Inderdaad beste realityserie die er is. Morgen wordt trouwens de complete cast bekend gemaakt.quote:Op woensdag 10 augustus 2005 15:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
Goh, toch nog een paar andere mensen die Survivor ook kijken. Fantastische serie vind ik, ben helemaal niet zo'n fan van reallife programma's maar Survivor is echt geweldig. Kijk alweer uit naar de volgende, die gelukkig komende maand begint.![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:42 schreef BliksemSchigt het volgende:
Brooke, Morgan en Brianna
Laat ze maar snel beginnen!
stelletje onbeholpen klunsen zijn het. Gooi ze in de Australian Outback en ze overleven het allemaal nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Stranger het volgende:
Ja, heel raar dat iemand met een gebroken voet er 'vrijwillig' uit gaat.
Ik zeg toch niet vrijwillig? Maar ik doel eigenlijk meer met name op Johnny. Trouwens, je ziet de nederlandse/belgen om de meest idiote redenen moeten opgeven. Toopunt was toen die zwangerschap 2 jaar geleden. Dat was toen echt een blunder van de makers.quote:Op dinsdag 6 september 2005 00:37 schreef Stranger het volgende:
Ja, heel raar dat iemand met een gebroken voet er 'vrijwillig' uit gaat.
Ja, en zelfs in Afrika gaf niemand vrijwillig op en dat waren nou ook niet bepaald fijne omstandigheden.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:44 schreef merino het volgende:
[..]
stelletje onbeholpen klunsen zijn het. Gooi ze in de Australian Outback en ze overleven het allemaal niet
Jeff is er vorig jaar ook zo goed als vrijwillig uitgegaan door een verzwikte enkel.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:44 schreef merino het volgende:
[..]
stelletje onbeholpen klunsen zijn het. Gooi ze in de Australian Outback en ze overleven het allemaal niet
In dit topic worden Bobby Jon en Stephenie gesuggereerd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:31 schreef Mike het volgende:
Ik zag gisteren een voorstukje voor de nieuwe Survivor-reeks. Er doen 2 oud-kandidaten mee schijnbaar...ben benieuwd wie het zijn.
Ah, weer niet ver genoeg teruggelezen he?quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:32 schreef Stranger het volgende:
[..]
In dit topic worden Bobby Jon en Stephenie gesuggereerd.
Is het eigenlijk al echt officieel bekend gemaakt dat zij het zijn? Ik hoorde die namen tot nu toe alleen maar op allerlei amerikaansen survivor fora.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:37 schreef Owno het volgende:
Het is niet zeker dat of gewoon als contestants mee gaan spelen... misschien krijgen ze een of andere vage speciale rol als Het is niet zeker dat of gewoon als contestants mee gaan spelen... misschien krijgen ze een of andere vage speciale rol als "Twin Hero Gods". Ik weet niet. Toen ik het net hoorde vond ik het wel cool, maar zie toch niet helemaal in hoe ze het tot een bevredigend resultaat kunnen brengen. Maarja het is Mark Burnett dus het zal wel goed komen.
Expeditie Robinson is sesamstraat vergeleken met Survivor :love
Zo zonde hoe het format hier abused wordt door zowel de producers als de kandidaten.
Vreselijk idd. Dat zie je nu weer in aflevering 2 van ER. Nog een weekje wachten en dan begint het echte survivalprogramma weerquote:Op woensdag 7 september 2005 15:11 schreef Maerycke het volgende:
Tijdens het gelijktijdig volgen van Survivor en ER2004 vorig jaar viel het me alleen maar op hoe vreselijk kleinzerig de Belgen en Nederlanders waren. Dat viel echt enorm tegen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog ff over de website 2 dingen;
- De Survivors Strike Back Blog waarin oude survivors hun take op het geheel mogen geven is een welkome toevoeging al ben ik nog niet helemaal overtuigd dat ze de goede mensen daarvoor hebben genomen. Scout en Coby en dergelijke kunnen vast erg leuke blogs schrijven maar ik vind ze geen super survivors. Wat me ook wel teleursteld is het feit dat ze allemaal zo jankend doen over de terugkeer van BJ en Stephanie. Ze kunnen het allemaal niet hebben dat zij nog een tweede kans hebben gekregen terwijl Jenna zelf ook een tweede kans kreeg bij All Stars.
Nja ze zeuren maar lekker verder als kleine kinderen, Mark Burnet's wil is wet gelukkig
- Survivor Live kan ik nergens vinden. Hebben ze dit jaar geen archief of kijk ik gewoon verkeerd?I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
De producenten maken er graag een mengelmoes van: wat jonge mensen, wat oude lui, meestal ook wel 1 of 2 'donkere' mensen (dat laatste is deze keer niet gebeurd trouwens). Zodat je je als kijker altijd wel met iemand kunt identificeren.quote:Wat ik me altijd afvraag: waarom doet er altijd een enorm oude vent mee waarvan je meteen kunt zien dat 'ie de eerste nominaties niet gaat overleven? Wat heeft het voor zin om zo iemand toe te laten tot het spel als er geen enkele mogelijkheid is dat hij wint?
Rudy, Pappy en Jake?quote:Wat ik me altijd afvraag: waarom doet er altijd een enorm oude vent mee waarvan je meteen kunt zien dat 'ie de eerste nominaties niet gaat overleven? Wat heeft het voor zin om zo iemand toe te laten tot het spel als er geen enkele mogelijkheid is dat hij wint?
zie mijn onderzoek. De oudsten zaten bijna elke keer bij de laatste 5!!quote:
Niet de oudste, maar een oudere zoals ik al zeiquote:Op zaterdag 17 september 2005 21:47 schreef merino het volgende:
[..]
zie mijn onderzoek. De oudsten zaten bijna elke keer bij de laatste 5!!
en @ Maerycke; Tom was in Palau niet de oudste
Tom is niet oud, en meteen de eerste aflevering was ie al tof en een grote favoriet. Grijs haar bedriegt.quote:Op zaterdag 17 september 2005 22:05 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Niet de oudste, maar een oudere zoals ik al zeiEn in eerste instantie (tot aflevering 2 of 3 volgens mij) waarin hij liet zien hoe sterk hij wel niet was, werd ook hij behoorlijk onderschat en te oud geacht.
Dat is ook zo. Die van pearl islands vind ik namelijk ook heel vet met die viool in het midden en daar is ook niks van de vocals aangepast. Maar het lijkt wel of de nieuwste gewoon wat afgeraffeld is. Misschien moet ik de nieuwe eerst een paar keer horen wil ik hem goed vinden, maar bij de anderen vond ik het altijd gelijk al goed in elkaar zitten.quote:Op zondag 18 september 2005 17:35 schreef Owno het volgende:
Themes kunnen nog best goed zijn als de vocals niet zijn aangepast. Ik vond die van Palau en Vanuatu echt super, met extra vette toegevoegde beat en veel andere "enhancing" extra's, die standaard delen van de theme net weer een andere indeling geven.
Maar mijn favs zijn idd wel Africa en Thailand.
[/theme freak]
Survivor live is toch die internet show met Jenna Morasca? Die heb ik afgelopen seizoen nooit gekeken. Ik vond hem leuker met Richard Hatch tijdens Vanuatu. Die was altijd grappig. Trouwens ik mag haar ook niet echt. Vorige keer liep ze Tom constant af te zeiken, terwijl ze zelf van alle winnaars degene is die het het minst verdiende om te winnen.quote:Op zondag 18 september 2005 20:52 schreef merino het volgende:
hmmz dat afgeraffelde heb ik alleen in het begin last van. Daarna vind ik hem echt extreem veel sfeer toevoegen. Al hadden de vocalen idd opnieuw gemogen (wat ik bij Afrika enorm gaaf vond)
Ik vind het wel echt irritant dat Survivor Live niet te zien is. Schijnt dat er nog een gerucht was dat Jim van Judd besmet water had gekregen ofzo. Vind Survivor Live eigenlijk verplicht onderdeel omdat de tv edit van 45 minuten echt veeeelste weinig laat zien van wat er in het spel gebeurd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |