Paul Jr. , zorgt voor de 'custom'-bikes
Website 'American Chopper' op Discovery.com .
De Orange County Choppers website (mooie plaatjes ).
Fire Bike
Spiderman Bike
Jet Bike
Black Widdow
Flash Bike
Vrijdag 23:00u. op Discovery Channel
a.s. vrijdag 9 januari:
American Chopper, Black Widow
De spanning loopt op in het team van vader en zoon op Orange County Choppers als de deadline voor de voltooiing van hun motorfiets op het thema Black Widow dreigend naderbij komt.
Mocht dit topic naar PTA dreigen moet een Mod em maar even een kick daar heen geven
Wat een gave dingen zeg! Jammer dat ik vrijdag om 2300 uur nooit ben, anders had ik gekeken!
Is er nog een herhaling?
quote:Zaterdag 16:00
Op donderdag 8 januari 2004 17:06 schreef DaFan het volgende:
Het moet waarschijnlijk wel in PTA, maar HOLY CRAP!!Wat een gave dingen zeg! Jammer dat ik vrijdag om 2300 uur nooit ben, anders had ik gekeken!
Is er nog een herhaling?
quote:Zie niet in wrom het naar PTA moet.
Op donderdag 8 januari 2004 17:06 schreef DaFan het volgende:
Het moet waarschijnlijk wel in PTA, maar HOLY CRAP!!Wat een gave dingen zeg! Jammer dat ik vrijdag om 2300 uur nooit ben, anders had ik gekeken!
Is er nog een herhaling?
Vind het een super programma, vooral de continue strijd tussen vader en zoon vind ik leuk om te volgen.
En damn wat heeft die Paul een fantasie, hij doet alles uit de hand/hoofd.
quote:Jammer dat het moet concurreren met sex op de vrijdagavond
Op donderdag 8 januari 2004 17:14 schreef deff het volgende:[..]
Zie niet in wrom het naar PTA moet.
Het gaat om het programma en dat ze daar nou toevallig motoren in maken is niet anders (Frasier topics gaan toch ook niet naar R&P ??).Vind het een super programma, vooral de continue strijd tussen vader en zoon vind ik leuk om te volgen.
En damn wat heeft die Paul een fantasie, hij doet alles uit de hand/hoofd.
Vooral die pa van hun je ziet hem echt constant op commentaar leveren en dan vliegen ze zich alweer eens in de haren lol.
De bikes die ze maken zijn echt zeer mooi , ga dan ook zeker morgen kijken
quote:Gaat zo kijken
Op donderdag 8 januari 2004 17:02 schreef Kluupkluup het volgende:
a.s. vrijdag 9 januari:
American Chopper, Black Widow
De spanning loopt op in het team van vader en zoon op Orange County Choppers als de deadline voor de voltooiing van hun motorfiets op het thema Black Widow dreigend naderbij komt.
Kostelijk om te zien hoe ze bekvechten en het wordt steeds erger als de deadline dichter bij komt. Leuke serie dus. Die motoren zijn bijzaak.
quote:Idd, ik vind auto's en motoren e.d. maar niks. Ik ben niet zo materialistisch
Op zaterdag 10 januari 2004 00:13 schreef Lucille het volgende:
Die motoren zelf boeien me weinig, maar de liefde voor het zelf bouwen van die machines vind ik prachtig. En dan de haat liefde verhouding tussen pa en zoon. Dat is de kracht van Orange County Choppers. Wrrrraaahhhh!Kostelijk om te zien hoe ze bekvechten en het wordt steeds erger als de deadline dichter bij komt. Leuke serie dus. Die motoren zijn bijzaak.
quote:gezellig op bezoek bij oma om de sneeuw van de auto te halen
Op zaterdag 10 januari 2004 00:15 schreef Kluupkluup het volgende:[..]
Idd, ik vind auto's en motoren e.d. maar niks. Ik ben niet zo materialistisch
.. Maar die vader-zoon relatie doet het em hoor
quote:Ik zag ze zojuist weer ff ruzie maken. Bij die fotograaf.
Op zaterdag 10 januari 2004 00:15 schreef Kluupkluup het volgende:[..]
Idd, ik vind auto's en motoren e.d. maar niks. Ik ben niet zo materialistisch
.. Maar die vader-zoon relatie doet het em hoor
Pa: jongens, das toch veel te link, om een motor van 150.000 dollar op een kistje te zetten
Zoon: Mwah, ik probeer het toch
Pa: jongens, dat gaat toch niet
Zoon: ik probeer het toch denk ik
Pa: ik doe hier niet aan mee, ik neem geen verantwoordelijkheid
*Pa gaat zitten op een krukkie*
*Zoon krapt even achter de oren en denkt na, wel of niet*
*Pa met zonnebril gaan een tukkie doen*
Ondertussen zegt de fotograaf: ik denk dat het ook best mooi is met gewoon een witte achtergrond.
Dit is toch briljant of niet soms?
quote:WestCoastChoppers..?
Op zaterdag 10 januari 2004 00:22 schreef Skull-splitter het volgende:
Hoe heette die andere serie? Die had ook mooie bakken gemaakt!
zie hier: Chopper night @ discovery channel
Volgende keer in een andere serie gaan ze nog een moter maken voor een klant
quote:Ik vind alles d'r omheen eigenlijk leuker..
Op zondag 11 januari 2004 02:36 schreef Duiveltja het volgende:
Leuke serie.Die choppers zijn erg bad ass
quote:
American Chopper, Race Car
De vonken vliegen eraf en drift laait op tussen Paul Teutul jr. en zijn vader in hun strijd om in tien dagen een motorfiets van 128000¤ op het thema racewagen te creëren.
Ruzie met die pa; die pa taait um, komt na 3 sec. terug:"what do you want 4 lunch?"
Die Fire chopper is erg mooi geworden.
Het leuke aan de serie is het contrast tussen vader en zoon. De zoon is een zachtaardige rustige gozer, terwijl de vader een opgefokte en luidruchtige man is.
Hoeveel afleveringen/series zijn er btw van?
Geweldige serie, de ruzies, de spanning voor het wel/niet halen van de deadline.. Erg leuk om te zien
Mikey ja.. hehequote:Op maandag 1 maart 2004 09:07 schreef stefimke het volgende:
Op zaterdagmiddag rond een uur of 4 komt er meestal een herhaling! Afgelopen zaterdag waren ze bezig met een "Comanche attack-helicopter"-concept bike.
Ik lees hier trouwens alleen over Paul Sr. en Paul Jr., die kerel met die bos haar is ook een zoon van Paul Sr.
Jawel joh, Mikey zet de vuilnis buitenquote:Op maandag 1 maart 2004 17:54 schreef Kluupkluup het volgende:
Mikey ja.. hehe
Alleen doet ie niks..
Neemt een telefoontje of 2 aan, celaquote:Op maandag 1 maart 2004 18:16 schreef khazad het volgende:
[..]
Jawel joh, Mikey zet de vuilnis buiten
Eensch! Top Gear is het beste auto programma wat ik ken! Mjah.. American Chopper is ook briljant.. Ik vind die Spiderman echt mooi..quote:Op maandag 1 maart 2004 02:00 schreef Kluupkluup het volgende:
Jammer dat er ook precies om 11.00 uur op vrijdag 'Top Gear' is, wat ook wel erg leuk is. Ik zap daarom altijd tussen deze 2.. Wil van beiden de leuke dingen niet missen
hmm.. blijkbaarquote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:09 schreef Skull-splitter het volgende:
Ben ik trouwens de enige die het ontzettend cool lijkt als er een motor bouwer een real life replica gaat maken van Ben's motor in Full Throttle?
quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:14 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Oja vanaaf weer![]()
Vorige week was toch de herhaling van de black-widow?quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]Vorige week niet, tenminste
Jawel was er gewoon op. Ik zag een klein stukje maar heb het afgezet omdat ik vannacht de herhaling wel kijk. (Ik keek pas om half 12 dus ik had al veel gemist en dat kan natuurlijk nietquote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:07 schreef Kluupkluup het volgende:
Gisteren was het niet op.. volgens mij..
Nja, ik heb toch alles al gezien..quote:Op zaterdag 8 mei 2004 16:38 schreef Multiply het volgende:
[..]
Jawel was er gewoon op. Ik zag een klein stukje maar heb het afgezet omdat ik vannacht de herhaling wel kijk. (Ik keek pas om half 12 dus ik had al veel gemist en dat kan natuurlijk niet)
yep. van de rest v/d motoren die nog niet voorbij zijn gekomen....quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:08 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Nja, ik heb toch alles al gezien..
Er moeten nieuwe afleveringen komen!![]()
de kleur is 'apart'.. om nou te zeggen 'mooi'?!quote:Op zondag 4 juli 2004 16:07 schreef bas-beest het volgende:
ik weet nog niet of ik 'm echt mooi vind.. maar die kleur is echt wel
[afbeelding]
Ja met allemaal oude afleveringen..quote:Op zondag 4 juli 2004 19:15 schreef Rewimo het volgende:
Het is vandaag American Chopper Day op Discovery, ze zijn nu bezig met Cody's bike.
Best handig als je er af en toe een gemist hebtquote:Op zondag 4 juli 2004 19:20 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
Ja met allemaal oude afleveringen..
Deze bike is gemaakt met koper uit het Vrijheidsbeeldquote:Op zondag 4 juli 2004 16:07 schreef bas-beest het volgende:
ik weet nog niet of ik 'm echt mooi vind.. maar die kleur is echt wel
[afbeelding]
hier ook... nog maar een kleine 2 uur te gaanquote:Op zondag 4 juli 2004 21:37 schreef jp84 het volgende:
video staat al sinds 12:00 uur aan
wordt nu wel een beetje warm..
even ter infoquote:Op dinsdag 6 juli 2004 00:59 schreef StefanP het volgende:
Jemig wat zijn die bikes duur zeg, hahaha. Maar goed dat verklaart ook waarom die ouwe in een Hummer rijdt en die jonge in een Prowler.
De show is trouwens toppie, die ouwe1 die die jonge2 altijd op de huid zit, en die andere met dat lange haar3 die niks kan en alleen maar slaapt
Goed opletten tijdens de serie. Je ziet ze allemaal voorbij komen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 02:09 schreef bas-beest het volgende:
[..]
even ter info
1 = Paul sr.
2 = Paul jr.
3 = Mikey
enne, waar heb je die auto\\\'s vandaan waar ze in rijden?
ik heb alles van afgelopen zondag opgenomen... ik zal nog eens gaan kijken en goed opletten enz., maar volgens mij heb ik geen Hummer of Prowler langs zien komen... maar misschien heb ik wel zitten slapen al die tijdquote:Op dinsdag 6 juli 2004 02:15 schreef engessa het volgende:
[..]
Goed opletten tijdens de serie. Je ziet ze allemaal voorbij komen.
$ 150,000 lijkt veel (en is dat ook wel) maar als je dat afzet tegen de exclusiviteit van de motor, de tijd die ze er in steken (3, 4 man gedurende 3 weken ofzo), alle leveranciers e.d., dan lijkt het idd. wel een redelijke prijs...quote:En qua kosten, ik vind het eigenlijk nog best meevallen. Als je na gaat hoe veel uur er in zo\\\\\\\'n bike zit...
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hummer niet voorbij heb zien komen maar de prowler heb ik wel degelijk zien staan, in de afleveringen waarin de Blues-bike gebouwd word, in de scene waarin Mams komt kijken als hij klaar is.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 02:27 schreef bas-beest het volgende:
[..]
ik heb alles van afgelopen zondag opgenomen... ik zal nog eens gaan kijken en goed opletten enz., maar volgens mij heb ik geen Hummer of Prowler langs zien komen... maar misschien heb ik wel zitten slapen al die tijd
Dat bedoel. Je hebt het wel over een custom build voertuig.quote:[..]
$ 150,000 lijkt veel (en is dat ook wel) maar als je dat afzet tegen de exclusiviteit van de motor, de tijd die ze er in steken (3, 4 man gedurende 3 weken ofzo), alle leveranciers e.d., dan lijkt het idd. wel een redelijke prijs...
verdomd... dat is waar ook... de vrouw/moeder van Paul sr./jr. rijdt in een Prowler...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 02:33 schreef engessa het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik de hummer niet voorbij heb zien komen maar de prowler heb ik wel degelijk zien staan, in de afleveringen waarin de Blues-bike gebouwd word, in de scene waarin Mams komt kijken als hij klaar is.
De vrouw van Senior is niet de moeder van Junior. Het is volgens mij niet eens z\'n vrouw, maar z\'n vriendin (na scheiding)..quote:Op dinsdag 6 juli 2004 02:37 schreef bas-beest het volgende:
[..]
verdomd... dat is waar ook... de vrouw/moeder van Paul sr./jr. rijdt in een Prowler...
Waar je het zien/downen dan?!quote:Op dinsdag 6 juli 2004 02:49 schreef dolfijn999 het volgende:
Ik heb ze zondag ook niet voorbij zien komen, maar wel in seizoen 3 (alleen \\\\\\\\\\\\\\\"ïllegaal \\\\\\\\\\\\\\\" te zien)
Op weg naar de Daytona Bike Week (ik dacht dat het die aflevering was).quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:48 schreef julekes het volgende:
Vinnie is echt mijn held![]()
het begon met die Black Widow bike idd. en in de oude werkplaats, maar tijdens de serie verhuizen ze naar de nieuwe werkplaats (weet ff niet meer tijdens welke motor, ik geloof de Old School bike)quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:44 schreef jp84 het volgende:
welk seizoen kwam dan op discovery tijdens chopper day?
volgens mij seizoen 1 omdat ze aan het bign bezig waren met black widow bike en in de oude werkplaats nog.
wanneer komt seizoen 2 op de buis?
Spider-man bikequote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:06 schreef bas-beest het volgende:
hint: iets met een spin ofzo
kut, alweer herhalingen dusquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:33 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Spider-man bike
yep... zoals met zoveel andere series, bijv. Full Metal Challenge, Scrapheap Challenge etc. etc. zenden ze constant dezelfde meuk uit...quote:Op dinsdag 6 juli 2004 22:55 schreef Kluupkluup het volgende:
[..]
kut, alweer herhalingen dus
Ja, geweldig, die blik van Codyquote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:20 schreef DarkElf het volgende:
hij heeft die chopper gebouwd met cody...
en de eerste ontworpen bike van cody was verkocht en dat was best zielig
daarom dit cadeau...
ken uw afleveringen
idd... "Hey, Cody... come in (the office), I want to talk to you"quote:Op dinsdag 6 juli 2004 23:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, geweldig, die blik van CodyWat, voor mij?????
Ja. Maar dan toch wel nieuwe episodes?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 00:16 schreef bas-beest het volgende:
imo draait die serie (dezelfde als de afgelopen twee keer en de AC-zondag) nu op zaterdag om 21:00 uur
geinig spul staat daarbij... en een aantal bikes die hier niet uitgezonden zijn (wederomquote:Op zondag 11 juli 2004 01:23 schreef Roi het volgende:
http://media.dsc.discover(...)o_bestof/bestof.html
quote:Op zondag 11 juli 2004 01:23 schreef Roi het volgende:
http://media.dsc.discover(...)o_bestof/bestof.html
Hoe ze het voor elkaar willen krijgen om een game van een TV programma te maken, blijft vooralsnog een raadsel. De game zal in Amerika eind dit jaar op alle platformen uitkomen. Over een Europese release is nog niet gesproken.quote:: Dave OxfordWe are very excited about our partnership with the Discovery Consumer Products and the American Chopper series. This agreement underscores Activision's commitment to develop games based on popular brands with a broad range of appeal. Every week, millions of consumers tune in to find out what it takes to make one of these unique handcrafted motorcycles and the ongoing story about the theme bikes that the Teutuls build.
ben je nu aan het quoten?quote:Op maandag 11 september 2006 14:25 schreef OFfSprngr het volgende:
"We need more chrome"
"Hey numbnuts, why are you sitting around doing nuttin', Rick and I could've made a whole bike by now and you're doin' nothin' except comin' with ideaRs you're not going to use and whatnot!, I'm getting aggrevated here.."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |