abonnement Unibet Coolblue
pi_16079188
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 19:36 schreef Demol het volgende:
Wat een leuke brief Hinse! Leuk om te weten dat de boeven nog een serie in Egypte of China wilden, dat had ik persoonlijk ook wel leuk gevonden!
Paul van Soest mailde mij het antwoord terug, terwijl ik mijn brief zelf geschreven had (dat leek me persoonlijker). Als jullie nog een leuke vraag hebben, stuur ik dat wel op .
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16079462
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:44 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Nee, er werden dingen over de ziekte van Adriaan gezegd.


I know, I know, en dat ging wel wat (te) ver vond ik ook, maar toch werd hierdoor Bas van Toor meer een hak gezet, jammergenoeg dus via grappen over Aad. Maar goed
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  donderdag 8 januari 2004 @ 20:12:06 #53
79451 rpc123nl
Hier B-één-nul-nul, baas...
pi_16079837
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 09:59 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik heb de volledige 24u opgenomen en ga alle stukjes capturen.
Dit kan alleen nog wel een paar weken duren, ik ben druk aan het verhuizen, de bedoeling is dat ik in februari gesettled ben en dan heb ik zeeën van tijd over (als het goed is) dus ga ik even lekker een paar avondjes cappen

ik kan het voor de liefhebbers ook wel op SVCD zetten (en ik vind dat dat mag want het zijn gewoon TV opnames...) kwaliteit is niet super super want ik heb 12u op 1 band opgenomen (omdat ik er niet was) maar is wel aanvaardbaar hoor

Dus iemand interesse in de alleen maar Adriaan stukjes SVCD? of zeggen jullie: nah heb ik niks aan (dan ga ik ook geen moeite doen )


Lijkt mij ook wel top, djkoelkast!
"Daar knap ik van op!!" (de baron slaat in Het Geheim Van De Schatkaart loeihard op B2 z'n harses)
  donderdag 8 januari 2004 @ 20:14:12 #54
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16079899
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 20:01 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

I know, I know, en dat ging wel wat (te) ver vond ik ook, maar toch werd hierdoor Bas van Toor meer een hak gezet, jammergenoeg dus via grappen over Aad. Maar goed


Bassie is op zich een makkelijke prooi, omdat iedereen wel "weet" dat ie een behoorlijke zak kan zijn. En dat met die belasting fraude is hem ook nooit vergeven. Wat is er nou leuker dan een kinderheld in de zeik zetten, nietwaar?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_16080173
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 20:14 schreef wonderer het volgende:

[..]

Bassie is op zich een makkelijke prooi, omdat iedereen wel "weet" dat ie een behoorlijke zak kan zijn. En dat met die belasting fraude is hem ook nooit vergeven. Wat is er nou leuker dan een kinderheld in de zeik zetten, nietwaar?


Ach ja heb te veel interviews met Bas gehoord om Bas nog ook maar enigzins sympathiek te vinden.. maar goed dat maakt mijn 'liefde' voor B&A niet minder
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  donderdag 8 januari 2004 @ 20:26:10 #56
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16080292
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:55 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik was bezig om het adres van B2 te achterhalen, maar er zijn ruim 300 dikmansen in Nederland en als je niet weet waar je moet zoeken, is dat een hoop

Een interview met de Baron lijkt me trouwens ook cool. Als we nou een paar steengoeie vragen bedenken, dan kunnen we Patch laten bemiddelen


Jah goed idee
Een interview met de broertjes dikmans lijkt me egt super leuk, maar ja waar vind je ze??
ik hoop dat iemand ook nog eens een brief stuurt naar de baron, anders kan ik het altijd zelf nog doen
  donderdag 8 januari 2004 @ 20:32:36 #57
79451 rpc123nl
Hier B-één-nul-nul, baas...
pi_16080490
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 18:57 schreef Bassie_van_Adriaan het volgende:

[..]

Haha moet je aan B2 vragen of ie echt zo raar loopt haha
Maar misschien kan je er achter komen via de B&A mensen, dus gewoon ff mailtje sturen naar B&A


Ja, dit zette mij even aan het denken...
Volgens mij is er niet zoiets als een B&A fanclub, en anders heb ik iets gemist (zou ook goed kunnen, hoor ).

Misschien kunnen we vanuit dit forum een dag organiseren waarbij we onze helden ook uitnodigen. De aanwezigheid van B&A zou natuurlijk top zijn, maar dan moet je wel een opzet verzinnen die het ook leuk/interessant maakt voor hun. Geld kunnen wij ze niet bieden (toch...?), maar misschien wel publiciteit of zo. B&A zouden toch ook wel wat over moeten voor hun grootste fans... en die zitten volgens mij hier. Wat misschien een beetje raar voor ze zou zijn is dat we hier nou niet echt hun doelgroep meer zijn (eerder ex-doelgroep), maar ja... als duo zijn ze toch gestopt.

Als we een paar enthousiastelingen van hieruit een avondje bij mekaar zetten, kunnen we misschien wel ergens komen.

Id of niet ?

"Daar knap ik van op!!" (de baron slaat in Het Geheim Van De Schatkaart loeihard op B2 z'n harses)
  donderdag 8 januari 2004 @ 20:33:17 #58
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_16080508
* De Maestro is er ook weer bij!

Hinse, wat een absolute geweldige daad om Paul van Soest een brief te sturen. Echt helemaal geweldig! Zo'n antwoord geven is ook erg aardig van hem. Handige Harry Rulez!
Grappig dat hij noemt dat ze wel in Egypte en China hadden willen spelen; net deze twee gebeiden heb ik ook al in gedachten gehad als ik dacht aan een mogelijke nieuwe serie van B&A! Heel ruig dus dat hij net die twee gebieden noemt!
Lijkt me ook grappig hoe het zou zijn om de boeven in het echt te zien, terwijl ze de stad verkenden. Zal een hoop lol geweest zijn.
Verder zou het idd wel vet zijn om de andere boeven (vooral de Baron) ook eens wat vragen te stellen!
Echt weer een spectaculaire actie!

- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_16080567
Super actie, die brief aan en van Paul van Soest.

[Dit bericht is gewijzigd door Drimzef op 08-01-2004 20:40]

only the end of things is important
  donderdag 8 januari 2004 @ 20:44:26 #60
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16080822
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 20:32 schreef rpc123nl het volgende:

[..]

Ja, dit zette mij even aan het denken...
Volgens mij is er niet zoiets als een B&A fanclub, en anders heb ik iets gemist (zou ook goed kunnen, hoor ).

Misschien kunnen we vanuit dit forum een dag organiseren waarbij we onze helden ook uitnodigen. De aanwezigheid van B&A zou natuurlijk top zijn, maar dan moet je wel een opzet verzinnen die het ook leuk/interessant maakt voor hun. Geld kunnen wij ze niet bieden (toch...?), maar misschien wel publiciteit of zo. B&A zouden toch ook wel wat over moeten voor hun grootste fans... en die zitten volgens mij hier. Wat misschien een beetje raar voor ze zou zijn is dat we hier nou niet echt hun doelgroep meer zijn (eerder ex-doelgroep), maar ja... als duo zijn ze toch gestopt.

Als we een paar enthousiastelingen van hieruit een avondje bij mekaar zetten, kunnen we misschien wel ergens komen.

Id of niet ?


Ik betwijfel de haalbaarheid, maar het is een leuk idee. Bedenk wel dat het minstens 10 jaar geleden is dat zij die rollen speelden. Je weet niet of ze ermee willen worden geassocieerd. Paul van Soest vond het dus niet erg, maar er waren er meer.

Dan, regel een locatie, een programma, reiskosten (zelfs al kun je ze geen honorarium bieden, de reiskosten kun je ze niet laten betalen), catering, publiciteit... mensen met connecties zijn zeer welkom

Ik wil best proberen of ik adressen kan achterhalen voor een schriftelijk of telefonisch interview (of een live interview, whatever) hoewel het voor mij makkelijker zou zijn als het schrijvers waren en geen acteurs, ik ken weinig in dat wereldje

We hebben nu een aantal plannen lopen (script/film, marathon/meeting, interviews etc) en er gebeurt weinig... vanuit hier kan ik weinig doen. Als ik weer thuis ben en er zit nog weinig schot in die zaken, zal ik eens een kickstart maken. Ik heb er zin in, maar met zin alleen komen we er niet, jongens!

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_16080867
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 20:33 schreef De_Maestro het volgende:
* De Maestro is er ook weer bij!

Hinse, wat een absolute geweldige daad om Paul van Soest een brief te sturen. Echt helemaal geweldig! Zo'n antwoord geven is ook erg aardig van hem. Handige Harry Rulez!
Grappig dat hij noemt dat ze wel in Egypte en China hadden willen spelen; net deze twee gebeiden heb ik ook al in gedachten gehad als ik dacht aan een mogelijke nieuwe serie van B&A! Heel ruig dus dat hij net die twee gebieden noemt!
Lijkt me ook grappig hoe het zou zijn om de boeven in het echt te zien, terwijl ze de stad verkenden. Zal een hoop lol geweest zijn.
Verder zou het idd wel vet zijn om de andere boeven (vooral de Baron) ook eens wat vragen te stellen!
Echt weer een spectaculaire actie!


Bedankt, volgens mij staan de B&A-serie acteurs wel open voor vragen, omdat ze niet zo'n grote fanmail achterban hebben. Ik weet zeker dat alle boeven van B&A wel zouden reageren op een brief of iets dergelijks . Als we wat meer initiatief nemen, kunnen we nog veel meer van "op de set" en daaromheen te weten komen .
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16080893
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 20:32 schreef rpc123nl het volgende:

[..]

Ja, dit zette mij even aan het denken...
Volgens mij is er niet zoiets als een B&A fanclub, en anders heb ik iets gemist (zou ook goed kunnen, hoor ).

Misschien kunnen we vanuit dit forum een dag organiseren waarbij we onze helden ook uitnodigen. De aanwezigheid van B&A zou natuurlijk top zijn, maar dan moet je wel een opzet verzinnen die het ook leuk/interessant maakt voor hun. Geld kunnen wij ze niet bieden (toch...?), maar misschien wel publiciteit of zo. B&A zouden toch ook wel wat over moeten voor hun grootste fans... en die zitten volgens mij hier. Wat misschien een beetje raar voor ze zou zijn is dat we hier nou niet echt hun doelgroep meer zijn (eerder ex-doelgroep), maar ja... als duo zijn ze toch gestopt.

Als we een paar enthousiastelingen van hieruit een avondje bij mekaar zetten, kunnen we misschien wel ergens komen.

Id of niet ?


Het is wel een leuk idee!

Er is wel een B&A fanclun (ben ik ook lid van ) maar helaas doen ze heel weinig. Heb sinds een paar maanden ook al geen nieuwsbrief meer gehad.... Maar ze zouden ook stoppen geloof ik. Daarom nemen ze ook geen nieuw leden meer aan..

  donderdag 8 januari 2004 @ 20:49:19 #63
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_16080948
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 20:21 schreef Stefkuh het volgende:

[..]

Ach ja heb te veel interviews met Bas gehoord om Bas nog ook maar enigzins sympathiek te vinden.. maar goed dat maakt mijn 'liefde' voor B&A niet minder


Beetje overdrijven toch... Bassie zal vast ook wel zijn toffe kanten hebben

nog een leuk plaatje

Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
pi_16080963
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 20:47 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Het is wel een leuk idee!

Er is wel een B&A fanclun (ben ik ook lid van ) maar helaas doen ze heel weinig. Heb sinds een paar maanden ook al geen nieuwsbrief meer gehad.... Maar ze zouden ook stoppen geloof ik. Daarom nemen ze ook geen nieuw leden meer aan..


Waarom weet niemand van dit forum daarvan? En waarom kunnen wij die club niet voortzetten ofzo?
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_16080989
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 20:49 schreef hinse het volgende:

[..]

Waarom weet niemand van dit forum daarvan? En waarom kunnen wij die club niet voortzetten ofzo?


Ik heb het alleens eerder gemeld hoor Fanclub bestaat al meer als 20 jaar !
  donderdag 8 januari 2004 @ 21:44:16 #66
35525 Bassie_van_Adriaan
Bassie worst in je foefert
pi_16082569
Nou dan gaan wij er toch mee door, met echte nieuwsbrieven en clubpasjes en een clubblad
Wieviel Träume bleiben ungeträumt und wieviel Tränen bleiben ungeweint?
poep aan je lul
  donderdag 8 januari 2004 @ 21:50:50 #67
79749 Vlugge-Japie
HIhiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
pi_16082822
Hee figuur, bedenk ook dat wij boefjes bij het afscheid ook aanwezig zouden zijn ! Helaas is het zo ver niet gekomen... Dan hadden we die clown en arcrobaat eindelijk te pakken kunnen nemen... Gossie !
Kijkerdekijk..... daar is dat clowntje met dat acrobaatje weer !
  donderdag 8 januari 2004 @ 21:57:57 #68
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16083069
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 20:50 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Ik heb het alleens eerder gemeld hoor Fanclub bestaat al meer als 20 jaar !


Ik heb ooit een brief ervan gekregen maar ben niet lid geworden, achteraf was dat mss toch wel leuk geweest
  donderdag 8 januari 2004 @ 21:58:51 #69
69241 Shoplifter14
"Live your life..."
pi_16083109
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 20:44 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik betwijfel de haalbaarheid, maar het is een leuk idee. Bedenk wel dat het minstens 10 jaar geleden is dat zij die rollen speelden. Je weet niet of ze ermee willen worden geassocieerd. Paul van Soest vond het dus niet erg, maar er waren er meer.

Dan, regel een locatie, een programma, reiskosten (zelfs al kun je ze geen honorarium bieden, de reiskosten kun je ze niet laten betalen), catering, publiciteit... mensen met connecties zijn zeer welkom

Ik wil best proberen of ik adressen kan achterhalen voor een schriftelijk of telefonisch interview (of een live interview, whatever) hoewel het voor mij makkelijker zou zijn als het schrijvers waren en geen acteurs, ik ken weinig in dat wereldje

We hebben nu een aantal plannen lopen (script/film, marathon/meeting, interviews etc) en er gebeurt weinig... vanuit hier kan ik weinig doen. Als ik weer thuis ben en er zit nog weinig schot in die zaken, zal ik eens een kickstart maken. Ik heb er zin in, maar met zin alleen komen we er niet, jongens!


Het is balen dat B&A niet bij fox-kids wordt uigezonden anders had ik misschien iets kunnen regelen....

[Dit bericht is gewijzigd door Shoplifter14 op 08-01-2004 22:04]

  donderdag 8 januari 2004 @ 22:05:08 #70
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16083334
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:58 schreef Shoplifter14 het volgende:

[..]

Het is balen dat B&A niet bij fox-kids wordt uigezonden anders had ik misschien iets kunnen regelen....


Het blijft een klein wereldje. Misschien kun je een beetje rondvragen. Er zijn vast wel mensen die eerst bij de Tros werkten of zo... Of iemand kennen.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_16083338
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:57 schreef Shoplifter14 het volgende:

[..]

Ik heb ooit een brief ervan gekregen maar ben niet lid geworden, achteraf was dat mss toch wel leuk geweest


Jah, was altijd wel leuk. Ook de fanclubdagen waren altijd wel leuk Dan mocht je naar de show van B&A en na de tijd kon je met hun praten
  donderdag 8 januari 2004 @ 22:07:29 #72
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16083427
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:05 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Jah, was altijd wel leuk. Ook de fanclubdagen waren altijd wel leuk Dan mocht je naar de show van B&A en na de tijd kon je met hun praten


En wat zeiden ze dan?

Naar hoeveel shows ben jij geweest? Ik kwam er laatst achter dat ik naar vier ben geweest, best cool. Ik moet nog ergens een lamp hebben...

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_16083496
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:07 schreef wonderer het volgende:

[..]

En wat zeiden ze dan?

Naar hoeveel shows ben jij geweest? Ik kwam er laatst achter dat ik naar vier ben geweest, best cool. Ik moet nog ergens een lamp hebben...


Ja je mocht ze gewoon van alles vragen

Naar hoeveel shows ik in totaal ben geweest?? Ook 4 geloof ik.. of 5.. In iedergeval ben ik een keer naar Circus B&A geweest. Maar daar weet ik helaas niet zoveel meer van. Dat was ook in 1989, dus toen was ik nog maar 4...

  donderdag 8 januari 2004 @ 22:14:49 #74
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_16083665
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:09 schreef heidbuurt het volgende:

[..]

Ja je mocht ze gewoon van alles vragen

Naar hoeveel shows ik in totaal ben geweest?? Ook 4 geloof ik.. of 5.. In iedergeval ben ik een keer naar Circus B&A geweest. Maar daar weet ik helaas niet zoveel meer van. Dat was ook in 1989, dus toen was ik nog maar 4...


Ik dacht dat dat circus maar twee jaar bestond of zo...

Ik weet bijna niks meer van de shows. De scene met de ballon staat me nog helder voor de geest, en een keer kwamen B&A achter mij aan door de deur van de zaal, niet verkleed natuurlijk, en toen zei mijn vader "kijk, dat zijn ze!" Maar ik zag alleen een kleine kale man dus ik snapte er niks van

Het feit dat ik nog weet dat ik vroeger enorm fan was, is dat ik jaren terug zo'n vriendenboekje had, en die vulde ik af en toe zelf in (ik heb een zwak voor formulieren ) dus overal staat "Waar hou je van: Adriaan" "Wat wil je later worden: Adriaan" etc. Behoorlijk obsessed dus. Nooit meer over gegaan, alleen onderdrukt blijkbaar, want het is allemaal weer terug. Adriaantje RULES

"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_16083764
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 22:14 schreef wonderer het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat circus maar twee jaar bestond of zo...

Ik weet bijna niks meer van de shows. De scene met de ballon staat me nog helder voor de geest, en een keer kwamen B&A achter mij aan door de deur van de zaal, niet verkleed natuurlijk, en toen zei mijn vader "kijk, dat zijn ze!" Maar ik zag alleen een kleine kale man dus ik snapte er niks van

Het feit dat ik nog weet dat ik vroeger enorm fan was, is dat ik jaren terug zo'n vriendenboekje had, en die vulde ik af en toe zelf in (ik heb een zwak voor formulieren ) dus overal staat "Waar hou je van: Adriaan" "Wat wil je later worden: Adriaan" etc. Behoorlijk obsessed dus. Nooit meer over gegaan, alleen onderdrukt blijkbaar, want het is allemaal weer terug. Adriaantje RULES


Nee, het circus heeft veel langer bestaan.. Sowieso wel meer als 6 jaar denk ik... Ze zijn een tijdje met het circus gestopt en daarna zijn ze weer met het circus begonnen.

Ik had het vroeger altijd met dieren.. .Die kregen altijd de namen Bassie & Adriaan

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')