quote:Denk ik ook, maar soms is de vraagprijs echt eerlijk/ te laag. Maar proberen kan altijd.
Op vrijdag 9 januari 2004 13:51 schreef Rietvaerder het volgende:
Je bent Nederlander of je bent het niet.. kan altijd nog wat van af he
Wilde net de deur uitgaan, komt hier toch een hoosbui overheen op dit moment..
quote:Inderdaad proberen kan nooit kwaad natuurlijk, heb van mijn "nieuwe" auto ook 200 Euro af kunnen lullen
Op vrijdag 9 januari 2004 13:56 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Denk ik ook, maar soms is de vraagprijs echt eerlijk/ te laag. Maar proberen kan altijd.
In het buitenland is het zelfs geen respect tonen voor de verkopende partij.Wilde net de deur uitgaan, komt hier toch een hoosbui overheen op dit moment..
En hier (dordrecht) is het trouwens ook niet echt droog
Kijken of we er nog wat vanaf kunnen krijgen. Het pak is tenslotte al weer een jaartje ouder!
quote:Precies
Op vrijdag 9 januari 2004 15:38 schreef ZX9R het volgende:
Ik ga iig minder bieden dan de vraagprijs!Kijken of we er nog wat vanaf kunnen krijgen. Het pak is tenslotte al weer een jaartje ouder!
Maar als ik me niet vergis was de vraagprijs al aardig scherp. Je kan er heus nog wel wat vanaf krijgen, want ja, hij is al een tijdje te koop natuurlijk!
Ik zorg voor een paar employees die de motoren achteraf weer pekelvrij maken.
quote:Maar wel mooi voor de nieuwe eigenaar.
Vandaag een nieuwe achterband erop gedaan. Pirelli Diablo. De motor staat nu dus op 2 nieuwe Diablo's.
quote:leuke fiets maar ik leg toch liever 1.000 eurootjes erbij voor een duitser
Op vrijdag 9 januari 2004 16:34 schreef Rietvaerder het volgende:
Eeh..? Snap m niet helemaal?PatrickM: Check.. http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/42714/1
ben benieuwd hoe het gegaan is met patrick, hij had keuze genoeg als je dit leest
btw, doet mijn icoon het wel? ik zie hier niets nl...
quote:Die heeft mijn zwager, maar dan van 1995. Met dynokit erop (open inlaat, powerbox, aangepaste uitlaat)
Eeh..? Snap m niet helemaal?PatrickM: Check.. http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/42714/1
quote:klinkt goed. dan ben ik zeker van de partij.
Op vrijdag 9 januari 2004 16:32 schreef Patrick281 het volgende:
Voorlopig bericht: Rietvaerder gaat de aanstaande motortoertocht alvast iedere dag pekelen.Ik zorg voor een paar employees die de motoren achteraf weer pekelvrij maken.
quote:* PatrickM is het daar volledig mee eens
Op vrijdag 9 januari 2004 19:04 schreef blackbully het volgende:[..]
wel een beetje mooi rond vormige employees uit zoeken.
quote:Nee, ik wilde de fiets eerst beter leren kennen voordat ik me 135PK vol de winter door zou scheuren. Heb al voldoende gerommel gehad met de heren van de nationale pettenclub, een fiets die meteen al 270 doet zou daarmee niet verstandig zijn.
Op donderdag 8 januari 2004 18:49 schreef One_Punch_Mickey het volgende:[..]
waarom niet? deed je het liever zelf?
Hiermee onderschrijf ik trouwens wel het nut van de 25KW regeling!
En Patrick 283, bedankt voor jouw reactie ... 'k was er idd "even" niet
quote:GSX-R600 met 135pk
Op vrijdag 9 januari 2004 23:21 schreef generalist het volgende:
Nee, ik wilde de fiets eerst beter leren kennen voordat ik me 135PK vol de winter door zou scheuren.
135 is wel overdreven
quote:GSX-R750 ..Mr.Suzuki
Op vrijdag 9 januari 2004 23:23 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
GSX-R600 met 135pk[...]
135 is wel overdreven
quote:Die knakker van die fiets is echt maf
quote:Lekker, tegenwoordig veel comtroles op de weg, je rijdt met een fiets die niet conform kenteken is.
25 kW op kenteken, nu vol vermogen
En dan de prijs, een 1993 fiets met 53000 op de teller is OK, maar dan nog een vraagprijs van 3200 EUR.
Biedt lekker (mocht je willen gaan) 2500 en geef als argumenten dat in elk geval de fiets teruggeschroefd wordt of dat de boel op een ander kenteken komt
quote:Daarom is het ook een 750cc
Op vrijdag 9 januari 2004 23:23 schreef Rietvaerder het volgende:[..]
GSX-R600 met 135pk
Ding heeft naar mijn weten 115pk standaard aan de krukas.. wat ongeveer neer komt op 100pk's aan het achterwiel
135 is wel overdreven
edit: hmmm patrick was me voor zie ik alweer
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 23:27 schreef generalist het volgende:
[..]
Daarom is het ook een 750cc
edit: hmmm patrick was me voor zie ik alweer
quote:Dat is normaal, welkom in de wereld van de supersport.
Op vrijdag 9 januari 2004 18:08 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Alleen met je benen zit je er voor geen meter op (zwaar opgevouwen)
quote:de 2003 versie wel, volgens mij heeft de nieuwe serie weer ietsje meer
Op vrijdag 9 januari 2004 23:25 schreef Rietvaerder het volgende:
Ohh... wist ik wel![]()
De nieuwe Gixxer 750 heeft er 141 meen ik
quote:
Op vrijdag 9 januari 2004 23:26 schreef generalist het volgende:[..]
Die knakker van die fiets is echt maf
[..]Lekker, tegenwoordig veel comtroles op de weg, je rijdt met een fiets die niet conform kenteken is.
Wordt je aangehouden, iets dat absoluut niet ondenkbaar is, kan je mooi een behoorlijke boete tegemoed zien en mag je je fiets mooi aan de kant zetten totdat deze teruggeschroefd is of het kenteken aangepastEn dan de prijs, een 1993 fiets met 53000 op de teller is OK, maar dan nog een vraagprijs van 3200 EUR.
Biedt lekker (mocht je willen gaan) 2500 en geef als argumenten dat in elk geval de fiets teruggeschroefd wordt of dat de boel op een ander kenteken komt
quote:Ikke eerst ! Ikke eerst ! Ikke eerst !
Op vrijdag 9 januari 2004 23:31 schreef Patrick281 het volgende:[..]
Dat is normaal, welkom in de wereld van de supersport.
Moet je eens een RGV250, KR1S proberen .. die zijn pas krap!
Of een Bimota natuurlijk.(die kans komt zeker)
Wie vertrouw je nou meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |