Vorig jaar eindelijk de stoute schoenen aangetrokken en aan mijn huisarts doorverwijzing gevraagd. Daarna afspraak proberen te maken met een plastisch chirurg hier in Delft maar daar kon ik pas in februari a.s. bij terecht. Natuurlijk had ik geen zin om zo lang te wachten en ben gaan shoppen en wat bleek.. ik kon als in oktober bij dezelfde chirurg terecht alleen dan in een privékliniek bij Zestienhoven. Het ziekenfonds heeft de aanvraag goedgekeurd en toen was het wachten op de oproep.
Ik ben blij dat mijn broer het zo met zijn werk heeft kunnen plooien dat hij me kan brengen en weer halen want autorijden zit er natuurlijk niet in en ik zal me de komende dagen wat rustig moeten houden
Broerlief is er eerder dan verwacht.. foto's van voor en na de operatie komen straks
Fotoooooooooooooooos
quote:Uhm.. Het is januari nu?
Op donderdag 8 januari 2004 09:04 schreef just me het volgende:
ik kon als in oktober bij dezelfde chirurg terecht alleen dan in een privékliniek bij Zestienhoven.
[Dit bericht is gewijzigd door nicomart op 08-01-2004 09:18]
quote:Ik denk dat het wachten was op goedkeuring van het ziekenfonds en dat er ook in die privé-kliniek een wachttijd was.
Op donderdag 8 januari 2004 09:12 schreef nicomart het volgende:
Uhm.. Het is januari nu?
Of moeten ze dan eerst allerlei dingen checken enzo??
Succes Just Me!!
[Dit bericht is gewijzigd door miss_dynastie op 08-01-2004 09:53]
Ik moest effe heel hard nadenken of het mij was opgevallen bij jou eigenlijk, maar dat viel dus nogal mee.
Kan me voorstellen dat het je dusdanig stoort dat je er iets aan laat doen, ben heel benieuwd naar de nieuwe just me dus zodra het kan: fotooooos.
Sterkte ermee, vrouwke.
Je weet vast nog wel hoe blij ik ermee was dat ik het heb laten doen 3 jaar terug. Jij gaat net zo blij zijn!!!!
Alleen ff paar dagen blauwe ogen
Kon vannacht niet slapen, lag de hele tijd aan je te denken
Kom maar op met die foto's JustJunior!
Sterkte!!
Fantastisch opgevangen in de kliniek en ik heb idd niks gevoeld, ogen beginnen nu blauw te worden en ik duik de bank weer op mijn ijszak op mijn ogen
foto van hoe het eerst was
en als Junior straks weer thuis is maakt hij foto van hoe het er nu (niet)uitziet
zo zie ik er nu uit
quote:Wauwwww, dat valt mee!!! Is het niet blauw??
Op donderdag 8 januari 2004 14:57 schreef just me het volgende:
[afbeelding]zo zie ik er nu uit
Gelukkig gaat JustJunior voor me koken en ook Merel komt eind van de middag gezellig naar huis toe. Kan ik heerlijk op de bank liggen kwebbelen en commando's geven
quote:Graag wel in de camera kijken
Op donderdag 8 januari 2004 14:57 schreef just me het volgende:
[afbeelding]zo zie ik er nu uit
quote:Ik heb me net even door Junior aan een gronige inspectie onderworpen en alleen rond de ooghoeken is het blauw aan het worden. Het viel dus hartstikke mee, ik heb géén pijn en ook niet misselijk. Vanmorgen alleen kopje koffie genomen en ik zit nu te genieten van een heerlijke appelkoek
Op donderdag 8 januari 2004 15:04 schreef Bluezz het volgende:
Wauwwww, dat valt mee!!! Is het niet blauw??
En viel het mee, en doet het pijn en ben je misselijk???
Net wel uurtje op bed gelegen met ijscompressen en dat ga ik straks ook weer doen. Omdat die hechtpleisters op mijn oogleden zitten krijg je toch de neiging om je ogen dicht te doen.
quote:wat zie ik er zielig uit!! maar zo voel ik me niethoor
Op donderdag 8 januari 2004 15:09 schreef Lucille het volgende:[..]
Graag wel in de camera kijken
Zo zien we het nog nauwelijks.
quote:Het ziet er nu ook weer symmetrisch uit. En zo te zien valt het allemaal wel mee qua kleur en zwelling. En je zegt dat het geen pijn doet. Dus achteraf kan je concluderen dat het een goede zet was om het te laten doen?
Op donderdag 8 januari 2004 15:16 schreef just me het volgende:[..]
wat zie ik er zielig uit!! maar zo voel ik me niethoor
Maar als ik zo je 'voor' foto zie is het idd wel nodig geweest vooral aan je linker (voor ons rechter) kant.
Ben benieuwd naar het resultaat over een weekje.
quote:Nah.. dat kan ik pas over een weekje zeggen als de hechtingen eruit zijn. Kleur en zwelling vallen idd mee maar ik lig van elke 60 minuten 10 minuten met een ijszak op mijn ogen
Op donderdag 8 januari 2004 15:19 schreef Lucille het volgende:
Het ziet er nu ook weer symmetrisch uit. En zo te zien valt het allemaal wel mee qua kleur en zwelling. En je zegt dat het geen pijn doet. Dus achteraf kan je concluderen dat het een goede zet was om het te laten doen?
quote:Aaawww
Op donderdag 8 januari 2004 17:31 schreef just me het volgende:Nah.. dat kan ik pas over een weekje zeggen als de hechtingen eruit zijn. Kleur en zwelling vallen idd mee maar ik lig van elke 60 minuten 10 minuten met een ijszak op mijn ogen
Luikies opgetrokken zie ik, lijkt er allemaal goed uit te zien!!
Beterschap met je ijsblokkies.
quote:Jij bent al blij ik moet nog ff wachten tot ik het resultaat zie maar ik ben wel blij dat ik de stap gezet heb!
Op donderdag 8 januari 2004 20:36 schreef Liejannuh het volgende:
Wat stoer!!!
Volgens mij word je heel blij van plastische chirurgie!Ik ben er nl ook heeeeel blij mee!
en liejannuh wat heb jij dan laten plastifidingesen?
quote:Haar koplampen
Op donderdag 8 januari 2004 20:49 schreef bixister het volgende:
en liejannuh wat heb jij dan laten plastifidingesen?
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 08-01-2004 21:11]
Ik ben benieuwd hoe het resultaat er over een week uitziet. Knap hoor dat je deze stap hebt durven zetten!!! Ik ben geen held met spuiten ingrepen operaties etc.
Ik hoop dat je er verder geen pijn meer van hebt en die golfles haal je wel in. Verder moet je je maar lekker laten vertroetelen
quote:Zolang er niets mis gaat wel ja
Op donderdag 8 januari 2004 20:36 schreef Liejannuh het volgende:
Volgens mij word je heel blij van plastische chirurgie!![]()
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 09:41 schreef DuchessX het volgende:
Hé Just me, wat was je snel na de ingreep alweer thuis, dat had ik niet verwacht!! Maarre de foto's zien er weg eng uit...
quote:Oeh!
Op vrijdag 9 januari 2004 12:57 schreef just me het volgende:[..]
op je oogjes (wel heeeeel voorzichtig hoor!)
Heel veel beterschap gewenst Just Me! En ik hoop dat het goed gaat komen natuurlijk! Het ziet er nu nog een beetje eng uit. .
quote:Hehehe de ideale dochter
Op vrijdag 9 januari 2004 18:15 schreef Merel het volgende:
Mama je moet wel rustig aan doen! En je mag NIET volgende week alweer gaan werken want dan kom ik je thuis aan de bank vastbinden!
quote:Wat hij zegt!
Op donderdag 8 januari 2004 21:06 schreef Cynix ® het volgende:[..]
Hoe voelt het vandaag JustMe?
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 18:19 schreef Patries86 het volgende:[..]
Hehehe de ideale dochter
quote:Het voelt stukken beter dan dat het eruit ziet
Op vrijdag 9 januari 2004 18:21 schreef Liejannuh het volgende:Hoe voelt het vandaag JustMe?
Regelmatig schiet zoonlief in de lach als hij naar me kijkt
zoals het ernaar uitziet zal ik dit over een paar jaar ook meemaken...bij mams is het 't ergst, ziet er ongeveer uit als jouw beste ook op het eerste plaatje
BTW...volledige verdoving of plaatselijk? plaatselijk zie ik zowiezo tegenop aangezien je alles ziet (heb ik begrepen iig)
quote:ik heb geen idee wanneer ik er weer "normaal" uit zal zien, ik gok dat over een weekje het ergste voorbij is.
Op vrijdag 9 januari 2004 20:31 schreef enlightenedwizza het volgende:
hoe lang moet je er eigenlijk mee rond lopen voordat het er weer redelijk uit ziet?
BTW...volledige verdoving of plaatselijk? plaatselijk zie ik zowiezo tegenop aangezien je alles ziet (heb ik begrepen iig)
Het was een plaatselijke verdoving en het was absoluut niet eng! Je doet je ogen vanzelf dicht omdat er een felle lamp op het operatiegebied gericht staat. Een paar prikjes die volgens mij zelfs minder pijn deden dat bij de tandarts en daarna niks meer gevoeld.
Wat ik heel grappig vond is dat die chirurg op een gegeven moment aan mijn ooglid trok, ik nieuwsgierig dat oog open deed en ik door die hap uit mijn ooglid zo naar buiten kon kijken.
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:14 schreef just me het volgende:Wat ik heel grappig vond is dat die chirurg op een gegeven moment aan mijn ooglid trok, ik nieuwsgierig dat oog open deed en ik door die hap uit mijn ooglid zo naar buiten kon kijken.
Verdomme just me je bent een bikkel.
quote:ik kan Fok!ken op de tast
Op vrijdag 9 januari 2004 21:21 schreef Lucille het volgende:
Kan je wel Fok!ken met je ogen dicht?
quote:Wow
Op vrijdag 9 januari 2004 21:22 schreef just me het volgende:[..]
ik kan Fok!ken op de tast
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:23 schreef Lucille het volgende:[..]
Wow
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 21:22 schreef just me het volgende:[..]
ik kan Fok!ken op de tast
quote:Bikkel...iemand met 1 testikel? hmzzz...vreemde vergelijking
Op vrijdag 9 januari 2004 21:19 schreef tong80 het volgende:
*Ril*Verdomme just me je bent een bikkel.
quote:voorlopig gaat er nog niks voor me open, de wallen onder mijn ogen zijn nu opgezet
Op vrijdag 9 januari 2004 23:23 schreef enlightenedwizza het volgende:
Anyway, er gaat een nieuwe wereld voor je open
quote:
Op zaterdag 10 januari 2004 09:48 schreef just me het volgende:[..]
voorlopig gaat er nog niks voor me open, de wallen onder mijn ogen zijn nu opgezet
Hehe mn pa heeft dit ook gehad. EN dat ging goed. Nu een kennis die heeft het ook laten doen en kreeg ook zulke wallen en die zijn niet meer weggegaan. Dus mag weer onder het mesje
quote:Ik kon nu weer tegen het licht van de flits vandaar dat ik mijn ogen goed open kon houden. Voor mijn gevoel gaan ze nu beter open en is het vocht naar beneden aan het zakken. Dalijk maar weer ijzen en dan zal ook dat weer minder zijn
Op zaterdag 10 januari 2004 09:53 schreef miss_dynastie het volgende:
![]()
Eigenlijk vind ik het vandaag wel meevallen
Je hebt ze in elk geval al meer open, lijkt het!
Laat je maar lekker verwennen door je kids
quote:had gekund
Op zaterdag 10 januari 2004 09:55 schreef bob-de-bouwer het volgende:
hadden ze de rest ook niet ff strak kunnen trekken
quote:Hé Sjak
Op zaterdag 10 januari 2004 09:56 schreef sjak het volgende:
Zo hee just me! Wat een goede zet van je. Even doorbijten en je ziet er straks weer prachtig uit!
Al moet ik eerlijk zeggen dat ik nu van je zou schrikken als ik je op straat tegen kwam. Gaat het nog blauwer worden? Heeft de chirurg gezegd wanneer het helemaal goed is en je dus het resultaat kunt beoordelen?Laat je maar lekker verwennen door je kids
Groetjes aan die lieve vent van je
quote:Ahh, wat gemeen, dat zou ik nou nooit doen
Op zaterdag 10 januari 2004 09:59 schreef just me het volgende:Toen ik hem even afdeed werd ik door een collega keihard uitgelachen, stomme trut
Groetjes aan die lieve vent van je
Doe ik! Je krijgt ze vast terug.
quote:Nou dat is wel erg aso.
Op zaterdag 10 januari 2004 09:59 schreef just me het volgende:
Toen ik hem even afdeed werd ik door een collega keihard uitgelachen, stomme trut
Als ik dat had en ad rem genoeg was had ik gezegd 'Ach ja, het ziet er nu niet uit, maar IK kan er tenminste nog wat aan laten doen, jij niet...' of iets dergelijks...
Kindlief ligt nog te snurken dus moet ik proberen een foto van mezelf te maken
quote:*Dit topic is niet geschikt voor kinderen beneden de 16 jaar*
Op zondag 11 januari 2004 13:19 schreef just me het volgende:
Foto komt er zo aan
quote:ooglidcorrectie Cynix ®
Op zondag 11 januari 2004 13:25 schreef Cynix ® het volgende:[..]
*Dit topic is niet geschikt voor kinderen beneden de 16 jaar*
beetje blauw/geel aan het worden...
quote:vind het idd nog best meevallen
Op zondag 11 januari 2004 16:45 schreef Cynix ® het volgende:
Ziet er toch best goed uit?
Alleen die imitatie was wel leuk.
Dinsdag om 13.00 uur gaan de hechtingen eruit
Ik hoop dat het mooi bijtrekt allemaal, en dat het wordt hoe je het voor ogen had, no pun intended.
Sterkte met de hechtingen.
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 12:24 schreef shmoopy het volgende:
en dat het wordt hoe je het voor ogen had
sorry.
Even diep ademgehaald en toen dapper in de spiegel gekeken
Je bent zo helemaal een andere just me nu, wat vind je zelf?
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 14:04 schreef shmoopy het volgende:
Jeutje, wat een ander geziiiiicht!Je bent zo helemaal een andere just me nu, wat vind je zelf?
quote:Neem anders een kijkje in mijn fotoboek, ik heb ze ook laten liften.
Op dinsdag 13 januari 2004 14:15 schreef just me het volgende:
Ik post eind van de week nog wel even een foto-tje hoe het er dan uitziet
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 14:16 schreef Spyder het volgende:[..]
Neem anders een kijkje in mijn fotoboek, ik heb ze ook laten liften.
nou justme, ben benieuwd naar 't eindresultaat!
quote:
Op dinsdag 13 januari 2004 14:16 schreef Spyder het volgende:
Neem anders een kijkje in mijn fotoboek, ik heb ze ook laten liften.
quote:*zucht*
Op dinsdag 13 januari 2004 13:59 schreef just me het volgende:
Wat heb ik je nou gezegd?
Oogschaduw moet boven je oog en niet eronder
Ziet er echt prachtig uit
... grote blauwe kijkers
quote:Wat ziet het er goed uit!!
Op dinsdag 13 januari 2004 14:08 schreef just me het volgende:ik ben er volgens mij wel heel erg blij mee
Het gaat gelukkig alweer de goeie kant op zie ik, goed van je dat je dit hebt laten doen.
Een collega heeft het ook laten doen, ze is er zó blij mee, en je ziet er niets meer van.
Succes met het herstel!
quote:Dan zie je eruit als een smilie
Op vrijdag 16 januari 2004 19:27 schreef just me het volgende:
Het begint langzaam maar zeker geel te worden
quote:als zoeentje dan hoor
Op vrijdag 16 januari 2004 19:44 schreef sjak het volgende:
Dan zie je eruit als een smilie
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 19:53 schreef just me het volgende:
als zoeentje dan hoorwant ik ben er hartstikke blij mee
quote:Ik kijk niet zo vaak in de spiegel
Op vrijdag 16 januari 2004 19:59 schreef sjak het volgende:[..]
Ja die bedoelde ik natuurlijk ook
![]()
Goede beslissing dus van je. Niet een beetje spijt dat je het niet veel eerder hebt gedaan?
quote:
Op zondag 18 januari 2004 10:22 schreef Vampier het volgende:
wel een verbetering, goede stap
quote:Ik bedoel dit positief... en niet in mijn gebruikelijke vampier toon (moet ik er even bij vermelden
Op zondag 18 januari 2004 12:07 schreef just me het volgende:[..]
![]()
quote:Ik kan wel wat hebben hoor
Op zondag 18 januari 2004 19:24 schreef Vampier het volgende:Ik bedoel dit positief... en niet in mijn gebruikelijke vampier toon (moet ik er even bij vermelden
)
quote:Balen, ik hoop dat het snel bijtrekt.
Op dinsdag 20 januari 2004 10:49 schreef just me het volgende:gisteren begon een van de lidtekens er lelijk uit te zien en vanmorgen zat het er iets ontstoken uit. Vanmiddag om 13.45 naar de dokter
Nou ja, het trekt nu vast snel helemaal bij.
ogen even bewust dichtgedaan voor de foto
quote:Inderdaad je linkeroog nog wat rood, maar voor de rest gaat de genezing echt snel!!!
Op dinsdag 20 januari 2004 23:05 schreef just me het volgende:
[afbeelding]ogen even bewust dichtgedaan voor de foto
quote:Dat heb je ook helemaal niet nodig!
Op woensdag 21 januari 2004 19:27 schreef just me het volgende:
Volgens mij mag dat over een week of 4 weer maar ik weet het niet zeker want ik maak me nooit op
quote:dank je wel Troel!!
Op woensdag 21 januari 2004 19:28 schreef Troel het volgende:
Dat heb je ook helemaal niet nodig!
en nu weer snel pc uit.. visite kan komen want JustJunior is jarig
Nu nog een met je ogen open, ff kijken of we je nog wel herkennen.
quote:Je ziet er bijna niets meer van
Op dinsdag 20 januari 2004 23:05 schreef just me het volgende:ogen even bewust dichtgedaan voor de foto
Gisteren niets van gezien, en nu zie ik de foto's van hoe je er slechts twee weken geleden uitzag! Dat is snel gegaan!
Ze lijkt nu echt op een jongetje
quote:dat komt omdat ik zo gezond leef
Op zondag 25 januari 2004 19:23 schreef sizzler het volgende:
Wow.Gisteren niets van gezien, en nu zie ik de foto's van hoe je er slechts twee weken geleden uitzag! Dat is snel gegaan!
quote:
Op zondag 25 januari 2004 20:40 schreef jessie het volgende:
He Just Me dat wist ik helemaal niet (ik kijk ook bijna nooit verder als Ouders) Als ik het overgens geweten had, had ik jou nu eindelijk eens over botte scharen enz kunnen vertellen![]()
Maar het is echt heel mooi geworden hoor!!
quote:tss ik heb tieten hoor
Op zondag 25 januari 2004 20:42 schreef SCH het volgende:
Wisten jullie dat JustMe en ik verkering hebben gekregen na haar operatie?Ze lijkt nu echt op een jongetje
eind van de middag komt er echt een foto
Alleen lijkt me het wel pijnlijk.
Ik heb zelf ook z'on stel hangers, maar gelukkig staat dat bij mij juist goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |