Whahaha, voor 17,6 duizend euro per maand wil ik ook wel met dat stomme hysterische wijf getrouwd zijn voor een jaar of twee.quote:Alimentatie ¤ 8000 voor Patty´s ex
door Petra Boots
AMSTERDAM, woensdag
Patty Brard moet 8000 euro bruto per maand betalen aan haar ex-partner René Muthert. Dat heeft de rechter gistermiddag in deze zaak besloten. Het betreft een voorlopige voorziening zolang de echtscheidingsprocedure loopt.
De rechter zwichtte niet voor het argument van haar advocaat Bram Moszkowicz dat het huwelijk vijf jaar geleden gesloten in Amerika niet rechtsgeldig zou zijn, omdat het louter een fun-huwelijk was. Voor de Nederlandse wet zijn Patty en René gewoon getrouwd in gemeenschap van goederen.
Moszkowicz: "Laat ik heel nuchter vaststellen dat de rechter René slechts de helft toekent van wat hij eiste. Wat dat betreft valt het dus mee. En verder is het belangrijk te weten dat het een voorlopige voorziening is. Wij zijn heel druk om aan te tonen dat het huwelijk tussen Patty en René geen echt huwelijk was."
Marty Gieskes, de strafpleiter van René, is uiteraard blij met de uitspraak: "We zijn op de goede weg. Het ziet er voor ons prima uit." René, die druk bezig is zijn muziekcarrière weer op te pakken, reageert: "De uitspraak is boven verwachting. Ik heb, in tegenstelling tot wat Patty´s advocaat beweert, geen maandelijks bedrag geëist. Achtduizend euro is twee keer zoveel als waar ik op had gerekend, dus ik kan eindelijk weer eens naar de kapper. Ik wil deze zaak nu zo snel mogelijk afwikkelen. Het feit dat Patty zegt dat het geen echt huwelijk is geweest, is voor mij echter een principekwestie geworden. Dat slaat helemaal nergens op en irriteert me mateloos. Wie gaat er in hemelsnaam vijf jaar met iemand samenleven voor de lol?"
quote:Op woensdag 14 april 2004 07:46 schreef 303 het volgende:
Sneu dat het allemaal zo via de pers moet lopen,
quote:"De uitspraak is boven verwachting. Ik heb, in tegenstelling tot wat Patty´s advocaat beweert, geen maandelijks bedrag geëist. Achtduizend euro is twee keer zoveel als waar ik op had gerekend, dus ik kan eindelijk weer eens naar de kapper"
lees dat stukje nu nog eens!!!! het is een 1 malige betaling!! hoeveel denk je dat Patty verdiend!!quote:Op woensdag 14 april 2004 07:38 schreef BobRooney het volgende:
8000 euro per maand![]()
de rechter vind van niet...quote:Op woensdag 14 april 2004 08:31 schreef SEMTEX het volgende:
Wat een bullshit! Het is toch nooit in Nederland een rechtsgeldig huwelijk geweest?
Dat heeft Patty althans bevestigd.
Voorlopige voorziening.quote:Op woensdag 14 april 2004 08:22 schreef Tim_G het volgende:
lees dat stukje nu nog eens!!!!
ohja...... als patty wat zegt is dat waar natuurlijk!quote:Op woensdag 14 april 2004 08:31 schreef SEMTEX het volgende:
Dat heeft Patty althans bevestigd.
Dat maakt geen toch geen zak uit? Het gaat erom of het voor de Nederlandse wet geldig is. Een huwelijk dat alleen in de VS gesloten is, is dat niet. Blijkbaar zijn de papieren ook in NL geregeld.quote:Op woensdag 14 april 2004 08:32 schreef Cybart het volgende:
[..]
de rechter vind van niet...
ik vind het ook geen fun huwelijk...
dan blijf je toch geen 5 !!!! jaar bij elkaar
blijkbaarquote:Op woensdag 14 april 2004 08:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat maakt geen toch geen zak uit? Het gaat erom of het voor de Nederlandse wet geldig is. Een huwelijk dat alleen in de VS gesloten is, is dat niet. Blijkbaar zijn de papieren ook in NL geregeld.
1 malig? zolang de rechtzaak loopt toch....quote:Op woensdag 14 april 2004 08:22 schreef Tim_G het volgende:
[..]
lees dat stukje nu nog eens!!!! het is een 1 malige betaling!! hoeveel denk je dat Patty verdiend!!![]()
Patty is dus een doosquote:Op woensdag 14 april 2004 08:53 schreef Cybart het volgende:
[..]
blijkbaar
anders kent de rechter Rene voorlopig geen 8000 euro per maand toe
Valt inderdaad wel tegen van Bram he?!quote:Op woensdag 14 april 2004 09:02 schreef Najra het volgende:
Wat een prutser is die Moskowiczski zeg. Kan niet eens een eenvoudig echtscheidingszaakje winnen terwijl de echtgenoot nog compleet labiel is ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |