abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16124972
Patty's Posse keert definitief terug op tv.

Afgelopen vrijdag kon je zien dat Patty erachter is gekomen wie de ¤6000 van haar rekening had gepind. Het bleek René te zijn, hoewel hij zijn bekentenis deed zonder de camera's. Vandaag stond de pagina Privé vol met het weerwoord van René. Het voorval werd zelfs vernoemd op de voorpagina! Het artikel is als volgt:

quote:
Echtgenoot Patty Brard verbreekt stilzwijgen

RENÉ MUTHERT: Ik ben geen dief!

In scène gezette reality soap kost diva huwelijk

Gebroken. Tot op het bot vernederd. Kortom, helemaal kapot! In Groningen, op een kamertje van slechts luttele vierkante meters, likt René Muthert de wonden van zijn mislukte huwelijk met Patty Brard. Voor de ogen van heel Nederland werd hij afgelopen zomer geconfronteerd met een mogelijk nieuwe minnaar van zijn vrouw. Onlangs mocht het publiek meegenieten van het feit dat La Brard haar echtgenoot keihard en zonder enige aarzeling beschuldigde van diefstal van ten minste 6.000 euro. Dit bedrag lijkt nu zelfs te zijn opgelopen tot enkele tonnen. Volgens de ontdane muzikant, die vijf jaar van zijn leven dag en nacht voor de diva klaar heeft gestaan en al die tijd zijn muziekcarrière liet voor wat het was, klinkklare onzin. Wat wel de waarheid is? Dat ik, de mens René, geofferd ben voor de kijkcijfers. 'Patty's Posse' geeft een verdraaid beeld van de werkelijkheid. Sterker nog, ze gaat over lijken om het televisiepubliek aan de buis gekluisterd te houden!
You love it, or you hate it, maar niemand kan ontkennen dat 'Patty's Posse' de nodige stof heeft doen opwaaien. De schattige Bauers worden op handen gedragen, de Paay's lieten ons zien hoe God leeft in Frankrijk en bij Patty moeten we zijn voor sensatie. Bij de laatste zou niets in scène zijn gezet. Geen van tevoren uitgestippelde verhaallijnen, de camera's draaien vierentwintig uur per dag, punt uit! Op een steenworp afstand van de plek waar René en Patty bijna vijf jaar lief en leed met elkaar hebben gedeeld, zit René geëmotioneerd achter een aangeboden kop koffie. Dankbaar, want hij heeft nog maar dertig eurocent op zak... De hamvraag is natuurlijk waar al dat 'gestolen' geld is gebleven? Heeft René het opgemaakt, zoals gesuggereerd, aan cocaïne? Wat een bullshit! reageert de ex-zanger verbolgen.
Laat ik voorop stellen dat ik nog steeds waanzinnig veel van mijn vrouw hou. Het liefst zou ik nu m'n regenjasje pakken en naar de Stadionkade rennen, mijn armen om haar heenslaan en d'r nooit meer loslaten. God weet dat ik niets liever zou willen dan dat het weer goed komt tussen ons.

Utopie
Verzucht: Maar dat is helaas een utopie. Want tegelijkertijd ben ik vreselijk kwaad. Nooit in mijn leven ben ik ten onrechte zo ontzettend vernederd en dat prent ik mezelf steeds weer in, iedere keer als ik het vlees zwak voel worden. Vier weken geleden werd ik met een tasje met kleren en twee euro! door Patty de straat op gesmeten. Als de eerste de beste crimineel uit haar leven verbannen. Ik zou al twee jaar lang geld verduisteren gooide ze mij voor de voeten. Nou, ik heb nieuws voor je: Nog geen eurocent heb ik van mijn vrouw gestolen. Ik pin al bijna vijf jaar lang voor Patty. Lachend als een boer met kiespijn: Dat doet een goede personal assistent nou eenmaal. Ook die 6.000 euro heb ik dus gepind en dat wist Patty van meet af aan. Maar niet in één keer en bovendien in de duurste maand van het jaar. Weetje wat er in ons huishouden wekelijks doorheen gaat? Sommige uitgaven gaan gewoon niemand wat aan, maar die lopen aardig in de papieren, dat kan ik je wel vertellen. Ik had geen zin om dat voor de camera uit te leggen, waarom zou ik? Direct nadat er niet meer gefilmd werd, heb ik Patty haarfijn verteld waar dat geld aan uitgegeven was. Ze kon er geen speld tussen krijgen. Natuurlijk heb ik haar niet bestolen. Maar buiten dat, al had ik te veel geld opgenomen. Ik ben wel haar man en toch geen toevallige voorbijganger? Het leverde opnieuw prachtige televisie op, dus heeft Patty er voor de Nederlandse televisiekijker nog een paar schepjes bovenop gedaan. Schouderophalend: Mijn gevoelens waren blijkbaar niet belangrijk.
Met een trieste blik: En nu zit ik al meer dan een maand op een kamertje met gedateerde meubels van de ouders van een goede vriend. Heb niet eens geld om de huur te betalen. Dolblij ben ik met het feit dat er toch nog mensen zijn die om mij geven. Zelfvertrouwen heb ik al een tijdje niet meer. Waar is die van energie bruisende René van een paar jaar geleden gebleven, vraag ik me continu af? Opgeslokt door de reality soap? Zichzelf totaal weggecijferd ten gunste van het gezin Brard? Ik kan en wil niet eens begrijpen waar mijn vrouw mee bezig is. René haalt vertwijfeld de handen door zijn haar. Het gebreide petje is verdwenen, voorgoed. Die accessoire hoorde bij Patty's Posse en, de hemel zij dank, is dat voor mij nu al een tijdje afgelopen.
We zagen je anders nog steeds door het beeld dartelen, gewapend met stofdoek en zeem. Allemaal oude opnames. In de serie leek het ook alsof ik de kerst in Amsterdam zou hebben doorgebracht. Nou, niet dus! Allemaal keurig geknipt en geplakt van sterk verouderd beeldmateriaal. Er zit wel heel veel nep in Patty's Posse.

Ellendig
Hij schokschoudert: Dat ik afgelopen week zogenaamd uit Patty's leven wegliep, zijn ook opnames van maanden geleden. Smalend: Want je denkt toch zeker niet dat ik met een Louis Vuitton-tas op straat ben gezet hè? Echt, er is niemand die in kan schatten hoe ellendig ik me voel. Hele nachten lig ik op mijn kille koude kamertje te malen. Durf nauwelijks de straat nog op, omdat ik bang ben voor de reacties van mensen die me op televisie zagen en alles voor zoete koek hebben geslikt. Ik kan rustig stellen dat 'Patty's Posse' mijn huwelijk én mijn leven heeft verziekt. Iedereen denkt nu minstens dat ik gek én crimineel ben.

Waar is het fout gegaan? Terugdenkend: Het begon afgelopen zomer. Patty vroeg mij op een woensdagmorgen of ik even 'de blaadjes' wilde gaan halen. Nietsvermoedend liep ik naar onze vaste buurtkiosk. Bij binnenkomst keek de man achter de toonbank mij met een schamper lachje aan. Ik begreep al snel waarom. Op de cover van één van de roddelbladen stond mijn vrouw in een innige omhelzing met een vent. 'Nieuwe liefde voor Patty!', schreeuwde de kop mij toe. Het zien van die foto deed me verschrikkelijk veel pijn. Natuurlijk ging ik door het lint. Bij thuiskomst stond Patty mij mét cameraploeg op te wachten. Uiteraard leverde dat prachtige televisie op. En laat dat nou nét de bedoeling zijn geweest. Patty en ik hebben een week lang bonje gehad en daarna vertelde ze me doodleuk dat het allemaal in scène was gezet. Natuurlijk kon ze mij dat niet van tevoren vertellen. Dan zou ik volgens haar moeten acteren en daartoe zou ik niet in staat zijn geweest...

Loser
Is dat normaal? Doet een vrouw die bij haar volle verstand is haar man zoiets aan? Laat je je echtgenoot zó lijden, enkel en alleen voor kijkcijfers? Sorry hoor, maar dat is in mijn beleving not done. Dan geef je gewoon geen ene malle moer om iemand. Om dan nog maar te zwijgen over het 6.000 euro-incident. Daar komt nog eens bij dat ik wekelijks ten onrechte als een onvoorstelbare imbeciel, drugsverslaafde of alcoholist wordt afgeschilderd. Knippen en plakken jongens. Als ik mezelf terugzie, begrijp ik heel goed dat Pat van me afwilde. Wat een loser! Zo heb ik ook wel eens een hele dag en avond in de slaapkamer moeten zitten, omdat we in ''Pattys Posse" zogenaamd uit elkaar waren. De camera's draaiden, dus de altijd onderdanige personal assistant René moest even moven. En ik deed het ook nog...
Destijds stond je wel vierkant achter het programma. René knikt: Toen wist ik niet dat ik een jaar later op een kamertje in Groningen zou zitten en door mijn eigen vrouw beschuldigd zou zijn van diefstal. René veegt een verdwaalde traan van zijn wang. Waar moet dit eindigen? Waar heb ik dit aan verdiend? Patty wilde geen aangifte doen. Moet ik haar daarvoor dankbaar zijn, of moet ik om het gelijk aan mijn kant te krijgen nu zelf naar de rechter stappen? Ik weet het even niet meer. Echt niet...

Patty's Posse, elke donderdag van 20:30 tot 21:00

Hopelijk zie je donderdag de reactie van Patty op dit artikel!

Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_16125060
Ha ik ben benieuwd!
Mja
pi_16125089
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 12:52 schreef Svensational het volgende:
Nee op z'n vroegst over twee weken, loopt altijd een week achter

En had René nou een ton in totaal gejat?

zaterdag 10 januari 2004 @ 13:00:19 #4
54636 Eb
Le Big Mac
  zaterdag 10 januari 2004 @ 13:03:03 #5
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_16125238
*benieuwd is
pi_16125330
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 13:00 schreef Eb het volgende:
Klasse, Svensation!
Dat ik het nieuwe topic heb geopend
pi_16125441
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 13:10 schreef static het volgende:

[..]

Je vergeet de reactie van Patty erbij te zetten.

Je vergeet dat dat topic al op slot zat
  zaterdag 10 januari 2004 @ 13:11:51 #8
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_16125450
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 11:42 schreef Jamming1974 het volgende:
Bron: Telegraaf - Privé

-knip-

Je vergeet de reactie van Patty erbij te zetten.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_16125506
Ik vind het zoo zielig voor René ... al moet ik wel bekennen dat ik afgelopen serie speciaal heb op laten nemen omdat ik zoooo benieuwd was of hij het echt gestolen had ...
  zaterdag 10 januari 2004 @ 13:15:31 #10
15080 static
pi_16125539
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 13:11 schreef Svensational het volgende:

[..]

I know.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_16125566
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 13:11 schreef Svensational het volgende:

[..]

hoe quote jij iets dat Static nog moest posten
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  zaterdag 10 januari 2004 @ 13:18:05 #12
15080 static
pi_16125604
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 13:16 schreef milagro het volgende:

[..]

Stond in het gesloten topic, daaruit kun je alsnog quoten.
Uit alle gesloten topics btw.
pi_16125613
Hmmm... Hij wil dus niet zeggen waar het geld aan is opgegaan en hij teert dus al 5 jaar lang op de inkomsten van Patty (anders had die nu zelf wel wat geld)

Overigens loopt die serie nu al best wel lang, en nu pas gaat die klagen dat ze de boel verknippen en verplakken om het sensationeler te maken?

[Dit bericht is gewijzigd door calvobbes op 10-01-2004 13:20]

zaterdag 10 januari 2004 @ 13:18:53 #14
15080 static
pi_16125622
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 12:52 schreef Svensational het volgende:
Die staat dus al in de krant. Ze gaat waarschijnlijk alsnog aangifte doen enzo.
  zaterdag 10 januari 2004 @ 13:19:26 #15
521 ruby
Hell yeah!
pi_16125633
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 13:11 schreef static het volgende: Je vergeet de reactie van Patty erbij te zetten.
Hmm, heeft iemand de reactie van Patty?
Ik ben geneigd om René te gaan geloven. Hoewel ie zichzelf misschien best wel wat zakgeld gegund heeft.

[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 10-01-2004 13:20]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_16125639
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 13:16 schreef milagro het volgende:

[..]

Hij zei het ook nog in het vorige topic maar kwam er daarna pas achter dat er een nieuwe topic was, dus zei hij het opnieuw
pi_16125651
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 13:18 schreef calvobbes het volgende:
Hmmm... Hij wil dus niet zeggen waar het geld aan is opgegaan en hij teert dus al 5 jaar lang op de inkomsten van Patty (anders had die nu zelf wel wat geld)
Als de man werkt en de vrouw niet noem je dat toch ook niet "teren op"
pi_16125776
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 13:18 schreef static het volgende:

[..]

Die staat dus al in de krant. Ze gaat waarschijnlijk alsnog aangifte doen enzo.

Ja dom, ik heb die krant zelf ook dus ik weet de reactie al
quote:
Patty des duivels

Patty reageert geschokt en verontwaardigd op het feit dat René de publiciteit heeft gezocht. "En ik heb hem nog wel gespaard in de laatste uitzending. Het grootste deel van de vuile was heb ik binnenskamers gehouden. Geen geld van me gejat? Hij heeft het verdomme zelf toegegeven! En daar waren getuigen bij ook. Deze hele toestand is mij ook niet in de koude kleren gaan zitten hoor. Als René vorige week naar me toe was gekomen, had ik hem nog geholpen. Engelengeduld heb ik met hem gehad. Maar dit pik ik niet!" Furieus:"Weet je wat, ik denk dat ik alsnog aangifte doe! René zou zich moeten schamen. Dat hij problemen heeft snap ik. Nou ik heb nieuws voor 'm, de komende weken worden die nog véél groter."

[Dit bericht is gewijzigd door Svensational op 10-01-2004 13:29]

pi_16125818
Publiciteitsstuntje dus, als je haar reactie en vooral die laatste zin leest..

De kijkcijfers liepen terug toch?

zaterdag 10 januari 2004 @ 13:28:15 #20
15080 static
pi_16125819
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 13:26 schreef Svensational het volgende:

[..]

Ja dom, ik heb die krant zelf ook dus ik weet de reactie al
[..]

zaterdag 10 januari 2004 @ 13:29:37 #21
15080 static
pi_16125855
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 13:28 schreef milagro het volgende:
Publiciteitsstuntje dus, als je haar reactie en vooral die laatste zin leest..

De kijkcijfers liepen terug toch?

Ach, dat 'is' Patty. En volgens mij lopen de kijkcijfers niet echt terug.

*op zoek gaat*

pi_16125971
ik heb de kerstuitzending gezien en me toen wel afgevraagd waar Rene was, want iedere keer als er beelden van het feest zelf te zien waren stond Rene er niet op.
pi_16129815
Het lijkt er op dat het weer een publiciteitsstunt is van Patty. Het valt in dezelfde categorie als de nieuwe vent van Patty in de roddelbladen en de hotelafrekening van meneer en mevrouw Brard. Ik denk dat René in dit geval wel op de hoogte is van de stunt. Het was immers helemaal niet nodig te liegen over het pinnen. Hij had toe kunnen geven dat hij het geld gepind heeft zonder aan te geven hoe het besteed is. René lijkt overigens te hinten dat een groot deel van het geld aan drugs besteed is. Patty en René hadden de zaak buiten het programma kunnen houden. Ze hadden het kunnen uitpraten. Patty had kunnen beslissen dat René in het vervolg een eigen girorekening zou moeten gebruiken waar zij maandelijks een bedrag op stort. René had de kans kunnen krijgen zijn kant van het verhaal te doen in het programma. Waarom is René niet naar zijn 'appartementje' twee hoog in Amsterdam-West gegaan maar naar een 'kil koud kamertje van luttele vierkante meters' in Groningen ? Met dertig eurocent op zak. Ik kan me niet voorstellen dat je na zoveel jaren om zo'n reden op zo'n manier uit elkaar gaat.

Als het niet in scene gezet is denk ik overigens dat Patty juridisch geen poot heeft om op te staan. Ze heeft zelf de pas en de pincode aan haar echtgenoot gegeven en ze heeft zelf verzuimd haar giro-afschriften te lezen. René heeft waarschijnlijk recht op alimentatie als het tot een scheiding komt. I.p.v. bij de Telegraaf te klagen over zijn omstandigheden en zijn financiën zou hij in dat geval beter contact op kunnen nemen met een advocaat.

Ik vermoed dat René over een maand weer in de Posse te zien is.

[Dit bericht is gewijzigd door Bus watcher op 10-01-2004 16:35]

pi_16130717
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 13:20 schreef milagro het volgende:

[..]

Als de man werkt en de vrouw niet noem je dat toch ook niet "teren op"

idd
Hij heeft jarenlang alles voor d'r gedaan volgens mij
pi_16176492
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 12:29 schreef Merina het volgende:
Ze zullen wel heel creatief zijn in het knippen en plakken, want ik dacht dat Patty Rene opbelde om de kerst bij haar te komen vieren.
Hij was wel duidelijk bezig met de kerstboom optuigen, lag er ziek op bed en had discussies met de werkster, dus hij is er wel een paar dagen geweest blijkbaar...
pi_16193740
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 13:28 schreef milagro het volgende:
Publiciteitsstuntje dus,
Uiteraard, P wist allang dat hij het geld van de rekening haalde (een jaar lang meen ik?)

Vragen aan hem of hij het geld had opgenomen was onnodig, ze wist het allang, evenzo was de 'geshockeerde' reactie gewoon fake.

Wat is het trouwens walgelijk wanneer P stemmetjes doet (tegen René/haar dochter) maarja dat is dat gehele posse gebeuren zowiezo.

Vanwaar komen wij dan, dat wij ergens heen willen?
pi_16200757
Blijft een werkloze sukkel die op haar zak teerde
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  maandag 12 januari 2004 @ 22:07:40 #28
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16200980
quote:
Op maandag 12 januari 2004 22:03 schreef Steve-O het volgende:
Mee eens. En maar proberen om onze Patty voor de tweede keer te ruïneren
La buena vida es cara. Hay otra más barata, pero no es vida.
pi_16201554
quote:
Op maandag 12 januari 2004 22:03 schreef Steve-O het volgende:
Ze zijn getrouwd.

Als een vrouw niet werkt en de man de centjes verdient, noem je zo'n vrouw dan ook een profiteur

Werkt je moeder?
Je oma?

maandag 12 januari 2004 @ 22:25:37 #30
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16201796
quote:
Op maandag 12 januari 2004 22:20 schreef milagro het volgende:

[..]

Ze zijn getrouwd.

Als een vrouw niet werkt en de man de centjes verdient, noem je zo'n vrouw dan ook een profiteur

Werkt je moeder?
Je oma?

Me moeder werkt dan sowieso in het huis. En wat doet hij? Sigaretten in de magnetron flikkeren . Beetje meer dank richting Patty mag ook wel.
pi_16201810
quote:
Op maandag 12 januari 2004 22:20 schreef milagro het volgende:

[..]

Ze zijn getrouwd.

Werkt je moeder?
Je oma?

en
ik zie die kerel bijv. niks in het huishouden doen
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_16202022
quote:
Op maandag 12 januari 2004 22:26 schreef Steve-O het volgende:

[..]

en
ik zie die kerel bijv. niks in het huishouden doen

ik zie die kerel ook niet poepen, dus hij poept niet
  maandag 12 januari 2004 @ 22:33:29 #33
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_16202159
quote:
Op maandag 12 januari 2004 22:30 schreef milagro het volgende:

[..]

ik zie die kerel ook niet poepen, dus hij poept niet

nee mannen poepen niet, en ouders hebben geen sex

ik heb zelden zo'n slechte grap gemaakt... hiervoor mijn excuses...

60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  maandag 12 januari 2004 @ 23:34:28 #34
23218 Blue-eyes
Spanning & sensatie
pi_16204343
Hoe dan ook, René heeft toch over dat geld gelogen !
Patty moest van haar bank toch nogmaals aan hem vragen of hij echt het geld niet had opgenomen. "Nee hoor, echt niet" was zijn antwoord.

In dat interview zegt hij dat Patty het van meet af aan wist dat hij dat geld gepind had, dus waarom ontkende hij het toen ?

Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, blijven er 3 schroefjes over.
pi_16210864
quote:
Op maandag 12 januari 2004 23:34 schreef Blue-eyes het volgende:
Hoe dan ook, René heeft toch over dat geld gelogen !
Patty moest van haar bank toch nogmaals aan hem vragen of hij echt het geld niet had opgenomen. "Nee hoor, echt niet" was zijn antwoord.

In dat interview zegt hij dat Patty het van meet af aan wist dat hij dat geld gepind had, dus waarom ontkende hij het toen ?

omdat het in het script staat.
pi_16211054
Bron: Telegraaf

GING PATTY TE VER?

René vraagt scheiding aan!

Ik houd nog zielsveel van mijn vrouw! sprak René Muthert de bijna ex-man van Patty Brard vorige week nog met tranen in zijn ogen. René hoopte dat, ondanks het feit dat zijn echtgenote hem in Patty's Posse uitmaakte voor een ordinaire dief en geen spaan van hem heel liet, het uiteindelijk toch nog tot een verzoening zou komen. Vijf jaar huwelijk gaf je toch niet zomaar op?, hield de muzikant bij hoog en bij laag vol. Drie dagen later komt René tot bezinning: Het was hopen tegen beter weten in. Ik wil een scheiding. En wel nu!
Het was het eerste dat René gisterochtend deed. Naar een advocaat stappen om een einde te maken aan de echtverbintenis met de liefde van zijn leven. Ik ben klaar met Patty Brard, zegt René manmoedig, nadat hij advies heeft ingewonnen over hoe hij het snelst een einde kan maken aan het huwelijk met de diva, dat enkel en alleen nog maar op papier bestaat.
Met een grimas: Afgelopen zaterdag hield Patty nota bene op de radio een klopjacht tegen mij. Riep ze de luisteraars op om rotte eieren en tomaten tegen de ramen van het flatje, waar ik nu dankzij goede vrienden bivakkeer, te gooien. Ik kon mijn oren niet geloven! De vrouw, met wie ik al die jaren lief en leed had gedeeld, deed mij dat zonder enige vorm van gêne aan.
Het was wel meteen duidelijk: Mijn vrouw geeft helemaal niets meer om me. In een roddelblad stond vorige week ook nog eens dat Patty een einde had gemaakt aan haar affaire met de Blaricumse zakenman Bart Ankoné. Hallo, we zijn nog steeds getrouwd! En naar mij toe maandenlang ontkennen dat ze wat met die vent had. Onvoorstelbaar en respectloos.
Ik leef in een roes. Het lijkt wel of om mij heen totale gekte is uitgebroken. Het 'houden van' van Patty is in een paar dagen tijd vervangen door een raar leeg gevoel. Heel onwerkelijk, maar helaas wel de trieste waarheid. Daardoor kreeg ik misschien ook ineens het besef dat ik haar beschuldigingen, al zou ik een paar ton van haar rekening hebben verdonkeremaand, niet zomaar over mijn kant kan laten gaan. Alsof ik, nadat ik de straat was opgeschopt, toch nog verblind werd door liefde.
René veert op: Ik heb nu besloten terug te vechten. Vraag me op dit moment alleen nog even niet waar ik de energie vandaan moet halen. Slapen doe ik niet, in eten heb ik geen trek. Ik voel me zo slap als een vaatdoek. Kijk, naar een advocaat stappen is één ding, maar wat veel erger is, is het rouwproces om het verlies van mijn vrouw. Dat is namelijk nog maar net begonnen...

Kijkcijfers
Een zinloze strijd die alleen maar verliezers kent, zo concluderen veel mensen rond Patty. Sommigen vragen zich af of reality televisie in deze niet veel te ver gaat. En of Patty wel beseft wat ze doet. Volgens René zijn de kijkcijfers van Patty's Posse de afgelopen week met maar liefst twee punten gestegen.

Gerard Joling, die al jarenlang op goede voet staat met Patty, kan het in elk geval niet meer aanzien. Dit gaat werkelijk alle perken te buiten. Gerard kan er met zijn pet niet bij: Het is te walgelijk voor woorden. Toegegeven, ik houd ook van een beetje ordinair en in je onderbroek op tafel dansen kan bij mij ook. Maar dit blijft niet ongestraft. Vroeg of laat, en al moet het van boven komen, krijgt Patty een koekje van eigen deeg. Ze gaat nu echt te ver. Alles doet ze blijkbaar voor de kijkcijfers. Ze trekt volgens mij met alle plezier een nagel uit haar teen, als ze weet dat de kijker dat leuk vindt om te zien. Ik denk dat Patty nu meer stuk maakt dan ze denkt.
Met hoerige praat en het uitkafferen van alles wat je lief is, bereik je uiteindelijk helemaal niets. Ik kan alleen maar hopen dat ze tot inzicht komt. Liever vandaag, dan morgen.

pi_16238010
quote:
Problemen in de Posse. René stapte naar de krant, dus nu wil Patty wil wraak. Producent Endemol doet afstand van alle uitspraken en René wil scheiden.

Verhaal
Patty's Posse staat meer in de belangstelling dan ooit. Patty's man, René Muthert, zou degene zijn die al jaren stelselmatig geld van Patty's rekening pint. Patty heeft René het huis uitgezet en overweegt nu aangifte te doen, omdat René naar de Telegraaf is gestapt om zijn kant van het verhaal te vertellen. In dit interview beweert hij dat veel van Patty's Posse in scène is gezet, dat Patty precies wist wie er geld pinde en er zelfs opdracht toe gaf. "Voor huishoudelijke zaken zal ik maar zeggen", was de ietwat dubbelzinnige uitleg van René.

Aangifte
René was al verbolgen dat hij in de serie als het huishoudelijke sulletje werd neergezet, maar kon de hetze die nu is ontstaan niet langer aanzien. Om deze reden deed René zijn verhaal in de Telegraaf, maar dit is bij Patty en producent Endemol niet goed gevallen. In een reactie liet Patty aan de Telegraaf weten misschien toch aangifte tegen René te gaan doen, en in haar radio-programma op Noordzee FM riep zij kijkers op om massaal naar Groningen te trekken om René's nieuwe onderkomen aldaar met tomaten en eieren te bekogelen.

Verhaallijnen
Producent Endemol pakt de kwestie anders aan. Op de website van Patty's Posse laat Endemol weten de uitspraken van René in de Telegraaf te betreuren. Volgens Endemol is er niets in scène gezet . "Het opgenomen materiaal wordt, zoals te doen gebruikelijk, gemonteerd om tot een aantal voor de kijker begrijpelijke verhaallijnen te komen. Alles wat in Patty's Posse wordt vertoond, is spontaan ontstaan zonder interventie van de programmamakers", aldus Endemol.

Negatief
Ook distantieert Endemol zich van de uitspraak dat René in het programma negatief wordt neergezet. "De programmamakers hebben altijd met plezier en respect met Muthert samengewerkt. Tot zaterdag hadden de makers de overtuiging dat dit wederzijds was, aangezien hij graag mee wilde werken aan de huidige, tweede, reeks van Patty's Posse en omdat hij tot op heden geen enkel bezwaar of protest aantekende tegen onze werkwijze", aldus Endemol.

Scheiding
Voor René is de maat nu vol. Na Patty's oproep om zijn huis met eieren te bekogelen is René naar een advocaat gestapt om een scheiding aan te vragen, zo meldt de Telegraaf. "Ik ben klaar met Patty Brard", zo zegt René in de Telegraaf. " Patty hield notabene op de radio een klopjacht tegen mij. Riep ze de luisteraars op om rotte eieren en tomaten tegen de ramen van mijn flatje te gooien. Ik kon mijn oren niet geloven! De vrouw, met wie ik al die jaren lief en leed had gedeeld, deed mij dat zonder enige vorm van gêne aan."

Dit begint echt leuk te worden. De één die de ander aanklaagt en vica versa Ik sta iig volledig aan de kant van René. Het is toch niet normaal hoe die jongen publiekelijk aan de schandpaal wordt genageld
  dinsdag 13 januari 2004 @ 23:47:34 #38
76897 ikbendie.ene
dusnietdie.andere
pi_16238241
ik sta ook voor rene.

ik vind patty een tof wijf maar dat ze haar man en relatie op het spel zet voor de kijkcijfers (zoals ik het zie) dat is gewoon echt niet koel.

woensdag 14 januari 2004 @ 11:45:11 #39
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16247917
quote:
"Brard kan niet scheiden"
AMSTERDAM - Patty Brard en haar man René Muthert kunnen niet scheiden, want ze zijn volgens de Nederlandse wet nooit getrouwd geweest.

Dat meldt het blad Weekend vandaag. Het paar trouwde in 1999 in Las Vegas. Het huwelijk staat daar nog steeds ingeschreven, maar het is waarschijnlijk niet meer rechtsgeldig, denkt het gossipblad. " Huwelijken die in Las Vegas worden gesloten, erkent men hier niet", staat te lezen in Weekend, dat de trouwakte via internet kon bemachtigen.

René wil van Patty scheiden nadat zij hem in Patty's Posse ervan beschuldigde geld te hebben gestolen. Hij ontkent dat.

Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_16260324
Nu bij RTL Boulevard!
  woensdag 14 januari 2004 @ 20:41:50 #41
521 ruby
Hell yeah!
pi_16263805
Triest dat Patty luisteraars oproept om René z'n verblijfplaats te bekogelen met eieren. Ze wordt echt steeds gekker..
Ach ze zal wel een ontevreden/ongelukkig persoon zijn; blijkbaar dat ze het leven van een ander ook zuur wil maken.
  woensdag 14 januari 2004 @ 20:49:42 #42
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_16264027
Die sukkel is verslaafd (drank + coke) en derhalve een dief. Daarenboven is het een domme dief, want pinnen op hetzelfde adres is wel erg dom.
Jammer, maar ook onbegrijpelijk (...), dat Patty er weer ingestonken is. (Qua relatie/huwelijk).

Ik ga effe mijn mond spoelen met Listerine.

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_16265956
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 20:49 schreef sooty het volgende:
Die sukkel is verslaafd (drank + coke) en derhalve een dief. Daarenboven is het een domme dief, want pinnen op hetzelfde adres is wel erg dom.
Jammer, maar ook onbegrijpelijk (...), dat Patty er weer ingestonken is. (Qua relatie/huwelijk).

Ik ga effe mijn mond spoelen met Listerine.

idd alweer.
de grote gemene deler is dus Brard.

zou ze eens over moeten nadenken na 48 jaar in dit leven.

woensdag 14 januari 2004 @ 22:08:42 #44
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_16266304
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 21:56 schreef milagro het volgende:

[..]

idd alweer.
de grote gemene deler is dus Brard.

zou ze eens over moeten nadenken na 48 jaar in dit leven.

Huh? Wat bedoel je. ? Op mij komt die Rene over als een verslaafde in denial. Nu hij niet meer kan pinnen, is-ie opgehorkt naar 'vrienden' in Grun.

You do the math.

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  woensdag 14 januari 2004 @ 22:23:16 #45
63035 Badharing
Met of zonder uitjes??
pi_16266807
Brard is gewoon een ordinair egocentrisch wijf die lijkt te denken dat de hele wereld om haar moet draaien. Let maar eens op in haar soapje; zo gauw er iets is schiet ze in de rol van het zielige slachtoffertje en hebben alle anderen haar een groot kwaad aangedaan. Was toch ook met dat "meiden"-groepje van haar. De twee dames werden eruit getrapt omdat ze haar zogenaamd een vuile streek hadden geflikt. Oh, wat ze mevrouw Brard hadden aangedaan, en janken wat mevrouw Brard deed, pfff. Dat mens heeft volgens mij gewoon hard een psychiater nodig.
Patty Brard ...
Ojee, wat klinkt uw triangel vals ... laat ik nou toevallig ...
pi_16266971
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 22:08 schreef sooty het volgende:

[..]

Huh? Wat bedoel je. ? Op mij komt die Rene over als een verslaafde in denial. Nu hij niet meer kan pinnen, is-ie opgehorkt naar 'vrienden' in Grun.

You do the math.

Mevrouw Brard heeft altijd al rampzalige relaties gehad, liep na amper 3 maanden huwelijk al weg bij Brandsteder om zich bij de stinkend rijke Carlo Nasi te voegen, met wie ze haar dochtertje kreeg, daarna volgden een aantal relaties die iedere keer door madam zelf breed werden uitgemeten in de roddelpers "dit is de ware, zo verliefd wa sik nog nooit, dit is zooooooooooooooo anders als de andere keren, dit is vor altijd, hier is chemie, samensmelting van 2 zielen" en is zelf niet bepaald vies van coke en drank en drama, en aandacht, veel aandacht.

Als je van Albert Verlinde hoort hoe zij tegen hem deed tijdens een misgelopen afspraak toen de camera niet draaide (poeslief) maar meteen als een blad om de boom omsloeg (vuile pisnicht tier tier schreeuw vloek etc etc) toen de camera draaide, lijkt mij eerder vooral Brard erg ongeloofwaardig en vooral veel (dikke) pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet.

Er is maar 1 ding waarin ik haar bewonder en dat is dat ze zich zo staande heeft weten te houden na dat faillissement.

Patty Brard is m.i. een parasiet, ze teert op mensen, vreet al hun energie op, en als er dan niets meer te halen valt, gaat ze door naar de volgende.
En het gros van haar oh zo goede vrienden die altijd achter haar staan, is net zo..ze hebben elkaar nodig voor de aandacht die de een de ander kan bezorgen, de luxe, het gemak, maar feitelijk stelt het geen ene reet voor.

Althans, zo komt het op mij over.

woensdag 14 januari 2004 @ 22:38:22 #47
63035 Badharing
Met of zonder uitjes??
pi_16267400
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 22:27 schreef milagro het volgende:

[..]

Mevrouw Brard heeft altijd al rampzalige relaties gehad, liep na amper 3 maanden huwelijk al weg bij Brandsteder om zich bij de stinkend rijke Carlo Nasi te voegen, met wie ze haar dochtertje kreeg, daarna volgden een aantal relaties die iedere keer door madam zelf breed werden uitgemeten in de roddelpers "dit is de ware, zo verliefd wa sik nog nooit, dit is zooooooooooooooo anders als de andere keren, dit is vor altijd, hier is chemie, samensmelting van 2 zielen" en is zelf niet bepaald vies van coke en drank en drama, en aandacht, veel aandacht.

Als je van Albert Verlinde hoort hoe zij tegen hem deed tijdens een misgelopen afspraak toen de camera niet draaide (poeslief) maar meteen als een blad om de boom omsloeg (vuile pisnicht tier tier schreeuw vloek etc etc) toen de camera draaide, lijkt mij eerder vooral Brard erg ongeloofwaardig en vooral veel (dikke) pot die de ketel verwijt dat hij zwart ziet.

Er is maar 1 ding waarin ik haar bewonder en dat is dat ze zich zo staande heeft weten te houden na dat faillissement.

Patty Brard is m.i. een parasiet, ze teert op mensen, vreet al hun energie op, en als er dan niets meer te halen valt, gaat ze door naar de volgende.
En het gros van haar oh zo goede vrienden die altijd achter haar staan, is net zo..ze hebben elkaar nodig voor de aandacht die de een de ander kan bezorgen, de luxe, het gemak, maar feitelijk stelt het geen ene reet voor.

Althans, zo komt het op mij over.

En dat vind ik nou ook!!!

Ik heb Brard wel eens horen zeggen op tv dat ze bij die Brandsteder weg is gegaan omdat ze vreemde witte pumps zag staan toen ze eerder naar huis was gekomen dan normaal ...

Ojee, wat klinkt uw triangel vals ... laat ik nou toevallig ...
  woensdag 14 januari 2004 @ 23:34:06 #48
77692 BVO
Uitgesproken.
pi_16269650
Patty is gewoon een topwijf Het werd hoog tijd dat ze die luie vieze domme criminele nietsnut het huis uit flikkerde .
pi_16275033
quote:
Op woensdag 14 januari 2004 11:45 schreef Copycat het volgende:

" Huwelijken die in Las Vegas worden gesloten, erkent men hier niet"

Zeker wel dat deze worden erkent, vele NL'ders zijn voor de fun gehuwd daar en het is toch echt rechtsgeldig, ookal dachten zij van niet.
pi_16275674
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 04:06 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Zeker wel dat deze worden erkent, vele NL'ders zijn voor de fun gehuwd daar en het is toch echt rechtsgeldig, ookal dachten zij van niet.

je moet het alleen wel, bij thuiskomst, hier laten registreren en dat vergeten men nog wel eens, en dan is het niet rechtsgeldig dus
  donderdag 15 januari 2004 @ 10:08:33 #51
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16277157
quote:
René zingt ellende van zich af

AMSTERDAM - In de muziekstudio van zijn manager Wim Franke - in deze dagen tevens steun en toeverlaat - zet een zowaar lachende René Muthert onzeker, maar met nauwelijks verholen trots zijn koptelefoon af. "En, wordt het wat?" vraagt hij hoopvol. In een recordtempo schreef René samen met producer Niels Lingbeek afgelopen week het nummer 'I will catch you from falling'. En binnen een maand zal de single van de muzikant in de winkel liggen. Een noodsprong?

"In eerste instantie wel", bekent René, terwijl hij een sigaret opsteekt. "Een paar weken geleden zag mijn leven er natuurlijk heel anders uit. Als echtgenoot en 'huishoudster' van Patty had ik een dak boven mijn hoofd én brood op de plank. Toen ik plotseling zonder inkomen, en met niet meer dan een spijkerjasje en twee versleten T-shirts op straat kwam te staan, was het enige dat in mijn hoofd opkwam terug te gaan naar Groningen en me onder te dompelen in mijn onvoorstelbare verdriet. Via vrienden kon ik tijdelijk een kamertje krijgen en over de huur zouden we het later wel eens hebben. Ik ben ze daar ontzettend dankbaar voor, maar besefte een paar dagen later dat ik met zelfmedelijden niet veel op zou schieten en daarbij wilde ik zeker niet langer dan nodig was op de zak van een ander teren."

Naïef

"Impulsief, achteraf gezien misschien een tikkeltje naïef, stapte ik daarom enkele weken geleden vol goede moed een uitzendbureau binnen." René grinnikt: "Ik wist niet wat me overkwam. Het eerste halfuur stond ik alleen maar handtekeningen uit te delen. Alsof ik een held was uit een nieuwe film. Maar nee, realiseerde ik me al gauw, ik was die loser uit Patty's Posse en daarom waarschijnlijk minstens zo interessant. Het meisje bij het uitzendbureau wist niet goed wat ze met me aan moest. Ik zei haar dat ik álles wilde aanpakken. Treinen schoonmaken, vuilnis ophalen, bedrijven verhuizen, het kon me niet schelen wat, als ik maar een paar centen kon verdienen. Het leek haar voor mij, als bekende Nederlander, zo liet ze me onomwonden weten, allemaal niet zo'n heel goed idee. Ik moest het maar ergens anders gaan proberen. Met lood in m'n schoenen slenterde ik terug naar mijn kamertje. Op de hoek van de straat vroeg ik mezelf vertwijfeld af: wat ben ik eigenlijk? Oh ja, zanger..."

Vijf jaar geleden stond René met zijn band Persona Non Grata op het punt van doorbreken in Nederland. Daarvóór trad de zanger al zo'n tien jaar lang een keer of vijf per week op in het buitenland. In een ochtendshow zag Patty een optreden van René en ze moest en zou hem diezelfde week nog in haar toenmalige programma 'Patty' hebben. Het was liefde op het eerste gezicht. René herinnert zich: "Ik was helemaal hoteldebotel van haar. In een paar uur tijd werden we destijds ongelooflijk verliefd op elkaar. Toen Patty me twee maanden later dan ook vroeg of ik met haar wilde trouwen, riep ik meteen volmondig ja. We vertrokken op stel en sprong naar Las Vegas om het felbegeerde papiertje te halen. Ik was zó verliefd dat ik niet eens de moeite nam om mijn optredens af te zeggen. Dat kon natuurlijk niet, maar ja, ik was totaal verblind door de liefde. Ik weet het, het is een zwak excuus, maar ik zag niks anders meer dan Patty."

Zal wel een bak zijn als René's single dé hit van 2004 wordt... Eat your heart out, Patty...
Zie het er alleen niet zo van komen.
Ben wel benieuwd hoe er vanavond in de Posse met dit stinkend zaakje van pot-ketel-verwijt wordt omgegaan.
pi_16278581
Gewoon allemaal in scene gezet. Kijkcijfers hoog, Rene een hit, na afloop alles weer goed en de buit delen.
Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken.....
pi_16282925
Als bekende nederlander is het niet zo'n goed idee om gewoon te werken??
geniet nooit met mate
pi_16304730
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 08:08 schreef milagro het volgende:

je moet het alleen wel, bij thuiskomst, hier laten registreren en dat vergeten men nog wel eens, en dan is het niet rechtsgeldig dus

Zover ik weet is het ook dan rechtsgeldig en wordt men er op later dato alsnog mee geconfronteerd in eigen land.
pi_16304750
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 02:47 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Zover ik weet is het ook dan rechtsgeldig en wordt men er op later dato alsnog mee geconfronteerd in eigen land.

quote:
Om in Las Vegas te kunnen trouwen hoef je vooraf in Nederland niets te regelen (je hoeft dus ook niet in ondertrouw te gaan). Het enige wat je terplekke nodig hebt is een "Marriage License", te verkrijgen (circa 30dollar) bij het Courthouse in Vegas (zie deze pagina voor meer info). Wij hadden voor de zekerheid een "Verklaring van huwelijksbevoegdheid" bij de gemeente opgehaald. Dit document toont aan dat je momenteel beiden ongehuwd bent, echter in het Courthouse werd niet eens naar onze legitimatie gevraagd!! Het ging dus erg gemakkelijk; even beiden een formuliertje invullen met je persoonlijke gegevens. Vervolgens worden de gegevens aan 1 van de loketten door een dame overgetikt op je License, je betaalt de 30 dollar en je kunt op zoek gaan naar een plek om te trouwen. Ook hierin is Vegas extreem: een "drive-in" trouwerij, trouwen in een van de vele kapelletjes of zoals wij in een luchtballon.....

Voor aanvang van de trouwerij dien je het "Marriage License" te overhandigen aan de "Minister" (Ambtenaar van de Burgerlijke Stand). Die schrijft dan het "Marriage Certificate" uit, wat na de ceremonie door de Minister wordt ondertekend. Het "Marriage Certificate" bestaat uit twee identieke delen, 1 voor het getrouwde stel en 1 voor de "Recorder" (Archivaris van de Burgerlijke Stand). Dit laatste deel dient binnen 10 dagen na de huwelijksvoltrekking in het bezit te zijn van de "Recorder", zodat het huwelijk ook daadwerkelijk ingeschreven kan worden. Je kunt het document opsturen of zelf langsbrengen. In ons geval was de "Minister" zo aardig om dit voor ons te regelen, waarna zij de "Certified Copy of the Marriage Certificate" (=het bewijs van inschrijving; kost 7 dollar) naar ons huisadres in Nederland heeft verstuurd. In feite ben je nu officieel getrouwd, maar dan nog wel alleen voor de Amerikaanse wet.

Als je vervolgens je huwelijk ook in Nederland rechtsgeldig wilt laten verklaren dan is dit te regelen door een hiertoe een verzoek in te dienen bij de Burgerlijke Stand van de Gemeente Den Haag. Je schrijft gewoon een kort briefje (aangetekend) waarin je aangeeft het huwelijk in Nederland te willen laten registreren (inschrijving buitenlandse akte). Je moet met dit briefje de volgende documenten meesturen:

Certified copy of the Marriage Certificate, Apostille stempel (, Orgineel uittreksel uit de geboorteakte (van jullie beiden) en een Copie van het paspoort (van jullie beiden).

pi_16309355
Ze moeten gewoon die ordinaire stoephoer onmiddellijk van de buis halen. . Dit programma kan toch wel vervangen worden door eentje met meer kwaliteit dan deze. .

Dit is zoooooooooooooooooooooooooooooooooo vreselijk, ik kijk geen eens.

vrijdag 16 januari 2004 @ 11:38:27 #57
79550 Ymke
your ghost
pi_16309399
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:36 schreef _Cleo_ het volgende:
Ze moeten gewoon die ordinaire stoephoer onmiddellijk van de buis halen. . Dit programma kan toch wel vervangen worden door eentje met meer kwaliteit dan deze. .

Dit is zoooooooooooooooooooooooooooooooooo vreselijk, ik kijk geen eens.

Je kijkt wel
How I wish, how I wish you were here.
We're just two lost souls swimming in a fish bowl, year after year,
pi_16309468
bij RTL Boulevard gisteren, zeiden ze dat René's single geproduceert gaat worden door de man van José Hoebee.

weer een nieuwe rel?

Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_16310953
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:38 schreef Ymke het volgende:

[..]

Je kijkt wel

Nee hoor, ik lees die shit wel in de weekend. of op internet in dit forum. .
  vrijdag 16 januari 2004 @ 14:05:09 #60
81202 blublub
snob and a half
pi_16313452
lekker boeiend wat echt is of niet, tis gewoon een grappig programma (om te zien wat voor wonderlijke wezens er toch op deze aardbol rondhupsen)
Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
  vrijdag 16 januari 2004 @ 18:22:27 #61
521 ruby
Hell yeah!
pi_16320570
Toen Patty van die kapsalon afkwam, zag ze er beter uit dan toen ze zelf weer had zitten kloten met 'r hoofd en haar.
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:41 schreef ChatGirl het volgende:
bij RTL Boulevard gisteren, zeiden ze dat René's single geproduceert gaat worden door de man van José Hoebee.

weer een nieuwe rel?

Ghehe.
  Trouwste user 2022 zondag 18 januari 2004 @ 23:42:02 #62
7889 tong80
Spleenheup
pi_16382982
Wat een tegenvaller.

Gebeurt er echt iets.

Krijgen we flashbacks van een Patty Kerst-interview en een door het bureau van toerisme betaalde reis naar Curaqau te zien.

En die string van Priscella gaat ook vervelen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_16386207
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 02:51 schreef milagro het volgende:

Als je vervolgens je huwelijk ook in Nederland rechtsgeldig wilt laten verklaren dan is dit te regelen door een hiertoe een verzoek in te dienen bij de Burgerlijke Stand van de Gemeente Den Haag. Je schrijft gewoon een kort briefje (aangetekend) waarin je aangeeft het huwelijk in Nederland te willen laten registreren (inschrijving buitenlandse akte). Je moet met dit briefje de volgende documenten meesturen:

Certified copy of the Marriage Certificate, Apostille stempel (, Orgineel uittreksel uit de geboorteakte (van jullie beiden) en een Copie van het paspoort (van jullie beiden).

Milagro informeer eens bij de burger zaken.

Ook zonder het 'briefje dat je even stuurt naar burgerzaken' ontvang je enige tijd na je huwelijk in Las Vegas (kan echt maanden duren) een 'license and certificate of marriage', en daarmee ben je ook volgens de NL wet gewoon gehuwd, alleen heb je niet alle officiële stadia (trouwboekje enzo) doorlopen.
Je kunt er dan echt niet meer onderuit als je dat zou willen.

(ik wil er verders geen issue van maken ofzo )

Moderator / Miss SHO maandag 19 januari 2004 @ 22:31:46 #64
22592 crew  Ole
pi_16411580
quote:
Voor het oog van de natie spatte het huwelijk van Patty en René uit elkaar. Maar het huwelijk blijkt rechtsgeldig en René heeft dus recht op Patty's pieken.

Advocaat
In Patty's Posse werd duidelijk dat René geld van Patty's rekening pinde. Patty voelde zich bestolen, terwijl René beweerde dat hij pinde met medeweten van Patty en dat zij heel goed wist waar het geld naartoe ging. In de serie werd Patty's kant van het verhaal duidelijk belicht, maar René verdween uit beeld. René heeft in de media niet op Pattys uitlatingen gereageerd op aanraden van zijn advocaat. Deze advocaat heeft nu een communique opgesteld waarin een en ander duidelijk wordt gemaakt.

Huwelijk
Zo beweerden de bladen dat het huwelijk van Patty en René niet rechtsgeldig zou zijn omdat het in Las Vegas is gesloten en niet in Nederland. Hoewel ze daar inderdaad zijn getrouwd op 25 juni 1999 en niet in Nederland is geregistreerd, betekent dit niet dat het huwelijk in Nederland niet voor erkenning vatbaar is. En aangezien Patty niet kan aantonen dat er vóór het huwelijk of tíjdens het huwelijk geen huwelijkse voorwaarden zijn opgesteld, zijn Patty en René dus in gemeenschap van goederen getrouwd.

Alimentatie
Dat houdt dus in dat René geen geld gestolen heeft van Patty, omdat het geld net zo goed van hem is als van haar. De advocaat wil namens René aanspraak maken op een (voorlopige) partneralimentatie, aangezien René nu een dergelijk grote emotionele belasting met zich mee moet dragen, wat hem belemmert om in zijn zangcarrière een inkomen te verwerven. Aangezien Patty Brard een riant inkomen kan genieten, is zij de aangewezen persoon om voorlopig in zijn levensonderhoud te voorzien, aldus het communique.

bron: boulevard.nl
Misschien kan hij wel de helft van haar vermogen eisen

Er komt zo ook een "openhartig" interview met René bij shownieuws...
Iemand het al gezien???

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_16411755
Patty ...#@#@%!@!#!@$!$!@$
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
  dinsdag 20 januari 2004 @ 08:52:54 #66
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16419169
quote:
Op maandag 19 januari 2004 22:31 schreef Ole het volgende:

Er komt zo ook een "openhartig" interview met René bij shownieuws...
Iemand het gezien???

pi_16419845
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 08:52 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, René de softie is dood. Hij is het zat om door het slijk gehaald te worden.
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 11:41 schreef ChatGirl het volgende:

weer een nieuwe rel?

Hij heeft idd een aanbod van hun gekregen, maar heeft dat afgewezen, want omdat hij in onmin leeft met Patty betekent niet dat hij met haar vijanden gaat aanknopen "José Hoebee of all people"
  dinsdag 20 januari 2004 @ 09:54:22 #68
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16420259
quote:
Op dinsdag 20 januari 2004 09:35 schreef Svensational het volgende:

Ja, René de softie is dood. Hij is het zat om door het slijk gehaald te worden.

René gets Rough...
Go René!!!
Ben benieuwd of zijn claim haalbaar is.
pi_16498193
Sletty stond net druk te bellen over die kwestie met René, maar het viel wel erg op dat er niemand aan de andere kant van de lijn was
Ze stond dus gewoon tegen zichzelf te praten
Onbegrijpelijk dat René nog steeds van haar houdt
Maar ja, het is toch allemaal nogal geregiseerd dus waar gaat het nog over...

[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 22-01-2004 21:03]

pi_16498884
Ff wat anders, keek net ook een stukje.... maar wat is die huishoudster een goedkoop mormel zeg, daar steekt Patty zelf nog als een klassevrouw bij af, wat een fout type
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  donderdag 22 januari 2004 @ 21:25:08 #71
15080 static
pi_16499192
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sletty stond net druk te bellen over die kwestie met René, maar het viel wel erg op dat er niemand aan de andere kant van de lijn was
Ohw? Is mij niet opgevallen.
pi_16499299
Sinds wanneer rijden schoonmaaksters in een Mercedes E Klasse? Moet je wel voor heel veel zwart hebben geschoonmaakt
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_16499373
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:28 schreef mabit het volgende:
Sinds wanneer rijden schoonmaaksters in een Mercedes E Klasse? Moet je wel voor heel veel zwart hebben geschoonmaakt
haha, idd, maar ik zei dus al, fout type
pi_16499483
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:51 schreef ilona-scuderia het volgende:
Onbegrijpelijk dat René nog steeds van haar houdt
Maar ja, het is toch allemaal nogal geregiseerd dus waar gaat het nog over...
hoe kun je dat nu weten dat er niemand aan de andere kant van de lijn was? Leg uit???
pi_16506815
quote:
Op donderdag 15 januari 2004 10:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Zal wel een bak zijn als René's single dé hit van 2004 wordt... Eat your heart out, Patty...
Zie het er alleen niet zo van komen.

Ik denk eerder dat Rotterdam Terror Corps (om maar iets te noemen) eerder een hit scoort met een hardcoreplaat dan die knakker
pi_16507000
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:15 schreef Samson het volgende:
Ff wat anders, keek net ook een stukje.... maar wat is die huishoudster een goedkoop mormel zeg, daar steekt Patty zelf nog als een klassevrouw bij af, wat een fout type
Ja ik erger me ook kapot aan haar. Hoe kun je zo iemand nou vrijwillig in huis halen?
A dirty mind is a joy forever.
pi_16508178
Sinds Rene bij d'r weg is, is het wel een ontiegelijke teringzooi bij Patty. .

JA, ik heb weer eens gekeken. .

pi_16508281
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 02:25 schreef The_Sparkster het volgende:

[..]

Ja ik erger me ook kapot aan haar. Hoe kun je zo iemand nou vrijwillig in huis halen?

En dat de werkster glashard blijft liegen dat ze niet gecast is. Nou dat is dus echt wel zo.
pi_16508338
Erg vreemd ook dat die huishoudster nu ineens een vaste rol lijkt te hebben.....René is weg en die doos neemt zijn plaats in ..:? Ze is echt wel gecast en het is echt wel doorgestokem kaart..Dat neplachje van Patty, dat eeuwige getier op alles en iedereen
Life Is A Bitch And So Am I
  vrijdag 23 januari 2004 @ 08:30:52 #80
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16508446
Ik vind die werkster wel lekker
  vrijdag 23 januari 2004 @ 13:12:24 #81
54636 Eb
Le Big Mac
pi_16514864
De degeneratie ten top, het blijft fascinerend.
SMS-end bij de plastisch chirurg

Joling tot Brard op het end: 'Jij bent boos op me'
Brard retour: 'Nee schat ik ben nooit boos.'

Ondanks de hoge entertainmentwaarde en het ongegeneerd voyeurisme dat ons hier gegund wordt op bijna alle psychologische ziektebeelden die er maar bestaan, moeten wij echter vrezen voor Priscilla.

Arme donder

Je zal maar zo'n lunatic als moeder hebben, die achter je rug (want je sliep natuurlijk niet) krokodilletranen over de botoxlippen loopt te plempen. Gauw terug naar Zwitserland, hoor je! En pakken wat je pakken kan daar. Trek je in godsnaam niks aan van je moeder die protesteert tegen de TV-beelden.
Sterker nog: als die TV-knakkers weer meewillen, dan weiger je dat!
Ook als mama gaat aandringen. Wegwezen uit dat gekkenhuis!

Vanavond Rene in het programma Puls of Impuls of hoe heettet van Reinout Oerlamens.

Smullen

pi_16519738
Ik bedacht me van de week dat áls Rene nu door wil breken met een hit dan wordt het toch geboycot door Noordzee omdat Patty&Gordon daar werken. Die twee zijn twee handen op een buik dus vrees ik dat zij hem wel tegen zullen werken. .

Patty gaat echt over lijken. .

vrijdag 23 januari 2004 @ 15:53:37 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16519885
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 15:49 schreef _Cleo_ het volgende:
Ik bedacht me van de week dat áls Rene nu door wil breken met een hit dan wordt het toch geboycot door Noordzee omdat Patty&Gordon daar werken. Die twee zijn twee handen op een buik dus vrees ik dat zij hem wel tegen zullen werken. .
Maar je weet ook hoe vergankelijk vriendschappen zijn in het leven van La Brard.
Gordon hoeft maar een (mislukte) grap over haar te maken en ook die vriendschap ligt op de vuilnisbelt.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 15:57:57 #84
71048 Tokay
makes your day!
pi_16520029
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 08:30 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vind die werkster wel lekker
Laat me raden, jij vindt Caroline Tensen dan zeker ook wel lekker?
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  vrijdag 23 januari 2004 @ 16:13:32 #85
15080 static
pi_16520521
quote:
Man Patty vanavond in Pulse.

Reinout Oerlemans ontvangt morgenavond René Muthert, de (nu nog) man van Patty Brard in zijn talkshow Pulse.

Muthert mag zijn kant van het verhaal vertellen. De diva beschuldigt Muthert van het stelen van 6.000 euro. Hij heeft dat de afgelopen weken meerdere malen ontkend. Inmiddels leven de twee gescheiden.

Pulse, vanavond 21.30, RTL4.
  vrijdag 23 januari 2004 @ 16:15:12 #86
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16520574
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 16:13 schreef static het volgende:

[..]

Noteert en heeft al voorpret...
pi_16521126
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 08:19 schreef raarvogeltje het volgende:
Erg vreemd ook dat die huishoudster nu ineens een vaste rol lijkt te hebben.....René is weg en die doos neemt zijn plaats in ..:?
Zij is niet alleen iedere aflevering in beeld. "Huisvriend"Juan zie je nu ook overal naast haar opduiken
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
  vrijdag 23 januari 2004 @ 16:44:12 #88
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16521571
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 16:30 schreef easy-going het volgende:

[..]
"Huisvriend"Juan zie je nu ook overal naast haar opduiken

Wat een irritamt en vooral arrogant kutmenneke (...) is die Juan Wells.

"Jij wordt hiervoor betaald, dus jij haalt dan ook maar die lichtjes uit de boom, als je dat zo graag wilt."

Ik had hem, met boom en al, uit het raam gesmeten. (Hij is toch maar iets van 1.50 m hoog).

vrijdag 23 januari 2004 @ 16:48:13 #89
15080 static
pi_16521714
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 16:44 schreef Copycat het volgende:

[..]
Ik had hem, met boom en al, uit het raam gesmeten. (Hij is toch maar iets van 1.50 m hoog).

pi_16524327
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 15:57 schreef Tokay het volgende:

[..]

Laat me raden, jij vindt Caroline Tensen dan zeker ook wel lekker?

Eeeeeh.... Caroline Tensen, is dat niet die vette wandelende zonnebank met een leren tas als gezicht?
pi_16524435
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 02:25 schreef The_Sparkster het volgende:

[..]

Idd, wat een monster, je moet wel "medelijden" met zo iemand als Patty hebben, je lijf is vergane glorie, het enige dat nog werkt is 20kg makeup en liters botox om het toonbaar te krijgen, en ik heb nog geen echte vriend/vriendin in dat programma van dr kunnen ontdekken. Alles is gewoon fake aan haar en als je al op zo'n platvloerse manier aan je centen moet komen
  vrijdag 23 januari 2004 @ 18:47:18 #92
521 ruby
Hell yeah!
pi_16525322
Hopelijk breken er in de volgende afleveringen vechtpartijen uit tussen Patty en Gerard. Weg (nep)vriendschap..

Die "vriendinnen" van Patty vind ik overigens ook heel eng. Hoe die ene ook deed tegen de "schoonmaakster".. Wat een arrogante muts zeg. Ach, zal wel door de coke komen.

Ik vind Juan Wells ook erg walgelijk met z'n irritante harses. Ja, ik heb dit eerder vermeld in een Patty topic, of misschien zelfs wel dit topic. Maar ik moet nou eenmaal m'n ergenis van me afschrijven. Hoe kun je zo'n kwijl als huisvriend hebben?!
En als ie zo'n toontje tegen mij had aangeslagen.....oeffffff, dan was die spleet tussen z'n tanden nog veel breder geworden. Achterlijke lamzak.

pi_16525364
Hoe komt Jacquleine eigenlijk aan zo'n dikke Mercedes? Normaal rijdt een werkster niet in zo'n bak
Hamelen is die kant op
pi_16525541
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 18:50 schreef FierceDeity het volgende:
Hoe komt Jacquleine eigenlijk aan zo'n dikke Mercedes? Normaal rijdt een werkster niet in zo'n bak
Heeft ze verdiend op de achterbank van een goedkoper autootje
pi_16529906
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 16:13 schreef static het volgende:

[..]

het begint nu!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2004 @ 21:35:45 #96
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_16529926
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 21:35 schreef laffer het volgende:

[..]

het begint nu!

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_16530570
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 21:33 schreef Samson het volgende:

[..]

hoe kun je dat nu weten dat er niemand aan de andere kant van de lijn was? Leg uit???

Het kwam zo op me over, ze zei alleen maar negatieve dingen over René door die telefoon en het leek er heel erg op alsof ze dat tegen zichzelf zei in plaats van aan iemand aan de andere kant van de lijn
Net alsof het uitgezonden moest worden...
pi_16531824
Ik moet zeggen dat ik het liedje dat René zong op het eind best leuk vond Alleen kapte RTL4 het zomaar af, volgens mij was ie nog lang niet klaar!
  vrijdag 23 januari 2004 @ 22:43:22 #99
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16531887
quote:
Op vrijdag 23 januari 2004 22:41 schreef Svensational het volgende:
Ik moet zeggen dat ik het liedje dat René zong op het eind best leuk vond Alleen kapte RTL4 het zomaar af, volgens mij was ie nog lang niet klaar!
Vond ik ook!
Vond René zelf op het eind ook best leuk En eigenlijk ook best wel geloofwaardig.

Life imitating art...

pi_16531932
Heb net het verhaal van Rene gehoord, maar dat is ook best vaag. Hij vind het normaal om gezien hun levensstijl er al dat geld in een paar maanden door te jassen, lijkt me toch twijfelachtig. Hij blijft natuurlijk toch ook een weirdo (die ook voor geen meter kan zingen hoorde ik net...) Maar als het waar is dat ie t toch gepikt heeft, dan is het Patty's eigen schuld, had ze die pas en pin maar niet moeten geven, volgens mij heeft ze juridisch ook geen poot om op te staan. (het blijft natuurlijk een domme muts....)
pi_16532467
Idd, eigen schuld Patty, had je je pincode maar niet moeten geven.
pi_16536578
P&R zijn niet uit elkaar, het is een stunt, ik zag René vanavond even voorbij komen, het is fake, slotje.
  zaterdag 24 januari 2004 @ 02:06:02 #103
521 ruby
Hell yeah!
pi_16536697
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 01:58 schreef Cosma-Shiva het volgende:
P&R zijn niet uit elkaar, het is een stunt, ik zag René vanavond even voorbij komen, het is fake, slotje.
Waar zag je 'm voorbij komen?

't Verbaast me eigenlijk ook niets. Aan de andere kant, zou iemand zo gek zijn om zich zelf zo voor lul te zetten?

[Dit bericht is gewijzigd door ruby op 24-01-2004 02:23]

zaterdag 24 januari 2004 @ 02:12:37 #104
15080 static
pi_16536760
quote:
Wat een voorbarige conclusie.
pi_16538855
quote:
Waar zag je m voorbij komen dan? Heb zelf nl niets gezien, en al is het zo, dan is het waarschijnlijk gewoon gemonteerd, hij zit al lang niet meer bij Patty hoor...
pi_16561863
quote:
Op zaterdag 24 januari 2004 09:34 schreef Samson het volgende:

Waar zag je m voorbij komen dan? Heb zelf nl niets gezien, en al is het zo, dan is het waarschijnlijk gewoon gemonteerd, hij zit al lang niet meer bij Patty hoor...

Op tv, RTL meen ik.
Hij sprak continue over hem en P in de tegenwoordige tijd, zegt de ene keer al 8 weken weg te zijn, de andere keer weer een ander verhaal.
Hij zegt helemaal gebroken te zijn (zie dit topic), maar ik zag een glunderende man, iemand die toch verslaafd is aan een en ander grijpt bij kommer en kwel extra naar de fles/drugs, René zag er stralend uit en kwam goed uit zijn woorden.

P's verhaal klopt ook niet, de bank zal haar nooit telefonisch info geven indien ze vermoed dat iemand onrechtmatig van haar rekening pint zal ze moeten langskomen, en indien zij, René en haar dochter een pasje hebben van die rekening (dat zou dan zijn; pas001, pas002,pas003) dan kan de bank precies zien met welke pas er geld is opgenomen, dus geen vaag advies geven oid en al helemaal niet adviseren aangifte te doen.

P. voorzien van 3 bodyguards om zich te beschermen tegen R, dat neemt toch niemand serieus?

Ik denk dat P en R geïnspireerd zijn geraakt door de Breukhoven family die zo scoorden met hun ruzies middels kranten/tv en hopen een financieel succesje en het op een accoordje hebben gegooid (het wachten is op de emotionele hereniging ).

René overal in beeld (met nieuwe cd) en velen zullen vanwege dit hele gedoe naar het (toch behoorlijk vervelende) posse gaan kijken.

Ik kan dit niet serieus nemen.

pi_16562333
quote:
Op zondag 25 januari 2004 04:35 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Op tv, RTL meen ik.
Hij sprak continue over hem en P in de tegenwoordige tijd, zegt de ene keer al 8 weken weg te zijn, de andere keer weer een ander verhaal.
Hij zegt helemaal gebroken te zijn (zie dit topic), maar ik zag een glunderende man, iemand die toch verslaafd is aan een en ander grijpt bij kommer en kwel extra naar de fles/drugs, René zag er stralend uit en kwam goed uit zijn woorden.

P's verhaal klopt ook niet, de bank zal haar nooit telefonisch info geven indien ze vermoed dat iemand onrechtmatig van haar rekening pint zal ze moeten langskomen, en indien zij, René en haar dochter een pasje hebben van die rekening (dat zou dan zijn; pas001, pas002,pas003) dan kan de bank precies zien met welke pas er geld is opgenomen, dus geen vaag advies geven oid en al helemaal niet adviseren aangifte te doen.

P. voorzien van 3 bodyguards om zich te beschermen tegen R, dat neemt toch niemand serieus?

Ik denk dat P en R geïnspireerd zijn geraakt door de Breukhoven family die zo scoorden met hun ruzies middels kranten/tv en hopen een financieel succesje en het op een accoordje hebben gegooid (het wachten is op de emotionele hereniging ).

René overal in beeld (met nieuwe cd) en velen zullen vanwege dit hele gedoe naar het (toch behoorlijk vervelende) posse gaan kijken.

Ik kan dit niet serieus nemen.

Misschien heb je wel gelijk, t klopt allemaal wel wat je zegt, we komen er vast nog wel achter hoe het uiteindelijk heeft gezeten....
pi_16582143
Patty: "Ik laat nooit meer een gulden van me pikken"
Wie vertelt die koe ff dat we in de Euro tijdperk leven????
En wie waren die travo's die erbij liepen
Wil de echte vrouw op staan????
Twinning = boring
pi_16587961
als je pas gejat is, hoef je ook niet langs te komen en wordt alles over de telefoon geregeld en er wordt geadviseerd in aangifte te doen, althans in mijn geval

dat aangifte doen bij Patty's Posse is volgens mij niet iets wat de bank als eerste adviseerde.

René gebruikt Patty's pas (ms de dochter ook wel eens) dus vandaar dat het niet duidelijk was wie er gepind heeft, bovendien ligt die pas blijkbaar gewoon te slingeren in huis dus zou een ieder die de pincode weet hem hebben kunnen gebruiken.

Dat neemt niet weg dat ik ook vermoed dat veel doorgestoken kaart is.

maandag 26 januari 2004 @ 11:42:10 #110
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_16590922
Ik begin nu toch ook wel te vrezen voor de geloofwaardigheid van Patty. (understatement of the year)
We hebben vorig seizoen kunnen zien hoeveel cash ze erdoor jagen als ze alleen al naar de drank-handel gaan. 5, 6 honderd euro is niks... Verder vind ik haar heftige reakties op niks ook behoorlijk irritant worden. Dat hele gedoe met Jolink is toch ook gewoon opgezet voor de camera's?? Wat een onzin. Patty gaat naar een belangrijke uitreiking....pffff mevrouw neemt drie bodyguards en twee bitches en een werkster mee. Tjonge jonge. Peggy snikkend op bed bij dochter Priscilla. Ja, er moet toch sympathie worden opgewekt he.... Ik heb echt plaatsvervangende schaamte bij het kijken naar deze vorm van "entertainment" .
Nou doe je het weer!
pi_16591128
Sinds René er niet meer in zit vind ik het programma ook steeds minder leuk. En ik begin me steeds meer te ergeren hoe ze lacht en praat, of allebei tegelijk

[i]Ik ben nog nooit zo snel in Rotterdam gewee-ee-ee-ee-ee-ee-ee-eest[/]i]

En ze zit echt de hele tijd te sms-en en te bellen. Wordt er botox bijgespoten, zit ze te sms-en. Zijn er mensen bezig met d'r make-up, d'r haar en d'r nagels, zit ze te bellen. Ook tijdens het winkelen de hele tijd die telefoon in d'r hand.

pi_16591228
Wat een ordinaire cocke snuivers waren die vriendinnen van Patty zeg En dan nog die vervelende aandachtsgeile schoonmaakster erbij en die nog veel vervelendere Juan Wells . Ik moet zeggen dat ik Patty en Priscilla nog enigszins vermakelijk vindt, maar dat zooitje ongeregeld wat er omheen loopt helemaal niet.
Why are you wearing that stupid man suit?
  dinsdag 27 januari 2004 @ 18:15:10 #113
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_16633051
Patty,s posse is zo verbijsterend hysterisch, walgelijk enz.... dat ik moet blijven kijken! Als het allemaal doorgestoken kaart is, is het zowel verbijsterend als knap geacteerd. Is het echt dan verbaas ik me enorm dat iemand (Patty) zo met de mensen in haar omgeving omgaat. Ze gaat over lijken, iedereen die haar in de weg loopt krijgt een opdonder.
Ze is kwaad op mensen met 'meningen', maar zij heeft de grootste bek over iedereen. Die werkster is natuurlijk gecast en ze speelt het niet goed! Die Rene is een randdebiel en kwam zeker niet uit z'n woorden bij Reinout Oerlemans. Hoezo kan hij zich niet verdedigen als er geen aangifte wordt gedaan.... je hebt toch je eigen verhaal! Ik vond het ook niet 'moeder en zoon' die twee. Wat een loser die gozer. En Patty is volgens mij heel eenzaam, ze heeft alleen die werkster en Juan om zich heen. Vind je het gek, iedereen loopt met een grote boog om haar heen.
  dinsdag 27 januari 2004 @ 23:43:04 #114
521 ruby
Hell yeah!
pi_16643961
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 18:15 schreef WalfredGeesink het volgende:
Patty,s posse is zo verbijsterend hysterisch, walgelijk enz.... dat ik moet blijven kijken! Als het allemaal doorgestoken kaart is, is het zowel verbijsterend als knap geacteerd. Is het echt dan verbaas ik me enorm dat iemand (Patty) zo met de mensen in haar omgeving omgaat. Ze gaat over lijken, iedereen die haar in de weg loopt krijgt een opdonder.
Ze is kwaad op mensen met 'meningen', maar zij heeft de grootste bek over iedereen. Die werkster is natuurlijk gecast en ze speelt het niet goed! Die Rene is een randdebiel en kwam zeker niet uit z'n woorden bij Reinout Oerlemans. Hoezo kan hij zich niet verdedigen als er geen aangifte wordt gedaan.... je hebt toch je eigen verhaal! Ik vond het ook niet 'moeder en zoon' die twee. Wat een loser die gozer. En Patty is volgens mij heel eenzaam, ze heeft alleen die werkster en Juan om zich heen. Vind je het gek, iedereen loopt met een grote boog om haar heen.
Ik denk dat je gelijk hebt.

Patty is gewoon een narcist en dus denkt zij dat het allemaal om haar draait. Nooit doet of zegt zij iets fout. Het zijn altijd de anderen die kwaad willen.
Volgens mij kotsten een hele hoop mensen haar uit. En ik kan ze geen ongelijk geven.

donderdag 29 januari 2004 @ 21:02:55 #115
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_16697091
In de afgelopen aflevering vond ik trouwens wel dat Patty het deed doen lijken of Rene iedere maand die duizenden eurie pinde.

Voor de kijkcijfers is de rel in ieder geval een zegen (en daar hoef je geen kijkcijferspecialist voor te zijn zoals Patty Rene noemde) en waarschijnlijk is de doorbraak van Rene nu ook wel iets dichterbij gekomen.

Maar het is idd een lekker clubje parasieten bij elkaar die elkaar allemaal op de een of andere manier lekker gebruiken.

Thank god I'm a burgermannetje.

De mensen zijn gek geworden
pi_16697165
Hmm Patty's ouders komen volgende week binnenvallen.
  donderdag 29 januari 2004 @ 21:25:39 #117
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_16697928
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 21:04 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm Patty's ouders komen volgende week binnenvallen.
Eén woord: Ge-wel-dig!
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_16700732
Mag ik vragen of iemand weet waarom schoonmaakster Jacqueline in een gloednieuwe Mercedes rijdt (zoals in de serie is te zien) ?? Ik bedoel... wc's schoonmaken en stofzuigen <-----> Mercedes

strange......

Her name was Lola, she was a showgirl..........
pi_16700771
omdat ze een hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr is
  donderdag 29 januari 2004 @ 22:54:57 #120
57695 Leonoor
Unter 32-16-8...
pi_16701107
En waarom lijkt het altijd of Patty meer tegen de camera praat dan tegen de persoon aan de andere kant van de lijn als ze aan het bellen is??
Nulla verba sed acta
  donderdag 29 januari 2004 @ 22:56:58 #121
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16701189
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:46 schreef milagro het volgende:
omdat ze een hoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr is

En omdat haar man de Colombia Volendam Connectie coördineert...
  donderdag 29 januari 2004 @ 22:58:00 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16701230
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 22:54 schreef Leonoor het volgende:
En waarom lijkt het altijd of Patty meer tegen de camera praat dan tegen de persoon aan de andere kant van de lijn als ze aan het bellen is??
Lijkt niet alleen zo, is ook zo...
  donderdag 29 januari 2004 @ 23:31:14 #123
521 ruby
Hell yeah!
pi_16702650
Wat is dat mens toch eigenlijk psychotisch..

Elke gelegenheid grijpt ze aan om René of iemand anders de grond in te boren. Ik kan me haast niet voorstellen dat mensen er op zitten te wachten om naar haar eeuwige zuigerige gezeik te luisteren. Dus misschien lult ze ook wel alleen tegen de camera en wil ze belangrijk lijken door te doen alsof ze steeds telefoontjes pleegt.

En dan die kop van 'r.. Dat gehijg en die tong die er de hele tijd uithangt, zo van "ja, ik heb het heel zwaar en kijk maar hoe goed ik ben".

Maar ja, toch kijk ik de volgende keer weer. Dat vind ik nou eenmaal leuk.

donderdag 29 januari 2004 @ 23:55:15 #124
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16703384
Het begint steeds fouter te worden zeg.

Eerst het gedoe met Rene (hij schijnt er dus nog gewoon te komen), en dan volgende week dat drama met haar ouders. Dat ze dat op tv doet. En dat die ouders zich daar voor laten lenen. Belachelijk.

Maarja wel smullen

oja ik dacht dat die Juan wel een tof kereltje was. Maar zoals hij vandaag uit de hoogte deed tegen die gast

pi_16703566
en in dat cafè met die gore zweetnek van een peter beense!
die tot vlees geworden ijfeltoren heeft mij eens proberen te besodemieteren voor 25gld! ja, zo kan ik ook rijk worden.
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 00:03:01 #126
521 ruby
Hell yeah!
pi_16703638
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 23:55 schreef PLAE@ het volgende:
Het begint steeds fouter te worden zeg.

Eerst het gedoe met Rene (hij schijnt er dus nog gewoon te komen), en dan volgende week dat drama met haar ouders. Dat ze dat op tv doet. En dat die ouders zich daar voor laten lenen. Belachelijk.

Maarja wel smullen

oja ik dacht dat die Juan wel een tof kereltje was. Maar zoals hij vandaag uit de hoogte deed tegen die gast

Al vanaf het eerste moment dat ik die kop van Juan Wells zag, vond ik 'm irritant.
Hij vindt zichzelf volgens mij echt enig.
  vrijdag 30 januari 2004 @ 00:04:10 #127
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16703679
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 00:00 schreef laffer het volgende:
en in dat cafè met die gore zweetnek van een peter beense!
die tot vlees geworden ijfeltoren heeft mij eens proberen te besodemieteren voor 25gld! ja, zo kan ik ook rijk worden.
haha persoonlijke vrok
  vrijdag 30 januari 2004 @ 00:14:22 #128
15080 static
pi_16703952
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 00:00 schreef laffer het volgende:

die tot vlees geworden ijfeltoren heeft mij eens proberen te besodemieteren voor 25gld!

Vertel!
pi_16704741
quote:
Op vrijdag 30 januari 2004 00:14 schreef static het volgende:

[..]

Vertel!

och het is alweer een tijdje terug, ik was daar met een maat van me.
ik bestel wat te drinken en betaal met een biljet van 50gld.
geeft die rochelende potkachel wisselgeld terug vanaf 25gld!

ik bleef rustig en riep hem terug en zei dat ik met 50gld had betaald..
ik kreeg meteen een geeltje terug maar geen excuus!

daarna ben ik nooit meer in die tent geweest, ik bedoel, een foutje kun je maken maar bied dan ook ff een excuus aan!

vrijdag 30 januari 2004 @ 08:55:18 #130
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16707788
Nou en dat maak je je(minstens) 3 jaar later nog druk om. Dat je geen excuus hebt gehad om zo'n foutje
  vrijdag 30 januari 2004 @ 10:06:11 #131
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_16708950
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 23:31 schreef ruby het volgende:
Wat is dat mens toch eigenlijk psychotisch..

Elke gelegenheid grijpt ze aan om René of iemand anders de grond in te boren. Ik kan me haast niet voorstellen dat mensen er op zitten te wachten om naar haar eeuwige zuigerige gezeik te luisteren. Dus misschien lult ze ook wel alleen tegen de camera en wil ze belangrijk lijken door te doen alsof ze steeds telefoontjes pleegt.

En dan die kop van 'r.. Dat gehijg en die tong die er de hele tijd uithangt, zo van "ja, ik heb het heel zwaar en kijk maar hoe goed ik ben".

Maar ja, toch kijk ik de volgende keer weer. Dat vind ik nou eenmaal leuk.

Ja, ondertussen is ze 'slimmer' dan wij met z'n allen bij elkaar. Want ondertussen schaft ze wel een aardig optrekje op Ibiza aan met voor Priscilla een 'apart optrekje'. En dat allemaal van de poen door die hoge kijkcijfers...... Maar ja, je moet het maar kunnen.... toch ziet ze er op een bepaalde manier wanhopig uit! En dan dat 'sterrenwereldje' met de gelebber van elkaar.... dat ziet er toch vreselijk onecht uit!!!
Je kent elkaar twee minuten en je lebbert elkaar af.
Ik baal wel als het allemaal doorgestoken kaart is dat met die Renee.
Vooral als je die kop van hem weer te zien krijgt. Patty mogen ze dan wel een Oscar geven voor der acteertalent maar kijken doe ik dan niet meer!!!

Wat wel weer leuk zou zijn: Patty en Juan meedoen aan Twee voor Twaalf bij die dodelijk saaie Astrid Joosten. Tijdens PP zit haar programma op 3. Vroeger keek ik altijd, maar nu niet meer. Kan het niet gecombineerd worden..... dat lijkt me lachten...

vrijdag 30 januari 2004 @ 10:07:30 #132
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16708981
lijkt je lachten?
heb je gedronken?
pi_16923656
gadver wat verzamelt die Brard toch een zootje engerds om zich heen... allemaal dat fake gedoe haaaaaaaaai lieffie hoe gaat-ie
Juan Wells, die vriendin huuuuuuuuuuuuuuuuu

mooi ook net om te zien hoe ze haar aandacht werkelijk onmiddelijk verplaatst naar een nog leukere gast op het feestje..staat die Luvdame nog tegen haar aan te kleppen , is Patty allang niet meer aan het luisteren maar een en al oog voor die jonge knul....

als je de persiflage van Papaul hebt gezien gaat dat overdreven ordinaire, vette lachen je steeds meer tegen staan...

pi_16923894
Jezus wat een jankwijf zeg. Ik kan het niet meer aanzien.
pi_16924161
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:59 schreef Vogue het volgende:
Jezus wat een jankwijf zeg. Ik kan het niet meer aanzien.
Tis afgelopen voor dit seizoen dus je hebt geluk En anders kan je altijd nog zappen hey!
Ik irriteer me echt mateloos aan die Juan.... die huisvriend.... wat een vreselijk arrogant misbaksel is dat!
pi_16924272
Zou Patty nou écht niet door hebben dat ze een zware vorm van borderline heeft?
  donderdag 5 februari 2004 @ 22:00:43 #137
71048 Tokay
makes your day!
pi_16925847
Ik heb het niet gezien.
Gewoon, helemaal vergeten.
Heb ik veel gemist?!
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
  Trouwste user 2022 donderdag 5 februari 2004 @ 22:02:36 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_16925904
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:00 schreef Tokay het volgende:
Ik heb het niet gezien.
Heb ik veel gemist?!
Weet ik niet

Heb het opgenomen.

Net zoals Patty opgenomen zou moeten worden.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_16925939
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:00 schreef Tokay het volgende:
Ik heb het niet gezien.
Heb ik veel gemist?!
Nee, ze hebben een feest voor haar georganiseerd, en daar krijgt ze een aantal verassingen.
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  Trouwste user 2022 donderdag 5 februari 2004 @ 22:05:04 #140
7889 tong80
Spleenheup
pi_16925982
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 22:03 schreef mat_herben het volgende:

[..]

Nee, ze hebben een feest voor haar georganiseerd, en daar krijgt ze een aantal verassingen.

Dus de volgende aflevering zit ze in een urn ?

donderdag 5 februari 2004 @ 22:09:32 #141
71048 Tokay
makes your day!
pi_16926108
Nou, hier word ik veel wijzer van.
Bedankt voor de info, guys.
pi_16928191
Die moeder van Patty, toen Patty aan het janken was:

Nu hoeft het niet meer, Pat

Ze heeft grrot gelijk. Kappen met dat gejank!

pi_16928297
Wat ziet ze er afzichtelijk uit als ze zo jankt zeg!!

Verder vond ik dit een hoogst amusante uitzending, ik heb me werkelijk kapot gelachen om al die familiedrama's en het overacting gedrag van Patty en vriendjes.

pi_16928611
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 20:50 schreef milagro het volgende:

als je de persiflage van Papaul hebt gezien gaat dat overdreven ordinaire, vette lachen je steeds meer tegen staan...

Ja idd, Esemesmee Poessie maakt pcies de irritante punten van Posse belachelijk.
Die lelijke rotkop en dat geluid wat eruitkwam als ze huilde.....mijn god,wat overdreven gemaakt. En toch blijven kijken... Leedvermaak is het beste vermaak is de gezegde toch?
Back in business.
pi_16928845
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 23:23 schreef Shirley het volgende:

[..]

Ja idd, Esemesmee Poessie maakt pcies de irritante punten van Posse belachelijk.
Die lelijke rotkop en dat geluid wat eruitkwam als ze huilde.....mijn god,wat overdreven gemaakt. En toch blijven kijken... Leedvermaak is het beste vermaak is de gezegde toch?

Absoluut! Vooral als je na Patty Esemesmee bekijkt!
Na de ruzie over 5000 euro met ex vriend Murat: GA WEG!! W-E-C-H!!! WEG!!!
Ik heb in een deuk gelegen.

Nu kan Patty eindelijk 6 maanden lang moederziel alleen naar de Middellandse zee staren vanuit haar "helemaal topwoning" op Ibiza.

We gaan je killen Patty, dikke doei.

[i]Rare jongens, die Nederlanders....[/i]
  vrijdag 6 februari 2004 @ 00:22:06 #146
521 ruby
Hell yeah!
pi_16930855
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 23:14 schreef Tronica het volgende:
Wat ziet ze er afzichtelijk uit als ze zo jankt zeg!!

Verder vond ik dit een hoogst amusante uitzending, ik heb me werkelijk kapot gelachen om al die familiedrama's en het overacting gedrag van Patty en vriendjes.

Ik geloof dat niemand er charmant uitziet als er gejankt wordt, maar Patty maakt het inderdaad wel heel erg bont.
En wat is nou eigenlijk de reden geweest dat 8 jaar geen contact met haar ouders heeft gehad?

En Juan, die snapt er ook niets van he. Hij is gewoon het hulpje van Patty en helemaal geen vriend.

vrijdag 6 februari 2004 @ 00:56:16 #147
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16931925
Ik vind Patty's Posse best leuk. Maar dit was walgelijk. Hoe erg kan je jezelf verlagen + je famillie om hogere kijkcijfers te krijgen.

vrijdag 6 februari 2004 @ 08:33:04 #148
4416 Da hopman
lamahangen = dierenmoord
pi_16935278
Maar zag ik dat nu goed? Gaan ze de volgende keer aandacht aan Renee besteden met zijn nieuwe single?

Over nieuwe singles gesproken
<quote>De ooit zo gebroederlijke Luv-zusjes José Hoebee en Patty Brard gooien al langer met modder en tot nu toe kwam Patty als Kampioen Moddergooien uit de bus. Maar Hoebee laat het er niet bij zitten. Ze heeft samen met Corrie Konings de krachten gebundeld en slaat nu keihard terug.

Scheiding
Jose's echtgenoot Wil Hoebee komt op het idee om zijn vrouw een nummer van The Four Tops in te laten zingen. José aarzelt, maar als ze de titel van het nummer hoort, zingt ze de longen uit haar lijf. "Het liedje heet 'Just walk away René' en ik vind het gewoon een hartstikke leuk nummer", vertelt José. Haar aartsvijand Patty Brard ligt net in scheiding met haar man René Muthert. Maar wie denkt dat het nummer is opgenomen om Patty een hak te zetten, die heeft het mis.

Knipoog
"Het is gewoon heel spontaan ontstaan allemaal. Het is een knipoog naar Patty en haar toestanden met haar man René, maar we hebben dit echt niet van te voren bedacht om haar een hak te zetten", aldus José.

Formatie
José heeft dit nummer alleen ingezongen. De act zal onder de formatienaam Stufff door het land gaan. Indien er optredens worden geboekt dan zal José daarbij niet te zien zijn. Ze heeft alleen het dancenummer ingezongen en daar houdt de grap voor haar wel een beetje op.

Misselijk
Patty Brard wilde niet naar het nummer luisteren om een reactie te geven. Wel zei Patty dat ze er misselijk en een beetje moe van wordt dat iedereen maar wil meeliften op het succes van Patty's Posse. Patty ging er dus maar gewoon om lachen en zou de actie en het gedrag van José alleen maar belonen als ze er op zou reageren, aldus Patty.

Optreden
Sinds het einde van Luv hebben we op muzikaal gebied weinig meer gehoord van José, maar wat haar betreft gaat daar nu verandering in komen. En daar heeft ze het succes of de pech van Patty niet voor nodig. José heeft haar krachten gebundeld met Corrie Konings en wil de komende tijd weer gaan optreden met het oude Luv-repertoire.
</quote>
Op www.jose.muziekmaken.nl is hij te beluisteren.

De mensen zijn gek geworden
  vrijdag 6 februari 2004 @ 11:47:35 #149
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_16938837
Laat die Jose een beetje opzouten. Sneu dit zeg.
pi_16944271
In eerste instantie vond ik het maar een raar typ maar nu moet ik eigenlijk altijd wel erg lachen om huisvriend JUAN. "....Johnny Hoest"
Her name was Lola, she was a showgirl..........
pi_16952596
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 15:02 schreef Biglebowski het volgende:

huisvriend

Wanneer spreekt men eigenlijk van een 'huisvriend'?
(en wat is het verschil tussen een gewone vriend die bv vaak langskomt en een huisvriend?)
pi_16953668
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 19:27 schreef Cosma-Shiva het volgende:

[..]

Wanneer spreekt men eigenlijk van een 'huisvriend'?
(en wat is het verschil tussen een gewone vriend die bv vaak langskomt en een huisvriend?)

een huisvriend is niet weg te slaan, heeft een sleutel van je huis, pakt zelf eten en drinken zonder af te wachten of jij hem wat aanbiedt, is geen gast, maar qua status gelijk aan partner, kind of hond en bij voorkeur van de herenliefde

zoiets denk ik.

Oh ja en je begroet hem met Hooi!

pi_16953765
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 11:47 schreef PLAE@ het volgende:
Laat die Jose een beetje opzouten. Sneu dit zeg.
IDD, Patty is een suf wijf, maar volgens mij is supermuts Jose geen haar beter
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 februari 2004 @ 20:24:36 #154
7889 tong80
Spleenheup
pi_16954307
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 20:06 schreef milagro het volgende:

[..]

een huisvriend is niet weg te slaan, heeft een sleutel van je huis, pakt zelf eten en drinken zonder af te wachten of jij hem wat aanbiedt, is geen gast, maar qua status gelijk aan partner, kind of hond en bij voorkeur van de herenliefde

zoiets denk ik.

pi_16954553
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 20:06 schreef milagro het volgende:

[..]

zoiets denk ik.

vrijdag 6 februari 2004 @ 20:32:36 #156
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_16954565
Ik snap jullie ergens wel en ergens ook weer niet.
Ja, het is een ordinaire del, alles is vreselijk nep en gemaakt aan haar, maar toch: het is allemaal zo vermakelijk!
Het is verdomme interessanter dan de gemiddelde flauwe soap!
De types die ze ook om zich heen verzamelt; zo'n enge mislukte acteur (want jaha, wie herinnert zich hem nog uit Onderweg naar Morgen?) cq pisnicht die wel de hele dag niks te doen lijkt te hebben omdat-ie constant bij Patty over de vloer komt en toch heeft-ie geld genoeg om flauwe zeikfeestjes te geven in achterafcafeetjes voor allerlei b-celebrities waar-ie dan fout gaat staan zingen, waarna patty weer een huilbui start voor het podium omdat ze ontroerd is, die ontzettend enge, arrogante vriendinnen van haar (iederee keer weer een andere), die toevallig ook net in het bezit is van een dikke Mercedes of die toevallig in de Makelaarsbusiness zit (en idd: de werkster maar afzeiken, want dat is er een van het lagere plebs) maar ondertussen kom je er helemaal niet achter hoe deze talentlozen aan hun geld komen en hoe ze hun levensstijl kunnen bekostigen. En dan die enge manager (wat valt er nog aan Patty B. te managen?) en die mislukte BB-figurant en GHB-dealer Gert-Jan: waar haal je ze vandaan?
Ik krijg het idee dat een hoop enkel en alleen vrienden zijn van Patty omdat ze af en toe wat geld toegeschoven krijgen van haar of net als Rene haar pinpas mogen lenen.
Ze is veel te snel veel te goed van vertrouwen en daar maken al die mensen gebruik van.

En toch: het blijft me boeien! Ik kan er uren naar kijken. Soms heb je het gevoel alsof je er zelf bijzit en met ze meelacht, zo close is alles geregistreerd. En ik zit gewoon weer iedere keer met smart te wachten op nieuwe vuile was.
En je ziet: iedereen ergert zich er dood aan, maar blijft TOCH kijken.
Het scoort gewoon

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  Trouwste user 2022 vrijdag 6 februari 2004 @ 21:09:50 #157
7889 tong80
Spleenheup
pi_16955731
Semtex dat maakt het juist zo leuk.

zaterdag 7 februari 2004 @ 15:38:41 #158
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16972164
quote:
Op vrijdag 6 februari 2004 20:32 schreef SEMTEX het volgende:

En je ziet: iedereen ergert zich er dood aan, maar blijft TOCH kijken.
Het scoort gewoon

Geen betere televisie dan ergertelevisie!
  zondag 8 februari 2004 @ 19:26:08 #159
521 ruby
Hell yeah!
pi_17007707
Ja, ik denk juist omdat het zoveel mensen irriteert, dat het zo boeiend is. Althans, zo werkt het bij mij wel dus. Heerlijk gewoon.
  maandag 9 februari 2004 @ 00:38:48 #160
72143 WalfredGeesink
De vrachtwagenchauffeur.
pi_17018027
quote:
Op zondag 8 februari 2004 19:26 schreef ruby het volgende:
Ja, ik denk juist omdat het zoveel mensen irriteert, dat het zo boeiend is. Althans, zo werkt het bij mij wel dus. Heerlijk gewoon.
Het irriteert me niet maar ik zit wel met verbijstering te kijken. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit zulke 'openhartige' tv gezien.... Want als zou het gedeeltelijk gespeeld zijn, ze gaat toch maar met haar vette lijf en haar onopgemaakte jankkop op de TV. En je raakt er ook nog aan gewend.... Het is wel moedig in deze tijd waar alles om een perfect uiterlijk draait.. Paul de Leeuw wil dan een persiflage op haar maken, maar het lukt hem niet..... Patty is de ultieme persiflage.
Patty is hysterisch, egocentrisch, theatraal, banaal etc.... en uiteindelijk ook heel eenzaam. Als je alles, zelfs je kind en je ouders inzet voor je kijkcijfers, weet je dan wel wat 'houden van' is.....
pi_17125982
Is het eigenlijk afgelopen?, zie het niet meer in de gids staan.
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
pi_17126151
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 20:04 schreef pos het volgende:
yes, volgend jaar weer terug
Bij Disneykand sluit alles, behalve de souvenirwinkels
pi_17126222
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 20:04 schreef pos het volgende:
Ja, en Fons van Westerloo heeft besloten om Patty een 3e seizoen kado te doen!
Als ze dan nog leeft en niet aan een overdosis ten onder is gegaan...
pi_17128881
Leuk!! het is toch geweldige tv!! Zie nog die dochte voor me op tennisles met een enorme kater en twee sigaretten in der bek..raakte geen bal!! Was een scene die me deed denken aan Patsi in Ab Fab!! Geweldig!!
geniet nooit met mate
pi_18432987
quote:

Patty Brard moet ex 8000 euro per maand aan alimentatie betalen.

Sjoerd Jansen

groningen/eelde - Patty Brard heeft de eerste slag in haar echtscheidingsgevecht verloren. De reality-soapster moet haar ex-partner René Muthert uit Eelde 8000 euro bruto per maand aan alimentatie betalen. Dat heeft de rechter bepaald.

Het betreft een voorlopig oordeel in de echtscheidingsprocedure die nog niet is afgerond. Daarin staan Brard en Muthert, die vijf jaar geleden in het huwelijk traden, als kat en hond tegenover elkaar. De bekende advocaat Bram Moszkowicz, die de belangen van Patty behartigt, probeerde de rechter ervan te overtuigen dat het huwelijk van zijn cliënte niet rechtsgeldig is. "Het huwelijk is voor de lol gesloten in Las Vegas. Daarom is het in Nederland nooit geëcht. Het was een soort grap", stelde de raadsman.

In zijn voorlopige beslissing wees de rechter deze argumentatie van de hand. Naar zijn mening zijn Brard en Muthert wel degelijk in gemeenschap van goederen getrouwd.

Vandaar dat Muthert nu maandelijks 8000 euro van zijn ex-partner tegemoet kan zien. De muzikant had niet verwacht dat hem een dergelijk bedrag zou worden toegekend: "Dit is boven verwachting." Muthert is verder erg tevreden dat de rechter heeft geoordeeld dat zijn huwelijk met Patty wel degelijk een serieuze aangelegenheid is. Volgens hem gaat er niemand 'voor de lol' vijf jaar lang met iemand samenwonen.

Advocaat Moszkowicz en Brard hopen in het verdere verloop van de procedure alsnog aan te tonen dat het huwelijk niet rechtsgeldig is. Dat is mede van belang in verband met een eventuele strafzaak tegen Muthert. Brard heeft bij politie aangifte gedaan dat haar gewezen partner 50.000 euro gestolen en verduisterd heeft. Die klacht heeft alleen een kans van slagen, indien de ongeldigheid van het huwelijk kan worden aangetoond. Als echtgenoot kan Muthert immers niet wegens diefstal worden vervolgd, omdat hij dan zonder problemen over Patty's vermogen mocht beschikken. Dat komt anders te liggen als bewezen kan worden dat Brard en Muthert niet echt getrouwd waren.

Volgens zijn manager Wim Franke hoopt René Muthert dat de hele affaire snel achter de rug is. "René wil zich zo snel mogelijk weer volledig op zijn muziek richten. Hij is in de studio hard aan het werk met het opnemen van een cd met zelfgeschreven nummers. Hij is weer hartstikke lekker actief."
pi_18433059
  donderdag 22 april 2004 @ 17:18:03 #167
15080 static
pi_18613772
quote:
The Best of Patty Brad.

Vanaf 20 mei zendt Yorin wekelijks één uur lang het programma The Best of Patty's Posse uit. In het uur komen alle hoogte en diepte punten van de familie Brad nogmaals langs.

donderdag 22 april 2004 @ 17:42:12 #168
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_18614299
hoogtepunten?
En ze leefden nog lang en gelukkig
  donderdag 22 april 2004 @ 17:51:06 #169
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_18614507
Dieptepunten... Maar die zijn sowieso altijd leuker dan hoogtepunten.
Geen beter vermaak dan leedvermaak...
  donderdag 20 mei 2004 @ 20:47:18 #170
15080 static
pi_19277268
Straks dus.
pi_19277713
Nu dus
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
  donderdag 20 mei 2004 @ 21:03:25 #172
15080 static
pi_19277729
Ik ga naar 'Max in alle Staten'.
pi_19277784
Ow, Patty is oke
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_19277798
Ze heeft zich voor de gelegenheid nog eens ff extra lelijk toegetakeld.

Max is idd een betere optie. *zap*
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
pi_19277815
ik zie René
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_19277883
Om ff in stemming te komen

donderdag 20 mei 2004 @ 21:14:59 #177
15080 static
pi_19278003
We komen nu iig te weten wie dat voetballertje was.
pi_19278067
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 21:10 schreef wizarddragon het volgende:
Om ff in stemming te komen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met make-up kun je idd wonderen verrichten
pi_19278095
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 21:14 schreef static het volgende:
We komen nu iig te weten wie dat voetballertje was.
Volgens mij is het Rafael van der Vaart
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_19278101
Ik vind die dochter nou ook niet bepaald een schoonheid. Snap niet dat die gozer daar zn lus in heeft gedouwd
pi_19278115
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 21:18 schreef mat_herben het volgende:

[..]

Volgens mij is het Rafael van der Vaart
nee, een of andere barkeeper..
pi_19278129
Kut patty gore kut wijf.
Ik wil best of Paradise hotel kijken!!

Klote Patty
pi_19278244
Wie was dat in hemelsnaam? Die voetballer dan
Christian Gyan Ole Ole
pi_19278322
Breezers voor de kinderen...
  donderdag 20 mei 2004 @ 21:30:48 #185
79550 Ymke
your ghost
pi_19278414
Mijn beste vriendin ben jij,,, boeheoeheoheoehoehoeh
  donderdag 20 mei 2004 @ 21:33:54 #186
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_19278512
Na het afschuwelijke tweede seizoen was ik helemaal vergeten hoe lollig het eerste seizoen was
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  donderdag 20 mei 2004 @ 21:40:39 #187
79550 Ymke
your ghost
pi_19278689
Tjongejonge wat een mens
pi_19278867
"wie de bal kaatst, kan hem terugvangen"
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  donderdag 20 mei 2004 @ 23:02:07 #189
521 ruby
Hell yeah!
pi_19280382
Lekker botoxkoppie had Patty.
pi_19302976
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 23:02 schreef ruby het volgende:
Lekker botoxkoppie had Patty.
Zo, daar moest ik ook wel ff van schrikken zeg!! Zeker langsgeweest bij Vanessa!
Leuk weer was die scene bij de slijter "we halen toch allemaal wel es een wijntje??"
geniet nooit met mate
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')