Ik vond haar vrij irritant. Ze praatte veel te veel en dan ook nog op een zeer irritante manier. Vond het geweldig toen ze werd weggestemd. Echt die blik toen in haar ogen. Geweldig.quote:Op zaterdag 23 april 2005 17:51 schreef robinvanderzwan het volgende:
Daar zat ik ook aan te denken stranger, Eigenlijk daar zat ik op te hopen
btw trepper en merino wat vonden jullie eigenlijk van Eliza (uit us survivor 09)? (diegene met die supergrote ogen)
Ik moet zeggen dat ik als ik der zag elke keer alleen maar naar der ogen kon kijken, ik vond dat echt mooi om een of andere reden, geen idee hoezow, misschien heb ik wel een grote ogen fetish :p, (nouja zij is de enige waar ik zulke grote ogen gezien heb). En ik vond het leuk dat ze er zolang in bleef omdat iedereen schijnbaar haar deruit wou hebben en ze toch zover is gekomenquote:Ik vond haar vrij irritant. Ze praatte veel te veel en dan ook nog op een zeer irritante manier. Vond het geweldig toen ze werd weggestemd. Echt die blik toen in haar ogen. Geweldig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 april 2005 23:12 schreef robinvanderzwan het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik als ik der zag elke keer alleen maar naar der ogen kon kijken, ik vond dat echt mooi om een of andere reden, geen idee hoezow, misschien heb ik wel een grote ogen fetish :p, (nouja zij is de enige waar ik zulke grote ogen gezien heb). En ik vond het leuk dat ze er zolang in bleef omdat iedereen schijnbaar haar deruit wou hebben en ze toch zover is gekomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Duiveltja op 10-05-2005 20:08:39 (spoilertags aangepast) ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan straks: Survivor Amazon
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:26 schreef merino het volgende:
Net Survivor Thailand afgekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan straks: Survivor AmazonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Survivor Amazon is een van de beste seizoenen, veel plezier.
Als je hierop kliktquote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zie net pas dat mijn spoilertags helemaal fout waren gegaan
Excuses.
kan je je post aanpassen hoor
Laat maar is weten tussendoor wat je van de amazon vindt. Behoort tot mijn 3 favoriete seizoenen en mijn alltime favoriete survivordeelnemerquote:
Weet ik. Maar de tijd was verstreken. Vandaar de "ik zag het net pas"quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:09 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Als je hierop klikt [afbeelding] kan je je post aanpassen hoor
quote:Op zondag 15 mei 2005 20:52 schreef trepper het volgende:
Even een herinnering dat de finale vanavond wordt uitgezonden. Vannacht onze tijd dus.
Nee, de finale is altijd als er nog 4 over zijn. Er worden eerst nog 2 mensen weggestemd en dan komt de final tribal council waarin de juryleden hun gal kunnen spugen op de overgebleven kandidaten wat meestal hele leuke televisie oplevertquote:Op zondag 15 mei 2005 20:54 schreef Stranger het volgende:
[..]
Finale? Ik dacht dat er nog een paar afleveringen zouden komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgend seizoen: Survivor 11 Guatemala: the maya empire![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* BliksemSchigt kijkt uit naar Survivor 11: Guatemala![]()
quote:Op maandag 16 mei 2005 22:47 schreef BliksemSchigt het volgende:![]()
![]()
Wat een finale. Geniaal.
Absoluut ik kijk ook uit naar survivor 11, Ik ben nu ook gewoon helemaal verslaafdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* BliksemSchigt kijkt uit naar Survivor 11: GuatemalaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 10 mei 2005 20:41 schreef trepper het volgende:
[..]
Laat maar is weten tussendoor wat je van de amazon vindt. Behoort tot mijn 3 favoriete seizoenen en mijn alltime favoriete survivordeelnemerzit in deze serie. Zal de naam nog niet noemen vanwege het feit dat je weet dat deze dan ver gaat komen, maar denk dat je er snel achter komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu bezig met Pearl Islands.Rupert the Pirate
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
quote:Op woensdag 15 juni 2005 21:55 schreef merino het volgende:
nou nou ik vond het eigenlijk maar een matig seizoen.
Enige mooie eraan was Rupert die ik al op dag 1 spotte als favoriet.
Zonder twijfel mijn favo Survivor ever en gelukkig zijn veel mensen dat met me eens (althans tot dit seizoen dan).
Straks beginnen met Survivor All-Stars met echt een super lijst van deelnemers. Bijna alleen maar favo deelnemers van mij
quote:Op woensdag 15 juni 2005 23:53 schreef trepper het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Over All-Stars:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 16 juni 2005 19:14 schreef trepper het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben nu weer terug gegaan naar seizoen 1 (heb nu alleen seizoen 9 nog niet gezien) omdat ik Richard Hatch weer ff in actie wou zien. Laatste keer was dus 4/5 jaar geleden ofzo en het eerste wat me opviel is hoe snel het spel veranderd is. De eerste Survivor voelt echt amateuristisch aan. De spelers begrijpen het spel niet (op Hatch na dan natuurlijk), het survivellen is een eitje, het spel zit nog niet super goed in elkaar, Jeff Probst is duidelijk nog een beginneling en het heeft lang niet het bombastische en spectaculaire van de andere shows.
Dit terwijl het tweede seizoen direct 100* beter is. Harder spelen, harder survivellen, het spel is veel beter, het is veel spectaculaired (wat dacht je alleen al van de dropping van de teams en hoe Jeff de intro aan elkaar lult. Hij maakt het veel spannender.
Maar Jeff is sowieso een heel stuk vooruit gegaan sinds seizoen 1. Opeens heeft hij veel beter in de gaten waar hij de klemtoon moet leggen in zijn zinnen en hij gedraagt zich veel meer als een echte spelleider
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
Mijn hemel Merino wat een lap tekst. Erg grappig om te zien hoe jij hier net zoals ik veel plezier aan deze serie beleeft, terwijl niemand hem bijna kent hier in nederland.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe Survivor is natuurlijk het ultieme tv spel en het ultieme reality programma
Al sinds de eerste ben ik er verslaafd aan en daarom ben ik ook zo blij nu de rest van de seizoenen gezien te hebben. Wist niet eens dat ze er waren omdat ze nooit op de Nederlandse tv zijn geweest.
Hoop nog heel wat seizoenen met te kunnen maken want voorlopig verveelt het niet
Al zouden ze in de toekomst het survivers aspect nog groter mogen maken imo. Dus meer nadruk op de inheemse materialen ipv rewards en supplies. Afgelopen seizoen vond de Koror tribe het ook zo tof dat ze zoveel geleerd hadden van de inheemse indianen. Doe dat dan lekker in aflevering 1 en laat de deelnemers het daarna lekker compleet zelf uit zoeken.
Hoop wel dat Guatamala kwa speltechnieken wat leuker worden want afgelopen seizoen was vrij straight forward (alliance die in het begin is gemaakt heeft het tot het einde gered)...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 18:09 schreef merino het volgende:
Hehe Survivor is natuurlijk het ultieme tv spel en het ultieme reality programma
Al sinds de eerste ben ik er verslaafd aan en daarom ben ik ook zo blij nu de rest van de seizoenen gezien te hebben. Wist niet eens dat ze er waren omdat ze nooit op de Nederlandse tv zijn geweest.
Hoop nog heel wat seizoenen met te kunnen maken want voorlopig verveelt het niet
Al zouden ze in de toekomst het survivers aspect nog groter mogen maken imo. Dus meer nadruk op de inheemse materialen ipv rewards en supplies. Afgelopen seizoen vond de Koror tribe het ook zo tof dat ze zoveel geleerd hadden van de inheemse indianen. Doe dat dan lekker in aflevering 1 en laat de deelnemers het daarna lekker compleet zelf uit zoeken.
Hoop wel dat Guatamala kwa speltechnieken wat leuker worden want afgelopen seizoen was vrij straight forward (alliance die in het begin is gemaakt heeft het tot het einde gered)...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 20:25 schreef merino het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 19 juni 2005 21:02 schreef trepper het volgende:
[..]klopt ja maar volgens mij ging dat over Seizoen 1 toen hij voor de buis zat ipv All Stars...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
Zou ook kunnen, maar het kwam verdacht veel spoilerig over.quote:Op zondag 19 juni 2005 21:26 schreef merino het volgende:
[..]
klopt ja maar volgens mij ging dat over Seizoen 1 toen hij voor de buis zat ipv All Stars...![]()
het komt zeker raar over nu ja
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.![]()
Goh, toch nog een paar andere mensen die Survivor ook kijken. Fantastische serie vind ik, ben helemaal niet zo'n fan van reallife programma's maar Survivor is echt geweldig. Kijk alweer uit naar de volgende, die gelukkig komende maand begint.![]()
![]()
Inderdaad beste realityserie die er is. Morgen wordt trouwens de complete cast bekend gemaakt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Goh, toch nog een paar andere mensen die Survivor ook kijken. Fantastische serie vind ik, ben helemaal niet zo'n fan van reallife programma's maar Survivor is echt geweldig. Kijk alweer uit naar de volgende, die gelukkig komende maand begint.![]()
![]()
zin heeft![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Brooke, Morgan en Brianna
Laat ze maar snel beginnen!![]()
![]()
Yooow verheug me er ook weer op. Ben benieuwd wat voor nieuwe twists ze weer allemaal in petto hebben.![]()
Na vandaag weer een aflevering expeditie robinson gezien te hebben. Waarin twee kandidaten alweer eruitgingen zonder weggestemd te worden en het taktisch onvermogen van de nederlanders en belgen verheug ik me steeds meer weer op Survivor. Dan gaat we het allemaal echt weer beleven.![]()
200% mee eens Trepper.
Nederlanders en belgen begrijpen er echt geen hol van helaas
stelletje onbeholpen klunsen zijn het. Gooi ze in de Australian Outback en ze overleven het allemaal nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Stranger het volgende:
Ja, heel raar dat iemand met een gebroken voet er 'vrijwillig' uit gaat.
Ik zeg toch niet vrijwillig? Maar ik doel eigenlijk meer met name op Johnny. Trouwens, je ziet de nederlandse/belgen om de meest idiote redenen moeten opgeven. Toopunt was toen die zwangerschap 2 jaar geleden. Dat was toen echt een blunder van de makers.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Stranger het volgende:
Ja, heel raar dat iemand met een gebroken voet er 'vrijwillig' uit gaat.![]()
Ja, en zelfs in Afrika gaf niemand vrijwillig op en dat waren nou ook niet bepaald fijne omstandigheden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:44 schreef merino het volgende:
[..]
stelletje onbeholpen klunsen zijn het. Gooi ze in de Australian Outback en ze overleven het allemaal niet![]()
Jeff is er vorig jaar ook zo goed als vrijwillig uitgegaan door een verzwikte enkel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:44 schreef merino het volgende:
[..]
stelletje onbeholpen klunsen zijn het. Gooi ze in de Australian Outback en ze overleven het allemaal niet
Maar ik geef het toe: Survivor is zwaarder, en de mensen zijn gedrevener. Zeker de Australian Outback was echt afzien volgens mij.![]()
Ik zag gisteren een voorstukje voor de nieuwe Survivor-reeks. Er doen 2 oud-kandidaten mee schijnbaar...ben benieuwd wie het zijn.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
In dit topic worden Bobby Jon en Stephenie gesuggereerd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:31 schreef Mike het volgende:
Ik zag gisteren een voorstukje voor de nieuwe Survivor-reeks. Er doen 2 oud-kandidaten mee schijnbaar...ben benieuwd wie het zijn.![]()
Ah, weer niet ver genoeg teruggelezen he?quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
In dit topic worden Bobby Jon en Stephenie gesuggereerd.
Dat zou wel cool zijn, die twee. Het nadeel is altijd bij zoiets dat de nieuwelingen gaan samenspannen tegen degene die al een keer hebben meegedaan.In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.![]()
Het is niet zeker dat of gewoon als contestants mee gaan spelen... misschien krijgen ze een of andere vage speciale rol als Het is niet zeker dat of gewoon als contestants mee gaan spelen... misschien krijgen ze een of andere vage speciale rol als "Twin Hero Gods". Ik weet niet. Toen ik het net hoorde vond ik het wel cool, maar zie toch niet helemaal in hoe ze het tot een bevredigend resultaat kunnen brengen. Maarja het is Mark Burnett dus het zal wel goed komen.
Expeditie Robinson is sesamstraat vergeleken met Survivor :love
Zo zonde hoe het format hier abused wordt door zowel de producers als de kandidaten.![]()
Is het eigenlijk al echt officieel bekend gemaakt dat zij het zijn? Ik hoorde die namen tot nu toe alleen maar op allerlei amerikaansen survivor fora.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:37 schreef Owno het volgende:
Het is niet zeker dat of gewoon als contestants mee gaan spelen... misschien krijgen ze een of andere vage speciale rol als Het is niet zeker dat of gewoon als contestants mee gaan spelen... misschien krijgen ze een of andere vage speciale rol als "Twin Hero Gods". Ik weet niet. Toen ik het net hoorde vond ik het wel cool, maar zie toch niet helemaal in hoe ze het tot een bevredigend resultaat kunnen brengen. Maarja het is Mark Burnett dus het zal wel goed komen.
Expeditie Robinson is sesamstraat vergeleken met Survivor :love
Zo zonde hoe het format hier abused wordt door zowel de producers als de kandidaten.![]()
ik lees net op dat ezboard forum (link van Owno) dat Mike Skupin ook gecast was voor Allstars maar dat ie last minute is afgebelt. Erg jammere keuze vind ik dat van Mark Bunett. De enige survivor die echt op jacht is gegaan naar eten met een speer.
Zou het ook niet verkeerd vinden als ze met een Ghost tribe komen met daarin oud deelnemers (wat eigenlijk het plan was voor seizoen 7 maar wat dus uiteindelijk een Ghost tribe van afvallers werd)
ik zit nu bij gebrek aan Survivor maar de Survivor Live afleveringen van Vanatau te kijken (had ik nog niet gezien) met de grote held Richard Hatch. Volgens mij zijn deze Survivor Live aflevering nog leuker dan het seizoen zelf want daar was idd geen ruk aan. Het was toen alle mannen eruit waren zelfs zo stom dat ik de laatste 4 eps gewoon niet gezien heb. Is dan ook de enige waarvan ik de winnaar niet weet
Tijdens het gelijktijdig volgen van Survivor en ER2004 vorig jaar viel het me alleen maar op hoe vreselijk kleinzerig de Belgen en Nederlanders waren. Dat viel echt enorm tegen...![]()
Vreselijk idd. Dat zie je nu weer in aflevering 2 van ER. Nog een weekje wachten en dan begint het echte survivalprogramma weerquote:Op woensdag 7 september 2005 15:11 schreef Maerycke het volgende:
Tijdens het gelijktijdig volgen van Survivor en ER2004 vorig jaar viel het me alleen maar op hoe vreselijk kleinzerig de Belgen en Nederlanders waren. Dat viel echt enorm tegen...![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: