maar he, dat is voetbal.
Natuurlijk heeft Adriaanse ook dingen fout gedaan.
Maar ik bestrijd het als iemand zegt dat alles wat Adriaanse deed volkomen kut was.
[..]Het is nog te vroeg om alle aankopen van Ronald Koeman af te schijven.
Julien Escude heb ik heel grote verwachtingen van.
Okee, zijn eerste seizoenshelft was niet bijster goed en hij heeft fouten gemaakt. Maar het is zijn eerste jaar bij Ajax.
Het eerste jaar van Chivu bij Ajax was ook niet zijn beste.
Je moet Escude wel nageven dat ie niet zo vaak rood krijgt als Chivu in zijn beginperiode bij AjaxGrygera moet ook nog wennen, dat komt wel goed.
Grygera is niet voor niks international van Tsjechie en werd ook niet voor niks begeerd door verschillende Italiaanse clubs.Alleen over Koeman's aankoopbeleid qua spitsen ben ik niet zo te spreken.
Sikora, Soetaers en Sonck bij Ajax. Ik weet het niet, net een maatje te klein als je het mij vraagt.
[..]Dani is of was (waar voetbalt ie nu eigenlijk?) een begaafd voetballer alleen Dani was geen modelprofessional, hij had nogal een gebruiksaanwijzing zullen we maar zeggen.
Beetje ongedisciplineerd, met een kater 's ochtends op het trainingsveld verschijnen. Dat soort dingen.
De technische staf vond hem een lastpak, een storende factor binnen de selectie.
Verder ben ik het op het punt B Laudrup niet eens, hij was de één van de weinige spelers die het in dat seizoen kon waarmaken ondanks z'n blessure. Hij heeft zeker wel gebracht wat er van hem verwacht werd. Je kan toch niet van één buitenlandse vedette verwachten dat hij het hele team FF kampioen maakt? Kan me trouwens nog wel een mooie wedstrijd herrineren: Ajax - Vitesse 3-1. Ajax staat op het punt om te verliezen, Laudrup loodst Ajax er in z'n eentje langs met 2 prachtige doelpunten. Nee ik vind niet dat je kan zeggen dat hij niks voor Ajax heeft betekend.
Zeer onterecht dat Adriaanse hem aan de kant heeft gezet. Dat hij V/d Meyde een kans gaf, helemaal terecht, maar Laudrup kon op meerdere posities uit de voeten.
En nou hou ik op over de discussie Brian Laudrup, kheb um laatst ook al met een ander gevoerd.
goed nieuws is dat O'Brien wel goed speelde en dat Maxwell binnenkort terugkomt omdat Brazillie onder 23 uitgeschakeld is.
[Dit bericht is gewijzigd door jimjim1983 op 22-01-2004 11:05]
quote:Daar bleef het ook bij
Op donderdag 22 januari 2004 12:37 schreef zjroentje het volgende:
Die hingen er wel allebei lekker in zeg.
quote:Ohhh.....naja waarom verklap je dat nou. Nu s de spanning helemaal weg.
Op donderdag 22 januari 2004 12:50 schreef EminemRulezz het volgende:
PSV wordt toch kampioen
quote:Genoeg dus.
Op donderdag 22 januari 2004 13:00 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Daar bleef het ook bij
.
Zuinig voetbal is ok.
quote:
PSV wordt toch kampioen
Niets aan de hand dus
[Dit bericht is gewijzigd door Kremers op 22-01-2004 13:46]
quote:laatste 9 jaar (excl. gister) 1 maal gewonnen, dus je kan best zeggen dat ze het moeilijk hebben gehad Roda uit.
Op donderdag 22 januari 2004 13:46 schreef Kremers het volgende:
Iedereen loopt te zeuren over de wedstrijd, maar vergeet niet dat Ajax het historisch gezien erg moeilijk heeft uit tegen Roda, bovendien hebben zowel PSV als Feyenoord dit seizoen ook gelijkgespeeld uit bij RodaNiets aan de hand dus
quote:
PSV wordt toch kampioen
quote:Sorry, ik had het je graag na weer een bloedeloze 0-0 willen vertellen, maar dat kratje bier hoef je nu nog niet te versturen hoor, dat kan prima bij de volgende meet
Op donderdag 22 januari 2004 13:01 schreef Speed1971 het volgende:
Ohhh.....naja waarom verklap je dat nou. Nu s de spanning helemaal weg.
quote:Ze dekken zich al in voor 8 februari, Speed, zie je?
Op donderdag 22 januari 2004 14:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Sorry, ik had het je graag na weer een bloedeloze 0-0 willen vertellen, maar dat kratje bier hoef je nu nog niet te versturen hoor, dat kan prima bij de volgende meet
Angsthazen daar in de lampenstad
quote:Gniffel......
Op donderdag 22 januari 2004 14:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Sorry, ik had het je graag na weer een bloedeloze 0-0 willen vertellen, maar dat kratje bier hoef je nu nog niet te versturen hoor, dat kan prima bij de volgende meet
quote:Psies, eikels zijn het.......
Op donderdag 22 januari 2004 14:33 schreef twi het volgende:[..]
Ze dekken zich al in voor 8 februari, Speed, zie je?
Angsthazen daar in de lampenstad
Ach Groningen uit is altijd lastig voor PSV
quote:Wacht maar tot'ie er drie in prikt langs Waterreus
Op donderdag 22 januari 2004 17:12 schreef HeerlijkHelder het volgende:
Wat een heerlijke goal van Sikora.
Koop nu de laatste kaarten voor Ajax - NEC
Amsterdam, 22 januari 2004
Zondag 25 januari aanstaande speelt Ajax tegen NEC, de eerste thuiswedstrijd na de winterstop. De aftrap zal om 14.30 uur plaatsvinden. Zorg dat u erbij bent! Er geldt een vrije verkoop, zonder Club Card kunt u tot en met zaterdag 24 januari 18.00 uur kaarten kopen bij de verkooppunten van TicketBox.
Voor een verkooppunt bij u in de buurt: bel 0900 - 93 93 (0,45 ct p/m). Als er nog voldoende kaarten beschikbaar zijn zal er voor aanvang van de wedstrijd stadionverkoop plaatsvinden. Om 12.30 uur zal de stadionverkoop van start gaan, de stadionkassa's bevinden zich aan de Noordoostzijde van de Amsterdam ArenA. Legitimatie is verplicht. Kijk voor meer informatie op www.ajax.nl of bel Supporterszaken via 020 - 3 111 444.
Doen ze net alsof er nog onwijs veel plek is of zo..
Als ze nu weer zo spelen als vorig jaar geloof ik het pas. Die kerstman doet in ieder geval niet mee.
quote:Ach ze weten zelf wel beter dat het wel degelijk competitievervalsing was.
Op donderdag 22 januari 2004 19:54 schreef jobosrulez het volgende:
Ik ben benieuwd of PSV weer zo voetbald als vorig seizoen bij FC Groningen. Vorig jaar maar roepen dat er geen competitie vervalsing was.
quote:nog steeds frusti?
Op donderdag 22 januari 2004 21:07 schreef F1Bas het volgende:[..]
Ach ze weten zelf wel beter dat het wel degelijk competitievervalsing was.
quote:Nee hoor en toen ook niet, Ajax had denk ik hetzelfde gedaan maar jij weet net zo goed als ik dat het zo was.
Op donderdag 22 januari 2004 21:10 schreef DutchGooner het volgende:[..]
nog steeds frusti?
quote:Misschien wel, maar het is vaker gebeurt, hoort erbij en ieder team zou hetzelfde doen
Op donderdag 22 januari 2004 21:07 schreef F1Bas het volgende:
Ach ze weten zelf wel beter dat het wel degelijk competitievervalsing was.
quote:Hoho.....het hoort er niet bij. Dat het gebeurt is een ander verhaal........
Op donderdag 22 januari 2004 23:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Misschien wel, maar het is vaker gebeurt, hoort erbij en ieder team zou hetzelfde doen
quote:proest...
Op vrijdag 23 januari 2004 12:12 schreef skinnievinnie het volgende:
Het maakte alleen maar nog even duidelijker wie er eigenlijk kampioen had moeten zijn vorig seizoen.
quote:Inderdaad, beetje wel...
Op vrijdag 23 januari 2004 12:16 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
proest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |