Afgelopen vrijdag kon je zien dat Patty erachter is gekomen wie de ¤6000 van haar rekening had gepind. Het bleek René te zijn, hoewel hij zijn bekentenis deed zonder de camera's. Vandaag stond de pagina Privé vol met het weerwoord van René. Het voorval werd zelfs vernoemd op de voorpagina! Het artikel is als volgt:
quote:Patty's Posse, elke donderdag van 20:30 tot 21:00
Echtgenoot Patty Brard verbreekt stilzwijgenRENÉ MUTHERT: Ik ben geen dief!
In scène gezette reality soap kost diva huwelijk
Gebroken. Tot op het bot vernederd. Kortom, helemaal kapot! In Groningen, op een kamertje van slechts luttele vierkante meters, likt René Muthert de wonden van zijn mislukte huwelijk met Patty Brard. Voor de ogen van heel Nederland werd hij afgelopen zomer geconfronteerd met een mogelijk nieuwe minnaar van zijn vrouw. Onlangs mocht het publiek meegenieten van het feit dat La Brard haar echtgenoot keihard en zonder enige aarzeling beschuldigde van diefstal van ten minste 6.000 euro. Dit bedrag lijkt nu zelfs te zijn opgelopen tot enkele tonnen. Volgens de ontdane muzikant, die vijf jaar van zijn leven dag en nacht voor de diva klaar heeft gestaan en al die tijd zijn muziekcarrière liet voor wat het was, klinkklare onzin. Wat wel de waarheid is? Dat ik, de mens René, geofferd ben voor de kijkcijfers. 'Patty's Posse' geeft een verdraaid beeld van de werkelijkheid. Sterker nog, ze gaat over lijken om het televisiepubliek aan de buis gekluisterd te houden!
You love it, or you hate it, maar niemand kan ontkennen dat 'Patty's Posse' de nodige stof heeft doen opwaaien. De schattige Bauers worden op handen gedragen, de Paay's lieten ons zien hoe God leeft in Frankrijk en bij Patty moeten we zijn voor sensatie. Bij de laatste zou niets in scène zijn gezet. Geen van tevoren uitgestippelde verhaallijnen, de camera's draaien vierentwintig uur per dag, punt uit! Op een steenworp afstand van de plek waar René en Patty bijna vijf jaar lief en leed met elkaar hebben gedeeld, zit René geëmotioneerd achter een aangeboden kop koffie. Dankbaar, want hij heeft nog maar dertig eurocent op zak... De hamvraag is natuurlijk waar al dat 'gestolen' geld is gebleven? Heeft René het opgemaakt, zoals gesuggereerd, aan cocaïne? Wat een bullshit! reageert de ex-zanger verbolgen.
Laat ik voorop stellen dat ik nog steeds waanzinnig veel van mijn vrouw hou. Het liefst zou ik nu m'n regenjasje pakken en naar de Stadionkade rennen, mijn armen om haar heenslaan en d'r nooit meer loslaten. God weet dat ik niets liever zou willen dan dat het weer goed komt tussen ons.Utopie
Verzucht: Maar dat is helaas een utopie. Want tegelijkertijd ben ik vreselijk kwaad. Nooit in mijn leven ben ik ten onrechte zo ontzettend vernederd en dat prent ik mezelf steeds weer in, iedere keer als ik het vlees zwak voel worden. Vier weken geleden werd ik met een tasje met kleren en twee euro! door Patty de straat op gesmeten. Als de eerste de beste crimineel uit haar leven verbannen. Ik zou al twee jaar lang geld verduisteren gooide ze mij voor de voeten. Nou, ik heb nieuws voor je: Nog geen eurocent heb ik van mijn vrouw gestolen. Ik pin al bijna vijf jaar lang voor Patty. Lachend als een boer met kiespijn: Dat doet een goede personal assistent nou eenmaal. Ook die 6.000 euro heb ik dus gepind en dat wist Patty van meet af aan. Maar niet in één keer en bovendien in de duurste maand van het jaar. Weetje wat er in ons huishouden wekelijks doorheen gaat? Sommige uitgaven gaan gewoon niemand wat aan, maar die lopen aardig in de papieren, dat kan ik je wel vertellen. Ik had geen zin om dat voor de camera uit te leggen, waarom zou ik? Direct nadat er niet meer gefilmd werd, heb ik Patty haarfijn verteld waar dat geld aan uitgegeven was. Ze kon er geen speld tussen krijgen. Natuurlijk heb ik haar niet bestolen. Maar buiten dat, al had ik te veel geld opgenomen. Ik ben wel haar man en toch geen toevallige voorbijganger? Het leverde opnieuw prachtige televisie op, dus heeft Patty er voor de Nederlandse televisiekijker nog een paar schepjes bovenop gedaan. Schouderophalend: Mijn gevoelens waren blijkbaar niet belangrijk.
Met een trieste blik: En nu zit ik al meer dan een maand op een kamertje met gedateerde meubels van de ouders van een goede vriend. Heb niet eens geld om de huur te betalen. Dolblij ben ik met het feit dat er toch nog mensen zijn die om mij geven. Zelfvertrouwen heb ik al een tijdje niet meer. Waar is die van energie bruisende René van een paar jaar geleden gebleven, vraag ik me continu af? Opgeslokt door de reality soap? Zichzelf totaal weggecijferd ten gunste van het gezin Brard? Ik kan en wil niet eens begrijpen waar mijn vrouw mee bezig is. René haalt vertwijfeld de handen door zijn haar. Het gebreide petje is verdwenen, voorgoed. Die accessoire hoorde bij Patty's Posse en, de hemel zij dank, is dat voor mij nu al een tijdje afgelopen.
We zagen je anders nog steeds door het beeld dartelen, gewapend met stofdoek en zeem. Allemaal oude opnames. In de serie leek het ook alsof ik de kerst in Amsterdam zou hebben doorgebracht. Nou, niet dus! Allemaal keurig geknipt en geplakt van sterk verouderd beeldmateriaal. Er zit wel heel veel nep in Patty's Posse.Ellendig
Hij schokschoudert: Dat ik afgelopen week zogenaamd uit Patty's leven wegliep, zijn ook opnames van maanden geleden. Smalend: Want je denkt toch zeker niet dat ik met een Louis Vuitton-tas op straat ben gezet hè? Echt, er is niemand die in kan schatten hoe ellendig ik me voel. Hele nachten lig ik op mijn kille koude kamertje te malen. Durf nauwelijks de straat nog op, omdat ik bang ben voor de reacties van mensen die me op televisie zagen en alles voor zoete koek hebben geslikt. Ik kan rustig stellen dat 'Patty's Posse' mijn huwelijk én mijn leven heeft verziekt. Iedereen denkt nu minstens dat ik gek én crimineel ben.Waar is het fout gegaan? Terugdenkend: Het begon afgelopen zomer. Patty vroeg mij op een woensdagmorgen of ik even 'de blaadjes' wilde gaan halen. Nietsvermoedend liep ik naar onze vaste buurtkiosk. Bij binnenkomst keek de man achter de toonbank mij met een schamper lachje aan. Ik begreep al snel waarom. Op de cover van één van de roddelbladen stond mijn vrouw in een innige omhelzing met een vent. 'Nieuwe liefde voor Patty!', schreeuwde de kop mij toe. Het zien van die foto deed me verschrikkelijk veel pijn. Natuurlijk ging ik door het lint. Bij thuiskomst stond Patty mij mét cameraploeg op te wachten. Uiteraard leverde dat prachtige televisie op. En laat dat nou nét de bedoeling zijn geweest. Patty en ik hebben een week lang bonje gehad en daarna vertelde ze me doodleuk dat het allemaal in scène was gezet. Natuurlijk kon ze mij dat niet van tevoren vertellen. Dan zou ik volgens haar moeten acteren en daartoe zou ik niet in staat zijn geweest...
Loser
Is dat normaal? Doet een vrouw die bij haar volle verstand is haar man zoiets aan? Laat je je echtgenoot zó lijden, enkel en alleen voor kijkcijfers? Sorry hoor, maar dat is in mijn beleving not done. Dan geef je gewoon geen ene malle moer om iemand. Om dan nog maar te zwijgen over het 6.000 euro-incident. Daar komt nog eens bij dat ik wekelijks ten onrechte als een onvoorstelbare imbeciel, drugsverslaafde of alcoholist wordt afgeschilderd. Knippen en plakken jongens. Als ik mezelf terugzie, begrijp ik heel goed dat Pat van me afwilde. Wat een loser! Zo heb ik ook wel eens een hele dag en avond in de slaapkamer moeten zitten, omdat we in ''Pattys Posse" zogenaamd uit elkaar waren. De camera's draaiden, dus de altijd onderdanige personal assistant René moest even moven. En ik deed het ook nog...
Destijds stond je wel vierkant achter het programma. René knikt: Toen wist ik niet dat ik een jaar later op een kamertje in Groningen zou zitten en door mijn eigen vrouw beschuldigd zou zijn van diefstal. René veegt een verdwaalde traan van zijn wang. Waar moet dit eindigen? Waar heb ik dit aan verdiend? Patty wilde geen aangifte doen. Moet ik haar daarvoor dankbaar zijn, of moet ik om het gelijk aan mijn kant te krijgen nu zelf naar de rechter stappen? Ik weet het even niet meer. Echt niet...
