quote:In navolging van Het STOPPEN met roken topic ... hier het vervolg.
31-3 Thee
10-4 Digger
7-5 weerdo
23-5 Zusje
26-5 glasbak
1-6 Gaoxing
7-6 Spookvrouw
7-6 ~Anja~
13-6 Destinies_Child
19-6 Zanderrr
27-6 Esther
28-6 KingShakur
29-6 Tinkerbell
1-7 Lodi
2-7 DaBuzzz
Volgen:
- Sjak
- Stranger
[Dit bericht is gewijzigd door KingShakur op 02-07-2001 08:45]
Enieweei ... Sterkte !!
Alleen zondig ik nog weleens als ik uitga of op het terras ofzo zit.
Maar gewoon door de week rook ik eigenlik niks meer.
Ik ben meer een gelegenheidsroker geworden.
quote:ik ken genoeg mensen hoor!
Op vrijdag 29 juni 2001 13:04 schreef Ultralaser het volgende:
Ben 19 jaar en heb nog nooit gerookt hehedat doen jullie mij niet na
quote:*kuch*
Op vrijdag 29 juni 2001 13:04 schreef Ultralaser het volgende:
Ben 19 jaar en heb nog nooit gerookt hehedat doen jullie mij niet na
* Fannetje is 21 en heeft nog nooit gerookt
Ik ga binnekort weer een nieuwe poging wagen maar dan met wat hulpmiddelen. Zo eerst maar eens langs een apotheek om te kijken wat ze me aan kunnen raden.
Ik dacht zelf aan nicotinepleisters, die kauwgom lijkt me vreselijk of valt dat mee?
Die pillen die Zusje heeft gebruikt klonken me ook goed in de oren, maar na wat navraag blijken ze toch niet zo goed voor je gezondheid te zijn. Wat waren de bijeffecten waar je last van kreeg Zusje?
Goed, de volgende poging gaat zondag of maandag van start, en heeeel misschien voegt mijn schatje zich een week later bij me
quote:Hey Sjak, Dat komt helemaal goed, lekker je eigen tempo!
Op vrijdag 29 juni 2001 13:25 schreef sjak het volgende:
Hee doorzetters, haal mij maar even van de lijst. Ik ben doorgegaan met roken, helaas.Ik ga binnekort weer een nieuwe poging wagen maar dan met wat hulpmiddelen. Zo eerst maar eens langs een apotheek om te kijken wat ze me aan kunnen raden.
Ik dacht zelf aan nicotinepleisters, die kauwgom lijkt me vreselijk of valt dat mee?Die pillen die Zusje heeft gebruikt klonken me ook goed in de oren, maar na wat navraag blijken ze toch niet zo goed voor je gezondheid te zijn. Wat waren de bijeffecten waar je last van kreeg Zusje?
Goed, de volgende poging gaat zondag of maandag van start, en heeeel misschien voegt mijn schatje zich een week later bij me
quote:
Op vrijdag 29 juni 2001 13:25 schreef sjak het volgende:
Hee doorzetters, haal mij maar even van de lijst. Ik ben doorgegaan met roken, helaas.
quote:Zo mag ik het horen. Uit alles aan je spreekt dat je het roken echt zat bent en er vanaf wil en ik ben er van overtuigd dat het je dan ook moet kunnen lukken.
Ik ga binnekort weer een nieuwe poging wagen maar dan met wat hulpmiddelen. Zo eerst maar eens langs een apotheek om te kijken wat ze me aan kunnen raden.
quote:Niet alleen jouw schatje, hier op Fok! moet je um delen
En Sjak, voel je niet te schuldig of dipperig dat het je niet zo 'makkelijk' afgaat tot op heden als de anderen, want het is gewoon erg lastig wel hoor. Probeer al je moed en energie en inzet bijeen te schrapen voor een volgende poging en probeer tot die tijd iig je roken zo veel mogelijk te beperken, zodat de stap daluk wat minder groot is.
Suc6 iig meis!
En alle anderen, en met name ff Tinkerbell en Acnaib, ook heel veel suc6!
punt is, ik moet wat te doen hebben... en minder stress... ben zo een stress roker, maar het gaat nu snel de verkeerde kant op, en dat willen we niet!
quote:Heelke, lekker doen en hier af en toe wat van je afkleppen... zorgen dat je iets bij de hand hebt voor in je handen, een stressballetje, een pen, tandestokers....
Op zaterdag 30 juni 2001 12:51 schreef heelke het volgende:
* heelke gaat ook snel stoppen!!!!punt is, ik moet wat te doen hebben... en minder stress... ben zo een stress roker, maar het gaat nu snel de verkeerde kant op, en dat willen we niet!
quote:Waarom kuch je dan?
Op vrijdag 29 juni 2001 13:11 schreef Fannetje het volgende:
*kuch** Fannetje is 21 en heeft nog nooit gerookt
* Koekepan is gelegenheidsroker
quote:Mijn stats :
Op zaterdag 30 juni 2001 11:06 schreef KingShakur het volgende:
* KingShakur kijkt ff hoe het met de anderen gaat? Met mij gaat alles prima! Alleen wennen aan het feit dat koffie en cola anders smaken...
One month, four days, 4 hours, 28 minutes and 42 seconds. 703 cigarettes not smoked, saving fl 114,71. Life saved: 2 days, 10 hours, 35 minutes.
Het wordt in sommige situaties wel lastiger om m'n gedachten er vanaf te houden...
quote:Ja, daar is op zich weinig mis mee, kleine hoeveelheid sigaretten per week. Maar ik ben bang dat als ik 1 sigaretje opsteek, onder het mom van 'gezellig', ik daarna weer vrolijk een pakje per dag ga roken.
Op vrijdag 29 juni 2001 12:54 schreef tigershark het volgende:
Ik ben ook al een maand of 4 gestopt.Alleen zondig ik nog weleens als ik uitga of op het terras ofzo zit.
Maar gewoon door de week rook ik eigenlik niks meer.
Ik ben meer een gelegenheidsroker geworden.
Dus maar niet.
quote:Met mij gaat het ook prima, heb alleen het gevoel dat ik 10 kilo aangekomen ben. Is heus niet zoveel hoor, hoop ik, maar zo voel ik me. Een niet-meer-rokend-propje. Voorderest gaat het goed ja.
Op zaterdag 30 juni 2001 11:06 schreef KingShakur het volgende:
* KingShakur kijkt ff hoe het met de anderen gaat? Met mij gaat alles prima! Alleen wennen aan het feit dat koffie en cola anders smaken...
Gister 2 keer gehoord: 'Ah, nog eentje, om het af te leren'
3 keer: 'Niet zo ongezellig'
1 keer: 'Je bent maar een keer jong'
0 keer: 'je bent te dik geworden'
quote:hahahaha! je moest eens weten hoeveel stressballetjes,ketingkjes,bananen en andere ik al gesloopt heb!!!! hoeveel lolly's ik al gevroten heb en hoeveel bierviltjes het ongeluk hadden op mijn weg te liggen (noujah, eik gewoon recht voor mijn neus en anders zocht ik ze wel op)! en dat was allemaal voor ik rookte! hehe.. nu is dat allemaalklaar en af enzo... maarjah... echt beter is het niet... k ben nogal een neurooooot weetju!
Op zaterdag 30 juni 2001 13:08 schreef KingShakur het volgende:[..]
Heelke, lekker doen en hier af en toe wat van je afkleppen... zorgen dat je iets bij de hand hebt voor in je handen, een stressballetje, een pen, tandestokers....
Hij staat me nog wel die bril, maar de pootjes moesten wel een klein beetje gebogen worden.
Die pondjes gaan er wel weer vanaf,
hoop ik.
quote:Nee, wist ik niet.
Op zaterdag 30 juni 2001 20:29 schreef heelke het volgende:k ben nogal een neurooooot weetju!
* Destinies_Child gaat dapper door met niet-roken....
Kom op mensen die het moeilijk hebben!!! Als IK het kan kan IEDEREEN het!! Echt, heus waar!
Bij mij werkt het overigens (nog) niet.
* DIGGER huppelt in cheerleader outfit al dansend in de rondte
quote:Kijk, daar doen we het voor
Op zondag 01 juli 2001 13:49 schreef DIGGER het volgende:
* DIGGER huppelt in cheerleader outfit al dansend in de rondte
Zat me net te bedenken hoeveel geld ik al bespaard heb en hoe weinig ik daarvan merk . Raar, als ik nu nog rookte zou ik wel helemaal rood staan. Maar goed...
Verschrikkelijk vieze smaak in m'n mond, en een dubbele kater.
Wat is 't toch een smerige zooi.
quote:Hehe, daar zit ik nou al dagen op te wachten
Op zondag 01 juli 2001 13:49 schreef DIGGER het volgende:
Ben daluk een paar dagen ff niet online, dus bij deze iedereen nogmaals: Hou vol, doe je best, kom op!* DIGGER huppelt in cheerleader outfit al dansend in de rondte
* pluisje schenkt nog een glaasje in voor alle stoppers
Hou vol mensen!
Net de laatste uitgemaakt. Nu ga ik alles wat herinnert aan roken snel opruimen en dan ga ik weer over op het gezonde en niet stinkende leven van een niet-roker.
En de andere stoppers: Ook veel succes!!!
Een shaggie draaien om jezelf een houding te geven is een tweede natuur geworden.
quote:Daar houd ik dan ook mee rekening mee door tijdelijk wat minder sociaal buiten de deur te doen
Op zondag 01 juli 2001 22:44 schreef tong80 het volgende:
Het moeilijkst is 't bij het uitgaan. Alcohol stimuleert de nicotine behoefte, en sociaal roken zit er bij de meesten ook ingebakken.
Ik zie nu vooral op tegen een week waarin ik me echt nergens op kan concentreren. Beetje lastig op m'n werk.
Succes stoppers en vooral Lodi!
quote:Heel goed. Prettig als dat no problemo is.
Op maandag 02 juli 2001 00:38 schreef KingShakur het volgende:
Gisteren sociaal buiten de deur geweest, kroegen, alcohol met drie rokers: no problemo!
Net terug van een concert in een rokerige tent: alles OK!
quote:Dank je. Jij ook en de rest natuurlijk ook
Succes stoppers en vooral Lodi!
17 jAAR lang, gemiddeld anderhalf pakje per dag......
Het eerste uur zit erop ;-)
Als het verder zo blijft is het een eitje......ik lul mezelf even moed in..
Tot laterzzzz
Met mij gaat het ok. Op een enkel dieptepuntje na is het niet-roken goed vol te houden.
In tegenstelling tot een aantal anderen ben ik nog geen gram aangekomen nadat ik gestopt ben, weeg nog steeds 56 kilo ondanks mijn onbedwingbare behoefte tot het snoepen van chocolade, waar ik dan ook wel aan toe geef
Aan het begin van weer een nieuwe rook-vrije week wens ik iedereen wederom veel succes toe!!
* Destinies_Child deelt 1000 frisse uit aan alle stoppers én aan alle mensen die ons zo steunen!
[Dit bericht is gewijzigd door Destinies_Child op 02-07-2001 08:45]
quote:GEWELDIG!!!!!!!:*
Op maandag 02 juli 2001 08:06 schreef DaBuzzzzz het volgende:
hoe was het ookal weer???17 jAAR lang, gemiddeld anderhalf pakje per dag......
Het eerste uur zit erop ;-)
Als het verder zo blijft is het een eitje......ik lul mezelf even moed in..Tot laterzzzz
Enige probleem, ik voel me zo ontzettend opgeblazen. Lijkt wel of je tig liters vocht vasthoudt in je lichaam. Toch geeft die weegschaal geen gram extra aan.
Maar, ik ga wel weer sporten. Ik ga er gewoon tijd voor maken! Ik mis het teveel.
* Destinies_Child is benieuwd of ze sterk genoeg is om deze dag wederom zonder peukies door te komen....
Kom op jongens, ik hou het ook vol en al bijna een maand!!!!
Destinies_Child, je bent al zo'n eind. Laat je niet gek maken door die nicotinelucht. Zeg anders dat je er last van hebt als er in je omgeving gerookt wordt, want zware shag heeft helemaal een sterke walm .
voor jou.
En alle anderen, ik ben niet zo'n ster in het onthouden van namen, ik strooi liever sterretjes ... , hou vol, we zijn allemaal op de goeie weg. De eerste weken zijn het moeilijkst.
* spookvrouw strooit alle kleuren sterretjes door dit topic heen voor iedereen
voor allemaal, jullie zijn allemaal kanjers !
* spookvrouw danst bij afwezigheid van Digger en Elegantly Wasted in het cheerleaderspakje ter aanmoediging en heeft ook stiekem het spandoek van Gaoxing ingepikt
ZET HEM OP!!! ZET HEM OP!!! ZET HEM OP!!!
NICO EN TIEN WILLEN WE NIET MEER ZIEN
quote:Hihi.....dit had ik net even nodig....tnx!!
Op dinsdag 03 juli 2001 10:50 schreef spookvrouw het volgende:
* spookvrouw komt toch maar even dit topic binnenwaren om iedereen weer een hart onder de riem te steken, want zo hier en daar zie ik toch wel wat probleempjesKom op jongens, ik hou het ook vol en al bijna een maand!!!!
![]()
Destinies_Child, je bent al zo'n eind. Laat je niet gek maken door die nicotinelucht. Zeg anders dat je er last van hebt als er in je omgeving gerookt wordt, want zware shag heeft helemaal een sterke walm
.
voor jou.
En alle anderen, ik ben niet zo'n ster in het onthouden van namen, ik strooi liever sterretjes ...
, hou vol, we zijn allemaal op de goeie weg. De eerste weken zijn het moeilijkst.
* spookvrouw strooit alle kleuren sterretjes door dit topic heen voor iedereen
voor allemaal, jullie zijn allemaal kanjers !
* spookvrouw danst bij afwezigheid van Digger en Elegantly Wasted in het cheerleaderspakje ter aanmoediging en heeft ook stiekem het spandoek van Gaoxing ingepikt
ZET HEM OP!!! ZET HEM OP!!! ZET HEM OP!!!
NICO EN TIEN WILLEN WE NIET MEER ZIEN
Het liefst werd ik gelegenheids roker. eentje bij de koffie, eentje na het eten, en wat op feetjes enzo.
denk niet dat ik dat ooit zal kunnen, dus dan maar gewoon niet....
enne Destiny!!...hoe lang jij al dan??
succes aan mezelf en de rest!!!!
DaBuzzzzzzz
* spookvrouw aait Dabuzzz even over zijn/haar bolletje en geeft een klopje op de schouder
Kom op joh, hou je er maar aan vast dat we hier allemaal doorheen hebben gemoeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |