quote:Geprobeerd aan te melden, vooralsnog geen bevestiging gehad
Op maandag 12 januari 2004 11:03 schreef djkoelkast het volgende:
Beste B&A veteranen,
wat zeggen jullie van een eigen @bassieenadriaan.nl e-mailadres?Ik bied jullie een gratis mailadres (pop3) met 10mb
maar alleen voor de veteranen hemeld je even op jaikwilookzongeweldigmailadres (at) bassieenadriaan.nl
De 1e 10 veteranen krijgen van mij een eigen mailadres op bassieenadriaan.nlDe 1e is al aangemaakt: demaestro
haha wat een actie
![]()
quote:Ik zit nu niet thuis en hier heb ik mijn mail niet geconfigureerd. Dus kan ik alvast a.werfhorst at bassieenadriaan.nl reserveren?
Beste B&A veteranen,
wat zeggen jullie van een eigen @bassieenadriaan.nl e-mailadres?Ik bied jullie een gratis mailadres (pop3) met 10mb
maar alleen voor de veteranen hemeld je even op jaikwilookzongeweldigmailadres (at) bassieenadriaan.nl
De 1e 10 veteranen krijgen van mij een eigen mailadres op bassieenadriaan.nlDe 1e is al aangemaakt: demaestro
haha wat een actie
![]()
quote:Hmm uit de reacties op dit forum kon ik alleen maat concluderen dat het adres van B100 nog niet bekend was. Dus ik denk dat jij de volgende keer een beetje beter mag gaan lezen
Op maandag 12 januari 2004 10:53 schreef Gerritje het volgende:[..]
Euh... de andere reacties lezen kan geen kwaad denk ik, want volgens mij loop je een beetje achter
.
quote:stuur maar ff een mailtje als je thuis bent
Op maandag 12 januari 2004 11:51 schreef Wer-Al_Zwowe het volgende:[..]
Ik zit nu niet thuis en hier heb ik mijn mail niet geconfigureerd. Dus kan ik alvast a.werfhorst at bassieenadriaan.nl reserveren?
quote:Ik heb ook een aanvraag ingediend
Op maandag 12 januari 2004 12:20 schreef djkoelkast het volgende:[..]
stuur maar ff een mailtje als je thuis bent
dan mail ik je meteen de gegevens terug
quote:Het mailtje is verstuurd.
Op maandag 12 januari 2004 12:20 schreef djkoelkast het volgende:[..]
stuur maar ff een mailtje als je thuis bent
dan mail ik je meteen de gegevens terug
quote:Ik laat de eer aan een andere fan over, ik ben al aan de beurt geweest
Op maandag 12 januari 2004 16:22 schreef Shoplifter14 het volgende:
Wie gaat er trouwens een brief schrijven naar Paul van Gorcum, alias de Baron?
quote:Ja dat is misschien een idee. Ik laat de eer ook graag over aan iemand anders. Wonderer of Heidbuurt mss interesse??
Op maandag 12 januari 2004 16:58 schreef hinse het volgende:[..]
Ik laat de eer aan een andere fan over, ik ben al aan de beurt geweest
. Ik denk dat Paul van Gorcum heel veel vragen van ons krijgt, dus misschien is het beter om het over 2 brieven te verdelen.
quote:Ik begin nu al dement te worden volgens mij... B2 met B100 verwarren!!
Op maandag 12 januari 2004 12:19 schreef maarten.toomcafe het volgende:[..]
Hmm uit de reacties op dit forum kon ik alleen maat concluderen dat het adres van B100 nog niet bekend was. Dus ik denk dat jij de volgende keer een beetje beter mag gaan lezen
* Gerritje = dom
quote:Foei en schaam je
Op maandag 12 januari 2004 17:31 schreef Gerritje het volgende:[..]
Ik begin nu al dement te worden volgens mij... B2 met B100 verwarren!!
* Gerritje = dom
We zijn zoals altijd erg vergevingsgezind
Edit: Helaas werkt het nog niet helemaal zoals het zou moeten, maar ik ben er zeker van dat het opgelost zal worden.
[Dit bericht is gewijzigd door Wer-Al_Zwowe op 12-01-2004 18:19]
quote:Bedankt Djkoelkast!
Op maandag 12 januari 2004 12:58 schreef djkoelkast het volgende:
Natuurlijk is er voor die-hards als wonderer en heidbuurt e.d. al een plekje gereserveerd
Er worden ook dingen van je site gekopieerd:
http://home.wanadoo.nl/sander.vanden.berg/lo.htm
Ik weet niet of er ook toestemming voor is..
quote:neen uiteraard niet,
Op maandag 12 januari 2004 18:05 schreef heidbuurt het volgende:[..]
Bedankt Djkoelkast!
Er worden ook dingen van je site gekopieerd:
http://home.wanadoo.nl/sander.vanden.berg/lo.htm
Ik weet niet of er ook toestemming voor is..
en als er problemen zijn met het mailadres meld dat dan even, dan kan ik daar naar kijken
quote:Haha, ja geweldig was dat!
Beste B&A veteranen,
wat zeggen jullie van een eigen @bassieenadriaan.nl e-mailadres?De 1e is al aangemaakt: demaestro
haha wat een actie
![]()
Melvin van Rijk uit Middelburg vraagt, Ik zag een heel tijdje terug leuke bloopers bij Laat Ze Maar Lachen. Nu is mijn vraag: komt er nog een speciale video/dvd van Bassie en Adriaan Bloopers.
Melvin, ik heb leuk nieuws. Over enkele weken komt de serie Bassie en Adriaan en de geheimzinnige opdracht uit op DVD en als extra's staan daarop bloopers. Dat is echt lachen, dat kan ik je verzekeren.
Het is dus zeker, dat wist ik niet
Adriaan geeft daar ook meteen antwoord op de vraag waarom Bassie niet op de Nickelodeon dag te zien was:
Half december ging het praten al beter en ik besloot het te doen. Maar het werd haasten. Ik schreef snel de teksten en twee dagen later werden de aankondigingen al opgenomen. Bassie kon toen niet. Hij was in die periode met zijn nieuwe collega naar Las Vegas om hun nieuwe show voor te bereiden en daarna moest hij ook nog voor een show naar Turkije. Hij kwam pas terug toen de opnamen al klaar waren. Maar Bassie was weer solo te zien op Nickelodeon tijdens de kerstdagen op zijn mondharmonica. En in september, toen ik niet kon omdat ik in het ziekenhuis lag, heeft hij ook diverse aankondigingen alleen gemaakt. En je zult in de toekomst Bassie nog veel meer op TV zien.
quote:* maarten.toomcafe heeft het je ook al vergeven
Op maandag 12 januari 2004 17:31 schreef Gerritje het volgende:[..]
Ik begin nu al dement te worden volgens mij... B2 met B100 verwarren!!
* Gerritje = dom
Wil iemand mij even uitleggen hoe je ok al weer een gipsafdruk maakt van een steen? Ik ben het nl. even kwijt. Bassie presteert het om een afdruk te maken terwijl hij met de steen wegloopt. Zie de Verzonken Stad.
quote:Heel goed nieuws! Bij de laatste dvd (in Luxemburg) zal dan wel de scène staan dat B100 82 keer die steen op zijn hoofd moet laten vallen
Op maandag 12 januari 2004 18:58 schreef Shoplifter14 het volgende:
Ik zag net bij de vragenlijst op de B&A homepage deze vraag staan:Melvin van Rijk uit Middelburg vraagt, Ik zag een heel tijdje terug leuke bloopers bij Laat Ze Maar Lachen. Nu is mijn vraag: komt er nog een speciale video/dvd van Bassie en Adriaan Bloopers.
Melvin, ik heb leuk nieuws. Over enkele weken komt de serie Bassie en Adriaan en de geheimzinnige opdracht uit op DVD en als extra's staan daarop bloopers. Dat is echt lachen, dat kan ik je verzekeren.
Het is dus zeker, dat wist ik niet![]()
Adriaan geeft daar ook meteen antwoord op de vraag waarom Bassie niet op de Nickelodeon dag te zien was:
Half december ging het praten al beter en ik besloot het te doen. Maar het werd haasten. Ik schreef snel de teksten en twee dagen later werden de aankondigingen al opgenomen. Bassie kon toen niet. Hij was in die periode met zijn nieuwe collega naar Las Vegas om hun nieuwe show voor te bereiden en daarna moest hij ook nog voor een show naar Turkije. Hij kwam pas terug toen de opnamen al klaar waren. Maar Bassie was weer solo te zien op Nickelodeon tijdens de kerstdagen op zijn mondharmonica. En in september, toen ik niet kon omdat ik in het ziekenhuis lag, heeft hij ook diverse aankondigingen alleen gemaakt. En je zult in de toekomst Bassie nog veel meer op TV zien.
quote:Waarschijnlijk Bassie's vrouw, Coby. Die wordt over het algemeen Co genoemd.
Op maandag 12 januari 2004 07:49 schreef bbrother het volgende:[..]
"De zender is in de auto gebouwd adjudant"
Die ja
[edit]
Wie is Co van Toor dan?
Staat bij Amerika als: "Co van Toor .... production assistant (episodes 1-3) "
Ik wil best de brief naar Paul van Gorcum schrijven, als jullie het niet erg vinden. Ik weet niet of dat stante pede moet, want ik zit nog steeds in de VS, maar het lijkt me leuk om te doen.
Krijg ik van deze en gene briefschrijvers trouwens toestemming om de antwoorden op de info-site te publiceren? Dan maak ik een interview-sectie
quote:Leuk man, hele familie werkte echt mee
Op maandag 12 januari 2004 20:57 schreef wonderer het volgende:[..]
Waarschijnlijk Bassie's vrouw, Coby. Die wordt over het algemeen Co genoemd.
quote:Tuurlijk krijg je dat
Op maandag 12 januari 2004 20:59 schreef wonderer het volgende:
DJ, bedankt voor het e-mail adresIk vermoed dat ik een dezer dagen inloggegevens e.d. zal krijgen?
Ik wil best de brief naar Paul van Gorcum schrijven, als jullie het niet erg vinden. Ik weet niet of dat stante pede moet, want ik zit nog steeds in de VS, maar het lijkt me leuk om te doen.
Krijg ik van deze en gene briefschrijvers trouwens toestemming om de antwoorden op de info-site te publiceren? Dan maak ik een interview-sectie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |