Eerst dacht ik: stomme film met overdreven lompe grappen...
Toen keek ik een paar stukjes en dacht jezus wat een bagger.. er klopt gewoon nix van..
Maar toen moest ik toch erg lachen om sommige stukken.. en als je het dan in een ander licht ziet dan is het toch wel erg hillarisch eigenlijk... heerlijk zo een notanotherteenmovie
![]()
natuurlijk klopt er geen reet van..
- als iemand je email blockt kan je vanaf een andere account mail naar sturen
- FLÜGGÅƏNKб¤ČHI¼ßØLSÊN is geen NL woord of uberhaupt een woord.. het is een combinatie van een oosteuropese, scandinavische en germaanse taal..
- manchersterhoolingans resideren niet in londen
- slovakije is niet turkmenistan
- amsterdam is ergens in duitsland of centraal europa gefilmt, en de nederlandse snelweg is een duitse autobahn.. vrachtwagens stoppen niet op de vluchtstrook van een autobahn om lifters op te pikken
etc etc..
maar zo kan je ook zeggen dat geen enkel wijf zo dom is dat ze haar borsten gaat aflikken omdat ze denkt dat daar iets op zit.. wat ze zelf niet ziet of voelt... dat je nergens met 5 cent een hotel kan kopen blabla.. catch my drift? Het is een comedy!! overdreven enzo.. DUH!!
wel is het zielig dat een hoop amerikanen niet de vele fouten zullen merken omdat ze zo bar weinig over europa weten maar voor hun is het ook bedoeld.. amerikaanse film voornamelijk gemaakt voor amerikanen en die zien toch niet als er bij duitsland zo een bordje staat van automatische afsluiting..
- scotty doesn't know liedje is gewoon briljant.. tof nummer ook!
- michelle trachtenberg is echt mooi gewoon.. vind celebrity's heel zelden aantrekkelijk maar zij heeft iets aparts.. wow.. (nou heb ik inmiddels andere fotos van dr gezien en daar is het een lelijk meisje eigenlijk maar in de film ziet ze er heerlijk uit)
- echt jammer dat het uitgeknipt is dat michelle haar borsten gaat flashen als ze liften.
- snap niet wat iedereen zo grappig vond aan dat hitler jongetje.. er zaten stuk of 6-7 super grappen.. 10 middelmatige grappen en dat hitler jongetje was een van de 10 middelmatige grappen..
- valt me wel op dat alle europeanen of gay of bi of extreem kinky zijn.. maar dat hoort bij de stereotypering.. scuzi.. scuzi..
![]()
- wat echt tof zou zijn als er een goeie europese film zou komen met de titel USA trip dat de amerikanen op een zelfde manier belachelijk gemaakt worden.. ik denk dat een geweldige comedy over te maken valt.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!