abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 19 januari 2004 @ 21:05:19 #101
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_16407887
Aangezien de mods hier vaker kijken dan in de rest van POL.

Poll-Hoe laat vertrekt Rob O.

Het is eigenlijk een dubbeltopic, maar misschien dat het beter in Onzin, of General Chat kan worden geschopt.

A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  † In Memoriam † maandag 19 januari 2004 @ 21:12:25 #102
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16408144
quote:
Op maandag 19 januari 2004 20:44 schreef sizzler het volgende:

[..]

Als het policyoverschrijdend is mag je het melden dan haal ik het weg. Maar wat vind je van zijn voorstel? Gewoon even niet meer op elkaar reageren?

Dat voorstel heb ik reeds zelf al verteld (of je hebt het weggehaald).
Ik ga niet meer in op Du_ke, SCH, Bluesdude en Gelly.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_16408160
quote:
Op maandag 19 januari 2004 21:05 schreef Sidekick het volgende:
Aangezien de mods hier vaker kijken dan in de rest van POL.

Poll-Hoe laat vertrekt Rob O.

Het is eigenlijk een dubbeltopic, maar misschien dat het beter in Onzin, of General Chat kan worden geschopt.

Bedankt voor het verplaatsen!
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_16414882
quote:
Op maandag 19 januari 2004 21:12 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dat voorstel heb ik reeds zelf al verteld (of je hebt het weggehaald).
Ik ga niet meer in op Du_ke, SCH, Bluesdude en Gelly.

haha dat houd je toch niet vol. Maar ik kan me er niet echt druk om maken wanneer jouw inhoudelijk over het algemeen vrij matige reacties uitblijven .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_16414981
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 00:23 schreef du_ke het volgende:

[..]

haha dat houd je toch niet vol. Maar ik kan me er niet echt druk om maken wanneer jouw inhoudelijk over het algemeen vrij matige reacties uitblijven .

Ik ook niet echt idd

Na die kleuteractie tegen Kozzmic had ik Aaahikwordgek toch al afgeschreven.

pi_16415067
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 00:26 schreef gelly het volgende:

[..]

Ik ook niet echt idd

Na die kleuteractie tegen Kozzmic had ik Aaahikwordgek toch al afgeschreven.

Oh ja het borrelgedeelte deed hij wel aardig. Maar verder ben ik hem in serieuse discussies nooit fatsoenlijk tegen gekomen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_16422982
Ik vind dat dit topic: Verkiezingen USA 2004: Facts & Figures niet echt toegevoegde waarde heeft.

Één centraal topic is denk ik beter. Daarvoor kan prima [US2004] The Primaries gebruikt worden.

Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_16423403
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 11:55 schreef UnderWorld_ het volgende:
Ik vind dat dit topic: Verkiezingen USA 2004: Facts & Figures niet echt toegevoegde waarde heeft.

Één centraal topic is denk ik beter. Daarvoor kan prima [US2004] The Primaries gebruikt worden.

Ik kijk daar vanavond wel even naar. Zal ook even overleggen met sizzler.
  † In Memoriam † dinsdag 20 januari 2004 @ 12:09:17 #109
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16423450
Sizzler en Kozzmic: Haal die domme praat van Gelly en Du_ke hier weg. Ik zie nergens een gestaafde mening van ze. Ze zijn bovendien tegenstrijdig in hun uitspraken. Typisch gevalletje van pot verwijt de ketel.
pi_16423866
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 12:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Sizzler en Kozzmic: Haal die domme praat van Gelly en Du_ke hier weg. Ik zie nergens een gestaafde mening van ze. Ze zijn bovendien tegenstrijdig in hun uitspraken. Typisch gevalletje van pot verwijt de ketel.
Typisch gevalletje van pot verwijt de ketel.

Daarbij zijn domme uitspraken en meningen niet in strijd met de policy. Wie bepaalt welke uitspraken en meningen dom zijn? Jij zal daar een ander beeld over hebben dan bijvoorbeeld Gelly.

† In Memoriam † dinsdag 20 januari 2004 @ 12:26:27 #111
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16423907
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 12:24 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Typisch gevalletje van pot verwijt de ketel.

Daarbij zijn domme uitspraken en meningen niet in strijd met de policy. Wie bepaalt welke uitspraken en meningen dom zijn? Jij zal daar een ander beeld over hebben dan bijvoorbeeld Gelly.

Tuurlijk, jij bent op de hand met die linkse krakers. Ik heb het onderhand wel gezien hier.
pi_16424140
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 12:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Tuurlijk, jij bent op de hand met die linkse krakers. Ik heb het onderhand wel gezien hier.

Joh, als dat werkelijk een reden zou zijn om iemand te bannen dan was jij al minimaal 10 keer weggeweest...

Met je gescheld en getier sta je overigens al op het randje, je kunt misschien ook eens proberen je eigen gedrag te verbeteren. Ik heb niet echt de indruk dat je op zoek bent naar politieke discussie, dus wat je hier nog doet is me sowieso een raadsel.

† In Memoriam † dinsdag 20 januari 2004 @ 12:45:19 #113
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_16424369
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 12:35 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Joh, als dat werkelijk een reden zou zijn om iemand te bannen dan was jij al minimaal 10 keer weggeweest...

Met je gescheld en getier sta je overigens al op het randje, je kunt misschien ook eens proberen je eigen gedrag te verbeteren. Ik heb niet echt de indruk dat je op zoek bent naar politieke discussie, dus wat je hier nog doet is me sowieso een raadsel.

dinsdag 20 januari 2004 @ 16:45:11 #114
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_16432422
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 11:55 schreef UnderWorld_ het volgende:

Jouw topic was niet als eerst.
pi_16433469
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 16:45 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Jouw topic was niet als eerst.

Boeiend, mijn topic is beter; veel meer informatie..
Those who know do not speak
Those who speak do not know
pi_16434267
Ik zou graag willen weten of er hier animo is voor discussies over wat langere lappen tekst die dieper gaan als wat sneren waardoor uiteindelijk een draadje wordt verziekt.

Hierbij denk ik bijvoorbeeld aan dit artikel uit de Trouw waarin bespiegelingen worden verwoord over nederland integratie/immigratie land aan de hand van o.a. het rapport van de commissie 'Integratiebeleid'.

Ik heb de laatste maanden vooral lurkend doorgebracht omdat ik het idee had weinig bijdrage te kunnen leveren aan de discussie gezien de heersende discussiecultuur.

Misschien moet ik dergelijke teksten wel droppen in WFL of op een heel ander forum dan FOK! ???

Een voorbeeld van verspilde moeite van ub40_bboy en later sjun in dezelfde draad om te duiden wat ik bedoel.

salva cum reverentia
  dinsdag 20 januari 2004 @ 17:58:02 #117
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_16434628
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 17:45 schreef hoppe het volgende:
Ik heb de laatste maanden vooral lurkend doorgebracht omdat ik het idee had weinig bijdrage te kunnen leveren aan de discussie gezien de heersende discussiecultuur.
De laatste maanden van 2003 vond ik juist wel goed qua discussiefeer. 2004 is daarentegen wat slechter begonnen.

Maar een poging om goede discussie te houden is nooit verkeerd. Ik kan dat Trouw-artikel niet lezen, dus ik ben wel benieuwd. :

dinsdag 20 januari 2004 @ 18:39:36 #118
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_16435770
pi_16441277
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 17:45 schreef hoppe het volgende:
Ik zou graag willen weten of er hier animo is voor discussies over wat langere lappen tekst die dieper gaan als wat sneren waardoor uiteindelijk een draadje wordt verziekt.
Het probleem met lange teksten, met name zgn copy/paste-stukken, is dat ze nauwelijks gelezen worden. Bij populaire onderwerpen zal er wel discussie ontstaan, maar zal de lijn van de discussie snel afwijken van de openingspost. Dat is tenminste mijn ervaring. Beter is het een aantal relevante gedeeltes eruit te halen met een link naar het hele artikel.

Ik denk dat het forum niet echt geschikt is voor discussie over uitgebreide artikelen.

dinsdag 20 januari 2004 @ 23:20:08 #120
3479 Lithion
Melancholisch misantroop
pi_16444330
Het kan soms gewoon raar lopen. Zo heb je een topic als deze die over een actueel, veelbesproken onderwerp gaan, maar toch maar zo weinig posts haalt. Misschien moet er toch maar standaard Islam aan de topictitel toegevoegd worden, want dan weet iedereen wel het topic te vinden blijkbaar. .

Ohja en vooral voor SCH natuurlijk, die had dan dit topic misschien ook wel gevonden. .

pi_16444962
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 23:20 schreef Lithion het volgende:
Het kan soms gewoon raar lopen. Zo heb je een topic als deze die over een actueel, veelbesproken onderwerp gaan, maar toch maar zo weinig posts haalt. Misschien moet er toch maar standaard Islam aan de topictitel toegevoegd worden, want dan weet iedereen wel het topic te vinden blijkbaar. .

Ohja en vooral voor SCH natuurlijk, die had dan dit topic misschien ook wel gevonden. .

Lachen met jou? Sinds wanneer ben ik zo geinteresseerd in de islam?
pi_16451978
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:51 schreef SCH het volgende:
Is dit nou echt een topic waard?

PvdA-raadslid in Amsterdam werkte als hoer

Persoonlijk boeit het me niet, maar ik snap wel dat het anderen kennelijk wel bezighoudt. Daarnaast melden vrijwel alle media het, Voilkskrant, NU.nl, ik hoor het op het radionieuws. Het is nieuws en het gaat over een politicus, dus ja, het is een topic waard.

Als ik straks tijd heb ga ik er nog wel even met een bezem doorheen, om de meest puberale opmerkingen te verwijderen. En misschien kunnen we over een paar weken een echte politieke discussie voeren over 'normen en waarden' bij politici, 'hoe heilig moet een politicus zijn?'.

pi_16451993
quote:
Op woensdag 21 januari 2004 10:59 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Persoonlijk boeit het me niet, maar ik snap wel dat het anderen kennelijk wel bezighoudt. Daarnaast melden vrijwel alle media het, Voilkskrant, NU.nl, ik hoor het op het radionieuws. Het is nieuws en het gaat over een politicus, dus ja, het is een topic waard.

Als ik straks tijd heb ga ik er nog wel even met een bezem doorheen, om de meest puberale opmerkingen te verwijderen. En misschien kunnen we over een paar weken een echte politieke discussie voeren over 'normen en waarden' bij politici, 'hoe heilig moet een politicus zijn?'.

Prima - dat laatste lijkt me zeker een goed idee.
  Moderator woensdag 21 januari 2004 @ 15:14:26 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_16459432
Ongewenst bijeffect bij importhuwelijk op 24 jaar

kan er wat aan dit topic gedaan worden

Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  woensdag 21 januari 2004 @ 16:43:56 #125
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_16462283
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 12:26 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Ik heb het onderhand wel gezien hier.

Komop man, je laat je toch niet wegjagen ?

Blijven, kreng!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')