quote:Gaat die niet meer posten ofzo?
Op dinsdag 13 januari 2004 12:18 schreef Breuls het volgende:
Hij is niet gestopt als modje.
Waarom moet daar nou weer dan gelijk een slotje op zonder verdere uitleg...
quote:[offtopic] zeg klopt jou email niet of wil je gewoon niet meewerken?[/offtoic]
Op dinsdag 13 januari 2004 12:21 schreef calvobbes het volgende:
quote:Ik ben nog denkende
Op dinsdag 13 januari 2004 12:22 schreef miss_bleu het volgende:[offtopic] zeg klopt jou email niet of wil je gewoon niet meewerken?[/offtoic]
quote:Wees duidelijk, beantwoord de vraag en plaats dan een slotje. Op deze manier ben je ervan verzekerd dat iedereen tevreden is.
Op dinsdag 13 januari 2004 12:24 schreef Breuls het volgende:
calvobbes, wanneer leer je nou eens wat een slotje inhoudt?
quote:Als jij fatsoenlijk leert communiceren.
Op dinsdag 13 januari 2004 12:24 schreef Breuls het volgende:
calvobbes, wanneer leer je nou eens wat een slotje inhoudt?
Hoe moet ik nou weten dat die toch niet stopt, en waarom mogen daar dan geen vragen over worden gesteld?
quote:Je hebt tot morgen
Op dinsdag 13 januari 2004 12:23 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ik ben nog denkende
quote:Ow dat kan ik zeker wel Schatje.
Op dinsdag 13 januari 2004 12:24 schreef schatje het volgende:
Breuls is volstrekt duidelijk geweest. Gewoon goed lezen wat er staat beste calvobbes.
Maar ik neem met dat soort korte bevelachtige antwoorden geen genoegen.
Dat zou je toch onderhand wel moeten weten he.
quote:Waarom insinueer jij altijd dingen die van geen kant kloppen. Dat paranoide gedoe met jou altijd...
Op dinsdag 13 januari 2004 12:25 schreef calvobbes het volgende:Hoe moet ik nou weten dat die toch niet stopt, en waarom mogen daar dan geen vragen over worden gesteld?
quote:Oke, maar ik weet ook dat dergelijke posts verwarrend werken. Wat calvobbes eigenlijk bedoelt is waarom die post dan wel is geplaatst
Op dinsdag 13 januari 2004 12:25 schreef Breuls het volgende:
Maanvis: het is heel simpel: hij is niet gestopt als modje. Zodra hij dat wel besluit te doen mag je een afscheidstopic openen, maar niet als dat helemaal niet het geval is.
quote:Wat klopt dan van geen kant?
Op dinsdag 13 januari 2004 12:26 schreef Breuls het volgende:Waarom insinueer jij altijd dingen die van geen kant kloppen. Dat paranoide gedoe met jou altijd...
Golfer geeft aan dat dat waarschijnlijk zijn laatste post als modje is. Hoe moet ik dan weten dat die toch niet stopt?!?!?!?
quote:Dat hopen we uit te zoeken als de beste man wakker is en zijn neus weer op het forum laat zien.
Op dinsdag 13 januari 2004 12:27 schreef Maanvis het volgende:[..]
Oke, maar ik weet ook dat dergelijke posts verwarrend werken. Wat calvobbes eigenlijk bedoelt is waarom die post dan wel is geplaatst
quote:Omdat ik dat zeg?
Op dinsdag 13 januari 2004 12:28 schreef calvobbes het volgende:
Hoe moet ik dan weten dat die toch niet stopt?!?!?!?
En nu allemaal effe stoppen met dat onaardige gedoe.
Uitleg geven over die post, dan slotje svp!
quote:Overigens zeg ik dat-ie niet gestopt is, en hierboven leg ik uit dat áls hij wel stopt, afscheidstopics meer dan welkom zijn.
Op dinsdag 13 januari 2004 12:28 schreef Breuls het volgende:[..]
Omdat ik dat zeg?
quote:Ja in het slotje jah. En waarom moet ik dat dan maar meteen genoegen nemen met dat antwoord van jou en mag ik niet afvragen hoe het dan wel zit?
Op dinsdag 13 januari 2004 12:28 schreef Breuls het volgende:Omdat ik dat zeg?
Oftewel, waarom dan meteen dat bedank topic op slot. Je weet het zelf nog niet eens zeker hoe het zit....
quote:Ask questions all you want, maar blijf van dat posttopic knopje af. Ik zie niet echt feedback voorbij komen zo.
Op dinsdag 13 januari 2004 12:30 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja in het slotje jah. En waarom moet ik dat dan maar meteen genoegen nemen met dat antwoord van jou en mag ik niet afvragen hoe het dan wel zit?
Als modjes stoppen, lees je dat in MED. Stopt Golfer, dan melden we het in MED en weet je alles wat je moet weten.
quote:Omdat hij niet gestopt is en een bedanktopic dus nergens op slaat.
Op dinsdag 13 januari 2004 12:30 schreef calvobbes het volgende:Oftewel, waarom dan meteen dat bedank topic op slot.
quote:Complimentjes aan de mods. Wat is daar nou weer verkeerd aan....
Op dinsdag 13 januari 2004 12:32 schreef Breuls het volgende:Ask questions all you want, maar blijf van dat posttopic knopje af. Ik zie niet echt feedback voorbij komen zo.
quote:Als die zelf zegt dat die stopt neem ik toch wel aan dat daar een kern van waarheid in zet. Vreemd he.
Als modjes stoppen, lees je dat in MED. Stopt Golfer, dan melden we het in MED en weet je alles wat je moet weten.
quote:Tuurlijk, wie weet stopt-ie vandaag wel, maar zolang dat nog niet zo is {insert een dozijn andere post van mij}
Op dinsdag 13 januari 2004 12:33 schreef calvobbes het volgende:Als die zelf zegt dat die stopt neem ik toch wel aan dat daar een kern van waarheid in zet. Vreemd he.
Ik moet me bij jou altijd tig keer herhalen.
Ik ga voortaan ook een "tot zwart!" post maken voordat ik naar bed ga. En dan de volgende dag genieten van de puinhoop .
Garpje natuurlijk .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |