abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_16059551
Vervolg van: Hoe Voel Je Je Nu? deeltje 188

Ben nog wel moe, maar voel me beter als gister

pi_16059577
Ben nog wat slaapdronken.

Heb zin om weer in bed te duiken dan naar stage te gaan

donderdag 8 januari 2004 @ 08:51:14 #3
66999 _SunShine_
Recht zo die gaat! // In Love
pi_16059615
Pijn in me keel

En weinig zin om naar school te gaan.. Aangezien we alleen maar komen om naar presentaties te luisteren

jammer dat ik al een les gemist heb...

Everyday you`re here I`m gonna let you know
That every moment we share together, is even better than the moment before.
If every day was as good as today was, then I can't wait till tomorrow comes!
  donderdag 8 januari 2004 @ 08:55:55 #4
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_16059656
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 08:42 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Vervolg van: Hoe Voel Je Je Nu? deeltje 188

Ben nog wel moe, maar voel me beter als gister

Kun je de volgende keer de drie laatste posts gewoon aan iemand anders overlaten? Vond die sluiting een beetje nutteloos.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 8 januari 2004 @ 09:20:07 #5
73345 B-FliP
Like it ain't no thang..
pi_16059940
Ehm... slaperig, vrolijk, onrustig, geil, drug-craving, geen zin om te werken...
What you pay attention to, you become conscious of...
B-FliP Youtube Channel
Bionic - In on the Outside EP: 2-3-2012
pi_16059964
Ik heb geen zin in de tandarts

Maar voorderest gaat het toppie

pi_16060791
zenuwachtig
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_16060897
moe met een stijve nek en absoluut geen zin om te beginnen met het leren voor mijn examens
pi_16061016
Voel me wel goed op dit moment eigenlijk

heerlijk

pi_16061109
Hoofdpijn is gelukkig iets gezakt, maar nog steeds niet weg. Het laait af en toe op, waar ik niet goed van wordt. Gelukkig in ieder geval iets beter geslapen vannacht dan de vorige drie nachten.

Verder is het rustig op stage (er zit nu niemand hier in deze kamer) en ik hoop dat we dat nog heeeeeel lang zo houden vandaag, lekker rustig...

Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_16061138
beetje minder kut als gister alles in een mail propen hoe je je voelt helpt wel wat
http://www.brandweerdelfzijl.nl
pi_16061351
Ik voel me een gelukkig stukje snot Vanavond lekker naar Enschede om biertjes te drinken met een aantal jaarclubgenootjes en een afstudeerlied in elkaar te draaien. Kan ik weer mooi wat frustratie in kwijt Verder blijf ik een aantal nachten logeren op mijn oude studentenhuis om eens flink te gaan Catannen en veel films te bekijken. Eens kijken of dat misschien de remedie is tegen mijn verkoudheid. Ik heb er zin an!
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_16061583
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 10:39 schreef Peregrijn het volgende:
Vanavond lekker naar Enschede om biertjes te drinken met een aantal jaarclubgenootjes
oeh! perfecte plaats voor een perfecte bezigheid
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg!
pi_16061632
Ik voel me KUT
  donderdag 8 januari 2004 @ 10:59:28 #15
65762 ozzyat105
rock&roll high school
pi_16061718
ozzyat105 begint zich weer wat lekkerder te voelen na 2 weken griep
reach out and touch faith
pi_16062147
klote.. onzeker en zenuwachtig voor mn presentatie vanmiddag... hoop dat vanavond aan allebei een eind komt..
pi_16062171
Ik snap er niks meer van. Ik weet niet wat ik fout doe ik deze maatschappij om elke keer weer zo uitgekafferd te moeten worden.
Zie ik er zo onbetrouwbaar uit? Ben ik te vriendelijk? Denk ik teveel aan de medemens?
Ik voel me dus zo onbegrepen als de pest.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  donderdag 8 januari 2004 @ 11:24:27 #18
19105 Noayla_
Love me tender
pi_16062337
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 11:17 schreef Pheno het volgende:
Ik snap er niks meer van. Ik weet niet wat ik fout doe ik deze maatschappij om elke keer weer zo uitgekafferd te moeten worden.
Zie ik er zo onbetrouwbaar uit? Ben ik te vriendelijk? Denk ik teveel aan de medemens?
Ik voel me dus zo onbegrepen als de pest.
Mischien wentel je jezelf teveel in een slachtofferrol en reageren mensen daarop?

De meeste mensen zijn n.l. van nature redelijk allergisch voor mensen die het "de hele wereld is tegen mij" gevoel uitstralen.

Ik voel mij overigens buitengewoon prima en ook nog eens trots dat ik nog steeds gestopt ben met roken.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
pi_16062450
Net 2 tentames ontiegelijk verpest te hebben voel ik me echt zwaar klote,.. en volgens mij is mijn vriend boos op me al zal ik niet weten waarom maar als het goed is komt hij vanmiddag langs dus dan zie ik wel, tot die tijd zal ik helaas moeten gaan leren voor morgen Gaat dus echt niet lukken... ik mis hem gewoon zo voel me beetje helemaal op... (maar gaat vanmiddag vast wel weer beter als ik hem zie)
pi_16063021
Ik had verdoemd nog in m'n nest kunnen liggen k*tschool

Semtex you're right again

[Dit bericht is gewijzigd door hardsilence op 08-01-2004 11:55]

pi_16063071
kruising tussen goed, zenuwachtig en kut..

zenuwachtig vooral omdat ik vanmiddag een sollicitatiegesprek heb bij een restaurantje aan de Scheveningse Haven

*ril*

zoveelste sollicitatie

en kut.. hmjah.. vriendschap, liefde en andere teringzooi
maar daar komen we wel weer overheen

Doei.
pi_16063562
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 21:34 schreef Hanneke1983 het volgende:

ik denk dat mijn lichaam te weinig kracht heeft om bloed naar het uiteinden van mijn lichaam te laten stromen

Helpt het niet om meer te bewegen? Is meestal wel goed voor de bloedsomloop. En anders, handschoenen aantrekken
quote:
w'rom dan toch
onbelangrijk is niemand.....
Daar ga ik hier liever niet op in....
Maar het topic heet "Hoe voel je je nu", en ik voel me soms wel degelijk onbelangrijk, ook al ben ik dat misschien niet..

Ontopic: Heb weer buikpijn, en vooral geen zin om te werken. Maar goed, ik ga toch maar. Vanavond in elk geval wel een leuker vooruitzicht dan in eerste instantie: samen met m'n liefie op de bank een film kijken , ipv alleen op de bank.

Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 8 januari 2004 @ 12:12:03 #23
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_16063606
Ik voel me prima...
alleen moet ik strax beginnen met dat klote tentamen te leren ...
Nix aan te doen, moet ook gebeuren positief denken, zaterdag ben ik er van af en dan wordt't weer lekker stappen...op sommige publiek na, maar ja, moet maar
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_16064127
Hmm.. ik voel me al weer een stuk beter kleine zusje opgehaald van school en zo weer brengen Een heerlijk gesprek gehad met een van mijn beste vriendinnen en mijn vriend is helemaal niet boos.. ik moet gewoon niet zo onzeker zijn succes iedereen die ook tentames moet leren

[Dit bericht is gewijzigd door afhrodite op 08-01-2004 12:41]

pi_16064831
Fit.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')