*zoekt naar een programmaatje bioskill.exe*
*hernoemt bioskill.exe naar klacht.doc.exe*
*klikt reply*
*voegt klacht.doc.exe toe als bijlage*
*send*
En dan hopen dattie 'm opent!
quote:Mail hem anders even waar hij blijft
Op donderdag 12 februari 2004 16:17 schreef ID-Tweak het volgende:
oke, situatie is als volgt:
niets
quote:
Op donderdag 12 februari 2004 16:21 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Mail hem anders even waar hij blijft
quote:Whehehehhe
Op donderdag 12 februari 2004 16:21 schreef Koos_26 het volgende:[..]
Mail hem anders even waar hij blijft
Ik had minimal verwacht dat de TS verkracht /gewurgd/gesniped was (Nou ja dan ok...een poging daartoe was ook wel goed geweest)
Nou ja...Gelukkig maar dan TS! ![]()
[Dit bericht is gewijzigd door RicXDesign op 12-02-2004 17:51]
quote:oke, om het topic nieuw leven in te blazen stel ik voor dat TS het e-mailadres van de kontridder bekendmaakt, dan beginnen wij wel weer een nieuwe rel
Op donderdag 12 februari 2004 17:03 schreef RicXDesign het volgende:
Hè...Na het hele topic gelezen te hebben is dit toch wel een beetje een ANTI- CLIMAX!!!Ik had minimal verwacht dat de TS verkracht /gewurgd/gesniped was (Nou ja dan ok...een poging daartoe was ook wel goed geweest)
Nou ja...Gelukkig maar dat TS! ^0^
quote:Graaf?
Op donderdag 8 januari 2004 21:45 schreef ID-Tweak het volgende:[..]
Rene Van den..... de rest post ik maar niet hier.
quote:
" En nu is de maat vol, jij laffe , ondermaatse griephond!Ik wil je hart uit je borst rukken en deze ongekookt voeren aan je kleine zusje terwijl ik je moeder vol afgrijzen laat kijken naar dit tafereel en haar ondertussen laat zien wat je vader al die jaren verkeerd heeft gedaan, die gore impotente MSlijer
Ik kom je halen, idioot! en zal je leven zo zuur maken dat zelfs, Damian , de zoon van satan een beminnelijke broer lijkt.
Ik zie het als mijn laatste doel op aarde , om je meest afgrijselijke nachtmerrie te perfectioneren.
Ik ken geen medelijden en heb jouw allerdiepste pijn en afschuw tot een verdomde kunst verheven.
Kruip alsjeblieft heel snel terug tussen de spelonken van de rottende hel , voor ik een scenario op je loslaat waar zelfs Stephen King , bloed van gaat pissen.Kusjes,
Sint en Piet
quote:nu maar hopen dattie ban word
Op donderdag 12 februari 2004 19:30 schreef Tichelaar het volgende:[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |