abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2004 @ 17:07:47 #51
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16074177
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:59 schreef CANARIS het volgende:
en jij weet natuurlijk heel veel over Cuba om zo vol lof te zijn nést ce pas?

Cuba , mijn vriend , is een dictatuur waar je in de bak gaat wanneer je op straat een spandoekje hangt met de text

Fidel , je bent een boef.

het gaat er zo goed, dat mensen met kinderen hun vege leef er voor over hebben om er weg te komen

Wanneer ik hier lees, dag mensen Cuba in bescherming nemen ga ik spontaan kotsen. Ik denk aan die mensen die zijn gestorven om te vluchten , en dan zit er zo´n godonnozole puber op zijn luie reet in Nederland te verdedigen waarvoor die mensen wilden vluchten

VLUCHTEN Zak patat

Een land dat Bankrot is
Een land waar algehele depressie volksziekte nummer 1 is.
Waar mensen naar hun werk gaan om dan de hele dag op hun bureau te pitten omdat er geen papier is. Waarom? Omdat de ambtenaar die dit coordineert heeft besloten dat ze pas volgende maand weer papier krijgen . Waarom? Dat weet geen mens.

Cuba als voorbeeld
Hufter

Chill. Trouwens, de VS gebruikt (misbruikt) Cubaanse vluchtelingen gruwelijk voor hun propagandistische strijd tegen de linkerkant van de politieke medaille. En de redenen die jij aangaf waarom het slecht gaat met Cuba hebben voor een groot deel ook te maken met de boycot van de VS.
Leven kan leiden tot een langzame, pijnlijke dood...
Met dank aan ArmaniMania voor mijn fantastische icoon.
Mobster273: Life's a bitch, zo lang er maar bier bij staat vind ik het best :P
pi_16074204
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:07 schreef digitaLL het volgende:

[..]

Noem mij een communistisch land dat de mensenrechten niet schendt.

Daar gaat het niet om. Ik zeg alleen dat meerdere landen zich daar schuldig aan maken en dat het het communisme alleen niet te verwijten valt.

[Dit bericht is gewijzigd door Jozza op 08-01-2004 17:14]

"George.." "Yes, sir?" "Shut up and don't say a word for as long as you live." "Yes, sir!"
pi_16074206
[qupte]In deel 1 werd geschreven:
In Rusland speelt hetzelfde volgens mij, de communisten hadden een goede kans kunnen maken bij de verkiezingen in december als ze niet zo zwart gemaakt waren door de media.[/quote]

Ze zijn niet zwart gemaakt.

Er speelt iets heel anders.

25% van de mensen zijn bereid om onder rode vlaggen te gaan marcheren. daarvan heb je iets van 12 % die op de communisten gestemd hebben. De rest is of niet gaan stemmen, of heeft op Vaderland gestemd (vergelijkbare ideen met een onaangename twist), of op Zjirinovski (vergelijkbare ideen met een nationalistische twist en een vleugje psychopathie)

pi_16074242
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:53 schreef ChimeraOffline het volgende:
me kamer:

[afbeelding]

Die heb ik ook alleen hangt ie bij mij niet, het vloekt met m'n saladoegroene kamer. Bij mij hangt de Besik, de wit-blau-rode vlag van Rusland.
  donderdag 8 januari 2004 @ 17:09:48 #55
38297 Estranged_Dream
Fear is the mindkiller
pi_16074246
@Chimeraoffline:
Als je er nog 1 kan krijgen, graag
Wat is uw email en waar woont ge in het land?

@canaris:
Wat houd mij tegen om kapitalisten niet in de zelvde lade te duwen als waar jij Communisten en Facisten induwt?
Ondanks politieke voorkeur en mening kan ik toch proberen rustig met iemand te discussieren

Spend a lifetime working for these people, to make what they earn in one day,
there are options to choose, i call it social progress, progress to not be abused! -Anti flag
  donderdag 8 januari 2004 @ 17:10:30 #56
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_16074276
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:07 schreef CANARIS het volgende:
Ja en de erste Vluchteling UIT de USA laat jij mij even zien
Ik denk dat er wel degelijk mensen uit de VS vluchten. Arabische moslims die met de nek worden aangekeken.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
  donderdag 8 januari 2004 @ 17:10:47 #57
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16074285
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:04 schreef CANARIS het volgende:
Ik scheld elke Neo Nazie verrot omdat hun ideologie rust op het bloed van millioenen

Elke Communist zit in precies dezelfde lade voor mij. Geen enkel verschil , alhoewel "jullie" nog steeds denken iets Hautains te zijn.
De perverse puberale Bohemian op zoek naar een zin in zijn leven.

Verdedigers van moordzuchtige ideologien zijn net zo SCHULDIG.

Daarom
Nee , ik lul met jouw niet normaal

Goede instelling; uitgaan van haat. En dan vervolgens het Communisme met diezelfde instelling onder uit proberen te halen, grappig.
"Het Communisme" streeft geen moorden na. Nazi's wel. Ik weet niet of je het verschil opmerkt, maar het is nogal cruciaal.
En tevens, als je probeert zo elite mogelijk te schrijven, let dan vooral even op kenmerken als jou/jouw* (* doorhalen).
pi_16074293
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:09 schreef Estranged_Dream het volgende:
@Chimeraoffline:
Als je er nog 1 kan krijgen, graag
Wat is uw email en waar woont ge in het land?
eBay
"George.." "Yes, sir?" "Shut up and don't say a word for as long as you live." "Yes, sir!"
pi_16074359
Nee vriend, Cuba zit zo in de misere omdat het volledig aan de wereld markt voorbij produceert.

Cuba heeft geen enkel produktie bedrijf meer wat volgens de wetten van de Markt 1)ordenlijke prodkten maakt 2) voor goede prijzen.

En ik Chill niet omdat ik , in tegenstelling tot vele pubers hier Cuba wel goed ken , de ellende die daar heerst de algehele uitzichtloosheid.

Wanneer ik bij een Universiteitsprofessoor aan tafel zit , en tijdens ons gesprek steeds zachter gaat praten , terwijl de muziek nog keihard aanstaat , omdat hij bang is afgehoord te worden (in zijn eigen keuken) dan CHILL IK NIET

donderdag 8 januari 2004 @ 17:13:31 #60
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_16074382
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:10 schreef Ype het volgende:

"Het Communisme" streeft geen moorden na. Nazi's wel. Ik weet niet of je het verschil opmerkt, maar het is nogal cruciaal.

De staten die naar Communisme streefden hebben meer mensen vermoord dan alle nazis bij elkaar.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_16074418
quote:
me kamer:

[afbeelding]

cool man hier is die van mij
  donderdag 8 januari 2004 @ 17:14:39 #62
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16074420
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:10 schreef digitaLL het volgende:

[..]

Ik denk dat er wel degelijk mensen uit de VS vluchten. Arabische moslims die met de nek worden aangekeken.

Er zijn ook blanken die het uiterst rechtse regime van de VS ontvluchten. Ik heb er laatst nog een artikel over gelezen. Maargoed, niet iedereen is het altijd eens met het regime waar hij/zij mee leeft. Zie mij, in een regime waarvan iedereen denkt dat het feilloos is en waar de minderheid de macht heeft.
pi_16074428
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De staten die naar Communisme streefden hebben meer mensen vermoord dan alle nazis bij elkaar.

Alleen heeft het vermoorden van mensen niks met communisme te maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Jozza op 08-01-2004 17:20]

donderdag 8 januari 2004 @ 17:15:41 #64
66113 digitaLL
Dammit guess what
pi_16074452
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:08 schreef Jozza het volgende:

[..]

Daar gaat het niet om. Ik zeg alleen dat meerdere landen zich daar schuldig aan maken en dat het het communisme alleen niet te verwijten valt.

Ik heb dat ook niet alleen het communisme verweten.
Waar het om gaat is dat er geen communistische landen landen zijn die de mensenrechten niet schenden.
It is important to distinguish between a stupid person and a shit head. A stupid person simply can't process the information , a shit head is intelligent but his mind is full of garbage.
  donderdag 8 januari 2004 @ 17:16:20 #65
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16074463
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:13 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

De staten die iets hebben ingevoerd onder de noemer Communisme misschien. Dat zegt niks concreets over "het Communisme" zelf.
pi_16074469
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:15 schreef digitaLL het volgende:

[..]

Ik heb dat ook niet alleen het communisme verweten.
Waar het om gaat is dat er geen communistische landen landen zijn die de mensenrechten niet schenden.

Ok dat geef ik toe. Ik zeg toch ook niet dat ik ervoor ben of zo.

[Dit bericht is gewijzigd door Jozza op 08-01-2004 17:22]

donderdag 8 januari 2004 @ 17:17:30 #67
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16074504
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:12 schreef CANARIS het volgende:
Nee vriend, Cuba zit zo in de misere omdat het volledig aan de wereld markt voorbij produceert.

Cuba heeft geen enkel produktie bedrijf meer wat volgens de wetten van de Markt 1)ordenlijke prodkten maakt 2) voor goede prijzen.

En ik Chill niet omdat ik , in tegenstelling tot vele pubers hier Cuba wel goed ken , de ellende die daar heerst de algehele uitzichtloosheid.

Wanneer ik bij een Universiteitsprofessoor aan tafel zit , en tijdens ons gesprek steeds zachter gaat praten , terwijl de muziek nog keihard aanstaat , omdat hij bang is afgehoord te worden (in zijn eigen keuken) dan CHILL IK NIET

Ok, ga dan maar weg, als je toch niets anders kunt als flamen.
  donderdag 8 januari 2004 @ 17:17:35 #68
45206 Pietverdriet
pi_16074512
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:14 schreef Jozza het volgende:

[..]

Alleen heeft het vermoorden van mensen niks met communisme te maken.

Suuuuure
wist je trouwens dat de franse communisten tijdens de tweede wereldoorlog meer politieke tegenstanders hebben vermoord dan Nazi's?
pi_16074537
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Suuuuure
wist je trouwens dat de franse communisten tijdens de tweede wereldoorlog meer politieke tegenstanders hebben vermoord dan Nazi's?

Maar dat is de schuld van Amerika
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_16074562
quote:
me kamer:

[afbeelding]

Stereotyp idealistisch pubertje met waarschijnlijk weinig verstand van zaken.
pi_16074563
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:14 schreef Schepseltje het volgende:

[..]

cool man hier is die van mij
[afbeelding]

Dan heb ik deze nog liever:
http://images.newsru.com/pict/id/large/616804_20040106185306.gif

http://pmr.smtp.ru/miting_mos1.jpg
http://tribunal.times.lv/pics/flagss.gif

DAN nog liever het communisme.

pi_16074567
quote:

[..]

Suuuuure

Nogmaals, dat heeft niks met het communisme te maken.
  donderdag 8 januari 2004 @ 17:19:24 #73
49768 Ype
Bijna een hype.
pi_16074582
quote:

[..]

Suuuuure

He shit man, deze persoon heeft ons, pro-Communistische posters, door. Kom, dan gaan we hem vermoorden!

donderdag 8 januari 2004 @ 17:23:01 #74
45206 Pietverdriet
pi_16074689
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:18 schreef Jozza het volgende:

[..]

Nogmaals, dat heeft niks met het communisme te maken.

Gek toch dat zoveel landen die naar communisme streefden zoveel mensen vermoorden...
If it walks like a duck, if it quacks like a duck...
  donderdag 8 januari 2004 @ 17:24:56 #75
45206 Pietverdriet
pi_16074750
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 17:19 schreef Ype het volgende:

[..]

He shit man, deze persoon heeft ons, pro-Communistische posters, door. Kom, dan gaan we hem vermoorden!

Doodsbedreiging!
Jij kan rekenen op aangifte en vervolging
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')