Hopelijk zie je donderdag de reactie van Patty op dit artikel!
quote:Nee op z'n vroegst over twee weken, loopt altijd een week achter
Op zaterdag 10 januari 2004 12:52 schreef Svensational het volgende:
En had René nou een ton in totaal gejat?
quote:Dat ik het nieuwe topic heb geopend
Op zaterdag 10 januari 2004 13:00 schreef Eb het volgende:
Klasse, Svensation!
quote:Je vergeet dat dat topic al op slot zat
Op zaterdag 10 januari 2004 13:10 schreef static het volgende:[..]
Je vergeet de reactie van Patty erbij te zetten.
quote:Je vergeet de reactie van Patty erbij te zetten.
Op zaterdag 10 januari 2004 11:42 schreef Jamming1974 het volgende:
Bron: Telegraaf - Privé
-knip-
quote:I know.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:11 schreef Svensational het volgende:[..]
Je vergeet dat dat topic al op slot zat
quote:hoe quote jij iets dat Static nog moest posten
Op zaterdag 10 januari 2004 13:11 schreef Svensational het volgende:[..]
Je vergeet dat dat topic al op slot zat
quote:Stond in het gesloten topic, daaruit kun je alsnog quoten.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:16 schreef milagro het volgende:[..]
hoe quote jij iets dat Static nog moest posten
Overigens loopt die serie nu al best wel lang, en nu pas gaat die klagen dat ze de boel verknippen en verplakken om het sensationeler te maken?
[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 10-01-2004 13:20]
quote:Die staat dus al in de krant. Ze gaat waarschijnlijk alsnog aangifte doen enzo.
Op zaterdag 10 januari 2004 12:52 schreef Svensational het volgende:
quote:Hmm, heeft iemand de reactie van Patty?
Op zaterdag 10 januari 2004 13:11 schreef static het volgende: Je vergeet de reactie van Patty erbij te zetten.
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 10-01-2004 13:20]
quote:Hij zei het ook nog in het vorige topic maar kwam er daarna pas achter dat er een nieuwe topic was, dus zei hij het opnieuw
Op zaterdag 10 januari 2004 13:16 schreef milagro het volgende:[..]
hoe quote jij iets dat Static nog moest posten
quote:Als de man werkt en de vrouw niet noem je dat toch ook niet "teren op"
Op zaterdag 10 januari 2004 13:18 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm... Hij wil dus niet zeggen waar het geld aan is opgegaan en hij teert dus al 5 jaar lang op de inkomsten van Patty (anders had die nu zelf wel wat geld)
quote:Ja dom, ik heb die krant zelf ook dus ik weet de reactie al
Op zaterdag 10 januari 2004 13:18 schreef static het volgende:[..]
Die staat dus al in de krant. Ze gaat waarschijnlijk alsnog aangifte doen enzo.
quote:
Patty des duivelsPatty reageert geschokt en verontwaardigd op het feit dat René de publiciteit heeft gezocht. "En ik heb hem nog wel gespaard in de laatste uitzending. Het grootste deel van de vuile was heb ik binnenskamers gehouden. Geen geld van me gejat? Hij heeft het verdomme zelf toegegeven! En daar waren getuigen bij ook. Deze hele toestand is mij ook niet in de koude kleren gaan zitten hoor. Als René vorige week naar me toe was gekomen, had ik hem nog geholpen. Engelengeduld heb ik met hem gehad. Maar dit pik ik niet!" Furieus:"Weet je wat, ik denk dat ik alsnog aangifte doe! René zou zich moeten schamen. Dat hij problemen heeft snap ik. Nou ik heb nieuws voor 'm, de komende weken worden die nog véél groter."
[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 10-01-2004 13:29]
De kijkcijfers liepen terug toch?
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 13:26 schreef Svensational het volgende:[..]
Ja dom, ik heb die krant zelf ook dus ik weet de reactie al
[..]
quote:Ach, dat 'is' Patty. En volgens mij lopen de kijkcijfers niet echt terug.
Op zaterdag 10 januari 2004 13:28 schreef milagro het volgende:
Publiciteitsstuntje dus, als je haar reactie en vooral die laatste zin leest..De kijkcijfers liepen terug toch?
*op zoek gaat*
Als het niet in scene gezet is denk ik overigens dat Patty juridisch geen poot heeft om op te staan. Ze heeft zelf de pas en de pincode aan haar echtgenoot gegeven en ze heeft zelf verzuimd haar giro-afschriften te lezen. René heeft waarschijnlijk recht op alimentatie als het tot een scheiding komt. I.p.v. bij de Telegraaf te klagen over zijn omstandigheden en zijn financiën zou hij in dat geval beter contact op kunnen nemen met een advocaat.
Ik vermoed dat René over een maand weer in de Posse te zien is.
[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 10-01-2004 16:35]
quote:idd
Op zaterdag 10 januari 2004 13:20 schreef milagro het volgende:[..]
Als de man werkt en de vrouw niet noem je dat toch ook niet "teren op"
quote:Hij was wel duidelijk bezig met de kerstboom optuigen, lag er ziek op bed en had discussies met de werkster, dus hij is er wel een paar dagen geweest blijkbaar...
Op zaterdag 10 januari 2004 12:29 schreef Merina het volgende:
Ze zullen wel heel creatief zijn in het knippen en plakken, want ik dacht dat Patty Rene opbelde om de kerst bij haar te komen vieren.
quote:Uiteraard, P wist allang dat hij het geld van de rekening haalde (een jaar lang meen ik?)
Op zaterdag 10 januari 2004 13:28 schreef milagro het volgende:
Publiciteitsstuntje dus,
Vragen aan hem of hij het geld had opgenomen was onnodig, ze wist het allang, evenzo was de 'geshockeerde' reactie gewoon fake.
Wat is het trouwens walgelijk wanneer P stemmetjes doet (tegen René/haar dochter) maarja dat is dat gehele posse gebeuren zowiezo.
quote:Mee eens. En maar proberen om onze Patty voor de tweede keer te ruïneren
Op maandag 12 januari 2004 22:03 schreef Steve-O het volgende:
Blijft een werkloze sukkel die op haar zak teerde
quote:Ze zijn getrouwd.
Op maandag 12 januari 2004 22:03 schreef Steve-O het volgende:
Blijft een werkloze sukkel die op haar zak teerde
Als een vrouw niet werkt en de man de centjes verdient, noem je zo'n vrouw dan ook een profiteur
Werkt je moeder?
Je oma?
quote:Me moeder werkt dan sowieso in het huis. En wat doet hij? Sigaretten in de magnetron flikkeren
Op maandag 12 januari 2004 22:20 schreef milagro het volgende:[..]
Ze zijn getrouwd.
Als een vrouw niet werkt en de man de centjes verdient, noem je zo'n vrouw dan ook een profiteur
Werkt je moeder?
Je oma?
quote:en
Op maandag 12 januari 2004 22:20 schreef milagro het volgende:[..]
Ze zijn getrouwd.
Werkt je moeder?
Je oma?
quote:ik zie die kerel ook niet poepen, dus hij poept niet
Op maandag 12 januari 2004 22:26 schreef Steve-O het volgende:[..]
en
![]()
ik zie die kerel bijv. niks in het huishouden doen
In dat interview zegt hij dat Patty het van meet af aan wist dat hij dat geld gepind had, dus waarom ontkende hij het toen ?
quote:omdat het in het script staat.
Op maandag 12 januari 2004 23:34 schreef Blue-eyes het volgende:
Hoe dan ook, René heeft toch over dat geld gelogen !
Patty moest van haar bank toch nogmaals aan hem vragen of hij echt het geld niet had opgenomen. "Nee hoor, echt niet" was zijn antwoord.In dat interview zegt hij dat Patty het van meet af aan wist dat hij dat geld gepind had, dus waarom ontkende hij het toen ?
GING PATTY TE VER?
René vraagt scheiding aan!
Ik houd nog zielsveel van mijn vrouw! sprak René Muthert de bijna ex-man van Patty Brard vorige week nog met tranen in zijn ogen. René hoopte dat, ondanks het feit dat zijn echtgenote hem in Patty's Posse uitmaakte voor een ordinaire dief en geen spaan van hem heel liet, het uiteindelijk toch nog tot een verzoening zou komen. Vijf jaar huwelijk gaf je toch niet zomaar op?, hield de muzikant bij hoog en bij laag vol. Drie dagen later komt René tot bezinning: Het was hopen tegen beter weten in. Ik wil een scheiding. En wel nu!
Het was het eerste dat René gisterochtend deed. Naar een advocaat stappen om een einde te maken aan de echtverbintenis met de liefde van zijn leven. Ik ben klaar met Patty Brard, zegt René manmoedig, nadat hij advies heeft ingewonnen over hoe hij het snelst een einde kan maken aan het huwelijk met de diva, dat enkel en alleen nog maar op papier bestaat.
Met een grimas: Afgelopen zaterdag hield Patty nota bene op de radio een klopjacht tegen mij. Riep ze de luisteraars op om rotte eieren en tomaten tegen de ramen van het flatje, waar ik nu dankzij goede vrienden bivakkeer, te gooien. Ik kon mijn oren niet geloven! De vrouw, met wie ik al die jaren lief en leed had gedeeld, deed mij dat zonder enige vorm van gêne aan.
Het was wel meteen duidelijk: Mijn vrouw geeft helemaal niets meer om me. In een roddelblad stond vorige week ook nog eens dat Patty een einde had gemaakt aan haar affaire met de Blaricumse zakenman Bart Ankoné. Hallo, we zijn nog steeds getrouwd! En naar mij toe maandenlang ontkennen dat ze wat met die vent had. Onvoorstelbaar en respectloos.
Ik leef in een roes. Het lijkt wel of om mij heen totale gekte is uitgebroken. Het 'houden van' van Patty is in een paar dagen tijd vervangen door een raar leeg gevoel. Heel onwerkelijk, maar helaas wel de trieste waarheid. Daardoor kreeg ik misschien ook ineens het besef dat ik haar beschuldigingen, al zou ik een paar ton van haar rekening hebben verdonkeremaand, niet zomaar over mijn kant kan laten gaan. Alsof ik, nadat ik de straat was opgeschopt, toch nog verblind werd door liefde.
René veert op: Ik heb nu besloten terug te vechten. Vraag me op dit moment alleen nog even niet waar ik de energie vandaan moet halen. Slapen doe ik niet, in eten heb ik geen trek. Ik voel me zo slap als een vaatdoek. Kijk, naar een advocaat stappen is één ding, maar wat veel erger is, is het rouwproces om het verlies van mijn vrouw. Dat is namelijk nog maar net begonnen...
Kijkcijfers
Een zinloze strijd die alleen maar verliezers kent, zo concluderen veel mensen rond Patty. Sommigen vragen zich af of reality televisie in deze niet veel te ver gaat. En of Patty wel beseft wat ze doet. Volgens René zijn de kijkcijfers van Patty's Posse de afgelopen week met maar liefst twee punten gestegen.
Gerard Joling, die al jarenlang op goede voet staat met Patty, kan het in elk geval niet meer aanzien. Dit gaat werkelijk alle perken te buiten. Gerard kan er met zijn pet niet bij: Het is te walgelijk voor woorden. Toegegeven, ik houd ook van een beetje ordinair en in je onderbroek op tafel dansen kan bij mij ook. Maar dit blijft niet ongestraft. Vroeg of laat, en al moet het van boven komen, krijgt Patty een koekje van eigen deeg. Ze gaat nu echt te ver. Alles doet ze blijkbaar voor de kijkcijfers. Ze trekt volgens mij met alle plezier een nagel uit haar teen, als ze weet dat de kijker dat leuk vindt om te zien. Ik denk dat Patty nu meer stuk maakt dan ze denkt.
Met hoerige praat en het uitkafferen van alles wat je lief is, bereik je uiteindelijk helemaal niets. Ik kan alleen maar hopen dat ze tot inzicht komt. Liever vandaag, dan morgen.
quote:Dit begint echt leuk te worden. De één die de ander aanklaagt en vica versa
Problemen in de Posse. René stapte naar de krant, dus nu wil Patty wil wraak. Producent Endemol doet afstand van alle uitspraken en René wil scheiden.Verhaal
Patty's Posse staat meer in de belangstelling dan ooit. Patty's man, René Muthert, zou degene zijn die al jaren stelselmatig geld van Patty's rekening pint. Patty heeft René het huis uitgezet en overweegt nu aangifte te doen, omdat René naar de Telegraaf is gestapt om zijn kant van het verhaal te vertellen. In dit interview beweert hij dat veel van Patty's Posse in scène is gezet, dat Patty precies wist wie er geld pinde en er zelfs opdracht toe gaf. "Voor huishoudelijke zaken zal ik maar zeggen", was de ietwat dubbelzinnige uitleg van René.Aangifte
René was al verbolgen dat hij in de serie als het huishoudelijke sulletje werd neergezet, maar kon de hetze die nu is ontstaan niet langer aanzien. Om deze reden deed René zijn verhaal in de Telegraaf, maar dit is bij Patty en producent Endemol niet goed gevallen. In een reactie liet Patty aan de Telegraaf weten misschien toch aangifte tegen René te gaan doen, en in haar radio-programma op Noordzee FM riep zij kijkers op om massaal naar Groningen te trekken om René's nieuwe onderkomen aldaar met tomaten en eieren te bekogelen.Verhaallijnen
Producent Endemol pakt de kwestie anders aan. Op de website van Patty's Posse laat Endemol weten de uitspraken van René in de Telegraaf te betreuren. Volgens Endemol is er niets in scène gezet . "Het opgenomen materiaal wordt, zoals te doen gebruikelijk, gemonteerd om tot een aantal voor de kijker begrijpelijke verhaallijnen te komen. Alles wat in Patty's Posse wordt vertoond, is spontaan ontstaan zonder interventie van de programmamakers", aldus Endemol.Negatief
Ook distantieert Endemol zich van de uitspraak dat René in het programma negatief wordt neergezet. "De programmamakers hebben altijd met plezier en respect met Muthert samengewerkt. Tot zaterdag hadden de makers de overtuiging dat dit wederzijds was, aangezien hij graag mee wilde werken aan de huidige, tweede, reeks van Patty's Posse en omdat hij tot op heden geen enkel bezwaar of protest aantekende tegen onze werkwijze", aldus Endemol.Scheiding
Voor René is de maat nu vol. Na Patty's oproep om zijn huis met eieren te bekogelen is René naar een advocaat gestapt om een scheiding aan te vragen, zo meldt de Telegraaf. "Ik ben klaar met Patty Brard", zo zegt René in de Telegraaf. " Patty hield notabene op de radio een klopjacht tegen mij. Riep ze de luisteraars op om rotte eieren en tomaten tegen de ramen van mijn flatje te gooien. Ik kon mijn oren niet geloven! De vrouw, met wie ik al die jaren lief en leed had gedeeld, deed mij dat zonder enige vorm van gêne aan."
ik vind patty een tof wijf maar dat ze haar man en relatie op het spel zet voor de kijkcijfers (zoals ik het zie) dat is gewoon echt niet koel.
quote:
"Brard kan niet scheiden"
AMSTERDAM - Patty Brard en haar man René Muthert kunnen niet scheiden, want ze zijn volgens de Nederlandse wet nooit getrouwd geweest.Dat meldt het blad Weekend vandaag. Het paar trouwde in 1999 in Las Vegas. Het huwelijk staat daar nog steeds ingeschreven, maar het is waarschijnlijk niet meer rechtsgeldig, denkt het gossipblad. " Huwelijken die in Las Vegas worden gesloten, erkent men hier niet", staat te lezen in Weekend, dat de trouwakte via internet kon bemachtigen.
René wil van Patty scheiden nadat zij hem in Patty's Posse ervan beschuldigde geld te hebben gestolen. Hij ontkent dat.
Ik ga effe mijn mond spoelen met Listerine.
quote:idd alweer.
Op woensdag 14 januari 2004 20:49 schreef sooty het volgende:
Die sukkel is verslaafd (drank + coke) en derhalve een dief. Daarenboven is het een domme dief, want pinnen op hetzelfde adres is wel erg dom.
Jammer, maar ook onbegrijpelijk (...), dat Patty er weer ingestonken is. (Qua relatie/huwelijk).Ik ga effe mijn mond spoelen met Listerine.
zou ze eens over moeten nadenken na 48 jaar in dit leven.
quote:Huh? Wat bedoel je. ? Op mij komt die Rene over als een verslaafde in denial. Nu hij niet meer kan pinnen, is-ie opgehorkt naar 'vrienden' in Grun.
Op woensdag 14 januari 2004 21:56 schreef milagro het volgende:[..]
idd alweer.
de grote gemene deler is dus Brard.zou ze eens over moeten nadenken na 48 jaar in dit leven.
You do the math.
quote:Mevrouw Brard heeft altijd al rampzalige relaties gehad, liep na amper 3 maanden huwelijk al weg bij Brandsteder om zich bij de stinkend rijke Carlo Nasi te voegen, met wie ze haar dochtertje kreeg, daarna volgden een aantal relaties die iedere keer door madam zelf breed werden uitgemeten in de roddelpers "dit is de ware, zo verliefd wa sik nog nooit, dit is zooooooooooooooo anders als de andere keren, dit is vor altijd, hier is chemie, samensmelting van 2 zielen"
Op woensdag 14 januari 2004 22:08 schreef sooty het volgende:[..]
Huh? Wat bedoel je. ? Op mij komt die Rene over als een verslaafde in denial. Nu hij niet meer kan pinnen, is-ie opgehorkt naar 'vrienden' in Grun.
You do the math.
Als je van Albert Verlinde hoort hoe zij tegen hem deed tijdens een misgelopen afspraak toen de camera niet draaide (poeslief) maar meteen als een blad om de boom omsloeg (vuile pisnicht tier tier schreeuw vloek etc etc) toen de camera draaide, lijkt mij eerder vooral Brard erg ongeloofwaardig en vooral veel (dikke) pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet.
Er is maar 1 ding waarin ik haar bewonder en dat is dat ze zich zo staande heeft weten te houden na dat faillissement.
Patty Brard is m.i. een parasiet, ze teert op mensen, vreet al hun energie op, en als er dan niets meer te halen valt, gaat ze door naar de volgende.
En het gros van haar oh zo goede vrienden die altijd achter haar staan, is net zo..ze hebben elkaar nodig voor de aandacht die de een de ander kan bezorgen, de luxe, het gemak, maar feitelijk stelt het geen ene reet voor.
Althans, zo komt het op mij over.
quote:En dat vind ik nou ook!!!
Op woensdag 14 januari 2004 22:27 schreef milagro het volgende:[..]
Mevrouw Brard heeft altijd al rampzalige relaties gehad, liep na amper 3 maanden huwelijk al weg bij Brandsteder om zich bij de stinkend rijke Carlo Nasi te voegen, met wie ze haar dochtertje kreeg, daarna volgden een aantal relaties die iedere keer door madam zelf breed werden uitgemeten in de roddelpers "dit is de ware, zo verliefd wa sik nog nooit, dit is zooooooooooooooo anders als de andere keren, dit is vor altijd, hier is chemie, samensmelting van 2 zielen"
![]()
en is zelf niet bepaald vies van coke en drank en drama, en aandacht, veel aandacht.
Als je van Albert Verlinde hoort hoe zij tegen hem deed tijdens een misgelopen afspraak toen de camera niet draaide (poeslief) maar meteen als een blad om de boom omsloeg (vuile pisnicht tier tier schreeuw vloek etc etc) toen de camera draaide, lijkt mij eerder vooral Brard erg ongeloofwaardig en vooral veel (dikke) pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet.
Er is maar 1 ding waarin ik haar bewonder en dat is dat ze zich zo staande heeft weten te houden na dat faillissement.
Patty Brard is m.i. een parasiet, ze teert op mensen, vreet al hun energie op, en als er dan niets meer te halen valt, gaat ze door naar de volgende.
En het gros van haar oh zo goede vrienden die altijd achter haar staan, is net zo..ze hebben elkaar nodig voor de aandacht die de een de ander kan bezorgen, de luxe, het gemak, maar feitelijk stelt het geen ene reet voor.Althans, zo komt het op mij over.
Ik heb Brard wel eens horen zeggen op tv dat ze bij die Brandsteder weg is gegaan omdat ze vreemde witte pumps zag staan toen ze eerder naar huis was gekomen dan normaal ...
quote:Zeker wel dat deze worden erkent, vele NL'ders zijn voor de fun gehuwd daar en het is toch echt rechtsgeldig, ookal dachten zij van niet.
Op woensdag 14 januari 2004 11:45 schreef Copycat het volgende:" Huwelijken die in Las Vegas worden gesloten, erkent men hier niet"
quote:je moet het alleen wel, bij thuiskomst, hier laten registreren en dat vergeten men nog wel eens, en dan is het niet rechtsgeldig dus
Op donderdag 15 januari 2004 04:06 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Zeker wel dat deze worden erkent, vele NL'ders zijn voor de fun gehuwd daar en het is toch echt rechtsgeldig, ookal dachten zij van niet.
quote:
René zingt ellende van zich af
AMSTERDAM - In de muziekstudio van zijn manager Wim Franke - in deze dagen tevens steun en toeverlaat - zet een zowaar lachende René Muthert onzeker, maar met nauwelijks verholen trots zijn koptelefoon af. "En, wordt het wat?" vraagt hij hoopvol. In een recordtempo schreef René samen met producer Niels Lingbeek afgelopen week het nummer 'I will catch you from falling'. En binnen een maand zal de single van de muzikant in de winkel liggen. Een noodsprong?"In eerste instantie wel", bekent René, terwijl hij een sigaret opsteekt. "Een paar weken geleden zag mijn leven er natuurlijk heel anders uit. Als echtgenoot en 'huishoudster' van Patty had ik een dak boven mijn hoofd én brood op de plank. Toen ik plotseling zonder inkomen, en met niet meer dan een spijkerjasje en twee versleten T-shirts op straat kwam te staan, was het enige dat in mijn hoofd opkwam terug te gaan naar Groningen en me onder te dompelen in mijn onvoorstelbare verdriet. Via vrienden kon ik tijdelijk een kamertje krijgen en over de huur zouden we het later wel eens hebben. Ik ben ze daar ontzettend dankbaar voor, maar besefte een paar dagen later dat ik met zelfmedelijden niet veel op zou schieten en daarbij wilde ik zeker niet langer dan nodig was op de zak van een ander teren."
Naïef
"Impulsief, achteraf gezien misschien een tikkeltje naïef, stapte ik daarom enkele weken geleden vol goede moed een uitzendbureau binnen." René grinnikt: "Ik wist niet wat me overkwam. Het eerste halfuur stond ik alleen maar handtekeningen uit te delen. Alsof ik een held was uit een nieuwe film. Maar nee, realiseerde ik me al gauw, ik was die loser uit Patty's Posse en daarom waarschijnlijk minstens zo interessant. Het meisje bij het uitzendbureau wist niet goed wat ze met me aan moest. Ik zei haar dat ik álles wilde aanpakken. Treinen schoonmaken, vuilnis ophalen, bedrijven verhuizen, het kon me niet schelen wat, als ik maar een paar centen kon verdienen. Het leek haar voor mij, als bekende Nederlander, zo liet ze me onomwonden weten, allemaal niet zo'n heel goed idee. Ik moest het maar ergens anders gaan proberen. Met lood in m'n schoenen slenterde ik terug naar mijn kamertje. Op de hoek van de straat vroeg ik mezelf vertwijfeld af: wat ben ik eigenlijk? Oh ja, zanger..."
Vijf jaar geleden stond René met zijn band Persona Non Grata op het punt van doorbreken in Nederland. Daarvóór trad de zanger al zo'n tien jaar lang een keer of vijf per week op in het buitenland. In een ochtendshow zag Patty een optreden van René en ze moest en zou hem diezelfde week nog in haar toenmalige programma 'Patty' hebben. Het was liefde op het eerste gezicht. René herinnert zich: "Ik was helemaal hoteldebotel van haar. In een paar uur tijd werden we destijds ongelooflijk verliefd op elkaar. Toen Patty me twee maanden later dan ook vroeg of ik met haar wilde trouwen, riep ik meteen volmondig ja. We vertrokken op stel en sprong naar Las Vegas om het felbegeerde papiertje te halen. Ik was zó verliefd dat ik niet eens de moeite nam om mijn optredens af te zeggen. Dat kon natuurlijk niet, maar ja, ik was totaal verblind door de liefde. Ik weet het, het is een zwak excuus, maar ik zag niks anders meer dan Patty."
quote:Zover ik weet is het ook dan rechtsgeldig en wordt men er op later dato alsnog mee geconfronteerd in eigen land.
Op donderdag 15 januari 2004 08:08 schreef milagro het volgende:je moet het alleen wel, bij thuiskomst, hier laten registreren en dat vergeten men nog wel eens, en dan is het niet rechtsgeldig dus
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 02:47 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Zover ik weet is het ook dan rechtsgeldig en wordt men er op later dato alsnog mee geconfronteerd in eigen land.
quote:
Om in Las Vegas te kunnen trouwen hoef je vooraf in Nederland niets te regelen (je hoeft dus ook niet in ondertrouw te gaan). Het enige wat je terplekke nodig hebt is een "Marriage License", te verkrijgen (circa 30dollar) bij het Courthouse in Vegas (zie deze pagina voor meer info). Wij hadden voor de zekerheid een "Verklaring van huwelijksbevoegdheid" bij de gemeente opgehaald. Dit document toont aan dat je momenteel beiden ongehuwd bent, echter in het Courthouse werd niet eens naar onze legitimatie gevraagd!! Het ging dus erg gemakkelijk; even beiden een formuliertje invullen met je persoonlijke gegevens. Vervolgens worden de gegevens aan 1 van de loketten door een dame overgetikt op je License, je betaalt de 30 dollar en je kunt op zoek gaan naar een plek om te trouwen. Ook hierin is Vegas extreem: een "drive-in" trouwerij, trouwen in een van de vele kapelletjes of zoals wij in een luchtballon.....Voor aanvang van de trouwerij dien je het "Marriage License" te overhandigen aan de "Minister" (Ambtenaar van de Burgerlijke Stand). Die schrijft dan het "Marriage Certificate" uit, wat na de ceremonie door de Minister wordt ondertekend. Het "Marriage Certificate" bestaat uit twee identieke delen, 1 voor het getrouwde stel en 1 voor de "Recorder" (Archivaris van de Burgerlijke Stand). Dit laatste deel dient binnen 10 dagen na de huwelijksvoltrekking in het bezit te zijn van de "Recorder", zodat het huwelijk ook daadwerkelijk ingeschreven kan worden. Je kunt het document opsturen of zelf langsbrengen. In ons geval was de "Minister" zo aardig om dit voor ons te regelen, waarna zij de "Certified Copy of the Marriage Certificate" (=het bewijs van inschrijving; kost 7 dollar) naar ons huisadres in Nederland heeft verstuurd. In feite ben je nu officieel getrouwd, maar dan nog wel alleen voor de Amerikaanse wet.
Als je vervolgens je huwelijk ook in Nederland rechtsgeldig wilt laten verklaren dan is dit te regelen door een hiertoe een verzoek in te dienen bij de Burgerlijke Stand van de Gemeente Den Haag. Je schrijft gewoon een kort briefje (aangetekend) waarin je aangeeft het huwelijk in Nederland te willen laten registreren (inschrijving buitenlandse akte). Je moet met dit briefje de volgende documenten meesturen:
Certified copy of the Marriage Certificate, Apostille stempel (
, Orgineel uittreksel uit de geboorteakte (van jullie beiden) en een Copie van het paspoort (van jullie beiden).
Dit is zoooooooooooooooooooooooooooooooooo vreselijk, ik kijk geen eens.
quote:Je kijkt wel
Op vrijdag 16 januari 2004 11:36 schreef _Cleo_ het volgende:
Ze moeten gewoon die ordinaire stoephoer onmiddellijk van de buis halen.. Dit programma kan toch wel vervangen worden door eentje met meer kwaliteit dan deze.
.
Dit is zoooooooooooooooooooooooooooooooooo vreselijk, ik kijk geen eens.
weer een nieuwe rel?
quote:Nee hoor, ik lees die shit wel in de weekend. of op internet in dit forum.
Op vrijdag 16 januari 2004 11:38 schreef Ymke het volgende:[..]
Je kijkt wel
quote:Ghehe.
Op vrijdag 16 januari 2004 11:41 schreef ChatGirl het volgende:
bij RTL Boulevard gisteren, zeiden ze dat René's single geproduceert gaat worden door de man van José Hoebee.weer een nieuwe rel?
Gebeurt er echt iets.
Krijgen we flashbacks van een Patty Kerst-interview en een door het bureau van toerisme betaalde reis naar Curaqau te zien.
En die string van Priscella gaat ook vervelen.
quote:Milagro informeer eens bij de burger zaken.
Op vrijdag 16 januari 2004 02:51 schreef milagro het volgende:Als je vervolgens je huwelijk ook in Nederland rechtsgeldig wilt laten verklaren dan is dit te regelen door een hiertoe een verzoek in te dienen bij de Burgerlijke Stand van de Gemeente Den Haag. Je schrijft gewoon een kort briefje (aangetekend) waarin je aangeeft het huwelijk in Nederland te willen laten registreren (inschrijving buitenlandse akte). Je moet met dit briefje de volgende documenten meesturen:
Certified copy of the Marriage Certificate, Apostille stempel (, Orgineel uittreksel uit de geboorteakte (van jullie beiden) en een Copie van het paspoort (van jullie beiden).
Ook zonder het 'briefje dat je even stuurt naar burgerzaken' ontvang je enige tijd na je huwelijk in Las Vegas (kan echt maanden duren) een 'license and certificate of marriage', en daarmee ben je ook volgens de NL wet gewoon gehuwd, alleen heb je niet alle officiële stadia (trouwboekje enzo) doorlopen.
Je kunt er dan echt niet meer onderuit als je dat zou willen.
(ik wil er verders geen issue van maken ofzo )
quote:bron: boulevard.nl
Voor het oog van de natie spatte het huwelijk van Patty en René uit elkaar. Maar het huwelijk blijkt rechtsgeldig en René heeft dus recht op Patty's pieken.Advocaat
In Patty's Posse werd duidelijk dat René geld van Patty's rekening pinde. Patty voelde zich bestolen, terwijl René beweerde dat hij pinde met medeweten van Patty en dat zij heel goed wist waar het geld naartoe ging. In de serie werd Patty's kant van het verhaal duidelijk belicht, maar René verdween uit beeld. René heeft in de media niet op Pattys uitlatingen gereageerd op aanraden van zijn advocaat. Deze advocaat heeft nu een communique opgesteld waarin een en ander duidelijk wordt gemaakt.Huwelijk
Zo beweerden de bladen dat het huwelijk van Patty en René niet rechtsgeldig zou zijn omdat het in Las Vegas is gesloten en niet in Nederland. Hoewel ze daar inderdaad zijn getrouwd op 25 juni 1999 en niet in Nederland is geregistreerd, betekent dit niet dat het huwelijk in Nederland niet voor erkenning vatbaar is. En aangezien Patty niet kan aantonen dat er vóór het huwelijk of tíjdens het huwelijk geen huwelijkse voorwaarden zijn opgesteld, zijn Patty en René dus in gemeenschap van goederen getrouwd.Alimentatie
Dat houdt dus in dat René geen geld gestolen heeft van Patty, omdat het geld net zo goed van hem is als van haar. De advocaat wil namens René aanspraak maken op een (voorlopige) partneralimentatie, aangezien René nu een dergelijk grote emotionele belasting met zich mee moet dragen, wat hem belemmert om in zijn zangcarrière een inkomen te verwerven. Aangezien Patty Brard een riant inkomen kan genieten, is zij de aangewezen persoon om voorlopig in zijn levensonderhoud te voorzien, aldus het communique.
Er komt zo ook een "openhartig" interview met René bij shownieuws...
Iemand het al gezien???
quote:
Op maandag 19 januari 2004 22:31 schreef Ole het volgende:Er komt zo ook een "openhartig" interview met René bij shownieuws...
Iemand het gezien???
quote:Ja, René de softie is dood. Hij is het zat om door het slijk gehaald te worden.
Op dinsdag 20 januari 2004 08:52 schreef Copycat het volgende:[..]
quote:Hij heeft idd een aanbod van hun gekregen, maar heeft dat afgewezen, want omdat hij in onmin leeft met Patty betekent niet dat hij met haar vijanden gaat aanknopen "José Hoebee of all people"
Op vrijdag 16 januari 2004 11:41 schreef ChatGirl het volgende:
bij RTL Boulevard gisteren, zeiden ze dat René's single geproduceert gaat worden door de man van José Hoebee.weer een nieuwe rel?
quote:René gets Rough...
Op dinsdag 20 januari 2004 09:35 schreef Svensational het volgende:Ja, René de softie is dood. Hij is het zat om door het slijk gehaald te worden.
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 22-01-2004 21:03]
quote:Ohw? Is mij niet opgevallen.
Op donderdag 22 januari 2004 20:51 schreef ilona-scuderia het volgende:Sletty stond net druk te bellen over die kwestie met René, maar het viel wel erg op dat er niemand aan de andere kant van de lijn was
Ze stond dus gewoon tegen zichzelf te praten
quote:haha, idd, maar ik zei dus al, fout type
Op donderdag 22 januari 2004 21:28 schreef mabit het volgende:
Sinds wanneer rijden schoonmaaksters in een Mercedes E Klasse? Moet je wel voor heel veel zwart hebben geschoonmaakt
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:51 schreef ilona-scuderia het volgende:Sletty stond net druk te bellen over die kwestie met René, maar het viel wel erg op dat er niemand aan de andere kant van de lijn was
Ze stond dus gewoon tegen zichzelf te praten
Onbegrijpelijk dat René nog steeds van haar houdt
Maar ja, het is toch allemaal nogal geregiseerd dus waar gaat het nog over...
quote:Ik denk eerder dat Rotterdam Terror Corps (om maar iets te noemen) eerder een hit scoort met een hardcoreplaat dan die knakker
Op donderdag 15 januari 2004 10:08 schreef Copycat het volgende:[..]
Zal wel een bak zijn als René's single dé hit van 2004 wordt... Eat your heart out, Patty...
Zie het er alleen niet zo van komen.
quote:Ja ik erger me ook kapot aan haar. Hoe kun je zo iemand nou vrijwillig in huis halen?
Op donderdag 22 januari 2004 21:15 schreef Samson het volgende:
Ff wat anders, keek net ook een stukje.... maar wat is die huishoudster een goedkoop mormel zeg, daar steekt Patty zelf nog als een klassevrouw bij af, wat een fout type
JA, ik heb weer eens gekeken. .
quote:En dat de werkster glashard blijft liegen dat ze niet gecast is. Nou dat is dus echt wel zo.
Op vrijdag 23 januari 2004 02:25 schreef The_Sparkster het volgende:[..]
Ja ik erger me ook kapot aan haar. Hoe kun je zo iemand nou vrijwillig in huis halen?
Joling tot Brard op het end: 'Jij bent boos op me'
Brard retour: 'Nee schat ik ben nooit boos.'
Ondanks de hoge entertainmentwaarde en het ongegeneerd voyeurisme dat ons hier gegund wordt op bijna alle psychologische ziektebeelden die er maar bestaan, moeten wij echter vrezen voor Priscilla.
Arme donder
Je zal maar zo'n lunatic als moeder hebben, die achter je rug (want je sliep natuurlijk niet) krokodilletranen over de botoxlippen loopt te plempen. Gauw terug naar Zwitserland, hoor je! En pakken wat je pakken kan daar. Trek je in godsnaam niks aan van je moeder die protesteert tegen de TV-beelden.
Sterker nog: als die TV-knakkers weer meewillen, dan weiger je dat!
Ook als mama gaat aandringen. Wegwezen uit dat gekkenhuis!
Vanavond Rene in het programma Puls of Impuls of hoe heettet van Reinout Oerlamens.
Smullen
Patty gaat echt over lijken. .
quote:Maar je weet ook hoe vergankelijk vriendschappen zijn in het leven van La Brard.
Op vrijdag 23 januari 2004 15:49 schreef _Cleo_ het volgende:
Ik bedacht me van de week dat áls Rene nu door wil breken met een hit dan wordt het toch geboycot door Noordzee omdat Patty&Gordon daar werken. Die twee zijn twee handen op een buik dus vrees ik dat zij hem wel tegen zullen werken..
quote:Laat me raden, jij vindt Caroline Tensen dan zeker ook wel lekker?
Op vrijdag 23 januari 2004 08:30 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind die werkster wel lekker
quote:Pulse, vanavond 21.30, RTL4.
Man Patty vanavond in Pulse.Reinout Oerlemans ontvangt morgenavond René Muthert, de (nu nog) man van Patty Brard in zijn talkshow Pulse.
Muthert mag zijn kant van het verhaal vertellen. De diva beschuldigt Muthert van het stelen van 6.000 euro. Hij heeft dat de afgelopen weken meerdere malen ontkend. Inmiddels leven de twee gescheiden.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 16:13 schreef static het volgende:[..]
Pulse, vanavond 21.30, RTL4.
quote:Zij is niet alleen iedere aflevering in beeld. "Huisvriend"Juan zie je nu ook overal naast haar opduiken
Op vrijdag 23 januari 2004 08:19 schreef raarvogeltje het volgende:
Erg vreemd ook dat die huishoudster nu ineens een vaste rol lijkt te hebben.....René is weg en die doos neemt zijn plaats in ..:?
quote:Wat een irritamt en vooral arrogant kutmenneke (...) is die Juan Wells.
Op vrijdag 23 januari 2004 16:30 schreef easy-going het volgende:[..]
"Huisvriend"Juan zie je nu ook overal naast haar opduiken
"Jij wordt hiervoor betaald, dus jij haalt dan ook maar die lichtjes uit de boom, als je dat zo graag wilt."
Ik had hem, met boom en al, uit het raam gesmeten. (Hij is toch maar iets van 1.50 m hoog).
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 16:44 schreef Copycat het volgende:[..]
Ik had hem, met boom en al, uit het raam gesmeten. (Hij is toch maar iets van 1.50 m hoog).
quote:Eeeeeh.... Caroline Tensen, is dat niet die vette wandelende zonnebank met een leren tas als gezicht?
Op vrijdag 23 januari 2004 15:57 schreef Tokay het volgende:[..]
Laat me raden, jij vindt Caroline Tensen dan zeker ook wel lekker?
quote:Idd, wat een monster, je moet wel "medelijden" met zo iemand als Patty hebben, je lijf is vergane glorie, het enige dat nog werkt is 20kg makeup en liters botox om het toonbaar te krijgen, en ik heb nog geen echte vriend/vriendin in dat programma van dr kunnen ontdekken. Alles is gewoon fake aan haar en als je al op zo'n platvloerse manier aan je centen moet komen
Op vrijdag 23 januari 2004 02:25 schreef The_Sparkster het volgende:[..]
Ja ik erger me ook kapot aan haar. Hoe kun je zo iemand nou vrijwillig in huis halen?
Die "vriendinnen" van Patty vind ik overigens ook heel eng. Hoe die ene ook deed tegen de "schoonmaakster".. Wat een arrogante muts zeg. Ach, zal wel door de coke komen.
Ik vind Juan Wells ook erg walgelijk met z'n irritante harses. Ja, ik heb dit eerder vermeld in een Patty topic, of misschien zelfs wel dit topic. Maar ik moet nou eenmaal m'n ergenis van me afschrijven. Hoe kun je zo'n kwijl als huisvriend hebben?!
En als ie zo'n toontje tegen mij had aangeslagen.....oeffffff, dan was die spleet tussen z'n tanden nog veel breder geworden. Achterlijke lamzak.
quote:Heeft ze verdiend op de achterbank van een goedkoper autootje
Op vrijdag 23 januari 2004 18:50 schreef FierceDeity het volgende:
Hoe komt Jacquleine eigenlijk aan zo'n dikke Mercedes? Normaal rijdt een werkster niet in zo'n bak
quote:het begint nu!
Op vrijdag 23 januari 2004 16:13 schreef static het volgende:[..]
Pulse, vanavond 21.30, RTL4.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:35 schreef laffer het volgende:[..]
het begint nu!
quote:Het kwam zo op me over, ze zei alleen maar negatieve dingen over René door die telefoon en het leek er heel erg op alsof ze dat tegen zichzelf zei in plaats van aan iemand aan de andere kant van de lijn
Op donderdag 22 januari 2004 21:33 schreef Samson het volgende:[..]
hoe kun je dat nu weten dat er niemand aan de andere kant van de lijn was? Leg uit???
quote:Vond ik ook!
Op vrijdag 23 januari 2004 22:41 schreef Svensational het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het liedje dat René zong op het eind best leuk vondAlleen kapte RTL4 het zomaar af, volgens mij was ie nog lang niet klaar!
Life imitating art...
quote:Waar zag je 'm voorbij komen?
Op zaterdag 24 januari 2004 01:58 schreef Cosma-Shiva het volgende:
P&R zijn niet uit elkaar, het is een stunt, ik zag René vanavond even voorbij komen, het is fake, slotje.
't Verbaast me eigenlijk ook niets. Aan de andere kant, zou iemand zo gek zijn om zich zelf zo voor lul te zetten?
[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 24-01-2004 02:23]
quote:Wat een voorbarige conclusie.
P&R zijn niet uit elkaar, het is een stunt, ik zag René vanavond even voorbij komen, het is fake, slotje.
quote:
quote:Op tv, RTL meen ik.
Op zaterdag 24 januari 2004 09:34 schreef Samson het volgende:
Waar zag je m voorbij komen dan? Heb zelf nl niets gezien, en al is het zo, dan is het waarschijnlijk gewoon gemonteerd, hij zit al lang niet meer bij Patty hoor...
P's verhaal klopt ook niet, de bank zal haar nooit telefonisch info geven indien ze vermoed dat iemand onrechtmatig van haar rekening pint zal ze moeten langskomen, en indien zij, René en haar dochter een pasje hebben van die rekening (dat zou dan zijn; pas001, pas002,pas003) dan kan de bank precies zien met welke pas er geld is opgenomen, dus geen vaag advies geven oid en al helemaal niet adviseren aangifte te doen.
P. voorzien van 3 bodyguards om zich te beschermen tegen R, dat neemt toch niemand serieus?
Ik denk dat P en R geïnspireerd zijn geraakt door de Breukhoven family die zo scoorden met hun ruzies middels kranten/tv en hopen een financieel succesje en het op een accoordje hebben gegooid (het wachten is op de emotionele hereniging ).
René overal in beeld (met nieuwe cd) en velen zullen vanwege dit hele gedoe naar het (toch behoorlijk vervelende) posse gaan kijken.
Ik kan dit niet serieus nemen.
quote:Misschien heb je wel gelijk, t klopt allemaal wel wat je zegt, we komen er vast nog wel achter hoe het uiteindelijk heeft gezeten....
Op zondag 25 januari 2004 04:35 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Op tv, RTL meen ik.
Hij sprak continue over hem en P in de tegenwoordige tijd, zegt de ene keer al 8 weken weg te zijn, de andere keer weer een ander verhaal.
Hij zegt helemaal gebroken te zijn (zie dit topic), maar ik zag een glunderende man, iemand die toch verslaafd is aan een en ander grijpt bij kommer en kwel extra naar de fles/drugs, René zag er stralend uit en kwam goed uit zijn woorden.P's verhaal klopt ook niet, de bank zal haar nooit telefonisch info geven indien ze vermoed dat iemand onrechtmatig van haar rekening pint zal ze moeten langskomen, en indien zij, René en haar dochter een pasje hebben van die rekening (dat zou dan zijn; pas001, pas002,pas003) dan kan de bank precies zien met welke pas er geld is opgenomen, dus geen vaag advies geven oid en al helemaal niet adviseren aangifte te doen.
P. voorzien van 3 bodyguards om zich te beschermen tegen R, dat neemt toch niemand serieus?
Ik denk dat P en R geïnspireerd zijn geraakt door de Breukhoven family die zo scoorden met hun ruzies middels kranten/tv en hopen een financieel succesje en het op een accoordje hebben gegooid (het wachten is op de emotionele hereniging
).
René overal in beeld (met nieuwe cd) en velen zullen vanwege dit hele gedoe naar het (toch behoorlijk vervelende) posse gaan kijken.
Ik kan dit niet serieus nemen.
dat aangifte doen bij Patty's Posse is volgens mij niet iets wat de bank als eerste adviseerde.
René gebruikt Patty's pas (ms de dochter ook wel eens) dus vandaar dat het niet duidelijk was wie er gepind heeft, bovendien ligt die pas blijkbaar gewoon te slingeren in huis dus zou een ieder die de pincode weet hem hebben kunnen gebruiken.
Dat neemt niet weg dat ik ook vermoed dat veel doorgestoken kaart is.
[i]Ik ben nog nooit zo snel in Rotterdam gewee-ee-ee-ee-ee-ee-ee-eest[/]i]
En ze zit echt de hele tijd te sms-en en te bellen. Wordt er botox bijgespoten, zit ze te sms-en. Zijn er mensen bezig met d'r make-up, d'r haar en d'r nagels, zit ze te bellen. Ook tijdens het winkelen de hele tijd die telefoon in d'r hand.
quote:Ik denk dat je gelijk hebt.
Op dinsdag 27 januari 2004 18:15 schreef WalfredGeesink het volgende:
Patty,s posse is zo verbijsterend hysterisch, walgelijk enz.... dat ik moet blijven kijken! Als het allemaal doorgestoken kaart is, is het zowel verbijsterend als knap geacteerd. Is het echt dan verbaas ik me enorm dat iemand (Patty) zo met de mensen in haar omgeving omgaat. Ze gaat over lijken, iedereen die haar in de weg loopt krijgt een opdonder.
Ze is kwaad op mensen met 'meningen', maar zij heeft de grootste bek over iedereen. Die werkster is natuurlijk gecast en ze speelt het niet goed! Die Rene is een randdebiel en kwam zeker niet uit z'n woorden bij Reinout Oerlemans. Hoezo kan hij zich niet verdedigen als er geen aangifte wordt gedaan.... je hebt toch je eigen verhaal! Ik vond het ook niet 'moeder en zoon' die twee. Wat een loser die gozer. En Patty is volgens mij heel eenzaam, ze heeft alleen die werkster en Juan om zich heen. Vind je het gek, iedereen loopt met een grote boog om haar heen.
Patty is gewoon een narcist en dus denkt zij dat het allemaal om haar draait. Nooit doet of zegt zij iets fout. Het zijn altijd de anderen die kwaad willen.
Volgens mij kotsten een hele hoop mensen haar uit. En ik kan ze geen ongelijk geven.
Voor de kijkcijfers is de rel in ieder geval een zegen (en daar hoef je geen kijkcijferspecialist voor te zijn zoals Patty Rene noemde) en waarschijnlijk is de doorbraak van Rene nu ook wel iets dichterbij gekomen.
Maar het is idd een lekker clubje parasieten bij elkaar die elkaar allemaal op de een of andere manier lekker gebruiken.
Thank god I'm a burgermannetje.
quote:Eén woord: Ge-wel-dig!
Op donderdag 29 januari 2004 21:04 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm Patty's ouders komen volgende week binnenvallen.
strange......
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:46 schreef milagro het volgende:
omdat ze een hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr is
quote:Lijkt niet alleen zo, is ook zo...
Op donderdag 29 januari 2004 22:54 schreef Leonoor het volgende:
En waarom lijkt het altijd of Patty meer tegen de camera praat dan tegen de persoon aan de andere kant van de lijn als ze aan het bellen is??
Elke gelegenheid grijpt ze aan om René of iemand anders de grond in te boren. Ik kan me haast niet voorstellen dat mensen er op zitten te wachten om naar haar eeuwige zuigerige gezeik te luisteren. Dus misschien lult ze ook wel alleen tegen de camera en wil ze belangrijk lijken door te doen alsof ze steeds telefoontjes pleegt.
En dan die kop van 'r.. Dat gehijg en die tong die er de hele tijd uithangt, zo van "ja, ik heb het heel zwaar en kijk maar hoe goed ik ben".
Maar ja, toch kijk ik de volgende keer weer. Dat vind ik nou eenmaal leuk.
Eerst het gedoe met Rene (hij schijnt er dus nog gewoon te komen), en dan volgende week dat drama met haar ouders. Dat ze dat op tv doet. En dat die ouders zich daar voor laten lenen. Belachelijk.
Maarja wel smullen
oja ik dacht dat die Juan wel een tof kereltje was. Maar zoals hij vandaag uit de hoogte deed tegen die gast
quote:Al vanaf het eerste moment dat ik die kop van Juan Wells zag, vond ik 'm irritant.
Op donderdag 29 januari 2004 23:55 schreef PLAE@ het volgende:
Het begint steeds fouter te worden zeg.Eerst het gedoe met Rene (hij schijnt er dus nog gewoon te komen), en dan volgende week dat drama met haar ouders. Dat ze dat op tv doet. En dat die ouders zich daar voor laten lenen. Belachelijk.
Maarja wel smullen
oja ik dacht dat die Juan wel een tof kereltje was. Maar zoals hij vandaag uit de hoogte deed tegen die gast
quote:haha persoonlijke vrok
Op vrijdag 30 januari 2004 00:00 schreef laffer het volgende:
en in dat cafè met die gore zweetnek van een peter beense!
die tot vlees geworden ijfeltoren heeft mij eens proberen te besodemieteren voor 25gld!ja, zo kan ik ook rijk worden.
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 00:00 schreef laffer het volgende:die tot vlees geworden ijfeltoren heeft mij eens proberen te besodemieteren voor 25gld!
![]()
quote:och het is alweer een tijdje terug, ik was daar met een maat van me.
Op vrijdag 30 januari 2004 00:14 schreef static het volgende:[..]
Vertel!
ik bleef rustig en riep hem terug en zei dat ik met 50gld had betaald..
ik kreeg meteen een geeltje terug maar geen excuus!
daarna ben ik nooit meer in die tent geweest, ik bedoel, een foutje kun je maken maar bied dan ook ff een excuus aan!
quote:Ja, ondertussen is ze 'slimmer' dan wij met z'n allen bij elkaar. Want ondertussen schaft ze wel een aardig optrekje op Ibiza aan met voor Priscilla een 'apart optrekje'. En dat allemaal van de poen door die hoge kijkcijfers...... Maar ja, je moet het maar kunnen.... toch ziet ze er op een bepaalde manier wanhopig uit! En dan dat 'sterrenwereldje' met de gelebber van elkaar.... dat ziet er toch vreselijk onecht uit!!!
Op donderdag 29 januari 2004 23:31 schreef ruby het volgende:
Wat is dat mens toch eigenlijk psychotisch..Elke gelegenheid grijpt ze aan om René of iemand anders de grond in te boren. Ik kan me haast niet voorstellen dat mensen er op zitten te wachten om naar haar eeuwige zuigerige gezeik te luisteren. Dus misschien lult ze ook wel alleen tegen de camera en wil ze belangrijk lijken door te doen alsof ze steeds telefoontjes pleegt.
En dan die kop van 'r.. Dat gehijg en die tong die er de hele tijd uithangt, zo van "ja, ik heb het heel zwaar en kijk maar hoe goed ik ben".
Maar ja, toch kijk ik de volgende keer weer. Dat vind ik nou eenmaal leuk.
Wat wel weer leuk zou zijn: Patty en Juan meedoen aan Twee voor Twaalf bij die dodelijk saaie Astrid Joosten. Tijdens PP zit haar programma op 3. Vroeger keek ik altijd, maar nu niet meer. Kan het niet gecombineerd worden..... dat lijkt me lachten...
mooi ook net om te zien hoe ze haar aandacht werkelijk onmiddelijk verplaatst naar een nog leukere gast op het feestje..staat die Luvdame nog tegen haar aan te kleppen , is Patty allang niet meer aan het luisteren maar een en al oog voor die jonge knul....
als je de persiflage van Papaul hebt gezien gaat dat overdreven ordinaire, vette lachen je steeds meer tegen staan...
quote:Tis afgelopen voor dit seizoen dus je hebt geluk
Op donderdag 5 februari 2004 20:59 schreef Vogue het volgende:
Jezus wat een jankwijf zeg. Ik kan het niet meer aanzien.
quote:Weet ik niet
Op donderdag 5 februari 2004 22:00 schreef Tokay het volgende:
Ik heb het niet gezien.
Gewoon, helemaal vergeten.
Heb ik veel gemist?!
Heb het opgenomen.
Net zoals Patty opgenomen zou moeten worden.
quote:Nee, ze hebben een feest voor haar georganiseerd, en daar krijgt ze een aantal verassingen.
Op donderdag 5 februari 2004 22:00 schreef Tokay het volgende:
Ik heb het niet gezien.
Gewoon, helemaal vergeten.
Heb ik veel gemist?!
quote:Dus de volgende aflevering zit ze in een urn ?
Op donderdag 5 februari 2004 22:03 schreef mat_herben het volgende:[..]
Nee, ze hebben een feest voor haar georganiseerd, en daar krijgt ze een aantal verassingen.
Nu hoeft het niet meer, Pat
Ze heeft grrot gelijk. Kappen met dat gejank!
Verder vond ik dit een hoogst amusante uitzending, ik heb me werkelijk kapot gelachen om al die familiedrama's en het overacting gedrag van Patty en vriendjes.
quote:Ja idd, Esemesmee Poessie maakt pcies de irritante punten van Posse belachelijk.
Op donderdag 5 februari 2004 20:50 schreef milagro het volgende:als je de persiflage van Papaul hebt gezien gaat dat overdreven ordinaire, vette lachen je steeds meer tegen staan...
quote:Absoluut! Vooral als je na Patty Esemesmee bekijkt!
Op donderdag 5 februari 2004 23:23 schreef Shirley het volgende:[..]
Ja idd, Esemesmee Poessie maakt pcies de irritante punten van Posse belachelijk.
Die lelijke rotkop en dat geluid wat eruitkwam als ze huilde.....mijn god,wat overdreven gemaakt. En toch blijven kijken...Leedvermaak is het beste vermaak is de gezegde toch?
Nu kan Patty eindelijk 6 maanden lang moederziel alleen naar de Middellandse zee staren vanuit haar "helemaal topwoning" op Ibiza.
We gaan je killen Patty, dikke doei.
quote:Ik geloof dat niemand er charmant uitziet als er gejankt wordt, maar Patty maakt het inderdaad wel heel erg bont.
Op donderdag 5 februari 2004 23:14 schreef Tronica het volgende:
Wat ziet ze er afzichtelijk uit als ze zo jankt zeg!!Verder vond ik dit een hoogst amusante uitzending, ik heb me werkelijk kapot gelachen om al die familiedrama's en het overacting gedrag van Patty en vriendjes.
En Juan, die snapt er ook niets van he. Hij is gewoon het hulpje van Patty en helemaal geen vriend.
Over nieuwe singles gesproken
<quote>De ooit zo gebroederlijke Luv-zusjes José Hoebee en Patty Brard gooien al langer met modder en tot nu toe kwam Patty als Kampioen Moddergooien uit de bus. Maar Hoebee laat het er niet bij zitten. Ze heeft samen met Corrie Konings de krachten gebundeld en slaat nu keihard terug.
Scheiding
Jose's echtgenoot Wil Hoebee komt op het idee om zijn vrouw een nummer van The Four Tops in te laten zingen. José aarzelt, maar als ze de titel van het nummer hoort, zingt ze de longen uit haar lijf. "Het liedje heet 'Just walk away René' en ik vind het gewoon een hartstikke leuk nummer", vertelt José. Haar aartsvijand Patty Brard ligt net in scheiding met haar man René Muthert. Maar wie denkt dat het nummer is opgenomen om Patty een hak te zetten, die heeft het mis.
Knipoog
"Het is gewoon heel spontaan ontstaan allemaal. Het is een knipoog naar Patty en haar toestanden met haar man René, maar we hebben dit echt niet van te voren bedacht om haar een hak te zetten", aldus José.
Formatie
José heeft dit nummer alleen ingezongen. De act zal onder de formatienaam Stufff door het land gaan. Indien er optredens worden geboekt dan zal José daarbij niet te zien zijn. Ze heeft alleen het dancenummer ingezongen en daar houdt de grap voor haar wel een beetje op.
Misselijk
Patty Brard wilde niet naar het nummer luisteren om een reactie te geven. Wel zei Patty dat ze er misselijk en een beetje moe van wordt dat iedereen maar wil meeliften op het succes van Patty's Posse. Patty ging er dus maar gewoon om lachen en zou de actie en het gedrag van José alleen maar belonen als ze er op zou reageren, aldus Patty.
Optreden
Sinds het einde van Luv hebben we op muzikaal gebied weinig meer gehoord van José, maar wat haar betreft gaat daar nu verandering in komen. En daar heeft ze het succes of de pech van Patty niet voor nodig. José heeft haar krachten gebundeld met Corrie Konings en wil de komende tijd weer gaan optreden met het oude Luv-repertoire.
</quote>
Op www.jose.muziekmaken.nl is hij te beluisteren.
quote:Wanneer spreekt men eigenlijk van een 'huisvriend'?
Op vrijdag 6 februari 2004 15:02 schreef Biglebowski het volgende:huisvriend
quote:een huisvriend is niet weg te slaan, heeft een sleutel van je huis, pakt zelf eten en drinken zonder af te wachten of jij hem wat aanbiedt, is geen gast, maar qua status gelijk aan partner, kind of hond en bij voorkeur van de herenliefde
Op vrijdag 6 februari 2004 19:27 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Wanneer spreekt men eigenlijk van een 'huisvriend'?
(en wat is het verschil tussen een gewone vriend die bv vaak langskomt en een huisvriend?)
zoiets denk ik.
Oh ja en je begroet hem met Hooi!
quote:IDD, Patty is een suf wijf, maar volgens mij is supermuts Jose geen haar beter
Op vrijdag 6 februari 2004 11:47 schreef PLAE@ het volgende:
Laat die Jose een beetje opzouten. Sneu dit zeg.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 20:06 schreef milagro het volgende:[..]
een huisvriend is niet weg te slaan, heeft een sleutel van je huis, pakt zelf eten en drinken zonder af te wachten of jij hem wat aanbiedt, is geen gast, maar qua status gelijk aan partner, kind of hond en bij voorkeur van de herenliefde
zoiets denk ik.
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 20:06 schreef milagro het volgende:[..]
een huisvriend is niet weg te slaan, heeft een sleutel van je huis, pakt zelf eten en drinken zonder af te wachten of jij hem wat aanbiedt, is geen gast, maar qua status gelijk aan partner, kind of hond en bij voorkeur van de herenliefde
zoiets denk ik.
En toch: het blijft me boeien! Ik kan er uren naar kijken. Soms heb je het gevoel alsof je er zelf bijzit en met ze meelacht, zo close is alles geregistreerd. En ik zit gewoon weer iedere keer met smart te wachten op nieuwe vuile was.
En je ziet: iedereen ergert zich er dood aan, maar blijft TOCH kijken.
Het scoort gewoon
quote:Geen betere televisie dan ergertelevisie!
Op vrijdag 6 februari 2004 20:32 schreef SEMTEX het volgende:En je ziet: iedereen ergert zich er dood aan, maar blijft TOCH kijken.
Het scoort gewoon
quote:Het irriteert me niet maar ik zit wel met verbijstering te kijken. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zulke 'openhartige' tv gezien.... Want als zou het gedeeltelijk gespeeld zijn, ze gaat toch maar met haar vette lijf en haar onopgemaakte jankkop op de TV. En je raakt er ook nog aan gewend.... Het is wel moedig in deze tijd waar alles om een perfect uiterlijk draait.. Paul de Leeuw wil dan een persiflage op haar maken, maar het lukt hem niet..... Patty is de ultieme persiflage.
Op zondag 8 februari 2004 19:26 schreef ruby het volgende:
Ja, ik denk juist omdat het zoveel mensen irriteert, dat het zo boeiend is. Althans, zo werkt het bij mij wel dus. Heerlijk gewoon.
quote:yes, volgend jaar weer terug
Op donderdag 12 februari 2004 20:04 schreef pos het volgende:
Is het eigenlijk afgelopen?, zie het niet meer in de gids staan.
quote:Ja, en Fons van Westerloo heeft besloten om Patty een 3e seizoen kado te doen!
Op donderdag 12 februari 2004 20:04 schreef pos het volgende:
Is het eigenlijk afgelopen?, zie het niet meer in de gids staan.
quote:
Patty Brard moet ex 8000 euro per maand aan alimentatie betalen.
Sjoerd Jansen
groningen/eelde - Patty Brard heeft de eerste slag in haar echtscheidingsgevecht verloren. De reality-soapster moet haar ex-partner René Muthert uit Eelde 8000 euro bruto per maand aan alimentatie betalen. Dat heeft de rechter bepaald.
Het betreft een voorlopig oordeel in de echtscheidingsprocedure die nog niet is afgerond. Daarin staan Brard en Muthert, die vijf jaar geleden in het huwelijk traden, als kat en hond tegenover elkaar. De bekende advocaat Bram Moszkowicz, die de belangen van Patty behartigt, probeerde de rechter ervan te overtuigen dat het huwelijk van zijn cliënte niet rechtsgeldig is. "Het huwelijk is voor de lol gesloten in Las Vegas. Daarom is het in Nederland nooit geëcht. Het was een soort grap", stelde de raadsman.
In zijn voorlopige beslissing wees de rechter deze argumentatie van de hand. Naar zijn mening zijn Brard en Muthert wel degelijk in gemeenschap van goederen getrouwd.
Vandaar dat Muthert nu maandelijks 8000 euro van zijn ex-partner tegemoet kan zien. De muzikant had niet verwacht dat hem een dergelijk bedrag zou worden toegekend: "Dit is boven verwachting." Muthert is verder erg tevreden dat de rechter heeft geoordeeld dat zijn huwelijk met Patty wel degelijk een serieuze aangelegenheid is. Volgens hem gaat er niemand 'voor de lol' vijf jaar lang met iemand samenwonen.
Advocaat Moszkowicz en Brard hopen in het verdere verloop van de procedure alsnog aan te tonen dat het huwelijk niet rechtsgeldig is. Dat is mede van belang in verband met een eventuele strafzaak tegen Muthert. Brard heeft bij politie aangifte gedaan dat haar gewezen partner 50.000 euro gestolen en verduisterd heeft. Die klacht heeft alleen een kans van slagen, indien de ongeldigheid van het huwelijk kan worden aangetoond. Als echtgenoot kan Muthert immers niet wegens diefstal worden vervolgd, omdat hij dan zonder problemen over Patty's vermogen mocht beschikken. Dat komt anders te liggen als bewezen kan worden dat Brard en Muthert niet echt getrouwd waren.
Volgens zijn manager Wim Franke hoopt René Muthert dat de hele affaire snel achter de rug is. "René wil zich zo snel mogelijk weer volledig op zijn muziek richten. Hij is in de studio hard aan het werk met het opnemen van een cd met zelfgeschreven nummers. Hij is weer hartstikke lekker actief."
quote:The Best of Patty Brad.
Vanaf 20 mei zendt Yorin wekelijks één uur lang het programma The Best of Patty's Posse uit. In het uur komen alle hoogte en diepte punten van de familie Brad nogmaals langs.
Met make-up kun je idd wonderen verrichtenquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:10 schreef wizarddragon het volgende:
Om ff in stemming te komen![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij is het Rafael van der Vaartquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:14 schreef static het volgende:
We komen nu iig te weten wie dat voetballertje was.
nee, een of andere barkeeper..quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:18 schreef mat_herben het volgende:
[..]
Volgens mij is het Rafael van der Vaart
Zo, daar moest ik ook wel ff van schrikken zeg!! Zeker langsgeweest bij Vanessa!quote:Op donderdag 20 mei 2004 23:02 schreef ruby het volgende:
Lekker botoxkoppie had Patty.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |