Eindelijk na 12 jaar trouwe dienst ben ik net voor de kerst maar eens wezen shoppen en heb een nieuw model gekocht. Die ouwe had z'n beste tijd gehad, er zaten krassen op en aan de zijkant ging de laklaag zelfs al wat bladderen. Het model was ook niet meer echt van deze tijd en was duidelijk gedateerd. Hier kon ik eigenlijk niet meer mee voor de dag komen, er waren het afgelopen jaar zelfs mensen die tegen me zeiden dat ik een nieuw model moest kopen.
Dus ik naar zo'n zaak toe, afspraak bleek gelukkig niet nodig te zijn, en een beetje zitten praten met die verkoper over wat mijn wensen nu precies waren. En toen wat verschillende modellen bekeken, gekeken of het wel bij mij past qua model en zo. Eigenlijk waren we het na een minuut of 20 wel eens welke het zou worden. Toen nog even de verschillende kleuren bekeken en dat was het eigenlijk wel. Daarna afwachten tot het telefoontje kwam dat'ie klaar was. En dat was dus vanmiddag. Pas bij het afhalen vandaag had ik door dat het een Jaguar was, ik herkende het logo toen pas.
Volledig titanium van opbouw. Met van dat ontspiegelde glas. Best wel een vlot model al zeg ik het zelf.
Tis wel ff wennen trouwens. Je bent zo gewend aan het vorige model. Vooral naar opzij kijken is wat lastiger met dit ding, omdat 'ie wat smaller is. Nu maar hopen dat ik er jaren plezier van heb.
Hier een linkje van hoe die er uit ziet:
http://www.framesdirect.com/cdimages_lg/AUSTJRA6.jpg
Ik vind hem een een beetje oudblooig als ik 't mag zeggen
quote:so ?
Het model was ook niet meer echt van deze tijd en was duidelijk gedateerd.
quote:so ?
...er waren het afgelopen jaar zelfs mensen die tegen me zeiden dat ik een nieuw model moest kopen.
/ontopic
gefeliciteert
quote:Wacke humor, idd
Op donderdag 8 januari 2004 20:18 schreef SHERMAN het volgende:hahahha best wek humor
quote:Tis een hele lichte inderdaad.
Op donderdag 8 januari 2004 20:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Leuk topic!Mooie bril trouwens, lekker licht zeker?
quote:Ik voel me niet schuldig!
Op donderdag 8 januari 2004 20:14 schreef Lucille het volgende:
er waren het afgelopen jaar zelfs mensen die tegen me zeiden dat ik een nieuw model moest kopen.
quote:Tis even wennen. En ja, jij was 1 van de personen die vond dat ik toe was aan een nieuw model.
Op donderdag 8 januari 2004 20:27 schreef Liejannuh het volgende:[..]
Ik voel me niet schuldig!
Ben benieuwd hoe het ding staat Lucille!Zit ie lekker??
quote:Wow, hoe hard kan ie???
[afbeelding][..]
Hier een linkje van hoe die er uit ziet:
quote:Nee aan Pelleboer.
Op donderdag 8 januari 2004 21:28 schreef dwerg het volgende:
Heb je je oude bril aan Ad Visser verkocht?
quote:Of Jamai
Op donderdag 8 januari 2004 21:41 schreef Robert_Jensen het volgende:[..]
Nee aan Pelleboer.
Maar mooie bril Lucille..
quote:Hoi
Op vrijdag 9 januari 2004 09:26 schreef Hik het volgende:
Patser!
quote:
[afbeelding]Eindelijk na 12 jaar trouwe dienst ben ik net voor de kerst maar eens wezen shoppen en heb een nieuw model gekocht. Die ouwe had z'n beste tijd gehad, er zaten krassen op en aan de zijkant ging de laklaag zelfs al wat bladderen. Het model was ook niet meer echt van deze tijd en was duidelijk gedateerd. Hier kon ik eigenlijk niet meer mee voor de dag komen, er waren het afgelopen jaar zelfs mensen die tegen me zeiden dat ik een nieuw model moest kopen.
Dus ik naar zo'n zaak toe, afspraak bleek gelukkig niet nodig te zijn, en een beetje zitten praten met die verkoper over wat mijn wensen nu precies waren. En toen wat verschillende modellen bekeken, gekeken of het wel bij mij past qua model en zo. Eigenlijk waren we het na een minuut of 20 wel eens welke het zou worden. Toen nog even de verschillende kleuren bekeken en dat was het eigenlijk wel. Daarna afwachten tot het telefoontje kwam dat'ie klaar was. En dat was dus vanmiddag. Pas bij het afhalen vandaag had ik door dat het een Jaguar was, ik herkende het logo toen pas.Volledig titanium van opbouw. Met van dat ontspiegelde glas. Best wel een vlot model al zeg ik het zelf.
Tis wel ff wennen trouwens. Je bent zo gewend aan het vorige model. Vooral naar opzij kijken is wat lastiger met dit ding, omdat 'ie wat smaller is. Nu maar hopen dat ik er jaren plezier van heb.Hier een linkje van hoe die er uit ziet:
Maar ik vind het een mooi modelletje
Volgende keer luchtinlaten inbouwen
Nu ben ik wel gerust gesteld, weet ik zeker dat mocht het nodig zijn/worden, dat ik ook een Jag kan bezitten!!!
Anyway, leuk brilletje, en leuke post
quote:
[afbeelding]Eindelijk na 12 jaar trouwe dienst ben ik net voor de kerst maar eens wezen shoppen en heb een nieuw model gekocht. Die ouwe had z'n beste tijd gehad, er zaten krassen op en aan de zijkant ging de laklaag zelfs al wat bladderen. Het model was ook niet meer echt van deze tijd en was duidelijk gedateerd. Hier kon ik eigenlijk niet meer mee voor de dag komen, er waren het afgelopen jaar zelfs mensen die tegen me zeiden dat ik een nieuw model moest kopen.
Dus ik naar zo'n zaak toe, afspraak bleek gelukkig niet nodig te zijn, en een beetje zitten praten met die verkoper over wat mijn wensen nu precies waren. En toen wat verschillende modellen bekeken, gekeken of het wel bij mij past qua model en zo. Eigenlijk waren we het na een minuut of 20 wel eens welke het zou worden. Toen nog even de verschillende kleuren bekeken en dat was het eigenlijk wel. Daarna afwachten tot het telefoontje kwam dat'ie klaar was. En dat was dus vanmiddag. Pas bij het afhalen vandaag had ik door dat het een Jaguar was, ik herkende het logo toen pas.Volledig titanium van opbouw. Met van dat ontspiegelde glas. Best wel een vlot model al zeg ik het zelf.
Tis wel ff wennen trouwens. Je bent zo gewend aan het vorige model. Vooral naar opzij kijken is wat lastiger met dit ding, omdat 'ie wat smaller is. Nu maar hopen dat ik er jaren plezier van heb.Hier een linkje van hoe die er uit ziet:
quote:Ik heb hem gekocht in Sassenheim, bij Claire Optiek.
Op donderdag 15 januari 2004 00:44 schreef chopmax het volgende:
Hoi zou de TS nog even vermelden waar ie te koop is?
nee was wel geinig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |