De originele GOJIRA (1954) komt eerdaags in amerika opnieuw uit op dvd, dus in de originele taalquote:Op zondag 7 maart 2004 20:23 schreef NgInE het volgende:
oh ja, weet iemand hier hoe je aan die orriginele japanse versies van Godzilla (Gojira) kunt komen? lijkt me wel lache om er een paar te hebben
Die zijn er zat hoor, THE DEAD HATE THE LIVING! is er een vanquote:Op zondag 7 maart 2004 21:03 schreef Wicha het volgende:
Eigenlijk zou er eens een film gemaakt moeten worden over een groepje mensen dat een low-budget horror film maakt. De vraag is dan natuurlijk of die film zelf dan ook weer een horror film moet zijn.
kewl!quote:Op zondag 7 maart 2004 20:30 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
De originele GOJIRA (1954) komt eerdaags in amerika opnieuw uit op dvd, dus in de originele taal
[afbeelding]
Keppum wel gezien ja, vond hem niet echt slecht, maar wel vreselijk saaiquote:Op zondag 7 maart 2004 21:30 schreef NgInE het volgende:
[..]
kewl!
en ik denk trouwens dat er weinig mensen zijn deze draak gezien hebben:
Cthulu Mansion http://www.imdb.com/title/tt0100108/
Jazeker, maar dat is natuurlijk mijn smaak. Mischien vind jij hem wel baggerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:51 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik ben the Killer Condom aan het downloaden, istie zo leuk als ie klinkt?
bagger =quote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:54 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Jazeker, maar dat is natuurlijk mijn smaak. Mischien vind jij hem wel bagger
![]()
Ik vond die getekende special effects anders best mooi.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 22:21 schreef MikeyMo het volgende:
IK heb The Fantastic Four gezien, juist die nooit uitgebrachte versie uit 1994 die z'n niet-uitbrengen geheel rechtvaardigd.
Man, wat een crapfilm zeg. het enige positieve aan de film is dat de designers heel trouw zijn gebelven aan de comic. Het slechte is het plot, het acteerwerk, de special effects. Tja wat niet eigenlijk... deze film is echt dramatisch eigenlijk, hij hoort echt thuis in het rijtje Troll 2 en Plan 9
Vieze Ron Jeremy er ook in...quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:06 schreef FallenAngel666 het volgende:
Nu Orgazmo aan het kijken, van de makers van South Park (spelen er zelf in mee).
Briljant!
Die gast Dave is ruig!quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:12 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Vieze Ron Jeremy er ook in...
![]()
Maxxx Orbison: Okay, we're sucking, we're sucking...quote:Op woensdag 10 maart 2004 22:16 schreef FallenAngel666 het volgende:
[..]
Die gast Dave is ruig!
"I don't mean to sound like a queer or nothing, but..."
Deze dus...quote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze zenden hier vanavond La Noche de Walpurgis uit.
Moet ik kijken? Zeg het mij.
Die ken ikquote:Op maandag 15 maart 2004 19:09 schreef kinky_queen het volgende:
INSEMINOID
Een klassieke b-film (de zoveelste "ALIEN" kloon) over een spaceship wat een alien aan boord krijgt die een grietje zwanger maakt.
Een van de betere baggerfilms![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kweetniet wat het is, maar hier is er nog een!!!quote:Op maandag 15 maart 2004 23:18 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Die ken ikIs een kloon van demon seed eigenlijk... Maar ontzettend slecht
Dit zie ik nu weer op imdb, wtf is dit nu weer?
[afbeelding]
Of zou het toch een parodie zijn op de jaren '56 monsterfilms?quote:Op maandag 15 maart 2004 23:50 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Kweetniet wat het is, maar hier is er nog een!!!
[afbeelding]
Een parodie op de jaren '50 monster
films
![]()
Eigenlijk een parodie op de jaren '57 monsterfilms
yup, dat is UNCLE SAMquote:Op dinsdag 16 maart 2004 08:15 schreef MikeyMo het volgende:
Kinky Queen: ben jij ook bekend met een film waarop Uncle Sam (het icoon van Amerika) aan eht moorden slaat?
Ik vond maniac cop ook leukquote:Op dinsdag 16 maart 2004 08:27 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
yup, dat is UNCLE SAM
van William Lustig.
Vond ik een hele saaie film, maar nou ben ik ook geen Lustig fan hoor, ik vond alleen MANIAC COP leuk van 'm
dawn of the deadquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:55 schreef kinky_queen het volgende:
iemand al iets gehoord over The weekend of Terror?
Moet er maar weer eens naar toe gaan denk ik...quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:27 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
dawn of the dead
ik ga ookquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:29 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Moet er maar weer eens naar toe gaan denk ik...
hmmmmmm, see any familiar resemblance??quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:40 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ik ga ook
daar zit toch niet heel toevallig intensive care in uit 1992?? met nada van nie?? the beyond en ringu zijn overigens verre van baggerquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:39 schreef SaintOfKillers het volgende:
Kijk! Aanschouw!
Een bagger-box
[afbeelding]
Inderdaad die Intensive Care. En die is zó bagger dat de hele box bagger mag genoemd worden.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:16 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
daar zit toch niet heel toevallig intensive care in uit 1992?? met nada van nie?? the beyond en ringu zijn overigens verre van bagger
Nou nou, intensive care is idd buitenaards idioot, maar daarom is THE BEYOND of THE HILLS HAVE EYES niet meteen slecht hoor, sterker nog...quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:26 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Inderdaad die Intensive Care. En die is zó bagger dat de hele box bagger mag genoemd worden.![]()
FRS, VanLeestquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:31 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nou nou, intensive care is idd buitenaards idioot, maar daarom is THE BEYOND of THE HILLS HAVE EYES niet meteen slecht hoor, sterker nog...
Maar waar is die box te koop?
quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
FRS, VanLeest
intensive care rulez man!quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:31 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Nou nou, intensive care is idd buitenaards idioot, maar daarom is THE BEYOND of THE HILLS HAVE EYES niet meteen slecht hoor, sterker nog...
Maar waar is die box te koop?
Het is dezequote:Op woensdag 17 maart 2004 20:43 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
![]()
Daar ben ik vanmiddag nog binnen geweest...
of mischien in Belgie iets eerder tekoop? Lijkt me toch niet, maar heb m bij allebei niet gezien, ik zou m alleen al kopen voor THE HILLS HAVE EYES of THE BEYOND...
alhoewel ik die natuuurlijk al heb
tzal deze zijn
quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Het is deze
De Filmnight Special box
quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:25 schreef SaintOfKillers het volgende:
Filmnight Special is die reeks op de Vlaamse commerciële...
Inderdaad. Ze zonden daar ook Big Brother uit.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:28 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Een baggerzender!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |