weet iemand nog waar die ook alweer van was?
quote:shoot the bastard!
Op donderdag 8 januari 2004 22:08 schreef IdlersDream het volgende:
...wat is dan jullie reactie!
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:12 schreef Myster_E het volgende:
Attentie, alle wagens direct naar het slot
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:17 schreef dolle_hond het volgende:
niet van ernst bobby en de rest
[Dit bericht is gewijzigd door DonStefano op 08-01-2004 22:58]
quote:
Attentie, alle wagens direct naar het slot
quote:
Attentie, alle wagenscoole volvo-tjesdirect naar het slot
en deze uitspraak.
nee, adriaan kan het niet zijn, die heeft mij heel vaak geholpen met het opsporen van boeven
quote:Soapies? Fort Alpha-kijkers bedoel je!
Op vrijdag 9 januari 2004 03:27 schreef BrianMay het volgende:
trouwens, voor de Soapies onder ons, Dr Hugo van Walsem uit Onderweg naar Morgen is de zoon van Dick Rienstra (Robin Rienstra)
''Maar agent; hij reed met 100 km per uur door de bebouwde kom. Dat kan toch geen zuivere koffie zijn'' ?
quote:jahaa, jij hebt ook B&A, en de kroon gezien, daarvoor maakt adjudant van de steen de opmerking. "nee agent, dat is een vergissing. Adriaan heeft mij al heel vaak geholpen met het opsporen van boeven
Op vrijdag 9 januari 2004 08:42 schreef jeoren het volgende:
en hoe heet die kerel van:''Maar agent; hij reed met 100 km per uur door de bebouwde kom. Dat kan toch geen zuivere koffie zijn''
?
quote:Die met die snor?
Op vrijdag 9 januari 2004 08:42 schreef jeoren het volgende:
en hoe heet die kerel van:''Maar agent; hij reed met 100 km per uur door de bebouwde kom. Dat kan toch geen zuivere koffie zijn''
?
quote:We zijn op weg naar de 26! En je moet dit soort topics juist aanmoedigen ipv impliciet afkraken
Op vrijdag 9 januari 2004 23:30 schreef Gerritje het volgende:
Goh, daar hebben wij pas 25 topics over gevuld op dit forum...
quote:BrianMay kom terug
Op vrijdag 9 januari 2004 03:22 schreef BrianMay het volgende:
Dick heeft zelfs wat hitjes op zijn naam staanmet de Jantjes en als Floris VI
http://forum.bassieenadriaan.nl
WE MISSEN JE!
quote:B&A Forum!!!! Ik kom eraan!!!
Op donderdag 12 februari 2004 23:02 schreef djkoelkast het volgende:[..]
BrianMay kom terug
http://forum.bassieenadriaan.nl
WE MISSEN JE!
Ik mis jullie ook!
Merkwaardig genoeg alleen 'dat ze in Ierland een pakje gevonden hebben'. Ik zie op het plaatje dat Bassie en Adriaan in een stoeltjeslift zitten met op de achtergrond een rivier. Enig idee waar dit precies is?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
kijk even op http://info.bassieenadriaan.nl en dan bij lokaties (in over de series)
daar zal wel e.e.a. staan
Daar ben ik geweestquote:Aflevering: 3 - Het einde van het goede spoor
Beschrijving: Wanneer Bassie & Adriaan het goede spoor naar het pakje hebben ontdekt gaan ze met een speciale tandwieltrein op zoek naar het pakje.
Locatie: Dit is het station van de Snowdon Mountain Railway (Snowdown Berg Spoorweg)
Aflevering: 3 - Het einde van het goede spoor
Beschrijving: De top van de berg Snowdon waar Bassie en Adriaan hulp krijgen aan het einde van het goede spoor. Hier ligt het pakje.
Locatie: Dit is inderdaad de top van de berg Snowdon. Deze majestueuze berg domineert het glorieuze, oude landschap van Noord Wales. Op 1085 meter (3,560 voet) is het een ware berg en een plaats een van legende – het is gezegd dat het een graf van Rhita de reusach
cool! Heb je daar foto's van?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:14 schreef Kluupkluup het volgende:
Aflevering 3:
[..]
Daar ben ik geweest![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |