En weinig zin om naar school te gaan.. Aangezien we alleen maar komen om naar presentaties te luisteren
jammer dat ik al een les gemist heb...
quote:Kun je de volgende keer de drie laatste posts gewoon aan iemand anders overlaten? Vond die sluiting een beetje nutteloos.
Op donderdag 8 januari 2004 08:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vervolg van: Hoe Voel Je Je Nu? deeltje 188Ben nog wel moe, maar voel me beter als gister
Verder is het rustig op stage (er zit nu niemand hier in deze kamer) en ik hoop dat we dat nog heeeeeel lang zo houden vandaag, lekker rustig...
quote:oeh! perfecte plaats voor een perfecte bezigheid
Op donderdag 8 januari 2004 10:39 schreef Peregrijn het volgende:
Vanavond lekker naar Enschede om biertjes te drinken met een aantal jaarclubgenootjes
quote:Mischien wentel je jezelf teveel in een slachtofferrol en reageren mensen daarop?
Op donderdag 8 januari 2004 11:17 schreef Pheno het volgende:
Ik snap er niks meer van. Ik weet niet wat ik fout doe ik deze maatschappij om elke keer weer zo uitgekafferd te moeten worden.
Zie ik er zo onbetrouwbaar uit? Ben ik te vriendelijk? Denk ik teveel aan de medemens?
Ik voel me dus zo onbegrepen als de pest.
De meeste mensen zijn n.l. van nature redelijk allergisch voor mensen die het "de hele wereld is tegen mij" gevoel uitstralen.
Ik voel mij overigens buitengewoon prima en ook nog eens trots dat ik nog steeds gestopt ben met roken.
Semtex you're right again
[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 08-01-2004 11:55]
zenuwachtig vooral omdat ik vanmiddag een sollicitatiegesprek heb bij een restaurantje aan de Scheveningse Haven
*ril*
zoveelste sollicitatie
en kut.. hmjah.. vriendschap, liefde en andere teringzooi
maar daar komen we wel weer overheen
quote:Helpt het niet om meer te bewegen? Is meestal wel goed voor de bloedsomloop. En anders, handschoenen aantrekken
Op woensdag 7 januari 2004 21:34 schreef Hanneke1983 het volgende:ik denk dat mijn lichaam te weinig kracht heeft om bloed naar het uiteinden van mijn lichaam te laten stromen
quote:Daar ga ik hier liever niet op in....w'rom dan toch
onbelangrijk is niemand.....
Ontopic: Heb weer buikpijn, en vooral geen zin om te werken. Maar goed, ik ga toch maar. Vanavond in elk geval wel een leuker vooruitzicht dan in eerste instantie: samen met m'n liefie op de bank een film kijken , ipv alleen op de bank.
[Dit bericht is gewijzigd door afhrodite op 08-01-2004 12:41]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |