abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16066089
ik proetesteer tegen de anti roken nazi's!
ik houd al jaren rekening met niet-rokers, stond altijd al braaf buiten te roken, vraag netjes of ik ergens mag roken, indien niet, doe ik het ook niet, enzovoorts...
dus waarom oh waarom sta ik me nu elke keer als ik naar buiten loop om te gaan roken te verdedigen? waarom staat iedere keer op de fp bij een rokengerelateerde post de boel vol met 'roken is vies' bash? waarom wordt ik zo ongeveer verplicht gesteld om te stoppen met roken?
sorry hoor, maar ik ben het echt zat aan het worden. je zou verdorie uit protest stoppen met sociaal doen, want wat je ook doet: gezeken wordt er toch!
fine, roken is slecht voor de gezondheid... like duhuh, djeee, i didn't know that!
moet ik toch zelf weten!!!!!
btw: mijn huis is een rokers enclave, en mijn niet-rokende vriend is vrijwillig bij mij ingetrokken, en heeft dus gewoon vette pech(!!) op dit punt.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_16066103
Fokker is toch failiet?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_16066118
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:37 schreef Jarno het volgende:
Fokker is toch failiet?
Ja, en de nazi's zijn in '45 al opgerot
Hier Karen, ik doe wat ik doe
Ik ben een losbol, yeah baby, je m'en fou
Ik hou van koetjes en kleurtjes op m'n snuit
Maar zie de schoonheid diep onder je huid
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:38:54 #4
70867 Jackal_Omega
Boeiend.................
pi_16066159
ik zou ze allemaal doodschieten
Het beste horlogeforum van Nederland
pi_16066171
het valt me altijd op dat niet-rokers fanatieker zijn dan wel-rokers..
right cookie
  † In Memoriam † donderdag 8 januari 2004 @ 13:39:20 #6
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_16066172
> C&H
pi_16066277
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:39 schreef MOONboy het volgende:
vette generalisatie en dikke bull-shit dus. Ik ben een niet-roker, en zolang er op mijn werkplek niet gerookt wordt, heb ik niet meer eisen. Ik ga ook met mijn collega's een hap frisse lucht halen, als zij staan te roken.
pi_16066285
Het gaat erom dat je met roken andere mensen lastig valt. Vandaar dus dat er zoveel mensen zijn die ertegen protesteren, itt tot bijv te hard tijden ofzo.
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:43:41 #9
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_16066306
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:36 schreef simmu het volgende:
Je WIL het gewoon horen !!! .... dan HOOR je het ook! ...
Je moet niet zo zeiken en LEKKER door roken.
Gegroet .... een ex-roker
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_16066309
Dat "Fokker" ervoor doet het hem: je bent hierbij genomineerd voor lamlul van de maand!
Mja
pi_16066310
Dat "Fokker" ervoor doet het hem: je bent hierbij genomineerd voor lamlul van de maand!
Mja
pi_16066343
Het is Fok!ker.
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:44:42 #13
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_16066348
Dus mensen die tegen roken zijn, zijn gelijk maar nazi's?

Ben je dan zielig of ben je dan zielig?

Jankmuil...

De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:45:25 #14
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_16066375
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:43 schreef LaTiNo het volgende:
Het gaat erom dat je met roken andere mensen lastig valt. Vandaar dus dat er zoveel mensen zijn die ertegen protesteren, itt tot bijv te hard tijden ofzo.
nee achter een stadsbus fietsen is gezond.
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_16066393
Mij hoor je niet klagen over rokers, zolang ze zelf ook maar niet zitten te janken. En dat doe jij dus duidelijk wel nu. Jij wil roken, dan zoek je het ook maar allemaal lekker zelf uit. Makkelijk zat.
pi_16066436
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:43 schreef TAmaru het volgende:
Dubbelpost, lamlul
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:48:16 #17
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_16066464
FOK de anti-rokers!!! Heb me altijd aan lopen passen aan die honden!! Nu is de beurt aan de rokers!!

Hoeveel mensen roken er in nederland? zo'n 4 miljoen?

Wat zou er gebeuren als al die rokers kwaad zouden worden en in opstand zouden komen? Zie je het al voor je? Mensen massa van 4 miljoen die allemaal hun nicotine koste wat het kost willen hebben, zoniet..... De gevolgen zullen niet te overzien zijn!! Anarchy!!!

I got a problem solver, and his name is Revolver.
pi_16066489
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:48 schreef ill_Bill het volgende:
FOK de anti-rokers!!! Heb me altijd aan lopen passen aan die honden!!
Ja, vast.
quote:
Neen.
quote:
Wat zou er gebeuren als al die rokers kwaad zouden worden en in opstand zouden komen?
Dan hebben we allemaal wat te lachen?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:49:22 #19
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16066498
Ik ben zo'n fanatieke anti-roker.

En ik wordt kotsmisselijk van al die "achter de bus fietsen is ook ongezond" opmerkingen, ja, daar kan ik tenminste iets aan doen. Als jij die walm in m'n bek blaast kan ik er niks aan doen.

Ik heb me wel eens voorgenomen om met zo'n lekkere ouwerwetse flitspuit met DDT te gaan lopen. En iedere roker die mijn richting op blaast krijgt een stoot kankerverwekkende DDT terug. Jij mijn gezondheid verpesten, ik de jouwe.

Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:50:14 #20
38297 Estranged_Dream
Fear is the mindkiller
pi_16066524
Ik ben het eens met TS

Ik ben zelf gestopt zon 7 maanden geleden.

Maar wat de niet rook maffia allemaal verzint......
Je mag nerges meer roken ect ect alsof al die rook nou zo slecht is.
Wat uit de uitlaat van vliegtuigen en autos komt DAT is slecht,
maar doen ze daar iets aan, verbieden ze dat...? nee
Wat er uit een kern-centrale komt: dat is slecht.
Wat denken ze dat bier met je lever doet...?
Maar ook dat word niet verboden ect.
Wat voor straling denken ze dat uit je WIFI netwerk komt, je monitor, je magnetron, je TV ?

Ze zijn gewoon vet hypocriet.

Spend a lifetime working for these people, to make what they earn in one day,
there are options to choose, i call it social progress, progress to not be abused! -Anti flag
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:51:29 #21
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_16066566
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:39 schreef MOONboy het volgende:
Kijk maar naar dit topic .
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_16066573
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:48 schreef ill_Bill het volgende:
FOK de anti-rokers!!! Heb me altijd aan lopen passen aan die honden!! Nu is de beurt aan de rokers!!

Wat zou er gebeuren als al die rokers kwaad zouden worden en in opstand zouden komen? Zie je het al voor je? Mensen massa van 4 miljoen die allemaal hun nicotine koste wat het kost willen hebben, zoniet..... De gevolgen zullen niet te overzien zijn!! Anarchy!!!

Hoeveel mensen roken er niet in Nederland? 12 miljoen?

Wat zou er gebeuren als al die niet-rokers kwaad zouden worden en in opstand zouden komen? Zie je het al voor je? Mensen massa van 12 miljoen die allemaal koste wat het kost gezond willen blijven en niet jou teringtroep in willen ademen.... De gevolgen zullen niet te overzien zijn!! Anarchy!!!

[Dit bericht is gewijzigd door GoodspeeD op 08-01-2004 13:57]

pi_16066579
Godwin's Law, you lose.
BEAR... FORCE... ONE! HOO HA!
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:52:41 #24
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_16066604
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:49 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, vast.
[..]

Neen.
[..]

Dan hebben we allemaal wat te lachen?

Jullie antirokers zullen toch wel onze rook inademen... hou je niet tegen!! Koste wat het kost zal ik er voor zorgen dat jullie mijn rook inademen!!

Zeg het voort! zeg het voort! vul de openbare gelegenheden met veel cigarettoe rook!!!

Ik begin bij een speelgoedwinkel, lekker veel ongerepte roze longetjes!

pi_16066632
.

. Longkanker. . Je moet het maar willen.

donderdag 8 januari 2004 @ 13:54:00 #26
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_16066647
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:49 schreef Pikkebaas het volgende:
Ik ben zo'n fanatieke anti-roker.

En ik wordt kotsmisselijk van al die "achter de bus fietsen is ook ongezond" opmerkingen, ja, daar kan ik tenminste iets aan doen. Als jij die walm in m'n bek blaast kan ik er niks aan doen.

Ik heb me wel eens voorgenomen om met zo'n lekkere ouwerwetse flitspuit met DDT te gaan lopen. En iedere roker die mijn richting op blaast krijgt een stoot kankerverwekkende DDT terug. Jij mijn gezondheid verpesten, ik de jouwe.

Je kan gvd toch tegen degene die rook in je bek blaast zeggen, "wil je mischien geen rook in me bek blazen?" sociopaat!
pi_16066678
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:50 schreef Estranged_Dream het volgende:
Wat er uit een kern-centrale komt: dat is slecht.
Electriciteit
quote:
Wat denken ze dat bier met je lever doet...?
Van jouw bier wordt mijn lever niet slechter hoor.
Van jouw rook worden mijn longen wel slechter.
pi_16066711
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:43 schreef LaTiNo het volgende:
dat bedoel ik dus! -ik- val er niemand mee lastig, maar ik moet wel naar het eeuwige gezeik luisteren! als je had gelezen wist je dat ik altijd al buiten stond te roken.
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:55:51 #29
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_16066713
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:53 schreef Jarno het volgende:
[afbeelding].

Zo zien straks de longen van de kindjes uit mijn buurt eruit....ik ga ze alvast verslaafd maken op jonge leeftijd..(die zullen mij dan later joinen in het gevecht tegen de anti-rokers!)... hoe meer rokers hoe beter! Altijd dat hypocriete gedoe van de niet-rokers!

Bartje!! Bartje!! kom is uit die zandbak...ik ga je iets laten zien wat heel stoer is!! Je moet het ook aan je klasgenootjes laten zien!

donderdag 8 januari 2004 @ 13:55:53 #30
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16066717
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:52 schreef ill_Bill het volgende:

[..]

Jullie antirokers zullen toch wel onze rook inademen... hou je niet tegen!! Koste wat het kost zal ik er voor zorgen dat jullie mijn rook inademen!!

Zeg het voort! zeg het voort! vul de openbare gelegenheden met veel cigarettoe rook!!!

Ik begin bij een speelgoedwinkel, lekker veel ongerepte roze longetjes!

Doe jij dat. Pak ik mijn spuit met DDT om jouw longetjes vol te blazen.

Zie toch eens in hoe dom je verslaving is. Ik heb er geen bezwaar tegen als je het thuis doet maar in de openbare ruimte dien je rekening met anderen te houden.

pi_16066743
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:55 schreef ill_Bill het volgende:

Bartje!! Bartje!! kom is uit die zandbak...ik ga je iets laten zien wat heel stoer is!! Je moet het ook aan je klasgenootjes laten zien!

Hoe lang ben je zelf al uit de zandbak eigenlijk?
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:56:56 #32
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16066750
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:54 schreef ill_Bill het volgende:

[..]

Je kan gvd toch tegen degene die rook in je bek blaast zeggen, "wil je mischien geen rook in me bek blazen?" sociopaat!

In een winkelcentrum ?? Heb je wel eens gezien hoe rokers dan reageren ?? Kun je nog beter een moslim varkensvlees aanbieden.
pi_16066757
maar goed, fijn dat de nietrokende antiroken nazi's fijn ff mijn punt onderstrepen door gelijk weer te beginnen! ik herhaal: LEZEN!!!!! -ik- val niemand lastig, dus ga degene die je wel lastig valt pesten, en laat mij lekker met rust! precies wat ik bedoel!!!!!
pi_16066773
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:57 schreef simmu het volgende:
maar goed, fijn dat de nietrokende antiroken nazi's fijn ff mijn punt onderstrepen door gelijk weer te beginnen! ik herhaal: LEZEN!!!!! -ik- val niemand lastig, dus ga degene die je wel lastig valt pesten, en laat mij lekker met rust! precies wat ik bedoel!!!!!
Uhm, jij begon hoor?
pi_16066783
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:56 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

In een winkelcentrum ?? Heb je wel eens gezien hoe rokers dan reageren ?? Kun je nog beter een moslim varkensvlees aanbieden.

Meestal is het iets in de trant van "mot ik jou ff op je bek komme rosse ik bepaal zelf wel waar ik al dan niet staat te roken vieze stinkhomo!". Het schijnt dat roken je vermogen tot communiceren aantast.
pi_16066797
quote:
Jij begon er toch over
pi_16066800
quote:
Open dan vooral een topic. Zit er een tumor in je kop ofzo?!
pi_16066808
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:55 schreef ill_Bill het volgende:

[..]

Zo zien straks de longen van de kindjes uit mijn buurt eruit....ik ga ze alvast verslaafd maken op jonge leeftijd..(die zullen mij dan later joinen in het gevecht tegen de anti-rokers!)... hoe meer rokers hoe beter! Altijd dat hypocriete gedoe van de niet-rokers!

Jouw posts getuigen niet echt van bijster veel intelligentie.

[Dit bericht is gewijzigd door GoodspeeD op 08-01-2004 14:04]

donderdag 8 januari 2004 @ 13:58:45 #39
66444 Lord_Vetinari
pi_16066811
quote:
JIJ opent een topic op een discussie forum. En mensen die zo los met de term 'nazi' gooien, verdienen helemaal geen respect.
  donderdag 8 januari 2004 @ 13:59:13 #40
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_16066819
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:55 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Doe jij dat. Pak ik mijn spuit met DDT om jouw longetjes vol te blazen.

Zie toch eens in hoe dom je verslaving is. Ik heb er geen bezwaar tegen als je het thuis doet maar in de openbare ruimte dien je rekening met anderen te houden.

Now i'm scared...

Gister ook op het station.... Was lekker aan et roken, komt er zo'n tyfus spooragente aan, gaat ze naast me staan! Ik rook dus gewoon lekker verder, begint ze te lullen over 1 of ander verbod dat je niet meer op het perron mag roken....
Ik blies dus even een wolkje rook in haar gezicht en begon keihard te lachen.

Ik zeg: "Mens, ga breien, koken of wassen! het maakt me niet uit maar val mij gvd niet lastig!!" Al met al goed afgelopen!

donderdag 8 januari 2004 @ 13:59:25 #41
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16066828
quote:
Jij valt niemand lastig. Maar er zijn nog zat rokers die niet beseffen dat het in een winkelcentrum ranzig is om achter twee rokers te lopen. Die verpesten alle lucht. Of dat het niet lekker is om door een groep rokers heen te moeten voor je ergens naar binnen kan.
En dat het ook niet lekker is als je een gehuurde auto hebt die is uitgerookt (die gaat ook terug).
De meeste rokers houden te weining rekening met niet-rokers.
pi_16066831
.

Kijk, IK zou het gewoon proberen te ontwijken he, dit soort ziektes. Is dat raar?

pi_16066833
Als roker boeit het me niet dat niet-rokers zich irriteren aan mijn rookgedrag. Ik irriteer me aan hun Anti-rook gedrag en mij hoor je ook niet.
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_16066846
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:59 schreef ill_Bill het volgende:

[..]

Now i'm scared...

Gister ook op het station.... Was lekker aan et roken, komt er zo'n tyfus spooragente aan, gaat ze naast me staan! Ik rook dus gewoon lekker verder, begint ze te lullen over 1 of ander verbod dat je niet meer op het perron mag roken....

Ik zeg: "Mens, ga breien, koken of wassen! het maakt me niet uit maar val mij gvd niet lastig!!" Al met al goed afgelopen!

En weer overtuig je mij van het feit dat je een domme eikel bent.
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:00:01 #45
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16066852
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:58 schreef Jarno het volgende:

[..]

Meestal is het iets in de trant van "mot ik jou ff op je bek komme rosse ik bepaal zelf wel waar ik al dan niet staat te roken vieze stinkhomo!". Het schijnt dat roken je vermogen tot communiceren aantast.

Precies. Dus dan gewoon even de flitspuit met DDT erover.
pi_16066853
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:53 schreef Jarno het volgende:
[afbeelding].

ik herhaal: dat moet ik fijn zelf weten, heb jij geen last van! en voor al degenen die lopen te miepen over de ziektekosten: zal best, maar je hoeft ook me aow niet te betalen, dus tief op!

btw: het idee achter mijn postactie is dat ik dan voortaan bij antirokenlobby berichten gewoon hiernaartoe kan verwijzen

pi_16066874
quote:

Al met al hadden ze je gewoon met een flinke boete van dat perron af moeten schoppen met je asociale gedrag.
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:00:45 #48
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_16066881
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:56 schreef Jarno het volgende:

[..]

Hoe lang ben je zelf al uit de zandbak eigenlijk?

3 m2
pi_16066890
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:00 schreef simmu het volgende:

[..]

ik herhaal: dat moet ik fijn zelf weten

Dan spreek ik je wel weer als je rochelend de gezwellen uit je mond kunt peuteren.
pi_16066892
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:59 schreef shilizous_88 het volgende:
Als roker boeit het me niet dat niet-rokers zich irriteren aan mijn rookgedrag. Ik irriteer me aan hun Anti-rook gedrag en mij hoor je ook niet.
Jaja, iemand begint over nazi's te roepen en iemand met 88 (=Heil Hitler) achter z'n naam valt 'm bij
Of is 't je geboortedatum?
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:01:16 #51
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16066898
quote:

[..]

Now i'm scared...

Sociaal van je, dat je niet een tegel pakte om 'r kop in te rammen.

Heb je wel eens bedacht dat het voor mij heel vervelend is om in jouw nevel te moeten lopen. En dat er zelfs mensen zijn die daar ziek van worden.

donderdag 8 januari 2004 @ 14:01:23 #52
66444 Lord_Vetinari
pi_16066901
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:00 schreef Jarno het volgende:

[..]

Al met al hadden ze je gewoon met een flinke boete van dat perron af de rails op moeten schoppen met je asociale gedrag.

pi_16066925
quote:
Als jij die walm in m'n bek blaast kan ik er niks aan doen
Welke rokende idioot gaat nu naar een niet roker en blaast rook in je bek!

Dat doet toch niemand. Zit toch niet zo te zeiken man.
We hebben zo verschrikkelijk veel openlucht en je hoeft maar 2 meter opzij te stappen om buiten de "gevaar zone" te blijven.
Oei oei wat zijn die 2 meter toch moeilijk voor je.

Ik snap niet waarom er zo veel ophef over wordt gemaakt.
Accepteer elkaar toch eens een keer.

donderdag 8 januari 2004 @ 14:02:14 #54
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_16066932
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:59 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

En weer overtuig je mij van het feit dat je een domme eikel bent.

Jij kan wel snel een beeld vormen op een lap text wat getypt word door een fysieke manifestatie van een superieur wezen.

*gheghe, die kleine lisa van 7 jaar onsnapt ook niet aan mijn teer-walmen!

pi_16066938
Reltopique
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_16066951
Volgens mij probeert ill_Bill alleen maar stoer over te komen, wat allesbehalve gelukt is.
pi_16066952
Ik vind het meer een kankertopic.
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:02:54 #58
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16066956
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:59 schreef shilizous_88 het volgende:
Typisch. Jij bezorgt mensen overlast met je walm En dan roep je heel stoer dat je je dan in ruil daarvoor niks aantrekt van ons geklaag.

Dat heet A-sociaal.

pi_16066973
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:02 schreef Mighto het volgende:

[..]

We hebben zo verschrikkelijk veel openlucht en je hoeft maar 2 meter opzij te stappen om buiten de "gevaar zone" te blijven.

Ik accepteer iedereen, behalve rokers die zeiken over het feit dat ze nergens mogen roken.
pi_16066984
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:02 schreef Jarno het volgende:
Ik vind het meer een kankertopic.
Dit topic zuigt, ja.
pi_16066996
[quote]JIJ opent een topic op een discussie forum. En mensen die zo los met de term 'nazi' gooien, verdienen helemaal geen respect.[\quote]
uhm, kan aan mij liggen hoor, maar gewoon alles verbieden is een discussie????
en jah: ik wens graag te discussieren waarom gewoon maar elke roker lastig vallen met verwijten over roken, die vaak onterecht zijn, omdat zat rokers zich wel aanpassen en sociaal zijn tegenwoordig acceptabel is!
niet het roken zelf dus!
pi_16066997
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:02 schreef MrCrowley het volgende:
Reltopique
Altijd leuk
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:04:18 #63
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_16067007
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:02 schreef Monidique het volgende:
Volgens mij probeert ill_Bill alleen maar stoer over te komen, wat allesbehalve gelukt is.
Duh! ik rook toch? dus ik ben stoer

psst...eventjes iets verklappen, ik leef zowieso 8 eeuwen langer door dan jullie hier.... ik pak jullie kindertjes, kleinkindertjes, achterkleinkinderen enz enz met mijn rook!

pi_16067020
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:02 schreef ill_Bill het volgende:

[..]

Jij kan wel snel een beeld vormen op een lap text wat getypt word door een fysieke manifestatie van een superieur wezen.

*gheghe, die kleine lisa van 7 jaar onsnapt ook niet aan mijn teer-walmen!

Een lap text zie ik hetzelfde als spraak. Ik neem tenminste niet aan dat je op het forum dingen zegt die je normaal niet zegt of durft te zeggen? Alhoewel, begin ik in jou geval toch wel serieus te twijfelen.
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:04:44 #65
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16067029
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:02 schreef Mighto het volgende:

[..]

Soms kan ik niet opzij en moet ik er wel doorheen. En daar heb ik niet omgevraagd.

Ik vind het ook onfris om jullie te verslaving te zien botvieren, ik wens ook geen spuitende junks voor m'n deur en dus wil ik ook geen rokende paria's.

Overigens laat ik m'n eigen moeder ook gewoon buiten roken, in de winter. Zomer's ook.

pi_16067032
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:04 schreef ill_Bill het volgende:
psst...eventjes iets verklappen, ik leef zowieso 8 eeuwen langer door dan jullie hier.... ik pak jullie kindertjes, kleinkindertjes, achterkleinkinderen enz enz met mijn rook!
Allicht, geen twijfel over mogelijk.
pi_16067041
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:04 schreef ill_Bill het volgende:

.

Drugs are bad, mmmmkay?

donderdag 8 januari 2004 @ 14:06:20 #68
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16067068
Mijn verslaving is dat graag naar pr0n surf en me dan suf ruk. Dat doe ik toch ook niet in het openbaar ?
pi_16067075
quote:
Jij valt niemand lastig. Maar er zijn nog zat rokers die niet beseffen dat het in een winkelcentrum ranzig is om achter twee rokers te lopen. Die verpesten alle lucht. Of dat het niet lekker is om door een groep rokers heen te moeten voor je ergens naar binnen kan.
En dat het ook niet lekker is als je een gehuurde auto hebt die is uitgerookt (die gaat ook terug).
De meeste rokers houden te weining rekening met niet-rokers.
nou en! dat bedoel ik dus, sinds wanneer moet -ik- boeten (door het heftige gezeur verplicht aan te moeten horen) voor wat andere mensen doen?
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:07:25 #70
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_16067111
quote:

[..]

Now i'm scared...

Ik geloof er geen zak van.

donderdag 8 januari 2004 @ 14:07:29 #71
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16067115
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:06 schreef simmu het volgende:

[..]

nou en! dat bedoel ik dus, sinds wanneer moet -ik- boeten (door het heftige gezeur verplicht aan te moeten horen) voor wat andere mensen doen?

Ehm, omdat jij de overlast veroorzaakt ?? Is maar een idee.
Omdat jij al rokend mijn lucht verpest. Daar om moet jij je aanpassen.
pi_16067128
quote:

[..]

Nee, JIJ doet iets en daarvoor moeten ZIJ maatregelen treffen. Lijkt me niet helemaal de bedoeling.
pi_16067134
quote:

[..]

Omdat er niet zoiets bestaat als een rookbewijs dat eventueel bij misdragingen ingetrokken kan worden. Vette pech voor de stinkerts, dus.
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:08:17 #74
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_16067144
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:04 schreef GoodspeeD het volgende:

[..]

Een lap text zie ik hetzelfde als spraak. Ik neem tenminste niet aan dat je op het forum dingen zegt die je normaal niet zegt of durft te zeggen? Alhoewel, begin ik in jou geval toch wel serieus te twijfelen.

Mijn user is een leugen! Om domme mensen zoals jou in de waan te laten, dat mischien jou user totaal overeenkomt met je eigen ik, ( wat ik niet voor je hoop) wil niet zeggen dat hier iedereen net zo kansloos is.
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:08:30 #75
38297 Estranged_Dream
Fear is the mindkiller
pi_16067156
Ok ff toegegeven:

Als ik rookte en iemand had er last van ging ik het erges anders doen, of ging de peuk uit.
En dat ging gewoon goed.
Het lijkt alleen alsof opeens heel nederland er 'last' van heeft,
en dat komt bij de meeste gewoon omdat ze die reclame met die rook-strop hebben gezien.
En die mensen moeten onmiddelijk kappen met autorijden, daar vervuilen ze mijn lucht mee

Dan nog die anti-rook propaganda op tv en je hebt een lekkere hetze tegen de rokers, netzoiets als de communisten-jacht in America toendertijd, alleen was dat wat erger......

Er word me zelfs sins ik gestopt ben gevraagt of er hier nog geblowd/gerookt mag worden.
Natturlijk mag dat dat mocht van te voren toch ook?
Ja maar je bent gestop
Geeft me dat het recht jou te gaan vertellen/belemmeren in wat je doet?
Maar het is jou kamer
Ja als ik er last van heb zet ik wel een deur of raam open, bovendien heb ik jaren gerookt dus dat beetje passief meeroken ga ik echt niet dood aan.
Als ik langs een weg fiets krijg ik meer en schadelijkere stoffen binnen

there are options to choose, i call it social progress, progress to not be abused! -Anti flag
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:09:28 #76
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_16067196
Ik ga jagen !!! YEAH!!! Jagen op ongerepte roze longetjes!!!!!!
pi_16067206
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:00 schreef simmu het volgende:

[..]

ik herhaal: dat moet ik fijn zelf weten, heb jij geen last van! en voor al degenen die lopen te miepen over de ziektekosten: zal best, maar je hoeft ook me aow niet te betalen, dus tief op!

btw: het idee achter mijn postactie is dat ik dan voortaan bij antirokenlobby berichten gewoon hiernaartoe kan verwijzen

Ik wil niet veel zeggen hoor, maar we betalen wel degelijk mee aan die aow van je aangezien dat ingehouden word van het loon van iedereen die werkt in nederland.

En als je een verwijzing maakt in een antirokenlobby naar dit topic denk ik dat je eerder een hoop berichten zult krijgen van, zie je wel, het meerendeel vind roken smerig.
Ik rook zelf ook niet, en ik vind het ook smerig.
Maar zolang ik er geen last van heb hoor je mij niet.

In a world without walls, who needs Windows or Gates...
pi_16067224
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:08 schreef Estranged_Dream het volgende:

Pure onzin. Het *vergif* dat in een sigaret zit, zit niet in de lucht, al rijden er 100 vrachtwagens voorbij.
pi_16067225
quote:
Dan nog die anti-rook propaganda op tv en je hebt een lekkere hetze tegen de rokers, netzoiets als de communisten-jacht in America toendertijd, alleen was dat wat erger......
Een fors tikkeltje erger, ja.
quote:
Stoffen die je alsnog binnenkrijgt, bovenop het meeroken. Dat wordt kennelijk nog wel eens vergeten.
pi_16067227
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:09 schreef supremecy het volgende:

[..]

Ik wil niet veel zeggen hoor, maar we betalen wel degelijk mee aan die aow van je aangezien dat ingehouden word van het loon van iedereen die werkt in nederland.

Hij bedoelt dat ie toch de 65 niet haalt.
pi_16067247
quote:
Dat laatste is dus echt een complete misvatting. Die uitlaatgassen die jij dagelijks inademt zijn echt niet erger dan de sigarettenrook die je inademt als je in een ruimte zit waar gerookt wordt.

Bovendien heeft daar iedereen last van. En dat gerook komt er nog eens bovenop.

[Dit bericht is gewijzigd door GoodspeeD op 08-01-2004 14:16]

pi_16067250
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:09 schreef ill_Bill het volgende:
Ik ga jagen !!! YEAH!!! Jagen op ongerepte roze longetjes!!!!!!
Laat je je moeder weten dat je voor het eten terug bent dan? Doe je wel een sjaal om? Wantjes om?
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:11:09 #83
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_16067267
Stop voor de gein is de totale sigaretten verkoop, ik wil wel eens zien wat er gebeurt met de huidige accijns heffingen, ik denk dat bier dan 10x duurder word!
pi_16067277
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:10 schreef Jarno het volgende:

[..]

Laat je je moeder weten dat je voor het eten terug bent dan? Doe je wel een sjaal om? Wantjes om?

pi_16067289
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:06 schreef Pikkebaas het volgende:
Mijn verslaving is dat graag naar pr0n surf en me dan suf ruk. Dat doe ik toch ook niet in het openbaar ?
nou, je valt mij nu anders lastig met teveel detail! OOK EEN BOETE!!!!
hoeveel stond er ook alweer op roken in het openbaar? flesje gif ofzo las ik hiero ergens?

sjeeeee, maar goed, mijn punt is wel redelijk duidelijk aangetoond geloof ik! als je rookt ben je -blijkbaar- automatisch een paria, een aso, etcetera (oeeehhhh moeilijk woord) never mind dat niemand last van je heeft omdat de roker in kwestie keurig sociaal is!

he ik heb een goed idee voor de nietrokennazi's: ga op een perron naast zo'n rookzuil staan, dan kan je gaan zeiken over het feit dat je last hebt van de rook, want jij als niet-roker hebt er tenslotte recht op om overal te kunnen staan, en dus in frisse lucht overal te kunnen staan.

pi_16067293
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:11 schreef ill_Bill het volgende:
Stop voor de gein is de totale sigaretten verkoop, ik wil wel eens zien wat er gebeurt met de huidige accijns heffingen, ik denk dat bier dan 10x duurder word!
Is probleem 2 ook meteen opgelost.
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:11:57 #87
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_16067300
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:10 schreef Jarno het volgende:

[..]

nee, wel een condoom om hulpeloze neger-oma's te verwennen met mijn staak!
pi_16067318
quote:
Ik voorspel dan anarchie, coup d'etats en burgeroorlogen.
pi_16067321
quote:
Prima. Alcohol is de meest geaccepteerde drug die er is. Moet ook maar eens stoppen.
pi_16067328
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:11 schreef simmu het volgende:

[..]

hoeveel stond er ook alweer op roken in het openbaar? flesje gif ofzo las ik hiero ergens?

sjeeeee, maar goed, mijn punt is wel redelijk duidelijk aangetoond geloof ik! als je rookt ben je -blijkbaar- automatisch een paria, een aso, etcetera (oeeehhhh moeilijk woord) never mind dat niemand last van je heeft omdat de roker in kwestie keurig sociaal is!

he ik heb een goed idee voor de nietrokennazi's: ga op een perron naast zo'n rookzuil staan, dan kan je gaan zeiken over het feit dat je last hebt van de rook, want jij als niet-roker hebt er tenslotte recht op om overal te kunnen staan, en dus in frisse lucht overal te kunnen staan.

Doe nou zelf eens niet zo moeilijk en besef gewoon dat jij degene bent die rookt en niet wij. Je hoort niemand zeggen dat je niet mag roken. Ik wil alleen niet dat je rookt in een ruimte waar ik ook ben.
pi_16067340
quote:

[..]

nee, wel een condoom om !hulpeloze! neger-oma's te verwennen met mijn staak!

rennen ze anders gillend weg??

[Dit bericht is gewijzigd door supremecy op 08-01-2004 14:19]

pi_16067346
quote:

[..]

nee, wel een condoom om hulpeloze neger-oma's te verwennen met mijn staak!

Je reacties geven ook weer telkens aan hoe geloofwaardig je serieusbedoelde posts zijn.
pi_16067356
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:12 schreef Jarno het volgende:

[..]

Prima. Alcohol is de meest geaccepteerde drug die er is. Moet ook maar eens stoppen.

Wat een onzin.

-edit-

Dat hoeft niet te stoppen, .

[Dit bericht is gewijzigd door Monidique op 08-01-2004 14:20]

pi_16067364
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:12 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik voorspel dan anarchie, coup d'etats en burgeroorlogen.

Nou ja bier wordt wat moeilijker, maar zelf jenever e.d. stoken is best te doen.

Maar een tabaksplantage in de kelder? Nee, denk 't niet. Ik vrees dat de kampers hun wietplantages omtoveren in tabaksplantages en over 10 jaar met z'n allen de volledige Quote 500 vullen.

donderdag 8 januari 2004 @ 14:14:02 #95
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_16067368
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:12 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens, alcohol eruit!

Xtc,Coke,Lsd in de schappen!! Hell yeah!!

pi_16067391
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:14 schreef ill_Bill het volgende:

[..]

Zal 'k 's een lekkere bierwalm in je gezicht blazen?
pi_16067408
quote:

[..]

Daar beschadig je mijn longen tenminste niet mee.
pi_16067415
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:13 schreef Monidique het volgende:

[..]

Wat een onzin.

Waarom? De vanzelfsprekendheid waarmee de gemiddelde 16-jarige zich elk weekend een leverbeschadiging aandoet is echt te walgelijk voor woorden.
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:15:06 #99
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_16067416
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:14 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Zal 'k 's een lekkere bierwalm in je gezicht blazen?

*Burp!
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:15:14 #100
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16067424
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:11 schreef simmu het volgende:

[..]

Simmu,

Klopt, als je rookt ben je een paria. En getuige jouw posts heeft het ook geen positieve invloed op je IQ, maar OK.
Jullie staan er kennelijk niet bij stil dat het vies en onfris is om door die rook te lopen. In een winkelcentrum en met name (ja daar komt 'ie) in de kroeg. Waarom moet ik als ik uitga in jullie vieze stinkende rook zitten ?? Ik heb daar toch niet omgevraagd ? Waarom is het voor jullie pas gezellig als er gerookt wordt, ik trek toch ook niet mijn laptop en m'n snikkel te voorschijn in een kroeg ?

pi_16067429
quote:

[..]

en dan speciaal voor jou zo'n heerlijke cyanide pil erbij
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:15:57 #102
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_16067450
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:15 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Simmu,

Klopt, als je rookt ben je een paria. En getuige jouw posts heeft het ook geen positieve invloed op je IQ, maar OK.
Jullie staan er kennelijk niet bij stil dat het vies en onfris is om door die rook te lopen. In een winkelcentrum en met name (ja daar komt 'ie) in de kroeg. Waarom moet ik als ik uitga in jullie vieze stinkende rook zitten ?? Ik heb daar toch niet omgevraagd ? Waarom is het voor jullie pas gezellig als er gerookt wordt, ik trek toch ook niet mijn laptop en m'n snikkel te voorschijn in een kroeg ?

pi_16067454
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:07 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Ehm, omdat jij de overlast veroorzaakt ?? Is maar een idee.
Omdat jij al rokend mijn lucht verpest. Daar om moet jij je aanpassen.

LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-hoe- verpest ik jouw (zit er een stikkertje op dat het van jou is trouwens) lucht als ik thuis danwel buiten (als ik op mijn werk ben) ben? vanuit delft?
dus hoe moet ik me aanpassen? oh ja: gewoon stoppen, want iemand is het niet eens met mijn levensstijl......
klinkt het bekend? er was ooit zo'n groepje nazi's die ook zulke plannetjes hadden!
hebben we gelijk nog een opmerking beatwoord! --> waarom antirooknazi's? hierom dus!
hoe zou jij het vinden als ik jou vanaf nu 'vieze pornokijkende rukker' ga noemen? liefst waar je moeder bij is natuurlijk, of je baas ofzo! is dezelfde houding!
pi_16067455
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:15 schreef Jarno het volgende:

[..]

Waarom? De vanzelfsprekendheid waarmee de gemiddelde 16-jarige zich elk weekend een leverbeschadiging aandoet is echt te walgelijk voor woorden.

Oh, je bedoelt: matigen. Dat is wat anders dan stoppen.
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:17:13 #105
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16067496
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:15 schreef ill_Bill het volgende:

[..]

Hoezo. Wie had 'm dan een jaar geleden ??
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:18:13 #106
76300 ill_Bill
I need fresh blood.
pi_16067532
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:15 schreef supremecy het volgende:

[..]

en dan speciaal voor jou zo'n heerlijke cyanide pil erbij

Jij wat mg's DMT kijken of je dan nog zo'n groot mondje hebt
pi_16067557
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:09 schreef supremecy het volgende:

[..]

En als je een verwijzing maakt in een antirokenlobby naar dit topic denk ik dat je eerder een hoop berichten zult krijgen van, zie je wel, het meerendeel vind roken smerig.
Ik rook zelf ook niet, en ik vind het ook smerig.
Maar zolang ik er geen last van heb hoor je mij niet.

ik hoor je nu anders luid en duidelijk hoor.
btw: die premie die je nu betaald, wordt gebruikt om -nu- de aow'ers te betalen.
volgens jouw principe betaal ik nu premie, en wordt daar dan later mijn aow van betaald, maar die krijg ik niet, want dan ben ik dood, dus volgens jouw theorie maken niet rokers winst over mijn rug...
wat was je argument ook alweer?
pi_16067584
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:01 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Jaja, iemand begint over nazi's te roepen en iemand met 88 (=Heil Hitler) achter z'n naam valt 'm bij
Of is 't je geboortedatum?

lees jij op FoK ergens racistische opmerkingen van mij?
niet he! nou dan, als je niet kunt discussieren, doe het dan ook niet..
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
pi_16067597
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:20 schreef shilizous_88 het volgende:

[..]

lees jij op FoK ergens racistische opmerkingen van mij?

Ja, je nick.
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:20:33 #110
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16067598
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:16 schreef simmu het volgende:

[..]

LEZEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-hoe- verpest ik jouw (zit er een stikkertje op dat het van jou is trouwens) lucht als ik thuis danwel buiten (als ik op mijn werk ben) ben? vanuit delft?
dus hoe moet ik me aanpassen? oh ja: gewoon stoppen, want iemand is het niet eens met mijn levensstijl......
klinkt het bekend? er was ooit zo'n groepje nazi's die ook zulke plannetjes hadden!
hebben we gelijk nog een opmerking beatwoord! --> waarom antirooknazi's? hierom dus!
hoe zou jij het vinden als ik jou vanaf nu 'vieze pornokijkende rukker' ga noemen? liefst waar je moeder bij is natuurlijk, of je baas ofzo! is dezelfde houding!

Lieve Simmu,

Ik kan alle porno kijken die mijn oogjes aankunnen en vervolgens mijn wortel er helemaal aftrekken op 1m afstand van jou. En daar loop jij geen schade van op. Als ik het netjes doe, heb je nieteens spermavlekken.
Rook jij daarentegen op 1m afstand van mij een pak shag op dan heb ik daar wel degelijk last van.

Het grappige van lucht is dat we het allemaal inademen. Daarom moeten degenen die op een onzinnige wijze (want dat is het) de lucht vervuilen gewoon rekening houden met de mensen die hun lucht graag schoon willen.

donderdag 8 januari 2004 @ 14:23:37 #111
17075 extreme
-wannahave-
pi_16067697
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 13:36 schreef simmu het volgende:
ik proetesteer tegen de anti roken nazi's!
ik houd al jaren rekening met niet-rokers, stond altijd al braaf buiten te roken, vraag netjes of ik ergens mag roken, indien niet, doe ik het ook niet, enzovoorts...
dus waarom oh waarom sta ik me nu elke keer als ik naar buiten loop om te gaan roken te verdedigen? waarom staat iedere keer op de fp bij een rokengerelateerde post de boel vol met 'roken is vies' bash? waarom wordt ik zo ongeveer verplicht gesteld om te stoppen met roken?
sorry hoor, maar ik ben het echt zat aan het worden. je zou verdorie uit protest stoppen met sociaal doen, want wat je ook doet: gezeken wordt er toch!
fine, roken is slecht voor de gezondheid... like duhuh, djeee, i didn't know that!
moet ik toch zelf weten!!!!!
btw: mijn huis is een rokers enclave, en mijn niet-rokende vriend is vrijwillig bij mij ingetrokken, en heeft dus gewoon vette pech(!!) op dit punt.
ik snap het ook niet, we zijn met vier miljoen rokers in nederland, als je de kinderen en de demente bejaarden van het totaal afhaalt kom je er dus op uit dat bijna de helft van de bevolking rookt...

als we nou eens met vier miljoen man een vuist maken, dan kunnen al die niet rokers en gestopte rokers hun kutregeltjes in hun reet steken.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:24:52 #112
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_16067744
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:16 schreef simmu het volgende:

[..]

Wat een onzin!
Hitler hield ook erg van slagroomtaarten. => Bassie is een nazi!
pi_16067758
quote:
poging 2: eerst LEZEN dan posten: talk about IQ zeg!

ben ik 'jullie'? neen, ik zeg al dertig keer: -ik- ben sociaal, en rook alleen op toegestane/ sociaal acceptabele plaatsen. maar toegegeven: je bent de eerste die eerlijk toegeeft gewoon alle rokers aso te vinden: wie was het net ook alweer die riep dat ik me niet zo aangevallen moet voelen steeds?

verder: als jij je snikkel tevoorschijn trekt op 1 meter afstand, heb ik daar wel zeker last van, en de manier waarop jij nu tegen mij praat vind ik heel wat asocialer, dan ik die fijn thuis een sigaret rookt! wie is er hier aso, jij of ik?????

pi_16067767
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:20 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]
Het grappige van lucht is dat we het allemaal inademen. Daarom moeten degenen die op een onzinnige wijze (want dat is het) de lucht vervuilen gewoon rekening houden met de mensen die hun lucht graag schoon willen.

*helemaal mee eens is*
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:27:10 #115
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16067824
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:25 schreef simmu het volgende:

[..]

poging 2: eerst LEZEN dan posten: talk about IQ zeg!

ben ik 'jullie'? neen, ik zeg al dertig keer: -ik- ben sociaal, en rook alleen op toegestane/ sociaal acceptabele plaatsen. maar toegegeven: je bent de eerste die eerlijk toegeeft gewoon alle rokers aso te vinden: wie was het net ook alweer die riep dat ik me niet zo aangevallen moet voelen steeds?

verder: als jij je snikkel tevoorschijn trekt op 1 meter afstand, heb ik daar wel zeker last van, en de manier waarop jij nu tegen mij praat vind ik heel wat asocialer, dan ik die fijn thuis een sigaret rookt! wie is er hier aso, jij of ik?????

Simmu,

Klopt, ik vind alle rokers paria's en asocialen. Wat mij betreft mag er in de horeca een acuut rookverbod intreden en mag de accijns op tabak verviervoudigd worden.

pi_16067837
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:19 schreef simmu het volgende:

[..]

ik hoor je nu anders luid en duidelijk hoor.
btw: die premie die je nu betaald, wordt gebruikt om -nu- de aow'ers te betalen.
volgens jouw principe betaal ik nu premie, en wordt daar dan later mijn aow van betaald, maar die krijg ik niet, want dan ben ik dood, dus volgens jouw theorie maken niet rokers winst over mijn rug...
wat was je argument ook alweer?

Rokers krijgen 'meestal' eerst kanker en worden dan arbeids ongeschikt dus krijgen ze wel aow.
En ik denk niet dat jijzelf genoeg betaald om je gehele aow te betalen.
Tegen de tijd dat het zover is dat jij die zou ontvangen betaal ik daar nog premie voor, dus betaal ik het nog.
Oftewel de NIET-rokers betalen voor de WEL-rokers.

En dat ik reageer is alleen omdat er hier zo'n hoop onzin uitgekraamd word en zulke domme opmerkingen worden gepost, en dan hoofdzakelijk door TS, en daar reageer ik dus op.

donderdag 8 januari 2004 @ 14:29:31 #117
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16067912
Persoonlijk ben ik ook heel benieuwd naar een demografisch onderzoek naar rokers. Ik denk dat het voornamelijk ouderen en achterstandswijkmensen zijn die roken.
pi_16067955
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:29 schreef Pikkebaas het volgende:
Persoonlijk ben ik ook heel benieuwd naar een demografisch onderzoek naar rokers. Ik denk dat het voornamelijk ouderen en achterstandswijkmensen zijn die roken.
Ik denk dat dat nog wel meevalt.
Alleen houd de 'hogere' klasse zich meer bezig met sigaren dan sigaretten.
Sigaren vind ik overigens erger dan sigaretten.
pi_16067964
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:20 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

Ja, je nick.

Tuurlijk... die discussie wil ik best wel een keer met je aangaan, maar niet in dit Forum.
pi_16067974
quote:
laat me raden: sigaren tellen niet mee.....
want dan zou driekwart van de vvd'ers opeens rokers zijn!
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:31:56 #121
38297 Estranged_Dream
Fear is the mindkiller
pi_16067996
Ik moet toegeven:

Wat je buiten het roken inademt komt er idd bovenop, was ik ff vergeten.
verder klopte mijn punt mbt auto's en vliegtuigen ect zowiso niet aangezien die buiten rijden en er buiten wel gewoon gerookt mag worden.

*zoekt naar vergelijkingen voor binnen, stay tuned

donderdag 8 januari 2004 @ 14:31:59 #122
17075 extreme
-wannahave-
pi_16068004
quote:
waarom denk je dat?

valt in de praktijk best mee hoor, naarmate mensen hoger opgeleid zijn zie je een ietsje dalende curve, maar de verschillen zijn lang niet zo groot.

Too often, we lose sight of life's simple pleasures. Remember, when someone annoys you it takes 42 muscles in your face to frown, BUT, it only takes 4 muscles to extend your arm and bitch-slap that mother@#?!&! upside the head.
pi_16068021
ik haat het als mensen een meter van me vandaan over rokers zeiken; daar heb ik wel degelijk last van. meer dan van die rook.
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:33:12 #124
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16068047
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:31 schreef simmu het volgende:

[..]

laat me raden: sigaren tellen niet mee.....
want dan zou driekwart van de vvd'ers opeens rokers zijn!

Persoonlijk rook ik thuis ook wel eens een sigaartje.
Thuis dan dus, dus niet in het openbaar. In het openbaar roken doe ik nooit, dat vind ik zo'n barbaarse gewoonte.
pi_16068099
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:32 schreef sangdrax het volgende:
ik haat het als mensen een meter van me vandaan over rokers zeiken; daar heb ik wel degelijk last van. meer dan van die rook.
Dan zou ik zeggen luister niet.
Rook ruik je zowieso, dat kun je niet negeren aangezien je je neus niet kunt uitschakelen.
Via de mond ademen is ook geen optie want dan ruik je het nog (onder in de neus zitten ook nog geur receptoren)
En is nog ongezonder ook aangezien je neus ook werkt als filter.
pi_16068129
Thuis dan dus, dus niet in het openbaar. In het openbaar roken doe ik nooit, dat vind ik zo'n barbaarse gewoonte.
[/quote]

je praat alsof er anders om je heen de hele tijd mensen dood neervallen.

pi_16068154
Nu inmiddels lang en breed bekend is wat de gevolgen van meeroken zijn is het gewoon de hoogste tijd om rokende mensen uit openbare gelegenheden te weren, wat ze thuis of in hun auto doen moeten ze zelf weten, zolang ik maar nergens rook in hoef te ademen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_16068198
quote:
Dan zou ik zeggen luister niet.
Rook ruik je zowieso, dat kun je niet negeren aangezien je je neus niet kunt uitschakelen.
Via de mond ademen is ook geen optie want dan ruik je het nog (onder in de neus zitten ook nog geur receptoren)
En is nog ongezonder ook aangezien je neus ook werkt als filter.
en mn oren kan ik wel uitschakelen? je straalt me trouwens ook dood met je gsm hou daar ook eens mee op; ik hoorde dat het slecht is dus ga ik aan je dood.
pi_16068201
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:35 schreef nozem het volgende:
Nu inmiddels lang en breed bekend is wat de gevolgen van meeroken zijn is het gewoon de hoogste tijd om rokende mensen uit openbare gelegenheden te weren, wat ze thuis of in hun auto doen moeten ze zelf weten, zolang ik maar nergens rook in hoef te ademen.
Daar kan ik het mee eens zijn.
Als ik er geen last van heb, laat ze dan toch lekker roken
pi_16068223
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:27 schreef supremecy het volgende:

[..]

Rokers krijgen 'meestal' eerst kanker en worden dan arbeids ongeschikt dus krijgen ze wel aow.
En ik denk niet dat jijzelf genoeg betaald om je gehele aow te betalen.
Tegen de tijd dat het zover is dat jij die zou ontvangen betaal ik daar nog premie voor, dus betaal ik het nog.
Oftewel de NIET-rokers betalen voor de WEL-rokers.

En dat ik reageer is alleen omdat er hier zo'n hoop onzin uitgekraamd word en zulke domme opmerkingen worden gepost, en dan hoofdzakelijk door TS, en daar reageer ik dus op.

1)arbeidsongeschikten krijgen WAO, dat om te beginnen: is een heel ander onderwerp!
2) AOW krijg je vanaf je 65 ste. volgens de statistieken waar niet roken nazi's mee gooien wordt ik hooguit 40, wat je argument onzin maakt.

sinds wanneer is het onzin om te klagen over het feit dat -jij- steeds persoonlijk op andermans gedrag aangesproken wordt? goh, zal ik dan ook eens fijn een weekkie of wat tegen jou gaan klagen dat een niet roker bij mij uit de flat steeds zo zit te zeiken dat ik rook? is precies hetzelfde, en ik durf wel te zeggen dat jij dat ook niet zou waarderen!

ga eens ff bij jezelf te rade zou ik zo eens zeggen: je zit nu iemand te veroordelen, enkel en alleen op grond van het feit dat je weet dat die persoon rookt: daarmee is die persoon al een vuile aso (letterlijk zo genoemd hier)! vind je -dat- normaal? je kent die persoon niet eens!

en dan nog wat: als ik thuis, of buiten op de rook plek sta te roken moet je je klep houden over mijn roken: als je beweert daar last van te hebben, hebbie inderdaad een dokter nodig, die je van je hypochondrie moet gaan genezen dan (oeeehhh, alweer een moeilijk woord)

pi_16068285
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:35 schreef nozem het volgende:
zijn ze dat werkelijk? de kans dat jij eerder doodgaat als er op straat iemand naast je rookt? geef eens bronnen.

edit: wat over de ozonlaag die verneukt wordt door jullie autos? daar krijg ik geen kanker van ofzo?

[Dit bericht is gewijzigd door sangdrax op 08-01-2004 14:47]

pi_16068388
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:33 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

ASO!!!!! VIEZERIK!!! ROKER!!!!!!

oftewel: betrapt!
ik herhaal: lezen, als je dat gedaan had, had je gelezen dat ik thuis rook, of buiten op de rookplek! met de trein ga ik nooit, en kroegen vind ik te duur. da's mijn punt: als jij last hebt van een roker moet je die roker erop anspreken, maar niet mij, want ik ben braaf!
en ik kan het dus niet waarderen om steeds voor aso uitgescholden te worden, enkel omdat ik rook, en niet om mijn gedrag!
dat was nou juist het hele punt

pi_16068424
quote:
Ik ben jong en woon niet in een achterstandswijk, maar ik rook wel.

Waarom reageren niet-rokers tegenwoordig zo extreem? Laten jullie je nou echt zo makkelijk beïnvloeden door die campagnes? Dat meeroken slecht voor je is, is toch al langer bekend?

[Dit bericht is gewijzigd door The_Sparkster op 08-01-2004 14:49]

A dirty mind is a joy forever.
pi_16068497
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:37 schreef simmu het volgende:

[..]

1)arbeidsongeschikten krijgen WAO, dat om te beginnen: is een heel ander onderwerp!
2) AOW krijg je vanaf je 65 ste. volgens de statistieken waar niet roken nazi's mee gooien wordt ik hooguit 40, wat je argument onzin maakt.

sinds wanneer is het onzin om te klagen over het feit dat -jij- steeds persoonlijk op andermans gedrag aangesproken wordt? goh, zal ik dan ook eens fijn een weekkie of wat tegen jou gaan klagen dat een niet roker bij mij uit de flat steeds zo zit te zeiken dat ik rook? is precies hetzelfde, en ik durf wel te zeggen dat jij dat ook niet zou waarderen!

ga eens ff bij jezelf te rade zou ik zo eens zeggen: je zit nu iemand te veroordelen, enkel en alleen op grond van het feit dat je weet dat die persoon rookt: daarmee is die persoon al een vuile aso (letterlijk zo genoemd hier)! vind je -dat- normaal? je kent die persoon niet eens!

en dan nog wat: als ik thuis, of buiten op de rook plek sta te roken moet je je klep houden over mijn roken: als je beweert daar last van te hebben, hebbie inderdaad een dokter nodig, die je van je hypochondrie moet gaan genezen dan (oeeehhh, alweer een moeilijk woord)

1 Als jij op een rook plek rookt moet je dat helemaal zelf weten.
2 Zover als ik gelezen heb heb ik niet gezegt dat je een aso bent.
als je inderdaad zou doen wat ik gelezen heb, ben niet zeker of dat
van jou afkwam, om maar iedereen aan het roken te helpen.
ben je dat dus absoluut wel.
Ook rook in mensen hun gezicht blazen express is wel degelijk aso.
3 Ik zou het inderdaad niet waarderen als iemand de hele tijd zou gaan zitten zeiken over iets, maar als ze dan met geldige argumenten
komen, zoals de meeste hier doen dan vind ik dat je er rekening mee moet houden.
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:44:12 #135
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_16068521
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:41 schreef simmu het volgende:

[..]

ik herhaal: lezen, als je dat gedaan had, had je gelezen dat ik thuis rook, of buiten op de rookplek! met de trein ga ik nooit, en kroegen vind ik te duur. da's mijn punt: als jij last hebt van een roker moet je die roker erop anspreken, maar niet mij, want ik ben braaf!
en ik kan het dus niet waarderen om steeds voor aso uitgescholden te worden, enkel omdat ik rook, en niet om mijn gedrag!

Ik heb genoeg mensen in mijn familie die roken en die worden nooit voor aso uitgescholden.
pi_16068545
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:42 schreef The_Sparkster het volgende:

[..]

Ik ben jong en woon niet in een achterstandswijk, maar ik rook wel.

Waarom reageren niet-rokers tegenwoordig zo extreem? Laten jullie je nou echt zo makkelijk beïnvloeden door die campagnes? Dat meeroken slecht voor je is, is toch al langer bekend?

Ik denk ook niet dat er echt een bepaalde bevolkingsgroep is die meer rookt dan een andere.
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:45:19 #137
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16068568
Wat is mis met Nazis?
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_16068638
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:45 schreef Robert_Jensen het volgende:
Wat is mis met Nazis?
feest
pi_16068647
quote:
Wat is mis met Nazis?
ze zijn uit de tijd.
  donderdag 8 januari 2004 @ 14:47:04 #140
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_16068653
quote:
Wat is mis met Nazis?
wat denk je?
pi_16068655
quote:
Ik zou het inderdaad niet waarderen als iemand de hele tijd zou gaan zitten zeiken over iets, maar als ze dan met geldige argumenten
komen, zoals de meeste hier doen dan vind ik dat je er rekening mee moet houden.
lieve schat: leg mij nou eens uit -hoe- jij er last van hebt, als -ik- in mijn eigen huis zit te roken????????

dat bedoel ik dus: -ik- stel me altijd netjes op, rook buiten, danwel thuis, ik ga verdorie zelfs speciaal uit de wind staan zodat een ander er geen last van heeft -zelfs- bij de buiten rookplek!
waarom krijg ik dan steeds die roken shit over me heen???
btw: niet jij, maar die rukkende pikkebaas die moest toegeven zelf ook een roker (en dus een ASO) noemde me ASO. dat is dus mijn klacht, ik wordt er schijtziek van iedere keer zo veroordeeld te worden.

donderdag 8 januari 2004 @ 14:48:31 #142
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_16068717
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:47 schreef simmu het volgende:

[..]

lieve schat: leg mij nou eens uit -hoe- jij er last van hebt, als -ik- in mijn eigen huis zit te roken????????

dat bedoel ik dus: -ik- stel me altijd netjes op, rook buiten, danwel thuis, ik ga verdorie zelfs speciaal uit de wind staan zodat een ander er geen last van heeft -zelfs- bij de buiten rookplek!
btw: niet jij, maar die rukkende pikkebaas die moest toegeven zelf ook een roker (en dus een ASO) noemde me ASO. dat is dus mijn klacht, ik wordt er schijtziek van iedere keer zo veroordeeld te worden.

Iedere keer?
pi_16068718
quote:
Wat is mis met Nazis?
De meeste zijn dood.
pi_16068730
quote:
Wat is mis met Nazis?
genoeg, daarom is het tegenwoordig een scheldwoord.
pi_16068738
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:38 schreef sangdrax het volgende:

[..]

zijn ze dat werkelijk? de kans dat jij eerder doodgaat als er op straat iemand naast je rookt? geef eens bronnen.

edit: wat over de ozonlaag die verneukt wordt door jullie autos? daar krijg ik geen kanker van ofzo?

Al dat gezeik over bronnen, typ eens meeroken bij google in, en trek dan je conclusies. En dat argument over uitlaatgassen etc gaat gewoon niet op. Op TV heb ik eens de longen gezien van iemand die heel zijn leven in Mexico City had gewoond, en niet rookte, en ook niet met iemand samen leefde die rookte of vaak in een omgeving kwam waar continu gerookt werd. De longen van die man zagen er wat vuil uit inderdaad. Vervolgens lieten ze de longen zien van een andere man van dezelfde leeftijd uit Mexico City, maar deze man werkte al 20 jaar in een fabriek waar iedereen om hem heen stond te paffen (hij rookte zelf niet) De longen van de beste man zagen er werkelijk verschrikkelijk uit, veel en veel smeriger dan de longen van de andere man.
pi_16068776
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:48 schreef simmu het volgende:

[..]

genoeg, daarom is het tegenwoordig een scheldwoord.

'Jood' staat ook als (ouderwets) scheldwoord in de Van Dale. Dus er was behoorlijk wat mis mee. Daar hebben de nazi's iets aan gedaan en nou is 't weer niet goed
pi_16068786
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:48 schreef Dodec het volgende:

[..]

Iedere keer?

ik ben een programmeur: ik kom sowieso niet te vaak buiten, vind ik eng
pi_16068824
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:49 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

'Jood' staat ook als (ouderwets) scheldwoord in de Van Dale. Dus er was behoorlijk wat mis mee. Daar hebben de nazi's iets aan gedaan en nou is 't weer niet goed

ik denk dat je in het verkeerde forum zit?
[start sarcasm]
zeker zo'n aso vieze roker
[end sarcasm]
pi_16068838
quote:

[..]

Ik weet niet hoe goed je kunt lezen, maar volgens mij heb ik in bijna iedere reactie van mij staan dat als ik geen last heb van rokers ik er dan geen ruk om geef.
Dus rook lekker door joh, boeit mij het, als ik er last van heb merk je het wel, maar doe een beetje normaal zeg.
Als ik die reacties van jou en van andere hier zie zou ik denken dat rokers inderdaad een stel zieken zijn, ziek in hun hoofd wel te verstaan, die ze eigenlijk meteen zouden moeten afschieten.

Je gaat geen mensen rook in hun gezicht blazen als ze je zeggen dat je ergenst niet mag roken.
Laat staan dat je ze daar voor gaat uitschelden, dat is gewoon ziek.
En als je kleine kinderen sigaretten gaat geven onder het mom van dat is stoer en moet je ook tegen je vriendjes zeggen ben je ook ziek.

Of je dat nou serieus zegt of niet je zegt het wel.
Dat is hetzelfde als ik deed met die cyanide pil dat is ook grote onzin.

pi_16068846
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:51 schreef simmu het volgende:

[..]

ik denk dat je in het verkeerde forum zit?
[start sarcasm]
zeker zo'n aso vieze roker
[end sarcasm]

Ik toon alleen aan dat logica en discussie niet je sterkste punt is. Of heeft je plaatje nog een A-kant?
pi_16068885
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:48 schreef nozem het volgende:

[..]

Al dat gezeik over bronnen, typ eens meeroken bij google in, en trek dan je conclusies. En dat argument over uitlaatgassen etc gaat gewoon niet op. Op TV heb ik eens de longen gezien van iemand die heel zijn leven in Mexico City had gewoond, en niet rookte, en ook niet met iemand samen leefde die rookte of vaak in een omgeving kwam waar continu gerookt werd. De longen van die man zagen er wat vuil uit inderdaad. Vervolgens lieten ze de longen zien van een andere man van dezelfde leeftijd uit Mexico City, maar deze man werkte al 20 jaar in een fabriek waar iedereen om hem heen stond te paffen (hij rookte zelf niet) De longen van de beste man zagen er werkelijk verschrikkelijk uit, veel en veel smeriger dan de longen van de andere man.

ja dus? wat heeft dat te maken met de discussie die -we- hier an het voeren zijn? het gaat erom of het terecht is zo te lopen bashen tegen een roker die braaf alle regeltjes volgt, en lief rekening houdt met de niet-rokers!
en google is geen bron.
pi_16068959
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:52 schreef simmu het volgende:

[..]

ja dus? wat heeft dat te maken met de discussie die -we- hier an het voeren zijn? het gaat erom of het terecht is zo te lopen bashen tegen een roker die braaf alle regeltjes volgt, en lief rekening houdt met de niet-rokers!
en google is geen bron.

Meneer vroeg zich af of meeroken wel echt zo slecht was als ik zei en ik gaf hem een voorbeeldje, niet meer dan dat..

En google is de bron naar andere bronnen, Einstein..

[Dit bericht is gewijzigd door nozem op 08-01-2004 15:00]

donderdag 8 januari 2004 @ 14:57:33 #153
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16069063
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:41 schreef simmu het volgende:

[..]

Ok, jij bent dan misschien een sociale roker. Maar er zijn er zat die dat niet zijn. Die gewoon in een volle trein een peuk opsteken of in een winkelcentrum of naast de wieg van hun kind.
Daar maak ik me kwaad over !! Dat zijn asocialen.
pi_16069120
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:54 schreef nozem het volgende:

[..]

Meneer vroeg zich af of meeroken wel echt zo slecht was als ik zei en ik gaf hem een voorbeeldje, niet meer dan dat..

En google is de bron naar andere bronnen, Einstein..

nee, je gaf geen voorbeeldje, waar dan? want ik zie niks, het enige wat ik zie is een verwijzing van 'zoek eens op google'

je kan ook op porno zoeken, is zeker ook een bron?
no offence: het zal vast erg schadelijk zijn dat meeroken, maar het is (nog) niet onomstotelijk aangetoond!

bovendien heeft de discussie of meeroken schadelijk is of niet niks te maken met de discussie die we nu hier aan het voeren zijn!

donderdag 8 januari 2004 @ 14:58:56 #155
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_16069123
Ik dacht dat simu een vrouw was.
  donderdag 8 januari 2004 @ 15:00:44 #156
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16069207
quote:
Nee, ik noem iedereen die buiten zijn huis rookt een aso.

"Rukkende Pikkebaas"

pi_16069231
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:57 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Ok, jij bent dan misschien een sociale roker. Maar er zijn er zat die dat niet zijn. Die gewoon in een volle trein een peuk opsteken of in een winkelcentrum of naast de wieg van hun kind.
Daar maak ik me kwaad over !! Dat zijn asocialen.

waarom scheld je mij dan uit voor asociaal (en jezelf ook, dat terzijde)? wat een ander doet kan ik niet helpen! ik ben het helemaal met je eens dat andere mensen geen last hoeven te hebben van mijn rook, ik doe zelfs mijn best om dat te realiseren, en dan wordt ik nog als een of andere aso behandelt, ervoor uitgescholden, en moet ik om de haverklap aan totaal onbekenden verdedigen waarom ik dan wel niet rook!
enfin: da's waarom ik dit startte!
pi_16069350
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:00 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Nee, ik noem iedereen die buiten zijn huis rookt een aso.

"Rukkende Pikkebaas"

neen, sorry voor je, maar neen, dat deed je niet.
quote:
Klopt, ik vind alle rokers paria's en asocialen
en dus voel ik me aangesproken, je noemt mij, (en jezelf) een paria en asociale!
excuses graag!

edit: quote is te vinden op pagina 5 van deze discussie

[Dit bericht is gewijzigd door simmu op 08-01-2004 15:10]

donderdag 8 januari 2004 @ 15:10:05 #159
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16069566
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:04 schreef simmu het volgende:

[..]

neen, sorry voor je, maar neen, dat deed je niet.
[..]

en dus voel ik me aangesproken, je noemt mij, (en jezelf) een paria en asociale!
excuses graag!

edit: quote is te vinden op pagina 5 van deze discussie

Ik vind mezelf geen roker. En ik vind sigarenrokers anders dan sigarettenrokers.
pi_16069594
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:10 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Ik vind mezelf geen roker. En ik vind sigarenrokers anders dan sigarettenrokers.

ja lekker, dus dat zijn nog mindere mensen..
  donderdag 8 januari 2004 @ 15:14:22 #161
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16069741
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:10 schreef shilizous_88 het volgende:

[..]

ja lekker, dus dat zijn nog mindere mensen..

Vind ik wel. Een sigaar paf je ook niet op straat weg om je verslaving te stillen. Een sigaar rook je 'savonds lekker bij de openhaard met een lekkere port/wijn erbij.
  donderdag 8 januari 2004 @ 15:15:51 #162
51985 Robert_Jensen
Tiger anti-jihadpanzer
pi_16069808
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:48 schreef Kaensterle het volgende:

[..]

De meeste zijn dood.

Bassie leeft nog.
Onder bepaalde moslims heeft de droom van een triomf van de islam zorgelijke vormen aangenomen. De droom is verworden tot een hysterisch verlangen naar bloedige strijd, een Armageddon, waarin Amerika en Europa het onderspit moeten gaan delven.
pi_16069895
quote:
Al dat gezeik over bronnen, typ eens meeroken bij google in, en trek dan je conclusies.
conclusie: onderzoeken zijn niet wat de media roepen dat ze zijn, en dat er ondanks pogingen eigenlijk helemaal niets bewezen is.
quote:
En dat argument over uitlaatgassen etc gaat gewoon niet op. Op TV heb ik eens de longen gezien van iemand..
jah media nablaten maar goed bewijs leveren ho maar. dat de -media- vindt dat meeroken niet kan is bekend. dat ze sensatiegeil zijn en van massahysterie houden ook.

trouwens: huidkanker doelde ik eigenlijk op door een oplossende ozonlaag. en een fabriek, is dat niet binnen? hadden niet-rokers niet al een rookvrije werkplek?

pi_16070158
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 14:58 schreef Dodec het volgende:
Ik dacht dat simu een vrouw was.
wat heeft dat er nou weer mee te maken?
simmu is trouwens een naam uit een boek, en betekent 'tweeslachtig'
pi_16070216
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:14 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Vind ik wel. Een sigaar paf je ook niet op straat weg om je verslaving te stillen. Een sigaar rook je 'savonds lekker bij de openhaard met een lekkere port/wijn erbij.

lees jij eigenlijk wel wat er staat voordat je typt?
en ik heb nog steeds geen excuses gehoord over dat mij voor asociaal enzo uitschelden?
  donderdag 8 januari 2004 @ 15:29:04 #166
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16070340
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:26 schreef simmu het volgende:

[..]

lees jij eigenlijk wel wat er staat voordat je typt?
en ik heb nog steeds geen excuses gehoord over dat mij voor asociaal enzo uitschelden?

Ik blijf bij mijn standpunt.
En ik lees wel degelijk wat ik typ. Ik meen het ook. Een sigaar roken vind ik een stuk beschaafder dan een vieze sigaret. Goede sigaren natuurlijk.
  donderdag 8 januari 2004 @ 15:29:49 #167
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_16070381
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:24 schreef simmu het volgende:

[..]

wat heeft dat er nou weer mee te maken?
simmu is trouwens een naam uit een boek, en betekent 'tweeslachtig'

Nou gewoon ... ik dacht het.
pi_16070417
ik vind sigaren erger stinken dan sigaretten..
mijn opa rookt die shit en dan overal, en dat stinkt pas echt.

Probeer meestal niet thuis te zijn als hij langskomt, maar tegen de tijd dat ik thuis kom, is hij misschien al een aantal uur weg, stinkt het hele huis nog naar die shit.

donderdag 8 januari 2004 @ 15:31:42 #169
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16070469
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:30 schreef supremecy het volgende:
ik vind sigaren erger stinken dan sigaretten..
mijn opa rookt die shit en dan overal, en dat stinkt pas echt.

Probeer meestal niet thuis te zijn als hij langskomt, maar tegen de tijd dat ik thuis kom, is hij misschien al een aantal uur weg, stinkt het hele huis nog naar die shit.

Ik zei goede sigaren... En doorgaans als de haard brandt is de geur snel weg.
pi_16070656
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:29 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Ik blijf bij mijn standpunt.

dewelke? die dat alle rokers aso's zijn? dan noem je jezelf ook aso, kan ik ook mee leven.
of misschien toch liever dat mensen die binnen roken of sociaal acceptabel roken toch niet aso zijn....
dan ben je me dus wel degelijk vette excuses schuldig!

maaruh: om eens even jouw discussiemethode aan te nemen: ik vind sigaren stinken, en als jij in een huis bij mij in het land een sigaar rookt, dan ontsnapt die lucht uiteindelijk naar buiten, en dat is dus in -mijn- lucht, en ik vind sigaren stinken, dus jij bent een asociaal klein rukkertje!
  donderdag 8 januari 2004 @ 15:37:17 #171
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16070720
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:35 schreef simmu het volgende:

[..]

dewelke? die dat alle rokers aso's zijn? dan noem je jezelf ook aso, kan ik ook mee leven.
of misschien toch liever dat mensen die binnen roken of sociaal acceptabel roken toch niet aso zijn....
dan ben je me dus wel degelijk vette excuses schuldig!

maaruh: om eens even jouw discussiemethode aan te nemen: ik vind sigaren stinken, en als jij in een huis bij mij in het land een sigaar rookt, dan ontsnapt die lucht uiteindelijk naar buiten, en dat is dus in -mijn- lucht, en ik vind sigaren stinken, dus jij bent een asociaal klein rukkertje!

Dat klopt, alleen ben ik niet klein

Misschien had ik moeten zeggen dat alle sigarettenrokers aso's zijn. Dat was beter geweest. Sigarerokers zorgen voor een stuk minder overlast.

pi_16070925
quote:
Ik zei goede sigaren... En doorgaans als de haard brandt is de geur snel weg.
Zolang ze lekker ruiken is het dus geen probleem dat je eraan doodgaat dus daar wringt de schoen.

Mensen vinden dat sigaretten stinken => hebben er last van => vinden dat ze recht hebben op geen ongemak => verzinnen iets beters om van sigaretten af te komen, want zelf zijn ze ook zo asociaal als de pest => proberen hard te maken dat ze eraan dood gaan => falen maar massahysterie vangt dat op => rokers zijn moordenaars.

Van het eerste naar het laatste is vrij opmerkelijk en vind ik vrij asociaal. Ik vind dat wel meer mensen in mijn omgeving stinken of daar heb ik last van op andere manieren (goh ik leef in een samenleving?); ik eis er echter geen regelgeving tegen of ga ze zelfs voor moordenaars uitmaken?

pi_16070957
sigaren stinken punt.
en we hebben geen openhaard, dus gaat die STANK ook niet weg daarvan.
En als ik er geen last van heb boeit het me niet.
pi_16070993
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:37 schreef Pikkebaas het volgende:

[..]

Dat klopt, alleen ben ik niet klein

Misschien had ik moeten zeggen dat alle sigarettenrokers aso's zijn. Dat was beter geweest. Sigarerokers zorgen voor een stuk minder overlast.

dat je niet zo klein bent zou je niet zeggen....
enfin: never mind, je zwalkt van standpunt naar standpunt, net wat je op het moment beter uitkomt, ondertussen blijkbaar niet in de gaten hebben dat je met ieder nieuw standpunt, je eigen vorige standopunt ontkracht
ik beschouw dat wel als excuses: je neemt het tenslotte voor me op: bedankt!
pi_16071042
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:43 schreef supremecy het volgende:
sigaren stinken punt.
en we hebben geen openhaard, dus gaat die STANK ook niet weg daarvan.
En als ik er geen last van heb boeit het me niet.
ik merk het....
pi_16071073
quote:
haha alle sigarettenrokers zijn asociale mensen? als ik daarvan maak 'alle niet-rokers zijn asociale mensen', en die klootzakken leven nog langer ook?

ik denk dat sociaal zijn en roken eerder positief dan negatief verbonden is, sorry.

donderdag 8 januari 2004 @ 15:46:35 #177
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_16071078
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:44 schreef simmu het volgende:

[..]

dat je niet zo klein bent zou je niet zeggen....
enfin: never mind, je zwalkt van standpunt naar standpunt, net wat je op het moment beter uitkomt, ondertussen blijkbaar niet in de gaten hebben dat je met ieder nieuw standpunt, je eigen vorige standopunt ontkracht
ik beschouw dat wel als excuses: je neemt het tenslotte voor me op: bedankt!

Misschien komt dat omdat het weer tijd wordt om te rukken. Dan wordt mijn beoordelingsvermogen wat minder

Bedank me maar niet, want wat je dacht te lezen stond er niet.
Mensen die in het openbaar roken zijn en blijven vies en ik heb al eerder gezegd dat mensen in hun eigen huis zelf moeten weten wat ze uitspoken.

pi_16071109
als we nou gewoon roken verplicht stellen is het probleem ook opgelost: dan rookt niemand meer mee
pi_16071233
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 15:47 schreef simmu het volgende:
als we nou gewoon roken verplicht stellen is het probleem ook opgelost: dan rookt niemand meer mee
dan gaat de belasting omlaag, economie omhoog, geen gezeur meer met wel of niet ergens mogen roken. perfect.

gevaar is wel dat we dan overgaan op zaken als een sigaarrookvrije werkplek, want er moet wel iets te zeuren overblijven.

donderdag 8 januari 2004 @ 16:10:31 #180
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_16071955
hahahhah .. Hij loopt nog steeds...
jongesssssssssssssssss maak je nou nie 'zo druk over die teringsigaretten ....
laat de rokers roken. Je hebt altijd de wet als het verkeerd gaat!!
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........
pi_16071964
Ik ben het eigenlijk wel een beetje met TS eens.. OK, niet helemaal maar toch.. zoals de trein.. Er is maar één rokers coupe en die moet ook weg.. Waarom? En je mag niet meer op het perron roken, ja bij zo'n achterlijke paal.. En je moet voortaan buiten roken maar als je dan je peuk op de grond gooit krijg je een boete van 46 euri!! Wat wil je nou? Kijk, ik begrijp best dat mensen er last van hebben en het niet willen, maar om het nou gelijk over die boeg heen te gooien...
Ik neem aan dat de meeste rokers oud en wijs genoeg zijn om te beseffen dat het slecht is, dus verhalen over longkanker zijn echt niet nodig...
Anti rokers lijken altijd zo pusherig met het vertellen wat je al niet van roken kan krijgen..
Ej... ik val jou niet lastig met mijn gezeur over roken, val mij dan ook niet lastig met je gezeur over stoppen met roken..
Dat maak ik helemaal zelf uit net zoals jij het helemaal zelf uitmaakt dat je niet wil roken....
  donderdag 8 januari 2004 @ 16:13:21 #182
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16072061
De anti-rook nazi: "Nou, ik ga wel buiten staan met mijn rechterarm omhoog "

Rokers vervuilen en zorgen voor overlast. Of het nou "sociaal, gezellig en leuk" is, of dat je "een brave roker bent" doet daar niets aan af.

En mensen die overlast veroorzaken moeten aangepakt worden. Sim-pel.

* Elegy vindt de anti-rook haatcampagnes een goede zaak

Maar ja, er blijven (voorlopig) situaties waar er toch nog stevig gerookt wordt, daar is vooralsnog niets tegen te doen. Dus na het uitgaan maar even onder de douche . En wat ze binnenshuis doen moeten ze zelf weten, trouwens.

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 8 januari 2004 @ 16:16:09 #183
45460 Pearly
Mi Na Pritpangi
pi_16072177
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:10 schreef Dior het volgende:
Ej... ik val jou niet lastig met mijn gezeur over roken, val mij dan ook niet lastig met je gezeur over stoppen met roken..
Dat maak ik helemaal zelf uit net zoals jij het helemaal zelf uitmaakt dat je niet wil roken....
ej ... ik val jou niet lastig met mij gezeur over niet roken, val mij dan ook niet lastig met jouw gezeur over het feit dat JIJ rookt!!!!

WAT EEN GEZEIK >>......

donderdag 8 januari 2004 @ 16:19:36 #184
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_16072325
quote:
Je moet er wel ff bijnadenken wat reeel is en niet he. Van niet roken gaat het leven gewoon door (langer zelfs ) maar als we al het autoverkeer zouden verbieden ligt heel de economie op z'n gat.

Verder vind ik trouwens het afschaffen van roken in de trein toch niet echt een goed idee merk ik nu Zitten van die mensen achter je te stinken met hun doorrookte kleren

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_16072434
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:13 schreef Elegy het volgende:
De anti-rook nazi: "Nou, ik ga wel buiten staan met mijn rechterarm omhoog "

Rokers vervuilen en zorgen voor overlast. Of het nou "sociaal, gezellig en leuk" is, of dat je "een brave roker bent" doet daar niets aan af.

En mensen die overlast veroorzaken moeten aangepakt worden. Sim-pel.

* Elegy vindt de anti-rook haatcampagnes een goede zaak

Maar ja, er blijven (voorlopig) situaties waar er toch nog stevig gerookt wordt, daar is vooralsnog niets tegen te doen. Dus na het uitgaan maar even onder de douche . En wat ze binnenshuis doen moeten ze zelf weten, trouwens.

da's mijn punt: zelfs als ik alleen thuis, danwel buiten op plaatsen waar het mag rook krijg ik nog gezeik over me heen, hence, de scheldnaam 'de antirooknazi' waar overigens een tendens aangegeven wordt, en niet iemand persoonlijk!

kijk nu eens hoe alle niet-rokers hiero heftig reageren! goed: roken veroorzaakt overlast, dus moet je daar als roker rekening mee houden, en je aanpassen: sure, -doe ik al- !
als ik de stelling poneer dat 'niet-rokers mij overlast bezorgen met hun gezeur' is het opeens 'anders'. sorry hoor: maar je houdt rekening met -elkaar- en niet alleen een kant op!
als zodanig moet het afgelopen zijn met het gezeik. (tegen mij persoonlijk dan, voor de rest mag je zeiken wat je wilt, doet iedereen)

donderdag 8 januari 2004 @ 16:32:29 #186
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_16072779
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:22 schreef simmu het volgende:

[..]

da's mijn punt: zelfs als ik alleen thuis, danwel buiten op plaatsen waar het mag rook krijg ik nog gezeik over me heen, hence, de scheldnaam 'de antirooknazi' waar overigens een tendens aangegeven wordt, en niet iemand persoonlijk!

kijk nu eens hoe alle niet-rokers hiero heftig reageren! goed: roken veroorzaakt overlast, dus moet je daar als roker rekening mee houden, en je aanpassen: sure, -doe ik al- !
als ik de stelling poneer dat 'niet-rokers mij overlast bezorgen met hun gezeur' is het opeens 'anders'. sorry hoor: maar je houdt rekening met -elkaar- en niet alleen een kant op!
als zodanig moet het afgelopen zijn met het gezeik. (tegen mij persoonlijk dan, voor de rest mag je zeiken wat je wilt, doet iedereen)

Eigenlijk is dit toch meer een klaagbaak topic?

=> jij klaagt over het feit dat niet-rokers klagen, niet rokers klagen dat rokers klagen over rokers, en de nazi's worden er weer bij het (gemillimeterde) haar bijgesleept.... het is me wat

Waar het mij over gaat: roken in openbare gelegenheden en op de werkvloer is tot op heden getolereerd. Inderdaad, het is nooit verboden, maar men (zowel de rokers als de niet rokers) weten dat er overlast veroorzaakt wordt.

En tegen die overlast wordt nu wat gedaan.

Ik zie nogal veel mensen smijten met de argumenten "maar dat doe IK toch ook niet" en "IK klaag toch ook niet". Dat zijn drogredenen. Het gaat er om dat je met roken de gezondheid van anderen in gevaar brengt. Er zijn nog steeds meer niet rokers dan rokers in Nederland, en de minderheid dient zich aan te passen aan de meerderheid. Dat heet nou democratie.

Dat er situaties zijn (en waarschijnlijk blijven) zoals horeca die niet rookvrij zijn neem ik voor lief. Hoewel ik een rookvrije uitgaanswereld toe zal juichen.

Voor de rest zal het me jeuken of iemand rookt of niet, er komt genoeg accijns binnen. Alleen heb ik liever niet dat diegene daarna naast mij in de trein/bus/whatever gaat zitten. Rokers stinken nu eenmaal.

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_16072885
quote:
110 Teletekst do 08 jan
Zeker tien rokers beboet op station
DRIEBERGEN De spoorwegpolitie heeft na
1 januari tussen de tien en de vijftien
boetes uitgedeeld aan mensen die op het
station hadden gerookt.Dat heeft het
Korps Landelijke Politiediensten (KLPD)
vandaag bekendgemaakt.

Mensen die het rookverbod op stations
overtreden krijgen de eerste twee weken
van januari alleen een waarschuwing.Als
zij dan alsnog blijven roken volgt een
geldboete van 26 euro.Een waarschuwing
is in de meeste gevallen voldoende.

Reizigers houden zich over het algemeen
goed aan het rookverbod.Op de overkapte
perrons mag alleen bij de door de NS
geplaatste rookpalen worden gerookt.
volgende nieuws financieel sport
pi_16073157
quote:
jij klaagt over het feit dat niet-rokers klagen
nee, ik klaag dat ik steeds voor aso uitgemaakt wordt door mensen die mij niet eens kennen, en het begeleidende verhaal niet lezen.
daarom staat dit niet bij de klaagbaak, ik wou wel ff graag mijn puntje demonstreren: da's uitstekend gelukt!

verder ben ik het gewoon met je eens dat niet rokers zo min mogelijk l;ast van wel rokers dienen te hebben, daarom stond ik vorig jaar al in me up buiten te roken!

ik vind echter ook dat zaken nu overdreven worden! iemand zei het eerder al: we hebben hier te maken met een klassiek gevalletje masshysterie

pi_16073666
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:35 schreef Monidique het volgende:
110 Teletekst do 08 jan
Zeker tien rokers beboet op station
DRIEBERGEN De spoorwegpolitie heeft na
1 januari tussen de tien en de vijftien
boetes uitgedeeld aan mensen die op het
station hadden gerookt.Dat heeft het
Korps Landelijke Politiediensten (KLPD)
vandaag bekendgemaakt.

Mensen die het rookverbod op stations
overtreden krijgen de eerste twee weken
van januari alleen een waarschuwing.Als
zij dan alsnog blijven roken volgt een
geldboete van 26 euro.Een waarschuwing
is in de meeste gevallen voldoende.

Reizigers houden zich over het algemeen
goed aan het rookverbod.Op de overkapte
perrons mag alleen bij de door de NS
geplaatste rookpalen worden gerookt.
volgende nieuws financieel sport
[..]

Geen 26 stokslagen
“When will I learn? The answer to life's problems aren't at the bottom of a bottle, they're on TV!”
-H.J. Simpson-
pi_16073953
quote:
Waar het mij over gaat: roken in openbare gelegenheden en op de werkvloer is tot op heden getolereerd. Inderdaad, het is nooit verboden, maar men (zowel de rokers als de niet rokers) weten dat er overlast veroorzaakt wordt.

En tegen die overlast wordt nu wat gedaan.

Ik tolereer ook asociale mensen die zich proberen de tram in te proppen als ik nog probeer uit te stappen. Maar misschien zijn die in de meerderheid, dat zou kunnen.
quote:
Ik zie nogal veel mensen smijten met de argumenten "maar dat doe IK toch ook niet" en "IK klaag toch ook niet". Dat zijn drogredenen. Het gaat er om dat je met roken de gezondheid van anderen in gevaar brengt. Er zijn nog steeds meer niet rokers dan rokers in Nederland, en de minderheid dient zich aan te passen aan de meerderheid. Dat heet nou democratie.
Neen. Rookverbod in openbare ruimtes komt ondemocratisch EU-breed naar ons toe. Niks te meerderheid of stemmen.

Het heet intolerantie, hypocritie en beperking van vrijheden. (Waar die hele 'eigen verantwoordelijkheid' van dit kabinet over ging, geen idee, maar kwa roken is het niet echt te merken).

Democratie is dat je er daadwerkelijk over kan stemmen? Wie zegt dat zoveel niet rokers tegen rokers stemmen? Waar kan ik stemmen wie last heeft van het -nooit ophoudende gezeik- tegen rokers? Nog effe en ze claimen dood te gaan als ze al iemand -zien- roken.

Waarom willen al die niet-rokers trouwens toch naar cafes als daar alleen maar asociale rokers schijnen te zitten?

donderdag 8 januari 2004 @ 17:03:32 #191
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_16074020
Weet je nou wat het mooie is. Als je een 'sociale' roker bent, dan heb je totaal geen last van de nieuwe wetten.
Maar elke roker die hier komt zeuren over het beleid, beweert zo'n roker te zijn. Wat is dan precies je probleem, je rookte toch al niet in iemand anders z'n bijzijn, dan kun je toch ook geen boete krijgen?

Maar daar valt vast wel weer iets, met auto's ofzo, tegen te bedenken .

Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_16074233
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 16:16 schreef Pearly het volgende:

[..]

ej ... ik val jou niet lastig met mij gezeur over niet roken, val mij dan ook niet lastig met jouw gezeur over het feit dat JIJ rookt!!!!

WAT EEN GEZEIK >>......

Ej... je valt mij wel lastig met je gezeik!! En is dit forum niet juist de bedoeling om te zeiken??? Als je met een argument komt, kom dan wel met een goeie... Je hebt mij niet horen zeggen.. "Pearly ik vind dat je zeikt..."
pi_16074458
Okee, fijn en mooi.

Ik heb dit topic even gelezen en mijn hemel, dat is geen disussieren, hoor, dit is gewoon ordinair flamen zonder ook maar enig respect voor de andersdenkende.

En voor de TS, nazi in een topictitel is iig in Lifestyle genoeg om een slotje te krijgen.

Kijk eens aan, 2 mooie redenen om deze oeverloze 'discussie' een slotje te geven.
Tis klaar nu.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')