quote:Mij ook
Op zaterdag 10 januari 2004 11:58 schreef BlaatschaaP het volgende:
Het lijkt me echt werkelijk enorme bagger.
De smaak van de gemiddelde Fok!ker is dus erg goed, waarschijnlijk
ze kunt ook duidelijk zien dat ze deze acteurs gecast hebben omdat ze allemaal iets weg hebben van een van de acteurs uit road trip.
Mensen hebben gewoon geen humor, wat is er leuker dan alle vooroordelen over europa te bekijken! Een aantal wordt sterk overdreven maar dat maakt dit soort films juist zo leuk. Geweldige trailer overigens
Hehe, stel je daar niet te veel van voor.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:55 schreef sweek het volgende:
Wil ook gewoon wel eens zien wat ze in Nederland gaan doen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And there was much rejoicing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De opstapeling van vooroordelen en complete onwaarheden is echt te erg, maar de domme amerikanen zullen het wel weer leuk vinden.
Nah, niet echt: US users op IMDB: 687 5.9quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:39 schreef Horrible het volgende:
maar de domme amerikanen zullen het wel weer leuk vinden.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 12:39 schreef Horrible het volgende:Is ook zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mij lijkt het wel een geinige, domme film. Als een movie zich afspeelt in het zuiden van de USA, komen er ook allerlei vooroordelen over inbred rednecks en dan kan je dr ook om lachen...soms dan.
HAHAHAHAH, en jou nodigen ze uit voor een persvoorstelling????? hahahahaquote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik ga volgende week naar de persvoorstelling..t zal me verbazen....matt damon speelt Jason Bourne in de film toch?
Je anders 0% film kennisquote:Op zaterdag 22 mei 2004 02:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat krijg je als je werkt voor een jongerensite
Sterker nog, het waren spacebrownies.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:05 schreef sportschoen het volgende:
En ze eten een soort space-cake en gaan dan helemaal uit hun dak en dan blijkt het een gewoon oudhollandse cake te zijn. Das dan wel weer leuk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet het gewoon zien als een soort Flodder in Amerika, dit zat ook vol met vooroordelenquote:Op zondag 23 mei 2004 22:30 schreef Duiveltja het volgende:
Je weet toch dat de Amerikanen vooroordelen vaak uitvergroten
Je verwachtte enorme bagger.... was 'ie dus erg goed?quote:Op maandag 24 mei 2004 06:17 schreef kinky_queen het volgende:
Wat kan een mens zich toch vergissen
![]()
En waarom werd het verkocht door rastafari? Ik heb ze nog nooit achter de bar zien staan in een coffeeshop.quote:Op zondag 23 mei 2004 20:14 schreef nietzman het volgende:
[..]
Sterker nog, het waren spacebrownies.
Waarom keek je er dan naar.quote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:28 schreef nederhorror.nl het volgende:
Wat een waardeloze, hersencellendodende film. Een dampende drol!
Je hoeft niet per se te kijken naar een film hoor. En waar het op slaatquote:Op dinsdag 1 juni 2004 19:36 schreef nederhorror.nl het volgende:
Ik werk in een bioscoop.
In sommige bioscopen draaien ze films proef, vooral als het voor een éénmalige vertoning is. Zoals in een sneak. Je wil niet halverwege de film in een uitverkochte zaal er achter komen dat er iets niet klopt. Dan pak ik wel eens een filmpje mee. Ik ben altijd van mening dat je pas een échte mening kunt vormen als je een film ook daadwerkelijk gezien hebt.quote:En waar het op slaat
maar waarom vind je de film dan zo slechtquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:01 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
In sommige bioscopen draaien ze films proef, vooral als het voor een éénmalige vertoning is. Zoals in een sneak. Je wil niet halverwege de film in een uitverkochte zaal er achter komen dat er iets niet klopt. Dan pak ik wel eens een filmpje mee. Ik ben altijd van mening dat je pas een échte mening kunt vormen als je een film ook daadwerkelijk gezien hebt.
quote:Op woensdag 2 juni 2004 19:41 schreef phroze het volgende:
Het was juist een leuke film
Ik stel me in op een tienerkomedie. Of hij leuk gaat worden is een tweede, dat weet ik nog niet. Ik vond hem dus absoluut niet leuk.quote:maar waarom vind je de film dan zo slecht
Je weet toch wat voor soort film het gaat worden , dan stel je je daar toch een beetje op in.
Zeker met dit soort films moet dat niet zo moeilijk zijn.
Zeker voor dit genre was de film best aardig
Waarom vond je hem dan niet leukquote:Op woensdag 2 juni 2004 19:50 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Ik stel me in op een tienerkomedie. Of hij leuk gaat worden is een tweede, dat weet ik nog niet. Ik vond hem dus absoluut niet leuk.
Voorspelbare, mislukte humor. Wat is er grappig aan een jongen die constant opmerkt: "This isn't where i parked my car", die een yakuzi induikt om vervolgens een dom blondje te overtuigen dat er iets op haar zit dat er afgewreven moet worden, zodat ze haar bikini uitdoet?quote:Waarom vond je hem dan niet leuk
IGBY GOES DOWN was érg leuk. Heb me meer vermaakt bij CLUELESS, THE BREAKFAST CLUB en FERRIS BUELLER'S DAY OFF.quote:En vind je tienerkomedies uberhaupt wel leuk
Hij komt in Nederland pas 24 juni uit uberhaupt, denk het niet dus.quote:Op donderdag 3 juni 2004 19:22 schreef Mientje het volgende:
Hij lijkt me best leuk! Ik moet hem nu alleen nog es bekijken.. Hij is zeker al in de videotheek of niet?
kijk hier eensquote:Op zaterdag 12 juni 2004 12:44 schreef Sappa het volgende:
wie um al gezien heeft kent vast wel dat geluid wanneer die thomas mail krijgt van "mail, motherfucker"
die wil ik ook wel hebben voor mn email, dus mocht iemand um toevallig hebben..
Ik moet om te beginnen eerlijk zeggen dat ik deze film nog niet heb gezien.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:33 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Voorspelbare, mislukte humor. Wat is er grappig aan een jongen die constant opmerkt: "This isn't where i parked my car", die een yakuzi induikt om vervolgens een dom blondje te overtuigen dat er iets op haar zit dat er afgewreven moet worden, zodat ze haar bikini uitdoet?
thx ik heb um, hijs via hier te downloadenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 13:33 schreef el_hombre het volgende:
[..]
kijk hier eens
http://us.imdb.com/title/tt0356150/board/nest/6649790
Hij is een "serieuze" filmliefhebber.quote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:00 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ik moet om te beginnen eerlijk zeggen dat ik deze film nog niet heb gezien.
Maar het doet mij sterk vermoeden dat jij geen 1 film leuk vindt, en alleen maar hier bent om films die andere mensen wel leuk vinden, af te kraken...
Eens, hoewel ik Road Trip toch nog nét iets beter vindquote:Op zondag 6 juni 2004 18:50 schreef skiczukie het volgende:
Vandaag gezien, ik vind hem super! Echt geweldig. Géen slechte rip-off van Roadtrip.
Volgens mij wil je dat geloven.quote:Maar het doet mij sterk vermoeden dat jij geen 1 film leuk vindt, en alleen maar hier bent om films die andere mensen wel leuk vinden, af te kraken...
Als jij dat wil geloven.quote:Dat is iemand die films alleen leuk vindt als het grootste deel van de mensen niet begrijpt
Hahaha. Wat jij wil. Moet zeggen dat ik me al meer vermaakt heb met jullie "treffende" opmerkingen dan met het zien van EURO TRIP. Maar of dat iets over jullie komisch talent zegt...quote:Daarnaast is het voor een "serieuze" filmliefhebber ook hartstikke stoer om hollywood films af te kraken
Jij hebt een hoop komisch talent?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 19:45 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
Volgens mij wil je dat geloven.
[..]
Als jij dat wil geloven.
[..]
Hahaha. Wat jij wil. Moet zeggen dat ik me al meer vermaakt heb met jullie "treffende" opmerkingen dan met het zien van EURO TRIP. Maar of dat iets over jullie komisch talent zegt...
Michelle Trachtenbergquote:Op zaterdag 10 januari 2004 12:12 schreef thaWarhead het volgende:
Zie ik daar Michelle Trachtenberg
Idd! Die bruggetjes..quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:20 schreef sleepflower het volgende:
De scenes die zich in Amsterdam afspelen, zijn in het echt in Praag opgenomen.
Alle non-amerika scenes zijn in Praag opgenomen.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:20 schreef sleepflower het volgende:
Ik vond de straten al niet erg op Amsterdam lijken.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:20 schreef sleepflower het volgende:
Aha gotcha, ik ga Eurotrip nu wel kijken.quote:Op woensdag 2 juni 2004 20:40 schreef nederhorror.nl het volgende:
[..]
IGBY GOES DOWN was érg leuk. Heb me meer vermaakt bij CLUELESS, THE BREAKFAST CLUB en FERRIS BUELLER'S DAY OFF.
Neen, de scenes zijn opgenomen in een studio in Amerika.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 13:20 schreef sleepflower het volgende:
Vooral met dat jochie die marcherend door de kamer loopt , ik kwam niet bij....quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:33 schreef Xebrozius het volgende:
Er zijn 2 leuke momenten.
Als ze brak zijn in Bratislava, en die gast zegt "here a fun fact.. you made out with your sister man!"
En het jochie die een hitlersnor tekent en al marcherend door het huis van Mieke's vader loopt.
Nee. In Praag.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 19:31 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Neen, de scenes zijn opgenomen in een studio in Amerika.
Flodder in Amerika en Brat 2 anyone?quote:Op woensdag 23 juni 2004 02:45 schreef spooky1234 het volgende:
- wat echt tof zou zijn als er een goeie europese film zou komen met de titel USA trip dat de amerikanen op een zelfde manier belachelijk gemaakt worden.. ik denk dat een geweldige comedy over te maken valt.
Ik zoek de Film Brat 2 al een tijdje, vooral vanwege de fantastische muziek die erin voorkomt.quote:Op woensdag 23 juni 2004 09:36 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Flodder in Amerika en Brat 2 anyone?![]()
Zelf heb ik hem via www.Ebay.de besteld, de ondertitels zijn dan wel in het Engels en of het een origineel is weet ik niet zeker.quote:Op woensdag 23 juni 2004 10:56 schreef Omega het volgende:
Ik zoek de Film Brat 2 al een tijdje, vooral vanwege de fantastische muziek die erin voorkomt.
Weet jij waar ik die kan kopen/huren/downloaden?
Heb de soundtrack al binnequote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:30 schreef Faith5321 het volgende:
Dat Scotty doesn't know blijft in je hoofd hangen ...
Spuit 11quote:Op woensdag 23 juni 2004 03:04 schreef Captain Pervert het volgende:
De scenes in Amsterdam zijn opgenomen in Praag.
Die video van die website van jou !!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 13:59 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Heb de soundtrack al binne
[..]
Spuit 11Alle non-Amerika scenes zijn in Praag opgenomen.
quote:Op vrijdag 25 juni 2004 10:36 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Die video van die website van jou !!!! is dat serieus echt een instructie video?
-edit- hmm laat maar, werd wel erg extreem op het laatst
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Single father | Aviation enthousiast | Gamer
Ik geloof dat hier een term voor is.....quote:Op maandag 28 juni 2004 20:38 schreef Newien het volgende:
Die ene gast zat voortdurend met ze ogen naar de zijkant te kijken omdat ie ze line niet wist en in de extras zie je ook dat hij regelmatig zijn tekst vergeet.. wat een kneusmag em gewoon niet
![]()
Hassel the Hof!quote:Op dinsdag 29 juni 2004 09:44 schreef Kleffe_Dop het volgende:
David Hasselhof!
quote:Op zondag 27 juni 2004 11:33 schreef yohan.nl het volgende:
- Weissen sie Berlin?
Berlin? Klar kann ich Berlin!
Ich habe meiner Alte gestecken in ein bar in Berlin! Tsjak!
Ich fahr so schnell nicht wieder nach Berlin!
- Berlin?
Jaaa Berlin! Wenn Ich inn der nahe von Berlin kom wirde ich verhaftigd!
- He says he's going to berlin!
wooptiedooquote:Op zondag 4 juli 2004 22:56 schreef HomerJ het volgende:
Heb nu die : "Mail mothafucka" op mijn outlook en MSN staan
Ja, gewoon niet serieus nemen...quote:Op zondag 4 juli 2004 23:08 schreef Thomas B. het volgende:
ach... ik vond het wel leuke bagger
idd... ik was kneiter dus het boeide niet echtquote:Op zondag 4 juli 2004 23:15 schreef sweek het volgende:
[..]
Ja, gewoon niet serieus nemen...
En het was op sommige momenten wel leuke bagger.quote:Op maandag 8 maart 2004 17:00 schreef Duiveltja het volgende:
Lijkt me wel leuke bagger
Is dit foutje er nog uitgehaald in de Nederlandse bios/dvd versie?quote:Op zaterdag 12 juni 2004 18:30 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Eens, hoewel ik Road Trip toch nog nét iets beter vind
Maar erg komisch, aanrader voor de liefhebbers van dit genre!
Wel een foutje ontdekt
Dit was de leader die Duitsland aankondigde...![]()
En niet te vergeten Road Trip, die TIG maal beter was.quote:Op maandag 6 december 2004 01:18 schreef VrAnqZ het volgende:
Een tijdje terug gezien, en ach, hij kan er wel mee door.
Maar hij haalt het bij lange na niet bij toppers als American Pie 1 en Van Wilder!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |