quote:Je bedoelt lame lemming.
Op vrijdag 9 januari 2004 02:05 schreef thabit het volgende:
Oja, dit topic is het vervolg van [Centraal] IK BEN VERLIEFD!
Ik was EXACT dit topic aan het bouwen! Toen klikte ik op "active topics" en zag 'm staan. Ik denk HUH, ik heb 'm nog niet eens toegevoegd.
Nah, jij was 1 seconde eerder.
quote:Maar ben je nou verliefd of wat?
Op vrijdag 9 januari 2004 02:06 schreef Chooselife het volgende:
Scary dude!!!!![]()
Ik was EXACT dit topic aan het bouwen! Toen klikte ik op "active topics" en zag 'm staan. Ik denk HUH, ik heb 'm nog niet eens toegevoegd.
Nah, jij was 1 seconde eerder.
quote:Ik reageer hier toch. Ik bouwde toch ook zo'n topic.
Op vrijdag 9 januari 2004 02:08 schreef paniekzaaier het volgende:[..]
Maar ben je nou verliefd of wat?
Wat denk je zelf.
quote:6 maanden onvrijwillig celibatair...
Op vrijdag 9 januari 2004 02:18 schreef kastanova het volgende:
Nu niet, nooit geweest, ga het waarschijnlijk ook nooit worden, leef nu 2 maanden moedwillig celibatair.
Beat that.
quote:Dat maakt je een loser en dus níet bijzonder
Op vrijdag 9 januari 2004 02:20 schreef nozem het volgende:
6 maanden onvrijwillig celibatair...
quote:Gelukkig maar, ik dacht al bijna dat ik iemand was
Op vrijdag 9 januari 2004 02:25 schreef kastanova het volgende:[..]
Dat maakt je een loser en dus níet bijzonder
.
quote:Nooit verliefd geweest? ..wat jammer
Op vrijdag 9 januari 2004 02:18 schreef kastanova het volgende:
Nu niet, nooit geweest, ga het waarschijnlijk ook nooit worden, leef nu 2 maanden moedwillig celibatair.
Beat that.
Ik ben het iig nu ook niet
Ben wel slapeloos, maar niet van
(heb ik in het verleden ook al wel gezegd maar dat wil nogal wel es mislukken)
quote:als je eenmaal een grote meid bent, gaat dat over, hoor
Op vrijdag 9 januari 2004 12:43 schreef Mini_rulez het volgende:
Tot nu toe heb ik de verleiding om weer verliefd te worden kunnen weerstaan.
Helaas duurt zo'n niet-verliefde periode nooit lang.
quote:Achteraf misschien... Rothormonen.
Op vrijdag 9 januari 2004 12:45 schreef milagro het volgende:[..]
als je eenmaal een grote meid bent, gaat dat over, hoor
geniet er maar van, het is best leuk, al die ellende
quote:Euhm
Op vrijdag 9 januari 2004 12:42 schreef AKnynke het volgende:
ik ben ook niet verliefd, maar wil wel weer verliefd worden! maar ja, waar blijven de leuke jongens nou?
quote:HAI
ik ben ook niet verliefd, maar wil wel weer verliefd worden! maar ja, waar blijven de leuke jongens nou?
Nu kan ik het nog niet echt verliefd noemen dus uhm, niet verliefd dus at the moment...
quote:same here.. ook eens prettig om eens niet in een emotioneel turbulente periode te zitten.. weer eens aan jezelf werken..
Op vrijdag 9 januari 2004 14:48 schreef Mr_Brownstone het volgende:
Ik ben gewoon lekker niet verliefd. Wat een innerlijke rust
quote:Idem hier
Op vrijdag 9 januari 2004 18:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben ook niet verliefd.
En in tegenstelling tot eerdere wanhoop; ik hou het voorlopig zo.
quote:Een vertroebeling van de realiteit waardoor een mens niet meer in staat is fatsoenlijk te functioneren en in die hoedanigheid ook de minderwaardigheid van het vrouwelijk geslacht niet meer inziet.
Op vrijdag 9 januari 2004 19:37 schreef chocolatemoeze het volgende:
Wat is dat, verliefd zijn?
quote:*meld
quote:Homo
Op vrijdag 9 januari 2004 19:43 schreef kastanova het volgende:[..]
Een vertroebeling van de realiteit waardoor een mens niet meer in staat is fatsoenlijk te functioneren en in die hoedanigheid ook de minderwaardigheid van het vrouwelijk geslacht niet meer inziet.
Mar dat is mijn mening whehehe.
.
quote:Jij vindt het vrouwelijk geslacht minderwaardig, leg eens uit waarom dan?
Een vertroebeling van de realiteit waardoor een mens niet meer in staat is fatsoenlijk te functioneren en in die hoedanigheid ook de minderwaardigheid van het vrouwelijk geslacht niet meer inziet.
.
Of was jij die zelfingenomen klootzak waarmee men geen discussie kan voeren?
quote:Men kan het wel, maar men druipt meestal af met de staart tussen de benen als ik ze vastgeluld heb
Op vrijdag 9 januari 2004 19:46 schreef nozem het volgende:Of was jij die zelfingenomen klootzak waarmee men geen discussie kan voeren?
quote:Zou dat het zijn, of zouden mensen misschien kunnen denken: "Laat maar, ik heb geen zin om nog meer kostbare tijd aan deze klojo te verspillen?"
Op vrijdag 9 januari 2004 19:50 schreef kastanova het volgende:[..]
Men kan het wel, maar men druipt meestal af met de staart tussen de benen als ik ze vastgeluld heb
.
[Dit bericht is gewijzigd door nozem op 09-01-2004 20:17]
quote:Dat is het ja
Op vrijdag 9 januari 2004 20:17 schreef nozem het volgende:Zou dat het zijn
quote:Prima, maar leg eens uit waarom jij vrouwen beschouwt als het minderwaardige geslacht zonder aan te komen met argumenten als: "Ja, maar mannen kunnen beter leiding geven of harder lopen" ?
Op vrijdag 9 januari 2004 20:18 schreef kastanova het volgende:[..]
Dat is het ja
.
quote:Dus jij vraagt me iets uit te leggen, maar eist wel dat ik de meest bewezen en duidelijke stellingen niet gebruik
Op vrijdag 9 januari 2004 20:21 schreef nozem het volgende:
Prima, maar leg eens uit waarom jij vrouwen beschouwt als het minderwaardige geslacht zonder aan te komen met argumenten als: "Ja, maar mannen kunnen beter leiding geven of harder lopen" ?
quote:en bij homo's?
.
quote:Homo's transformeren doorgaans grotendeels in een vrouw.
Op vrijdag 9 januari 2004 20:51 schreef milagro het volgende:
en bij homo's?
of vallen die ook onder het zwakke geslacht ondanks de leuter?
[Dit bericht is gewijzigd door kastanova op 09-01-2004 20:57]
quote:Okay, dan is dat duidelijk
Op vrijdag 9 januari 2004 20:55 schreef kastanova het volgende:[..]
Homo's transformeren doorgaans grotendeels in een vrouw.
Ze voelen zich aangetrokken tot mannen en worden vaak ook zo emotioneel als het vrouwelijke geslacht.
Waarvan het laatste uiteraard het grootste minpunt is.
quote:same here
quote:De moeders van achtereenvolgend: Hammurabi, Alexander de Grote, Julius Caesar, Napoleon en Hitler. Om een kleine greep te doen uit het aanbod
Op vrijdag 9 januari 2004 20:29 schreef kastanova het volgende:
Bedenk maar eens een paar vrouwen die een noemenswaardige rol hebben gespeeld en je zult m'n punt begrijpen.
quote:Slechts draagmoeders die als zaadreservoir gediend hebben
Op vrijdag 9 januari 2004 23:07 schreef Leshy het volgende:[..]
De moeders van achtereenvolgend: Hammurabi, Alexander de Grote, Julius Caesar, Napoleon en Hitler. Om een kleine greep te doen uit het aanbod
quote:'Slechts' is niet de term die ik zou gebruiken. Het is niet alsof je op zoek kunt gaan naar iets anders.
Op vrijdag 9 januari 2004 23:39 schreef kastanova het volgende:
Slechts draagmoeders die als zaadreservoir gediend hebben.
quote:Precies de reden waarom het vrouwelijke geslacht nog nuttig is...
Op vrijdag 9 januari 2004 23:40 schreef Leshy het volgende:
'Slechts' is niet de term die ik zou gebruiken. Het is niet alsof je op zoek kunt gaan naar iets anders.
quote:Als je koffie zetten tijdens belangrijk overleg tussen mannen evenwaardig noemt, ja, inderdaad
Op vrijdag 9 januari 2004 23:49 schreef Leshy het volgende:
Gezien het feit dat vrouwen een evenwaardige rol hebben gespeeld in de evolutie van de mens, kan ik het niet eens zijn met die stelling.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 23:47 schreef wobbel_kloon het volgende:
(en anders heb je altijd dating.nl fok.nl![]()
)
quote:Dit zou een lange discussie kunnen worden, maar in dit geval zal ik volstaan met een: Terug onder je brug, troll!
Op vrijdag 9 januari 2004 23:51 schreef kastanova het volgende:
Als je koffie zetten tijdens belangrijk overleg tussen mannen evenwaardig noemt, ja, inderdaad.
quote:De grootste cock-ups in de historie werden ook veroorzaakt door mannen
Op vrijdag 9 januari 2004 20:29 schreef kastanova het volgende:[..]
Dus jij vraagt me iets uit te leggen, maar eist wel dat ik de meest bewezen en duidelijke stellingen niet gebruik
Vreemde manier van uitleg vragen, maar ik zal een poging wagen.
Naja, op de fysieke overmacht na, is het het ook een pluspunt dat mannen niet zwanger kunnen worden, niet ongesteld worden en tegen een boom aan kunnen pissen.
En een globale blik in de geschiedenisboeken leert ons ook dat mannen hoofdzakelijk de wereld draaiende houden en dat vrouwen er vrolijk achteraan huppelen.
Bedenk maar eens een paar vrouwen die een noemenswaardige rol hebben gespeeld en je zult m'n punt begrijpen.
Verder zeg ik niet dat alle mannen beter zijn, maar ik toevallig wel.
Noem me dus maar een ervaringsdeskundige.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 23:52 schreef wobbel_kloon het volgende:
neukuh?
code:Misschien tegen de tijd dat je het hebt uitgevondenGeslacht Onbekend
quote:Ik quote dit alleen maar even voor het effect
Op vrijdag 9 januari 2004 23:52 schreef CherryLips het volgende:
en het is wetenschappelijk bewezen dat mannen simpelweg geen stof of viezigheid niet zien liggen!
[Dit bericht is gewijzigd door Leshy op 09-01-2004 23:58]
quote:* in broek kijkt
Op vrijdag 9 januari 2004 23:57 schreef Leshy het volgende:[..]
code:Misschien tegen de tijd dat je het hebt uitgevondenGeslacht Onbekend
quote:* ook in broek kijkt
Op vrijdag 9 januari 2004 23:58 schreef wobbel_kloon het volgende:
* in broek kijkt
* leuter ziet hangen
quote:* SurfDude meldt zich dan ook maar...
Op vrijdag 9 januari 2004 02:04 schreef thabit het volgende:
Wie nog meer niet?
quote:Zou iemand me in het vervolg willen waarschuwen dat iets door een vrouw getypt is zodat ik m'n tijd niet verspil met het lezen van haar gebrabbel?
Op vrijdag 9 januari 2004 23:52 schreef CherryLips het volgende:
De grootste cock-ups in de historie werden ook veroorzaakt door mannenMannen misbruiken hun algemene fysieke sterkte (want ja, ik geef toe, ze zijn 9 van de 10 keer sterker dan een vrouw) regelmatig tegenover vrouwen, misbruiken macht zodra ze die krijgen, en het is wetenschappelijk bewezen dat mannen simpelweg geen stof of viezigheid niet zien liggen! Zonder vrouwen zou de aardkloot een puinzooi zijn!
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 00:02 schreef kastanova het volgende:[..]
Zou iemand me in het vervolg willen waarschuwen dat iets door een vrouw getypt is zodat ik m'n tijd niet verspil met het lezen van haar gebrabbel?
Feit blijft namelijk dat mannen de belangrijke beslissingen maken en waar gehakt wordt vallen nu eenmaal spaanders.
Mannen zijn namelijk niet perfect dus tussen al die beslissingen die ze maken zitten ook weleens fouten.
Aangezien de belangrijkste beslissing van vrouwen de kleur van hun schoenen is, komen hun fouten dus niet in de geschiedenisboeken voor.
En dat we geen stof en viezigheid zien liggen is omdat vrouwen niet de hele dag Oprah kunnen blijven kijken.
ja, ik bedoel, valt gewoon niks aan toe te voegen
quote:Ziet wel weer dat je niet kijkt naar wie wat typt aangezien je aan mn naam + avatar had kunnen zien dat ik geen vent was... niet verder kijken dan de neus lang is, typisch iets voor mannen
Op zaterdag 10 januari 2004 00:02 schreef kastanova het volgende:[..]
Zou iemand me in het vervolg willen waarschuwen dat iets door een vrouw getypt is zodat ik m'n tijd niet verspil met het lezen van haar gebrabbel?
Feit blijft namelijk dat mannen de belangrijke beslissingen maken en waar gehakt wordt vallen nu eenmaal spaanders.
Mannen zijn namelijk niet perfect dus tussen al die beslissingen die ze maken zitten ook weleens fouten.
Aangezien de belangrijkste beslissing van vrouwen de kleur van hun schoenen is, komen hun fouten dus niet in de geschiedenisboeken voor.
En dat we geen stof en viezigheid zien liggen is omdat vrouwen niet de hele dag Oprah kunnen blijven kijken.
quote:Waar denk je dat mijn eerste opmerking op sloeg dan?
Op zaterdag 10 januari 2004 00:29 schreef CherryLips het volgende:Ziet wel weer dat je niet kijkt naar wie wat typt aangezien je aan mn naam + avatar had kunnen zien dat ik geen vent was... niet verder kijken dan de neus lang is, typisch iets voor mannen
quote:Ik ben ook celibaat, bij keuze. Zie mijn eerdere post in dit topic; niet verliefd, wil t ook houden zo voorlopig. Niet denken dat je uniek bent.
Op zaterdag 10 januari 2004 00:36 schreef kastanova het volgende:[..]
Waar denk je dat mijn eerste opmerking op sloeg dan?
Niet dat het geholpen heeft aangezien ik je poging tot een intelligente reply nu alweer gelezen heb.
En trouwens, gezien het gemak waarmee ik mijn celibaat volhoud en de moeite die de vrouwen ermee hebben, zijn vrouwen dus sowieso zwakker.
quote:Ieder mens is uniek
Op zaterdag 10 januari 2004 00:41 schreef CherryLips het volgende:[..]
Ik ben ook celibaat, bij keuze. Zie mijn eerdere post in dit topic; niet verliefd, wil t ook houden zo voorlopig. Niet denken dat je uniek bent.
quote:En wat nou als je toevallig 'verliefd' wordt? niet dat ik er ervaring mee heb, maar het kan gebeuren Zeg je dan ook tegen jezelf van 'nee, deze keer niet' of ga je er dan toch voor?
Op zaterdag 10 januari 2004 00:41 schreef CherryLips het volgende:[..]
Ik ben ook celibaat, bij keuze. Zie mijn eerdere post in dit topic; niet verliefd, wil t ook houden zo voorlopig. Niet denken dat je uniek bent.
quote:Nou, ik ben nooit echt helemaal hoteldebotel geweest op een jongen, maar tweemaal ben ik er niet voorgegaan en de 2e keer was bewust. Omdat ik niet wilde dat precies hij m'n eerste vriendje werd en hij toch niet bij me paste al vond ik hem echt leuk.
Op zaterdag 10 januari 2004 01:06 schreef Anthraxx het volgende:[..]
En wat nou als je toevallig 'verliefd' wordt? niet dat ik er ervaring mee heb, maar het kan gebeuren Zeg je dan ook tegen jezelf van 'nee, deze keer niet' of ga je er dan toch voor?
quote:Ik ook
Op zaterdag 10 januari 2004 00:50 schreef kastanova het volgende:[..]
Ieder mens is uniek
.
Ik ben het echter op een bijzondere en positieve manier.
grmpf
verkeerde posticon
ja, als je die dingen dan toch gebruikt.....
deze mag dus weg
....
grmpfZ!
[Dit bericht is gewijzigd door Jzz op 10-01-2004 01:25]
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 01:23 schreef Jzz het volgende:
wat is iedereen weer gelukkig
quote:Gezien je reactie erboven blijkt het allemaal nog wel mee te vallen
Op zaterdag 10 januari 2004 01:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik ook. Vind ik.
quote:Jij komt bij mij ook over als de zoveelste stakker hoor, dus maak je niet druk.
Op zaterdag 10 januari 2004 01:24 schreef kastanova het volgende:[..]
Gezien je reactie erboven blijkt het allemaal nog wel mee te vallen
.
quote:Heeft u daar ook nog argumenten voor of gaat u op de oude vertrouwde, vrouwelijke manier door; dom blaten gevolgd door lief knipperen met de oogjes in de hoop dat ze over uw stupiditeit heenkijken?
Op zaterdag 10 januari 2004 01:38 schreef CherryLips het volgende:[..]
Jij komt bij mij ook over als de zoveelste stakker hoor, dus maak je niet druk.
quote:Nou, dit gedrag komt niet echt opwindend over. Verkondigen dat vrouwen minderwaardig zijn maakt jou in mijn ogen geen held, en dan nog zo schaapachtig jezelf proberen te bewijzen verandert niets.
Op zaterdag 10 januari 2004 02:41 schreef kastanova het volgende:[..]
Heeft u daar ook nog argumenten voor of gaat u op de oude vertrouwde, vrouwelijke manier door; dom blaten gevolgd door lief knipperen met de oogjes in de hoop dat ze over uw stupiditeit heenkijken?
quote:Negeer hem gewoon. Hij zit je toch alleen maar op te naaien.
Op zaterdag 10 januari 2004 12:11 schreef CherryLips het volgende:[..]
Nou, dit gedrag komt niet echt opwindend over. Verkondigen dat vrouwen minderwaardig zijn maakt jou in mijn ogen geen held, en dan nog zo schaapachtig jezelf proberen te bewijzen verandert niets.
quote:Weet ik; ik hem toch ook?
Op zaterdag 10 januari 2004 12:24 schreef Anthraxx het volgende:[..]
Negeer hem gewoon. Hij zit je toch alleen maar op te naaien.
quote:Nee! Niet doen! Niet happen! Stop, nu je nog terug kan!
Op zaterdag 10 januari 2004 12:25 schreef CherryLips het volgende:[..]
Weet ik; ik hem toch ook?
quote:Ok, ik stop. Mag ik nu een koekje?
Op zaterdag 10 januari 2004 12:46 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
Nee! Niet doen! Niet happen! Stop, nu je nog terug kan!
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 02:18 schreef Chirma het volgende:
*meldt*
maar wil wel verliefd zijn!
quote:mijn of eigen deeg
Op zaterdag 10 januari 2004 13:22 schreef CherryLips het volgende:[..]
Ok, ik stop. Mag ik nu een koekje?
quote:nee, dat is fake!
Op zaterdag 10 januari 2004 13:53 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben heel hard aan het proberen om niet verliefd te zijn, telt dat ook?
quote:Kut.... Over een paar weken nog maar eens proberen dan...
Op zaterdag 10 januari 2004 13:54 schreef chocolatemoeze het volgende:[..]
nee, dat is fake!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |