mag ik in dat topic wel koranvers 5:33 ter sprake brengen. je weet wel dat vers in die topic die je zojuist gesloten had vanwege "met die topic titel beoogde je toch zo wie zo al geruzie".quote:op vrijdag 19 maart 2004 15:14 schreef schorpioen het volgende:
done.
je mag het wat mij betreft ter sprake brengen (wat je sowieso al gedaan hebt) , maar dan slechts ter verdediging van je standpunt(en) m.b.t. het centrale onderwerp. meer uitleg over wat het onderwep precies is vind je in de op en de posts met als piquote:op vrijdag 19 maart 2004 22:11 schreef akkersloot het volgende:
[..]
mag ik in dat topic wel koranvers 5:33 ter sprake brengen. je weet wel dat vers in die topic die je zojuist gesloten had vanwege "met die topic titel beoogde je toch zo wie zo al geruzie".
.
t zou mijn wfl plezier i.i.g. aanzienlijk verhogenquote:op vrijdag 19 maart 2004 23:25 schreef oldjeller het volgende:
een tijd geleden was er de discussie of wfl gesplitst zou moeten worden in b.v. wf en l of een andere deling. wordt hier nog steeds over nagedacht/gediscusseerd of is er al een besluit genomen om het niet te doen b.v. of iets anders?
eigenlijk zou l bij truth gevoegd moeten worden.quote:op vrijdag 19 maart 2004 23:25 schreef oldjeller het volgende:
een tijd geleden was er de discussie of wfl gesplitst zou moeten worden in b.v. wf en l of een andere deling. wordt hier nog steeds over nagedacht/gediscusseerd of is er al een besluit genomen om het niet te doen b.v. of iets anders?
nouja de discussie was of de t naar truth of c&h kon. dat werd een nee en hij werd veranderd in l.quote:op vrijdag 19 maart 2004 23:25 schreef oldjeller het volgende:
levensbeschouwing en filosofie zijn toch vrijwel onlosmakelijk met elkaar verbonden?quote:op zaterdag 20 maart 2004 15:28 schreef dora_van_crizadak het volgende:
[..]
eigenlijk zou l bij truth gevoegd moeten worden.
wetenschap (en filosofie) vind ik interessant en daar kom ik dan ook eigenlijk voor in wfl, er wordt vooral gepraat over 'dingen die waarschijnlijk gebeurd waren' in de tijd dat christus en mohammed en allerlei andere figuren leefden, maar niemand kan het bewijzen en iedereen gaat maar overal vanuit, boeit me niet echt. en al lange tijd werd/wordt wfl vooral gevuld door l.quote:op zaterdag 20 maart 2004 15:35 schreef klowjow het volgende:
[..]
levensbeschouwing en filosofie zijn toch vrijwel onlosmakelijk met elkaar verbonden?
dat zeg ik.quote:op zaterdag 20 maart 2004 17:10 schreef lord_vetinari het volgende:
met alle onderwerpen van de laatste tijd, kan er niet beter gedacht worden aan een afsplitsing naar religie? dan kunnen akkersloot c.s. daar lekker gaan zitten miepen over koranverzen en dan kan in wfl weeer een normale discussie gevoerd worden over wetenschap en filosofie.
ja, maar ik zeg het wat simpelerquote:op zaterdag 20 maart 2004 17:12 schreef oldjeller het volgende:
[..]
dat zeg ik.
inderdaad. ben ik erg voor!quote:op zaterdag 20 maart 2004 17:10 schreef lord_vetinari het volgende:
met alle onderwerpen van de laatste tijd, kan er niet beter gedacht worden aan een afsplitsing naar religie? dan kunnen akkersloot c.s. daar lekker gaan zitten miepen over koranverzen en dan kan in wfl weeer een normale discussie gevoerd worden over wetenschap en filosofie.
dat ben ik in zoverre met je eens, dat je religie an sich niet los kan zien van filosofie. ik doelde ook meer op het soort onzintopics dat puur gaat over een aspect van de religie en wat dan vervolgens ontaardt in het neersabelen van alles wat met die religie te maken heeft.quote:op zaterdag 20 maart 2004 22:03 schreef sjun het volgende:
ik ben er geen voorstander van religie af te splitsen tenzij iemand me duidelijk maakt wat de verschillen zijn tussen filosofie, ideologie en religie en deze drie voor altijd zeer helder weet te scheiden. ik zie deze drie als met elkaar communicerende vaten. de een kan volgens mij niet zonder de ander bestaan als een bepaald idee moet worden vertaald naar jip en janneke taal.
kan je hier ook discussieren zonder je obsessie voor akkersloot.quote:op zaterdag 20 maart 2004 22:06 schreef lord_vetinari het volgende:
[..]
waar het hart vol van is...quote:op zaterdag 20 maart 2004 23:09 schreef akkersloot het volgende:
[..]
kan je hier ook discussieren zonder je obsessie voor akkersloot.
case in point: bestaan er islamofiele ex-moslims ? :xquote:op zaterdag 20 maart 2004 17:10 schreef lord_vetinari het volgende:
jouw drammerige gezeik komt me eerlijk gezegd al maanden de strot uit.quote:op zondag 21 maart 2004 11:50 schreef akkersloot het volgende:
nou, zal dan ondanks het sluiten van de topic bestaan er islamofiele ex-moslims ? zich dan misschien toch een islamofiele ex-moslim kunnen melden. volgens mij bestaan ze niet.
de islamofilie van moderator schorpioen komt me langzaamerhand de strot uit.
"drammerig gezeik". ik wil gewoon weten ofdat er ex-moslims zijn die net als lord_vetinari een koranvers als "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" af doen als "zelfverdediging".quote:op zondag 21 maart 2004 13:39 schreef schorpioen het volgende:
jouw drammerige gezeik komt me eerlijk gezegd al maanden de strot uit.
*zucht*quote:op zondag 21 maart 2004 13:48 schreef akkersloot het volgende:
[..]
"drammerig gezeik". ik wil gewoon weten ofdat er ex-moslims zijn die net als lord_vetinari een koranvers als "de vergelding voor hen die god en zijn boodschapper bestrijden en verderf brengen in het land is dat ze gedood moeten worden" af doen als "zelfverdediging".
wetenschap apart sub-forum.quote:op zaterdag 20 maart 2004 22:03 schreef sjun het volgende:
ik ben er geen voorstander van religie af te splitsen tenzij iemand me duidelijk maakt wat de verschillen zijn tussen filosofie, ideologie en religie en deze drie voor altijd zeer helder weet te scheiden. ik zie deze drie als met elkaar communicerende vaten. de een kan volgens mij niet zonder de ander bestaan als een bepaald idee moet worden vertaald naar jip en janneke taal.
dus mohammed mag van mij wel zeggen dat ik gedood moet worden (ik bestrijd immers "god en zijn boodschapper") en ik mag hem met zijn "visioenen" geen temporaal kwab epilepsie noemen.quote:op maandag 22 maart 2004 13:42 schreef klowjow het volgende:
@akkersloot
zoals ik al eerder liet weten wordt ook jouw bijdrage aan het topic is het vergelijken van religie met het nazisme terecht? gewaardeerd, mits je je een beetje aan de regels houdt. hou je hier dan ook aan, en probeer woorden als "mein koran" en "temporaal kwab epilepsie" te vermijden.
denk je je hier niet aan te kunnen houden, post dan a.u.b. niet in het topic!
quote:(ditzelfde geldt natuurlijk ook voor mensen die akkersloot onnodig wensen te beledigen)
misschien komt dat wel omdat in veel andere culturen de wetenschap nog niet zo ver ontwikkeld is als hier en ook de manier waarop men wetenschap bedrijft meer aansluit op de religie. beide oorzaken staan natuurlijk direct met alkaar in verband.quote:op zondag 21 maart 2004 15:06 schreef schorpioen het volgende:
buiten het westerse denkraam (dat uiteraard niet het enige/beste denkraam en ook niet zaligmakend is) bestaat het hele onderscheid ook niet.
nee. hij zegt dit namelijk niet, dit staat in de koran. net zoals het reeds lange tijd (en op vele plaatsen) geschreven staat wat akkersloot hiervan vindt.quote:op maandag 22 maart 2004 14:40 schreef akkersloot het volgende:
een beetje krom vind je niet ?
quote:op maandag 22 maart 2004 15:10 schreef klowjow het volgende:
nee. hij zegt dit namelijk niet, dit staat in de koran.
dus? ik zie mohammed niet hier op het forum rondlopen om zijn woorden tot in den treure te herhalen, een keer was voor hem blijkbaar genoeg, waren we allemaal maar zo snel tevredenquote:op maandag 22 maart 2004 16:23 schreef akkersloot het volgende:
[..]
![]()
de bron van de koran is mohammed.
nee, dit is gvd een akkerlsoot-forum aan het wordenquote:op zondag 21 maart 2004 15:52 schreef schorpioen het volgende:
er zijn idd berichten verdwenen. off topic berichten zullen meteen verdwijnen. herhaling in dit topic zal leiden tot een ban. dit is verdomme geen akkersloot topic. kappen nu.
dan maak je akkersloot zelf mod. je kunt iemand niet laten bannen omdat hij veel in dit forum post.quote:op dinsdag 23 maart 2004 11:04 schreef iteejer het volgende:
[..]
nee, dit is gvd een akkerlsoot-forum aan het worden
wellicht dat we op fok de zogenaamde 'persoonsgebonden mod' moeten invoeren: in dit geval dus de akkersloot-mod
ik vrees alleen dat men daar niet toe bereid is, en dan eerder een persoonsgebonden ban zullen voorstellen.
je geeft dus toe aan achterlijkheid onder het mum van vrijheid (van meningsuiting?). sorry maar de vrijheid die ik ken stopt waar die de ander schaadt.quote:op dinsdag 23 maart 2004 11:04 schreef iteejer het volgende:
[..]
nee, dit is gvd een akkerlsoot-forum aan het worden
wellicht dat we op fok de zogenaamde 'persoonsgebonden mod' moeten invoeren: in dit geval dus de akkersloot-mod
ik vrees alleen dat men daar niet toe bereid is, en dan eerder een persoonsgebonden ban zullen voorstellen.
ik zal een topic openen, 'de visie van akkersloot', alwaar ik akkersloot zal uitnodigen zijn complete visie neer te zetten. en waar hij kan reageren op zijns inziens misstanden elders op dit forum. misschien dat dan niet ieder godsdienst-gerealteerd topic zodanig wordt volgejengeld dat de lijn niet meer te volgen is.
een paar posts terug, waar het ging over respect, werd je gevraagd je excuus aan te bieden. over je bewoordingen toen je dacht dat dora van z. een kloon van mij was.quote:op dinsdag 23 maart 2004 17:57 schreef k3vil het volgende:
je geeft dus toe aan achterlijkheid onder het mum van vrijheid (van meningsuiting?). sorry maar de vrijheid die ik ken stopt waar die de ander schaadt.
dat is gewist door de censuur-politie.quote:op dinsdag 23 maart 2004 19:49 schreef heronymus het volgende:
waar is het topic over de kloof tussen het westen en de islam gebleven?
dat intessante topic van ryan3.
helemaal mee eens. en bovendien heeft hij zo langzamerhand zijn mening wel geuit. er is geen "vrijheid van meningspammen".quote:op dinsdag 23 maart 2004 17:57 schreef k3vil het volgende:
[..]
je geeft dus toe aan achterlijkheid onder het mum van vrijheid (van meningsuiting?). sorry maar de vrijheid die ik ken stopt waar die de ander schaadt.
zekfs dat zou nog te verteren zijn als er een beetje logica in zat. of een beetje openstaan voor andermans meningen. of als er minimaal een lijn in zat, zonder dat in elk topic dezelfde verhalen en citaten aangehaald werden, ook al hebben ze niets met het topic te maken...quote:op dinsdag 23 maart 2004 20:17 schreef leonardo1504 het volgende:
[..]
helemaal mee eens. en bovendien heeft hij zo langzamerhand zijn mening wel geuit. er is geen "vrijheid van meningspammen".
misschien is het inderdaad beter om het woord kruistocht tussen aanhalingstekens te plaatsen:quote:op dinsdag 23 maart 2004 20:58 schreef akkersloot het volgende:
kan de topic starter van de kruistocht van akkersloot. ("de kruistocht van akkersloot") niet even verzocht worden een andere titel voor zijn topic te verzinnen. ik wens niet met een religieuze massamoord van 100.000 den mensen geassocieerd te worden.
quote:op dinsdag 23 maart 2004 21:03 schreef leonardo1504 het volgende:
misschien is het inderdaad beter om het woord kruistocht tussen aanhalingstekens te plaatsen:
de "kruistocht" van akkersloot.
kan iemand dat even aanpassen ?
gedaan.quote:op dinsdag 23 maart 2004 21:03 schreef leonardo1504 het volgende:
[..]
misschien is het inderdaad beter om het woord kruistocht tussen aanhalingstekens te plaatsen:
de "kruistocht" van akkersloot.
kan iemand dat even aanpassen ?
quote:op dinsdag 23 maart 2004 13:56 schreef ryan3 het volgende:
ja, idd, en dan m.n. aandacht geven aan de hoogte van zijn voorhoofd en het aantal wenkbrauwen dat-ie heeft...
iets anders kan je ook niet verwachten.quote:op dinsdag 23 maart 2004 13:57 schreef kirmizibeyaz het volgende:
de visie van puberaal akkersloot is enkel provocatie. hij lacht nu in zijn studentenkamertje in zijn vuistje. of juist niet.
ik weet niet hoe vrij men is in een inrichting, maar het zou zelfs kunnen dat hij als geestelijk gestoorde is opgenomen en daar nu al 2 jaar vertoeft. daarbij heeft hij de beschikking over een pc met internetverbinding, omdat dat wellicht zou kunnen bijdragen in het genezingsproces.
de "kruistocht" van temporaal kwab epilepsie patiënt akkersloot?quote:op dinsdag 23 maart 2004 21:10 schreef speknek het volgende:
de "kruistocht" van "profeet" akkersloot?
kunnen die aanhalingstekens weer weg ? meneer akkersloot blijft tenslotte ook de koran met mein kampf vergelijken.quote:op dinsdag 23 maart 2004 21:15 schreef schorpioen het volgende:
[..]
gedaan.
ik heb toch niet van die visioenen zoals de temporaal kwab epilepsie slachtoffers paulus, johannes en mohammed ? (voor de zoveelste keerquote:op woensdag 24 maart 2004 07:44 schreef lord_vetinari het volgende:
de "kruistocht" van temporaal kwab epilepsie patiënt akkersloot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |